Dat valt zo gigantisch op dat het lang blijft hangen, maar de meeste van zulke rare vleugels zijn zeer snel verboden door de FIA.Jolke schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:12:
[...]
Idd... dat is ook wat ik kon herinneren, die achterlijke vleugels overal die de aerodynamica ten goede zouden komen.
De vleugel op de neus (had Jordan ook als ik me niet vergis) is alleen in een vrije training gebruikt. De X-wings is wel mee geracet en zelfs door driekwart van de grid overgenomen voordat de FIA het beu was. Hier bijv. van Ferrari:

Vond persoonlijk die dubbele vleugels op de neus ook erg lelijk; de "dombo oren" van BAR/Honda, de viking horens van Sauber, de twin towers van BMW... Allemaal erg lelijk.
Sommige dingen kon ik dan overigens ook wel weer aan wennen, de vinnen aan de engine covers, de walrus neus van Williams en de viking horens van McLaren vond ik bij de introductie allemaal lelijk maar dat wende allemaal wel.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)