[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.739 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Señor Sjon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 20:27:
Ik las op autosport dat de laatste Ferrari pole in droog weer alweer 4 jaar terug is (Singapore 2010). Na 2010 nog maar 6 overwinningen. Na de paar bochten als WDC heeft Massa niet meer gewonnen. Eigenlijk schandalig als je de prestaties op de wiki ziet: Wikipedia: Ferrari Grand Prix results
Ik vind dit een beetje kort door de bocht. We hebben de laatste jaren veel dominantie gezien, waar Ferrari ook een paar jaar van genoten heeft. Als je dan sinds 2009 geen winner car hebt en toch 3 keer 2e wordt in het WDC met Alonso, heb je het niet slecht gedaan in mijn ogen. :)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

AzzKickah schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 20:30:
Ja het is echt dra-ma-tisch met Ferrari sinds 2010. Ergens verlang ik wel terug naar een Ferrari-McLaren en daarbij Williams strijd. Met Red Bull ergens rond P8-P9. Torro Rosso regelmatig in de top 10 (Max :P ).

Ben oprecht benieuwd wanneer Ferrari weer kampioen wordt. 2 jaar na nu? 4 jaar? En met wie?
4 jaar, met Max? :P

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
1x 2009
5x 2010
1x 2011
3x 2012
2x 2013 (laatste overwinning was Spanje 2013).

Gelukkig nog niet zo erg als begin jaren '90 (van race 14/16 1990 tot 9/16 1994), maar de '09 e.v. ruleset heeft ze alleen maar in de drup geholpen. Ferrari is toch wel een team dat altijd voor de prijzen moet strijden, maar het lukt niet echt.

Overigens neemt iedereen alwaar een loopje met de nieuwe parabolica. :(

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:29

AzzKickah

06-CENSORED

Goh, niks over de quali hier?

Kimi weer pweeep. Lotus ook :w
Williams wel goed, maar moet geluk hebben om te winnen.

Ik hoop dat Hamilton wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Eerste bocht gaat leuk worden (of niet) :P

[ Voor 12% gewijzigd door Kw4kje op 06-09-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Señor Sjon schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 00:12:
Ferrari is toch wel een team dat altijd voor de prijzen moet strijden, maar het lukt niet echt.
Hmmmm... Zal ik als oudgediende reageren of niet... Ferrari tijdperk voor Schumacher was heel lang dramatisch... Zou zo maar weer heel lang kunnen duren... Ferrari is een mooi team met mooie historie maar organisatorisch is het een op en top Italiaans team. Zo lang de sleutelfiguren Italianen zijn gaat het echt niets worden.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Tja, Monza...nou niet de spectaculairste baan. Kwali stelde ook niks voor, de usual suspects vooraan (Mercedes en Williams top, Ferrari en Red Bull flop). Morgen zal ook wel een saaie en slaapverwekkende race worden :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 18:46

rally

Deyterra Consultancy

??? Tot nu toe vond ik de meeste race aardig entertaining.

Ik ga er van uit dat morgen best leuk kan worden.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Er zitten genoeg rijders dicht bij elkaar van verschillende merken. Ga er maar vanuit dat iig Alonso morgen de hele middag bezig is om allerlei volk op afstand te houden, Red Bulls vallen ook wat tegen in de speedtraps ondanks dat ze er op Spa goed bijzaten. Middenveld wordt ook close, Kvyat gaat denk ik wel een redelijke inhaalrace kunnen rijden vanaf p21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Zolang Hamilton niet wint is alles goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 11:46
Catorce schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 19:18:
Zolang Hamilton niet wint is alles goed :+
Want?

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:44

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hamilton is een zeikventje?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Niet online
De rest is heilig ... :z

Hamilton is gewoon een erg goede coureur. Net als vele anderen in het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
Jejking schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 19:00:
Er zitten genoeg rijders dicht bij elkaar van verschillende merken. Ga er maar vanuit dat iig Alonso morgen de hele middag bezig is om allerlei volk op afstand te houden, Red Bulls vallen ook wat tegen in de speedtraps ondanks dat ze er op Spa goed bijzaten. Middenveld wordt ook close, Kvyat gaat denk ik wel een redelijke inhaalrace kunnen rijden vanaf p21.
Op Spa was het omdat ze veel minder vleugel hadden dan de rest, daardoor gingen ze wat harder rechtdoor, maar minder door de bochten.

Nu rijdt iedereen met amper iets aan vleugels, dus heb je weer een groter verschil... Ze kunnen moeilijk die dingen weghalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Heb 'm nooit leuk gevonden, op de een of andere manier. Tevens heb ik niets met Britse sportfans, die halen het bloed onder m'n nagels vandaan. Absoluut een goede coureur, maar ik heb meer een zwak voor de Finnen, met Hakkinen, Raikkonen en Bottas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

AlainS schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 20:10:
[...]

Als we het over Hamilton hebben dan gaat het niet over de anderen. Mensen zouden niet te snel conclusies moeten willen trekken over wat anderen van andere rijders vinden als we wat negatief praten over 1 van de rijders.
Catorce schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 22:20:
[...]

Heb 'm nooit leuk gevonden, op de een of andere manier. Tevens heb ik niets met Britse sportfans, die halen het bloed onder m'n nagels vandaan. Absoluut een goede coureur, maar ik heb meer een zwak voor de Finnen, met Hakkinen, Raikkonen en Bottas :)
Ik heb precies het zelfde gevoel bij hem. Doet echter niets af aan zijn rijderskwaliteiten. Bij sommige rijders gun je het ze vanuit gevoel meer dan de ander om te winnen. Terwijl als je objectief en alleen naar rijderskwaliteit kijkt hij toch wel een van de toprijders is. Het zeikerige toontje van hem mag wel wat minder van mij.

[ Voor 24% gewijzigd door Gé Brander op 06-09-2014 23:27 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat een verademing dat Ziggo nu BBC in HD uitzendt. Heb een tijdje Sport 1 gehad, het enige dat ik mistte was het HD beeld. Dat is nu in ieder geval voor ongeveer van de helft van de races opgelost :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Niet online
Gé Brander schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 22:58:
[...]

Als we het over Hamilton hebben dan gaat het niet over de anderen. Mensen zouden niet te snel conclusies moeten willen trekken over wat anderen van andere rijders vinden als we wat negatief praten over 1 van de rijders.
Je moet me even aanwijzen waar ik conclusies trek over anderen in dit topic ... :?

Daarnaast mag je van mij alle negatieve dingen over wie dan ook zeggen zoveel je maar wilt. Het misgunnen van een sportieve prestatie omwille van redenen die niets met de sport te maken hebben vind ik alleen een beetje zielig. Zeker als degene waar het om gaat niet bepaald de enige is en hetgene waar het omgaat een beetje sporters eigen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

AlainS schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 20:10:
[...]

Nee, maar zoals hij in beeld kwam, liep hij constant te miepen zodat'ie z'n auto mocht parkeren. Dat heeft wel met het racen te maken.

Ik heb bij Hamilton altijd het idee, dat als't goed gaat, hij ook blij is, maar zodra het minder gaat, hij een ongelofelijk zeikwijfje is. En dat is een coureur best aan te rekenen.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Firesphere schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 23:50:
[...]

Nee, maar zoals hij in beeld kwam, liep hij constant te miepen zodat'ie z'n auto mocht parkeren. Dat heeft wel met het racen te maken.

Ik heb bij Hamilton altijd het idee, dat als't goed gaat, hij ook blij is, maar zodra het minder gaat, hij een ongelofelijk zeikwijfje is. En dat is een coureur best aan te rekenen.
Hamilton is ook maar een mens hoor..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ehhhhh, waar ontken ik dat?

Ik zeg dat'ie enorm liep te miepen en piepen om z'n auto te mogen parkeren, ipv echt te racen.

Mens of niet, je bent wel coureur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Vrij zinloos om door te racen als je minder aero hebt door floor damage en je een Sauber niet eens bij kunt halen (hij liep nauwelijks in op Sutil). Hamilton wilde de motor sparen ipv zinloos weer een motor voor een race afstand te belasten.

Kortom, tactische opmerking van Hamilton. Achteraf had hij ook gelijk natuurlijk.

En hoezo miepen als het slecht gaat? Races in Duitsland en Hongarije niet gezien? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

KeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 22:16:
[...]

Op Spa was het omdat ze veel minder vleugel hadden dan de rest, daardoor gingen ze wat harder rechtdoor, maar minder door de bochten.

Nu rijdt iedereen met amper iets aan vleugels, dus heb je weer een groter verschil... Ze kunnen moeilijk die dingen weghalen :P
Ze waren nog altijd zeer competitief in sector 2 ;) Maar je hebt gelijk, relatief maakt het hier inderdaad minder uit. Die motor is nu betrouwbaarder, maar nog duidleijk niet op het niveau van Merc.
Firesphere schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 23:54:
Ehhhhh, waar ontken ik dat?

Ik zeg dat'ie enorm liep te miepen en piepen om z'n auto te mogen parkeren, ipv echt te racen.

Mens of niet, je bent wel coureur.
En dat vind jij gek? :X Hij ligt in principe al een ICE achter op Rosberg na de barbecue van Hongarije en hij heeft een WK om aan te denken. Snap jij het niet dat hij niet méér achterstand op wil lopen terwijl de rondetijden niet competitief waren door de schade (die hij zelf had veroorzaakt overigens door te hard terug te rijden naar de pits). Eigen schuld, dikke bult, maar die move was wel slim. Spaar dan maar je motor (o ja, ik ben geen voorstander van de nieuwe regels en de 4 ICE's voor 2015 is al helemáál bs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Jejking schreef op zondag 07 september 2014 @ 00:59:
[...]

Ze waren nog altijd zeer competitief in sector 2 ;) Maar je hebt gelijk, relatief maakt het hier inderdaad minder uit. Die motor is nu betrouwbaarder, maar nog duidleijk niet op het niveau van Merc.

[...]

En dat vind jij gek? :X Hij ligt in principe al een ICE achter op Rosberg na de barbecue van Hongarije en hij heeft een WK om aan te denken. Snap jij het niet dat hij niet méér achterstand op wil lopen terwijl de rondetijden niet competitief waren door de schade (die hij zelf had veroorzaakt overigens door te hard terug te rijden naar de pits). Eigen schuld, dikke bult, maar die move was wel slim. Spaar dan maar je motor (o ja, ik ben geen voorstander van de nieuwe regels en de 4 ICE's voor 2015 is al helemáál bs).
Tactisch gezien, kan ik me er wel enigszins in vinden ja.

Maar hij liep te piepen, janken als een klein kind "ik wil niet verder rijden". DAT is waar ik't over heb.

Als coureur moet je racen, de motor aan gort? Dan duw je'm maar aan. Die mentaliteit mis ik bij Hamilton heel erg.
Toegegeven, hij is niet de enige, maar wel de ergste in het rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Waarom moet een coureur dat van jou hebben? Dat zou gewoon een erg domme coureur zijn die niet vooruit kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Firesphere schreef op zondag 07 september 2014 @ 01:03:
[...]

Tactisch gezien, kan ik me er wel enigszins in vinden ja.

Maar hij liep te piepen, janken als een klein kind "ik wil niet verder rijden". DAT is waar ik't over heb.

Als coureur moet je racen, de motor aan gort? Dan duw je'm maar aan. Die mentaliteit mis ik bij Hamilton heel erg.
Toegegeven, hij is niet de enige, maar wel de ergste in het rijtje.
Ik neem aan dat de kleurloze coureurs in het veld je favorieten zijn? Ik vind de uitlopende karakters van de coureurs juist wel leuk, geeft een beetje kleur, en naast dat kunnen ze ook nog eens heel goed rijden. Zal wel in het aard van het beestje zitten, want er loopt volgens mij weinig kleurloos spul rond dat je als WK materiaal kan bestempelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Requiem19 schreef op zondag 07 september 2014 @ 01:18:
Waarom moet een coureur dat van jou hebben? Dat zou gewoon een erg domme coureur zijn die niet vooruit kan kijken.
Een coureur is er om te racen, het team is er om de tactische beslissingen te maken.
fynrd1 schreef op zondag 07 september 2014 @ 01:22:
[...]

Ik neem aan dat de kleurloze coureurs in het veld je favorieten zijn? Ik vind de uitlopende karakters van de coureurs juist wel leuk, geeft een beetje kleur, en naast dat kunnen ze ook nog eens heel goed rijden. Zal wel in het aard van het beestje zitten, want er loopt volgens mij weinig kleurloos spul rond dat je als WK materiaal kan bestempelen.
Dat slaat als een tang op een varken. Zie hier boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ja, met zo'n instelling waren coureurs als Schumacher en Senna ook nooit verder gekomen. Sorry dat ik het zeg, maar dat is best wel kortzichtig. Een stuk eigenbelang vanuit een rijder mag best als het ook vanuit kansloze positie is. Met die motor minder rijdt Hamilton al met een hand achter z'n rug gebonden. Zou jij niet hetzelfde zeggen als er een WK op het spel staat? ;)

De enige reden dat het zo lang duurde en dat het daardoor opviel, is dat Merc een valide reden moest hebben om hem uit de wedstrijd te halen zonder penalties voor onderdelen op te lopen. Ze wilden hem al eerder laten stoppen, maar zonder een goede reden kan je blijkbaar niet klussen aan de auto voor de volgende wedstrijd.

[ Voor 11% gewijzigd door Jejking op 07-09-2014 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Heeft niets met kortzichtig te maken.

De coureur rijdt, hij voelt hoe de wagen reageert.

Als de coureur aangeeft "de wagen werkt echt niet, dit is zinloos", dan mag hij stoppen, whatever.

Maar bijna een hele race lang gaan lopen miepen en zielig doen is een heel ander verhaal. En dat is wat Hamilton deed.
Niet keihard zeggen "dit ding rijdt niet", maar allerlei issues "verzinnen" om te mogen stoppen.

Man the fuck up. Je zegt hoe het zit, of je rijdt door.

En een team mag een auto uit de race halen om elke reden. Dus ook "De motor zou het anders niet houden" is een valide reden.

[ Voor 11% gewijzigd door Firesphere op 07-09-2014 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:09

Destruction

(ex-)Automonteur

Mercedes weet zelf ook heel goed dat het geen zin heeft om op een volledig kansloze positie een motor/bak/ice te verslijten terwijl je rijdt met een beschadigde auto die niet meer tot volledig presteren in staat is. Hamilton had via de radio eerder al wel geroepen dat hij wilde stoppen omdat hij de motor wilde sparen. Team reageerde daar niet op, waarop Hamilton (imo logisch) gedacht moet hebben "Ja gvd, ik zal deze motor aan het eind van het seizoen maar te kort komen!". Niet gek dat je gaat mekkeren als je niet gehoord wordt en door moet gaan met iets dat totaal geen zin heeft.

Vergelijk het voor je eigen beeld dan met een project op je werk, waarvan jij allang weet dat het niet gaat werken en en het 100 voudige aan geld gaat kosten dan het ooit kan opleveren, maar je werkgever wil er gewoon mee doorgaan. Zou dat jou niet frustreren, Firesphere?

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Serieus? Zit er nog steeds iemand te miepen dat Hamilton zijn hersenen gebruikte op Spa ipv gewoon als een dombo te blijven rijden?

Zo iemand zal dan ook geen fan van Stewart, Prost of Schumacher zijn geweest, want die dachten na voor ze wat deden, ipv alleen als een blinde het gaspedaal indrukken. Nadenken is geen doodzonde, hoor.

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 07-09-2014 02:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

gambieter schreef op zondag 07 september 2014 @ 02:00:
Serieus? Zit er nog steeds iemand te miepen dat Hamilton zijn hersenen gebruikte op Spa ipv gewoon als een dombo te blijven rijden?

Zo iemand zal dan ook geen fan van Stewart, Prost of Schumacher zijn geweest, want die dachten na voor ze wat deden, ipv alleen als een blinde het gaspedaal indrukken. Nadenken is geen doodzonde, hoor.
Serieus? Je leest niet maar vindt iets zonder na te denken?
Destruction schreef op zondag 07 september 2014 @ 01:58:
Mercedes weet zelf ook heel goed dat het geen zin heeft om op een volledig kansloze positie een motor/bak/ice te verslijten terwijl je rijdt met een beschadigde auto die niet meer tot volledig presteren in staat is. Hamilton had via de radio eerder al wel geroepen dat hij wilde stoppen omdat hij de motor wilde sparen. Team reageerde daar niet op, waarop Hamilton (imo logisch) gedacht moet hebben "Ja gvd, ik zal deze motor aan het eind van het seizoen maar te kort komen!". Niet gek dat je gaat mekkeren als je niet gehoord wordt en door moet gaan met iets dat totaal geen zin heeft.

Vergelijk het voor je eigen beeld dan met een project op je werk, waarvan jij allang weet dat het niet gaat werken en en het 100 voudige aan geld gaat kosten dan het ooit kan opleveren, maar je werkgever wil er gewoon mee doorgaan. Zou dat jou niet frustreren, Firesphere?
Dat het frustreerd, dat zal me wat, je gaat niet als klein kind lopen miepen. Man the fuck up, zoals ik al zei.

Ik heb Hamilton nog nooit duidelijk horen communiceren. Altijd is het gemiep en gepiep. Jij zit als coureur in die wagen. Als dat ding niet werkt naar behoren, parkeer jij hem alsnog, maar je gaat niet zielig lopen miepen.

[ Voor 56% gewijzigd door Firesphere op 07-09-2014 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Goed, blijkbaar wil je trollen. Doe dat svp ergens anders, ik zie zo al vijf mensen die je proberen uit te leggen dat je je mening niet moet baseren op een paar radioboodschappen die je uit hun context rukt, puur omdat je iets tegen een coureur hebt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

gambieter schreef op zondag 07 september 2014 @ 02:29:
Goed, blijkbaar wil je trollen. Doe dat svp ergens anders, ik zie zo al vijf mensen die je proberen uit te leggen dat je je mening niet moet baseren op een paar radioboodschappen die je uit hun context rukt, puur omdat je iets tegen een coureur hebt.
Nope en false.
Heeft niets met trollen te maken. Als jij het zo wil zien mag je dat van mij.

Ik ben (ondertussen wel duidelijk) dat Hamilton (maar ook andere coureurs) wel een stukje MTFU kunnen gebruiken.
En nee, ik baseer me niet op een paar radioboodschapjes, maar op de hele carriere van de coureur. De laatste radioboodschappen zijn alleen maar meer een bevestiging van mijn mening.

En doe maar snip omdat je toch vindt dat ik troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Firesphere schreef op zondag 07 september 2014 @ 01:29:
[...]

Een coureur is er om te racen, het team is er om de tactische beslissingen te maken.

[...]

Dat slaat als een tang op een varken. Zie hier boven.
Het team dat voor de coureur denkt is van toepassing op een gezellige tweede rijder, van een coureur die voor het wk strijdt, verwacht ik dat hij zoveel mogelijk invloed heeft op het geheel dan alleen rondjes rijden. Genoeg voorbeelden de afgelopen twintig a dertig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
gambieter schreef op zondag 07 september 2014 @ 02:29:
Mijns inziens is dit gewoon een verschil van inzicht over wat je moet verwachten van een coureur qua gedrag, heeft echt niets met trollen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Het probleem is dat deze visie gewoon kortzichtig is. Man the fuck up hoezo? Ga dan naar Rugby kijken oid.

En wat betreft luisteren naar het team? Je bent pas echt een 'mtfu' als je zelf nadenkt en beslissingen van het team die jij onlogisch vindt in twijfel trekt. Als Hamilton dat in zhongarije niet gedaan had, was hij als mak schaapje voor Rosberg aan de kant gegaan, terwijl het management later toegaf dat die opdracht fout was van het team. Een team is ook niet perfect en maakt ook foute beslissingen. Des te sterker als jij op bepaalde punten daar tegen in gaat.

En vergeet ook niet de rol van de tv hierin he. Misschien zeurt Alonson even erg in zo'n situatie, maar laten ze dat minder horen. De visie die wij hebben nav radio messages is redelijk gekleurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:24

Pierre

Van nature lui!

Massa en Bottas langer bij Williams lees ik net op de Nos.nl

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
Van Bottas snap ik het goed, die moeten ze vast zien te houden nu!
Massa minder duidelijk, z'n prestaties zijn minder dan Valtteri, maar ik weet niet waar die man achter de schermen allemaal mee bezig is/verantwoordelijk voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Massa zal niet meer zo heel duur zijn nu en biedt toch een relatieve zekerheid. Alternatieven zijn er niet echt (Hulkenberg valt ook beetje tegen dit seizoen). En een nieuw jong talent is toch altijd een gokje, zeker als je in de opbouwfase bent op de weg terug. Klinkt als logische keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:06

Osxy

Holy crap on a cracker

Jejking schreef op zondag 07 september 2014 @ 00:59:
[...]

[...]

Ik geloof dat die motor uit Hongarije dit weekend nog is gebruikt tijdens de vrije trainingen. Die is volledig hersteld door de monteurs.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Over Hamilton die wilde opgeven: vergeet niet dat zoiets eerder dit jaar is gebeurd bij Vettel en wat andere coureurs met als verschil dat niemand in het team erover piepte. Ook in het verleden is dit wel eens vaker gebeurd. Ik snap Mercedes dan ook niet dat ze dit niet in hadden gezien.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Tuuuuurlijk alweer een probleem bij Hamilton. Wel g*dv****** :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Wat zijn de problemen? ik verstond er niets van

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:50
Ongelofelijk hoeveel pech Hamilton kan hebben, echt ongelofelijk. Hij is echt een pechvogel... En dit ligt toch echt niet in zijn rijgedrag (zoals eerder in het seizoen werd geïmpliceerd nav zijn remproblemen).

Als Hamilton zijn ERS inderdaad mist hebben ze een probleem, zeker op dit circuit. Ik hoop dat ze het op afstand kunnen resetten maar het ziet er gewoon niet goed uit.

EDIT: Hij loopt nu wel in op de Williams, mogelijk dat de andere modus wel beter is? Ik hoop het voor hem, zou ook mooi zijn voor het kampioenschap!

[ Voor 16% gewijzigd door Arjan90 op 07-09-2014 14:09 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Het lijkt nu wel weer goed te zijn maar bij de start mistte er duidelijk iets. Is toch ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hij moest ERS even uitzetten, weer aanzetten na een tijdje en het lijkt weer te werken. Wel weer verdacht vind ik. :X

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:09

Destruction

(ex-)Automonteur

Best wel ja. Hoe kan het dat het toch 99,9% van de tijd de auto van Hamilton is die problemen heeft.. :X

Chilton de eerste uitvaller.

[ Voor 13% gewijzigd door Destruction op 07-09-2014 14:14 ]

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart-Willem schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:13:
Hij moest ERS even uitzetten, weer aanzetten na een tijdje en het lijkt weer te werken. Wel weer verdacht vind ik. :X
Ik geloof er niets van dat zoiets opzettelijk zou gebeuren. Bij Ferrari wellicht, maar Duitsers echt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Misschien deed hij wel zelf gewoon iets verkeerd? Ik weet het niet hoor maar het feit dat hij zelf zeurt over ERS wil niet zeggen dat er ook daadwerkelijk iets mis is, het eerste wat je als coureur doet is zeuren over je auto :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Oei Chilton vloog de lucht in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Schumacher had hetzelfde met de Mercedes betrouwbaarheid. Volgens mij stamt dat zelfs nog uit de BAR dagen.

Waarom werd Magnussen zo makkelijk voorbij gereden? Volgens mij hebben ze bij far de minste Mercedes blokken omdat ze gaan overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:37
Señor Sjon schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:15:
Waarom werd Magnussen zo makkelijk voorbij gereden? Volgens mij hebben ze bij far de minste Mercedes blokken omdat ze gaan overstappen.
Auto is gewoon slechter. Volgens mij heeft het niet zozeer met de blokken te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat stuk na de eerste chicane is eigenlijk vol gas zonder veel moeite. Dus hij verloor het gewoon op vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Hoppa, mooie inhaalactie van Hamilton! Rosberg rare actie met zijn remmen, tot nu toe prima begin van de race (overall). Benieuwd wat er gaat gebeuren achter Mercedes, daar kunnen wat mooie gevechten ontstaan!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Kan toch ook gewoon de aero zijn? Als de merc efficienter door de lucht snijdt ga je ook harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:00

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

shit .. Alonso is zijn DRS kwijt ... 1,4sec ;(

Raikkonen ook trouwens :'(

[ Voor 23% gewijzigd door Alfa Novanta op 07-09-2014 14:23 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Lotus wordt gewoon voorbij gereden door Marussia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Alonso is het haasje .. nu Bottas achter hem

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ben benieuwd of we een spannende battle krijgen tussen de mercs zoals in bahrein

Bottas is echt goed trouwens!

[ Voor 17% gewijzigd door Goron op 07-09-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Wel grappig te zien hoe leeg hun ERS batterij is gedurende vrijwel het hele rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Valt me op dat de Merc van Hamilton op de rechte stukken harder loopt (319 ipv 314), kan hij op die afstand van Rosberg baat hebben bij de luchtstroom van Rosberg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:08

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Bottas gaat lekker :)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

@arjan90: ja, vanuiit de pits werd dat ook al geconstateerd een paar rondjes terug

[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 07-09-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Arjan90 schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:33:
Valt me op dat de Merc van Hamilton op de rechte stukken harder loopt (319 ipv 314), kan hij op die afstand van Rosberg baat hebben bij de luchtstroom van Rosberg?
Jazeker maar het kan ook de afstellingen zijn. Hamilton was in kwalificatie flink sneller dan Rosberg, kan puur het verschil in rijstijl en bijbehorende afstelling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arjan90 schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:33:
Ja

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ze hebben veel moeite om die pit in te rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Goron schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:35:
Ze hebben veel moeite om die pit in te rijden :P
Ze liggen een beetje te pitten idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Aargh Bottas kon niet slechter de baan op komen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Wat? Hamilton die een snellere pitstop krijgt? Onmogelijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:58

Harrie

NederVlaming

En nu een race voor p1 please 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WindowsME
  • Laatst online: 20-09 16:58
Blitzdoctor schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:36:
[...]

Ze liggen een beetje te pitten idd ;)
Anders ik wel zeg :O
Halverwege de race en mijn hartslag is nog niet noemenswaardig gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Wat staat Ferrari er slecht voor zeg .. niet normaal .. 11e en 12e ... en het langzaamste van de top 13 zo'n beetje .. dat wordt niks !! :N

slechtste result in 10 jaar als het zo door gaat?

edit: jeuh!! Hamilton in de DRS !! :P en Rosberg gaat rechtdoor !! the crowd goes bananas! *O* *O*

;w Alonso

[ Voor 23% gewijzigd door Alfa Novanta op 07-09-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Dag rosberg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Rosberg mist hem al voor de 2de keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:04
Rosberg valt ook alweer in slaap :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Yes yes yes opbokken rosberg!!!
Kan als het erom gaat de druk niet aan!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
ing._Buttje schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:45:
Wat staat Ferrari er slecht voor zeg .. niet normaal .. 11e en 12e ... en het langzaamste van de top 13 zo'n beetje .. dat wordt niks !! :N

slechtste result in 10 jaar als het zo door gaat?
Alonso geeft het ook maar op. Hij wil op tijd weg zijn voordat die italianen de baan op mogen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Goron op 07-09-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Oei Rosberg. Lijkt wel alsof ie moeizaam terugschakelt af en toe.

Owja. De snelste ronde tijdens een race is een 1:21.046 (2004)
Met kwalificatie ook uit 2004 een 1:20.089.

En Alonso nu ook eruit.

[ Voor 12% gewijzigd door Señor Sjon op 07-09-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Rosberg kan niet zo goed tegen de druk volgens mij? Al de tweede keer dat hij op die plek een remfout maakt!

Wow Alonso valt uit? Zonde in de thuisrace :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

WindowsME schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:43:
[...]

Anders ik wel zeg :O
Halverwege de race en mijn hartslag is nog niet noemenswaardig gestegen.
wacht nog 2-3ronden dan komen de mercedessen weer samen Owh wtf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WindowsME
  • Laatst online: 20-09 16:58
Harrie schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:48:
[...]

wacht nog 2-3ronden dan komen de mercedessen weer samen Owh wtf 8)7
Daar hoopte ik inderdaad wel zo langzamerhand op :P Wordt ook dat mij ontnomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, dit is gewoon afgesproken, crybaby Hamilton krijgt de race cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Bottas heeft duidelijk de lastigste race vandaag. Die moet echt 50 inhaalpogingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:49:
Hahaha tuurlijk! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:49:
Geloof ik niet. Het is vrijwel zelfde manier rechtdoor als eerder in de race en toen was Hamilton niet eens in de buurt. Ik denk eerder een combi van een technisch probleem of eigenaardigheid en Rosberg's zijn rijstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Goron schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:50:
Bottas heeft duidelijk de lastigste race vandaag. Die moet echt 50 inhaalpogingen doen.
Aan de andere kant zal het hem wel echt een voldaan gevoel geven tijdens de race. Meer dan dat kan hij niet doen lijkt me...

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Wellicht is dat verremmen van Rosberg ookiets metde ERS. Daar leek het toch op buj de herhaling van de eerste keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Komt aardig wat remstof van Perez zijn auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Laatst online: 08-05 16:33
rosberg goodwill kweken
door die 2 de misser????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Hamilton rijdt Rosberg wel echt aan gort nu, 4.6 voorsprong al. Vraag me af of Rosbergs auto 100% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Magnussen stom stom 5 sec weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Wat een gare penalty zeg -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Raikkonen doet 1:30+ waar de hele top 13 sneller is met 1:29 en de top 3 in de 1:28 zit! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Nummer 4 gaat gewoon 1 seconde langzamer per rondje....hopelijk wordt het beter volgend seizoen.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Erger nog, hij moet er speciaal de pits voor in. Dus 30 sec tijdstraf, nogal overdreven imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
gambieter schreef op zondag 07 september 2014 @ 15:01:
[...]

Erger nog, hij moet er speciaal de pits voor in. Dus 30 sec tijdstraf, nogal overdreven imo.
erg overdreven inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Helemaal een gare straf aangezien dit het eerste is sinds het HAM-ROS incident waar _niks_ mee gedaan is door de wedstrijdleiding. En dan voor dit een dikke tijdstraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Goron schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:58:
Hamilton rijdt Rosberg wel echt aan gort nu, 4.6 voorsprong al. Vraag me af of Rosbergs auto 100% is.
Rosberg nu wel weer sneller. Wellicht een paar lift&coast rondjes om fuel te sparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nee hoor, helemaal terecht.
gambieter schreef op zondag 07 september 2014 @ 15:01:
[...]

Zeiden ze niet net dat hij gewoon 5 sec straf krijgt aan de finish?

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 80 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.