[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 18 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.682 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
Aeque schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:33:
[...]

Ja, ik ben namelijk niet zo'n azijnzeiker die alleen maar het slechte van iets inzit.
Maar waarom zouden ze in godsnaam dat product offline halen terwijl hij in de winkel ook zat te verkrijgen zou moeten zijn?
Omdat de producten in de winkel vaak duurder zijn dan in de webshop. Die Sony tv was 529 in de webshop en in de winkel 549. Dat kan net het verschil zijn tussen verlies maken of break even draaien.

Een ander recent voorbeeldje dan maar:

Een paar weken geleden had MediaMarkt de 3=2 actie op games. Ik was op zoek naar PS4 spellen. De weken voor de actie waren alle PS4 spellen continu op voorraad in de webshop. Zo ook Battlefield 4 en FIFA 14. De dag dat de actie begon waren beiden ineens van de website verdwenen. Een dag ná de actie stonden ze er ineens weer op.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 12:38
webshop lijkt offline. Kan geen producten meer opvragen en kom telkens op de btw weg er mee actie pagina. Benieuwd welke producten er om 18.00 nog op staan :)

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:34
Medione1210 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 05:33:
Mensen je weet nu toch wel dat je genaaid wordt door de MM. Alle producten waar ze een geringe marge op hebben zonderen ze uit van de actie, hebben ze wonderbaarlijk ineens niet op voorraad of wordt de prijs ineens van verhoogd..
.
Er is toch niemand die je dwingt daar iets te gaan kopen? Wat een gezeur. Als ze het gratis zouden weggeven konden ze de deur wel dicht doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:07
Gisteren bij de MM in Zoetermeer kijken voor een TV.
Uiteindelijk een Samsung 6 serie meegenomen, de verkoper kwam er zelf mee dat ik tot zondag het verschil terug kon krijgen.

Ook de 7,8 en 9 serie kon ik kopen met de actie al deden ze eigenlijk niet mee omdat Samsung dat niet wil.
Die hebben ook nog eens cashback actie met sommige modellen volgens mij.

Aardige verkoper die ik had daar.

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
Frijns.Net schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:09:
[...]

Er is toch niemand die je dwingt daar iets te gaan kopen? Wat een gezeur. Als ze het gratis zouden weggeven konden ze de deur wel dicht doen.
Het gaat om het punt dat MM met een actie komt, wij niet. Als zij dan net doen alsof alles de normale prijs is - BTW dan ben je de klanten keihard voor aan het liegen blijkt meermaals.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
*knip*

Staat er onderaan mijn pagina en jezus de vragen die er gesteld worden zijn op Viva forum niveau. Dacht ik lees wat pagina's daar om misschien nog iets leuks eruit te halen, maar het enige wat er staat is:

Uitgezonderde artikelen ''geldt de actie ook op muizen'' zie: http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btwactie.html
Mensen die een BTW korting niet kunnen berekenen? zie: http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btwactie.html
Hoelaat de actie start? zie: http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btwactie.html
Mensen die de laagste prijs garantie niet snappen? Zelfde prijs als de concurrent, niet nog lager.

En verder meermalig gezeik over:

De webshop voorraden uitverkocht zijn, 1x is oke, maar als ik het op elke pagina 3x moet lezen, begint het vervelend te worden.
Waarom sommige dingen niet meegenomen worden in de actie..tsjah
Een heel verhaal over iemand die de korting die hij krijgt niet genoeg vindt op een showmodel (wat heeft dit met de 21% btw actie te maken?)

Zal vast nog wel veel meer zijn, maar ben na een tijdje kon ik het niet meer aanzien. Excuses voor het gezeik in de vroege ochtend, maar lees even een paar pagina's terug of check de website van MM voordat je hier een vraag stelt.

Alvast bedankt. :)

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 29-01-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:05
Gisteren een Nexus 7 2013 gekocht voor 249 euro (na btw wordt het 205 euro en nog wat, dus vond het wel HEEl aantrekkelijk!)

Morgen weer langs Media Markt ArenA (of zaterdag) om het verschil terug te vragen. Hopelijk gaat het gewoon lukken aangezien ik de doos heb geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
Aeque schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 06:47:
[...]

Wat een bullshit en ik zal je vertellen waarom.

1. Prijzen worden alleen 'verhoogd ' of eigenlijk teruggezet naar de originele prijs, als de prijs eerder met een actie van de concurrent is meegegaan. Lijkt mij niet meer dan normaal aangezien het een bedrijf betreft dat ook zijn geld moet verdienen.

2. De uitzonderingen op de modelspecifieke uitzonderingen zijn vaak opgelegd door leveranciers en fabrikanten. Vandaar dat er ook genoeg vestigingen toch een kleiner percentage korting op deze modellen geeft.

3. Waarom wordt je genaaid? Er is een mogelijkheid om een flink bedrag te kunnen besparen. Als dat niet geldt op het product wat jij zou willen dan is dat gewoon jammer. Wees blij dat je eventueel korting kunt krijgen.
1: Prijzen worden zeer zeker wel verhoogd. Het begint al 3 weken voorafgaand aan de actie. Modellen waarvan bekend is dat ze tegen een bodemmarge verkocht worden, worden licht verhoogd, en de prijs word vastgezet. Je ziet dan vaak ook Mediamarkt los staan van Saturn, wat normaal gesproken zelden tot nooit het geval is. Ook worden er modellen bewust uitgezet. Natuurlijk hoort dit bij een gezonde bedrijfsvoering, maar het valt me op, dat het steeds meer voorkomt.

Overigens zijn ze in de algehele breedte simpelweg nog spotgoedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 73% gewijzigd door gambieter op 29-01-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Uxstyle schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:17:
de vragen die er gesteld worden zijn op Viva forum niveau.
Modbreak:Even een afkoelslotje om iedereen de tijd te geven de vragen dusdanig te verbeteren zodat het Viva forum ons niet gaat aanklagen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Goed, maar eens kijken of dit Tweakers.net of helpdeskers.nl is. Als de luilakken blijven overheersen, dan is het over en uit tot 18.00.

Nogmaals: eigen inzet. Bespreek aanbiedingen en acties ipv vragen die je aan de Mediamarkt Klantenservice moet stellen.

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 29-01-2014 11:34 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Laat ik dan maar de eerste zijn :)

Zit nu net te kijken op de mediamarkt site en die is dus al offline. Tot 18:00 uur. Ik kan me niet herinneren dat dit zolang duurde voorgaande jaren. Waar hebben ze al die tijd voor nodig? Nu kan ik geen producten vergelijken :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:38:
Laat ik dan maar de eerste zijn :)

Zit nu net te kijken op de mediamarkt site en die is dus al offline. Tot 18:00 uur. Ik kan me niet herinneren dat dit zolang duurde voorgaande jaren. Waar hebben ze al die tijd voor nodig? Nu kan ik geen producten vergelijken :( ;)
De site is niet offline, ze hebben een background voor de site gezet. Je kunt nog wel naar al je oude links gaan. Je kunt alleen niets zien omdat zie die BTW background ervoor hebben gezet. Dus ik denk dat hij er om 18.00 vanaf gehaald wordt. En waarschijnlijk hebben ze de meeste tijd nodig om de prijzen aan te passen. Maar ze zullen wel een ruime buffer hebben genomen dit jaar:P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yolliebollie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-10-2024
Balen dat de website offline is, had graag nog wat dingen vergelijken. Dan maar via Saturn.nl vergelijken ;)

Als je online iets besteld, komt dan je naam en adres ook op de bon/factuur te staan? Ik (en zus en vader) willen namelijk alle drie dezelfde Huawei telefoon bestellen en dan ook meedoen met de cashback actie. Dit mag echter maar één keer per huishouden. Nou is daar natuurlijk wel iets op te verzinnen, maar als ze dan drie keer hetzelfde adres op de MediaMarkt bon zien staan...
Dus nou vroegen wij ons af of je naam en adres op de bon van een online bestelling komt te staan. Als dat zo is, is het misschien verstandig om op drie verschillende adressen te bestellen. :)
Hopelijk wordt niet gezien als luie vraag. Heb mij redelijk in dit topic verdiept, maar nog nooit wat online bij MM besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 10:32
Freakster86 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:38:
... Waar hebben ze al die tijd voor nodig? Nu kan ik geen producten vergelijken :( ;)
Mogelijk geef je zelf het antwoord al. Ik kan me voorstellen dat ze vanaf 18 uur als big bang de aangepaste prijzen tonen, dan weet je direct waar je aan toe bent. Ben benieuwd wat ze wel en niet op voorraad hebben straks en voor welke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
Dibbuz schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:10:
Gisteren bij de MM in Zoetermeer kijken voor een TV.
Uiteindelijk een Samsung 6 serie meegenomen, de verkoper kwam er zelf mee dat ik tot zondag het verschil terug kon krijgen.

Ook de 7,8 en 9 serie kon ik kopen met de actie al deden ze eigenlijk niet mee omdat Samsung dat niet wil.
Die hebben ook nog eens cashback actie met sommige modellen volgens mij.

Aardige verkoper die ik had daar.
Oh toch verschil tussen mm,mijn tante kreeg vanochtend de 7 serie 46inch gewoon mee en met btw korting,plus cashback van samsung :) denk omdat het niet zo druk was.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yolliebollie schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:44:
Balen dat de website offline is, had graag nog wat dingen vergelijken. Dan maar via Saturn.nl vergelijken ;)

Als je online iets besteld, komt dan je naam en adres ook op de bon/factuur te staan? Ik (en zus en vader) willen namelijk alle drie dezelfde Huawei telefoon bestellen en dan ook meedoen met de cashback actie. Dit mag echter maar één keer per huishouden. Nou is daar natuurlijk wel iets op te verzinnen, maar als ze dan drie keer hetzelfde adres op de MediaMarkt bon zien staan...
Dus nou vroegen wij ons af of je naam en adres op de bon van een online bestelling komt te staan. Als dat zo is, is het misschien verstandig om op drie verschillende adressen te bestellen. :)
Hopelijk wordt niet gezien als luie vraag. Heb mij redelijk in dit topic verdiept, maar nog nooit wat online bij MM besteld..
Ik denk dat het bij de bestelling om 1 artikel per account gaat.
Gewoon 3 accounts aanmaken. Volgens mij moet het dan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Dat zal bewust zijn om steamsale achtige taferelen te voorkomen. Om 19.00 was er altijd wel een game met de verkeerde korting. Nu hebben ze meer tijd om de prijslijst na te lopen op fouten.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
yolliebollie schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:44:

Heb zelf een 2x Huawei GSM besteld via amazon.de (scheelde 40 euro), heb gewoon 2x mijn cashback gehad (1 op naam vriendin opzelfde adres)..... of het geluk is weet ik niet en ook nog de 3x3 deal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvanlaarhoven
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Zojuist een 32W656A besteld via de achterdeur van de webshop voor 329,75 (ipv 399). Had toevallig nog een tab openstaan met de winkelwagen van gisteren :) Netjes een opdrachtbevestiging gehad dus neem aan dat dit wel goed gaat komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingkee
  • Laatst online: 12-09 14:48
Doen de walkin shops eigenlijk ook mee aan de actie? De telefoonafdeling is hier namelijk een onderdeel van the Phone House. Ook merk ik dat de prijzen daar sterk verschillen met de webshop. Waardoor ze eventueel met korting nog duurder zijn dan in de webshop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
tvanlaarhoven schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:50:
Zojuist een 32W656A besteld via de achterdeur van de webshop voor 329,75 (ipv 399). Had toevallig nog een tab openstaan met de winkelwagen van gisteren :) Netjes een opdrachtbevestiging gehad dus neem aan dat dit wel goed gaat komen :P
kon al wel een product voor de verlaagde prijs van m'n wensenlijst naar het winkelmandje plaatsen maar verder kwam je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie wil shoppen op de website van de MM, de zoekfunctie werkt gewoon via deze link http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/404.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:31
De webshop is nog gewoon te gebruiken zie ik net.
Als je een Noscript plugin hebt draaien en daarmee het "redblue.de" Javascript blokkeert komt de BTW-actie overlay niet in beeld waardoor je gewoon de webshop kunt bezoeken.

Werkt alleen niet zo lekker, je kunt bijvoorbeeld niet naar beneden scrollen, dus dan moet je het beeld uitzoomen om het onderste deel van de pagina te kunnen zien.

Nvm, met pijltjestoetsen kun je gewoon naar boven en onderen scrollen.

[ Voor 45% gewijzigd door AdmiralSnipe op 29-01-2014 12:05 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
Prijs voor de Home-Cinemaset die ik wil is al aangepast!!
Kan alleen nog niet bestellen.. (Klikken op Winkelwagen redirect naar de startpagina)

[ Voor 23% gewijzigd door Ralphoman op 29-01-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net van MM Rotterdam centrum vandaan. Daar moet je toch echt wachten tot 18:00 voor je de btw-korting krijgt, wel kon je alvast het product aanschaffen en je korting gegarandeerd terug krijgen. Voor degene die vanavond een MacBook pro retina wil halen, maar ernaast grijpt die kan het beste morgen langs Rotterdam centrum gaan, omdat de verkoper beweerde morgen een nieuwe lading te krijgen. Welke MBPr hij binnen zou krijgen was hij niet duidelijk in. Hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26
karimmm schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:20:
Gisteren een Nexus 7 2013 gekocht voor 249 euro (na btw wordt het 205 euro en nog wat, dus vond het wel HEEl aantrekkelijk!)

Morgen weer langs Media Markt ArenA (of zaterdag) om het verschil terug te vragen. Hopelijk gaat het gewoon lukken aangezien ik de doos heb geopend.
Natuurlijk gaat dat lukken. Het is al eerder aangegeven in deze topic. Zie ook Twitter Mediamarkt Almere: de laagste prijs garantie......
En je krijgt in geld uitbetaald en niet in tegoedbonnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Xfile op 29-01-2014 12:12 ]

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:06:
Kom net van MM Rotterdam centrum vandaan. Daar moet je toch echt wachten tot 18:00 voor je de btw-korting krijgt, wel kon je alvast het product aanschaffen en je korting gegarandeerd terug krijgen. Voor degene die vanavond een MacBook pro retina wil halen, maar ernaast grijpt die kan het beste morgen langs Rotterdam centrum gaan, omdat de verkoper beweerde morgen een nieuwe lading te krijgen. Welke MBPr hij binnen zou krijgen was hij niet duidelijk in. Hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben. :)
Ik blijf het mooi vinden dat ze op maandag overal al de krting gaven zodat je woensdag niet terug hoefde te komen.

en dan vervolgens op woensdag zelf, moet je echt wachten tot 1800 :') Lekker krom dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:59:
Voor wie wil shoppen op de website van de MM, de zoekfunctie werkt gewoon via deze link http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/404.html.
De prijs van de Samsung Tab3 8.0 is/wordt verhoogd van €259 naar €309,36.
Maarliefst 309,36/1,21 - 259 = €3,33 korting dus tov de originele prijs. Nepperds.
Bij BCC is hij sowieso goedkoper: € 242,95
(Prijzen ex thuiskopieheffing)

Edit: Ik neem tenminste aan dat er nog btw-korting van de €309,36 af gaat..

[ Voor 7% gewijzigd door jurk738 op 29-01-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Het is wel slim van MM om de actie vanaf 18:00 te doen andere winkels gaan dan dicht zoals BCC dus kunnen de mensen daar niet heen gaan, en krijgen ze de eerste dag alle mensen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
De Nexus 7 staat nu voor EUR 206,84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Xfile schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:11:
Natuurlijk gaat dat lukken. Het is al eerder aangegeven in deze topic. Zie ook Twitter Mediamarkt Almere: de laagste prijs garantie......
En je krijgt in geld uitbetaald en niet in tegoedbonnen.
Klopt. Heb dit zelf ook nog ff per mail laten bevestigen via een vraag op de website van MM.
Zo wordt mijn nieuwe Nexus 5 nog leuker prijstechnisch gezien. Omdat de btw actie al op dit forum al rond zong, heb ik de telefoon bewust een week eerder gekocht om niet achter het net te vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
de LG 42la6608 staat nu voor 495,04 in de webshop http://www.mediamarkt.nl/...eshop&query=lg%2042la6608
100 euro goedkoper dan bij de goedkoopste in de PW pricewatch: LG 42LA6608 Zwart

de sony 42w655a is alleen nog nergens te bekennen das dan wel weer jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan jammer genoeg niet in de website nazien hoeveel de Moto G of Nexus 5 nu kost... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 12-09 12:54
Apart: D5200 18-105 is al aangepast van 689 naar 569,42, maar de 18-55 variant van 589 naar 659? De D7000 is ook van 779 naar 643,80 gegaan. Lijkt wel alsof ze bijna handmatig alles aan het aanpassen zijn?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jammer nou, ik had gehoopt een ipad air te kunnen kopen, maar dat wordt natuurlijk uitgezonderd van de actie :((((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:26:
Ik kan jammer genoeg niet in de website nazien hoeveel de Moto G of Nexus 5 nu kost... :(
moto g http://www.mediamarkt.nl/...onlineshop&query=moto%20g

nexus 5 http://www.mediamarkt.nl/...nlineshop&query=nexus%205

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravocs
  • Laatst online: 06-09 19:48
Gewoon op zoeken?

http://www.mediamarkt.nl/...nlineshop&query=nexus%205

http://www.mediamarkt.nl/...onlineshop&query=moto%20g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
Jawel hoor, nexus 5 399 en moto g 8 gb voor 189

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vormulier
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
ikbenheelmoe schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:27:
[...]

TEnzij je de 16GB wilt die heeft er nooit in gestaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Misschien handig op om kieskeurig de goedkoopste prijs te noteren en dan om 18:00 kijken of het de moeite waard is bij de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbenheelmoe schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:27:
[...]

Ja maar met de BTW actie eraf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Laatst online: 22:02

sphere

Debian abuser

Sommige prijzen zijn al veranderd. Dus je kan nog even 5.5 uur wachten om te zien of die telefoontjes nog in prijs omlaag gaan. Als je de mediamarkt prijs niet kan vinden in de PW, check dan de saturn prijs.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:59:
Als je een Noscript plugin hebt draaien en daarmee het "redblue.de" Javascript blokkeert komt de BTW-actie overlay niet in beeld waardoor je gewoon de webshop kunt bezoeken.
Goeie tip!! _/-\o_ Je kan zelfs al dingen in je winkelmandje doen zie ik. Zou je ook al kunnen bestellen? }) Ik ben bang dat ze mijn order dan annuleren dus ik probeer het maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
*knip* dat mag je zelf uitzoeken

[ Voor 93% gewijzigd door gambieter op 29-01-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Inderdaad, mijn TV die ik gisteren gekocht heb is nu al zonder BTW. Geen gekke prijsverhogingen.
UE40F6640 voor 697 en een beetje, gisteren nog 849 en bij Saturn 844.

Ik=blij :)

[ Voor 9% gewijzigd door Dibbuz op 29-01-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:31
GekkePrutser schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:32:
[...]

Goeie tip!! _/-\o_ Je kan zelfs al dingen in je winkelmandje doen zie ik. Zou je ook al kunnen bestellen? }) Ik ben bang dat ze mijn order dan annuleren dus ik probeer het maar niet.
Ik heb niet iets op het oog dus ga niet bestellen, maar ik zit nu bij de factuur- en verzendopties dus het lijkt te werken.
Kan best dat het voor het betaalscherm alsnog vastloopt... geen idee.

[ Voor 7% gewijzigd door AdmiralSnipe op 29-01-2014 12:45 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:44:
[...]
Ik heb niet iets op het oog dus ga niet bestellen, maar ik zit nu bij de factuur- en verzendopties dus het lijkt te werken.
Ja ik zag het :) Cool dat dit gewoon werkt.

Ik ben alleen bang dat de order dan in een of andere dev-server terecht komt en niet in het live systeem. Terwijl er dan wel geld afgeschreven wordt.. Dat worden dan een paar lange telefoontjes met de helpdesk om een order terugbetaald te krijgen die ze niet in hun systeem kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik had dus gewoon gelijk .(ook al zijn mijn posts weggehaald)

Toshiba U920T-100 vanmorgen nog 725,00 bij MM.
Nu 826,67. Prijsverhoging van precies 14%.
8)7

En ja hoor, bij Saturn nog wel gewoon 725,00 (en nog goedkoper bij andere aanbieders)
http://www.saturn.nl/weba...le=onlineshop&query=u920t

[ Voor 51% gewijzigd door Medione1210 op 29-01-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit topic is natuurlijk ook niet bedoeld om de voors en tegens van telefoons te bespreken. Is het echt zo moeilijk om de posts on-topic te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurk738 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:19:
[...]

Maarliefst 309,36/1,21 - 259 = €3,33 korting dus tov de originele prijs. Nepperds.

Edit..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Gisteren nog via twitter gevraagd of op een reeds fysiek gedane aankoop geld terug gegeven kan worden. Hierop heb ik de volgende private DM gehad van MediaMarkt: "Vraag dat even na bij je vestiging, dat is aan hen. Bij online bestellingen wordt dit niet gedaan."

Nu had ik dit al gedaan en was het geen probleem maar ik vermoed dus toch dat iedere MediaMarkt dit voor zich mag bepalen :).

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
[...]

Oeps ik zat scheel te kijken. Het is de 4G versie die nu €309,36 kost.
De prijs van de (zwarte) wifi versie is verlaagd van €259 naar €215,10. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Korte link die wel gewoon werkt: https://service.mediamarkt.nl

Via die pagina kan je ook gewoon producten zoeken. Bij veel producten is de btw korting al inbegrepen.

Wat mij opvalt is dat bij producten waar gister nog stond "voor 22:00 besteld, morgen in huis" nu staat "Levering binnen 1 tot 3 werkdagen". Ik denk dat MM veel bestellingen verwacht en zo zichzelf vast wil indekken :9
gambieter schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:46:
Is het echt zo moeilijk om de posts on-topic te houden?
Gezien de reacties: :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:57
[...]

Waarschijnlijk niet. Prijzen van de tablets zijn al gewijzigd naar de nieuwe prijs.
Ik zie dat je jezelf al gecorrigeerd hebt. :)

[ Voor 4% gewijzigd door edwin90 op 29-01-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
pposthoorn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:15:
Wat mij opvalt is dat bij producten waar gister nog stond "voor 22:00 besteld, morgen in huis" nu staat "Levering binnen 1 tot 3 werkdagen". Ik denk dat MM veel bestellingen verwacht en zo zichzelf vast wil indekken :9
Inderdaad, volgens mij is dat in de laatste 20 minuten aangepast, ik had een produktpagina open gezet rond 13:00 en daar stond nog morgen in huis. Refreshte hem net en nu staat er 1 tot 3 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Vrijdag gekeken naar een Lumia 720 en toen was het 249 euro. Vanochtend was het ineens 300 euro! Terwijl het bij MediaMarkt.be nog steeds 249 euro is. Google cache van NL laat ook 300 euro zien.

Ben benieuwd of het straks 206 euro is of dat ze 248 euro gaan vragen.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rave020
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06-2022
Gisteren ook Mm Zwolle geweest voor een lens voor nx1000 . 249 euro - btw kwam op 205 euro.
Mocht hem natuurlijk nog niet meenemen voor die prijs. Hij had er nog 1 maar die gingen niet hard.
Na enig heen en weer, verteld dat er toch veel verschil was in onderliggen mediamarkten.
Ik moest om 1800 uur maar komen.
Thuis eens gekeken en wat gebeld nar foto zaken, wat blijkt een aantal shops willen wel meegaan.:)
Uiteindelijk nog 10 euro extra korting :) dus voor een heel mooi prijsje de lens en incl gratis polarisatiefilter.
Incl verzenden
Ik koop toch echt liever bij een fotozaak ipv mm

Tip, kijk en bel eens rond. En het scheelt nog een lange wachtrij.
Vanavond kan je zien dat het echt crisis is in Nederland bij MM:)
GekkePrutser schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:21:
[...]

Inderdaad, volgens mij is dat in de laatste 20 minuten aangepast, ik had een produktpagina open gezet rond 13:00 en daar stond nog morgen in huis. Refreshte hem net en nu staat er 1 tot 3 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Laatst online: 00:07
...

EDIT: had iets gepost op een oude reactie, maar kan een reactie niet verwijderen, vandaar: ...

Zou graag de Moto G 16Gb willen kopen, balen dat MM die niet aanbied want 8GB vind ik stiekem wel wat weinig met een paar standaard apps en wat fotos en videos.

[ Voor 226% gewijzigd door Card Nox op 29-01-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Laatst online: 29-12-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

Vanchtend om 10uur mijn korting opgehaald bij MM Zoetermeer. In de eerste instantie werd inderdaag gezegd dat het pas vanaf 18:00 kon maar na mijn opmerking dat de canon 6D toch niet mee deed en het een persoonlijke prijs betrof, kreeg ik het bedrag netjes contant mee. Wel kreeg ik het idee dat men behoorlijk streng was met de tijden.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
DE LONGHI ECAM22.110.SB
expressoapparaat

van 379 naar 399 nu

oftewel ;w ;(

[ Voor 11% gewijzigd door cangri op 29-01-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
De Nexus 5 is wel verlaagd naar 330,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
en de Moto G 8GB is nu 156 :9

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Hoe komen jullie in de websop? Via de link van 2-3 pagina's geleden kom ik er ook niet in

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chief-XL schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:41:
Hoe komen jullie in de websop? Via de link van 2-3 pagina's geleden kom ik er ook niet in
http://www.mediamarkt.nl/...nlineshop&query=nexus%205

Artikelen zoeken via de zoekfunctie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-06 12:42
Medione1210 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:36:
Huh, 330! Betekent dat, dat je hierover nog die btw korting krijgt? Oftewel 330/1.21 = 272.72 euro voor de Witte Nexus 5? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
nee, dat wordt de prijs inclusief BTW korting

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:03

IkWilbert

Het is mij!

Saiya schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:44:
[...]

Huh, 330! Betekent dat, dat je hierover nog die btw korting krijgt? Oftewel 330/1.21 = 272.72 euro voor de Witte Nexus 5? :9~
Dit lijkt mij de prijs met de korting er al af.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Heel veel artikelen zijn offline, via FB gaven ze aan toevallig uitverkocht, jaja, iemand gaat online iets kopen zonder korting terwijl ie weet?!? dat er een actie aankomt.... ben je een dief van je eigen portemonnee.

[ Voor 82% gewijzigd door Wasabi! op 29-01-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Zie dat de pijs voor een MBP met 8GB mem en 265GB ssd gedaald is naar 1264.
Vanavond maar even mijn geld ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-03 20:21
McGreenNL schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:47:
Zie dat de pijs voor een MBP met 8GB mem en 265GB ssd gedaald is naar 1264.
Vanavond maar even mijn geld ophalen :)
Ik heb dezelfde laptop vorige week gehaald. Vind het wel spannend om vanavond te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Laatst online: 12-09 20:07

Zyron

BWRAAAAP

Wasabi! schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:47:
Heel veel artikelen zijn offline, via FB gaven ze aan toevallig uitverkocht, jaja, iemand gaat online iets kopen zonder korting terwijl ie weet?!? dat er een actie aankomt.... ben je een dief van je eigen portemonnee.
Dat is de prijs met korting er af, 330,80 overigens. Niet 330,00.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
GerbrandR schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:48:
[...]

Ik heb dezelfde laptop vorige week gehaald. Vind het wel spannend om vanavond te gaan ;)
Me2, sta vanavond stipt 6 uur bij de MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medione1210 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:36:
:+

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:50:
[...]

399 - 21 x 3,99 = 315,21!!. Mediamarkt doet er gewoon ff 15 euro bij op!!
het is 399 /1.21 = 329.75

En om het nog duidelijker te maken ;)

Effectief heb je dan
17.4% korting

[ Voor 16% gewijzigd door cypher21 op 29-01-2014 13:54 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:04
[...]

€399 - 21 x €3,99 = €315,21!!. Mediamarkt doet er gewoon ff €15 bij op!!
*knip*

399 / 1,21 = 330

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 29-01-2014 14:14 ]

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
Weet iemand hoe je in je winkelmandje komt? Dat lukt me niet. Liefst zonder installeren van iets, want zit op mijn werk, en alles is daar zo'n beetje dicht getimmerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
[...]

€399 - 21 x €3,99 = €315,21!!. Mediamarkt doet er gewoon ff €15 bij op!!
Zou even je oude wiskunde leraar opbellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
Net bij de andere telefoons gecheckt en idd, ze passen nu de prijzen blijkbaar aan zodat het zichtbaar is incl. de BTW korting... Oftewel de Nexus 5 ging van 399 - 330 euro en de LG G2 van 470 naar 388 euro..

Denk dat het voor mij een G2 wordt. Ben best bereid 58 eur meer neer te leggen voor SD kaart functionaliteit, groter scherm, wat meer megapixel camera, 2x snellere fps met camcorder.

Shit ik zie net dat er ook geen SD kaart in de G2 gaat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Saiya schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:56:
Net bij de andere telefoons gecheckt en idd, ze passen nu de prijzen blijkbaar aan zodat het zichtbaar is incl. de BTW korting... Oftewel de Nexus 5 ging van 399 - 330 euro en de LG G2 van 470 naar 388 euro..

Denk dat het voor mij een G2 wordt. Ben best bereid 58 eur meer neer te leggen voor SD kaart functionaliteit, groter scherm, wat meer megapixel camera, 2x snellere fps met camcorder.

Shit ik zie net dat er ook geen SD kaart in de G2 gaat :S
welke gaat het nu worden? de X1?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26
Cyclonic schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:53:
[...]

Of hier http://www.btwberekenen24.nl/ berekenen. Makkerlijker kan je het niet maken.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:51:
[...]

het is 399 /1.21 = 329.75

En om het nog duidelijker te maken ;)

Effectief heb je dan
17.4% korting
17.36% op precies te zijn. Zie het rekenvoorbeeld nu staan op de website van de mediamarkt... :X
hihi :-(
Cyclonic schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:53:
[...]

haha goed plan.

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 29-01-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
kevinl schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:02:
[...]

welke gaat het nu worden? de X1?
Ben alleen maar meer aan het twijfelen gebracht... Het zou de G2 worden als er SD kaart functionaliteit in zou zitten.. Niet dus... nou is 60 euro meer voor kleine extra's niet zo interessant meer. Wat ik wel minder vond (ervaring met Moto G 8GB) aan stock android is dat er erg weinig instellingsopties zijn. Weinig customizable, geen opties als je dat scherm van boven naar beneden haalt. Dan kost dat je een extra click om instellingen als wifi en geluid e.d. tevoorschijn te halen. Dus dan zou je een skin als Apex erboven moeten draaien...

Verder is er nu ook een Galaxy Note 3 te koop bij Groupon voor 450 euro.... Wat dan ook weer interessant is :D

Dan heb je dus:
Nexus 5: 330 (MM: btw)
LG G2: 388 (MM: btw)
Samsung Note 3: 450 (Groupon)
Xperia Z1: 474 (Trendy Computers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:41
Card Nox schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:30:
...

EDIT: had iets gepost op een oude reactie, maar kan een reactie niet verwijderen, vandaar: ...

Zou graag de Moto G 16Gb willen kopen, balen dat MM die niet aanbied want 8GB vind ik stiekem wel wat weinig met een paar standaard apps en wat fotos en videos.
De mediamarkt heeft dit toestel ( 16GB ) wel in de winkels liggen. In ieder geval in Zwolle. Het kan zo zijn dat de webshop het toestel ( 8 GB wel, 16 GB niet ) heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:59:

Werkt alleen niet zo lekker, je kunt bijvoorbeeld niet naar beneden scrollen, dus dan moet je het beeld uitzoomen om het onderste deel van de pagina te kunnen zien.

Nvm, met pijltjestoetsen kun je gewoon naar boven en onderen scrollen.
Goeie tip!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Saiya schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:11:
[...]

Ben alleen maar meer aan het twijfelen gebracht... Het zou de G2 worden als er SD kaart functionaliteit in zou zitten.. Niet dus... nou is 60 euro meer voor kleine extra's niet zo interessant meer. Wat ik wel minder vond (ervaring met Moto G 8GB) aan stock android is dat er erg weinig instellingsopties zijn. Weinig customizable, geen opties als je dat scherm van boven naar beneden haalt. Dan kost dat je een extra click om instellingen als wifi en geluid e.d. tevoorschijn te halen. Dus dan zou je een skin als Apex erboven moeten draaien...

Verder is er nu ook een Galaxy Note 3 te koop bij Groupon voor 450 euro.... Wat dan ook weer interessant is :D

Dan heb je dus:
Dan zou ik voor de Nexus gaan.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saiya schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:11:
[...]

Dan heb je dus:
Sorry mod bazen dat ik hier off topic ga, maar als ik jou was zou ik gewoon Cynagogenmod erop zetten. Praktisch het zelfde (als je het zo wilt) als stock android, erg stabiel op nieuwere telefoons, kost niks, en een heel scala aan mogelijke instellingen.

Kijkend naar mijn ervaring met de Note 2, zal de Note 3 niet teleurstellen. Denk er echter wel aan dat het scherm wel echt groot is :P

Zelf zou ik nu, na de Note 2, voor de Nexus 5 gaan... heb nu een Iphone 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ter herinnering: geen aankoopadvies vragen of geven. Dit is niet de plek voor discussie over welke telefoon je moet gaan kopen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 12:51
Vandaag is mijn vriendin bij MM Zwolle geweest voor de Sony 42W655A. Kon hem nog niet meekrijgen met korting, maar er stonden er nog maar een paar, dus toch maar meegenomen. Mooi voor de drukte uit. Ga ik morgen na het werk wel even het geld terugvragen. Was overigens nog steeds €529,- zonder korting.

Had hem eigenlijk na 18:00 online willen halen, maar omdat hij van de site af was gegaan nu toch maar in de winkel gekocht. Iets meer moeite, maar goed, wel met een mooie korting! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 13-09 12:44
mathman schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:38:
Vandaag is mijn vriendin bij MM Zwolle geweest voor de Sony 42W655A. Kon hem nog niet meekrijgen met korting, maar er stonden er nog maar een paar, dus toch maar meegenomen. Mooi voor de drukte uit. Ga ik morgen na het werk wel even het geld terugvragen. Was overigens nog steeds €529,- zonder korting.

Had hem eigenlijk na 18:00 online willen halen, maar omdat hij van de site af was gegaan nu toch maar in de winkel gekocht. Iets meer moeite, maar goed, wel met een mooie korting! :)
Vaag eigenlijk dat de W656a wel te vinden is: http://www.mediamarkt.nl/...file=onlineshop&query=w65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat er nog een beste lijst aan uitzonderingen zijn bij de actie. Wou zelf voor de Xperia Z gaan maar deze doet dus niet mee.. Dat Bose en andere "tripple A" merken het vertikken om niet in de actie te gaan snap ik wel, maar met die hele lijst wordt het best flauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:06

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:03:
Wel jammer dat er nog een beste lijst aan uitzonderingen zijn bij de actie. Wou zelf voor de Xperia Z gaan maar deze doet dus niet mee.. Dat Bose en andere "tripple A" merken het vertikken om niet in de actie te gaan snap ik wel, maar met die hele lijst wordt het best flauw
Het meest vervelende vind ik de accessoires. De grote producten die ik wil kunnen al niet door uitzonderingen, maar ook nog een ALLE accessoires.. En dat zijn:

Accu's en batterijen
Action camera accessoires
Adapters
Afstandsbedieningen
Alarmsystemen huis
Appcessoires
Audio-Video Transmissies
Beschrijfbare CD / DVD / Blu-ray
Bluetooth adapters
Branders (CD / DVD / Blu-ray)
Camcorder accessoires
Car-Hifi accessoires
DVB-T receivers
DVD-Video accessoires
E-Book accessoires
FM transmitters
Foto accessoires (waaronder onderwaterbehuizing, zonnekap, enz)
Foto filters
Fotolijsten
Fotoservice
Gamepads en joysticks
Geheugenkaarten
Geluidskaarten
Grafische kaarten
GSM accessoires
GSM Car accessoires
GSM Cover / Mode accessoires
Harde schijven (zowel intern als extern)
Headsets
Hifi accessoires
Kaartlezers
Kabel management
Kabels
Kantoor accessoires (waaronder post-it, multimappen, nietmachine, notitieblok, enz)
Keuken accessoires (waaronder peper & zout molens, snijplanken, blikopeners, enz)
Klein Huishoudelijk accessoires (waaronder snijschijven, filters, enz)
Klokken en wekkers
Koffie (Pads, bonen, capsules)
Koffie accessoires ( waaronder capsuleshouders,ontkalker, enz)
Koolzuursysteem accessoires
Mediaplayers
Messen
Meubels
Microfoons
Mondverzorging accessoires
Muizen
Muurbeugel
NAS
Navigatie accessoires
Netwerk apparatuur (waaronder routers, wifi repeater, enz)
Notebook accessoires
Opbergsystemen / opbergartikelen
Opladers
Overige computer accessoires
Overige input devices (waaronder tekentablet, laserpen, enz)
Overige media opslag (waaronder videocassettes en DV-tapes)
Pannen
Papier / etiketten / kits / fotpapier, enz.
PC componenten (waaronder processoren, computerkoeler, enz)
PC speakers
Portable accessoires
Reiniging
Satelliet receivers
Scheerapparaat accessoires
Screenprotectors
Simkaarten
Smartwatches
Speelgoed
SSD Intern / extern
Statieven
Stekkerdozen e.d.
Stofzuiger accessoires (waaronder borstels, filters, enz)
Stofzuigerzakken
Strijk accessoires (waaronder strijkplank,strijkplankovertrek, wasmand, enz)
Tablet accessoires
Tassen / cases / sleeves en bescherming
Toetsenborden
Toner en inkt
TV accessoires
TV beamers
TV receivers
TV-kaarten
USB accessoires
USB geheugen
USB Hub
Verlichtingen & lampen
Verrekijker
Waterfilters
Webcams / digicams
Weerstations
Werkgeheugen
Witgoed- & inbouw accessoires (waaronder gasstangen, tussenkaders, enz)
Zaklantaarn

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Vorige week maandag een Apple Thunderbold Display besteld in de winkel. Nog steeds niet binnen, beetje raar want via de webshop kunnen ze hem in een dag leveren en ook apple heeft 24h verzending. Dus waarom wordt er geen bezorgd in het filiaal....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 12:16
Ik moet iets zeer positiefs zeggen over MM bij deze.
Ik moet ong 45km rijden (enkele reis) en tol betalen.
Ik wil heel graga een bepaalde camera en mogelijk nog wat spul.
Die camera hebben ze appart voor me gelegd. Daar ben ik erg blij mee.

Leuk gevolg ; ik hoef niet om 18.00 die idioterie in te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

NightHawk4 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:42:
Hmpf zat te kijken naar een ASUS MeMO Pad HD 7 16GB Blauw die de hele week 119 euries was, nu is hij in de webshop teruggezet naar 139 :(
Dat viel mij inderdaad ook al op. Ik vermoed dat de prijzen in de winkels ook gewoon omhoog gegaan zijn. Jammer dat soort acties. Onlangs zag ik bij de MM ook een stapel tablets in een bak liggen voor een "mega aanbieding" terwijl die tablet ervoor goedkoper was. Hij lag notabene nog voor de orignele, lagere prijs in het schap op zijn normale plek :X

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Chief-XL schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:41:
Met de NoScript plugin de scripts van redblue.de blocken (is een paar pagina's geleden vermeld).

Edit: Oeps, sorry ik reageerde op een oudere post.. Ik was vergeten te refreshen voor ik reageerde.

[ Voor 14% gewijzigd door GekkePrutser op 29-01-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Dank je. Paar posts geleden ben ik al geholpen (zoeken op product). Laptop die ik wilde staat voor een mooie prijs :) Als we die te pakken kunnen krijgen in de webshop straks dan ben ik erg tevreden.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Gorefest

serial killer.

Ik heb net de Nexus 5 zwart gescoord in Enschede.
Ze gaven de korting nog niet maar ik kan vanavond of morgen terugkomen om alsnog de korting te innen bij de info balie :-)

Ohja er komt nog wel 6,05 thuiskopie heffing bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de weinig vriendelijke en off-topic posts over elders gekochte TVs verwijderd. Blijf svp on-topic.

Pagina: 1 ... 18 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.