Morgen of overmorgen denk ik maar even naar de Mediamarkt in Enschede, kijken of ze een Nikon D5200 18-105mm lens kit hebben, en wat die daar dan kost. Is er toevallig iemand die weet of ze die lenskit uberhaupt verkopen in Enschede, een medwerker misschien?
Ben vandaag bij Mediamarkt A'dam Arena geweest en heb de Canon 6D body direct met 10% korting mee gekregen, uiteindelijk 1439 ipv 1599 . Moest even doorvragen, maar zonder teveel moeite kreeg ik 'm mee.
Heb zelf eerder bij mediamarkt gewerkt en wat toen werd gezegd over producten die niet mee deden (waaronder Apple destijds): dat de leverancier niet mee wilde betalen (is nu dus nog steeds zo, strategische keuzes). Toen werd de btw korting 50% betaald door Mediamarkt en 50% door leverancier. Wat toen werd besloten was om op producten die "uitgesloten waren" met 50% van de btw-korting aan te bieden. Strategie van Mediamarkt tijdens zulke dagen is gewoon zoveel mogelijk omzet draaien. Dus producten meegeven met de helft van de btw korting, betekent feitelijk hetzelfde voor Mediamarkt.
Dus als ik jullie was, zou ik hetzelfde argument gebruiken bij de verkoper en wie weet kan je zo op ALLE uitgesloten producten (behalve accessoires) toch 9/10% korting op eisen.
De verkoper zei bij onderhandeling dat hij wel meer korting wilde geven als ik zondag terug zou komen en de 6D's er nog zouden staan (na mij nog 3 over). Heb dus zekere voor onzekere genomen.
Succes allemaal met inslaan, heb zelf alweer voor 3k ingekocht.
Heb zelf eerder bij mediamarkt gewerkt en wat toen werd gezegd over producten die niet mee deden (waaronder Apple destijds): dat de leverancier niet mee wilde betalen (is nu dus nog steeds zo, strategische keuzes). Toen werd de btw korting 50% betaald door Mediamarkt en 50% door leverancier. Wat toen werd besloten was om op producten die "uitgesloten waren" met 50% van de btw-korting aan te bieden. Strategie van Mediamarkt tijdens zulke dagen is gewoon zoveel mogelijk omzet draaien. Dus producten meegeven met de helft van de btw korting, betekent feitelijk hetzelfde voor Mediamarkt.
Dus als ik jullie was, zou ik hetzelfde argument gebruiken bij de verkoper en wie weet kan je zo op ALLE uitgesloten producten (behalve accessoires) toch 9/10% korting op eisen.
De verkoper zei bij onderhandeling dat hij wel meer korting wilde geven als ik zondag terug zou komen en de 6D's er nog zouden staan (na mij nog 3 over). Heb dus zekere voor onzekere genomen.
Verwijderd
Nou ik kan de voorraad niet zien bij een product.nooberke schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:59:
[...]
De voorraad van de webwinkel kan je juist nog wel achterhalen, die van de fysieke winkels niet meer...
Ik vermoed dat dit is gedaan om teleurstellingen te voorkomen (producten kunnen erg hard gaan), en om personeel te ontlasten (als iemand ervoor kiest om via de fysieke winkel af te halen haalt het personeel dit uit de normale winkel voorraad)
Heb al van alles geprobeerd maar ik kan het niet vinden.
In feite krijg je meer dan de helft van de btwkorting , want die btw actie is geen 21% maar 17,36%Farhang schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:02:
Ben vandaag bij Mediamarkt A'dam Arena geweest en heb de Canon 6D body direct met 10% korting mee gekregen, uiteindelijk 1439 ipv 1599 . Moest even doorvragen, maar zonder teveel moeite kreeg ik 'm mee.
Vandaag voor 22:00 besteld morgen in huis, lijkt mij voorradig? Andere producten staan op "tijdelijk niet leverbaar" of zijn helemaal niet zichtbaar..Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:02:
[...]
Nou ik kan de voorraad niet zien bij een product.
Heb al van alles geprobeerd maar ik kan het niet vinden.
Alhoewel er wel heel veel op voor 22:00 besteld... staat

Hoe kom je dan op die berekening?In feite krijg je meer dan de helft van de btwkorting , want die btw actie is geen 21% maar 17,36%
Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!
Verwijderd
Dan weet je dus nog niet de voorraad.... tis nogal een verschil of ze er 1 hebben of 24.nooberke schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:07:
[...]
Vandaag voor 22:00 besteld morgen in huis, lijkt mij voorradig? Andere producten staan op "tijdelijk niet leverbaar" of zijn helemaal niet zichtbaar..
Alhoewel er wel heel veel op voor 22:00 besteld... staat
Anders zit ik morgen om 18.00 weer te refreshen
Zie de rest van het hele topic
Net in MM Almere wat rondgekeken, korting wordt nog niet gegeven zo te horen. Iemand kwam een tv kopen en kon morgen terugkomen om het verschil terug te vragen. Ook niet veel prijsverhogingen opgemerkt. Sony tablet Z is nog steeds €398 bijv. al wekenlang, Vaio Pro 11 €698. Kwam voor een LG monitor kijken maar de 23EA63 hebben ze daar niet, wel 24EA53 voor €177 (in de webshop €158,99)
[ Voor 41% gewijzigd door apis29 op 28-01-2014 20:15 ]
Vandaag een Macbook Air gehaald. Helaas niet direct de korting gekregen maar ik mag morgen het verschil in aankoopbedrag op komen halen.
Die mogelijkheid heeft de MM webshop überhaupt nooit gehad, ik snap de irritatie wel hoorVerwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:08:
[...]
Dan weet je dus nog niet de voorraad.... tis nogal een verschil of ze er 1 hebben of 24.
Anders zit ik morgen om 18.00 weer te refreshen
Zekerheid zal je alleen in de winkel hebben ben ik bang
Verwijderd
Het mooie is dat de laptop die ik wil ALLEEN op de webshop staannooberke schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:14:
[...]
Die mogelijkheid heeft de MM webshop überhaupt nooit gehad, ik snap de irritatie wel hoor![]()
Zekerheid zal je alleen in de winkel hebben ben ik bang
Vind heel fijn dat de mediamarkt hier mee is gekomen, want de televisie die ik graag wilde hebben is door de mediamarkt allemaal opgekocht.
Aangezien ik mediamarkt simpel een rot concern vind heb ik mooi bij de concurrent (waar ik altijd mijn tvs haal) nu €350 korting heb gekregen op een veel betere 3D tv
. Dat is omgerekend 35% korting. De tv was normaal €899 bij dit model
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Zo'n beetje alles wat ik interessant vond is uitgesloten

Mijn naam is niet Peter!
Zou er nu een gaan halen en daarna het geld halen. Ik ben van de week geweest voor een tv in ehv maar de meest interessante modellen waren gisteren al op en werden ook niet meer bij besteld.. Nu staan er alleen gruwelijk veel samsungs en lg'salwaysleft schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:47:
[...]
Gewoon vanaf 6 uur langsgaan, heb je altijd beet.
[ Voor 8% gewijzigd door Bastard op 28-01-2014 20:20 ]
Lijkt me sterk dat je alle vestigingen bent af gegaan? Om welk model gaat het?Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:15:
[...]
Het mooie is dat de laptop die ik wil ALLEEN op de webshop staan
Las trouwens hier een stuk terug dat alle televisies gewoon meededen bij een bepaalde vestiging, naar mijn idee is het voor een aantal uitzonderingen wel de moeite waard om naar de winkel te gaan. Vooral televisies en foto apparatuur blijk je regelmatig toch gewoon korting op te kunnen krijgen.
Toch nog maar is goed nadenken over een LG 42LA7408

MM Rotterdam-Centrum geven ook korting op Sonos, medewerker had het over 10%.
Bedankt voor de info. Ga morgen terug voor de 70d voor prijsverschil bij een ander vestiging. Mocht dat niet werken dan kan waag ik ookeen gokje bij arena.Farhang schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:02:
Kan zaterdag pas ivm een reis. Is er dan nog een beetje keus qua tv's? Of is het meeste dan uitverkocht haha
I intend to live forever. So far, so good.
jammer had gehoopt op de 399/1.21 regelChimsie78 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:33:
MM Rotterdam-Centrum geven ook korting op Sonos, medewerker had het over 10%.
Ik heb mijn TV 11 Januari gekocht, vanaf de 29e is dit 18 dagen geleden. (Net buiten de 14 dagen laagste prijs garantie) zou ik nog gebruik kunnen maken van de BTW dagen?
Ik denk van niet, ze moeten ergens de grens trekkenDaYwaLkUr schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:49:
Ik heb mijn TV 11 Januari gekocht, vanaf de 29e is dit 18 dagen geleden. (Net buiten de 14 dagen laagste prijs garantie) zou ik nog gebruik kunnen maken van de BTW dagen?
Officieel niet, maar je kan het proberen. Vorig jaar kreeg ik met mijn laptop het wel voor elkaar bij mediamarkt Amsterdam Noord.DaYwaLkUr schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:49:
neeDaYwaLkUr schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:49:
Wat wil je nu horen? Als iemand zegt 'dat kan misschien wel', dan ga je daar de verkoper mee om de oren slaan morgen omdat iemand op tweakers dat gezegd heeft?DaYwaLkUr schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:49:
Ga naar de MM en vraag het. Kijk lief. Maar je weet zelf dat het buiten de termijn valt en MM dus geen enkele verplichting heeft wat dat betreft
Vanochtend even langs de mediamarkt Arena geweest om de Nexus 5 te reserveren (met aanbetaling). De verkoper zei toen dat ik de telefoon ook wel direct mocht meenemen voor de actie prijs
. Scheelt weer drukte morgenavond(wellicht ook de reden dat ze het toestel eerder uitleverden?) !
Heerlijke phone! Enjoy!evanraalte schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:03:
Vanochtend even langs de mediamarkt Arena geweest om de Nexus 5 te reserveren (met aanbetaling). De verkoper zei toen dat ik de telefoon ook wel direct mocht meenemen voor de actie prijs. Scheelt weer drukte morgenavond(wellicht ook de reden dat ze het toestel eerder uitleverden?) !
Denk dat deze Nexus 5 heel veel verkocht gaat worden deze week! Net als de Moto G!
Ben zojuist geweest en ze willen me niet alvast de BTW korting geven. Moest maar morgenavond terugkomen...Boukiej88 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:20:
Gisteren bij de MM Rotterdam Alexander een Nikon D3200 met 18-105mm lens gehaald met de btw korting er al af. Ik begon tegen de verkoper over de korting en voordat ik mijn zin kon afmaken zei hij al dat ik hem nu ook al voor de kortingprijs mee kon nemen. Deze combi (D3200 18-105) is daar nu overigens niet meer beschikbaar, of je moet een exemplaar met geopende verpakking willen.
Van een verkoper bij de laptops kreeg ik hetzelfde te horen, dus het lijkt wel alsof ze alles al voor de 'btw-prijzen' weg mogen geven.
Verwijderd
Sterker nog... Ik heb gebeld:nooberke schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:21:
[...]
Lijkt me sterk dat je alle vestigingen bent af gegaan? Om welk model gaat het?
Las trouwens hier een stuk terug dat alle televisies gewoon meededen bij een bepaalde vestiging, naar mijn idee is het voor een aantal uitzonderingen wel de moeite waard om naar de winkel te gaan. Vooral televisies en foto apparatuur blijk je regelmatig toch gewoon korting op te kunnen krijgen.
Toch nog maar is goed nadenken over een LG 42LA7408
Almere, amsterdam arena, utrecht, zwolle, ede, rotterdam, den haag, arnhem..
En nee.. Ze hadden niet de laptop die ik online gezien had.
Hmmm ik heb even op de webshop gekeken en het schijnt dat de 5D mark III niet eens meer te verkrijgen is VLAK voordat de btw actie begint. Wat ik hier ook zo lees, en ook op de facebook pagina van Media Markt NL is dat ineens veel artikelen helemaal niet meer te krijgen zijn of voorraad op.
Ik vind het maar raar hoor, zo'n grote exclusion-list. Ik ga morgen toch maar eens voor de zekerheid kijken in Maastricht, alhoewel een vriend van me, die daar werkt op de marketing afdeling, al voor me had uitgezocht dat de 5DIII niet meer te krijgen was.
Natuurlijk is de actie wel mooi voor mensen die een 10-22 of 17-55 willen
Ik vind het maar raar hoor, zo'n grote exclusion-list. Ik ga morgen toch maar eens voor de zekerheid kijken in Maastricht, alhoewel een vriend van me, die daar werkt op de marketing afdeling, al voor me had uitgezocht dat de 5DIII niet meer te krijgen was.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Verwijderd
*knip* Dat moet je de MediaMarkt vragen, niet hier.
[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 28-01-2014 21:34 ]
Nul want ik geloof dat ze pas om 18.00 open gaan?Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:23:
Ik heb bij mm Utrecht een macbook pro gereserveerd, die ik morgen ga ophalen met de btw korting, hoe groot is de kans (of is het zeker) dat ik voor 18:00 de macbook al mee krijg met de btw korting?
MvG
Jonas
Ik lees ook veel reacties over de onduidelijkheid of merken/modellen die bij de uitzonderingen staan, nu wel of niet mee doen. Uit ervaring kan ik je vertellen dat je het altijd moet proberen of navragen. Er zijn winkels die soms wel meedoen met die modellen.
Verwijderd
Uitzonderingen:
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, EOS 70D, POWERSHOT S110 S, POWERSHOT S120 S, G1X, G16, “L” lenzen
Nikon: D300S, D800, D610, D5100 18-55VR-55-200VR kit, D7100, Lenzen boven € 1300,-
Vallen de 'kits' ook onder de uitzonderingen?
Waarom wordt alleen de D5100-kit dan expliciet genoemd?
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, EOS 70D, POWERSHOT S110 S, POWERSHOT S120 S, G1X, G16, “L” lenzen
Nikon: D300S, D800, D610, D5100 18-55VR-55-200VR kit, D7100, Lenzen boven € 1300,-
Vallen de 'kits' ook onder de uitzonderingen?
Ze geven niet zo een actie om vervolgens nee te verkopen. Zo een actie geven ze om mensen geld uit hun zakken te trekken in de rustigste tijd van het jaar (na de december maanden). Dus dat ze geen voorraad hebben ivm de actie is totaal onlogischDeathchant schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:19:
Hmmm ik heb even op de webshop gekeken en het schijnt dat de 5D mark III niet eens meer te verkrijgen is VLAK voordat de btw actie begint. Wat ik hier ook zo lees, en ook op de facebook pagina van Media Markt NL is dat ineens veel artikelen helemaal niet meer te krijgen zijn of voorraad op.
Toch gek, belde gisteren de mm Breda over een wasdroger.HitDyl schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:54:
[...]
Ze geven niet zo een actie om vervolgens nee te verkopen. Zo een actie geven ze om mensen geld uit hun zakken te trekken in de rustigste tijd van het jaar (na de december maanden). Dus dat ze geen voorraad hebben ivm de actie is totaal onlogisch
Ruim voldoende voorraad meneer, hier en in de webshop was het antwoord na een kwartier.
Kijk ik vanochtend voorraad Breda 0,0 .
In de webshop wasdroger niet meer te vinden, ook niet bij kieskeurig.
Zo een actie houden heeft toch zin, ik koop hem wel bij BCC ook als hij daat duurder is.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Hmm.. slimme vraag. Ik ga morgen terug met m'n bon vanwege 70D 18-55mm kit. Je hoort nog. Verwacht er niet veel van overigens.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:52:
Uitzonderingen:
Vallen de 'kits' ook onder de uitzonderingen?![]()
Via de mobiele site kan je het nog wel zieneggsforpedro schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:54:
Gisteren kon je nog per product een locatie selecteren om af te halen, waardoor je ook kon zien of een product ergens op voorraad was. Die functie hebben ze nu (bewust?) weggehaald, geloof ik.
Verwijderd
Heb je hem al geopend? Zo nee, ik zou hem ruilen (geld terug) als je geen btw-korting krijgt. En vervolgens opnieuw kopen en kijken of je ±10% korting (moet je niet gelijk doen) kan krijgen zoals een andere Tweakers-lid is gelukt. Toch 100€. Of gaat dit echt te ver?IUser schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:09:
[...]
Hmm.. slimme vraag. Ik ga morgen terug met m'n bon vanwege 70D 18-55mm kit. Je hoort nog. Verwacht er niet veel van overigens.
Waarschijnlijk omdat dat een kit is waar al 2 lenzen in zitten (18-55 en 55-200). Lees: 'geen/amper marge' oid.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:52:
Uitzonderingen:
Vallen de 'kits' ook onder de uitzonderingen?![]()
Overigens zie ik in de webshop ook 2 verschillende D5100 kits, ene zeg maar een IS II kit en de andere een VR kit. Ook iets om in de gaten te houden, wellicht dat de IS II kit wel onder de actie valt en de VR kit niet?
Nog niet geopend idd. Ben wel van plan om geld terug te vragen mocht ik geen enkel korting krijgen. We zullen zien.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:28:
[...]
Heb je hem al geopend? Zo nee, ik zou hem ruilen (geld terug) als je geen btw-korting krijgt. En vervolgens opnieuw kopen en kijken of je ±10% korting (moet je niet gelijk doen) kan krijgen zoals een andere Tweakers-lid is gelukt. Toch 100€. Of gaat dit echt te ver?
Net terug uit de MM Amsterdam Noord, mocht de Macbook Retina gelijk meenemen inclusief de korting die geldt vanaf morgen 
Fijne verkopers daar op de Apple vloer
Fijne verkopers daar op de Apple vloer
Verwijderd
Ik ben enorm getalenteerd in het vergeten wat ik nog nodig heb tijdens zulke acties, goed voor de portemonnee maar het spookt wel door je hoofd zeg
.
Wat halen jullie in deze dagen?
Er staan geen D5100 kits met IS in de webshop.jk1982 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:46:
[...]
Waarschijnlijk omdat dat een kit is waar al 2 lenzen in zitten (18-55 en 55-200). Lees: 'geen/amper marge' oid.
Overigens zie ik in de webshop ook 2 verschillende D5100 kits, ene zeg maar een IS kit en de andere een VR kit. Ook iets om in de gaten te houden, wellicht dat de IS kit wel onder de actie valt en de VR kit niet?
IS en VR zijn eigenlijk hetzelfde principe.
Canon gebruikt de naam IS (Image Stabilization) terwijl Nikon de term VR (Vibration Reduction) gebruikt.
Bijna elke fabrikant heeft wel zijn eigen naam voor stabilisatie:
Nikon: Vibration Reduction.
Canon: Image Stabilization.
Tamron: Vibration Compensation.
Sigma: Optical Stabilizer.
Pentax: Shake Reduction.
[ Voor 14% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-01-2014 22:54 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Excuus, bedoelde inderdaad de NIKON D5100 + 18-55 II + 55-200 II (€ 499,=) tegenover de NIKON D5100 Kit 18-55VR + 55-200VR (€ 599,=)AdmiralSnipe schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:50:
[...]
Er staan geen D5100 kits met IS in de webshop.
IS en VR zijn eigenlijk hetzelfde principe.
Canon gebruikt de naam IS (Image Stabilization) terwijl Nikon de term VR (Vibration Reduction) gebruikt.
Zie hier ook zoveel afkortingen voorbij komen..
Verwijderd
Raar eigenlijk. Bij deze kits kan ik mij wel voorstellen dat het uitgezonderd is omdat de prijzen relatief laag zijn (en de marges klein). Bij kits van €1000+ zijn de marges toch groter lijkt mij? Daar kan je toch (meer) winst mee maken? Lenzen van €1300+ idem.jk1982 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:54:
[...]
Excuus, bedoelde inderdaad de NIKON D5100 + 18-55 II + 55-200 II (€ 499,=) tegenover de NIKON D5100 Kit 18-55VR + 55-200VR (€ 599,=)
Zie hier ook zoveel afkortingen voorbij komen..
Nu (omdat er geen btw-korting is bij deze producten) koop ik een kit of lens bij de concurrent omdat de prijzen toch min of meer gelijk zijn. Omzet/winst Mediamarkt: +€0
Als je op zoek bent naar het duurdere semi-pro Nikon of Canon spul wat dus niet meedoet met de BTW-actie, krijg je zeker korting hoor. In MM Arena krijg je in ieder geval (gedurende de BTW-actie) standaard 10% korting op het duurdere spul. Heb daar gisteren een D610 gehaald voor € 1457. Je moet er alleen naar vragen. Ik kon daar zo dure Nikkor lenzen (bijv de AF-S 14-24 f2.8G ED) kopen met 10% korting. Geldt ook voor bijvoorbeeld een D800. Ben je toch nog een stuk voordeliger uit dan de laagste PW prijs.
Verwijderd
10% korting op Sonos in Rotterdam ?
ik krijg de playbar morgen voor € 599,- in Leeuwarden, dat is toch zo'n 15%. Samen met de Samsung 40F7000 - btw en - cashback
Verwijderd
Ik had nog een lijstje gemaakt met de prijsveranderingen van producten die ik ga kopen, sommige producten zijn duurder geworden en sommige zijn goedkoper geworden. (Webshop prijzen). De oude prijzen zijn van begin deze maand.
42pfl5028 van €599 naar €625
iMac 27'' van €1829 naar €1849
KP1208 van €91 naar €89
Apple USB Superdrive van €79 naar €75,88 (Geen BTW korting)
HP Pro 8600 van €153 naar €148,33 naar €150
42pfl5028 van €599 naar €625
iMac 27'' van €1829 naar €1849
KP1208 van €91 naar €89
Apple USB Superdrive van €79 naar €75,88 (Geen BTW korting)
HP Pro 8600 van €153 naar €148,33 naar €150
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2014 23:24 ]
Gaat BCC mee in de prijs van de Mediamarkt en betaal je dus precies dezelde prijs als bij de Mediamarkt? Of gaat van die prijs ook nog eens het verschil af?
Dus stel:
Mediamarkt aanbiedingsprijs: 100 euro
BCC prijs zelfde artikel 105 euro
Betaal je bij BCC dan 100 euro of wordt het dan 100 euro - 5 euro (prijsverschil) = 95 euro?
Dit staat op de BCC website erover: Wij passen na controle de prijs direct aan en betalen u het verschil terug. Dit is de BCC Prijsgarantie
Dus stel:
Betaal je bij BCC dan 100 euro of wordt het dan 100 euro - 5 euro (prijsverschil) = 95 euro?
Dit staat op de BCC website erover: Wij passen na controle de prijs direct aan en betalen u het verschil terug. Dit is de BCC Prijsgarantie
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
Verwijderd
Je betaalt dezelfde prijs.--Erik-- schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:24:
Gaat BCC mee in de prijs van de Mediamarkt en betaal je dus precies dezelde prijs als bij de Mediamarkt? Of gaat van die prijs ook nog eens het verschil af?
Dus stel:
Gister bij MM geweest in Ams Noord voor een Panasonic 55ST60 of 60ST60 model. In Noord hadden ze enkel nog de VT series, vandaag na werk langs Alphen geweest en ook nog eens naar Ams Arena..
In Amsterdam Arena hadden ze wel 55ST60 staan.
De verkoper zei dat het niet onder 21% btw actie viel, dat las ie van zn blaadje af om me vervolgens 10% aan te bieden. Ik zeg prima, lopen we naar de terminal blijkt het laatste showmodel exemplaar te zijn.
Vraag ik hoeveel showmodel korting ik krijg......NIETS!
Ja toestel wordt wel verkocht bla bla bla... Ik zeg gast, ik sta voor je neus en ik neem NU het toestel mee.
Je hebt me al 10% gegeven op een nieuw product en nu kan je niet 'iets' aanbieden terwijl de TV (sinds September bleek) zo een 10 uur per dag staat te branden....
Ik kon het gewoon niet geloven.. daar nog 1 uur gewandeld en andere toestellen bekeken en blijkt dat geen een TV die 'interessant' is met korting wordt aangeboden. Zag wel Samsung cash backs van 250 of 500 euro maar dat had niets met BTW korting te maken..
iig, nog een tweede gesprek gehad met een medewerker die minder arrogant deed en gevraagd wat de korting was op de SONY W8 55", ook 10% maar dan wel een nieuw model.
Nogmaals geprobeerd die Panasonic te scoren maar mocht niet baten..
2de verkoper liet me de voorwaarden op de site zien..
21% BTW weg ermee is volgens mij niet meer wat het geweest was...
Met de staart tussen de benen naar IKEA gereden en een PAX kast voor mijn vrouw gekocht ter waarde van de Panasonic als ik 15% korting zou hebben gekregen...
Wat een teleurstelling na al die moeite...
Wat vinden jullie een acceptabele korting voor een showmodel?
De verkoper zei dat het niet onder 21% btw actie viel, dat las ie van zn blaadje af om me vervolgens 10% aan te bieden. Ik zeg prima, lopen we naar de terminal blijkt het laatste showmodel exemplaar te zijn.
Vraag ik hoeveel showmodel korting ik krijg......NIETS!
Ja toestel wordt wel verkocht bla bla bla... Ik zeg gast, ik sta voor je neus en ik neem NU het toestel mee.
Je hebt me al 10% gegeven op een nieuw product en nu kan je niet 'iets' aanbieden terwijl de TV (sinds September bleek) zo een 10 uur per dag staat te branden....

Ik kon het gewoon niet geloven.. daar nog 1 uur gewandeld en andere toestellen bekeken en blijkt dat geen een TV die 'interessant' is met korting wordt aangeboden. Zag wel Samsung cash backs van 250 of 500 euro maar dat had niets met BTW korting te maken..
iig, nog een tweede gesprek gehad met een medewerker die minder arrogant deed en gevraagd wat de korting was op de SONY W8 55", ook 10% maar dan wel een nieuw model.
Met de staart tussen de benen naar IKEA gereden en een PAX kast voor mijn vrouw gekocht ter waarde van de Panasonic als ik 15% korting zou hebben gekregen...
Wat een teleurstelling na al die moeite...
FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum
Ik ga een nieuwe tv halenVerwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:50:
Ik ben enorm getalenteerd in het vergeten wat ik nog nodig heb tijdens zulke acties, goed voor de portemonnee maar het spookt wel door je hoofd zeg.
It's me
zoiezo 15 % maar dat geven ze nooit ze halen altijd gierig 50 euro der vanaf en daar mee moet je nog mee blij zijn ook. schandalig en vooral voor een tv die hele dagen staat de branden.soto schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:31:
Gister bij MM geweest in Ams Noord voor een Panasonic 55ST60 of 60ST60 model. In Noord hadden ze enkel nog de VT series, vandaag na werk langs Alphen geweest en ook nog eens naar Ams Arena..
Vraag ik hoeveel showmodel korting ik krijg......NIETS!![]()
![]()
![]()
Je hebt me al 10% gegeven op een nieuw product en nu kan je niet 'iets' aanbieden terwijl de TV (sinds September bleek) zo een 10 uur per dag staat te branden....![]()
![]()
![]()
Wat een teleurstelling na al die moeite...![]()
Zojuist ook bij de MM (EHV) geweest voor een D5200 (body wordt los verkocht itt webshop).
Helaas erg aan het twijfelen gebracht - neig nu ook naar een Canon 700D - touchscreen is ook wel erg nice
Verkoper gaf aan dat op is op maar dat de webshop veeeel meer voorraad had; echt niet dus, want de kit waar ik naar keek, staat helemaal niet op de webshop
Helaas erg aan het twijfelen gebracht - neig nu ook naar een Canon 700D - touchscreen is ook wel erg nice
Verkoper gaf aan dat op is op maar dat de webshop veeeel meer voorraad had; echt niet dus, want de kit waar ik naar keek, staat helemaal niet op de webshop
Marge op electronica is nou eenmaal niet hoog. In principe mag je al blij zijn met die 10% aangezien die officieel buiten de actie valt, al begrijp ik de teleurstelling zeker wel. Heb onlangs ook nog een showmodel laptop bij de MM laten staan, omdat ze niets met de prijs wilden doen.soto schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:31:
![]()
![]()
Je hebt me al 10% gegeven op een nieuw product en nu kan je niet 'iets' aanbieden terwijl de TV (sinds September bleek) zo een 10 uur per dag staat te branden....![]()
![]()
![]()
Als ze verwachten het artikel voor die prijs te kunnen verkopen, zal het ze waarschijnlijk een rot zorg zijn dat jij niet tevreden bent. Die verkoper wil bedragen schrijven...
[ Voor 4% gewijzigd door edwin90 op 28-01-2014 23:47 ]
JA TOCH!? Dat zei ik ook al tegen hem, een plasma TV die sinds september zeker 10 uur per dag staat te branden... 7 dagen in de week...zoiezo 15 % maar dat geven ze nooit ze halen altijd gierig 50 euro der vanaf en daar mee moet je nog mee blij zijn ook. schandalig en vooral voor een tv die hele dagen staat de branden.
FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum
klopt geef je gelijk kijk even op www.foka.nl daar hebben ze ig hele goede tv aanbiedingen.soto schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:46:
[...]
JA TOCH!? Dat zei ik ook al tegen hem, een plasma TV die sinds september zeker 10 uur per dag staat te branden... 7 dagen in de week...
of www.correct.nl die heeft hem voor 1.369,00 weet niet hoe duur die bij mediamarkt stond?
[ Voor 12% gewijzigd door cangri op 28-01-2014 23:55 ]
Thanks Cangri, ik check nu.
Voordat ik de D610 in Arena kocht, had ik ook nog even MM Cruquius gebeld en daar hadden ze nog één D800 staan die weg mocht tegen de BTW-kortingsprijs. Dit bleek een demo te zijn die op de paal staat. Camera uiteraard lekker laten staan (was ook niet echt op zoek naar een D800), ik hoef geen body waar jan en alleman met zijn vingers aan heeft gezeten, en dat waarschijnlijk maandenlang..
Haha, ik ben verbaasd dat iemand zo verontwaardigd kan reageren. Mediamarkt doet jou een aanbod, jij gaat niet akkoord, prima, dan geen deal. Als zij weten dat ze het laatste model wat ze hebben voor die prijs kunnen verkopen, waarom ben jij dan zo speciaal dat ze nog lager moeten gaan zitten? En als een klant gaat proberen om verkopers tegen elkaar te laten opbieden, dan snap ik wel dat ze verder geen moeite hebben gedaan om jou te helpen.soto schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:46:
[...]
JA TOCH!? Dat zei ik ook al tegen hem, een plasma TV die sinds september zeker 10 uur per dag staat te branden... 7 dagen in de week...
Het moet van twee kanten komen natuurlijk.
Je hebt in 1 punt gelijk, de transactie kwam niet tot stand. Vraag en aanbod werd niet gematched.Muthas schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:23:
[...]
Haha, ik ben verbaasd dat iemand zo verontwaardigd kan reageren. Mediamarkt doet jou een aanbod, jij gaat niet akkoord, prima, dan geen deal. Als zij weten dat ze het laatste model wat ze hebben voor die prijs kunnen verkopen, waarom ben jij dan zo speciaal dat ze nog lager moeten gaan zitten? En als een klant gaat proberen om verkopers tegen elkaar te laten opbieden, dan snap ik wel dat ze verder geen moeite hebben gedaan om jou te helpen.
Het moet van twee kanten komen natuurlijk.
Ongelijk:
Ik had 10% aanbieding gekregen voor een nieuw model wat achteraf een showmodel bleek te zijn.
Ik heb geen verkopers tegen elkaar op lopen bieden, de eerste toonde schijt en de tweede empathie.
2de verkoper heeft wel moeite gedaan en liet me voorwaarden lezen en andere toestellen zien
Morgen naar BCC gaan, ik kreeg ook gewoon op een Samsung wat uitgesloten was de volledige korting.soto schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:31:
![]()
![]()
![]()
![]()
Geld is al op gegaan aan een PAX van IKEA...
Ik heb vandaag (28-01-2014) 1 dag vóór de btw actie de Sony 42W656A meegekregen voor 453 euro ipv 549 euro. De medewerker vond het geen probleem om nu de korting te geven. Zie foto.

http://oi60.tinypic.com/w6w1p1.jpg
Mediamarkt Den Haag had ik het over.
overigens merk ik dat de Sony 42W655A versie op de webshop van MM verdwenen is terwijl tie paar uur geleden er gewoon nog in stond.

http://oi60.tinypic.com/w6w1p1.jpg
Mediamarkt Den Haag had ik het over.
overigens merk ik dat de Sony 42W655A versie op de webshop van MM verdwenen is terwijl tie paar uur geleden er gewoon nog in stond.
[ Voor 8% gewijzigd door tottianovic op 29-01-2014 00:38 ]
Frappant detail:
Alle lenzen boven de 1300 euro zijn verwijderd uit de webshop, zgn. "dit artikel is tijdelijk uitverkocht". Kijk je echter bij de webshop van de Saturn, die volgens mij dezelfde is (alle prijzen zijn hetzelfde) staan diezelfde dure lenzen er gewoon wel op. Een aantal goedkopere lenzen (zoals bijv. de AF-S 50mm f1.8G) die blijkbaar echt niet op voorraad zijn bij de MM webshop, staan ook niet op de Saturn webshop. Just do the math.
Gelukkig staat het lensje wat ik in mijn wensenlijst heb staan er nog steeds.
Alle lenzen boven de 1300 euro zijn verwijderd uit de webshop, zgn. "dit artikel is tijdelijk uitverkocht". Kijk je echter bij de webshop van de Saturn, die volgens mij dezelfde is (alle prijzen zijn hetzelfde) staan diezelfde dure lenzen er gewoon wel op. Een aantal goedkopere lenzen (zoals bijv. de AF-S 50mm f1.8G) die blijkbaar echt niet op voorraad zijn bij de MM webshop, staan ook niet op de Saturn webshop. Just do the math.
[ Voor 8% gewijzigd door Tranquility op 29-01-2014 00:59 ]
mis sinds een uur ook ineens 2 monitoren, een combimagnetron en een laptop in de webshop.
edit, toch iets minder maar niet via de pw
edit, toch iets minder maar niet via de pw
[ Voor 20% gewijzigd door sambalbaj op 29-01-2014 01:19 ]
MM en Saturn hebben hetzelfde centraal magazijnJazzySOB schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:58:
Frappant detail:
Daarom vond ik het ook een frappant detail..
[ Voor 3% gewijzigd door Tranquility op 29-01-2014 01:17 ]
Ja was met een sarcasme zo geschreven
zoals ik al eerder zei... de sony w655A hebben ze ook van de site weggehaald terwijl tie 4 uur geleden er nog op stond. Dat ze ´m niet meer op voorraad hebben is onzin want MM DH heeft nog 190 op voorraad.
Die zijn natuurlijk allemaal al gereserveerd voor morgentottianovic schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 01:22:
zoals ik al eerder zei... de sony w655A hebben ze ook van de site weggehaald terwijl tie 4 uur geleden er nog op stond. Dat ze ´m niet meer op voorraad hebben is onzin want MM DH heeft nog 190 op voorraad.
Check of 'ie nog wel op de Saturn webshop staat en je weet genoeg..
ik heb het net gecheckt.JazzySOB schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 01:35:
Check of 'ie nog wel op de Saturn webshop staat en je weet genoeg..
ook op saturn is tie verdwenen.
hmmm... misschien is dit wel een ´eerlijke, rechtvaardige´ verdwijning
Heeft er iemand ervaring met hoe strikt er aan de regels van laagste prijs garantie wordt gehouden? Voornamelijk de 15KM id buurt van een MM shop?
Ik wil namelijk een mobiele telefoon willen halen en twijfel tussen de Nexus 5, LG G2, Xperia Z1 en Samsung Note 3. Zou het liefst een Note 3 willen, maar laat nou net die erg prijzig zijn bij de MM.
Media Markt: 625
AMMS electronics: 514, PDA-Wereld: 518, 4Launch: 540 etc.etc.
Worden deze gezien als webshops? Ze hebben namelijk alle 3 fysieke afhaallocaties/ winkels. En er zullen nog wel meerdere zijn die onder de 615 zitten... Overigens staat er in de TS dat Samsung telefoonintro's vanaf 1-1-2014 uitgezonderd zijn, valt hier ook de Note3 dan tussen? Deze zou eerder geintroduceerd moeten zijn.
Verder valt de Z1 al af, helaas... Dan wordt het uiteindelijk toch de LG G2, aangezien de Nexus 5 32GB nog niet uit is
en ik niet vast wil zitten aan 16GB zonder uitbreidingsmogelijkheden...
Dus of LG G2 (40 duurder dan AMMS) of Note3 (indien iemand ervaring heeft met een van die shops of hun policy tov 15km id buurt).
Ik wil namelijk een mobiele telefoon willen halen en twijfel tussen de Nexus 5, LG G2, Xperia Z1 en Samsung Note 3. Zou het liefst een Note 3 willen, maar laat nou net die erg prijzig zijn bij de MM.
Worden deze gezien als webshops? Ze hebben namelijk alle 3 fysieke afhaallocaties/ winkels. En er zullen nog wel meerdere zijn die onder de 615 zitten... Overigens staat er in de TS dat Samsung telefoonintro's vanaf 1-1-2014 uitgezonderd zijn, valt hier ook de Note3 dan tussen? Deze zou eerder geintroduceerd moeten zijn.
Verder valt de Z1 al af, helaas... Dan wordt het uiteindelijk toch de LG G2, aangezien de Nexus 5 32GB nog niet uit is
Dus of LG G2 (40 duurder dan AMMS) of Note3 (indien iemand ervaring heeft met een van die shops of hun policy tov 15km id buurt).
Geweldig! Uit frustratie een kast mee naar huis nemen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Want? Je wilt dat 514 gaan hanteren en dan minus de btw korting? Dat gaat hem helaas niet worden. Laagste prijs garantie geldt dus met het tarief van de btw eraf. Dus stel een product is 121 euro en met korting is hij 100 euro en bij winkel B is hij voor 95 euro te koop. Dan krijg je hem voor 95 mee. En niet voor 95 en dan daar nog btw vanaf want dat gaat natuurlijk niet.Saiya schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 01:50:
Heeft er iemand ervaring met hoe strikt er aan de regels van laagste prijs garantie wordt gehouden? Voornamelijk de 15KM id buurt van een MM shop?
Verder valt de Z1 al af, helaas... Dan wordt het uiteindelijk toch de LG G2, aangezien de Nexus 5 32GB nog niet uit isen ik niet vast wil zitten aan 16GB zonder uitbreidingsmogelijkheden...
Die hele BTW-actie brengt het slechtste in de mens naar boven..
Mensen je weet nu toch wel dat je genaaid wordt door de MM. Alle producten waar ze een geringe marge op hebben zonderen ze uit van de actie, hebben ze wonderbaarlijk ineens niet op voorraad of wordt de prijs ineens van verhoogd..
.
.
Wat een bullshit en ik zal je vertellen waarom.Medione1210 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 05:33:
Mensen je weet nu toch wel dat je genaaid wordt door de MM. Alle producten waar ze een geringe marge op hebben zonderen ze uit van de actie, hebben ze wonderbaarlijk ineens niet op voorraad of wordt de prijs ineens van verhoogd..
.
1. Prijzen worden alleen 'verhoogd ' of eigenlijk teruggezet naar de originele prijs, als de prijs eerder met een actie van de concurrent is meegegaan. Lijkt mij niet meer dan normaal aangezien het een bedrijf betreft dat ook zijn geld moet verdienen.
2. De uitzonderingen op de modelspecifieke uitzonderingen zijn vaak opgelegd door leveranciers en fabrikanten. Vandaar dat er ook genoeg vestigingen toch een kleiner percentage korting op deze modellen geeft.
3. Waarom wordt je genaaid? Er is een mogelijkheid om een flink bedrag te kunnen besparen. Als dat niet geldt op het product wat jij zou willen dan is dat gewoon jammer. Wees blij dat je eventueel korting kunt krijgen.
Good post!Aeque schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 06:47:
[...]
Wat een bullshit en ik zal je vertellen waarom.
1. Prijzen worden alleen 'verhoogd ' of eigenlijk teruggezet naar de originele prijs, als de prijs eerder met een actie van de concurrent is meegegaan. Lijkt mij niet meer dan normaal aangezien het een bedrijf betreft dat ook zijn geld moet verdienen.
2. De uitzonderingen op de modelspecifieke uitzonderingen zijn vaak opgelegd door leveranciers en fabrikanten. Vandaar dat er ook genoeg vestigingen toch een kleiner percentage korting op deze modellen geeft.
3. Waarom wordt je genaaid? Er is een mogelijkheid om een flink bedrag te kunnen besparen. Als dat niet geldt op het product wat jij zou willen dan is dat gewoon jammer. Wees blij dat je eventueel korting kunt krijgen.
Tja, leuk gesproken maar uit de voorgaande posts blijkt wat anders.Aeque schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 06:47:
[...]
En dat er alleen nog witte Nexus 5 te krijgen zijn is natuurlijk gewoon discriminatie....

[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 29-01-2014 07:47 ]
Ik lees nergens een feit waar ik dat op zou kunnen baseren. Alleen conclusies van mogelijke kopers en dat is niet altijd evenredig aan de waarheid. Niet denken dat ik nu pro Media Markt ben, maar er zit achter veel zaken een andere reden dan ik hier voorbij heb zien komen.Medione1210 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 07:38:
[...]
Tja, leuk gesproken maar uit de voorgaande posts blijkt wat anders.
En dat er alleen nog witte Nexus 5 te krijgen zijn is natuurlijk gewoon discriminatie....
Wat betreft je tweede zin, daar ben ik het dan wel mee eens.
De Sony stond scherp geprijsd met €529. Dat zal er wel niet uit kunnen dus wordt hij van de website gehaald en over een paar dagen zul je zien dat hij er weer op staat.tottianovic schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 01:22:

Als je zo'n actie doet vind ik ook dat ze zulk soort dingen niet kunnen maken. Producten met weinig marge snel op uitverkocht zetten. Erg sneu... Mijn geld krijgen ze niet.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Weet iemand wanneer de nieuwe prijzen op de website doorgevoerd worden?
Edit laat maar, zie nu dat het vanaf 18:00 is.
Edit laat maar, zie nu dat het vanaf 18:00 is.
[ Voor 25% gewijzigd door Ryatzu op 29-01-2014 08:12 ]
*knip*, zelf wat voor onderzoek doen (m.a.w. het topic lezen) kan ook geen kwaad.
[ Voor 75% gewijzigd door Perkouw op 29-01-2014 08:19 ]
Omdat de actie nog niet looptSj44k13 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:14:
Die webshop gaf toch ook btw-korting? Ik zie echter geen verschil met de prijzen van gisteren.
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Ja, ik ben namelijk niet zo'n azijnzeiker die alleen maar het slechte van iets inzit.
Maar waarom zouden ze in godsnaam dat product offline halen terwijl hij in de winkel ook zat te verkrijgen zou moeten zijn?
Verwijderd
In leeuwarden hadden ze een palletstraat vol met de Sony 42w655, mijn collega wou deze hebben. De winkels hebben denk ik meer dan de webshop. Ook veel Philips gezien voor de liefhebbersCyclonic schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 01:26:
[...]
Die zijn natuurlijk allemaal al gereserveerd voor morgen
Kan iemand bevestigen of muizen en toetsenborden van deelname uitgezonderd zijn ?
Ik heb dit uit de lijst :
Overige computer accessoires
Overige input devices (waaronder tekentablet, laserpen, enz)
Is dat wel zo? Zo komt het niet over namelijk. Ik zie ook prijzen regelmatig verhoogd worden voor dit soort acties terwijl die prijs al tijden , zo niet altijd, onder de verhoogde prijs lag.Aeque schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 06:47:
[...]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Lijkt me wel. Als een alarmsysteem voor een huis al een accessoire is. Dan kun je een TV ook wel een accessoire noemen. Maar keyboards/muizen vallen inderdaad onder de computer accessoires.einreb73 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:37:
Kan iemand bevestigen of muizen en toetsenborden van deelname uitgezonderd zijn ?
Is het nou zo moeilijk om even zelf op te zoeken?einreb73 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:37:
http://www.mediamarkt.nl/...actie.html?openapplayer=1
Hoi!
Iemand een idee hoe het met die online voorraad zit via de mobiele site? Het artikel wat ik nodig heb staat via afhalen op 'binnen 1-2 dagen af te halen' in mijn dichtsbijzijnde winkel. Zou men dan wel wát voorraad hebben staan? Of kom ik sowieso voor niets als ik vanavond ga?
Verwijderd
Dat is toch alleen een indicatie van de webshop voorraad/levertermijn? Die site weet volgens mij niet wat er in de MM op voorraad ligt. Dus, gewoon ff er naar toe gaan.Brammos85 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:39:
Iemand een idee hoe het met die online voorraad zit via de mobiele site? Het artikel wat ik nodig heb staat via afhalen op 'binnen 1-2 dagen af te halen' in mijn dichtsbijzijnde winkel. Zou men dan wel wát voorraad hebben staan? Of kom ik sowieso voor niets als ik vanavond ga?
Hmpf zat te kijken naar een ASUS MeMO Pad HD 7 16GB Blauw die de hele week 119 euries was, nu is hij in de webshop teruggezet naar 139
Iemand ervaringen of dit in de winkels dan ook zo is of alleen in de webshop?
Media Markt zit ook niet helemaal naast de deur (Ede of Apeldoorn), iemand nog andree acties gezien van Apeldoorn die vandaag opengaat of alleen de BTW actie?
Apeldoorn gaat dus pas om 18:00 uur open tot 00:00 uur met acties die ze online in ieder geval niet bekend hebben gemaakt.
Iemand ervaringen of dit in de winkels dan ook zo is of alleen in de webshop?
Media Markt zit ook niet helemaal naast de deur (Ede of Apeldoorn), iemand nog andree acties gezien van Apeldoorn die vandaag opengaat of alleen de BTW actie?
Apeldoorn gaat dus pas om 18:00 uur open tot 00:00 uur met acties die ze online in ieder geval niet bekend hebben gemaakt.
Denk dat ik dan vanavond toch maar even ga kijken in Apeldoorn....heb in ieder geval genoeg nodigMet een spectaculaire show opent op woensdag 29 januari 2014 om klokslag 18.00 uur de nieuwe Media Markt vestiging in Apeldoorn haar deuren. Vanaf 17.00 uur beginnen we de grote countdown. "Het wordt de avond van het 'grote voordeel' met een spectaculaire voordeel campagne op het hele assortiment", zegt Peter van den Maagdenberg. De vestigingsdirecteur mag nog geen details verklappen, maar wil al wel kwijt dat het een spectaculaire avond wordt met een lasershow, vuurwerk en een optreden van een bekende artiest. "Het wordt een hele happening die tot middernacht zal duren." Op 3100 m2 winkeloppervlak kunnen de bezoekers innovatieve elektronica en de nieuwste gadgets bekijken en uitproberen. Vanaf 18.00 uur kunnen klanten bij de Media Markt terecht voor scherp geprijsde artikelen, van tv’s tot tablets en van keukenmachines tot koelkasten.
[ Voor 59% gewijzigd door NightHawk4 op 29-01-2014 11:39 ]
Inderdaad, het komt zo vaak voor dat winkels prijzen verhogen voordat er een kortingsactie van start gaat. Dat fenomeen bestaat al zolang, het gebeurde zelfs in een klein Hifi winkeltje waar ik jaren heb gewerkt. Ik vind het zelf ook wel opvallend dat diverse producten ineens op de webshop niet meer op voorraad zijn, ik vermoed dat ze de de klanten gewoon naar de winkels proberen te lokkenBor de Wollef schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:37:
[...]
Is dat wel zo? Zo komt het niet over namelijk. Ik zie ook prijzen regelmatig verhoogd worden voor dit soort acties terwijl die prijs al tijden , zo niet altijd, onder de verhoogde prijs lag.
BlaBlaBla
Vallen er inderdaad buiten, net zoals gamepads en joysticks helaaseinreb73 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:37:
maargoed, leuk dat de actie gegeven wordt als je wat dingen nodig hebt
maar het merendeel wordt wel uitgesloten in de voorwaarden
Netwerkapparatuur al als accessoires rekenen vind ik dan wel weer wat ver gaan
maja we moeten inderdaad blij zijn met de korting die je wel kan krijgen..
Om 18:00 gaat de btw actie dan eindelijk van start.
Aangezien ik graag een zwarte Nexus 5 wilde hebben, ben ik deze vorige week al gaan halen om te voorkomen dat ze eventueel uitverkocht zouden zijn. Vandaag gaat het er niet van komen maar morgen ga ik terug naar de winkel en op basis van de laagste prijs garantie proberen om de btw-korting alsnog binnen te halen. Ben benieuwd of dit gaat lukken.
Gisteren met korting een Nikon D7000 mee gekregen, en ik kocht een memory card en tas.
Nu zie ik de memory card bij MM webshop voor 10 euro goedkoper staan, kan ik het verschil nog terug vragen? Tas staat trouwens ook iets goedkoper.
Nu zie ik de memory card bij MM webshop voor 10 euro goedkoper staan, kan ik het verschil nog terug vragen? Tas staat trouwens ook iets goedkoper.
Dit topic is gesloten.
Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>
Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.
Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.
Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>
Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.
Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.
Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.