[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.711 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:41

Pierre

Van nature lui!

Hahaha geweldig

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Hahaha wat een sukkel die Hamilton

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:33

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Wat een fout van Hamilton hahaha.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:41

Pierre

Van nature lui!

Kijk hem lopen head down

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bye bye kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 17:18

AzzKickah

06-CENSORED

Leuke uitslag natuurlijk maar voor m'n pool is dit wel dikke poep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AzzKickah schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:04:
Leuke uitslag natuurlijk maar voor m'n pool is dit wel dikke poep :P
Voor mij hoef je niet bang te zijn. Mijn halve selectie strandde in Q3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Phusebox schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:05:
[...]

Voor mij hoef je niet bang te zijn. Mijn halve selectie strandde in Q3
Ja hehe die van mij ook :P Q1 bedoel je toch? :+

[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 05-07-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Maar 4 sec in die laatste sector? Dat is toch ook echt niet normaal. Zeker weten dat het geen timing error is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:33

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Het gat van mercedes is wel groot. Verbazend eigenlijk dat ze zoveel sneller zijn in weinig grip condities.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Ik denk dat ie het nu wel kan opgeven inderdaad. De uitvalbeurt kostte 'm 4 races om in de buurt van Rosberg te komen. Hij was in Canada natuurlijk ook uitgevallen en met zesde plekken haal je 'm nooit meer in natuurlijk... T zou mij benieuwen als ie dit jaar nog WK wordt iig

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:05

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

baan was verrassend goed .. er was ook geen spray achter de wagen van Vettel te zien !

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik denk dat Hamilton binnen een aantal races (eind dit jaar) gaat aankondigen dat hij net als Kimi er binnen een tijdje een eind aan z`n F1 carriere gaat maken.

Heb een beetje het idee dat voor hem de lol er langzaamaan uit aan het sijpelen is.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:42

Harrie

NederVlaming

Phusebox schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:06:
Maar 4 sec in die laatste sector? Dat is toch ook echt niet normaal. Zeker weten dat het geen timing error is?
Ja dat is echt wel veel. Maar toen Hamilton zijn tijd zette was sector 3 echt nat en kwamen ze de laatste bochten door gegleden. Jammer dat hij zich dit niet realiseerde toen hij in zijn laatste lap niet sneller was in sector 1 en 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

tdw schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:07:
[...]

Ik denk dat ie het nu wel kan opgeven inderdaad. De uitvalbeurt kostte 'm 4 races om in de buurt van Rosberg te komen. Hij was in Canada natuurlijk ook uitgevallen en met zesde plekken haal je 'm nooit meer in natuurlijk... T zou mij benieuwen als ie dit jaar nog WK wordt iig
In Oostenrijk pakte hij ook iets van 4? plaatsen in de eerste ronde en al een paar direct bij de start. Hij zal morgen zeker wel voor de podiumplaatsen vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Ik moest erg gniffelen om de Marrussia die op de eerste pagina van de uitslag kwam te staan :+
Erg leuk voor dat team en gewoon briljant gebruik gemaakt van de omstandigheden. Bianchi heeft puik gereden :Y

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:54
Martinspire schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:13:
Ik moest erg gniffelen om de Marrussia die op de eerste pagina van de uitslag kwam te staan :+
Erg leuk voor dat team en gewoon briljant gebruik gemaakt van de omstandigheden. Bianchi heeft puik gereden :Y
Ik mag hem niet! Maar vergeet Chilton ook echt niet hoor.
Ook zeer knap van hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ferrari :'). Echt een stel prutsers zijn dat geworden :w :F . Voor Mercedes is het kampioenschap ook wel beslist denk ik, Rosberg moet kampioen worden want dit presteert dit seizoen een stuk beter. En Caterham :'), heeft Albers direct een prachtige kans om te shinen en dat verprutst die het zo ;w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 21:22
Dat wordt een hele boeiende race morgen met heel veel actie! Wat een quali! Wat normaal in het midden staat, lag te slapen. Prima van Button en Hulkenberg!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Cubic X schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:32:
Ferrari :'). Echt een stel prutsers zijn dat geworden :w :F . Voor Mercedes is het kampioenschap ook wel beslist denk ik, Rosberg moet kampioen worden want dit presteert dit seizoen een stuk beter. En Caterham :'), heeft Albers direct een prachtige kans om te shinen en dat verprutst die het zo ;w .
Want wat kan Albers hier aan doen precies?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 21:22
soulcrusher schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:58:
[...]
Want wat kan Albers hier aan doen precies?
Nou niets! Ik weet niet eens of hij op dit moment al de rol vervult. Zo ja, dan moet hij eerst ingewerkt worden en daarna kan hij er toch niet veel aan doen. Ja hij is de teambaas. Maar nee, niet de coureur, de ontwerper of één van de engineers.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah iemand die een bedrijf als Ferrari F1 een stel prutsers noemt kun je toch ook niet echt serieus meer nemen.

Ze zaten er 30 sec naast, gewoon vette pech. Volgens mij had iedereen daar ook wel begrip voor, inclusief de rijders. Reacties van Alonso en Raikkonen naar BBC zeiden in ieder geval genoeg, toen ze aan de snelste ronde begonnen was het net in 1 bocht iets te nat.

Natuurlijk dramatisch voor een team als Ferrari om niet door Q1 heen te komen, maar met zo'n onvoorspelbaar weer kun je ook wel eens pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Nouja het is natuurlijk ook een risico om het weer op de laatste minuut aan te laten komen. Het is al vaker gebeurd dat er iemand afspint en geel veroorzaakt. Nu ook weer 2x. Onnodig dit, doe dan gewoon een ronde extra

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Phusebox schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 14:34:
[...]

Ach kom op als jij als coureur als een kip zonder kop naar je team luistert terwijl iedereen met een normaal gezond verstand ziet dat je naar buiten moet gaan ben je gewoon echt niet F1 waardig.

Als ik Alonso was zou ik ook per direct stoppen, samen met Kimi. Dan kan Ferrari ook opdoeken. Bah wat een klote team is dat zeg.
Tuurlijk :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat een random rant zeg. Doe gewoon even rationeel. Tuurlijk is het niet leuk, maar bedenk ook even dat de favorieten er ook naast staan (Williams). Die moeten ook maar meteen weg Phusebox?

O ja, @ Albers-discussie, hij werkt er net een week ongeveer. Tuurlijk is dit zijn schuld. Volgens mij zit hij niet eens op de strategische afdeling, en kent de baanomstandigheden niet omdat hij geen rijder is. Dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ferrari is gewoon al jaren bagger, jarenlang race na race tactische blunders. Regelmatig domme beslissingen in de kwalificatie etc.

Dit was echt niet even pech. Dit roep je gewoon over jezelf af door te denken dat doen we wel even in de laatste minuten. En dan ga je nat (net zoals Nederland dat straks gaat want je geluk is er niet altijd om je onkunde te maskeren).

Of was het ook pech dat Hamilton nu p6 staat? Hij kwam nog minder dan 30 sec te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Phusebox schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:09:
Ferrari is gewoon al jaren bagger, jarenlang race na race tactische blunders. Regelmatig domme beslissingen in de kwalificatie etc.

Dit was echt niet even pech. Dit roep je gewoon over jezelf af door te denken dat doen we wel even in de laatste minuten. En dan ga je nat (net zoals Nederland dat straks gaat want je geluk is er niet altijd om je onkunde te maskeren).

Of was het ook pech dat Hamilton nu p6 staat? Hij kwam nog minder dan 30 sec te kort.
Ha :D

Over Ferrari heb je redelijk gelijk hoor.

Maldonado overigens achteraan de grid gezet omdat ie niet meer genoeg brandstof had na de Quali, maar hij mag wel voor de Caterham's starten want die zaten niet binnen de 107% :X

[ Voor 12% gewijzigd door AzzKickah op 05-07-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:09:

Nee je begrijpt het niet.

Tijdens Q1 was er een heel beperkt tijdslot waarin de baan optimaal was. Dit was niet helemaal aan het begin, maar juist richting het einde. Ferrari heeft dit tijdslot op 30 sec na gemist, tijdens de outlap was de baan snel, maar tijdens de snelle ronde was er 1 bocht die net te nat was.

Dit tijdslot was ook helemaal niet zo lang en extreem lastig te voorspellen wanneer dit was. Oftewel gewoon domme pech en verder nergens iets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Phusebox heeft wel een beetje gelijk dat Ferrari te lief geworden is, beetje teveel gezellige Italiaanse familie sfeer.
Net als ten tijde van Jean Alesi, mooie auto`s met mooie rijders maar weinig echte harde soelaas.

Daarentegen vond ik persoonlijk de heerschappij met MS 1 van de minst interessante/boeiende periodes van de F1 ooit, ookal is F1 dit jaar dat record dik aan het breken.

Zelf vind ik Ferrari eigenlijk altijd het mooiste team wanneer ze in een underdog situatie zitten, maar dan niet net als nu in een dead-dog situatie.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 17-09 15:26
Zo te zien wordt het ook weer typisch Engels weer vandaag, bewolkt, zon en kansen op regen. Leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:20

Arfman

Drome!

Mooi regenbuitje tussendoor zou geweldig zijn, zeker als dat gebeurt rond de eerste of tweede ronde pitstops. Lekker random het veld door elkaar :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

[b]enchion schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:28:[/b

...

Daarentegen vond ik persoonlijk de heerschappij met MS 1 van de minst interessante/boeiende periodes van de F1 ooit, ookal is F1 dit jaar dat record dik aan het breken.

...
Het verschil met toen is volgens mij vooral dat er nu (nog) 2 rijders zijn die met elkaar strijden, zonder een duidelijke voorkeur/strategie van het team (voorlopig). De dominantie van Mercedes overtreft inderdaad die van MS toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwoa, valt wel mee toch? Ik zie Mercedes nog steeds niet de rest van de top tien op een ronde achterstand zetten. Dat deed Schumacher toch wel regelmatig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 16:14
Dat gebeurt eigenlijk al nauwelijks meer sinds de introductie van de SC.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plus dat ze tegenwoordig materiaal moeten sparen. In het verleden ging je gewoon zo snel als je maar wou en zette je iedereen op een ronde . Tegenwoordig rij je op 1 pitstop van de volgende en ga je daarna in savingsmode om maximaal materiaal en brandstof te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:39:
Mwoa, valt wel mee toch? Ik zie Mercedes nog steeds niet de rest van de top tien op een ronde achterstand zetten. Dat deed Schumacher toch wel regelmatig?
In Spanje zat alleen de top 6 nog in dezelfde ronde, dat zijn maar liefst 4 niet mercedesen. Gelukkig komt het verder idd niet vaak voor.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Arfman schreef op zondag 06 juli 2014 @ 10:15:
Mooi regenbuitje tussendoor zou geweldig zijn, zeker als dat gebeurt rond de eerste of tweede ronde pitstops. Lekker random het veld door elkaar :)
Uitgesloten volgens de BBC: http://www.bbc.com/weather/2637827

Optocht incoming in 3..2..1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Hopelijk doet Lewis weer zo'n vlammend paar eerste rondes als in Oostenrijk en krijgen we toch nog een race :*) Ik geloof er in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ik hoop dat Vettel weer eens een race gaat winnen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik ben wel benieuwd maar verwacht niet erg veel van deze race.
Ik hoop dat ik er compleet naast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Shit Massa en Raikkonen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Woww, wat een klapper !, het viel mee ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Albert020 op 06-07-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Replay please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Kimi ging naast de track en verloor de auto bij het terug op de track komen en Massa reed op hem in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Beste klap voor Kimi zeg, damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Knap van massa om die nog te proberen te ontwijken. Anders zat hij vol in raikonen

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Massa gooit echt alles toe om Raikkonen te ontwijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Herstart *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

:N

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Damn, dat was een flinke klap voor Kimi... die zal zeker een paar weekjes rustig aan moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En dit gebeurt dus dagelijks met mensen die een bermpje pakken en overcorrigeren. Mooi voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 07:28
In dit geval kwam het door het stuiteren van de auto (rechter achterwiel komt van de grond).

[ Voor 26% gewijzigd door voske op 06-07-2014 14:11 ]

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Señor Sjon schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:09:
En dit gebeurt dus dagelijks met mensen die een bermpje pakken en overcorrigeren. Mooi voorbeeld.
Nou Kimi pakt bij het terug de baan opgaan een beste hobbel mee. Dat helpt niet bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Je zag bij Kimi goed hoe hij corrigeerde, zijn correctie corrigeerde en toen de wagen verloor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Rode vlag en nu? Helemaal opnieuw? Ze hebben geen volle ronde afgelegd.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jup, doordat ie lomp de baan op stuurt. IRL gebeurt eigenlijk hetzelfde. Of dacht je dat bermranden je auto geen zwieper geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Volgens mij tellen nu de opwarmronde en de eerste ronde mee, en zijn er dus nog 50 ronde te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wel dom van Raikkonen om dat met volle snelheid in een druk peleton te proberen. Maar daarom zijn grindbakken zoveel beter, dan weten coureurs dat naast de baan = out.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Shit Massa ook uit :( Ik hoopte nog dat hij door kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Jolke schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:12:
Volgens mij tellen nu de opwarmronde en de eerste ronde mee, en zijn er dus nog 50 ronde te gaan?
Ja, maar toen ooit met Fischella in Brazilië gaat het over de ronde voor de laatste..

Okee, behind the safety car.. dus in de huidige volgorde.

[ Voor 9% gewijzigd door MrSleeves op 06-07-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gaan ze die Williams nog oplappen? Ik zie ook nergens een restart tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Restart behind the SC. Laaaame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Rollende restart... Is dat normaal bij rode vlag eigenlijk?

[ Voor 51% gewijzigd door Harrie op 06-07-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik denk dat Kimi em best op de baan had gehouden, maar zoals AzzKickah zei, helpt een hobbel in de weg dan niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
WTF. Echt why!

Alsof we vergeten zijn hoe het vroeger ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Jolke schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:13:
Ik denk dat Kimi em best op de baan had gehouden, maar zoals AzzKickah zei, helpt een hobbel in de weg dan niet echt.
Beetje hetzelfde als bij Spa.. toen kwam'ie mooi de baan op.. nu had'ie die hobbel niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Kan Seb iig niet nog een keer zo slecht wegkomen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

KenVerburg

Race-fan

Herstart achter safety car. Maar volgend jaar staande start na een safety car. Logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ok, vangrail moet nog gemaakt worden... over 15 minuten meer nieuws :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

KenVerburg schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:15:
Herstart achter safety car. Maar volgend jaar staande start na een safety car. Logica.
Scherp :*) En het is inderdaad compleet niet logisch. Nu het lang gaat duren tot de vangrail gefixt is, is de kans op regen inderdaad groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Fijn, eerst de vangrail nog repareren.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Dat worden halve punten vandaag, want dat gaan we niet redden in 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Kimi liep aardig kreupel trouwens .. zag er vervelend uit :/

gaan ze uitgebreid die vangrail lopen fixen .. wtf ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Jolke schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:17:
Dat worden halve punten vandaag, want dat gaan we niet redden in 2 uur.
De 2 uur clock is nu toch gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Is dat zo? Ik dacht dat het max tot 4 uur zou duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leek alsof de achterwielophanging compleet doorbrak bij het landen, daardoor echt compleet out of control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Harrie schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:18:
[...]

De 2 uur clock is nu toch gestopt?
Uit de regulations:
However, should two hours elapse before the scheduled race distance is completed, the leader will be shown the chequered flag when he crosses the control line (the Line) at the end of the lap during which the two hour period ended. However, should the race be suspended (see Article 41) the length of the suspension will be added to this period up to a maximum total race time of four hours.

[ Voor 25% gewijzigd door Bee.nl op 06-07-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Bee.nl schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:19:
[...]

Uit de regulations:

[...]
Ok maximaal tot 18u dus. Dan hebben ze nog tijd. Dat heb je snel gevonden, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Williams leek me niet veilig om mee te gaan rijden met al die scheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Klopt, is ingevoerd na de regenbreak in Canada (watjes...)

Maar aangezien er eerst nog een aanbesteding voor die vangrail uitgeschreven wordt, kunnen ze Massa toch ook weer repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ah, 4 uur in totaal was het. Dank.

Volgens Nikki Lauda (ik kijk de RTL livestream) was het "völlig unnötig" wat Kimi deed, en hij begrijpt er helemaal niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Señor Sjon schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:21:
Klopt, is ingevoerd na de regenbreak in Canada (watjes...)

Maar aangezien er eerst nog een aanbesteding voor die vangrail uitgeschreven wordt, kunnen ze Massa toch ook weer repareren?
De vraag is wat je nog mag vervangen in "park fermé" condities... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Jolke schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:22:

Volgens Nikki Lauda (ik kijk de RTL livestream) was het "völlig unnötig" wat Kimi deed, en hij begrijpt er helemaal niets van.
hij heeft die stuiter niet gezien ..

[ Voor 79% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-07-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Jolke schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:22:

Ja want Niki zat bij Kimi in de auto toen het gebeurde zeker.

Roeptoeter die kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Yep, altijd leuk ... wat roepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

nah, Niki heeft wel altijd gelijk .. tenminste dat denkt hij

.. wat hij zegt, zo is het (zegt ie ook dikwijls letterlijk! "so ist es")

[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-07-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Kimi heeft zo te horen last van zijn heupen, zit in het medical centre, maar het gaat goed met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Laten ze een nieuwe vangrail invliegen of zo? Ik bedoel, hallo. Het is half 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Is dat kwartier voor de update nog niet om? Zo te zien gaat die poolse aannemer nog wel ff bezig zijn met die vangrail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

jah, wel wat overtrokken allemaal imho .. "oew .. er zit een deukje in " :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Wat is er met Perez gebeurd? Die spinde ook in het begin met een Toro Rosso?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:54
Reclame voor Duct tape? :D
Is ook een sponsor van Max Chilton?

[ Voor 41% gewijzigd door Ryur op 06-07-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Zou wel eens camera beelden vanuit de auto van Kimi willen zien maar zal wel kapot zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Deukje of niet, hoe houdt de vangrail zich als er op dezelfde plek nog een auto inboort... dat is waarom het nu zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

KenVerburg

Race-fan

Safety car herstart is blijkbaar bepaald in regel 42.5 (onder resuming a race) van de sporting regulations:

"The race will be resumed behind the safety car when the green lights are illuminated."
http://www.fia.com/sites/...ULATIONS%202014-02-28.pdf

Via @andrewbensonf1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hoe zit dat trouwens met camera beelden vanuit de auto: worden die meteen overgestuurd, of lokaal in de auto opgeslagen en remote uitgelezen? In het eerste geval zou het beteken dat de beelden nog bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Jolke schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:31:
Hoe zit dat trouwens met camera beelden vanuit de auto: worden die meteen overgestuurd, of lokaal in de auto opgeslagen en remote uitgelezen? In het eerste geval zou het beteken dat de beelden nog bestaan.
Wordt direct verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Dit duurt mij echt te lang hoor. Come on.
Je hebt toch een soort van plan klaarliggen wat te doen in geval van een kapotte vangrail lijkt me?! :? Why the crap moet dat zo lang duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Ah die barrier ziet er al wat beter uit. Nog 1 rail te vervangen ofzo?

Owhnee tis een heel gat nu. Nieuwe erop schroeven en gaan!

[ Voor 30% gewijzigd door Harrie op 06-07-2014 14:35 ]

Pagina: 1 ... 59 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.