[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.738 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Over Verstappen gesproken, heb wat op Youtube zitten kijken.
Hier een filmpje waarin de vader van Jos voorkomt (vanaf 3:10). Leuk om te zien dat zijn eigen vader er ook bij was (logisch ergens wel maar toch grappig om te zien zo van generatie op generatie).

Hier een filmpje waarin Briatore @1:40 zegt 'it's very easy to destroy a career of a young driver'. Uit zijn mond klinkt dat nogal ironisch, zoals ook al in de comments wordt opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Marcusso schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 16:35:
[...]

Ziet er suf uit, rijdt zonder aanleiding de omheining in. Denk dat die op het stuur bezig was met wat settings aan te passen.

Heeft Maldonado het ook altijd lastig mee. :P

[video]
Lijkt wel anti-stall dat de auto het laatste duwtje geeft. Geen idee of F3 auto's ook anti stall hebben, maar als je dat niet gewend bent kan dat best een verrassing zijn :P.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
Ziggo heeft BBC 1 en 2 als HD kanalen toegevoegd ... Voortaan dus F1 in HD kijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Dan kan je er op de BBC live nog 4 kijken, de rest zullen ze uitzenden in samenvatting :

7 September: Italy
5 October: Japan
12 October: Russia
23 November: Abu Dhabi

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Klonk erg lekker op Zandvoort afgelopen weekend :)

Afbeeldingslocatie: http://desmitten.nl/HistoricGP/images/IMGP1490.jpg

Afbeeldingslocatie: http://desmitten.nl/HistoricGP/images/IMGP1260.jpg

Verrassende naam op auto? :+
Afbeeldingslocatie: http://desmitten.nl/HistoricGP/images/IMGP1546.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Niet echt, daar hebben ze in 1990 ook mee gereden.

[ Voor 14% gewijzigd door MegaTronics op 01-09-2014 14:33 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
Pierre61 schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:13:
Dan kan je er op de BBC live nog 4 kijken, de rest zullen ze uitzenden in samenvatting :

Tja, keek eigenlijk al niks anders dan BBC, zelfs de live races nog regelmatig opgenomen om ze later op de dag te kijken ivm tijdgebrek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:04

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 08:42

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De kans dat hij in 2015 van team zou gaan wisselen was inderdaad vrij klein, maar ik denk dat het volgend jaar interessanter wordt. Elke topcoureur die een switch naar McLaren zou overwegen (Vettel ook) doet er goed aan om eerst een jaar te kijken wat de Honda krachtbron doet.
In het geval van Alonso denk ik dat hij het ten eerste wel heel zuur zou vinden om Ferrari te verlaten zonder wereldtitel, en hij zal ook willen zien wat Mattiacci kan doen om Ferrari weer naar de top te brengen. De opties om over te stappen zullen er volgend jaar ook nog wel zijn.

Ik hoor Alonso niet (meer) zeggen dat hij zijn carriere bij Ferrari gaat beëindigen, en hij zegt zelfs dat hij 'op dit moment' niet denkt aan overstappen naar een ander team. Afhankelijk van hoe volgend seizoen verloopt, denk ik dat een overstap (naar McLaren Honda) eind 2015 zeker niet onmogelijk is.
Hoe de situaties tussen Vettel/Ricciardo en Rosberg/Hamilton volgend jaar zijn is ook erg interessant. Kan een leuke silly season opleveren over ruim een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Alonso naar McLaren-Honda zie ik nog wel gebeuren, maar ik zie Hamilton ook nog wel terug keren, is het niet voor volgend seizoen (onderhandelingen met Mercedes zijn immers opgeschort), dan wel voor het seizoen erop. Ik kan me voorstellen dat hij de grapjes van Rosberg en de "straffen" van Mercedes (mits dit zo door gaat) wel zat word.

Vettel/Ricciardo, zoals eerder gezegd: Ik had allang een huilende Vettel verwacht, hij valt me dit seizoen in positieve zin op. Geen gehuil, en als-ie ernaar gevraagd wordt weet hij daar ook op een normale manier op te reageren. Good for him :) Hoe die interne verhoudingen (gaan) lopen, geen idee. Maar waar moet Vettel heen? Ferrari? Mits Alonso op stapt of Raikkonen na volgend seizoen stopt, maar als de Ferrari volgend seizoen er goed bij zit zou het mij ook niet verbazen als Raikkonen graag nog een (paar) jaar verder wil.

Even iets anders mbt McLaren. Wat denken jullie? Ik denk dat Button na dit seizoen exit is. McLaren kan/wil nog geen keuze maken voor volgend jaar, en Button lijkt zich er al bij neer te hebben gelegd dat "het dan maar zo is" als hij na dit jaar afscheid moet nemen. Magnussen komt uit het McLaren programma, dit is zijn 1e seizoen. Ze maken van hun eigen programma een lachertje als ze hem na 1 seizoen eruit gooien, dus ik verwacht dat zijn contract verlengd word.

[ Voor 8% gewijzigd door Destruction op 03-09-2014 02:16 ]

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:30:
Ik ben het met je eens, maar ik maak een uitzondering voor paydrivers zoals bijvoorbeeld Knaldonado en een Chilton. In het geval van Maldonado is ie zeker wel snel, maar risico's kan ie niet inschatten. Chilton is gewoon traag en heeft nog nooit iets van prestaties laten zien.
Ook die paydrivers wassen jou en praktisch iedereen de neus :P Zelfs ervaren coureurs hebben moeite een F1-auto überhaupt goed de baan rond te krijgen, laat staan min of meer competitieve tijden te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

@hierboven: Yuh, ik sprak vanmiddag nog iemand die totaal geen autosport volgt, volgens hem was Formule1 geen sport want het was een beetje rondjes rijden in een auto. Toch even uitgelegd dat die auto fysiek behoorlijk wat van je vraagt en je behoorlijk fit moet zijn wil je het een rondje in zo'n ding vol houden, laat staan hoe fit en getraind moet zijn om zo'n auto een volle race-afstand op de baan te houden en dat ook nog met een beetje degelijk tempo. Mensen vergissen zich er echt in.

Mensen hier die motorrijden en terug denken aan hun begin tijd kunnen zich er misschien iets bij voorstellen, al is dat dan nog vrijwel niks vergeleken met F1 maar het principe komt erop neer. In het begin werkt het vrij vermoeiend omdat je je moet inspannen om zo'n ding goed te besturen, je hebt je hele lichaam ervoor nodig. Als je lichamelijke klachten hebt of een slechte conditie, zul je al vrij snel moe zijn op een motor.

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even los van dat je ook nog moet kunnen sturen, want zo'n Formule 1-auto is geen gemakkelijk spul om te rijden. Zelfs jongens die veel in heel snelle auto's gereden hebben krijgen niet genoeg tempo in zo'n ding om de banden warm te houden.

Qua fysieke conditie is het inderdaad ook niet de makkelijkste hobby - naast opgevouwen in een warme en uiterst hard afgeveerde cockpit zitten wordt je ook ronde na ronde blootgesteld aan g-krachten tot maar liefst 6g in de richtingen die je lijf het minste graag doet.

Veel van die jongens doen dan ook voor normale mensen vrij excessieve dingen 'voor de hobby'. Triatlons, enorme stukken op de fiets, dat soort werk, dat schudden ze even uit hun mouw.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 03:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Destruction schreef op woensdag 03 september 2014 @ 02:51:
@hierboven: Yuh, ik sprak vanmiddag nog iemand die totaal geen autosport volgt, volgens hem was Formule1 geen sport want het was een beetje rondjes rijden in een auto. Toch even uitgelegd dat die auto fysiek behoorlijk wat van je vraagt en je behoorlijk fit moet zijn wil je het een rondje in zo'n ding vol houden, laat staan hoe fit en getraind moet zijn om zo'n auto een volle race-afstand op de baan te houden en dat ook nog met een beetje degelijk tempo. Mensen vergissen zich er echt in.

Mensen hier die motorrijden en terug denken aan hun begin tijd kunnen zich er misschien iets bij voorstellen, al is dat dan nog vrijwel niks vergeleken met F1 maar het principe komt erop neer. In het begin werkt het vrij vermoeiend omdat je je moet inspannen om zo'n ding goed te besturen, je hebt je hele lichaam ervoor nodig. Als je lichamelijke klachten hebt of een slechte conditie, zul je al vrij snel moe zijn op een motor.
Ga maar eens anderhalf uur karten, 9/10 gaat dat niet lukken :9 Keertje in Poeldijk 30 minuten achter elkaar, nou ik was blij dat ik eruit was en even een slokje water kon nemen :X

[ Voor 4% gewijzigd door Streskip op 03-09-2014 06:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 03:14:
Nog even los van dat je ook nog moet kunnen sturen, want zo'n Formule 1-auto is geen gemakkelijk spul om te rijden. Zelfs jongens die veel in heel snelle auto's gereden hebben krijgen niet genoeg tempo in zo'n ding om de banden warm te houden.

Qua fysieke conditie is het inderdaad ook niet de makkelijkste hobby - naast opgevouwen in een warme en uiterst hard afgeveerde cockpit zitten wordt je ook ronde na ronde blootgesteld aan g-krachten tot maar liefst 6g in de richtingen die je lijf het minste graag doet.

Veel van die jongens doen dan ook voor normale mensen vrij excessieve dingen 'voor de hobby'. Triatlons, enorme stukken op de fiets, dat soort werk, dat schudden ze even uit hun mouw.
Klopt helemaal, maar wat dat betreft is de Formule 1 ook niet constant even zwaar of moeilijk.

Zo heeft McLaren eens een fan in de auto van 2008 laten rijden, omdat die auto's toen traction control hadden kon hij de auto op de baan houden en reed hij nog redelijke rondetijden ook (ruim trager dan de echte coureurs, maar veel beter dan ze bij McLaren hadden verwacht van iemand met 0,0 ervaring).

Zonder traction control is het allemaal weer veel moeilijker geworden om die auto's in het juiste spoor te houden.

Fysiek gezien is het ook niet constant, het simpele feit dat volgend jaar een 17 jarige jongen aan de start van een race staat bewijst dat eigenlijk al. Er zijn jaren geweest dat coureurs als Senna en Hakkinen met moeite uit de auto konden kruipen omdat ze het zo taai hadden gehad, de coureurs zullen tegenwoordig wat fitter zijn maar dan nog geloof ik niet dat het in die tijd mogelijk was geweest om een 17 jarig talent in de auto te zetten.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:43:
Fysiek gezien is het ook niet constant, het simpele feit dat volgend jaar een 17 jarige jongen aan de start van een race staat bewijst dat eigenlijk al. Er zijn jaren geweest dat coureurs als Senna en Hakkinen met moeite uit de auto konden kruipen omdat ze het zo taai hadden gehad, de coureurs zullen tegenwoordig wat fitter zijn maar dan nog geloof ik niet dat het in die tijd mogelijk was geweest om een 17 jarig talent in de auto te zetten.
Hoe is een jongen van 17 niet fit? Juist het jongere spul kan fysiek wat meer op zijn donder krijgen zonder grote consequenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Pierre61 schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:13:

There I fixed it :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 11:51

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:47:
[...]

Hoe is een jongen van 17 niet fit? Juist het jongere spul kan fysiek wat meer op zijn donder krijgen zonder grote consequenties.
Ik denk dat het iets anders bedoeld word. Een 17 jarige heeft domweg niet de fysieke kracht van iemand van 20 of 22. Dat het lichaam meer kan hebben zal best, maar je moet het eerst wel kunnen bolwerken voor je aan herstel etc gaat denken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 03:14:
Andersom gaat dan weer makkelijker (meestal): Raikkonen die op een grasmaaier iedereen (althans, de rest waren ook "amateurs") eruit rijdt, terwijl Brundle en Coulthard (en nog een derde?) al uitgebreid geoefend hadden.
BM schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:26:
[...]

Ik denk dat het iets anders bedoeld word. Een 17 jarige heeft domweg niet de fysieke kracht van iemand van 20 of 22. Dat het lichaam meer kan hebben zal best, maar je moet het eerst wel kunnen bolwerken voor je aan herstel etc gaat denken :)
Zapte gister langs Mike Tyson: true story (ofzo), bijna cabaret. Hij mepte al sinds zijn 14e en werd pro met 18; en dat deed hij best aardig: Wikipedia: Mike Tyson
Dus 17 in de F1 zou best moeten kunnen.

[ Voor 35% gewijzigd door MrSleeves op 03-09-2014 09:32 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

afgelopen weekend fight-club bijgewoond, daarbij was match tussen lokale kickboxer 15jr (zoontje albert kraus) tegen beer van 19jr, met anderhalve kop groter. Kan je zeggen dat menne die 4jr oudere goser compleet los sloeg. Leeftijd is maar een nummertje, training maakt het verschil.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Dat is waar ook :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
[...]

Nou is F1 ook wel danig veranderd. Zijn vader viel ergens bekaf uit omdat er geen stuurbekrachtiging op de Arrows zat. De verschillen in rondetijden zijn ook enorm met 10 jaar geleden en dat merk je ook aan de inspanning. Tegenwoordig is het minder inspannend en ben je meer alle systemen aan het managen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:39
Voor Maldonado is het nog steeds hard werken, zeker om te multitasken en zodoende niet van de baan te vliegen :)

Vroegâh zag je de rijders altijd compleet bezweet en uitgeput uitstappen. Dat is tegenewoordig alleen nog bij de races waar het echt heet is. Desalniettemin moet je wel een hele goede conditie hebben om op dat niveau te kunnen racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ze rijden tegenwoordig helaas op de limiet van de banden/brandstof, niet op de fysieke gesteldheid van coureur en/of auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:13
Jolke schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:18:
Voor Maldonado is het nog steeds hard werken, zeker om te multitasken en zodoende niet van de baan te vliegen :)

Vroegâh zag je de rijders altijd compleet bezweet en uitgeput uitstappen. Dat is tegenewoordig alleen nog bij de races waar het echt heet is. Desalniettemin moet je wel een hele goede conditie hebben om op dat niveau te kunnen racen.
Komt dat niet omdat vroegah de conditie niet zo serieus werd genomen? Volgens mij was Schumacher een van de eerste die serieus aan conditie-training ging doen? Elke coureur heeft nu de conditie van een marathon-loper (zie Button die een iron-man loop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Roamor schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:34:
Ze rijden tegenwoordig helaas op de limiet van de banden/brandstof, niet op de fysieke gesteldheid van coureur en/of auto.
Dat valt ook wel wat mee volgens mij. Ze nemen lang niet overal 100kg mee.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
Dat is volgens mij omdat ze dat niet altijd op kunnen rijden door het fuel flow limiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Moest even opzoeken wat een ironman loop is ...maar OMG! En dat op 1 dag :o

Ik weet eigenlijk niet wat ze vroeger deden aan conditietraining.
Tegenwoordig is er ook het totaalgewicht van een auto wat een bepaald minimum moet hebben. De coureur moet niet te veel in gewicht wisselen, anders krijgen ze problemen met het minimum gewicht. Andere kant, als je goed traint, dan blijft je gewicht meestal wel constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38
[...]
Onderschat niet hoe serieus Max Verstappen onder begeleiding van zijn vader bezig is met de sport.
Ik ben heel blij voor die jongen dat hij het tot de F1 schopt... al het andere was een deceptie geweest. Die jongen is letterlijk al jaren klaargestoomd hiervoor.
Op je 17e kun je echt wel een hoop fysieke kracht hebben als je daarvoor getraind hebt.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 12:05
Volgens mij valt dat best mee in 2014.

Banden zijn nauwelijks een issue meer (wanneer ging iemand voor het laatst over de 'cliff'?)
En fuel is in veel races ook geen issue.

Ik denk meer dat het verschil zit in het gebrek aan downforce in 2014. De rondetijden zijn niet heel veel langzamer dan voorheen, maar worden vooral bereikt door snelle acceleratie/topsnelheid van de V6 turbo's en niet door de hoge bochtensnelheid.

Rondje in de kwalificatie met low fuel en volle power zal nog best pittig zijn voor je nek. En sommige races waar fuel/banden 0 issue zijn ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik verheug me al op Monza :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nou helpen de side-rests en HANS ook wel om je nek te ontlasten.

Zou Marussia dan het eerste omvallen?
http://www.f1today.net/nl...lanten-sauber-en-marussia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik geloof dat Alonso aan het begin van het jaar zei dat het nu niet meer zo zwaar is als in de jaren van de V10, en dat hij vaak niet eens meer water drinkt tijdens de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

frankivo schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:44:
[...]

Dat valt ook wel wat mee volgens mij. Ze nemen lang niet overal 100kg mee.
Inderdaad. Racen is altijd het zelfde principe geweest: "Met een zo laag mogelijke snelheid de race proberen te winnen"

Banden sparen, brandstof sparen, auto sparen is van alle tijden. Zelfs in tijden dat er getankt mocht worden, kon je met iets langzamer rijden alsnog een pitstop uitsparen. In feite is daar weinig veranderd, het enige is dat ze nu soms wat actiever brandstof moeten sparen, maar dat komt veelal omdat ze anticiperen op een SC situatie die uitblijft.. Extra gewicht maakt de auto ook langzamer.

De regels zijn dit jaar wat extreem veranderd en daar ben ik het misschien ook niet zo mee eens, maar de regelwijzigingen zijn wel altijd nodig geweest.
Zamorano schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:58:
Ik geloof dat Alonso aan het begin van het jaar zei dat het nu niet meer zo zwaar is als in de jaren van de V10, en dat hij vaak niet eens meer water drinkt tijdens de race.
De bochtsnelheid is omlaag gebracht en de bochten zijn het zwaarst voor een rijder. Dat verbaast mij dus niets. Ook is men fysiek in veel betere conditie dan vroeger. (Met extreme tijden dat iedereen eerst nog even een borrel een peuk nam voordat de race begon.)

De reden van de lagere bochtensnelheid is de poging om meer inhaalmanoeuvres op de baan te krijgen en dat lijkt aardig gelukt.

[ Voor 28% gewijzigd door Hann1BaL op 03-09-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Over drinken gesproken, hoe regelen F1 rijders naar de WC gaan? Gaan die net voordat ze de baan opgaan nog even, of hebben ze een zakje (oid) aan boord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 13-09 18:52
Je gaan vlak van te voren meestal, en tijdens de race zweten ze vaak zo veel dat ze niet hoven. En anders mag de junior monteur het stoeltje dweilen >:)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 11:51

BM

Moderator Spielerij
Je ziet praktisch alle coureurs idd een minuut of 20 voor de start even de grid aflopen om naar het toilet te gaan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Kimi was ook even weg vlak voor de start :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:29

AzzKickah

06-CENSORED

Señor Sjon schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:57:
Nou helpen de side-rests en HANS ook wel om je nek te ontlasten.

Zou Marussia dan het eerste omvallen?
http://www.f1today.net/nl...lanten-sauber-en-marussia
Van mij mag het. In 2016 komt Haas erbij dus als Caterham dat dan ook nog ff overleeft heb je maar 1 jaartje slechts 10 teams. Kan ik mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
pjlgt schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:27:
Kimi was ook even weg vlak voor de start :+
Duidelijk :)
En Kimi kennende zal het nog echt waar zijn ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:00

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

dat soort Kimi zou je vaker moeten zien :+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Huh wat praat ie daar hard en duidelijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

ing._Buttje schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:00:
dat soort Kimi zou je vaker moeten zien :+
Dat is typisch Kimi, alleen al daarom is hij imo een held :D

• XyritZz
AzzKickah schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:53:
[...]

Van mij mag het. In 2016 komt Haas erbij dus als Caterham dat dan ook nog ff overleeft heb je maar 1 jaartje slechts 10 teams. Kan ik mee leven.
Marussia lijkt me nog best een handig team om over te nemen, met een tiende plek vorig jaar en dit jaar wellicht een 9e plek komt er eindelijk een aardige duit aan televisiegelden binnen. Lijkt me altijd nog een prettigere situatie om in in te stappen dan helemaal vanuit niets beginnen.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jolke schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:59:
[...]

Duidelijk :)
En Kimi kennende zal het nog echt waar zijn ook.
Het was niet waar ;) Maar hij zei het symbolisch omdat hij er geen klap om gaf. En met recht, je hoeft daar ook niet verplicht bij te zijn of iets dergelijks.

• Jolke
Jejking schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:24:
[...]

Het was niet waar ;) Maar hij zei het symbolisch omdat hij er geen klap om gaf. En met recht, je hoeft daar ook niet verplicht bij te zijn of iets dergelijks.
* he didn't give a crap
Mooie woordspeling lijkt me :)

• NitroX infinity
  • Laatst online: 12:04
https://uk.eurosport.yaho...se-str-111333627--f1.html
"That is why we have started to explore carefully the possibility of doing a junior programme. But we haven't really followed it up in a very intense way because our objective number one is to win the world championship."
Misschien dat Mercedes dus één van de kleinere teams overneemt?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:50

Firesphere

Yoshis before Hoshis

http://nos.nl/artikel/694...ce-sotsji-onder-druk.html

Verbaasd me niets dat die druk er zo is...

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Als men Russische sporters niet gaat tegenwerken, waarom dan wel de F1? Sure, ze willen een dialoog, maar ik vind het gewoon dom om sport ervoor te gebruiken. Annuleer elke politieke top die mogelijk is (of sluit ze buiten), maar laat sport en hulp gewoon doorgaan. Je moet de politiek straffen, niet de rest.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 04-09-2014 19:36 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Maar Poetin gebruikt de sport voor zijn propaganda, dus besmet hij het met een politieke lading.

Verwijderd

Maar waarom zouden wij de economie van een land waarmee we een slechte relatie hebben willen steunen? Hoe hypocriet is het om de acties van een land af te keuren, maar in de tussentijd het land wel te steunen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook serieus over heb zitten denken de race niet te kijken omdat het in Rusland is. Alleen jammer dat Vettel heeft gezegd dat de baan leuk is, zoveel leuke races hebben we ook weer niet.

Niet dat het een verschil maakt of ik kijk of niet, ik kijk op een buitenlandse zender dus mijn kijkcijfer als zodanig wordt niet meegenomen, maar er zijn vast meer mensen die er zo over denken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2014 20:07 ]

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb liever dat de race gecancelled wordt (al baal ik dan dat ik weeeer langer moet wachten op de volgende race) maar als ie wel doorgaat, ga ik natuurlijk echt wel kijken. Het is niet alsof de coureurs dan kalmpjes aan gaan rondrijden omdat het in Rusland is. HAM en ROS zullen ook daar vol gaan.

Dat gaat ik nie misse ;)

Verwijderd

Maar is dat niet extreem hypocriet dan?

Ik denk er deels hetzelfde over, maar kan het niet echt verkopen aan mezelf.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nee, dat is niet aan mij. Ik heb een mening en voorkeur maar als die niet uitkomt dan ga ik niet de TV uit laten daardoor.

Ik volg sinds 1997 elke race live. Als er geraced wordt, kijk ik.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

AzzKickah schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:36:
Nee, dat is niet aan mij. Ik heb een mening en voorkeur maar als die niet uitkomt dan ga ik niet de TV uit laten daardoor.

Ik volg sinds 1997 elke race live. Als er geraced wordt, kijk ik.
Deed ik ook, sinds 87 zo ongeveer, maar de laatste jaren vind ik het steeds minder interresant worden en sta er niet meer 's nachts voor op of blijf ik er speciaal voor thuis.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MeNTaL_TO schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:45:
[...]
Deed ik ook, sinds 87 zo ongeveer, maar de laatste jaren vind ik het steeds minder interessant worden en sta er niet meer 's nachts voor op of blijf ik er speciaal voor thuis.
Tegenwoordig hoef je eigenlijk niet meer midden in de nacht op te staan voor een race, ze hebben de tijden aangepast voor ons Europeanen. Niet meer om 3:00 of 4:00 uur voor de TV, of nog vroeger als je het voorprogramma ook mee wilde nemen. Tot en met vorig seizoen alle races ALTIJD life gevolgd, vanaf het moment dat ik dat kon volgen op TV, vanaf eind jaren '80 (via welke weg dan ook). Tegenwoordig bij hoge uitzondering kijk ik wel eens een race niet life, maar ik zal koste wat koste voorkomen dat me de uitslag al ter ore komt. Voor mij is het latere kijken dus zo goed als life. Volgend seizoen ga ik weer terug naar iedere race life kijken, jullie zullen wel begrijpen waarom. Mijn vrouw en kinderen vinden het trouwens doodnormaal dat ik de races life MOET zien, ze zijn niet anders gewend en houden er altijd rekening mee. Ik ben geen voetbal-liefhebber dus zo heel lastig ben ik verder niet met mijn TV wensen ;)

Testing, one, two ...

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 20:05:
Maar waarom zouden wij de economie van een land waarmee we een slechte relatie hebben willen steunen? Hoe hypocriet is het om de acties van een land af te keuren, maar in de tussentijd het land wel te steunen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook serieus over heb zitten denken de race niet te kijken omdat het in Rusland is. Alleen jammer dat Vettel heeft gezegd dat de baan leuk is, zoveel leuke races hebben we ook weer niet.

Niet dat het een verschil maakt of ik kijk of niet, ik kijk op een buitenlandse zender dus mijn kijkcijfer als zodanig wordt niet meegenomen, maar er zijn vast meer mensen die er zo over denken.
Maar waarom dan wel Olympische spelen in Rusland en China? Of Voetbal in Brazilië en Zuid Afrika? Sorry hoor, maar het is juist erg dom om een dergelijk evenement af te kappen omdat je het niet eens bent met de politieke leiders. Putin heeft weinig met die race te maken, is er ook niet gekomen dan zij hem. Sure, misschien is ie op de tribune, maar who the fuck cares?

Ik heb ook weinig met Scientology en vind het dom dat Tom Cruise daar zo diep in zit, maar toch heb ik zojuist genoten van Edge of Tomorrow. Leer eens dingen scheiden zou ik zeggen.

Anders hadden we ook wat moeten doen bij voorgaande races die op zijn zachtst gezegd wat minder taktisch waren.

Ik vind dat altijd zo'n geneuzel dat iets maar niet door moet gaan omdat zus en zo. Flikker toch op, alsof iedereen die daar aan mee heeft geholpen er iets aan kan doen. Statements maken doe je maar in je eigen tijd.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:50

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Martinspire schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:24:
[...]

Maar waarom dan wel Olympische spelen in Rusland en China? Of Voetbal in Brazilië en Zuid Afrika? Sorry hoor, maar het is juist erg dom om een dergelijk evenement af te kappen omdat je het niet eens bent met de politieke leiders. Putin heeft weinig met die race te maken, is er ook niet gekomen dan zij hem. Sure, misschien is ie op de tribune, maar who the fuck cares?

Ik heb ook weinig met Scientology en vind het dom dat Tom Cruise daar zo diep in zit, maar toch heb ik zojuist genoten van Edge of Tomorrow. Leer eens dingen scheiden zou ik zeggen.

Anders hadden we ook wat moeten doen bij voorgaande races die op zijn zachtst gezegd wat minder taktisch waren.

Ik vind dat altijd zo'n geneuzel dat iets maar niet door moet gaan omdat zus en zo. Flikker toch op, alsof iedereen die daar aan mee heeft geholpen er iets aan kan doen. Statements maken doe je maar in je eigen tijd.
Die hadden wat mij betreft niet door mogen gaan, of verplaatst moeten worden. Maar eerlijk is eerlijk, ik kijk toch wel, omdat de locatie me niet zoveel interesseert. Ik kijk niet om land X een economische pulse te geven, maar omdat ik een race hoop te zien.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou nog reageren, maar dit gaat wel erg offtopic. Als iemand wil kan er een apart topic voor worden aangemaakt, maar laten we nu gewoon weer op de komende race richten.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2014 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topictitel is [F1] Seizoen 2014, waar het volgens mij nog altijd over gaat.

Zelf moet ik helaas de qualificatie morgen missen, maar ik kijk uit naar zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Haas krijgt Ferrari moteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:19

Arfman

Drome!

Kunnen ze beter Schildpad F1 gaan heten :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Hm, dit zie je ook niet vaak zo ver in een sessie, op Vettel en Gutierrez na staan alle teammates netjes bij elkaar in de timesheets :)

mooi gesorteerd

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
Als Haas het net zo goed gaat doen als de voorgaande nieuwe F1 teams maakt de motorfabrikant niet veel uit. Dan word het toch wel Team Achterhoede racing (powered by ferrari)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Sniff Petrol had nog een leuk stukje over Gene Haas en zijn Ferrari-deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Chakotay schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:42:
Hm, dit zie je ook niet vaak zo ver in een sessie, op Vettel en Gutierrez na staan alle teammates netjes bij elkaar in de timesheets :)

[afbeelding]
Vd Garde in de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Chakotay schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:42:

[afbeelding]
Vd Garde in de auto?

Ja, hij doet weer FP1 dit weekend. Vanmiddig zit Sutil er weer in.

Ik hoor net op de BBC trouwens dat Kobayashi zometeen weer zijn auto terugkrijgt, halverwege de sessie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat was toch al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Van Merhi? Ik dacht dat Kobayashi in FP2 'pas' weer mocht rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:41
Bij Perez is het wel zo, hij neemt het over van Juncanella (of hoe je het schrijft).

Hmm.. twijfelgeval. De naam van Perez stond net op de lijst (23 namen ineens).
Perez staat wel met complete outfit aan?

Ik wist niet dat dat mocht, tijdens de sessies wisselen.

[ Voor 59% gewijzigd door Ryur op 05-09-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Hakkow schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:42:
Als Haas het net zo goed gaat doen als de voorgaande nieuwe F1 teams maakt de motorfabrikant niet veel uit. Dan word het toch wel Team Achterhoede racing (powered by ferrari)
Je bedoelt die teams die onder valse voorwendselen (budgetcap) zijn ingestapt?
Daarbij is Toyota het schoolvoorbeeld dat je niet eventjes succesvol kunt zijn in de Formule 1. Zij hadden veruit het grootste budget en kwamen niet verder dan P2.
Het is heel makkelijk die kleine teams af te kraken maar men mag wel eens realistisch blijven IMHO.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ah, het was Perez die halvewege weer instapt inderdaad, niet Kobayashi. Verkeerd geluisterd :) Wel apart om te zien, 3x een hetzelfde teamkleurtje in de timesheets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Chakotay schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:46:
[...]

[...]

Vd Garde in de auto?

Ja, hij doet weer FP1 dit weekend. Vanmiddig zit Sutil er weer in.

Ik hoor net op de BBC trouwens dat Kobayashi zometeen weer zijn auto terugkrijgt, halverwege de sessie 8)7
guitierres deed het 6 posities beter :X

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:41
himlims_ schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:12:
[...]

guitierres deed het 6 posities beter :X
Wie weet is VDG wat aan het uitproberen?
Ze hoeven lang niet dezelfde programma's te rijden!

Vooral VDG is goed in "test"sessies. Hij geeft veel feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
L1nt schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:04:
Je bedoelt die teams die onder valse voorwendselen (budgetcap) zijn ingestapt?
Daarbij is Toyota het schoolvoorbeeld dat je niet eventjes succesvol kunt zijn in de Formule 1. Zij hadden veruit het grootste budget en kwamen niet verder dan P2.
Het is heel makkelijk die kleine teams af te kraken maar men mag wel eens realistisch blijven IMHO.
:/

In welk opzicht ben ik niet realistisch dan of kraak ik teams af? Ik kraak niemand af, en hoop elke race dat Caterham en/of marussia in de punten rijdt. Ze werken er hard voor en ik zie ze liever blijven dan gaan..

Ik doelde enkel op het feit dat nieuwe teams niet zomaar vooraan rijden. Ik ken meneer Haas voorderest niet, maar ik verwacht hem niet in de top 10 de komende 3 jaar

[ Voor 11% gewijzigd door Hakkow op 05-09-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Merhi netjes 2 tiende sneller dan Ericsson. Zal hij blij mee zijn voor z'n F1 debuut.

Zal voor Ericsson ook weinig goed doen dat hij telkens langzamer is dan debutanten (Lotterer in Spa ook al), maar als het materiaal redelijk gelijk is geweest, is hij gewoon niet snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 14:19
<Wishfull thinking>
Als ze bij Caterham Ericsson vervangen voor Lotterer of Merhi, en Kobayashi weer als vaste rijder inzetten, dat geeft ze nog eens kans op punten.
</Wishfull thinking>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Als het regent doen ze er bij Caterham goed aan om Merhi in de wagen te zetten, daar is hij echt een specialist in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 16:34

IkWilbert

Het is mij!

Zamorano schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:49:
Merhi netjes 2 tiende sneller dan Ericsson. Zal hij blij mee zijn voor z'n F1 debuut.

Zal voor Ericsson ook weinig goed doen dat hij telkens langzamer is dan debutanten (Lotterer in Spa ook al), maar als het materiaal redelijk gelijk is geweest, is hij gewoon niet snel genoeg.
Reden ze beide met de laatste update's en nieuwe neus? Netjes van Merhi :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:34

Harrie

NederVlaming

Hamilton voorlopig nog steeds aan de kant in P2 omdat zn wafen niet wilt starten... ondertussen dus al meer dan een half uur verloren :-(. Hopelijk kan hij straks toch nog wat rondjes doen.

Edit: Lewis eindelijk in zn wagen, met nog ongeveer een half uur te gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Harrie op 05-09-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Opvallende uitspraak trouwens vanuit Mercedes;
The team have made it clear before this weekend's Italian Grand Prix that there must be no more on-track contact.

"We would have to take decisions and take the consequences of having a different line-up," said Wolff.

"If we are not able to manage the two of them following the Mercedes-Benz spirit then we need to admit that," added Wolff.
Vind het vooral opvallend omdat Rosberg al een contractverlenging op zak heeft... dus als ze een coureur kwijt moeten zou het de makkelijkste oplossing zijn om Hamilton aan de kant te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
Volgens TJ13 dekken ze zich in voor het geval dat Hamilton naar Ferrari gaat. Of zo iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

http://f1today.net/nl/nie...asfalteerde-uitloopstrook

Willen we het uberhaupt nog weten eigenlijk..?

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Waar ze eigenlijk heen willen, is dat ze overal ter wereld gewoon een grote rechthoekige lap asfalt neer kunnen leggen. Dan kunnen ze er een baantje op kalken met witte lijnen, dan heb je ook meteen grote asfalt uitloopstroken en klaar is Tilke Kees. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
WoKo schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:04:
Volgens TJ13 dekken ze zich in voor het geval dat Hamilton naar Ferrari gaat. Of zo iets
Zou ook verklaren waarom Alonso opeens roept dat hij nooit problemen had met Hamilton tijdens zijn jaar bij McLaren en dat hij Hamilton de beste coureur vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Zamorano schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:10:
[...]

Waar ze eigenlijk heen willen, is dat ze overal ter wereld gewoon een grote rechthoekige lap asfalt neer kunnen leggen. Dan kunnen ze er een baantje op kalken met witte lijnen, dan heb je ook meteen grote asfalt uitloopstroken en klaar is Tilke Kees. :+
Precies dat gevoel heb ik al bij Bahrain en Abu Dubai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hamilton bij Ferrari? Dat zie ik om een of andere reden niet snel gebeuren. Past niet, of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 14:19
Ik vind Kimi ook niet echt bij Ferrari passen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Uhh, McLaren, volgens mij werkt dat niet zo:

eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
Gelukkig is het silly season :-) met weer lekkere speculaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
WoKo schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:04:
Mja, soms hebben ze het daar wel bij het juiste eind (zo hebben ze de komst van Kimi bij Ferrari juist voorspeld) maar volgens mij hebben ze het nog veel vaker compleet mis :).

Kan me ook niet echt voorstellen waarom ze Kimi eruit zouden gooien bij Ferrari. Hij presteert niet zoals ze van hem hadden verwacht, maar lijkt nu wel een stijgende lijn te pakken te hebben. Geef hem de kans om echt op stoom te komen en je hebt het beste duo van de F1.

Hamilton/Alonso zou ook wel het beste duo van de F1 zijn, maar dan heb je wel gezeik in de tent als ze beiden voor de overwinningen gaan strijden. Met Raikkonen/Alonso zul je niet zo snel gedoe hebben, Kimi geeft er letterlijk geen donder om en doet gewoon z'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Chakotay schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:32:
Uhh, McLaren, volgens mij werkt dat niet zo:

[afbeelding]
Zo te zien werkt het prima? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
Tja, volgens TJ13 gaat Alonso naar Mclaren omdat Honda dat graag zo willen. Maar vind de hele gedachten gang ook maar raar. Wordt ook gesuggereerd dat Brawn terug komt bij Ferrari. Ach wel leuk om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
WoKo schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:43:
Tja, volgens TJ13 gaat Alonso naar Mclaren omdat Honda dat graag zo willen. Maar vind de hele gedachten gang ook maar raar. Wordt ook gesuggereerd dat Brawn terug komt bij Ferrari. Ach wel leuk om te lezen.
In het artikel dat je net had gelinkt staat juist dat nu de verwachting weer is dat het Hamilton/Alonso bij Ferrari wordt. Ach, we zullen zien.

Als één van de Ferrari coureurs vrijwillig vertrekt en ze trekken Hamilton aan dan kan ik het wel begrijpen. Dan zetten ze hun nieuwe tactische lijn door om met een zo sterk mogelijke line-up aan de start te staan ipv met een zwakkere 2e coureur. Als ze een coureur aan de kant moeten schuiven om plaats te maken voor Hamilton zou ik het belachelijk vinden; want dan krijg je één van deze situaties:

- Ze gooien Alonso aan de kant. Zou nergens op slaan want hij brengt Santander mee ($$$) en presteert beter dan soms mogelijk geacht met de Ferrari.
- Ze gooien Kimi aan de kant; zou ronduit zielig zijn om voor de tweede maal z'n contract af te moeten kopen en hem voortijdig op straat te zetten. Zo kun je naar mijn mening niet om gaan met de coureur die je voor het laatst een WK titel heeft bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 12:05
Gezien zijn prestaties dit jaar, kunnen ze Kimi makkelijk op straat zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Inderdaad. Ik was zelfs lichtelijk verbaasd toen Kimi een paar weken terug bevestigd werd voor 2015.
Het lijkt ook echt alsof hij er helemaal geen zin in heeft. Die uitspraken van 'm zijn wel lollig voor ons in die situaties maar al bij al lijkt het maar alsof hij het er een beetje bij doet omdat het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik las op autosport dat de laatste Ferrari pole in droog weer alweer 4 jaar terug is (Singapore 2010). Na 2010 nog maar 6 overwinningen. Na de paar bochten als WDC heeft Massa niet meer gewonnen. Eigenlijk schandalig als je de prestaties op de wiki ziet: Wikipedia: Ferrari Grand Prix results

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ja het is echt dra-ma-tisch met Ferrari sinds 2010. Ergens verlang ik wel terug naar een Ferrari-McLaren en daarbij Williams strijd. Met Red Bull ergens rond P8-P9. Torro Rosso regelmatig in de top 10 (Max :P ).

Ben oprecht benieuwd wanneer Ferrari weer kampioen wordt. 2 jaar na nu? 4 jaar? En met wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

AzzKickah schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 20:30:
Ben oprecht benieuwd wanneer Ferrari weer kampioen wordt. 2 jaar na nu? 4 jaar? En met wie?
Of 21 jaar ;)

Pagina: 1 ... 79 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.