SnowDude schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:44:
[...]
Ik denk dat je je vergist in de technische kennis die de meeste coureurs hebben. Al die uren die die rijders door brengen in de fabriek is niet omdat daar de koffie zo lekker is.
Maar goed, hij heeft een heel team om zich heen, hij doet het niet alleen.
maar een coureur != teamleider.
parallel met ict; hoeveel goede ict'ers ken jij die tevens goede leider zijn??? ..... maakt niet uit, ik wacht wel......They don't mix.
Zelfde geld voor coureur en teamleider, dat zijn compleet andere taken, werkzaamheden en verantwoording. Tuurlijk is het fijn wanneer je CEO ook daadwerkelijk binding heeft met product/dienst die je biedt. Maar dat maakt het nog geen goede 'boss'
Veel is afhankelijk van wat hij in de tussentijd heeft gedaan. Maar ik vind het een bijzondere en gewaagde keuze; misschien net wat ze nodig hebben

Dat weten ze ook. In Monaco vorig jaar heb ik concrete gesprekken gevoerd met Giedo’s schoonvader Marcel Boekhoorn en Jeroen Schothorst (CEO van McGregor). Ik heb geprobeerd ze te helpen bij deals en denk dat ik goed heb laten zien wat voor power ik heb. Ik krijg niet voor niets passen bij Ferrari of welk team dan ook; ik heb overal contacten.
gefeliciteerd jongen!! Zo ken ik er ook nog een paar die overal binnen komen omdat ze de juiste contacten hebben.... maar maakt je nog geen team boss

(tel de 'ik' in het interview

)
[
Voor 22% gewijzigd door
himlims_ op 02-07-2014 11:36
]