Nee volgens mij zijn er nog wel kaarten te krijgen, maar ik vind 120 euro nog iets te fors voor 1 dagje, dus vandaar dat ik het in de 2e hands regionen zoekSnowDude schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:25:
[...]
Is alles al uitverkocht dan? Volgens mij is spa nooit helemaal uitverkocht.
Dude, je weet wanneer zo'n race is? Op zondagmiddagZamorano schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:22:
[...]
Nou, dan weet ze ook meteen wanneer het een handige tijd is om boodschappen te gaan doen of te gaan shoppen.

De meeste supermarkten zijn op zondagmiddag toch gewoon open?Jolke schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:33:
[...]
Dude, je weet wanneer zo'n race is? Op zondagmiddag
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Bij ons is zo'n 3/4 van de winkels (incl supermarkten) gewoon open op zondag
Wou net zeggen, je kunt ook hier rustig op zondag van 13:00 tot 18:00 uur in de supermarkt rondlopen.Jolke schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:33:
[...]
Dude, je weet wanneer zo'n race is? Op zondagmiddag
Weet niet in wat voor gehucht jij woont dat dat niet kan...

Ehhh, ja, als je de race live wilt kijken, moet je inderdaad de halve middag voor de buis hangen.Jolke schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:12:
Ik wil best betalen voor F1 content, maar dan wil ook kunnen kijken wanneer ik dat wil. Nu ben je verplicht een hele zondagmiddag voor de buis/scherm te hangen. Dat moet toch slimmer kunnen vandaag de dag
Als je'm 's avonds wil kijken, dan moet je de halve avond voor de buis hangen
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
AzzKickah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:36:
[...]
Wou net zeggen, je kunt ook hier rustig op zondag van 13:00 tot 18:00 uur in de supermarkt rondlopen.
Weet niet in wat voor gehucht jij woont dat dat niet kan...
Duitsland loopt ongeveer een decennium achter op NL met dat soort zaken.
5 euro per race zou ik meteen overhebben voor Sky coverage, inclusief voorbeschouwing e.d.
5 euro per race zou ik meteen overhebben voor Sky coverage, inclusief voorbeschouwing e.d.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nou, in de randstad is het een uitzondering als winkels op zondag niet open zijn idd.Jolke schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:42:
[...]
![]()
Ben ik al te lang weg uit NL dat jullie gewoon standaard koopzondagen hebben? Hier in Duitsland zijn alleen op zondagochtend de bakkers open van 7-12, verder niets. Met uitzondering 1x jaar misschien en natuurlijk de grotere steden.
En er is ook altijd wel een supermarkt te vinden die open is.
Maar ja, dan zal ze wat anders moeten vinden om te doen.
Wel lekker rustig op zondag.Arfman schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:45:
Duitsland loopt ongeveer een decennium achter op NL met dat soort zaken.
Maar een paar euro heb ik er ook wel voor over, maar zoals gezegd, het moet het wel terug kunnen kijken wanneer ik het wil.

Foto van het circuit in Rusland.
Ik vind het nu al niks

Nee. Bah.
Zonder te lezen had ik het idee dat ik naar een miniatuurversie van een circuit aan het kijken was...

Nostalgie. Mooie, oude baan. Geen runoff-tarmac. En weddenschappen tussen coureurs
[ Voor 27% gewijzigd door Jejking op 21-08-2014 13:32 ]
Ah zo, zat in gedachte nog bij Madurodam-Rusland-Circuit 
Good old Spa... ik verheug me al op het weekend!
Good old Spa... ik verheug me al op het weekend!

Het meest opvallende aan het circuit zelf, niet wat er allemaal omheen ligt, is het tamelijk grote aantal aan 45 90° bochten (sukkel).AzzKickah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:19:
[afbeelding]
Ik vind het nu al niksZiet er kunstmatig uit, beetje geprobeerd op te leuken met allemaal kleurtjes. Rare modurodam-huisjes. Overal asfalt.
Nee. Bah.

[YouTube: http://youtu.be/1D7hIvZxAW4]
[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 21-08-2014 14:55 ]
Testing, one, two ...
Dat is gewoon het Olympisch dorp, alle Olympische dorpen zijn Madurodam-style, tenzij ze een oud Olympisch dorp hergebruikt hebben.AzzKickah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:19:
Ik vind het nu al niksZiet er kunstmatig uit, beetje geprobeerd op te leuken met allemaal kleurtjes. Rare madurodam-huisjes. Overal asfalt.
Veel ski-dorpen/villages zijn net zo "nep".
How do you save a random generator ?
Wie heeft die baan bedacht is zeker Hermann Tilke of niet
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Niet zeuren, prima races gezien op zijn banenPierre61 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:56:
Wie heeft die baan bedacht is zeker Hermann Tilke of niet
Doe ik dat dan, ik stel een vraag en met dit antwoord kan men helemaal niks meeMartinspire schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:59:
[...]
Niet zeuren, prima races gezien op zijn banen

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Een poging om bocht 8 van Istanbul Park na te maken (Diabolica)Jolke schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:55:
WTF? Wat is die u-turn daar in het midden?

All-Round nerd | iRacing Profiel
Dat was het medailleplein afgelopen winter.Jolke schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:55:
WTF? Wat is die u-turn daar in het midden?
DIt is de nieuwe neus van Caterham:

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Dat ziet er al een stuk mooier uit!SnowDude schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:18:
[...]
Dat was het medailleplein afgelopen winter.
DIt is de nieuwe neus van Caterham:
[afbeelding]
Zo, dat is wel heel last minute zeg! Wel een goede deal geweest voor Rossi om naar Marussia te gaan sinds hij bij Caterham weg is, mag meteen een race doen
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Die "Madurodam" huisjes horen bij het themepark (Sochi Park Adventureland) dat naast de baan ligt, ze horen niet bij de baan zelf.AzzKickah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:19:
[afbeelding]
Ik vind het nu al niksZiet er kunstmatig uit, beetje geprobeerd op te leuken met allemaal kleurtjes. Rare modurodam-huisjes. Overal asfalt.
Nee. Bah.

Voor zover ik kan zien is er structureel niets gewijzigd aan de neus. Alleen de vanity panel is wat mooier gemaakt.
[ Voor 28% gewijzigd door SnowDude op 21-08-2014 17:36 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Wat een onnatuurlijke baan zeg. Allemaal hoekbochten en dan opeens zo'n lange doordraaierhardware-lover schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:54:
[...]
Het meest opvallende aan het circuit zelf, niet wat er allemaal omheen ligt, is het tamelijk grote aantal aan 45 90° bochten (sukkel).
[afbeelding]
[video]
Ik vind het echt helemaal niks.
Zul je zien dat het daar een knotsgekke race wordt. Al verwacht ik het niet.
Lijkt me juist een prachtige baan. De 90 graden bochten vereisen veel mechanische grip, die vreemde lange knik vereist veel downforce en veel relatief lange stukken waar weinig downforce nodig is. De 90 graden bochten achter elkaar helpen ook bij het inhalen natuurlijk omdat er vaak meerdere lijnen mogelijk zijn, vooral bj de 2 links rechts links combinaties. Lijkt me eigenlijk een geweldige baan :-)Wat een onnatuurlijke baan zeg. Allemaal hoekbochten en dan opeens zo'n lange doordraaier
Ik vind het echt helemaal niks.
Zul je zien dat het daar een knotsgekke race wordt. Al verwacht ik het niet.
Moet wel toegeven dat het er vreemd uit ziet zo van bovenaf.
[ Voor 12% gewijzigd door Malt007 op 21-08-2014 18:41 ]
Verwijderd
Maar hebben we nu niet de ene rijdende chicane door de andere rijdende chicane vervangen? Al zal het knap zijn om trager te zijn dan Chilton. Hij rijdt iedere race uit! Big deal als je op 5 ronden achterstand aan het rondkruipen bent.
Bij die "jonge" team begrijp ik nooit precies wat ze nu eigenlijk doen in de F1. Wat voor doel hebben ze en hoe willen ze dat bereiken? Het lijkt erop dat ze nooit genoeg geld hebben voor de ontwikkeling en wanneer ze geld binnenhalen doen ze dat via paydrivers die op hun beurt weer de ontwikkeling remmen. Plus dat die alleen net genoeg in het laatje brengen om net niet failliet te gaan, maar echt opschieten doet het ook niet.
Redelijk kansloos wat mij betreft. Niets mis met kleinere teams, maar als je gewoon doelloos aan het rondrijden bent zie ik er niets nuttigs in.
Bij die "jonge" team begrijp ik nooit precies wat ze nu eigenlijk doen in de F1. Wat voor doel hebben ze en hoe willen ze dat bereiken? Het lijkt erop dat ze nooit genoeg geld hebben voor de ontwikkeling en wanneer ze geld binnenhalen doen ze dat via paydrivers die op hun beurt weer de ontwikkeling remmen. Plus dat die alleen net genoeg in het laatje brengen om net niet failliet te gaan, maar echt opschieten doet het ook niet.
Redelijk kansloos wat mij betreft. Niets mis met kleinere teams, maar als je gewoon doelloos aan het rondrijden bent zie ik er niets nuttigs in.
Goed nieuws voor Max, drie vrije trainingen dit jaar!
Austin eerste keer.
http://www.formule1.nl/ni...ppen-debuteert-in-austin/
Austin eerste keer.
I intend to live forever. So far, so good.
Gaaf hoor, nog even zonder al te veel druk oefenen kan helemaal geen kwaad. Daarvoor nog wel wat tests in F3.5 gok ik zo?IkWilbert schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:59:
Austin eerste keer.
En als de vaste rijders geblesseerd raken; valt hij dan in? Eerst even de superlicentie halen natuurlijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Roamor op 21-08-2014 20:14 ]
Het Indy infield lijkt er wel op en dat is voornamelijk een Mickey Mouse stuk.Malt007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 18:40:
[...]
Lijkt me juist een prachtige baan. De 90 graden bochten vereisen veel mechanische grip, die vreemde lange knik vereist veel downforce en veel relatief lange stukken waar weinig downforce nodig is. De 90 graden bochten achter elkaar helpen ook bij het inhalen natuurlijk omdat er vaak meerdere lijnen mogelijk zijn, vooral bj de 2 links rechts links combinaties. Lijkt me eigenlijk een geweldige baan :-)
Moet wel toegeven dat het er vreemd uit ziet zo van bovenaf.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
"wellicht" zegt men op verstappen.nl; http://www.verstappen.nl/?locatie=bericht&id=8726 , we zullen het vanzelf wel gaan zienIkWilbert schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:59:
Austin eerste keer.
Testing, one, two ...
Moet je om een vrije training te rijden ook een super lisentie hebben??
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
http://www.formula1.com/i...regulations/8683/fia.htmlErw schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:14:
Moet je om een vrije training te rijden ook een super licentie hebben??
4) LICENCES
4.1 All drivers, competitors and officials participating in the Championship must hold a FIA Super Licence. Applications for Super Licences must be made annually to the FIA through the applicant's ASN.
Wikipedia: FIA Super Licence
To qualify for an FIA Super Licence the requesting driver must already be the holder of a Grade A competition licence, and additionally meet the requirements of the 2013 FIA International Sporting Code, Appendix L.[1][2] These requirements state that the driver must be either the reigning champion in a lower category of motor sport, for example Formula 3 (British, Italian or Japanese championship, or Euro Series), Formula 2, or GP2 Series (formerly known as Formula 3000), or must have consistently finished well in these categories. For example, a driver finishing in the first three positions five times within the last two years in GP2 will be eligible for a Super Licence.
Het lijkt me geen probleem te worden v.w.b. licentie?
[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 21-08-2014 22:27 ]
Testing, one, two ...
Nou, maak er maar definitief van : http://www.gpupdate.net/n...ainingen-voor-verstappen/hardware-lover schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:28:
[...]
"wellicht" zegt men op verstappen.nl; http://www.verstappen.nl/?locatie=bericht&id=8726 , we zullen het vanzelf wel gaan zien
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ja, dat schreef IkWilbert ook al... 
IkWilbert schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:59:
Austin eerste keer.
De berichtgeving op Verstappen.nl was later dan op andere sites en daar maakt men melding van "wellicht", maar boeien, het maakt mij niet uit of het dit jaar nog is tijdens een vrije training of volgend jaar in maart. DAT ie F1 gaat rijden vind ik veel belangrijkerasing schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:53:
[...]
Nou, maak er maar definitief van : http://www.gpupdate.net/n...ainingen-voor-verstappen/
Maar ik verwacht Maxje morgen_ochtend al in de pits te spotten, en anders wordt dat zaterdag/zondag wel, of gewoon het hele weekeinde
[ Voor 11% gewijzigd door hardware-lover op 22-08-2014 00:31 ]
Testing, one, two ...
Hij was er gisteren in ieder geval wel. De BBC heeft hem geïnterviewd, wordt zaterdag uitgezonden.hardware-lover schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:25:
[...]
De berichtgeving op Verstappen.nl was later dan op andere sites en daar maakt men melding van "wellicht", maar boeien, het maakt mij niet uit of het dit jaar nog is tijdens een vrije training of volgend jaar in maart. DAT ie F1 gaat rijden vind ik veel belangrijker
Maar ik verwacht Maxje morgen_ochtend al in de pits te spotten, en anders wordt dat zaterdag/zondag wel, of gewoon het hele weekeinde
Vincere Per Belli
Verstappen.nl houdt altijd een slag om de arm. Ervaringen uit het verleden toen Jos aan een F1 zitje wilde komen. Gelukkig voor ons gaat het voor Max van een leien dakje en heeft hij mid season al een vaste plek voor volgend jaar.
Ik ben HEEL benieuwd wat hij kan als hij in de Torro Rosso de baan op mag.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik ook! Zeker omdat ik na een half seizoen toch best onder de indruk van Kvyat ben. Ik vermoed dat Max er nog een flinke kluif aan gaat krijgen om zijn teamgenoot te verslaan volgend jaar, maar dat is koffiedik kijken voorlopig.asing schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:17:
WTF, op de BBC word net verteld dat Chilton de rest van het weekend toch gaat rijden

Caterham post net een foto van de rondetijden... staat toch echt Rossi in de lijst en geen ChiltonChakotay schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:12:
WTF, op de BBC word net verteld dat Chilton de rest van het weekend toch gaat rijden
https://twitter.com/CaterhamF1/status/502728374826336256
[ Voor 9% gewijzigd door IkWilbert op 22-08-2014 10:15 ]
Rossi rijdt nu in FP1 ook idd, maar vanaf FP2 stapt Max (niet die...IkWilbert schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:14:
[...]
Caterham post net een foto van de rondetijden... staat toch echt Rossi in de lijst en geen Chilton
Ah ok... nou het zal wel... tis allemaal niet meer te volgen met al die wisselingenChakotay schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:15:
[...]
Rossi rijdt nu in FP1 ook idd, maar vanaf FP2 stapt Max (niet die...) weer in.

Inderdaad net bevestigd dat Chilton gewoon dit weekend rijdt. De reden was natuurlijk ook iets met het contract van Chilton. Misschien moest hij even snel $$ neerleggen om zijn zitje te behouden?
Verwijderd
Het systeem wat ze eerder gebruikt hebben om die zinloze "Bernie says" banners op het scherm te krijgen worden nu commercieel ingezet, weer extra reclameruimte om te verkopen.
Dat is een beter doel voor dat systeem dan die kansloze 'Bernie says' berichten. Dat was echt om te huilen..
Het kan natuurlijk ook leuke dingen toevoegen, zoals namen 'op het asfalt' bij de start o.i.d.
Dat heb ik dacht ik al 1x gezien. Dat moeten ze inderdaad veel meer doen. Met zoveel verschillende dingen kan dat.Hoogie2004 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:55:
Het kan natuurlijk ook leuke dingen toevoegen, zoals namen 'op het asfalt' bij de start o.i.d.
Dit soort dingetjes mis ik (stream). Wanneer deden ze dat dan?AzzKickah schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:29:
[...]
Dat heb ik dacht ik al 1x gezien. Dat moeten ze inderdaad veel meer doen. Met zoveel verschillende dingen kan dat.
Edit: wat een gepruts bij Marussia met Chilton / Rossi. Dat verhaal is nóg overduidelijker dan de Lotterer / Kobayashi-switch

[ Voor 52% gewijzigd door Jejking op 22-08-2014 11:37 ]
Dat doen ze dus nog niet, wat ik persoonlijk wel jammer vind.Jejking schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:35:
[...]
Dit soort dingetjes mis ik (stream). Wanneer deden ze dat dan?
Edit: wat een gepruts bij Marussia met Chilton / Rossi. Dat verhaal is nóg overduidelijker dan de Lotterer / Kobayashi-switch
Overigens, Lotterer sneller als Ericsson

[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-08-2014 11:38 ]
Ik vind dat niet zo verrassend. Hij is een door de wol geverfde coureur en F1 is zodanig anders geworden dit jaar (V6, turbo's, banden op de juiste manier gebruiken/sparen) dat het eigenlijk helemaal niet zover afzit van de techniek waarmee hij met Audi in het WEC rijdt.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Chilton is volgens mij echt de saaiste/langzaamste coureur van het veld. Ik was benieuwd geweest wat Rossi in die auto had gekund. Bianchi heeft toch best aardige dingen laten zien.Hakkow schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:19:
Inderdaad net bevestigd dat Chilton gewoon dit weekend rijdt. De reden was natuurlijk ook iets met het contract van Chilton. Misschien moest hij even snel $$ neerleggen om zijn zitje te behouden?
Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel MB de F1 app ongeveer verstookt tijdens een race?
Aankomend weekend ga ik naar de race in België en het leek mij handig de app te gebruiken, heb echter een datalimiet van 35mb in het buitenland
Aankomend weekend ga ik naar de race in België en het leek mij handig de app te gebruiken, heb echter een datalimiet van 35mb in het buitenland
Dan nog, ik vind dit ontzettend slechte reclame voor Ericsson. Natuurlijk zit de Caterham snel aan zijn limiet, en halen beide coureurs er ongeveer uit wat erin zit, maar dan mag een half seizoen ervaring in die wagen er toch wel voor zorgen dat je iig sneller bent als iemand die 24 rondjes in zo'n ding heeft gereden...Arfman schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:42:
Ik vind dat niet zo verrassend. Hij is een door de wol geverfde coureur en F1 is zodanig anders geworden dit jaar (V6, turbo's, banden op de juiste manier gebruiken/sparen) dat het eigenlijk helemaal niet zover afzit van de techniek waarmee hij met Audi in het WEC rijdt.
Van de andere kant is het wel reclame voor Lotterer dus
De Caterham's zijn overigens tergend langzaam, vergeleken met de rest, het gat lijkt wel 2x zo groot als voor de zomerstop.
In die zin is het achteraf ook niet zo'n slechte stap van van der Garde geweest om weg te gaan bij Caterham. Nu raced hij inderdaad niet, maar nog een jaar kansloos achteraan rijden in dat hok had zijn carrière ook niet veel gebracht. En wat ik er van begrijp maakt hij serieus kans op het zitje bij Sauber volgend jaar.Hoogie2004 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:45:
[...]
Dan nog, ik vind dit ontzettend slechte reclame voor Ericsson. Natuurlijk zit de Caterham snel aan zijn limiet, en halen beide coureurs er ongeveer uit wat erin zit, maar dan mag een half seizoen ervaring in die wagen er toch wel voor zorgen dat je iig sneller bent als iemand die 24 rondjes in zo'n ding heeft gereden...
Van de andere kant is het wel reclame voor Lotterer dusBen wel benieuwd hoe hij het weekend afmaakt na zo'n start.
De Caterham's zijn overigens tergend langzaam, vergeleken met de rest, het gat lijkt wel 2x zo groot als voor de zomerstop.
Als ik me niet vergis heeft alleen Lotterer het nieuwe pakket en rijdt Ericsson nog met de oude auto.Hoogie2004 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:38:
[...]
Dat doen ze dus nog niet, wat ik persoonlijk wel jammer vind.
Overigens, Lotterer sneller als Ericsson
Lastig vergelijken dus. Lotterer een tiende sneller dan Ericsson... maar wat als de grote update die auto 1,5 seconde heeft gebracht?
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Een update die 1.5 seconde brengt bestaat eigenlijk niet, tenzij er ineens een Mercedes motor achterin de Red Bull hangt
.
Zeker bij een arm achterhoedeteam als Caterham zullen de schaarse ontwikkelingen die er zijn niet echt veel tijd brengen verwacht ik.
Zeker bij een arm achterhoedeteam als Caterham zullen de schaarse ontwikkelingen die er zijn niet echt veel tijd brengen verwacht ik.
Ze herzien bijna de complete auto... neus, sidepods, bodem.Arfman schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:43:
Een update die 1.5 seconde brengt bestaat eigenlijk niet, tenzij er ineens een Mercedes motor achterin de Red Bull hangt.
Vergeet daarnaast niet dat het juist voor slechte auto's makkelijker is om flink tijd te winnen dan voor hele goede auto's.
2 seconde tijdswinst en ze rijden gelijkwaardige tijden aan Marussia afgaande op VT1. Caterham die met een goede update weer de strijd met Marussia aan kan gaan lijkt me toch niet geheel onrealistisch.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Hm, er word op het moment een nieuwe motor in Vettel zijn wagen geschroefd... Als dat een echt nieuwe is ipv een oude hergebruiken is het #6 en mag hij 10 plekjes naar achteren morgen

Volgens twitter is het een nieuwe (en tevens zijn laatste)Chakotay schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:58:
Hm, er word op het moment een nieuwe motor in Vettel zijn wagen geschroefd... Als dat een echt nieuwe is ipv een oude hergebruiken is het #6 en mag hij 10 plekjes naar achteren morgen
Vincere Per Belli
Het zal Maldonado eens niet zijn
Verwijderd
Horner zegt dat dit nummer 4 is, dus buiten het missen van deze sessie geen consequenties voor Vettel.
why the f*ck deed ie dat? xD Hij was al van het gras af .. en ging weer terug het gras op...SnowDude schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:07:
Het zal Maldonado eens niet zijn
Verwijderd
Omdat ie niet kan rijden 
Lol, McNish maakt er ook een grap over, typisch.
Lol, McNish maakt er ook een grap over, typisch.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 14:14 ]
Wat deed Maldonado?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Verwijderd
Hij reed het gras op, ging terug de baan op maar voordat ie helemaal terug was reed ie vol het gras op en ging er hard af. Auto in de kreukels dus einde VT.
Lotterer niet hetzelfde materiaal geven als Ericsson is een slechte zet. Dan weet je nog niet wat de onderlinge verhoudingen zijn. Nu zal de Caterham ivm de Audi wel rijden als een winkelwagentje op 4 zwenkwieltjes, maar wie weet kan Lotterer wel een puntje scoren.
Overigens mogen teams niet straffeloos rijders wisselen. Volgens mij nocht dat maar een keer of 3. Of die regel nog geldig is weet ik niet.
Overigens mogen teams niet straffeloos rijders wisselen. Volgens mij nocht dat maar een keer of 3. Of die regel nog geldig is weet ik niet.
haha sky: maybe hey needs to learn the green is grass and very slippy, the black is the tarmac with lots of grip
Maldonado crash: http://gfycat.com/FalseSerpentineKillifish
heel vreemd, hij lijkt alles compleet onder controle te hebben, stuurt van de curb af terug de baan op en dan ineens weer terug naar rechts... wat is die aan het doen daar?
Knaldonado

Of hij zit niet op te letten, of hij had een lekke band rechts achter
Ik stem op niet op te letten. Afgaande op zijn stuurgedrag... hij stuurt zelf ver genoeg terug de baan op en stuurt wel iets naar rechts toe...SnowDude schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:43:
Of hij zit niet op te letten, of hij had een lekke band rechts achter
Ik vermoed dat doordat de rechtervoorwiel de grip verloor in t gras, de auto naar rechts werd geduwd. De camber op de voorwielen zorgt hier wel voor.
Kijk maar goed naar t filmpje. Zodra de rechtervoorwiel het gras raakt schiet de auto naar rechts, tot hij op de lichtgroene strook komt en rechtsvoor weer grip heeft. Als hij dan terug stuurt moet hij weer over het gras en dan gaat t fout.
De fout die hij maakt is dus gewoon te laat van de curbs af waardoor hij in t gras komt. De auto doet de rest
Kijk maar goed naar t filmpje. Zodra de rechtervoorwiel het gras raakt schiet de auto naar rechts, tot hij op de lichtgroene strook komt en rechtsvoor weer grip heeft. Als hij dan terug stuurt moet hij weer over het gras en dan gaat t fout.
De fout die hij maakt is dus gewoon te laat van de curbs af waardoor hij in t gras komt. De auto doet de rest
Zodra hij op het gras komt is het inderdaard afgelopen, maar waarom komt hij daar? Hij stuurt naar links om van de curb af te komen, en dan ineens weer licht terug naar rechts zonder dat daar een reden voor lijkt. Hoop dat er nog beelden van buiten komen zodat we kunnen zien waar de achterkant was
Edit: dat hij het stuur loslaat, is dat om de handen te beschermen tegen het draaien van het stuur bij impact met de muur?
Edit: dat hij het stuur loslaat, is dat om de handen te beschermen tegen het draaien van het stuur bij impact met de muur?
[ Voor 17% gewijzigd door Polbeer91 op 22-08-2014 14:55 ]
Mijn god die vent kan echt niet rijden he.

Wat een clown inderdaad. Alle tijd en ruimte om rustig naar links te sturen, maar nog niet van het gras kunnen houden!
We hebben het over Maldonado he....Polbeer91 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:37:
[...]
heel vreemd, hij lijkt alles compleet onder controle te hebben,
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja. Dit is normaal in single seaters.Polbeer91 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:50:
Als je dit niet doet, breek je je duimen.
En mogelijk je polsen/onderarmen.Niellie41 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:34:
[...]
Ja. Dit is normaal in single seaters.
Ik denk dat hij hoopte "op de witte lijn" te zitten, maar helaas mankeert Maldonado wat en zat ie naast de witte lijn. En dan krijg je dus dit
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Is de 2e keer voor Maldonado dit seizoen. In, volgens mij, Australië of Maleisië reed hij ook zonder reden van de baan omdat hij druk bezig was met de instellingen op zijn stuurtje.
Maldonado is imo gewoon een erg slechte multitasker en dus niet geschikt voor F1 anno 2014. Echt zonde dat daar geen andere coureurvoor komt.
Maldonado is imo gewoon een erg slechte multitasker en dus niet geschikt voor F1 anno 2014. Echt zonde dat daar geen andere coureurvoor komt.
Je zou zeggen dat ze ervaring hebben in witte lijntjes in Venezuela.tdw schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:44:
Ik denk dat hij hoopte "op de witte lijn" te zitten, maar helaas mankeert Maldonado wat en zat ie naast de witte lijn. En dan krijg je dus dit
Het is altijd een goede reactie om het stuur los te laten. Net als dat je je bij een auto met rolkooi ook nooit vast moet houden aan de kooi zelf. Als die auto gaat rollen zitten je vingers tussen de body en de kooi geklemd (als ze er nog zitten).Niellie41 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:34:
[...]
Ja. Dit is normaal in single seaters.
Ik las laatst een boek waarin Michael Krumm schreef dat als je je armen kruist over je borst, dat je dan nog geen controle hebt over je armen en zo kan je je nog steeds blesseren. Wat Krumm al jaren doet (en met "succes"), is handen aan het stuur houden, met de duimen uit het stuur natuurlijk, koppeling en rem vol intrappen. Vlak voor de impact in ademen en alle spieren inspannen.
Dit geldt dan voor GT auto's.
Dit geldt dan voor GT auto's.
Bij een Sport1 go - abonnement, kun je de race als die voorbij is, altijd nog terugkijken.Jolke schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:50:
[...]
Wel lekker rustig op zondag.
Maar een paar euro heb ik er ook wel voor over, maar zoals gezegd, het moet het wel terug kunnen kijken wanneer ik het wil.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Weer zo'n rare crash door een grasveld wat lager ligt dan het circuit zelf.
Wanneer dit gelijk ligt dan krjig je ook niet van die vliegende auto's
Villeneuve is ook weer een cry-baby hoor, nou ben ik biased want ik heb hem echt nooit gemogen.:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/115490
Ach, je hoort ook niet gelijk in een wereldkampioenschap winnende auto te stappen, maar je zelf omhoog te vechten via de kleine teams.SnowDude schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:03:
Villeneuve is ook weer een cry-baby hoor, nou ben ik biased want ik heb hem echt nooit gemogen.:
Oh wacht, wat was Williams in 1996 ook al weer?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Terwijl hij het wel goed gedaan had in Indy series wat ik toch wel hoogstaander vind dan F3/GP3-GP2, en er zijn anderen geweest die "meteen" naar een topteam gingen.gambieter schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:09:
[...]
Ach, je hoort ook niet gelijk in een wereldkampioenschap winnende auto te stappen, maar je zelf omhoog te vechten via de kleine teams.
Oh wacht, wat was Williams in 1996 ook al weer?
Ookal is dat dus een beetje hypocriet, hij heeft wel een punt, waar is de grens, misschien zijn kinderen van 10-12 wel het snelste, moeten we dat willen ???
Ik vind verder dat professioneel sporten onder de 20 zowiezo iets wat imho verboden moet worden, het operationele leeftijdswindow bij bv snowboarden is bv al tussen de 12 en 16 als je ouder bent dan "kan" je al niet meer meedoen, wat de olympische/sportieve message van "iedereen kan meedoen" natuurlijk rechtstreeks onderuit haalt.
Dat steeds jonger worden zorgt er ook voor dat de kans voor iedereen om mee te doen steeds kleiner wordt, aangezien de family backing nog weer belangrijker wordt, je kan met je zakgeld nl nooit van z`n leven dit traject financieren.
How do you save a random generator ?
Hij lanceert over de rode hoge curbstone, helaas niet de eerste en ook niet de laatste keer dat zoiets gebeurt.tlpeter schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:02:
Weer zo'n rare crash door een grasveld wat lager ligt dan het circuit zelf.
Andere sporten zijn daarin nog extremer, tennis en atletiek bijvoorbeeld. Maar vergeet niet dat karten ook door velen semi-professioneel wordt gedaan. Dus verbieden onder de 20 is niet echt reeël denk ik.enchion schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:32:
[...]
Ik vind verder dat professioneel sporten onder de 20 zowiezo iets wat imho verboden moet worden, het operationele leeftijdswindow bij bv snowboarden is bv al tussen de 12 en 16 als je ouder bent dan "kan" je al niet meer meedoen, wat de olympische/sportieve message van "iedereen kan meedoen" natuurlijk rechtstreeks onderuit haalt.
Op zich vind ik de eisen voor de superlicentie redelijk objectief en reeël; minstens 16 jaar, en aantonen dat je de snelheid en verantwoordelijkheid hebt om fatsoenlijk mee te kunnen doen.
Hoe oud is Maldonado ook alweer?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.