This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Kan je misschien iets zeggen over hoe strikt de uitzondering op bijvoorbeeld de Synology is? Kan dat nog per filiaal anders zijn?Kartmans1 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:37:
Iedereen tot zo in MM Rotterdam Centrum! Ben vanavond aanwezig voor al jullie vragen haha.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Aangezien de prijzen tussen verschillende mediamarkten al wisselen, ja.twerk schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:45:
Weet iemand of de prijzen zullen verschillen. Bijvoorbeeld dat een Tv op de webshop 450 kost en instore 400?
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Als de winkel duurder is, gewoon verwijzen naar de webshop. heb dit persoonlijk al een paar keer gehad, je krijgt gewoon de goedkoopste prijs.twerk schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:45:
Weet iemand of de prijzen zullen verschillen. Bijvoorbeeld dat een Tv op de webshop 450 kost en instore 400?
Ze werken toch met digitale prijskaarten, die in verbinding staan met de webshop? Of is dat nog niet bij alle filialen?eL_Jay schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:46:
[...]
Aangezien de prijzen tussen verschillende mediamarkten al wisselen, ja.
Het is alleen erg jammer dat groupon niet verantwoordelijk is als de telefoon stuk gaat. De garantie loopt via de leverancier in Madrid en je krijgt maar 1 jaar garantie.Saiya schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:11:
[...]
Ben alleen maar meer aan het twijfelen gebracht... Het zou de G2 worden als er SD kaart functionaliteit in zou zitten.. Niet dus... nou is 60 euro meer voor kleine extra's niet zo interessant meer. Wat ik wel minder vond (ervaring met Moto G 8GB) aan stock android is dat er erg weinig instellingsopties zijn. Weinig customizable, geen opties als je dat scherm van boven naar beneden haalt. Dan kost dat je een extra click om instellingen als wifi en geluid e.d. tevoorschijn te halen. Dus dan zou je een skin als Apex erboven moeten draaien...
Verder is er nu ook een Galaxy Note 3 te koop bij Groupon voor 450 euro.... Wat dan ook weer interessant is
Dan heb je dus:
Nexus 5: 330 (MM: btw)
LG G2: 388 (MM: btw)
Samsung Note 3: 450 (Groupon)
Xperia Z1: 474 (Trendy Computers)
De TV die ik op het oog heb was van de MM webshop afgehaald (Sony KDL-42W655), maar bij BCC hebben ze hem ook dus ik ben benieuwd of ze hem daadwerkelijk verlagen naar 430 euro.
[ Voor 5% gewijzigd door royco85 op 29-01-2014 15:57 ]
leuk he, Zeeuws-Vlaanderenmaartend schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:09:
Ik moet iets zeer positiefs zeggen over MM bij deze.
Ik moet ong 45km rijden (enkele reis) en tol betalen.
Ik wil heel graga een bepaalde camera en mogelijk nog wat spul.
Die camera hebben ze appart voor me gelegd. Daar ben ik erg blij mee.
Leuk gevolg ; ik hoef niet om 18.00 die idioterie in te duiken.
Ik ga een poging doen via de webshop voor een lens die ik op het oog heb.
sttttt.M a r c o schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:03:
[...]
leuk he, Zeeuws-Vlaanderen![]()
Ik ga een poging doen via de webshop voor een lens die ik op het oog heb.
Goede tip! Kansrijk dat de MM webshop overbelast raakt of als de voorraad bij MM op is!JJFS schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:53:
Misschien een tip voor mensen, vanavond om 18:00 zal BCC alle prijzen aanpassen in de webshop met dezelfde BTW korting die MM hanteert.
De TV die ik op het oog heb was van de MM webshop afgehaald (Sony KDL-42W655), maar bij BCC hebben ze hem ook dus ik ben benieuwd of ze hem daadwerkelijk verlagen naar 430 euro.
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Heb ik al gevraagd, in Eindhoven doen ze dat in ieder geval niet. De BCC gaat met de MM mee, dus als iets bij de MM op is gaat de prijs bij de BCC dus weer omhoog naar het oude prijsniveau.Chief-XL schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Goede tip! Kansrijk dat de MM webshop overbelast raakt of als de voorraad bij MM op is!
Ter indicatie, ik wilde de kdl42w655, die is bij de mediamarkt niet op de site te vinden en in de winkel ook niet meer (want uitverkocht), de kdl42w656 is dat wel, maar dat is dus een ander model (zwart ipv staalkleurig) dus daar gaven ze geen korting op. De kdl42w656 was toevallig weer niet aanwezig bij de BCC

[ Voor 28% gewijzigd door Bastard op 29-01-2014 16:16 ]
Verwijderd
Op mijn printscreen stond bij het product: voor 22.00 besteld, morgen in huis.
Nu staat er: Levering binnen 1 tot 3 werkdagen.
Dus verwacht niet dat je morgen je spullen al hebt:P
Maar hoe controleert de BCC of de voorraad bij de mediamarkt op is? Ze rijden echt niet naar de dichtsbijzijnde MM om te kijken of hij er nog staat.Bastard schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:11:
[...]
Heb ik al gevraagd, in Eindhoven doen ze dat in ieder geval niet. De BCC gaat met de MM mee, dus als iets bij de MM op is gaat de prijs bij de BCC dus weer omhoog naar het oude prijsniveau.
Ter indicatie, ik wilde de kdl42w655, die is bij de mediamarkt niet op de site te vinden en in de winkel ook niet meer (want uitverkocht), de kdl42w656 is dat wel, maar dat is dus een ander model (zwart ipv staalkleurig) dus daar gaven ze geen korting op.
Prijzen worden van de website van de Mediamarkt overgenomen, als het product van de website afgehaald wordt, wordt de prijs bij de BCC waarschijnlijk weer de 'oude' prijs. Echter als je kan aantonen dat het product bij de lokale MM nog wel op voorraad is voor een bepaalde prijs, wordt de prijs uiteraard aangepast.Timoth schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:17:
[...]
Maar hoe controleert de BCC of de voorraad bij de mediamarkt op is? Ze rijden echt niet naar de dichtsbijzijnde MM om te kijken of hij er nog staat.
Er zijn echter veel fysieke winkels met leukere aanbiedingen dan de webshop (zoals die kdl42w655 bv.), in dat geval moet je dus met zijn tweëen zijn zodat je kunt laten zien dat het product daadwerkelijk te koop is voor die prijs bij de lokale mm-vestiging (eentje in de mm, eentje in de bcc). Of ze moeten inderdaad een spotter hebben rondlopen in de mm, maar dat kan ik me niet voorstellen. Kort samengevat, als je bij de mm achter het net vist ben je dus gewoon de zak en tenzij je de morele bezwaren hebt tegen de mm is het niet de moeite waard om überhaupt bij de bcc voor iets te gaan kijkenDeejayPaul schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:19:
[...]
Prijzen worden van de website van de Mediamarkt overgenomen, als het product van de website afgehaald wordt, wordt de prijs bij de BCC waarschijnlijk weer de 'oude' prijs. Echter als je kan aantonen dat het product bij de lokale MM nog wel op voorraad is voor een bepaalde prijs, wordt de prijs uiteraard aangepast.
[ Voor 6% gewijzigd door Bastard op 29-01-2014 16:31 ]
Of gewoon eerst bij de MM een factuur offerte laten maken en die vervolgens meenemen naar de BCCBastard schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:30:
[...]
Er zijn echter veel fysieke winkels met leukere aanbiedingen dan de webshop (zoals die kdl42w655 bv.), in dat geval moet je dus met zijn tweëen zijn zodat je kunt laten zien dat het product daadwerkelijk te koop is voor die prijs bij de lokale mm-vestiging (eentje in de mm, eentje in de bcc). Of ze moeten inderdaad een spotter hebben rondlopen in de mm, maar dat kan ik me niet voorstellen. Kort samengevat, als je bij de mm achter het net vist ben je dus gewoon de zak en tenzij je de morele bezwaren hebt tegen de mm is het niet de moeite waard om überhaupt bij de bcc voor iets te gaan kijken.
Je bedoelt een offerte. De Mediamarkt maakt niet zomaar een factuur.DeejayPaul schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:38:
[...]
Of gewoon eerst bij de MM een factuur laten maken en die vervolgens meenemen naar de BCC
Zeker wel als je de drukte, wachttijden en guerilla-tacktieken van de verkopers van de mediamarkt meetelt, zou ik 10x liever bij een BCC gaan kopen morgenBastard schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:30:
[...]
Er zijn echter veel fysieke winkels met leukere aanbiedingen dan de webshop (zoals die kdl42w655 bv.), in dat geval moet je dus met zijn tweëen zijn zodat je kunt laten zien dat het product daadwerkelijk te koop is voor die prijs bij de lokale mm-vestiging (eentje in de mm, eentje in de bcc). Of ze moeten inderdaad een spotter hebben rondlopen in de mm, maar dat kan ik me niet voorstellen. Kort samengevat, als je bij de mm achter het net vist ben je dus gewoon de zak en tenzij je de morele bezwaren hebt tegen de mm is het niet de moeite waard om überhaupt bij de bcc voor iets te gaan kijken.
Zou gewoon in de webshop gaan bestellen, ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit ook.Timoth schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:41:
[...]
Zeker wel als je de drukte, wachttijden en guerilla-tacktieken van de verkopers van de mediamarkt meetelt, zou ik 10x liever bij een BCC gaan kopen morgen
Verwijderd
Zelfde geldt voor MM rotterdam centrumOmnia love schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:11:
Sta nu bij MM arena en MM is dicht, gaat pas om 18 uur open
Ik heb er gewerkt. Vergeet niet dat de BCC 55 tot 60 filialen heeft en dit een facebook is voor alle vestigingen.Wasabi! schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:10:
Heb je de reacties over bestellingen wel eens gelezen op FB bij BCC bij berichten van anderen..... https://www.facebook.com/bccnl?fref=ts
Als jij tienduizenden of honderdduizenden klanten hebt en er zijn enkele mensen boos, tsja....
Zo slecht is het ook weer niet geregeld, soms zijn er ook gewoon onredelijke klanten. ( Ik zeg niet dat er ook fouten worden gemaakt, de bereikbaarheid kan een stuk beter van de kantenservice!)
[ Voor 8% gewijzigd door Mr.Joker op 29-01-2014 17:18 ]
Tuurlijk, afzeiken is makkelijker, maar zelf had ik ook een internetbestelling, vorige BTW actie prijsaanpassing (diepvriezer) met veel problemen, veel bellen, geen oplossing, was op voorraad, heeft 3 weken geduurd voordat ik hem had. PostNL wordt helemaal afgezeken https://www.facebook.com/PostNL?fref=tsMr.Joker schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:15:
[...]
Ik heb er gewerkt. Vergeet niet dat de BCC 55 tot 60 filialen heeft en dit een facebook is voor alle vestigingen.
Als jij tienduizenden of honderdduizenden klanten hebt en er zijn enkele mensen boos, tsja....
Zo slecht is het ook weer niet geregeld, soms zijn er ook gewoon onredelijke klanten.
Foto & Video:
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, EOS 70D, POWERSHOT S110 S, POWERSHOT S120 S, G1X, G16, “L” lenzen
Nikon: D300S, D800, D610, D5100 18-55VR-55-200VR kit, D7100, Lenzen boven € 1300,-
Fujifilm: alle X-series (inclusief X-mount lenzen)
Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-LF-serie, DMC-LX-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, DMC-GH-serie, DMC-GX-serie, DMC-GM-serie, HC-X920 zwart 3MOS, HC-X810 zwart 3MOS
Sony: DSC-RX100M2, DSC-RX100, DSC-RX-10, DSC-XQ100, DSC-HX300, ILCE-7KB
JVC: GC-XA1
GoPro: alle GoPro producten
Sigma: alle Sigma producten
Kortom alle grote merken doen niet met behalve dan Olympus, een aantal Canon camera's die in een eerder stadium al nergens meer te krijg bleken en een aantal Sony Nex toestellen.
Updated natuurlijk vergat ik Samsung waarvan alles wel in de aanbieding is.
[ Voor 9% gewijzigd door zap8 op 29-01-2014 17:27 ]
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Zelfde in Alkmaar. Maar er is drinken, broodjes worst voor 1 eu en een DJ! ^_^Omnia love schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:11:
D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |
In Alkmaar staat deze laserprinter er al voor 59 euro, en daar gaat dus nog btw-korting vanaf, totaal zo'n 49 euro dus.
Zo goed als alle tv's doen mee aan de btw actie ivm de concurrentie. Dus ook de 7k line Samsung en de Panasonic. Ik ga zometeen de Panasonic et60 ophalen
[ Voor 9% gewijzigd door Eikkie op 29-01-2014 17:35 ]
It's me
Je krijgt toch een bon mee om bij de kassa af te rekenen, en die afreken fase sla je over.4POX schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:40:
[...]
Je bedoelt een offerte. De Mediamarkt maakt niet zomaar een factuur.
En loop je met de bon door naar BCC
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
Druk daar?Omnia love schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:11:
Ik de email die ik deze week van de MM ontving stond dat alle accessoires ook zijn uitgeslotenSpoek schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:44:
Nog 15 minMooie tijd om eindelijk mijn Canon 17-55 f/2.8 IS USM te kopen
Verwijderd
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, EOS 70D, POWERSHOT S110 S, POWERSHOT S120 S, G1X, G16, “L” lenzen
Is niet uitgesloten: http://www.mediamarkt.nl/...le=onlineshop&query=17-55ph2m schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:47:
[...]
Ik de email die ik deze week van de MM ontving stond dat alle accessoires ook zijn uitgesloten, volgens mij vallen lensen ook onder (camera)accessoires
Als je nu via de zoekfunctie op de website naar je product zoekt staat de kortingsprijs er al bij, alleen bij alle producten staat een levertijd van 1-3 werkdagen.
Edit: Mijn winkelwagentje zit al vol
[ Voor 8% gewijzigd door Spoek op 29-01-2014 17:54 ]
Denk dat de levertijd met de verhoogde drukte te maken heeft. Er zal vandaag veel meer gekocht worden, waardoor het waarschijnlijk niet mogelijk is om alle orders direct te verwerken zodat iedereen het morgen al thuis heeft.Spoek schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:50:
Wat mrveenie zegt, enkel lenzen uit de L serie zijn uitgesloten bij mijn weten.
Als je nu via de zoekfunctie op de website naar je product zoekt staat de kortingsprijs er al bij, alleen bij alle producten staat een levertijd van 1-3 werkdagen.
Edit: Mijn winkelwagentje zit al vol
https://twitter.com/ekkers/status/428571148771926016/photo/1
Dat kan gewoon.pposthoorn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:57:
Iemand ervaring met het betalen met een of meerdere cadeaukaarten via de webshop?
Iedereen die via de webshop bestelt, vergeet niet de 1,5% korting via shopkorting.nl
Zit eruit als Rotterdam volgens mij, kan het mishebben hoor. Maar in ieder geval een aardig rijtje hahaRemy89 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:56:
Kwam een leuk twitter berichtje tegen. De rij staat er al, haha! Weet alleen niet welk filiaal dit is.
De ervaring leert dat de 'uitzonderingen' gewoon mee doen..
Dit is Rdam, ik kijk vanaf mn balkon op de rij, het lijkt wel black friday..Remy89 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:56:
Kwam een leuk twitter berichtje tegen. De rij staat er al, haha! Weet alleen niet welk filiaal dit is.
Net mijn bestelling en betaling van een canon 1-22 afgerond voor 461 euro.
[ Voor 51% gewijzigd door M a r c o op 29-01-2014 18:01 ]
Verwijderd
Hartelijk dank voor uw bestelling
[quote]
Mooi een nieuwe nexus 5 en 7 besteld nice super actie
Dan was ik je waarschijnlijk net voorSpoek schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:04:
Het product wat ik wil bestellen zat in mijn winkelwagen, wil ik betalen met iDeal krijg ik de melding dat hij opeens uitverkocht is..
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Verwijderd
Haha de eerste producten hebben ze al beperkt
betekent dat niet dat ie al in je winkelwagen zit?Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:09:
De maximale bestelhoeveelheid voor dit product is bereikt
las het verkeerd zal je wel bedoelen
[ Voor 7% gewijzigd door Appel105 op 29-01-2014 18:10 ]
Welk product was je dan van plan te bestellen?Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:09:
Verwijderd
Reken daar maar niet opSpoek schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:09:
Enige kans dat als een product nu uitverkocht is dat hij een dezer dagen weer leverbaar is?

Verwijderd
HP Pavilion 15-D081EDBolletje schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:10:
[...]
Welk product was je dan van plan te bestellen?
Maar ik heb hem al besteld.. Ik checkte nog even of ik niet voor niets gehaast had.
Net betaald met 3 cadeaukaarten.
daar was er dus maar 1 van, ik had 'm al in mijn mandje en was al aan het afrekenen voordat het uberhaupt begon en nog had ik er geen. Wat een paupertent.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:08:
SONY KDL-42W656A UITVERKOCHT!
Heeft iemand toevallig een foto van een kdl42w655 die te koop is en voor welke prijs die weggaat?
[ Voor 17% gewijzigd door Bastard op 29-01-2014 18:14 ]
Gewoon paar keer proberenMarcell96 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:11:
als ik op 'verder naar betaalmogelijkheden' klik komt er te staan dat de opgegeven pagina niet kan worden weergegeven
Ook op de air?Omnia love schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:05:
MM arena , korting op iPad mini retina en andere ipads
Hoe wou je het uit een webshop ophalen dan?
[ Voor 7% gewijzigd door GekkePrutser op 29-01-2014 18:12 ]
Verwijderd
Had ik ook, even later werkte het welVerwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:09:
Doe ik regelmatig. Bestel je iets. uurtje later krijg je een e-mail dat het klaar ligt in jouw mediamarkt.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Normaal ik ook maar nu kan je die optie niet kiezen. Tenminste, niet voor het product wat ik wilde4POX schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:13:
[...]
Doe ik regelmatig. Bestel je iets. uurtje later krijg je een e-mail dat het klaar ligt in jouw mediamarkt.
Net een printer aangeschaft met een aantal saturn cadeaukaartenpposthoorn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:57:
Iemand ervaring met het betalen met een of meerdere cadeaukaarten via de webshop?
Verwijderd
of zie de korting pas bij de laatste pagina van de betaling ?
Ik heb rond een uur of 16:00 de Nexus 5 (wit) en Moto G gekochtPiet91 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:17:
Zojuist een zwarte Nexus 5 besteld voor €330 in de webshop. Leuk.
Verwijderd
Me vriendin wou een gezichtsbruiner deze week.
Zei tegen haar moet je ff wachten tot donderdag dan heb je deze actie.
Kijk ik nu in de webshop, is er geen een meer te vinden
Dit topic is gesloten.
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>
Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.
Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.
Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.