[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.729 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Jolke schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:12:
[...]

Idd... dat is ook wat ik kon herinneren, die achterlijke vleugels overal die de aerodynamica ten goede zouden komen. :?
Dat valt zo gigantisch op dat het lang blijft hangen, maar de meeste van zulke rare vleugels zijn zeer snel verboden door de FIA.

De vleugel op de neus (had Jordan ook als ik me niet vergis) is alleen in een vrije training gebruikt. De X-wings is wel mee geracet en zelfs door driekwart van de grid overgenomen voordat de FIA het beu was. Hier bijv. van Ferrari:

Afbeeldingslocatie: http://richardsf1.com/wp-content/uploads/2010/06/FerrariXWing.jpg

Vond persoonlijk die dubbele vleugels op de neus ook erg lelijk; de "dombo oren" van BAR/Honda, de viking horens van Sauber, de twin towers van BMW... Allemaal erg lelijk.

Sommige dingen kon ik dan overigens ook wel weer aan wennen, de vinnen aan de engine covers, de walrus neus van Williams en de viking horens van McLaren vond ik bij de introductie allemaal lelijk maar dat wende allemaal wel.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Goed, meerdere bronnen geven aan dat Kobayashi exit is bij Caterham voor Lotterer. Telegraaf vanochtend al (http://www.telegraaf.nl/t...am_strikt_Lotterer__.html), maar er zijn ook meerdere F1-reporters op twitter die hetzelfde zeggen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Modest71 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:27:
[...]

Dat grindbak verhaal is zo oud en niet te weten waarom dat zo was. Zeer onvolwassen reactie.
Anders kan je niet tegen een geintje. Beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen, toch?
AzzKickah schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:15:
[...]

Ah joh, dat is maar tijdelijk geweest en afgezien van die paar experimentjes met die gekke vleugels zijn het prachtige auto's. Daar ben ik het absoluut mee eens.
Klopt. Tyrrell had die X-wings in 1997, terwijl Ferrari experimenteerde in Imola 1998. Die laatste creaties met dat hekwerk voorop stamden uit Monaco 2001, maar die werden alweer voor de kwalificatie van de auto's van Jordan en Arrows getrokken. Voor de rest, mooie auto die Arrows uit 2001! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:39
Er wordt veel geëxperimenteerd met een F1 auto, ruim tien jaar geleden met vleugels, in de midden jaren '70 met wielen: Tyrell P34:

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4c/ScheckterJody1976-07-31Tyrrell-FordP34.jpg

Dat ziet er ook niet uit eigenlijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Jolke schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:45:
Er wordt veel geëxperimenteerd met een F1 auto, ruim tien jaar geleden met vleugels, in de midden jaren '70 met wielen: Tyrell P34:

[afbeelding]

Williams:
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_qow6Uz4n9W0/S9GSQqmoKtI/AAAAAAAAANg/c7x8085a6-s/s400/1-43-scale-143-scale-williams-ford-fw08-6w--6-wheeler-ltd-ed-.jpg

March:
Afbeeldingslocatie: http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02243/1976-March-2-4-0_2243004b.jpg

Ferrari (naast elkaar):
Afbeeldingslocatie: http://www.stop-and-go-magazin.de/wp-content/uploads/2012/01/ferrari312t6.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door SnowDude op 19-08-2014 16:07 ]

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:24

McBoom

Broem

Ik vind het juist wel jammer dat we dat soort uitspattingen niet meer zien (los van of het werkt of niet). Daarom vond ik de walrusneus bij BMW zo tof en de dubbele dildo bij Lotus dit jaar :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

SnowDude schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:05:
[...]

Williams:
[afbeelding]

March:
[afbeelding]

Ferrari (naast elkaar):
[afbeelding]
Prachtig! F1 vrachtauto's :)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:29

AzzKickah

06-CENSORED

Mijn god wat is die March voor creatie zeg :X :D

Dat geexperimenteer vind ik juist wel mooi. Die 'schoudervleugeltjes' vond ik wel geinig. Die brug over de neus heen niet.
Die dubbele wielen zijn ook verschikkelijk zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz

[afbeelding]

Deze vind ik eigenlijk nog wel mooi, de overige zeswielers niet.

Werkte nog als een trein ook dit ding. Volgens mij zijn ze er vroegtijdig vanaf gestapt omdat de bandenfabrikanten in een bandenoorlog raakten en de kleine Tyrell bandjes de laagste prioriteit hadden om door te ontwikkelen.

Dit resulteerde er uiteindelijk in dat die Tyrell simpelweg de minste kwaliteit rubber op de voorwielen had, terwijl de banden voor de achterwielen wel werden ontwikkeld en er hierdoor ook flink onbalans in de auto kwam.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Wat ik wel een leuke vinding vond in het verleden was de Williams DAF Renault FW15C met CVT. Ding ging zo goed dat er haast meteen een instant ban kwam.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:59
MegaTronics schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:30:
Wat ik wel een leuke vinding vond in het verleden was de Williams DAF Renault FW15C met CVT. Ding ging zo goed dat er haast meteen een instant ban kwam.
Als ik me goed herinner heeft Alard Kalff daar nog eens in mogen testen rondjes rijden

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

peeth schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:38:
[...]

Als ik me goed herinner heeft Alard Kalff daar nog eens in mogen testen rondjes rijden
En staat in het Daf museum in Eindhoven.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
AzzKickah schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:36:
Mijn god wat is die March voor creatie zeg :X :D
In het echt is hij wel bizar, hij staat in het Louman museum in Den Haag:

http://www.louwmanmuseum....e/march-240-771-formula-1

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Die Ferrari.. :X
Dat doet me denken aan die trekkers met extra brede banden om over randjes te kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 13:47
Die Tyrell P34 was inderdaad nog best een redelijke wagen, 1 keer gewonnen in Monaco (Depailler).

Volgens mij hebben de 6 wielers van Williams/March/Ferrari zelfs nooit een race gereden, maar dat kan ik mis hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:46:
[...]

En staat in het Daf museum in Eindhoven.
Staat die serieus daar? :o Ik zou er bijna heengaan om te gaan kijken. Een demo zou zo gaaf zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hoe lang staat die al in het DAF museum? Laatste keer dat ik er was, april 2009 niet zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakPino
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:35
Jolke schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:29:
Hoe lang staat die al in het DAF museum? Laatste keer dat ik er was, april 2009 niet zien staan.
Lijkt er wel op: http://www.dagjeweg.nl/ti...-auto's-in-het-DAF-Museum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Jolke schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:29:
Hoe lang die er staat weet ik niet, maar toen ik vorig jaar daar was stond ie er in ieder geval.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Die March ziet er van allemaal nog het minst F1 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:41

Player1S

Probably out in the dark

[afbeelding]

Dat is juist 1 van de mooiste F1 wagens alle tijden. Zo mooi dat zelfs Tranformers G1 er een eerbetoon aan had :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:24

McBoom

Broem

Dragstrip :P En laten we de ode aan Ligier niet vergeten: Mirage :Y) Uit de tijd dat er nog niet panisch over tabaksreclame werd gedaan op speelgoed :+

[ Voor 37% gewijzigd door McBoom op 20-08-2014 10:44 ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Lotterer heeft wat probleempjes met het papierwerk lees ik. maar zou dit niet de reden zijn:
ii) If a team declares that one of its current race drivers is to be substituted by a driver who has not participated in an F1 race in the two previous calendar years, one day of TCC will be permitted between the start of a ten day period which precedes the start of the second Event and the last Event of the Championship. The following must be observed :
- Any such day may only be carried out by the new driver and may not take place on a circuit hosting a race in the current Championship year.
- Any such day may only take place within a period 14 days prior to the substitution and 14 days after the substitution has taken place.
- If a team, having declared the driver's substitution and performed the test, does not then enter an Event with the new driver, the team will be penalised by a reduction of one day from the pre-season TCC days available in the following year.
Oftewel, een extra ééndagstest om zo te bepalen hoe het pakket werkt en of Ericsson echt zo slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
McBoom schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:43:
Dragstrip :P En laten we de ode aan Ligier niet vergeten: Mirage :Y) Uit de tijd dat er nog niet panisch over tabaksreclame werd gedaan op speelgoed :+
Wist niet eens dat dat een tabaksmerk was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Lotterer die Koba vervangt? Is dat omdat Koba het zo slecht doet of omdat Caterham geld nodig heeft? In het 1e geval zou ik haast zeggen: CA, neem een risisco, mep Frijns in die auto. Slechter zal hij het in elk geval niet doen, en wellicht blijkt je gok wel een gouden zet (hoewel ik Frijns niet ineens in de punten zie rijden ofzo).

In het laatste geval, tsja... Haal dan Sainz Jr. binnen (ik neem aan dat hij RBR centjes meebrengt).

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:34

IkWilbert

Het is mij!

Zojuist bevestigd door Caterham, Lotterer in de Caterham dit weekend.

http://hosted-p0.vresp.com/843201/be477a6a23/ARCHIVE

[ Voor 28% gewijzigd door IkWilbert op 20-08-2014 13:02 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 13:47
Ben wel benieuwd hoe de Caterham eruit ziet dit weekend. De neus zou volgens berichten in de media volledig op de schop gaan. Veel lelijker dan de huidige neus kan het niet worden.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

Ik vind het een rare move van Caterham, met name omdat ze zeggen dat zijn feedback op de update zeer belangrijk is... Hij heeft nooit met dat ding gereden voor de update, en kan dus alleen de auto vergelijken met zijn hybride Le Mans racewagen of de Formule Nippon (of wat hij ook reed in Japan).

Ben wel benieuwd, maar ik verwacht er niet al te veel van. Misschien heeft ie gewoon zich voor een GP ingekocht. De extra testdag die eerder werd genoemd gaat ook niet op, want hij is er maar voor 1 race voor zover de berichtgeving nu is.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

M.a.w: Iedereen die een (paar) miljoen overmaakt naar C. Albers, mag een weekendje Caterham rijden? :+

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

Destruction schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:42:
M.a.w: Iedereen die een (paar) miljoen overmaakt naar C. Albers, mag een weekendje Caterham rijden? :+
Zo klinkt het wel in ieder geval, mits je in aanmerking komt voor een superlicentie dan :)

Iemand zin om mij te sponsoren :+ (en aan een superlicentie te helpen :P )

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Destruction schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:42:
Tja, ze zullen wel moeten, die toko is bijna failliet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

SnowDude schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:56:
[...]

Tja, ze zullen wel moeten, die toko is bijna failliet
Inderdaad. Eerste prioriteit is voldoende geld om te overleven. Vervolgens kunnen ze gaan nadenken over verbeteren van de auto en als laatste komen de rijders aan de beurt. Nooit anders geweest met de achterhoedeteams...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:34

IkWilbert

Het is mij!

KAMUI KOBAYASHI ‏@kamui_kobayashi 7 min.

I will not drive this week Belgium GP. It's shame not to drive spa. And feel sorry for all my supporter but this is Motersports! I hope not!

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik verwacht, gezien het goede F1 nieuws omtrent Max Verstappen, een of meerdere nieuwe grote sponsors voor 2015. Met een toch wat aantrekkende economie en een mogelijke opleving van het F1 publiek in Nederland voor 2015, lijkt me dat een logisch gevolg?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
hardware-lover schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:48:
Ik verwacht, gezien het goede F1 nieuws omtrent Max Verstappen, een of meerdere nieuwe grote sponsors voor 2015. Met een toch wat aantrekkende economie en een mogelijke opleving van het F1 publiek in Nederland voor 2015, lijkt me dat een logisch gevolg?
tjah, aan de andere kant hoeveel kijkers trekt de formule 1 op sport 1? De doelgroep is wel heel specifiek hierdoor natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
IkWilbert schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:43:
KAMUI KOBAYASHI ‏@kamui_kobayashi 7 min.

I will not drive this week Belgium GP. It's shame not to drive spa. And feel sorry for all my supporter but this is Motersports! I hope not!
Buiten de tiepvauten die erin staan, duidelijk bericht. Toch zit er wat onzekerheid in omdat hij eindigt met 'I hope not'. Dit lijkt alsof het nog niet vaststaat dat hij eruit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Zou toch mooi zijn als de F1 volgend jaar met Max Verstappen gewoon weer live te zien is! Gewoon op NPO 1 als nationale zender :)F })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Terug naar de tijden dat je tijdens de reklame naar drie andere kanalen kon zappen om gewoon verder te kunnen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Jolke schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:40:
Terug naar de tijden dat je tijdens de reklame naar drie andere kanalen kon zappen om gewoon verder te kunnen kijken :)
Haha ja regelmatig gehad dat ik na 20 ronden er pas achter kwam dat ik wel weer terug kon zappen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:38

DDX

giganielsie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:39:
Zou toch mooi zijn als de F1 volgend jaar met Max Verstappen gewoon weer live te zien is! Gewoon op NPO 1 als nationale zender :)F })
En dan Hans van Zetten het commentaar laten doen ? ;)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 13:53

Felyrion

goodgoan!

XyritZz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:41:
[...]

Haha ja regelmatig gehad dat ik na 20 ronden er pas achter kwam dat ik wel weer terug kon zappen :D.
En dan direct weer midden in het volgende reclameblok reclame zitten :+

Ik weet niet voor hoelang die deal met Sport1 duurt, maar ik kan me voorstellen dat RTL weer wat interesse gaat tonen mocht Max het goed gaan doen. Een mens kan hopen....

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 08:42
Naar mijn weten heeft Sport1 de rechten voor een jaar of 3 gekocht.

En trouwens, waarom zou RTL7 met Max opeens wél de boel uit moeten gaan zenden "want er rijdt een nederlander in de F1", maar toen Giedo nog rondjes reed hoefde dat allemaal niet?

De voorgaande jongste coureur was Jaime Alguersuari. Waarschijnlijk ook ooit zo veelbelovend dat RBR besloten had hem zo vroeg mogelijk in de auto te zetten. Aantal podiums? 0. Beste resultaat? 7e plek. Waar is hij nu? Niet in de F1 iig. Zo'n talent was het dus niet..
Ik wens Max het beste, maar hij mag het eerst waar gaan maken. Hij is niet de enige in het veld met talent, en als hij niet presteert laat RB hem zo vallen.

[ Voor 7% gewijzigd door Hakkow op 20-08-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Hakkow schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:46:
En trouwens, waarom zou RTL7 met Max opeens wél de boel uit moeten gaan zenden "want er rijdt een nederlander in de F1", maar toen Giedo nog rondjes reed hoefde dat allemaal niet?
Tja, met alle respect voor Van der Garde, maar hij is nooit zo populair geweest als Albers en al helemaal niet zo populair als Verstappen. Veel van de huidige kijkers van begin 20 zijn F1 gaan kijken omdat Verstappen mee deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

SnowDude schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:03:
[...]
Tja, met alle respect voor Van der Garde, maar hij is nooit zo populair geweest als Albers en al helemaal niet zo populair als Verstappen. Veel van de huidige kijkers van begin 20 zijn F1 gaan kijken omdat Verstappen mee deed.
Albers populair?

Denk wel dat met Verstappen (toch een grote naam in Nederland nog) de populariteit lichtelijk toeneemt. Echter niet zoveel want het gros gaat er geen Sport7 voor nemen. Als het nog bij SBS, RTL of desnoods Fox (open kanaal) zou zitten durfde ik wel mijn hand er voor in het vuur te steken dat de kijkcijfers explosief zouden stijgen nu er een Nederlander in een puntenwaardige auto komt te zitten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

Ik denk dat max nog een lastige teamgenoot heeft aan kvyat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Lotterer is wel een goeie indicatie hoe moeilijk het is om met een Formule1 auto te rijden. Ook al is het een Caterham, er kan vergeleken worden met z'n teamgenoot. Zou me verbazen als hij binnen de 0,5s raakt van z'n teamgenoot eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Shva schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:18:
Ik denk dat max nog een lastige teamgenoot heeft aan kvyat.
Ik kan er werkelijk nog niks zinnigs over zeggen. Persoonlijk vind ik het veels te vroeg en had ie minstens nog een jaartje GP2 of World Series moeten gaan rijden.
Tevens moet hij Kvyat duidelijk verslaan en moet Vettel of Ricardio vertrekken voordat ie in de buurt komt van een topzitje. Ik zie hem dan ook niet zo snel naar een ander topteam gaan als RBR vol zit.

Maar ik kan er ook volkomen naast zitten en dansen we over paar jaar de polonaise omdat ie wereldkampioen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Hakkow schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:46:
Naar mijn weten heeft Sport1 de rechten voor een jaar of 3 gekocht.
Is dat niet alleen voor achter de decoder?
1) Rond max hangt een enorme momentum
2) Het lijkt erop dat ie aardig wat geld kan opbrengen
3) Met Frijns en Guido is er kans dat er meer dan 1 rijder bij komt
4) RTL zend al aardig wat autosport uit. F1 past daar prima bij. Misschien (door een jaartje niet te doen) is het nu wel wat beter gezien de prijs omlaag is? Ze zijn er niet mee gestopt omdat ze het niet wilden, maar omdat het niet rendabel was. Met Max kan dat best weer rendabel zijn voor hun.
5) Ze zenden ook Formule 3 uit, misschien mede vanwege een deal met Verstappen/Van Amersfoort Racing?
De voorgaande jongste coureur was Jaime Alguersuari. Waarschijnlijk ook ooit zo veelbelovend dat RBR besloten had hem zo vroeg mogelijk in de auto te zetten. Aantal podiums? 0. Beste resultaat? 7e plek. Waar is hij nu? Niet in de F1 iig. Zo'n talent was het dus niet..
Ik wens Max het beste, maar hij mag het eerst waar gaan maken. Hij is niet de enige in het veld met talent, en als hij niet presteert laat RB hem zo vallen.
Alguersuari deed het anders helemaal niet zo slecht. Veel zat er ook niet in de auto. Heeft het in 2011 duidelijk beter gedaan dan Buemi. Hij was overigens geen super-talent, maar 'gewoon' een talent.

Wat ik me afvraag: Wat voor termijn hebben ze bij Verstappen voor ogen dat Max bij RBR komt te zitten? Want het lijkt me dat ze met Vettel en Ricciardo toch wel een tijdje kunnen doen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
L1nt schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:17:
[...]

Als het nog bij SBS, RTL of desnoods Fox (open kanaal) zou zitten durfde ik wel mijn hand er voor in het vuur te steken dat de kijkcijfers explosief zouden stijgen nu er een Nederlander in een puntenwaardige auto komt te zitten.
Ik zit echt niet wachten op een uur reclame tijdens de race, dan betaal ik liever wat extra per maand. Vind het niet erg om die 15 euro per maand te betalen maar dan wil ik ook Nascar, Indycar, WEC en NHRA zien voor dat geld.
Martinspire schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:25:
[...]
Is dat niet alleen voor achter de decoder?
Nee exclusive uitzend rechten voor heel Nederland.

[ Voor 16% gewijzigd door SnowDude op 20-08-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05:06
Martinspire schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:25:

Wat ik me afvraag: Wat voor termijn hebben ze bij Verstappen voor ogen dat Max bij RBR komt te zitten? Want het lijkt me dat ze met Vettel en Ricciardo toch wel een tijdje kunnen doen?
Hij hoeft toch niet alleen op RBR te richten? Als ik hem was zou ik gewoon in de picture rijden. Mocht RBR hem uiteindelijk niet willen dan is er vast een ander team die hem graag overneemt zolang hij maar goed rijdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wat schiet ie op in GP2 of WSR? Als er nu een stoeltje vrijkomt, dan moet je toeslaan. Anders zit je weer 1-2 jaar achter iemand anders aan.

Overigens, RTL7 ging opeens fanatiek F3 uitzenden nadat Verstappen succesvol was in die klasse, het begin van het seizoen was verre van live.

@SnowDude. Ik heb Sport1 3 maanden gehad. Maar buiten F1 (indien niet op BBC)/MotoGP keek ik er eigenlijk nooit naar. Het reguliere tarief is mij veel te hoog. Pas als zij IndyCar toevoegen en het prijsje wat vriendelijker maken, zal ik het overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:29

AzzKickah

06-CENSORED

Ik red mij wat F1 betreft meer dan prima met de BBC en de eekhoorn. Ik ga echt geen 15 euro per maand betalen voor alleen F1. Aan het begin van dit seizoen heb ik het ff opnieuw geprobeerd een paar maanden omdat Olav terug was, maar de 'voorbeschouwing' en alles er omheen is veel te summier.

Nee, het spijt me oprecht voor Olav want met die stem ben ik zeg maar opgegroeid maar de BBC en Sky zijn zo oneindig veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Señor Sjon schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:40:
Overigens, RTL7 ging opeens fanatiek F3 uitzenden nadat Verstappen succesvol was in die klasse, het begin van het seizoen was verre van live.
Fanatiek F3 uitzenden ? Per weekend 1 van de 3 races live, en in 10 minuten de andere 2 races even samenvatten, is wmb nog steeds vrij mager. Gelukkig heeft die F3 zelf een fijne stream, ook commentaar van de livestream is beter IMHO, RTL7 voegt heel weinig toe.

Sowieso, ik snap dat ze weinig uit willen geven bij RTL, omdat er weinig kijkers zijn. Maar het lijkt me vicieuze circel, op de tijden dat ze ervoor kiezen autosport uit te zenden (zondagmiddag) heeft het weinig nut om herhalingen en samenvattingen uit te zenden, de echte fans zijn al lang live wat anders aan het kijken dan. Maar live aanbod hebben ze niet of nauwelijks. Als ze nou eens een zooi samenvattingen bundelen, en door de weeks een avondprogramma maken (beetje als eurosports Motorsport Weekend), dan trek je misschien nog kijkers aan. Het aanbod wat ze nu hebben icm het tijdstip van uitzenden heeft voor mij 0 waarde.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

u_nix_we_all schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:19:
[...]

Fanatiek F3 uitzenden ? Per weekend 1 van de 3 races live, en in 10 minuten de andere 2 races even samenvatten, is wmb nog steeds vrij mager. Gelukkig heeft die F3 zelf een fijne stream, ook commentaar van de livestream is beter IMHO, RTL7 voegt heel weinig toe.
Inderdaad ik zat zondag toevallig even op RTL7 te kijken, na 3 laps was er reclame #fockit gelijk terug naar de livestream stukken beter :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Het commentaar is voor mij de voornaamste reden dat ik geen interesse heb in Sport1 en andere NL zenders... Zowel voor F1 als MotoGP & andere raceklasses, het commentaar op de Britse zenders is echt zoveel beter van kwaliteit.

Ik vind het jammer dat de FIA niet doet wat de Dorna doet voor de MotoGP, die bieden voor een redelijk-ish bedrag een livestream-abonnement via de website & apps aan. Goed beeld, gewoon goed Engels commentaar in plaats van afhankelijk zijn van in welk land je toevallig zit, en (voor zover ik weet) overal beschikbaar.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Chakotay schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:39:
Het commentaar is voor mij de voornaamste reden dat ik geen interesse heb in Sport1 en andere NL zenders... Zowel voor F1 als MotoGP & andere raceklasses, het commentaar op de Britse zenders is echt zoveel beter van kwaliteit.

[knip]
Je moet fan zijn van Olaf Mol om van zijn commentaar te kunnen genieten, maar over het algemeen is dat prima te doen en met alle respect, de Nederlands commentator bij de Moto GP wedstrijden is in mijn ogen dik in orde. Die man weet werkelijk waar ie over praat en is goed op de hoogte van alle rijders en het laatste nieuws. Nee, niets mis met die man en het werk wat ie aflevert.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

hardware-lover schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:46:
[...]

Je moet fan zijn van Olaf Mol om van zijn commentaar te kunnen genieten, maar over het algemeen is dat prima te doen en met alle respect, de Nederlands commentator bij de Moto GP wedstrijden is in mijn ogen dik in orde. Die man weet werkelijk waar ie over praat en is goed op de hoogte van alle rijders en het laatste nieuws. Nee, niets mis met die man en het werk wat ie aflevert.
Olaf mol vond ik als kind in de jaren 90 leuk inderdaad, tegenwoordig kan ik hem niet meer uitstaan helaas. MotoGP met NL commentaar van Sport1 heb ik om eerlijk te zijn nog nooit geprobeerd, op de TT van vorig jaar bij de NOS na. Dat was echt te rampzalig voor woorden :X Eens kijken of ik ergens een recente race met NL commentaar kan vinden om te proberen :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:20
Ik ga het even roepen : Christian Albers has gone absolutely mental!!

Caterham heeft een persbericht eruit gedaan dat Andre Lotterer Kamui vervangt in Spa. Niet omdat Kamui niet fit zou zijn, familieproblemen oid zou hebben maar Andre zou beter kunnen omgaan met de verraderlijke weersomstandigheden in Spa en ze "graag de mening van een andere ervaren coureur over de auto wil horen".

Dus ze vervangen een goede coureur die bekend is met de Caterham voor iemand zonder F1 ervaring om te weten hoe die denkt over hun auto en waar het dan wel niet beter zou kunnen. Jaguar is het enige dat telt en die hadden in 2002 welgeteld 8 hele punten.
Andre Lotterer maakt komend weekend zijn Formule 1-debuut tijdens de Grand Prix van België. De 32-jarige Duitser neemt bij het team van Caterham, dat onlangs van eigenaar wisselde, het stuur over van Kamui Kobayashi. Lotterer vervangt de Japanner voorlopig alleen tijdens de race op Spa-Francorchamps.

Caterham laat in een persverklaring weten dat zij tijdens het weekend in België graag de mening van een andere ervaren coureur over de auto wil horen. Ook het onvoorspelbare weer in de Ardennen zou een rol hebben gespeeld bij de beslissing om Lotterer in Spa in de auto te zetten. De in Duisburg geboren coureur heeft volgens het team zeer veel ervaring met het rijden onder wisselende omstandigheden. Caterham benadrukt dat Kobayashi, die dit jaar zijn rentree in de F1 maakte, nog steeds deel uitmaakt van de Britse renstal.

"Ik ben erg blij dat ik de kans krijg om deel te nemen aan een Formule 1-weekend", reageert Lotterer. "Ik wil het team van Caterham enorm bedanken voor deze mogelijkheid. Ik ben klaar voor deze uitdaging en kan niet wachten om in de auto te springen en het maximale uit dit weekend te halen. Het zal zaak zijn om snel aan de auto te wennen, aangezien het team een aantal updates klaar heeft voor deze race en we om die reden zoveel mogelijk tijd in het optimaliseren van de wagen willen steken."

Lotterer was in 2002 testcoureur in de F1 bij Jaguar. Ook reed hij dat jaar in de Verenigde Staten een CART-race. Nadat hij voor 2003 geen racestoeltje wist te bemachtigen in de F1 en de CART, vertrok hij naar Japan om daar onder andere in de Formule Nippon te rijden. In die klasse heeft hij inmiddels negentien overwinningen geboekt. In 2011 werd hij kampioen in de Formule Nippon. Lotterer is echter het meest bekend van zijn successen in de langeafstandsracerij. In 2009 maakte hij zijn debuut in de 24 uur van Le Mans met een Audi R10 die werd ingezet door Colin Kolles. Sinds 2010 doet hij als fabrieksrijder van Audi mee aan deze race. In 2011, 2012 en 2014 won hij het evenement met zijn vaste teamgenoten Marcel Fässler en Benoit Treluyer.
Colin zal dit wel bekokstoofd hebben.... 8)7

[ Voor 66% gewijzigd door asing op 20-08-2014 19:39 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Zeer waarschijnlijk ja. Hoe hun financiele situatie ook is, maar Caterham is bij deze dus totaal niet meer serieus te nemen. Als ze nou gewoon roepen "Wij denken dat Kobayashi een trage oetlul is", dan was het nog respect waardig, ik houd wel van recht voor zijn raap. Maar dit.... 8)7

Het is te hopen dat Frijns voor volgend seizoen bij een ander team een (test) zitje vindt, anders is het exit voor zijn Formule1 kansen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"voor zijn ervaring", ja hoor. Geld dus.

https://twitter.com/hypeenergy/status/502139585686949888

Kolles, Albers en Lotterer zijn natuurlijk vriendjes, en laat Lotterer nou net geld mee brengen. Triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kobayashi had 1 miljoen meegebracht, fanbased sponsoring. Lotterer betaalt dus meer. Niemand die die persverklaring gelooft, op misschien het stemmetje in het achterhoofd van André na. Coureurs zijn uiteraard competitieve beesten, maar zelfs voor hem moet dit ongeloofwaardig zijn ;) Afgezien daarvan, ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Hebben we een knotsgekke race en parkeert hij z'n geupdatete bolide in de vangrails vanuit kansrijke positie, dan zie ik Albers z'n haren er wel uittrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gascoyne: https://twitter.com/MikeGascoyne/status/502079155631300609 Rare tweet voor een werknemer.
Jejking schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:21:
Afgezien daarvan, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Ik denk dat Ericsson hem helemaal zoek gaat rijden. Je kunt niet verwachten dat iemand - ondanks zijn goede CV in andere klassen - gewoon instapt en competitief is. D'Ambrosio en Kovalainen hadden het moeilijk genoeg bij hun invalbeurt. Maar ik laat me graag verrassen door Lotterer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:42
Ik geloof het ook niet zo. Als het echt om de feedback gaat dan kan dat met een (of een aantal) vrije training ook wel. Albers zei na afgelopen race dat de hij vond dat de coureurs het goed deden en zolang dat bleef zouden er geen andere coureurs voor in de plaats komen dit seizoen. Nou dat blijkt ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik verwacht precies hetzelfde, minimaal een halve seconde. Eigenlijk een volle seconde. Net zoiets als dit:

En dan die qualifying crash :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:15

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ach, misschien haalt ie de 107% in de kwali niet eens. Dan rijdt ie in de race iig niemand in de weg ;)
Maar wat een vage beslissing zeg. Kan idd om niks anders dan geld gaan.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 22:38

Sjonny

Fratser

En waarom dan niet die Marcus Ericsson voor een race aan de kant schuiven? Die heeft minder gepresteerd dan Kamui...

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:23
Gascoyne werkt niet meer voor Caterham F1, geloof dat hij anderhalf jaar geleden voor het andere gedeelte van Caterham is gaan werken en dat gedeelte heeft sinds het team is overgenomen niks meer met het F1 team te maken behalve dat ze beide nog Caterham in de naam hebben maar Caterham zal volgend jaar wel uit de naam van het F1 team verdwijnen denk ik.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:20:

Kolles, Albers en Lotterer zijn natuurlijk vriendjes, en laat Lotterer nou net geld mee brengen. Triest.
Bertrand Gachot zwaait de scepter bij Hype Energy. De vorige keer dat er vanwege hem iemand debuteerde op Spa werd die coureur redelijk succesvol dus wellicht gaat Lotterer ook een bruisende F1 carriere tegemoet :+

• Jolke
Chakotay schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:53:
[...]

Olaf mol vond ik als kind in de jaren 90 leuk inderdaad, tegenwoordig kan ik hem niet meer uitstaan helaas. MotoGP met NL commentaar van Sport1 heb ik om eerlijk te zijn nog nooit geprobeerd, op de TT van vorig jaar bij de NOS na. Dat was echt te rampzalig voor woorden :X Eens kijken of ik ergens een recente race met NL commentaar kan vinden om te proberen :)
Ik vond Mol in de jaren '90 ook goed. Altijd goed op de hoogte en wist boeiend te vertellen. Later zwakte zijn aandacht wat af, zat er soms naast - iets wat daarvoor nooit voorkwam - alvorens hij weg ging bij RTL. Daarna heb ik 'em eigenlijk nooit meer gehoord.
Wellicht is hij de klap van 2010 (vrouw overleden aan kanker) nooit echt teboven gekomen.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

smvs schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 07:39:
[...]

Bertrand Gachot zwaait de scepter bij Hype Energy. De vorige keer dat er vanwege hem iemand debuteerde op Spa werd die coureur redelijk succesvol dus wellicht gaat Lotterer ook een bruisende F1 carriere tegemoet :+
Haha, scherp :+
Jolke schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:29:
[...]

Ik vond Mol in de jaren '90 ook goed. Altijd goed op de hoogte en wist boeiend te vertellen. Later zwakte zijn aandacht wat af, zat er soms naast - iets wat daarvoor nooit voorkwam - alvorens hij weg ging bij RTL. Daarna heb ik 'em eigenlijk nooit meer gehoord.
Wellicht is hij de klap van 2010 (vrouw overleden aan kanker) nooit echt teboven gekomen.
Dat is vrij ongerelateerd, hij wordt natuurlijk ook een dagje ouder en daarnaast is er alleen maar meer info te verwerken. Het is niet makkelijker geworden om F1 te verslaan ;)

• Jolke
Lijkt me niet geheel ongerelateerd natuurlijk. Maar goed, hij wordt inderdaad ook ouder.

• Señor Sjon
Je hebt nu makkelijker toegang tot meer informatie, dus het meeste nieuws van Olav heb je al gelezen op internet. Dat was mid jaren '90 natuurlijk niet zo. En bijna elke zender heeft duo-commentaar vanwege de informatie die op je af komt, dat heeft hij nooit geaccepteerd begreep ik.

[ Voor 29% gewijzigd door Señor Sjon op 21-08-2014 09:15 ]

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Señor Sjon schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:15:
Je hebt nu makkelijker toegang tot meer informatie, dus het meeste nieuws van Olav heb je al gelezen op internet. Dat was mid jaren '90 natuurlijk niet zo. En bijna elke zender heeft duo-commentaar vanwege de informatie die op je af komt, dat heeft hij nooit geaccepteerd begreep ik.
Dat is inderdaad de grootste ergernis bij Mol. Hij mist de helft. Zie je iemand vol in beeld eraf gaan komt hij opeens 2 rondes later "hey ik mis rijder ....." |:(

• Jolke
Ah, ok... tja, dat had hij vroegâh nooit (uitzonderingen daargelaten).

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Jolke schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:23:
Ah, ok... tja, dat had hij vroegâh nooit (uitzonderingen daargelaten).
Als oude rot kan ik me nog zat keer herinneren dat hij ook vroeger wat traag was. Maar hij zat er vaak niet naast. Traag en correct of snel en fout... Ik heb dan liever de eerste.

• Jolke
Hier in Duitsland bij RTL zijn ze zowel traag als fout :D
Soms gewoon 10 seconde stiltes die erin vallen. Nu hoeft het niet allemaal niveau Brundle te zijn van enthousiasme, maar een beetje vermaak wil ik toch wel hebben tijdens het kijken. Bij RTL val ik regelmatig gewoon in slaap... :O

• Señor Sjon
BBC mist anders ook genoeg hoor, vooral als het een niet-Engelsman is.

• Raven__NL
Señor Sjon schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:41:
BBC mist anders ook genoeg hoor, vooral als het een niet-Engelsman is.
Fouten maken is menselijk.
Daarom zitten ze bij de BBC / Sky ook met zijn 2en en verbeteren ze elkaar indien nodig.

• Jolke
Wat ik wel mooi vind bij BBC is dat ze elkaar afwisselen in 10 seconden takt.

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Het kan aan mij liggen maar ik vind de coverage van Sky zo goed dat ik alleen nog maar Sky F1 wil kijken. Niet perfect maar wel met uitgebreide voorbeschouwingen, goede analyses en ik heb ze nog maar op zeer weinig foutjes kunnen betrappen. Jammer dat ik niet de mogelijkheid krijg om dit legaal te kijken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Jolke
Ze zijn enigszins pro-Button en pro-Hamilton, maar welke commentator is er nou niet voor zijn eigen landgenoot :)

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Raven__NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:49:
[...]

Fouten maken is menselijk.
Daarom zitten ze bij de BBC / Sky ook met zijn 2en en verbeteren ze elkaar indien nodig.
En daarom hebben mensen een hekel aan Olliemollie, omdat de zender geen geld vrijmaakt voor een tweede commentator. Wat niet handig is. Misschien volgend jaar weer als we opgehyped zijn, misschien net als in 2005 twee Nederlanders tegelijk? De kans erop lijkt steeds wat groter te worden :)

• Hakkow
Mocht dat inderdaad gebeuren zou Sport1 gek zijn als ze daar geen gebruik van zouden maken. 2 Nederlanders in de F1 zou het juiste moment zijn om de uitzending naar het volgende niveau te tillen.
Misschien een behoorlijk marketing campagne om nieuwe aboonees kijkers te trekken, en de eerste 2 races gratis uitzenden om nieuwe kijkers te overtuigen van de nieuwe kwaliteit*

* wat ze dan wel waar moeten maken natuurlijk

• Raven__NL
Ik zie liever dat de Fia/Fom een optie geeft om een livestream in samenwerking met BBC/SKY via het internet te kunnen kijken voor een kleine vergoeding (5 euro ofzo)

Dat is win/win situatie voor beide lijkt mij.

Ze geven zelf ook aan dat ze te weinig met internet en social media doen. Dus dit lijkt mij wel een goed idee.

• Jolke
5 euro per keer? Daarmee haal je mij niet over de streep om het live te gaan kijken.

• Raven__NL
lol, lager is altijd beter.
Maar ik ging even uit van de Sport1 tarief wat 8 euro per wedstrijd is (wat ik zelf te duur vind in vehouding)

• SnowDude
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:20:

Triest? Als ze niet in hadden gegrepen bij die toko waren ze in juli al failliet gegaan. Als ze volgend jaar nog op de grid willen staan dan zullen ze dit soort dingen wel moeten doen. En waar op Kobayashi in plaats van Ericson? Dat zal wel met de contracten hebben te maken, ze kunnen Kobayashi waarschijnlijk makkelijker aan de kant zetten. En persoonlijk ben ik daar niet rouwig om, ik vind het een aardige gast, maar een middelmatige coureur.
Señor Sjon schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:15:
Mol wil best een co commentator, maar dan wel een met kennis. Hij heeft dit jaar ook al samen met Guido een FP3 gedaan en dat was erg leuk. "Vroeger" had hij altijd Alard in de pits rond lopen. En volgens mij fluisterde die hem ook wel het een en ander in zijn oren.

• Jolke
Ik vond dat een goede combi: Mol doet verslag op het veld, Kalff loopt door de pits met het laatste nieuws.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jolke schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:24:
5 euro per keer? Daarmee haal je mij niet over de streep om het live te gaan kijken.
Hiermee. 5 x 20 is 100 euro in een jaar. Moet wel serieus goede kwaliteit zijn dan, zonder gedoe met kunstmatige regeltjes etc. Dan kijk je tenminste naar een sport. (Goed, dit is dus Utopia).

• Hakkow
Dat zou voor sommige mensen een optie zijn, mensen die toch al achter de computer zitten tijdens een race bijvoorbeeld.
Maar denk je echt dat het gros van de F1 fans liever op een klein computer schermpje kijken tov de 40+" tv die aan de muur hangt?
Naast kost het extra moeite een stream op te zoeken, en is het ongezellig voor de rest van het gezin. Toen ik nog thuis woonde werd er met het hele gezin (excl moeders) gekeken naar de wedstrijd. Op een 15,4" laptopje word het lastig te kijken met 4 personen.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Die €15 boeit me totaal niet, ik kijk MotoGP ook en dus ook F1. Geen gezeik met reclame en ik kan gewoon kijken.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ga er echt niet voor betalen. De vrouw word al gek van de gedachte van autosport geluid dus mag ik naar boven. Nu nog kleine rot tv.
Daarbij heb ik nog jaarkaart van de lokale FC dus mis ik menige zondag al. Daarbij ook nog andere verplichtingen en als beginnend vader zijn de late/nacht races ook niet altijd een optie.

Ik mis dus te vaak een race om er voor willen te betalen en geld kan beter besteed worden.

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Ik wil best betalen voor de F1 content, maar als ik kijk naar hoe sport 1 de content verzorgt ben ik blij dat ik lekker naar sky kan kijken.

Maar ik geloof dat deze discussie al eerder als off-topic is beslecht door de mods.
[/OT]

Ik ben nog op zoek naar kaartjes voor zondag, de race in hongarije is me erg goed bevallen, we zaten naast de start grid, en zagen dus Hulkenberg uitvallen, Vettel en Perez spinnen. En daarbij was de hele race erg spannend. En dat voor de goedkoopste kaarten >:)

Nu maar hopen dat er op MP nog iets interesants voorbij komt voor zondag.....

• Hari-Bo
  • Laatst online: 18:35
Pierre61 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:01:
Die €15 boeit me totaal niet, ik kijk MotoGP ook en dus ook F1. Geen gezeik met reclame en ik kan gewoon kijken.
Ik ook het is de enige hobby die ik op tv volg en dat kost nu een paar euro op jaarbasis.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Jolke
Ik wil best betalen voor F1 content, maar dan wil ook kunnen kijken wanneer ik dat wil. Nu ben je verplicht een hele zondagmiddag voor de buis/scherm te hangen. Dat moet toch slimmer kunnen vandaag de dag :?

• Hari-Bo
  • Laatst online: 18:35
Jolke schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:12:
Ik wil best betalen voor F1 content, maar dan wil ook kunnen kijken wanneer ik dat wil. Nu ben je verplicht een hele zondagmiddag voor de buis/scherm te hangen. Dat moet toch slimmer kunnen vandaag de dag :?
Mee eens, maar ik heb tijdens mijn vakantie alles opgenomen met een digitale recorder.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 16:24
L1nt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:02:
Ga er echt niet voor betalen. De vrouw word al gek van de gedachte van autosport geluid dus mag ik naar boven. Nu nog kleine rot tv.
Daarbij heb ik nog jaarkaart van de lokale FC dus mis ik menige zondag al. Daarbij ook nog andere verplichtingen en als beginnend vader zijn de late/nacht races ook niet altijd een optie.

Ik mis dus te vaak een race om er voor willen te betalen en geld kan beter besteed worden.
Daarom heb ik deze :)

Afbeeldingslocatie: http://nl-nl.sennheiser.com/images/938/all/square/3075/square_list_rs_120_II_01_sq_sennheiser.png

• Hakkow
Daar heb je bij de nieuwe V6 dus geen last van :+

• Zamorano
  • Niet online
L1nt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:02:
De vrouw word al gek van de gedachte van autosport geluid
Nou, dan weet ze ook meteen wanneer het een handige tijd is om boodschappen te gaan doen of te gaan shoppen. :7

• SnowDude
Jolke schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:12:
Daarvoor heb ik een HDD recorder staan;)
Jurgen schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:04:
Ik ben nog op zoek naar kaartjes voor zondag, de race in hongarije is me erg goed bevallen, we zaten naast de start grid, en zagen dus Hulkenberg uitvallen, Vettel en Perez spinnen. En daarbij was de hele race erg spannend. En dat voor de goedkoopste kaarten >:)

Nu maar hopen dat er op MP nog iets interesants voorbij komt voor zondag.....
Is alles al uitverkocht dan? Volgens mij is spa nooit helemaal uitverkocht.

Pagina: 1 ... 72 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.