[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.754 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 18:10

AzzKickah

06-CENSORED

Marc3l schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:22:
[...]

Als monteur zou ik met alle andere monteurs samen een nieuwe rijder kopen.
Denk dat dat wel mogelijk is met alle overuren die ze in deze rijder hebben zitten :p
:D

Inderdaad. Of staken tot er een andere rijder is.
MrSleeves schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:16:
[...]

Standaard tactiek in de politiek.
De regels bestaan al. Het is niet alsof ze iets nieuws invoeren. Ze gaan alleen weer handhaven. De handhaving ervan is verwaterd in de afgelopen jaren maar nu wordt gewoon aangekondigd dat er weer op die regels gelet gaat worden.
Maar dan klagen dat het te moeilijk wordt voor de rijders, b*tch please.

Eerst zeggen dat je gaat handhaven en het daarna afzwakken vind ik echt dom. En al helemaal als dat ook nog het plan was!

[ Voor 46% gewijzigd door AzzKickah op 19-09-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:13:
Ik denk dat de teams hier nogal onderschat worden
http://infogr.am/team-f1-2014-budget-and-employees?src=web

Redbull en Ferrari zijn erg fout bezig volgens bovenstaand staatje..

[ Voor 14% gewijzigd door Speedster op 19-09-2014 17:47 ]

never argue with a moderator, he will shut your account down.

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:48
Speedster schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:44:
[...]

http://infogr.am/team-f1-2014-budget-and-employees?src=web

Redbull en Ferrari zijn erg fout bezig volgens bovenstaand staatje..
En wat dacht je van Lotus :X

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Basis uitzending op Fox.
Uitgebreide uitzending, vrije trainingen en kwalificatie op Fox Sport.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Verwijderd

enchion schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:47:
Volgens mij is de F1 inmiddels zover, of tenminste degenen die de ecu/elektronica ontwikkelen voor de auto daar zitten ook grote bedrijven bij, dat ze als de FIA het zou toelaten binnen een paar maanden een technische layout kunnen maken die er voor zorgt dat de auto vrij effectief op afstand bestuurbaar/zelf sturend is.

Enige overgebleven moeilijkheid is dan latentietijd vanuit de pitbox en de effectieviteit van de problem/incident predictor op de auto.
Grappig genoeg iets dat ik als klein jochie jaren geleden in de tijd van Benetton al verzonnen had :D Ik voorzag toen dat robotauto's sneller en effectiever konden zijn, ik zag alleen over het hoofd dat het sportieve element dan wel deels verdwijnt en dat teams ook liever een bekende kop hebben om in de schijnwerpers te zetten.

Overigens is zoiets een stukje makkelijker dan AI voor wegauto's, aangezien veel onvoorspelbare elementen verdwenen zijn of geformaliseerd.
AzzKickah schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:17:
Maldonado.

Toch 2 uur en een kwartier volgehouden vandaag.
Hou eens op met dat gemekker, het wordt zo wel wat vervelend }:|

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2014 10:35 ]

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Nou FIA, geef die licentie maar even zou ik zeggen:

http://www.nu.nl/sport/38...je-training-in-japan.html

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:34:
[...]

Hou eens op met dat gemekker, het wordt zo wel wat vervelend }:|
"De banden waren al twee ronden oud en ik verloor de controle in het midden van de bocht. De exit is daar zo nauw dat ik geen kant op kon en daar eindigde mijn sessie", aldus Maldonado.
Hoe is die vent daadwerkelijk serieus te nemen dan? Hij zou komiek ofzo moeten worden, dit slaat nergens op :')

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:34:
[...]

Grappig genoeg iets dat ik als klein jochie jaren geleden in de tijd van Benetton al verzonnen had :D Ik voorzag toen dat robotauto's sneller en effectiever konden zijn, ik zag alleen over het hoofd dat het sportieve element dan wel deels verdwijnt en dat teams ook liever een bekende kop hebben om in de schijnwerpers te zetten.

Overigens is zoiets een stukje makkelijker dan AI voor wegauto's, aangezien veel onvoorspelbare elementen verdwenen zijn of geformaliseerd.
In rFactor1 (racespel voor de PC) kan je zelf de AI per circuit instellen door een AIW file aan te maken.
Maw je maakt dan het pad en het gebied aan waar de AI (je kunstmatige tegenstanders) over rijdt.

Wat je moet doen is eerst alle beschikbare grond (asfalt) scannen, is gewwon op een knop drukken en dan regelt de PC het verder automatisch.
Daarna de excess asfalt met de hand weg te halen, met een ander tooltje, zodat de runoffs/marshall-lanes niet door de AI beschouwd worden als bruikbare rijlijn.

Daarna wat je simpel gezegd moet doen is een rondje rijden en wanneer je het zelf vloeiend genoeg vind, selecteer je dat rondje om als definitie te dienen voor de AI.
Dat is dan zeg maar hun referentie ideale-lijn.

Maar dan komt het leuke gedeelte, en dat is dat er een setting in rFactor is dat de AI ook jouw setup kan gebruiken en ook automatisch naar een betere lijn kan laten zoeken. (en de grap is hoe goed dat werkt)

Als het eerste gedeelte goed is gedaan (maw goede basis lijn gedefinieerd) dan blijft de AI netjes op het circuit de hele ronde.
Indien niet (als jezelf teveel met het gas/rem stuurt) vliegen ze eraf omdat de AI dezelfde bocht op dezelfde lijn met dezelfde snelheid wil halen zonder met het gas/rem te sturen. (duurde even voordat ik dit fenomeen doorhad)

Als ze op het circuit blijven, kunnen ze gaan beginnen met optimaliseren, en met bv een oude proto (auto die moeilijk stuurt) op oud Spa reden ze na ongeveer 50 ronden 20 seconden per rondje sneller dan mijn beste tijd. :X (mijn beste tijd neergezet na meer dan een paar honderd rondjes op hetzelfde circuit)
(daardoor ook achter gekomen dat ik bij Masta 100meter eerder moet remmen :D, btw na hun zelfgekozen lijn te analiseren was ik uiteindelijk wel weer iets sneller)

My point is dat dit al bestaat bij een publiek spel dat al bijna 10 jaar oud is. Aangezien rFactor of anders ISI (de maker) ook aanwezig is/simulators levert bij professionele teams, is het makkelijk enigszins in te zien wat de huidige mogelijkheden moeten zijn.

De enige manier imho om te garanderen dat de rijder alle beslissingen maakt en dus alle pitbox "communicatie"/"remote control" dus te verbieden is werkelijk alle elektronica uit de auto te slopen. (een kogel die natuurlijk nooit door de kerk zal gaan)
Je ziet de rijder wel aan de knopjes draaien, maar het is op dit moment dus niet letterlijk te nemen dat hij ook werkelijk daarmee iets doet, kan best zo zijn dat het in werkelijkheid "gewoon" vanuit de pitbox "geregeld" wordt. (engine management/diff/shift light indicators die eerder op rood gaan/enzzz.)

Aangezien teams hier veel baat bij kunnen hebben, neem ik aan dat het eigenlijk stiekum al bestaat. (kan ook vreemde uitval bij bv Webber in de laatste jaren verklaren, team heeft bv brandstoftoevoer remotely gesloten)

How do you save a random generator ?

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
De Team Mate comparisons van F1.com op twitter zijn wel leuk:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bx-ARmNCYAAUMsJ.jpg

Meer: https://twitter.com/F1

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Zo, Ferrari 1 en 2 in Q1 :o Raikonen zelfs voor Alonso.
Hebben ze na de ontslag ronde het lek boven?
Zal mij benieuwen na Q3 of ze een pole scoren.

Wear Sunscreen!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik denk dat Mercedes rustig aan het doen was, aangezien ze zoveel mogelijk supersofts nodig hebben in de race. Lijkt me wel heel snel als Ferrari nu al veranderd is.

Hoewel hamiltons auto wel erg lastig te besturen lijkt op zijn onboard cam. Misschien ferrari pole?

[ Voor 23% gewijzigd door Goron op 20-09-2014 15:33 ]

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Humma Kavula schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 15:23:
Zo, Ferrari 1 en 2 in Q1 :o Raikonen zelfs voor Alonso.
Hebben ze na de ontslag ronde het lek boven?
Zal mij benieuwen na Q3 of ze een pole scoren.
Ferrari verandert dit jaar niet meer, kan puur aanliggen dat het circuit de wagen goed ligt.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Goron
Ze zitten echt super dicht bij elkaar zeg. minder dan 0.3s tussen de top 8. Massa voorlopig op pole :P

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:21

Osxy

Holy crap on a cracker

enchion schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:58:
[...]

...

De enige manier imho om te garanderen dat de rijder alle beslissingen maakt en dus alle pitbox "communicatie"/"remote control" dus te verbieden is werkelijk alle elektronica uit de auto te slopen. (een kogel die natuurlijk nooit door de kerk zal gaan)
Je ziet de rijder wel aan de knopjes draaien, maar het is op dit moment dus niet letterlijk te nemen dat hij ook werkelijk daarmee iets doet, kan best zo zijn dat het in werkelijkheid "gewoon" vanuit de pitbox "geregeld" wordt. (engine management/diff/shift light indicators die eerder op rood gaan/enzzz.)

Aangezien teams hier veel baat bij kunnen hebben, neem ik aan dat het eigenlijk stiekum al bestaat. (kan ook vreemde uitval bij bv Webber in de laatste jaren verklaren, team heeft bv brandstoftoevoer remotely gesloten)
Ik geloof dit niet, het systeem is namelijk redelijk dichtgetimmerd en verplicht door de FIA. De telemetrie communicatie is one-way, dus het zou niet kunnen officieel. Ja een team kan dit illegaal doen maar dit zal vroeg of laat wel boven water komen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Goron
Toch Mercedes 1 en 2. Maar erg close! Hamilton pole op 0.007 seconde

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
P5. Bummer, na de FP had ik P3 verwacht. Mercedes op pole mag geen verrassing zijn ;).

Trouwens, de onboard reactie van Rosberg was 'DAMNIT!', vreemd dat de FIA dit niet filterde.

[ Voor 63% gewijzigd door Dupje op 20-09-2014 16:08 ]

• enchion
  • Niet online
Osxy schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 15:57:
[...]
Ik geloof dit niet, het systeem is namelijk redelijk dichtgetimmerd en verplicht door de FIA. De telemetrie communicatie is one-way, dus het zou niet kunnen officieel. Ja een team kan dit illegaal doen maar dit zal vroeg of laat wel boven water komen.
Kan best begrijpen dat je het niet geloofd, het lijkt ook ver gezocht.

Complexe electronica is however erg moeilijk te analyseren en een aantal gebande technieken zijn al vaker stiekum terug gekomen.
Daarbij kan er best een systeem verzonnen wroden dat bv de standaardwaarden terug in de ECU zet aan het einde van de race, aangezien dit erg veel winst zou opleveren kan ik me niet voorstellen dat ik de eerste ben die dit bedenkt.

Mijn post was btw ook niet omdat ik mijn verhaal geloof, maar meer dat ik niet achterover van m`n stoel zal vallen van verbazing als het wel waar zou blijken te zijn.

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:09
Ze loggen die elektronica ook he... Als blijkt dat er met zulke logs iets aan de hand is, heb je een probleem. Risico's nemen met de ecu is echt wel link, dat zal een team niet zomaar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:24
Jammer dat Rosberg niet wegkomt.
Ik heb liever een strijd op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Auw voor Rosberg. Electronica kaput op de grid.

En Kobayashi ook al kaput. Rosberg kan misschien nog starten vanuit de pits?

[ Voor 45% gewijzigd door gambieter op 21-09-2014 14:02 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Zo, de pech bij Rosberg, die Hamilton nodig heeft, is gearriveerd. Al in de pitbox problemen met het stuur en elektronica.
gambieter schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:01:
Auw voor Rosberg. Electronica kaput op de grid.
Ze waren al 20 minuten in de pits bezig. Uiteindelijk aan de praat gekregen om maar op tijd op de grid te staan. Zo te zien verschillende stuurtjes geprobeerd, maar heeft niet gewerkt.

[ Voor 59% gewijzigd door MrSleeves op 21-09-2014 14:03 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:36

Pierre

Van nature lui!

Doei Rosberg jammer hoor

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hamilton zit nu met een ongelooklijke grijns in z`n auto denk ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 19-09 15:10
En weer een Caterham geparkeerd...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik verwacht een race met veel uitvallers, maar dit slaat alles. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Fuuuuuck Rosberg :(

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ze hebben de memo niet gekregen Uitvallen TIJDENS de race, niet ervoor. :P

Alonso met een Rosberg start.

[ Voor 18% gewijzigd door Señor Sjon op 21-09-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zou Alonso nog een plek moeten opgeven?

Rosberg is wel weg nu. Dus hij kan nog scoren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Lekker zo'n groot display: alleen de versnelling werkt, bij Rosberg.

[ Voor 10% gewijzigd door MrSleeves op 21-09-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Rosberg zijn stuur heeft alleen werkende flippers.
Leek als je ook het brandstof niveau moet aflezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Interessante first lap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Nu wordt het kampioenschap wel erg spannend met pech voor Rosberg!

Alonso sneed een flink stuk af na de start trouwens

[ Voor 29% gewijzigd door Goron op 21-09-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En krijgt Ricciardo de eerste straf voor de boordradio?

Rembalans aanpassen.
Rijlijn aanpassen.
Remmen te warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Wel typisch dat Alonso alleen Vettel voorbij moest laten, is ook Ricciardo buiten het circuit om ingehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
MrSleeves schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:11:
Wel typisch dat Alonso alleen Vettel voorbij moest laten, is ook Ricciardo buiten het circuit om ingehaald..
Zit ik me ook een beetje over te verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:36

Pierre

Van nature lui!

Volgens mij niet hoor

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Señor Sjon schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:11:
En krijgt Ricciardo de eerste straf voor de boordradio?

Rembalans aanpassen.
Rijlijn aanpassen.
Remmen te warm.
Reminformatie is toegestaan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 11:00

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

vind het eigenlijk best wel meevallen, hij was bij de RB's voor de bocht al voorbij en had recht op de racelijn, dus dat hij tenminste nog 1 RB voorbij laat vind ik al redelijk royaal.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:48

ricardo246

Life's what you make it!

Goron schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:13:
[...]

volgens mij ook, heeft met de veiligheid te maken, dus toegestaan

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

ing._Buttje schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:13:
[...]

vind het eigenlijk best wel meevallen, hij was bij de RB's voor de bocht al voorbij en had recht op de racelijn, dus dat hij tenminste nog 1 RB voorbij laat vind ik al redelijk royaal.
Voorbij omdat de rest remt en hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die run-off area in de eerste bocht is gewoon slecht ontworpen, je hebt voordeel van het afsnijden. Hij won twee plaatsen daar maar gaf er maar een terug. Ze hadden daar van die bodembeschadigers neer moeten leggen of van die dingen zoals bij Monza, waar je moet slalommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:33

Harrie

NederVlaming

Goron schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:13:
[...]

Ja, vlak voor dit wel kunnen nd is de regel nog aangepast. Ik dacht dat enkel sector tijden en delta's met andere rijders niet mag. En ook tips over waar en hoe tijd te winnen en waar de ander sneller is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:40
gambieter schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:14:
Die run-off area in de eerste bocht is gewoon slecht ontworpen, je hebt voordeel van het afsnijden. Hij won twee plaatsen daar maar gaf er maar een terug. Ze hadden daar van die bodembeschadigers neer moeten leggen of van die dingen zoals bij Monza, waar je moet slalommen.
Of gewoon, net zoals 15 jaar terug, grindbakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

MrSleeves schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:14:
[...]

Voorbij omdat de rest remt en hij niet.
imho heeft hij RIC netjes ingehaald en ging hij bij VET in de fout. dus als hij achter VET er weer opkomt dan klopt de rekensom weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
gambieter schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:14:
Jammer dat we de kans op onze jaarlijkse Rosberg excursie daar gemist hebben. :p

Zou iemand bij Mercedes een killswitch gebruikt hebben om een herhaling van Spa te voorkomen? ;) </aluhoedje>

@Boktor, bij stratencircuits kon je kiezen uit bandenstapels of muren, dus geen grindbak. >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 21-09-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Boktor schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:15:
[...]

Of gewoon, net zoals 15 jaar terug, grindbakken.
Grindbakken bij een stratencircuit. >:)

Wat gaan de gewone forensen de rest van het jaar doen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:40
enchion schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:17:
[...]

Grindbakken bij een stratencircuit. >:)

Wat gaan de gewone forensen de rest van het jaar doen dan ?
Dat is waar :D
Ahoewel Melbourne ook een paar mooie grindbakken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Je merkt wel dat Rosberg geen Hamilton is als het om inhaalraces gaat. Een Caterham (met Ericson) niet voorbij komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Dat stuur ziet er wel gaaf uit 's nachts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 14:29
MrSleeves schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:19:
Je merkt wel dat Rosberg geen Hamilton is als het om inhaalraces gaat. Een Caterham (met Ericson) niet voorbij komen..
Ik begreep dat zn 4e versnelling het niet deed. Dus niks mis met ROS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
In potentie is die auto 5 seconde per rondje sneller dan het achterveld, als ik de tijden van Hamilton erbij pak. Schakelen zal ik zo eens op letten, maar met de 8-bak moet het uitvallen van één middenversnelling niet zoveel uitmaken, zeker niet met de huidige koppelblokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

mat.hi.as schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:20:
[...]

Ik begreep dat zn 4e versnelling het niet deed. Dus niks mis met ROS ;)
Klopt, was net ook mooi te zien dat ie 2 keer schakelt om van 3 naar 5 te gaan... is ook logisch, de merc is normal minimal 5 sec sneller dan ERI
Edit: @ hierboven, ik denk dat het wel degelijk veel uitmaakt..je halt je ideale toeren niet

[ Voor 12% gewijzigd door ricardo246 op 21-09-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Spa is ongeveer het circuit met de meeste inhaal mogelijkheden van het seizoen, dit straten circuit zal 1 van de minsten zijn.

Ookal denk ik ook dat Lewis idd wel beter zal zijn dan Rosberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Rosberg heeft ook geen drs als er niks anders dan de flippers.
Daarom is hij zo langzaam.
Hij krijgt net te horen dat ook de pit limiter niet werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door tlpeter op 21-09-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zijn achterlicht blijft in harvesting mode staan? Dat is toch snel knipperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Zal Rosberg straks ook over de boordcomputer vragen of hij alsjeblieft mag stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

rosberg gaat nog lol hebben bij zijn pitstop :+

Zijn Merc is vandaag een bejaardenmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Rosberg zit nu in een ouderwetse auto zonder hulpmiddelen :P. Moet zelf zijn pitsnelheid onder controle houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

ROS zijn electrische aandrijving schijnt ook kaduuk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ja, maar come on: hij laat die Toro Rosso gewoon voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Ja, maar ook zijn ERS werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Ook de koppeling is stuk.
Hij wordt gewoon neer gegooid en dan het gas dr op houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Wtf de koppeling werkt niet... hoe gaan ze de banden veilig vervangen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Dit wordt de leukste pitstop vh jaar
of de gevaarlijkste

[ Voor 22% gewijzigd door ricardo246 op 21-09-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ze hebben de 'geen hulpmiddelen' richtlijn wel heel letterlijk genomen. :+

Maar als ie niet reset, dan moet ie gewoon stoppen, je draait alleen maar meer systemen in de soep lijkt me. Hij verlest op Ericson zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Goron schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:27:
Wtf de koppeling werkt niet... hoe gaan ze de banden veilig vervangen dan
Ik denk dat hij hem wel in neutraal ksn schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

ze "stall'en" de auto in de pits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Rosberg kan er gewoon beter mee ophouden en een motor sparen. Dit gaat 'm niet worden.

Voor het WK erg goed: dit is wat Hamilton nodig had.

[ Voor 24% gewijzigd door MrSleeves op 21-09-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Hij zit inderdaad in neutraal maar hij kan er niet meer uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Over, uit. Moedige poging maar niet zinvol om nog door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Zonde dit

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ach Hamilton heeft zat pech gehad, vind het niet heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Maakt de volgende races weer wat leuker imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Voor de spanning om de titel komt dit inderdaad misschien wel goed uit, maar puur qua racen vind ik het toffer als gewoon iedereen mee kan doen

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Pas 18 rondjes gedaan ???

Gaat niet erg snel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Een hele spannende race is het niet. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

enchion schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:38:
Pas 18 rondjes gedaan ???

Gaat niet erg snel dan.
Langste (qua tijd) van het seizoen. Gaat niet heel snel, maar wel gewoon de 305km rijden (niet zoals Monaco).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
MrSleeves schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:39:
[...]

Langste (qua tijd) van het seizoen. Gaat niet heel snel, maar wel gewoon de 305km rijden (niet zoals Monaco).
Mijn verbazing komt waarschijnlijk ook een beetje omdat we net Monza hiervoor hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Chilton lekke band na 1 rondje... vaag. Ergens de muur gekust zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Niet echt een spannend circuit... tijd voor een maldonado crash ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ze zouden hier eens overdag moeten racen. Ik ben zelf wel een beetje klaar met die kale lichtslang volgen, je ziet eigenlijk geen drol van de hele stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Waarom houden die monteurs nog steeds die luchtslangen uit de weg voor een pittende buurman? Je ziet het al jaren natuurlijk, maar zouden ze daar niet een simpele haak voor kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Roamor schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:49:
Waarom houden die monteurs nog steeds die luchtslangen uit de weg voor een pittende buurman? Je ziet het al jaren natuurlijk, maar zouden ze daar niet een simpele haak voor kunnen maken?
Ik snap ook al nooit waarom ze daar geen katrol van hebben gemaakt die in 0.1 seconde uitrolt voor een pitstop.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Knaldonado rukt even de luchtslang stuk, volgens sky knalde die los van de tank en bijna tegen een mechanieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Een uur bezig en niet eens op de helft van het aantal rondjes. Gaan we die 2 uur tijdlimiet wel halen? :+

En nog steeds geen spannende race. :/

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Mbt tot de race lengte zouden ze er eigenlijk best wel een double heat van kunnen maken, met een korte race (30 laps) op Zaterdag en 1tje op Zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gewoon Nee. F1 is één race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 18:10

AzzKickah

06-CENSORED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Sutil rijdt zo even Perez vleugel aan gort. Dode hoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
En een safety car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Goh een SC voor een kapotte vleugel. Zal wel niks met de verf-zien-drogen kwaliteit van deze GP te maken hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Geen bezems voor de marshalls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Señor Sjon schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:05:
Goh een SC voor een kapotte vleugel. Zal wel niks met de verf-zien-drogen kwaliteit van deze GP te maken hebben. ;)
Nee, lag gewoon allemaal troep op de baan. SC had de race wel even nodig ja, viel bijna in slaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En nog even de lapped cars voor 2 rondes. :X Echt, hoe lang willen we erover doen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 14:29
Señor Sjon schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:12:
En nog even de lapped cars voor 2 rondes. :X Echt, hoe lang willen we erover doen zeg.
Nooit gesnapt dat die niet gewoon erdoorheen mogen zakken. Dan ben je er sneller vanaf en je komt ze over een paar rondes niet weer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Precies: gewoon ff aan de kant, de rest van het veld er voorbij en achteraan aansluiten. Probleem opgelost. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Is inderdaad een van de meest stompzinnige regels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Ja, helemaal omdat we nu wachten tot ze weer vanachter aansluiten....
Pagina: 1 ... 84 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.