In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Voor mij hoef je niet bang te zijn. Mijn halve selectie strandde in Q3AzzKickah schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:04:
Leuke uitslag natuurlijk maar voor m'n pool is dit wel dikke poep
Ja hehe die van mij ookPhusebox schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:05:
[...]
Voor mij hoef je niet bang te zijn. Mijn halve selectie strandde in Q3
[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 05-07-2014 15:06 ]
Ik denk dat ie het nu wel kan opgeven inderdaad. De uitvalbeurt kostte 'm 4 races om in de buurt van Rosberg te komen. Hij was in Canada natuurlijk ook uitgevallen en met zesde plekken haal je 'm nooit meer in natuurlijk... T zou mij benieuwen als ie dit jaar nog WK wordt iigPhusebox schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:04:
Bye bye kampioenschap.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Heb een beetje het idee dat voor hem de lol er langzaamaan uit aan het sijpelen is.
How do you save a random generator ?
Ja dat is echt wel veel. Maar toen Hamilton zijn tijd zette was sector 3 echt nat en kwamen ze de laatste bochten door gegleden. Jammer dat hij zich dit niet realiseerde toen hij in zijn laatste lap niet sneller was in sector 1 en 2..Phusebox schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:06:
Maar 4 sec in die laatste sector? Dat is toch ook echt niet normaal. Zeker weten dat het geen timing error is?
In Oostenrijk pakte hij ook iets van 4? plaatsen in de eerste ronde en al een paar direct bij de start. Hij zal morgen zeker wel voor de podiumplaatsen vechten.tdw schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:07:
[...]
Ik denk dat ie het nu wel kan opgeven inderdaad. De uitvalbeurt kostte 'm 4 races om in de buurt van Rosberg te komen. Hij was in Canada natuurlijk ook uitgevallen en met zesde plekken haal je 'm nooit meer in natuurlijk... T zou mij benieuwen als ie dit jaar nog WK wordt iig
Ik mag hem niet! Maar vergeet Chilton ook echt niet hoor.Martinspire schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:13:
Ik moest erg gniffelen om de Marrussia die op de eerste pagina van de uitslag kwam te staan
Erg leuk voor dat team en gewoon briljant gebruik gemaakt van de omstandigheden. Bianchi heeft puik gereden
Ook zeer knap van hem

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Want wat kan Albers hier aan doen precies?Cubic X schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:32:
Ferrari. Echt een stel prutsers zijn dat geworden
![]()
. Voor Mercedes is het kampioenschap ook wel beslist denk ik, Rosberg moet kampioen worden want dit presteert dit seizoen een stuk beter. En Caterham
, heeft Albers direct een prachtige kans om te shinen en dat verprutst die het zo
.
Nou niets! Ik weet niet eens of hij op dit moment al de rol vervult. Zo ja, dan moet hij eerst ingewerkt worden en daarna kan hij er toch niet veel aan doen. Ja hij is de teambaas. Maar nee, niet de coureur, de ontwerper of één van de engineers.soulcrusher schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:58:
[...]
Want wat kan Albers hier aan doen precies?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Ze zaten er 30 sec naast, gewoon vette pech. Volgens mij had iedereen daar ook wel begrip voor, inclusief de rijders. Reacties van Alonso en Raikkonen naar BBC zeiden in ieder geval genoeg, toen ze aan de snelste ronde begonnen was het net in 1 bocht iets te nat.
Natuurlijk dramatisch voor een team als Ferrari om niet door Q1 heen te komen, maar met zo'n onvoorspelbaar weer kun je ook wel eens pech hebben.
TuurlijkPhusebox schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 14:34:
[...]
Ach kom op als jij als coureur als een kip zonder kop naar je team luistert terwijl iedereen met een normaal gezond verstand ziet dat je naar buiten moet gaan ben je gewoon echt niet F1 waardig.
Als ik Alonso was zou ik ook per direct stoppen, samen met Kimi. Dan kan Ferrari ook opdoeken. Bah wat een klote team is dat zeg.

O ja, @ Albers-discussie, hij werkt er net een week ongeveer. Tuurlijk is dit zijn schuld. Volgens mij zit hij niet eens op de strategische afdeling, en kent de baanomstandigheden niet omdat hij geen rijder is. Dus
Dit was echt niet even pech. Dit roep je gewoon over jezelf af door te denken dat doen we wel even in de laatste minuten. En dan ga je nat (net zoals Nederland dat straks gaat want je geluk is er niet altijd om je onkunde te maskeren).
Of was het ook pech dat Hamilton nu p6 staat? Hij kwam nog minder dan 30 sec te kort.
HaPhusebox schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:09:
Ferrari is gewoon al jaren bagger, jarenlang race na race tactische blunders. Regelmatig domme beslissingen in de kwalificatie etc.
Dit was echt niet even pech. Dit roep je gewoon over jezelf af door te denken dat doen we wel even in de laatste minuten. En dan ga je nat (net zoals Nederland dat straks gaat want je geluk is er niet altijd om je onkunde te maskeren).
Of was het ook pech dat Hamilton nu p6 staat? Hij kwam nog minder dan 30 sec te kort.
Over Ferrari heb je redelijk gelijk hoor.
Maldonado overigens achteraan de grid gezet omdat ie niet meer genoeg brandstof had na de Quali, maar hij mag wel voor de Caterham's starten want die zaten niet binnen de 107%

[ Voor 12% gewijzigd door AzzKickah op 05-07-2014 20:17 ]
Verwijderd
Nee je begrijpt het niet.Phusebox schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:09:
Ferrari is gewoon al jaren bagger, jarenlang race na race tactische blunders. Regelmatig domme beslissingen in de kwalificatie etc.
Tijdens Q1 was er een heel beperkt tijdslot waarin de baan optimaal was. Dit was niet helemaal aan het begin, maar juist richting het einde. Ferrari heeft dit tijdslot op 30 sec na gemist, tijdens de outlap was de baan snel, maar tijdens de snelle ronde was er 1 bocht die net te nat was.
Dit tijdslot was ook helemaal niet zo lang en extreem lastig te voorspellen wanneer dit was. Oftewel gewoon domme pech en verder nergens iets mee te maken.
Net als ten tijde van Jean Alesi, mooie auto`s met mooie rijders maar weinig echte harde soelaas.
Daarentegen vond ik persoonlijk de heerschappij met MS 1 van de minst interessante/boeiende periodes van de F1 ooit, ookal is F1 dit jaar dat record dik aan het breken.
Zelf vind ik Ferrari eigenlijk altijd het mooiste team wanneer ze in een underdog situatie zitten, maar dan niet net als nu in een dead-dog situatie.
How do you save a random generator ?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het verschil met toen is volgens mij vooral dat er nu (nog) 2 rijders zijn die met elkaar strijden, zonder een duidelijke voorkeur/strategie van het team (voorlopig). De dominantie van Mercedes overtreft inderdaad die van MS toen.[b]enchion schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:28:[/b
...
Daarentegen vond ik persoonlijk de heerschappij met MS 1 van de minst interessante/boeiende periodes van de F1 ooit, ookal is F1 dit jaar dat record dik aan het breken.
...
Verwijderd
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
In Spanje zat alleen de top 6 nog in dezelfde ronde, dat zijn maar liefst 4 niet mercedesen. Gelukkig komt het verder idd niet vaak voor.Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:39:
Mwoa, valt wel mee toch? Ik zie Mercedes nog steeds niet de rest van de top tien op een ronde achterstand zetten. Dat deed Schumacher toch wel regelmatig?
Uitgesloten volgens de BBC: http://www.bbc.com/weather/2637827Arfman schreef op zondag 06 juli 2014 @ 10:15:
Mooi regenbuitje tussendoor zou geweldig zijn, zeker als dat gebeurt rond de eerste of tweede ronde pitstops. Lekker random het veld door elkaar
Optocht incoming in 3..2..1..
Ik hoop dat ik er compleet naast zit.

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
[ Voor 26% gewijzigd door voske op 06-07-2014 14:11 ]
Be yourself, no matter what they say ...
Nou Kimi pakt bij het terug de baan opgaan een beste hobbel mee. Dat helpt niet bepaald.Señor Sjon schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:09:
En dit gebeurt dus dagelijks met mensen die een bermpje pakken en overcorrigeren. Mooi voorbeeld.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja, maar toen ooit met Fischella in Brazilië gaat het over de ronde voor de laatste..Jolke schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:12:
Volgens mij tellen nu de opwarmronde en de eerste ronde mee, en zijn er dus nog 50 ronde te gaan?
Okee, behind the safety car.. dus in de huidige volgorde.
[ Voor 9% gewijzigd door MrSleeves op 06-07-2014 14:13 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Harrie op 06-07-2014 14:14 ]
Alsof we vergeten zijn hoe het vroeger ging.
Beetje hetzelfde als bij Spa.. toen kwam'ie mooi de baan op.. nu had'ie die hobbel niet gezien.Jolke schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:13:
Ik denk dat Kimi em best op de baan had gehouden, maar zoals AzzKickah zei, helpt een hobbel in de weg dan niet echt.

ScherpKenVerburg schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:15:
Herstart achter safety car. Maar volgend jaar staande start na een safety car. Logica.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

gaan ze uitgebreid die vangrail lopen fixen .. wtf ..
De 2 uur clock is nu toch gestopt?Jolke schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:17:
Dat worden halve punten vandaag, want dat gaan we niet redden in 2 uur.
Verwijderd
Uit de regulations:
However, should two hours elapse before the scheduled race distance is completed, the leader will be shown the chequered flag when he crosses the control line (the Line) at the end of the lap during which the two hour period ended. However, should the race be suspended (see Article 41) the length of the suspension will be added to this period up to a maximum total race time of four hours.
[ Voor 25% gewijzigd door Bee.nl op 06-07-2014 14:20 ]
Ok maximaal tot 18u dus. Dan hebben ze nog tijd. Dat heb je snel gevonden, thanks.
Maar aangezien er eerst nog een aanbesteding voor die vangrail uitgeschreven wordt, kunnen ze Massa toch ook weer repareren?
Volgens Nikki Lauda (ik kijk de RTL livestream) was het "völlig unnötig" wat Kimi deed, en hij begrijpt er helemaal niets van.
De vraag is wat je nog mag vervangen in "park fermé" condities...Señor Sjon schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:21:
Klopt, is ingevoerd na de regenbreak in Canada (watjes...)
Maar aangezien er eerst nog een aanbesteding voor die vangrail uitgeschreven wordt, kunnen ze Massa toch ook weer repareren?

hij heeft die stuiter niet gezien ..Jolke schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:22:
Ah, 4 uur in totaal was het. Dank.
Volgens Nikki Lauda (ik kijk de RTL livestream) was het "völlig unnötig" wat Kimi deed, en hij begrijpt er helemaal niets van.
[ Voor 79% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-07-2014 14:23 ]
Ja want Niki zat bij Kimi in de auto toen het gebeurde zeker.Jolke schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:22:
Ah, 4 uur in totaal was het. Dank.
Roeptoeter die kerel.
.. wat hij zegt, zo is het (zegt ie ook dikwijls letterlijk! "so ist es")
[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-07-2014 14:26 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Is ook een sponsor van Max Chilton?
[ Voor 41% gewijzigd door Ryur op 06-07-2014 14:30 ]
"The race will be resumed behind the safety car when the green lights are illuminated."
http://www.fia.com/sites/...ULATIONS%202014-02-28.pdf
Via @andrewbensonf1
Wordt direct verstuurd.Jolke schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:31:
Hoe zit dat trouwens met camera beelden vanuit de auto: worden die meteen overgestuurd, of lokaal in de auto opgeslagen en remote uitgelezen? In het eerste geval zou het beteken dat de beelden nog bestaan.
Owhnee tis een heel gat nu. Nieuwe erop schroeven en gaan!
[ Voor 30% gewijzigd door Harrie op 06-07-2014 14:35 ]
Dit topic is gesloten.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.