This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Volgens Live Timing komt om 14:45 de volgende update.Harrie schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:34:
Ah die barrier ziet er al wat beter uit. Nog 1 rail te vervangen ofzo?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
en Kimi nam een te wijde lijn, kwam in het vuil, waardoor de auto opzij sprong en de lijn nog ruimer werd .. en hij er dus naast kwam. Was het schoon geweest buiten de lijn had ie het wellicht wel gehouden.
[ Voor 53% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-07-2014 14:37 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

[ Voor 7% gewijzigd door Harrie op 06-07-2014 14:39 ]
DT alleen maar.gambieter schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:35:
Chilton gaat gewoon de pits in met een rode vlag en een pitsstraat vol met monteurs die richting de starting grid lopen. Die mag wel een knallend harde straf krijgen.
[ Voor 60% gewijzigd door Dupje op 06-07-2014 14:41 ]
Na elke restart duurt dat 2 of 3 rondjes, ook na een SC restart.Harrie schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:39:
Duurt het bij een SC start ook zolang voordat DRS enabled wordt?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
scherp. Is idd zoDupje schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:40:
Zonder asfalt run-off ging Kimi nooit daar met zo'n snelheid gereden hebben. Interessante gedachte.

dit is trouwens weer(!!) een dikke dooddoender voor de sport .. wachtenwachtenwachten ..

[ Voor 29% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-07-2014 14:46 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Aan de andere kant; hij had ook af moeten remmen voor hij de baan weer opging. Nu ging hij te snel en omdat de baan iets hoger lag dan het gras was hij hem volledig kwijt. Maar je hebt gelijk, als het een grindbak was geweest had hij geen ongeluk gehad waarschijnlijk.Dupje schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:40:
Zonder asfalt run-off ging Kimi nooit daar met zo'n snelheid gereden hebben. Interessante gedachte.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Als je de herhaling bekijkt zie je een soort greppel/geul in het gras parallel aan de racetrack. De achterkant van de wagen stuitert op het moment dat hij daar overheen gaat.Kees schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:45:
[...]
omdat de baan iets hoger lag dan het gras was hij hem volledig kwijt.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dus jij kijkt er naar uit wanneer een rijder met z`n carbonfiber auto zichzelf boort in een koppunt van een stalen vangrail dat de auto compleet doormidden hakt ???ing._Buttje schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:18:
gaan ze uitgebreid die vangrail lopen fixen .. wtf ..
Dit moeten ze wel repareren, als het misgaat is het nl onvergeeflijk.
How do you save a random generator ?
Het blijven Engelsen, meer managers dan employees.Harrie schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:42:
Daar zijn volgens mij 2 man die vangrail aan het vervangen en 10 inspecteurs....
Harrie schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:42:
Daar zijn volgens mij 2 man die vangrail aan het vervangen en 10 inspecteurs....

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Overigens, die vangrail had een deuk, er staken geen stalen punten uit ofzo.
Hulde, die print ik uit voor mijn baas morgen!
Zijn betoog over het zolang stil leggen om de vangrail te vervangen dat dat onzin is en alleen masr slecht is voor formule 1 ben ik het niet mee eens...
[ Voor 70% gewijzigd door Harrie op 06-07-2014 14:58 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Zou er bij reparatiekosten tijdens de race niet ook zo'n regeling zijn als met meerwerk tijdens projecten? Meerwerk tijdens het project valt onder het projectbudget, niet onder het algemene budget.Señor Sjon schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:52:
@Dupje, dat was mijn gedachte ook al. Al die runoffs zorgen ervoor dat mensen ook volgas de baan weer opkomen.
Overigens, die vangrail had een deuk, er staken geen stalen punten uit ofzo.
Reparaties tijdens de race zouden dan doorberekend worden aan de FIA/teams i.p.v. aan Circuit Silverstone. Ga je dit na de race fixen dan heb je als circuit zelf de kostenpost.
Dan zou ik ook gewoon nog een paar uitloopstroken erbij asfalteren en een nieuwe tribune bouwen tijdens het rondjes rijden.
Sorry, zie mijn edit. Zijn openingszin " f1 is overregulated" was ik het mee eens, en hij noemde wat voorbeelden van zoveel seconden penalty voor dit, drive through voor dat... De hele rant over de onzin van vervangen van die rail daarna vond ik toch wat minder...Arfman schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:56:
Welke dan? Ik kijk de eekhoornstroom dus ik hoorde Niki niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Harrie op 06-07-2014 15:03 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ja ik zie hem weer rijden op LT
[ Voor 25% gewijzigd door Ryur op 06-07-2014 15:06 ]
Inderdaad, dat lijkt mij ook.Arfman schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:03:
F1 is overregulated ben ik het wel mee eens, de vangrail betreffende: ik ga er van uit dat er iemand naar heeft gekeken met veel verstand van zaken en geconstateerd heeft dat er dusdanige schade was dat herstel noodzakelijk was.
niet te hopen dat er zo weer één rechtsaf gaat

[ Voor 62% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-07-2014 15:07 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Harrie op 06-07-2014 15:07 ]
Nee eentjeHarrie schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:07:
Hoeveel ronden gaat die SC doen? Meer dan 1?
Bottas FTW!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
WTF hebben ze daar het afgelopen uur zitten doen dan? Komen ze lekker laat mee.

[ Voor 15% gewijzigd door Harrie op 06-07-2014 15:22 ]

Al was het dit keer niet zijn schuld
Ik denk ook niet dat MAL de aanstichter is deze keer.Harrie schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:21:
Nah dit was niet Maldonado's fout volgens mij
[ Voor 27% gewijzigd door enchion op 06-07-2014 15:26 ]
How do you save a random generator ?
FIA WAT DOE JE!?

Stond over de lijn bij de start.Harrie schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:25:
Pff Alonso 5sec stop and go?!
Waarom moet dat een uur (!) duren met die straf? Dat hadden ze toch allang kunnen beoordelen? Terecht, maar de manier waarop is weer heel erg dubieus....Harrie schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:25:
Pff Alonso 5sec stop and go?!
Ja, maar normaal hebben ze daar sensoren voor en wordt de start afgebroken....Humma Kavula schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:25:
Alonso 5 sec penalty, zag in de herhaling dat ie ook echt ver over de lijn stond

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Dit!Roamor schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:26:
[...]
Waarom moet dat een uur (!) duren met die straf? Dat hadden ze toch allang kunnen beoordelen? Terecht, maar de manier waarop is weer heel erg dubieus....

Voor een wiel over wiel helpt geen hoge of lage neus.charops schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:27:
Waren die ranzige penis-neuzen niet bedacht m te voorkomen dat auto's omhoog gingen bij een aanrijding ? Clearly not working
Deze ging omhoog doordat ze zijwaarts met de wielen tegen elkaar kwamen, daar helpt de vorm van de neus niet bijcharops schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:27:
Waren die ranzige penis-neuzen niet bedacht m te voorkomen dat auto's omhoog gingen bij een aanrijding ? Clearly not working
Die had toch niks met de neus te maken man.charops schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:27:

Was band vs band. Als we naar 18" velgen zouden gaan, dan heb je dit al minder dan de huidige ballonnen.charops schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:27:
Ja, want met 36 rondjes te gaan is daar geen tijd voor?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
+1MegaTronics schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:26:
Bottas gaat ook lekker door het veld heen.
Oh ok. Dan begrijp ik het. Vond het al zo raar, want of je bij een rijdende herstart nou 5cm meer of minder naar voren of achteren maakt het toch weinig uit.Entity schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:30:
Nee de originele start. De stop-en-go kan overigens gecombineerd worden met de pitstop dus schade is beperkt. Maar wel zonde en vreemd dat het zo lang geduurd heeft om te beslissen.
sinds wanneer mag dat?Entity schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:30:
De stop-en-go kan overigens gecombineerd worden met de pitstop dus schade is beperkt.

Nee, want dan gaat de race over de maximale duur van 2 uur.iichel schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:31:
MAL-GUT investigation after race...
Ja, want met 36 rondjes te gaan is daar geen tijd voor?
FIA

Is nieuw dit jaar, alleen voor de 5sec-penalties.
Dat mag met de 5 seconden straf. De "gewone" stop&go is er ook nog.

Hamilton denkt "dat wordt hem niet meer" en gaat van zijn gas .. terwijl Rosberg volgas langszij komt

Ja inderdaad. Maar aan de rondetijden te zien valt het wel mee.Arfman schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:37:
ROS gearbox problem
meh.
En ROS 3e wordt
Dit topic is gesloten.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.