[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.757 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:41

Player1S

Probably out in the dark

XyritZz schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:42:

McLaren heeft het al jaren zwaar, en ik zou serieus verbaasd zijn als dat ineens opgelost is met de komst van Honda.
Maar dat kun je ook over Ferrari zeggen. Vandaar is een stap naar McLaren niet zozeer risicovoller dan bij Ferrari blijven.
Sterker nog, als Alonso aan beide vraagt wat ze gaan doen om beter te worden zegt Ferrari "we hebben de man (Di Montezemelo) onder wie we de grootste successen hebben behaalt vervangen" terwijl McLaren zegt "we hebben de man (Ron Dennis) onder wie we de grootste successen hebben behaalt terug gehaald".

Natuurlijk erg zwart wit aangezien beide niet alleen verantwoordelijk zijn maar joe ket de point. :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 18:06
Volgens mij moet mclaren de motoren ook na elk weekeind inleveren aan mercedes. Dit omdat mercedes niet wil dat enige info lekt naar Honda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:52
Alonso met Ferrari naar WEC?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

bron? Of eigen speculatie?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 18:10

AzzKickah

06-CENSORED

AzzKickah schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:39:
[...]

Wel geruchten die maar aan blijven houden. Waar rook is, is vuur.

Ik verwacht een dezer dagen 'breaking news'.
http://f1today.net/nl/nie...intentie-om-te-vertrekken

OK, wie van hier typt die stukjes op F1Today? Kom op, maak uzelf bekend. :+
serews schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:54:
Als Alonso vertrekt bij Ferrari ben ik benieuwd waar hij heen zal gaan (als hij niet uit de F1 vertrekt).
Red Bull heeft wellicht een plekje vrij als het contract van Vettel niet wordt verlengd.

Vettel heeft in het verleden al eens laten blijken dat hij ooit graag voor Ferrari zou rijden, met de huidige 'geruchten' zou dit en mogelijke switch kunnen zijn.
Alles wat in dat artikel wordt gezegd, is zo goed als letterlijk hier ook zo besproken vandaag :P

[ Voor 42% gewijzigd door AzzKickah op 22-09-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serews
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-03-2024
Ze gebruiken als bron dit forum zou je haast denken.
Graag de kredits naar mij f1today, voor het verzinnen van geruchten.

Het was uiteraard ook een hersenspinsel zonder enige bron of artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Bart-Willem schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:19:
Hersenspinsel: Hamilton volgend jaar naar Ferrari, Vettel naar Mercedes en Alonso naar RB. :P
Om mezelf maar te quoten: wie weet wordt dit toch de waarheid. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 15:42
Heb toch te vroeg geroepen. In de Gazzetta van zondag stond een artikel, samenvatting online:

http://www.gazzetta.it/Fo...milioni-90504400847.shtml

Vertaling:
The journalist says that Mattiacci made clear that Alonso is not at center of Ferrari anymore, but the quote he shows doesn't clearly states that. Only says that discussions are going. Honda is said to be willing to pay the financial penalty to have Alonso in Mclaren next year and that is important that everything is decided by Suzuka. Either Alonso decides it seems that Ferrari would not go to get Alonso at price he is asking.

Alonso instead doesn't feel Ferrari has the resources in the team to get to the top. While in Ferrari the new bosses want that drivers drive and have less intervening in Team affairs. They criticize Alonso to have advised to get Pat Fry that he Alonso later regretted. Also he put Della Rosa in the team as a test pilot to set up a simulator modelled on Mclaren one that is too complex. Today in Ferrari is indecisive if keeps putting millions of dollars in this complex simulator or build a less complex one but losing years of data. In short they think Alonso had too much administrative power inside the team with Domenicali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
serews schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:55:
Ze gebruiken als bron dit forum zou je haast denken.
Graag de kredits naar mij f1today, voor het verzinnen van geruchten.

Het was uiteraard ook een hersenspinsel zonder enige bron of artikel.
Priyantha(?) zag ik een keer langskomen als officiële reactie op één van de artikelen daar. Die zat vroeger ook op forum.formule1.nl (wat is daarmee gebeurd eigenlijk?). In dit topic komt ie dan weer nauwelijks of alleen als lurker

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Grimmie187:

Zeer boeiend, als het daadwerkelijk waar is. Vraag me af waarom een groot team met honderden mensen en een enorme bak geld zoveel vertrouwen heeft in Alonso. Ik weet dat Alonso een extreem breed getalenteerd persoon is en op die manier veel meer is dan een goede coureur, maar je gaat toch niet aan hem vragen hoe de simulator ingericht moet worden?

Kan ook zijn dat ze hem ooit info gevraagd hebben over bijvoorbeeld McLaren, daarmee aan de gang zijn gegaan, dat niet gelukt is en nu roepen: Alonso zei dat het zo moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:26
Aan de andere kant... wie anders dan een F1 coureur kan jou vertellen hoe een perfecte simulator zou moeten reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serews
KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:45:
Aan de andere kant... wie anders dan een F1 coureur kan jou vertellen hoe een perfecte simulator zou moeten reageren?
Ik zou een simulator niet laten ontwerpen door een coureur, voor de een zal de auto anders aanvoelen dan de anders. Daardoor zal de simulator niet zo zijn als de werkelijkheid, ik zou de simulator laten ontwerpen door de ontwerper van de auto. Zeker van een auto waarmee nog niet is gereden zoals in het geval van Honda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

serews schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:45:
[...]

Ik zou een simulator niet laten ontwerpen door een coureur, voor de een zal de auto anders aanvoelen dan de anders. Daardoor zal de simulator niet zo zijn als de werkelijkheid, ik zou de simulator laten ontwerpen door de ontwerper van de auto. Zeker van een auto waarmee nog niet is gereden zoals in het geval van Honda.
De 150 ontwerpers bedoel je? Die allen geen idee hebben wat een coureur wilt en kan voelen? Een coureur is de enige die kan vertalen of de simulator een benadering is van de werkelijkheid.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 08:44
Gisteravond de race van zondag in de herhaling gekeken. Interessant begin en eind, tussenstuk vond ik weinig aan. Wel mooi dat met 5 races te gaan, de strijd om het wereldkampioenschap weer open ligt met 3 punten verschil tussen 1 en 2. Verder dat de strijd om de vierde plek tussen Vettel, Alonso en Bottas verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 13:01
Jolke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:17:
Gisteravond de race van zondag in de herhaling gekeken. Interessant begin en eind, tussenstuk vond ik weinig aan. Wel mooi dat met 5 races te gaan, de strijd om het wereldkampioenschap weer open ligt met 3 punten verschil tussen 1 en 2. Verder dat de strijd om de vierde plek tussen Vettel, Alonso en Bottas verder gaat.
Klein gat in het WK is wel gaaf ja, maar ben heel benieuwd hoe er gereageerd wordt op de Formule 1 als Abu Dhabi met die rare dubbele punten de doorslag gaat geven.

Stel Hamilton gaat de laatste race in met 8 punten voorsprong op Rosberg, en ze scoren in Abu Dhabi een 1/2tje met Rosberg op P1 en Hamilton op P2... Dat lijkt mij echt het meest zure scenario mogelijk. Met normale puntentelling was Hamilton dan WK geweest, en met die dubbele punten pakt Rosberg 'm dan nog af.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:52

rally

Deyterra Consultancy

Ja... maar het omgekeerde is ook nog mogelijk dat Hamilton met dubbele punten de wereld titel pakt.

En volgens mij kan Mercedes volgende race de wereld titel al pakken, mits ze met een 1-2'je finishen.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik heb iets gemist, dubbele punten op Abu Dhabi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hoelang lag je hier onder?

Afbeeldingslocatie: http://www.dutchhighlander.nl/PICS/ONDERDELEN/lichte_%20steen.jpg

:+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en na afloop moeten ze aan een rad draaien waarbij je nog eens 100 punten kunt verdienen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Jolke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:59:
Ik heb iets gemist, dubbele punten op Abu Dhabi?
Je hebt inderdaad iets gemist ja :).

Abu Dhabi geeft dubbele punten, dus 50 voor de overwinning 36 voor p2 enz.

Ecclestone heeft nog geprobeerd de laatste drie races dubbele punten te geven, maar dat is verworpen door de teams. Waarschijnlijk dit jaar voor het eerst en ook meteen voor het laatst dat er dubbele punten worden gegeven in een race want er is gigantisch veel kritiek op geweest en naar mijn mening slaat het in de huidige vorm ook gewoon nergens op.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Zal je altijd zien dat Hamilton na de voorlaatste race een voorsprong heeft van 49 punten en in de laatste race uitvalt en Rosberg wint. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik ben een weekje op vakantie geweest en weinig nieuws gevolgd moet ik zeggen... :>

@Bart-Willem: dan is het net als voetbal: 90 minuten voetbal en Duitsland wint.

Halve punten systeem begreep ik nog wel, maar dubbele punten vind ik wel vreemd. Net als DRS dus een schop om de F1 weer wat leven in te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Jolke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:36:
Ik ben een weekje op vakantie geweest en weinig nieuws gevolgd moet ik zeggen... :>
Dit is als beslist aan het begin van het seizoen :o

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Jolke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:36:
http://gathering.tweakers...s]=dubbele&data[boolean]=

:X

Knap dat je dat gemist hebt, echt heel knap :P

[ Voor 12% gewijzigd door AzzKickah op 23-09-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Goed hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:44

Pierre

Van nature lui!

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Laatst online: 10-09 10:03
Ik heb het misschien gemist, maar wat gebeurde er hier?

Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/QualifiedRapidDachshund.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:16

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dupje schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:05:

[afbeelding]
In't shot van boven zie je'm ook al z'n vinger opsteken. Maar wat er nou precies mis is??

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Dupje schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:05:

[afbeelding]
Komt even ter sprake tijdens Ted's Notebook: YouTube: F1 2014 - 14 Singapore Grand Prix - Post-Race: Ted's Notebook

Volgens Williams niets aan de hand, gewoon geintje onderling... :+

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

IkWilbert schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:19:
[...]

Komt even ter sprake tijdens Ted's Notebook: YouTube: F1 2014 - 14 Singapore Grand Prix - Post-Race: Ted's Notebook

Volgens Williams niets aan de hand, gewoon geintje onderling... :+
Bijzonder geintje dan, want diegene die de tik ontvangt, reageert meer van "WTF? Huh, ach, het zal wel", dan "ow, haha"

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:51
Het lijkt erop dat de meneer die de klap ontvangt zijn wheelgun niet omhoog deed na het vastzetten, en daarvoor dus een corrigerende tik krijgt.
Die andere lijkt ook omhoog te gebaren met zn hand na de tik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

http://www.reddit.com/r/f...nic_slaps_right/?sort=old

We moeten het Olaf maar uit laten zoeken, wie Twittert hem even?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hakkow schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:23:
Het lijkt erop dat de meneer die de klap ontvangt zijn wheelgun niet omhoog deed na het vastzetten, en daarvoor dus een corrigerende tik krijgt.
Die andere lijkt ook omhoog te gebaren met zn hand na de tik
Hoewel die gast linksachter z'n wheelgun tegen z'n voorhoofd lijkt aan te drukken, en die rechtsachter alleen maar rechtop houden.

Volgens mij houdt hij'm prima omhoog hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Je ziet het wat moelijk, omdat er een stang rechtsboven in de weg zit op de beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Jolke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:48:
Je ziet het wat moelijk, omdat er een stang rechtsboven in de weg zit op de beelden.
Klopt, maar je ziet'm wel duidelijk de gun laten zakken als Massa weg is, daar zie je vrij duidelijk dat hij'm echt wel omhoog gericht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Firesphere schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:29:
[...]

Hoewel die gast linksachter z'n wheelgun tegen z'n voorhoofd lijkt aan te drukken, en die rechtsachter alleen maar rechtop houden.

Volgens mij houdt hij'm prima omhoog hoor.
Als je naar zijn onderarmen kijkt, zijn ze het langst op het moment dat hij ze omhoog moest houden. Vanuit het perspectief waaruit het gefilmd is, is het dan vrij aannemelijk dat hij hem niet omhoog hield zoals de rechtsvoor het wel deed.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

fynrd1 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:16:
[...]

Als je naar zijn onderarmen kijkt, zijn ze het langst op het moment dat hij ze omhoog moest houden. Vanuit het perspectief waaruit het gefilmd is, is het dan vrij aannemelijk dat hij hem niet omhoog hield zoals de rechtsvoor het wel deed.
Maar, is het de reactie van de links-achter waard? De "lollipop"-man zag het prima en Massa was snel weer weg.

Volgens mij moet hier meer achter zitten dan wat er uit deze beelden bekend lijkt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:52

rally

Deyterra Consultancy

UIt de reactie lijkt inderdaad "wat" frustratie door te schemeren, die meer is dan alleen dit incident.

Het lijkt alsof er al wat eerder is voorgevallen tussen die twee.

Wel erg onprofessioneel om je zo te gedragen voor het oog van de camera.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Op zich valt die actie van Maldonado nog wel mee als je hem met dit vergelijkt: http://www.autojunk.nl/2007/07/albers-vs-brandstofslang

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
fynrd1 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:16:
[...]

Ik heb het idee dat alleen linksachter de gun echt boven z'n hoofd houdt, en de andere drie allemaal niet. Waarom linksachter dan enkel boos is op rechtsachter snap ik niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
rally schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:51:
[...]

Wel erg onprofessioneel om je zo te gedragen voor het oog van de camera.
Ik weet niet of die mensen doorhebben, wanneer ze voor de camera staan en wanneer niet. Meestal zie je op TV alleen maar de beelden van de pitstop zelf, niet wat er voor of na gebeurt.
Deze gebeurtenis geeft wel aan dat die jongens elkaar ook goed scherp proberen te houden - hoewel ik niet weet wat ervoor precies gebeurd is tussen die twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jolke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:10:
Deze gebeurtenis geeft wel aan dat die jongens elkaar ook goed scherp proberen te houden - hoewel ik niet weet wat ervoor precies gebeurd is tussen die twee.
Tegelijk is dat meestal niet de manier en het moment binnen een team. Het lijkt een reprimande uit frustratie, niet als objectieve correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Het is inderdaad een uithaal en geen vriendelijke tik op de vingers naar zijn collega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Een uithaal wil ik het niet noemen maar wel een zeer respectloze tik tegen het hoofd.
Je kunt me meer vertellen maar dat is geen playful ouwehoeren om een intern wedstrijdje.

Interne onderlinge wedstrijdjes tijdens zoiets cruciaals als een pitstop? Ik denk dat ze heel goed weten dat daar tijdens een race geen tijd en plaats voor is.

Als ik als teambaas erachter kwam dat de mechanics tijdens cruciale momenten onderlinge spelletjes aan het spelen zijn, werd er wel even een extra meeting ingepland.

maw: ik geloof er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
AzzKickah schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:39:
[...]

Als ik als teambaas erachter kwam dat de mechanics tijdens cruciale momenten onderlinge spelletjes aan het spelen zijn, werd er wel even een extra meeting ingepland.

[...]
Dat klinkt erg Duits, een vergadering ervoor inlassen. :P
Gerichte waarschuwing lijkt me gepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Jolke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:29:
[...]

Dat klinkt erg Duits, een vergadering ervoor inlassen. :P
Gerichte waarschuwing lijkt me gepast.
Hey, pas je wel ff op? Ik noem jou toch ook geen Belg? :+

Als er zulke grote belangen spelen in een jaar ook nog waarin Williams weer heel redelijk mee kan met de top sinds jaren, ja, dan ging ik wel even om tafel zitten met die grapjassen die tijdens de pitstop elkaar lopen op te jutten en uit te dagen. Wat afleidt van waar je mee bezig bent: zo snel als je fckn mogelijk kan die wielen verwisselen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:35:
Hey, pas je wel ff op? Ik noem jou toch ook geen Belg? :+
Het is zelf bijkans een Duitser, daarom weet hij dat juist ;)
AzzKickah schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:35:
Wat afleidt van waar je mee bezig bent: zo snel als je fckn mogelijk kan die wielen verwisselen!
Zelfs als de een de ander terechtwijst om precies dat te bereiken lijkt dit me niet de manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Correct, althans... bijna. Ik woon weliswaar in Duitsland, maar ben Nederlander in hart en nieren.
Enne... het? Ik ben nog altijd een hij ;)

De reden dat ik het over vergadering had, was dat Duitsers te pas en te onpas vergaderingen inlassen, die bij de volgende vergadering gewoon verder gaan waar ze de vorige keer gestopt zijn.

Maar on topic: de reden dat de een een tik verkoopt is wellicht dat hij vond dat de ander niet genoeg zijn gun omhoog had. Hierdoor zou er twijfel bij de man met de lollipop kunnen ontstaan bij de release, wat mogelijk een langere pitstop tot resultaat zou hebben.
Kortom: goed om elkaar scherp te houden, maar de manier waarop mag wel anders. Tenminste dat zou ik al teambaas zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:40:
[...]

Het is zelf bijkans een Duitser, daarom weet hij dat juist ;)

[...]

Zelfs als de een de ander terechtwijst om precies dat te bereiken lijkt dit me niet de manier.
Exactly. Zoals ik al eerder zei respectloos.
En dat zou ik dus even in een klein onderonsje heel duidelijk maken :)

En lol, nee ik wist niet dat Jolke zelf bijkans Duitser is :D verraaier! ;) :)F :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:29:
Ik weet dat Alonso een extreem breed getalenteerd persoon is en op die manier veel meer is dan een goede coureur, maar je gaat toch niet aan hem vragen hoe de simulator ingericht moet worden?
Waarom zou je de eindgebruiker niet vragen over wat nodig is voor een goed product?
Jolke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:53:
Enne... het? Ik ben nog altijd een hij ;)
Het is een Duitser is wat mij betreft iets dat je prima kunt zeggen. Misschien denken Duitsers daar anders over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
On topic dan maar? Denk dat weinig mensen op deze discussie zitten te wachten hier :+

RIC lijkt redelijk safe voor de 3e plek te gaan in het eindklassement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Jolke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:06:
On topic dan maar? Denk dat weinig mensen op deze discussie zitten te wachten hier :+

RIC lijkt redelijk safe voor de 3e plek te gaan in het eindklassement.
Haha lekker zo'n loze 'ontopic' opmerking erbij onder :P

Maar inderdaad. Erg veel zin in Japan. Ook lekker dat er meteen die week erna weer een race is :) Rusland, benieuwd wat dat wordt maar verwacht er niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Nog 5 te gaan, ik hoop dat het nog wel spannend wordt tussen HAM en ROS. Maar ik kijk eigenlijk meer naar de strijd om de vierde plaats, waarbij BOT mijn favoriet is. :)

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Deze optie hadden we nog niet voorbij zien komen:

Bron

Alonso met Briatore en Mercedes motoren bij Lotus. Klinkt een beetje als een 1 april grap, maar goed. :)

• Dupje
  • Laatst online: 10-09 10:03
Lijkt me wel wat vreemd, Lotus is nog altijd ex-Renault..

Alonso en Briatore is dan weer weinig verrassend.

• Grimmie187
Dupje schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:16:

Renault en Alonso is toch niet zo vreemd? Hebben veel historie samen. Alonso zou wel gek zijn om daar juist nu naar terug te gaan, maar dat terzijde..

Verder is Briatore nog steeds de manager van Alonso dus dat is idd niet erg verrassend :P

• serews
Dupje schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:16:

Als je dat zo gaat bekijken dan is Mercedes, ex-Honda (BAR). Dat zegt in dit geval helemaal niets, wisselingen volgen elkaar zo snel op dat motorleveranciers niets zeggen.

• enchion
  • Niet online
Zamorano schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:38:
Deze optie hadden we nog niet voorbij zien komen:

Bron

Alonso met Briatore en Mercedes motoren bij Lotus. Klinkt een beetje als een 1 april grap, maar goed. :)
Betekent dit dan dat Maldonado naar Ferrari gaat ???

How do you save a random generator ?

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

enchion schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:24:
[...]

Betekent dit dan dat Maldonado naar Ferrari gaat ???
Ja, als crash test dummy. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Jolke
Mmm mmm mmm mmm ;)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:54

Destruction

(ex-)Automonteur

Red Bull-baas vergelijkt Max Verstappen met Ayrton Senna
Max Verstappen heeft veel weg van Ayrton Senna. Dit heeft Helmut Marko, de motorsportbaas van Red Bull gezegd. "Zo'n groot talent als hij komt maar eens in de zoveel decennia voorbij."

Op de vraag met wie de 16-jarige Nederlander, die volgend jaar bij Scuderia Toro Rosso zijn debuut maakt in de hoogste autosportklasse, het beste kan worden vergeleken, antwoordde Marko op de officiële Formule 1-site: "Waarschijnlijk met Ayrton Senna."

"Het is belangrijk om niet naar zijn leeftijd te kijken", vervolgde de Oostenrijker. "Max heeft met verschillende experts in het opleiden van jong talent gesproken en iedereen zegt dat Max eerder overkomt als iemand van 22 dan iemand van zestien. En wat zijn kwaliteiten achter het stuur betreft: hij racete al professioneel toen hij nog maar vier jaar oud was. We verwachten dat hij vanaf zijn eerste Grand Prix gelijk competitief zal zijn. We nemen geen gok met hem, we weten wat we doen. En het succes zal ons gelijk aantonen."

Verstappen heeft volgens Marko niet meer aandacht nodig dan een coureur die op een latere leeftijd in de Formule 1 komt. "Zoals ik al zei, Max is een stuk volwassener dan zijn leeftijdsgenoten. Dat gezegd hebbende, we zullen hem intensief voorbereiden. Hij zal een aantal vrijdagsessies doen en onlangs heeft hij nog vierhonderd kilometer gereden tijdens een test in Italië. Daarnaast zit hij veel in de simulator en werkt hij met topexperts aan zijn lichamelijke en psychische gesteldheid. Er zijn wel een paar dingen naar voren gekomen waaraan we nog moeten werken voor 2015, maar hij krijgt de perfecte 'scholing' voor hij plaatsneemt op de grid."

Verstappen test woensdag ter voorbereiding op zijn eerste seizoen in de Formule 1 met een Formule Renault 3.5-auto op de Red Bull Ring in Oostenrijk. Zijn eerste vrijdagtraining staat voor 3 oktober in Japan gepland.
bron: GPupdate.net
Ik vind het nogal een uitspraak. Marko heeft duidelijk veel vertrouwen in Verstappen, maar een vergelijking met Senna maken voordat hij zijn eerste Formule1 race gereden heeft :?

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

• serews
Het is inderdaad veel te vroeg om M. Verstappen met de absolute top te vergelijken. Laat hem eerst maar een seizoen goed presteren en dan zien we wel verder.
Ik hoop dat we hier uiteindelijk hem wel de eerste F1 race voor ons land gaan zien winnen. Maar of dat in zijn eerste seizoen al gaat zijn betwijfel ik. In het 1 volledige seizoen van Vettel was het wel raak voor hem, maar onder moeilijke omstandigheden. Wellicht dat Max net zo onder natte omstandigheden rijdt als zijn vader, dan kunnen we nog wat verwachten.

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Destruction schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:03:
[...]

Ik vind het nogal een uitspraak. Marko heeft duidelijk veel vertrouwen in Verstappen, maar een vergelijking met Senna maken voordat hij zijn eerste Formule1 race gereden heeft :?
Ik ben ook bang dat hij een beetje gehyped wordt. Het voordeel van hypen is dat ze makkelijker sponsoren krijgen. De enige manier hoe we er achter komen is door die jongen te laten rijden, en dat gaat hopelijk binnenkort gebeuren :D

All-Round nerd | iRacing Profiel

• Jolke
Hé, een eerste bericht waarbij Marko niet als Dr. Helmut Marko wordt genoemd. :+

Ik vind het ook erg voorbarig om een debuut in de F1 met Senna te vergelijken. Wellicht dat er bedoeld wordt dat de entree van Max via eenzelfde weg verloopt als destijds bij Senna. Maar wat al w4rguy zegt, dit soort uitspraken is goed voor sponsorgeld binnen te slepen.

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Tja ze maken de druk wel erg hoog voor Max, maar goed ze hebben ondertussen wel de data gezien van wat hij in een echte F1 auto kan.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Jolke
Ik hoop maar dat Max het waar kan maken.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Vrees dat het vooral de Nederlandse pers en fans naar de kop gaat stijgen en Max afgeslacht gaat worden als het niet direct grandioos is.

Hopen dat ie daar ook tegen kan dan.

• Grimmie187
L1nt schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:03:
Vrees dat het vooral de Nederlandse pers en fans naar de kop gaat stijgen en Max afgeslacht gaat worden als het niet direct grandioos is.

Hopen dat ie daar ook tegen kan dan.
Helemaal mee eens. Typisch Nederlands om nu onrealistisch hoge verwachtingen te scheppen om hem straks met de grond gelijk te maken als hij niet de beste debutant ooit wordt..

Bijna net zo dom als Marko met zijn misplaatste poging Max te motiveren door hem nu al met Senna te vergelijken.

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Grimmie187 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:20:
[...]

Helemaal mee eens. Typisch Nederlands om nu onrealistisch hoge verwachtingen te scheppen om hem straks met de grond gelijk te maken als hij niet de beste debutant ooit wordt..

Bijna net zo dom als Marko met zijn misplaatste poging Max te motiveren door hem nu al met Senna te vergelijken.
Marko vindt het hypen interessant. Dat genereert publiciteit, inkomsten, etc.
Waarschijnlijk interesseert het hem niet eens of Max er uiteindelijk komt of niet. Zo lang er af en toe een jonge coureur vanuit het RB programma doorstroomt naar de absolute top, kunnen ze op die manier met hun talenten omspringen. Als Max het niet redt staat de volgende waarschijnlijk al klaar.

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-09 09:58

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Jolke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:31:
Nog 5 te gaan, ik hoop dat het nog wel spannend wordt tussen HAM en ROS. Maar ik kijk eigenlijk meer naar de strijd om de vierde plaats, waarbij BOT mijn favoriet is. :)
Wordt??!?

Het is spannend! Sterker nog, ik kan me niet herinneren dat het de laatste 4 seizoenen zó spannend is geweest. En ook i.v.m. de dubbele punten zal het waarschijnlijk spannend blijven tot en met de vlag in Abu Dhabi, of Hamilton of Rosberg moeten nu 2 of 3 x gaan uitvallen terwijl de ander wint...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Laatste 4 seizoenen? Tel je dit seizoen dan mee of....... Wikipedia: Formule 1 in 2010 :D

Testing, one, two ...

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 17:53
Zamorano schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:29:
[...]
Marko vindt het hypen interessant. Dat genereert publiciteit, inkomsten, etc.
Waarschijnlijk interesseert het hem niet eens of Max er uiteindelijk komt of niet. Zo lang er af en toe een jonge coureur vanuit het RB programma doorstroomt naar de absolute top, kunnen ze op die manier met hun talenten omspringen. Als Max het niet redt staat de volgende waarschijnlijk al klaar.
Max is op 12 augustus in het RB Junior programma opgenomen...
Nog geen week later werd bekend gemaakt dat hij bij TR zou gaan rijden in de F1.

Dat kun je moeilijk iemand noemen die vanuit het RB programma doorstroomt... Hij is enkel en alleen in de programma gezet omdat er getekend was voor de F1.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Laatst online: 22-09 18:06
Ik was net TJ13 aan het lezen over teams met 3 auto's volgend jaar. Wat mij in dat stukje het meeste opviel is dat als Bernie geen 20 auto's op de grid kan krijgen hij de uitzendrechten kwijt is.

Dit stukje info kan wel eens heel belangrijk worden in de komende maanden als er 3 teams dreigen om te vallen. Ik kan me zo voorstellen dat een Sauber wat extra inkomsten krijgt van Bernie om toch op 20 te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Laatst online: 09:51
Bernie zal inderdaad wel een constructie vinden om 20 auto's op de grid te krijgen..
Ik meen mij te herinneren dat teams alle transportkosten vergoed krijgen als ze meer dan 0 punten hebben gehaald in het kampioenschap. Misschien is het tijd om die regel weer terug te draaien? Dat zou de kleine teams wel een duwtje in de rug gevenm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Trouwens, als Verstappen volgende week zal debuteren, dan doet hij dat volgens mij op 1 van de lastigste circuits voor een rookie. Die eerste bocht en de S'en erachteraan, Spoon en de 130R zijn allemaal bijzondere uitdagingen. Een circuit als Hockenheim, Barcelona of Nürburgring GP lijkt mij toch een stuk makkelijker om je eerste kilometers op te maken. Hij heeft geen keuze natuurlijk, maar hij had het makkelijker kunnen treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Gelukkig heeft Suzuka weinig overeenkomsten met Zandvoort. :+ :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
Roamor schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:22:
Trouwens, als Verstappen volgende week zal debuteren, dan doet hij dat volgens mij op 1 van de lastigste circuits voor een rookie. Die eerste bocht en de S'en erachteraan, Spoon en de 130R zijn allemaal bijzondere uitdagingen. Een circuit als Hockenheim, Barcelona of Nürburgring GP lijkt mij toch een stuk makkelijk om je eerste kilometers op te maken. Hij heeft geen keuze natuurlijk, maar hij had het makkelijker kunnen treffen.
Ik meen ergens gelezen te hebben, maar weet niet meer waar, dat ze hem juist op Suzuka laten rijden omdat het zo'n lastige baan is. Één van de redenen was volgens mij "dan heeft hij het maar gehad" (of iets in die strekking). De andere reden was dat het een goede test zou zijn.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
sanderb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:33:
[...]

Dat kun je moeilijk iemand noemen die vanuit het RB programma doorstroomt... Hij is enkel en alleen in de programma gezet omdat er getekend was voor de F1.
Strikt genomen dus wel: hij is toch van het een in het andere overgegaan, dat heet doorstromen. Of hij daar in dat weekje veel voor het junior programma gereden/gedaan heeft, is de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Roamor schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:22:
Trouwens, als Verstappen volgende week zal debuteren, dan doet hij dat volgens mij op 1 van de lastigste circuits voor een rookie. Die eerste bocht en de S'en erachteraan, Spoon en de 130R zijn allemaal bijzondere uitdagingen. Een circuit als Hockenheim, Barcelona of Nürburgring GP lijkt mij toch een stuk makkelijker om je eerste kilometers op te maken. Hij heeft geen keuze natuurlijk, maar hij had het makkelijker kunnen treffen.
Het zou mij oprecht niet verbazen als hij een flinke crash heeft op Suzuka. Voorgaande jaren waren er flink wat ervaren coureurs die er hard af gingen in Degner 1/2 of Spoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 19:00

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik ben benieuwd. Ze zullen ongetwijfeld tegen hem zeggen dat hij het rustig aan moet doen. Hopen dat hij daar een beetje naar luistert; zou jammer zijn als zijn debuut gelijk gekoppeld wordt aan het afschrijven van een auto :P

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Nick
  • Laatst online: 21-09 20:55
Bergie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:11:
Ik ben benieuwd. Ze zullen ongetwijfeld tegen hem zeggen dat hij het rustig aan moet doen. Hopen dat hij daar een beetje naar luistert; zou jammer zijn als zijn debuut gelijk gekoppeld wordt aan het afschrijven van een auto :P
*kuch* Verstappen *kuch* grindbak *kuch* genoeg mogelijkheden op Suzuka daarvoor: Circuit Map

Verder is het wel in de lijn van de Nederlander het groot maken en neermaaien als het toch niet kan voldoen aan de wonderen die worden voorspelt.

Met betrekking tot de spanning in het seizoen is het voor de top positie niet meer zo heel spannend maar moet toch zeggen dat de race voor "the middle" me toch wel kan aanspreken. Force India vs Mclaren is toch best spannend en daarnaast ook Kimi die eindelijk een beetje op stoom lijkt te komen. Weet niet wat er mis was met de auto maar lijkt dat hij zijn draai met de auto nu eindelijk heeft gevonden.
Kleine hoop is er nog voor Vettel dat hij het Ricciardo toch weer wat moeilijker kan gaan maken want op dit moment lijkt hij weinig meer op de "wonder-boy" van weleer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09 11:08
Caterham is zichzelf belachelijk aan het maken, elke race is het weer de vraag of Kobayashi mag rijden, en de langzaamste van de 2, Ericsson, daar zijn ze laaiend enthousiast over.... Wat een stel schlemielen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Ze zijn laaiend enthousiast over zijn geld. Als hij vertrekt is het zeker klaar.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik begin bijna te hopen dat ze het eind van het seizoen niet halen. Wat een farce. Aanfluiting.
Aanmodderend zooitje. Ik verwacht niets anders dan dat ze er volgend jaar niet meer bij zijn.

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09 11:08
Er zijn geruchten dat ze Japan al niet halen

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 18:54
Er zijn zo ongeveer elke race geruchten of ze die race wel halen, dat zegt mij ook echt niet meer zoveel hoor ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Wel zonde van Caterham, maar sinds de vorige eigenaar het verkocht heeft is er weinig charme van over. ;( Als ik Caterham was zou ik gewoon Frijns eens 1-2 races in de auto zetten, dan heb je een talent en een mega-payrider erin zitten en heb je wellicht meer (tijdelijke) sponsors dan weer een of andere pay-frikandel erin te gooien voor 1 race.

Volvotips.com

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wat kan Frijns met die Caterham wat anderen niet zouden kunnen? Het blijft een achterhoede auto en Frijns kan daar op dit moment helemaal niets aan veranderen. Frijns is blijkbaar ook niet het type wat aantrekkelijk is voor fatsoenlijke sponsoring.

Testing, one, two ...

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Tja wat als 'ie wél ermee weet te stunten? :P

Volvotips.com

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:54

Destruction

(ex-)Automonteur

Dat was ook wat Albers als teambaas nog aangaf in een interview. Als Frijns ermee weet te stunten en sponsoren aantrekt of een betere plaats bij de constructeurs veilig stelt, maakt het in eerste instantie gemis van sponsoren niet uit omdat hij zichzelf dan alsnog wel terug verdiend.

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bijvoorbeeld een rondje op 2 wielen rijden bedoelen jullie? Zelfs al zou hij een paar tienden per ronde sneller kunnen zijn, dan nog veranderd er weinig tot niets. Even reëel zijn.

Testing, one, two ...

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
hardware-lover schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:21:
Bijvoorbeeld een rondje op 2 wielen rijden bedoelen jullie? Zelfs al zou hij een paar tienden per ronde sneller kunnen zijn, dan nog veranderd er weinig tot niets. Even reëel zijn.
Wie weet kan Frijns (of wie dan ook) een Jules Bianchi (Monaco) uitvoeren?
Iedereen is "lovend" over Marussia, terwijl dat vergelijkbaar team is als Caterham (alleen die houden het iets netter dan Caterham, afgezien van Spa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ryur schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:58:
[...]
Iedereen is "lovend" over Marussia, terwijl dat vergelijkbaar team is als Caterham (alleen die houden het iets netter dan Caterham, afgezien van Spa).
Er staat voor de rest van het 2014 seizoen geen circuit meer op de kalender waarmee dat weer mogelijk zou kunnen worden. Zelfs met een verbrede trapfiets kan men op Monaco veel snellere collega's achter zich houden.

Overigens vind ik Jules Bianchi een uitstekend coureur die het eigenlijk verdiende om WSR 3.5 kampioen over 2012 te worden, maar dat lukte net niet door het toedoen van......? Juist :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryur schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:58:
[...]

Wie is lovend over Marussia? Weg met die zooi, ze hebben geen doel, geen plan en geen kans, ondertussen halen ze wel sponsoren weg (voor zo ver ze nog sponsoren hebben) bij teams die wel wat kunnen bereiken.

De auto's van Marussia en Caterham zijn compleet kansloos, met wat pech zijn ze trager dan een GP2 auto. De enige manier hoe ze punten kunnen scoren is door niet uit te vallen terwijl er veel anderen wel uitvallen, puur geluk dus. Beetje onder het motto "Even a blind dog finds a bone sometimes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik. De formule is niet compleet zonder dat soort teams. Als je na alle bizarre reglementswijzigingen van de afgelopen jaren ook nog eens gaat alleen snijden zodat je alleen de topteams overhoudt is er geen zak meer aan, dan wordt het echt een toneelstuk zonder echte menselijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 22-09 18:36
Wat een onzin, ze staan er natuurlijk graag om niks toe te voegen.
Wat je zegt over sponsors weghalen bij de andere teams slaat al helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Tja, wat als je Caterham en Marrussia weghaalt? Dan is Sauber het volgende "rijdende chicane"-team, mocht die wegvallen dan is het Lotus het. Zo kan je door blijven gaan. Een voetbalcompetitie heeft ook nieuwkomers en degradanten nodig om te kunnen blijven spreken van een competitie. Een eredivisie zou met 13 of 14 teams ook niet echt tof zijn toch? ;)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Waarom moet je verder snijden? Ik vind dat als een team in meer dan 10 wedstrijden op een rondje is gereden, het ook geen recht heeft om mee te doen. En de 107% regel mag wel naar 105%.

Je moet teams er alleen bij houden en oog dichtknijpen als er echt een tekort aan teams is. Dat is niet dus gewoon opdoeken. Ik zie een Sauber wel terugkomen naar een mooie klassering in toekomstige seizoenen. Een Marrussia of Caterham echt niet.

Ik kijk de F1 om de beste teams met de beste rijders te zien racen. Niet om een team wat eigenlijk niet het hoofd boven water kan houden welke rijd met auto's van vorige jaren om als rijdende chicane nog de eindstreep te halen op vele rondes achterstand. Voor dat soort teams heb je de Dakar (of anders F2/F3), niet de F1.

[ Voor 67% gewijzigd door Martinspire op 28-09-2014 17:50 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart-Willem schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:36:
Tja, wat als je Caterham en Marrussia weghaalt? Dan is Sauber het volgende "rijdende chicane"-team, mocht die wegvallen dan is het Lotus het. Zo kan je door blijven gaan. Een voetbalcompetitie heeft ook nieuwkomers en degradanten nodig om te kunnen blijven spreken van een competitie. Een eredivisie zou met 13 of 14 teams ook niet echt tof zijn toch? ;)
Dit inderdaad. Of je hoeft natuurlijk alleen de kampioen van vorig jaar uit te nodigen - dan weet je ook gelijk wie de volgende wordt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Martinspire schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:44:
Waarom moet je verder snijden? Ik vind dat als een team in meer dan 10 wedstrijden op een rondje is gereden, het ook geen recht heeft om mee te doen. En de 107% regel mag wel naar 105%.

Je moet teams er alleen bij houden en oog dichtknijpen als er echt een tekort aan teams is. Dat is niet dus gewoon opdoeken. Ik zie een Sauber wel terugkomen naar een mooie klassering in toekomstige seizoenen. Een Marrussia of Caterham echt niet.

Ik kijk de F1 om de beste teams met de beste rijders te zien racen. Niet om een team wat eigenlijk niet het hoofd boven water kan houden welke rijd met auto's van vorige jaren om als rijdende chicane nog de eindstreep te halen op vele rondes achterstand. Voor dat soort teams heb je de Dakar (of anders F2/F3), niet de F1.
Tja, had je van Force India een paar jaar terug verwacht dat die podiumplaatsen zou pakken? Of een flink aantal jaar terug dat Minardi door een of andere drankjesfabrikant opgekocht zou worden en vrij snel punten ging pakken om vervolgens zelfs een overwinning te behalen? Een team dat nu slecht is kan ooit goed worden, en andersom. Een goed voorbeeld noem je zelf al: Sauber deed 3 jaar terug mee om het podium en had zelfs kansen op overwinningen, maar nu rijden ze geen deuk in een pakje boter.

Volvotips.com

Pagina: 1 ... 86 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.