[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.709 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jolke schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:48:
Ik heb de race van Oostenrijk zondag niet gezien - en wonder boven wonder ook nog geen van de resultaten gezien. Interessant om in de herhaling te bekijken? Of gewoon 2 uur tijd sparen en leuke dingen gaan doen?
Doe gewoon een dutje, liggen ze niet meer wakker van hoor, F1 is all about money now, spectators are the last trouble, great job Bernie and Jean :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

Jolke schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:48:
Ik heb de race van Oostenrijk zondag niet gezien - en wonder boven wonder ook nog geen van de resultaten gezien. Interessant om in de herhaling te bekijken? Of gewoon 2 uur tijd sparen en leuke dingen gaan doen?
Er was geen drol aan.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik zeg het niet snel, maar de vaart is eruit met al dat managen. Het tactische spel was leuk om te volgen, maar op een gegeven moment begon ook ik me als purist te irriteren aan de traagheid van het spelletje.

Het feit dat ze met magistraal nieuwe bandjes slechts aan een 1.12 komen tegen het einde van de race, zegt me al genoeg. Het gemiddelde tempo zat namelijk continu rond de 1.13/1.14. Tegenvallend. Ronduit. Het record staat op 1.09.nog iets door Schumacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:03

fynrd1

Fooled by Randomness

Jejking schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:26:
Ik zeg het niet snel, maar de vaart is eruit met al dat managen. Het tactische spel was leuk om te volgen, maar op een gegeven moment begon ook ik me als purist te irriteren aan de traagheid van het spelletje.

Het feit dat ze met magistraal nieuwe bandjes slechts aan een 1.12 komen tegen het einde van de race, zegt me al genoeg. Het gemiddelde tempo zat namelijk continu rond de 1.13/1.14. Tegenvallend. Ronduit. Het record staat op 1.09.nog iets door Schumacher.
Ik hoop zelf dat het tanken weer terugkomt, maar het lijkt mij ook leuk als ze het parc fermé weer opengooien tussen de kwalificatie en race in.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

In kwalificatie waren er wel tijden rond de 08/09 toch? Maximaal extra vermogen, nieuwe banden en max fuel.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:03

fynrd1

Fooled by Randomness

Coldcat schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:25:
In kwalificatie waren er wel tijden rond de 08/09 toch? Maximaal extra vermogen, nieuwe banden en max fuel.
Het gaat hem denk ik om het verschil tussen kwalificatie en race pace op nieuwe banden en een vrijwel lege tank.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22

Niellie41

[object Object]

Doei Monza? ;w :F

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 01-07-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 16:14
Bernie moet 2016 eerst nog maar eens zien te halen. Ik denk dat GP1 daar wel heengaat. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

Señor Sjon schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:10:
Bernie moet 2016 eerst nog maar eens zien te halen. Ik denk dat GP1 daar wel heengaat. ;)
De merknaam GP1 is al van eikelsteen :(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

;w

Er mogen wel meer dingen verdwijnen.... maar Monza is daar niet 1 van.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 17:18

AzzKickah

06-CENSORED

Ik zag het artikel ook vanmiddag en heb nog getwijfeld of ik er hier wat over zou zeggen maar bedacht me toen dat ik daar geen zin in had omdat het wederom is iets wat te belachelijk is om over te praten. Echt.

Anders halen ze Spa en Silverstone ook even weg en verander de naam van Formule 1 naar wat anders. Please. Dan is het klaar en kan ik een andere serie gaan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ach, Bernie kan in 2017 de race in Monza toch niet zien in zijn Duitse cel, want al de races zitten achter de decoder. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 12:41

MikeVM

- Baloo -

ik hoop eigenlijk dat raikkonen, kobayashi, kovalainen,.. naar formula E trekken, zodat er toch wat meer talent in die serie komt, dan ga ik dat zeker volgen.

toch jammer dat niet wij een dergelijke serie populair kunnen maken, maar dat de media dat voor ons beslissen.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik vind de V6T met MGU-alfabet al niks, laat staan de stille Willies in de Formule E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Señor Sjon schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:45:
Ik vind de V6T met MGU-alfabet al niks, laat staan de stille Willies in de Formule E.
Bij de Formule E weet je van tevoren dat het zo is. Dat is, omdat het een aparte klasse is, juist wel interessant.
Ook duiken er al heel wat bekende namen op van coureurs die er in gaan rijden. Het kan zomaar een hele leuke klasse worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mwoah, F-E krijgt mogelijk ook weer gimmicks: http://forums.autosport.c...e-boost-good-idea-or-bad/ :X

En Bernie heeft nog meer dingen gezegd: https://eurosport.yahoo.c...estone-145450954--f1.html

Ook het uitgebreide verhaal over Monza staat op Eurosport. Alleen in 1980 was daar geen F1 GP. Voor de rest elk jaar sinds 1950. Hij geeft Ferrari de schuld van de dalende kijkcijfers. Dat de Italianen nu ook payTV hebben is natuurlijk geen oorzaak... 8)7 Tijdens de eerdere matige Ferrari tijdperken was het aantal toeschouwers geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hoe vinden jullie deze?

https://twitter.com/rowlinson_f1/status/484027016749268992

“@Rowlinson_F1: Wild (but very well sourced) rumour: #christijanalbers to be team principal of new @CaterhamF1 buy-out consortium. Let's see...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

BlauweFles schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:08:
Hoe vinden jullie deze?

“@Rowlinson_F1: Wild (but very well sourced) rumour: #christijanalbers to be team principal of new @CaterhamF1 buy-out consortium. Let's see...”
Als dat waar is, is't maar goed dat het tanken is afgeschaft.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:45
BlauweFles schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:08:
Hoe vinden jullie deze?

Hier kijk ik niet vreemd van op, vorig jaar (dacht ik) was er al eens een interview met Albers in de Formule 1 waarbij hij aangaf zich met investeringen bezig te houden en destijds ook al meerdere malen met de overname van een F1-team bezig te zijn geweest.

Is dus niet helemaal nieuw deze optie

Edit: linkje gevonden
http://www.formule1.nl/ni...en-van-christijan-albers/

[ Voor 7% gewijzigd door Den_S85 op 01-07-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firesphere schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:12:
[...]

Als dat waar is, is't maar goed dat het tanken is afgeschaft.
Nee... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 15:26
Ik vond het eigenlijk wel meevallen, het was zeker niet de saaiste race. Moet zeggen dat ik ernaast wel wat anders gedaan heb, dus dat zal ook meespelen in de beoordeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 16:56

IkWilbert

Het is mij!

Wow, Albers naar Caterham en dan niet als rijder...

http://www.telegraaf.nl/t...rug_in_F1_als__TD___.html

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Kolles en Albers, beiden in het verleden bewezen zeer succesvol te zijn in de F1 :X

Ja, dit gaat 'm worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Krijgen we vast weer het standaard "Maximum Attack!" van hem te horen. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 13:11
Hoewel we er volgens mij geen van allen ook maar iets van verwachten, zou het toch een bak zijn als Albers er nog iets van kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Olav Mol‏@Olav_Mol·6 min.
Om 12.00 schijnt er een officieel bericht te komen van Caterham. vraag alleen is Ned tijd of Eng tijd. anders is het dus 13.00 ned tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Interessant, maar echt veel verkeerd kan Albers ook niet doen bij Caterham - ze staan vaak achteraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
Ik ben benieuwd of Albers het kan. Een matige coureur kan natuurlijk een hele goede Team Principal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:04
Albers is een intelligente man, dus ik heb wel vertrouwen in hem.
Als sidenote: Prost was een goede coureur, maar als team manager / eigenaar, heeft hij minder succes geoogst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christian Horner was een matige coureur, volgens mij een zeer goede teambaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nofi; 0 ervaring en dan direct het diepe in .... vrees dat weinig zal verbeteren aan de situatie van caterham.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
himlims_ schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:39:
nofi; 0 ervaring en dan direct het diepe in .... vrees dat weinig zal verbeteren aan de situatie van caterham.
Ik denk dat je je vergist in de technische kennis die de meeste coureurs hebben. Al die uren die die rijders door brengen in de fabriek is niet omdat daar de koffie zo lekker is.

Maar goed, hij heeft een heel team om zich heen, hij doet het niet alleen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Juncto schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:23:
Als sidenote: Prost was een goede coureur, maar als team manager / eigenaar, heeft hij minder succes geoogst.
De Franse koppigheid heeft uiteindelijk het team de das om gedaan. Overname was zo goed als rond maar hij wou wel volledige zeggenschap houden.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:04
Bericht van de Telegraaf staan ook nog wat fouten in, HRT > Marussia bv.
Heb niet zoveel met Kolles en zolang Albers niet teveel (bovengenoemde) maximum attack gaat roepen mag ie het best proberen.

Gaat dit trouwens alleen om het F1 team, of het hele Caterham gebeuren wat een tijdje geleden te koop stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Alleen F1 team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
SnowDude schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:44:
[...]

Precies, dat helpt hem natuurlijk maar daar moet hij natuurlijk ook zijn kwaliteit in kwijt kunnen: het aansturen van een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

Ik denk dat je je vergist in de technische kennis die de meeste coureurs hebben. Al die uren die die rijders door brengen in de fabriek is niet omdat daar de koffie zo lekker is.

maar een coureur != teamleider.

parallel met ict; hoeveel goede ict'ers ken jij die tevens goede leider zijn??? ..... maakt niet uit, ik wacht wel......They don't mix.

Zelfde geld voor coureur en teamleider, dat zijn compleet andere taken, werkzaamheden en verantwoording. Tuurlijk is het fijn wanneer je CEO ook daadwerkelijk binding heeft met product/dienst die je biedt. Maar dat maakt het nog geen goede 'boss'

Veel is afhankelijk van wat hij in de tussentijd heeft gedaan. Maar ik vind het een bijzondere en gewaagde keuze; misschien net wat ze nodig hebben O-)
Dat weten ze ook. In Monaco vorig jaar heb ik concrete gesprekken gevoerd met Giedo’s schoonvader Marcel Boekhoorn en Jeroen Schothorst (CEO van McGregor). Ik heb geprobeerd ze te helpen bij deals en denk dat ik goed heb laten zien wat voor power ik heb. Ik krijg niet voor niets passen bij Ferrari of welk team dan ook; ik heb overal contacten.
gefeliciteerd jongen!! Zo ken ik er ook nog een paar die overal binnen komen omdat ze de juiste contacten hebben.... maar maakt je nog geen team boss :+ (tel de 'ik' in het interview :F)

[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 02-07-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:31:
[...]
parallel met ict; hoeveel goede ict'ers ken jij die tevens goede leider zijn??? ..... maakt niet uit, ik wacht wel......They don't mix.
De beste leidinggevenden in ICT die ik ken hebben juist extreem veel technische kennis. Dit zorgt ervoor dat ze op hetzelfde niveau kunnen communiceren met hun teamleden, dezelfde 'taal' spreken en daardoor vaak 'in the loop' zitten. Dit maakt drempels lager en zorgt voor een betere samenwerking, de leidinggevende is dan niet meer alleen de 'baas' maar tevens een klankbord om ideeen op te stuiteren en iemand die mee kan denken om problemen op te lossen. Aan de andere kant kan iemand met wat technische kennis bij planningen en dergelijke betere inschatting maken, ook wensen en eisen kunnen beter verwerkt worden doordat technische haalbaarheid continu een rol speelt.

Natuurlijk is het eerder een uitzondering dan regel, maar wanneer die combo er wel is, is het juist een enorm pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Dezelfde taal spreken is natuurlijk goed, maar als jij als medewerker continue het idee hebt dat je baas precies weet wat je goed/verkeerd doet, dan vraag ik me af waarom mijn baas dat dan niet doet.
Ik vind persoonlijk een baas met technische kennis belangrijk, maar zeker niet in alles details. Zijn functie is namelijk ook teamleader te zijn. Maar goed, dit gaat allemaal veel te veel off-topic zo...

I am happy voor Christijan :) :)F

[ Voor 4% gewijzigd door Jolke op 02-07-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:01

backupdevice

Boeh!

[...]

Sterker nog, Albers is nooit weg geweest uit de F1 maar is altijd achter de schermen bezig geweest. Dit is voor mij dan ook geen verassing. Zeer intelligente jongen met een neus voor zaken.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 13-09 18:52
Jolke schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:50:
Dezelfde taal spreken is natuurlijk goed, maar als jij als medewerker continue het idee hebt dat je baas precies weet wat je goed/verkeerd doet, dan vraag ik me af waarom mijn baas dat dan niet doet.
Tja, dat kan ook aan jou als medewerker liggen ;) Ik vind dat juist een pre van een goede manager, maar dat ligt misschien ook een beetje aan het bedrijf en branche. Bij ons in de kabel TV wereld hebben we af en toe behoorlijke changes die als ze fout gaan grote impact hebben op onze klanten. En dan vind ik het echt heerlijk dat ik al mijn technische designs volledig door mijn leidinggevende kan laten checken.

Maar goed back on topic, is lees trouwens dat hij team manager wordt en geen technical director. Klinkt ook iets logischer, want hij heeft het zakelijk niet echt slecht gedaan.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik begreep ook dat Albers tijdens zijn racecarrière al bezig was met allerlei eigen bedrijven om ook na zijn carrière in het onderhoud te kunnen voorzien. Hoewel ik absoluut geen fan was van Albers als coureur, komt hij op mij wel over als een intelligent persoon die een goede neus heeft voor zaken doen. Het feit dat hij tijdens zijn carrière als coureur al druk bezig was met de contacten voor 'later' zegt daarin al heel veel.

Een goede zakenman is nog niet direct een goede manager, maar ik denk wel dat hij in staat is om zichzelf goed zichtbaar te maken binnen het team en binnen de F1 als geheel. Wellicht zien we dan ineens een hele andere Albers! Ik gun hem in ieder geval wel deze uitdaging en ik ben oprecht benieuwd naar wat hij er van gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik denk dat een goede zakenman zeker geen goede manager is, het een heeft (hoeft) namelijk niets met het ander te maken. Maar dat is natuurlijk weer geheel off-topic - ik blijf bezig vandaag :) - en branche afhankelijk.

Albers doet al mee vanaf dit weekend in Silverstone, dus we zullen hem wellicht wel in beeld zien. Ik ga iig bij de Engelse zender kijken dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:54
Zou Robin nu ook meer kansen krijgen nu er een Nederlander de 'baas' is?
(Gewoon brainfart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryur schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:17:
Zou Robin nu ook meer kansen krijgen nu er een Nederlander de 'baas' is?
(Gewoon brainfart)
Dat zou ik dan weer minder slim vinden. Ze hebben daar een ervaren coureur nodig die ze kan helpen de auto fatsoenlijk te ontwikkelen en betrouwbaar resultaten neer te zetten. Een super snelle coureur hebben ze weinig aan, gezien de auto niet snel is gaat zo'n persoon zich alleen zitten frustreren. Zeker hebben ze geen rookie nodig die de dure onderdelen kapot rijdt of continu van de baan af ligt wegens het harder pushen dan de auto kan.

Het is ook zo zonde als iemand maar 1x een kans krijgt in de F1 en dan in een compleet kansloze auto aan het rijden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 13:11
Nou, tot nu toe heeft 'Ervaren coureur' Kamui Kobayashi ook weinig uitgemaakt. Er zal veel moeten veranderen voordat er succes geboekt gaat worden vrees is. Een andere CEO kan niet magisch meer snelheid in de auto toveren. Daarvoor heb je nieuwe onderdelen nodig, en voor nieuwe onderdelen heb je $$ nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:22:
[...]

Dat zou ik dan weer minder slim vinden. Ze hebben daar een ervaren coureur nodig die ze kan helpen de auto fatsoenlijk te ontwikkelen en betrouwbaar resultaten neer te zetten. Een super snelle coureur hebben ze weinig aan, gezien de auto niet snel is gaat zo'n persoon zich alleen zitten frustreren. Zeker hebben ze geen rookie nodig die de dure onderdelen kapot rijdt of continu van de baan af ligt wegens het harder pushen dan de auto kan.

Het is ook zo zonde als iemand maar 1x een kans krijgt in de F1 en dan in een compleet kansloze auto aan het rijden bent.
"Vroegah" begonnen de rookies ook bij Minardi/Arrows/Simtek/Jordan ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zoveel brengt Ericcson toch niet in? En Kobayashi is nou niet een coureur die barst van de ervaring of een goede uitrijder van races is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Raikkonen stopt na dit jaar met de Formule 1, wie zal hem opvolgen? Toch Vettel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
At the end of 2015 zie ik op Autosport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Cubic X schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:36:
Raikkonen stopt na dit jaar met de Formule 1, wie zal hem opvolgen? Toch Vettel?
Nou, je maakt er iig wel wat moois van. :+
Kimi Raikkonen is likely to retire from Formula 1 at the end of 2015, when his current deal with Ferrari runs out.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Laatst online: 10-09 10:03
Brawn terug naar Ferrari hoor ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jongens, plaats eens bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dat doet Zamorano toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Cubic en Dupje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Laatst online: 10-09 10:03
Maakt het uit? Dit is toch geen nieuwssite ofzo.

Maar goed, hier: http://www.motorsport.com...ula+1+Integrated+Feeds%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nou, ja, ehm, zulk soort statements zonder bron.... Dat zorgt wel voor sceptische reacties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:46
Bron altijd wel wenselijk inderdaad. Discussie over ononderbouwde geruchten is ook zo nutteloos.

Raikkonen die weer iets anders wilt verbaast me weinig. Hij lijkt erg ongemotiveerd, resultaten blijven uit en echt lekker aarden met de huidige F1 wil niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Pfff wat een losse roeptoeter-geruchten zeg. Dat artikeltje van Brawn is gewoon opnieuw opgetypt omtrend het feit dat ie daar voor 'de lol' in Maranello geweest is, maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Dupje schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:07:
Maakt het uit? Dit is toch geen nieuwssite ofzo.
Ook geen twitter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik vraag me af waarom die 'oud'-coureurs, zoals Kimi en Schumacher, toch terugwillen naar F1. Gaat het dan puur om de kick om nog te kunnen winnen? Kimi is vechter pur sang vind ik altijd, nooit tevreden met een tweede plek of minder - en dat zie je ook aan hem. Dat hij er nu weinig van bakt, lijkt me dan ook een logisch gevolg hebben dat hij wat anders gaat doen.

Kimi's reactie in Oostenrijk was ovigens weer briljant:
[team radio]We vechten tegen Button, geef dus meer gas
[Kimi] dan moeten jullie me een snellere auto geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Coureurs en oud-coureurs zijn best wel adrenalinejunkies.. dat stopt niet zomaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jolke schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:26:
Kimi's reactie in Oostenrijk was ovigens weer briljant:
[team radio]We vechten tegen Button, geef dus meer gas
[Kimi] dan moeten jullie me een snellere auto geven :)
denk dat het ook de essentie is van de problematiek; stel ze hadden een dominante oto :+ en kunnen meekomen met de mercedes .... zou kimi dan nog steeds stoppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Ai, geen lekkere begin voor Williams dit weekend :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:54
Caterham doet het ook weer goed! :D

Voor de zekerheid: sarcasme!

[ Voor 38% gewijzigd door Ryur op 04-07-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:45

Hoogie2004

Whohooooo

Valt me wel op dat Massa op dezelfde plek vorig jaar in FP2 zijn Ferrari afschreef (ok, toen was de schade ietsje minder). Is vast niet zijn favoriete bocht :+

[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 04-07-2014 14:22 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 23:22

Destruction

(ex-)Automonteur

Volgens GPUpdate heeft Raikkonen nu zelf gezegd dat-ie er na volgend jaar (waarschijnlijk) definitief mee stopt. Ik kan het me indenken, de nieuwe Formule1 lijkt hem totaal niet te liggen.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Destruction schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 15:59:
[...]

Ik kan het me indenken, de nieuwe Formule1 lijkt hem totaal niet te liggen.
Mij ligt het anders ook niet echt meer. Veel te veel (nieuwe) regeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
Jolke schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:59:
[...]

Mij ligt het anders ook niet echt meer. Veel te veel (nieuwe) regeltjes.
Hier ook minder en minder interesse... vroeger keek ik er echt naar uit. Nu dll Ik raceday om eens tussendoor te kijken.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Laatst online: 11-09 22:11
Zou zomaar kunnen dat ik naar de Masters ga kijken (live op RTL 7) ipv de F1... Hup Max! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Tackleberry schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:29:
Zou zomaar kunnen dat ik naar de Masters ga kijken (live op RTL 7) ipv de F1... Hup Max! :)
Naar dat grote en sterke deelnemersveld ? :-/

Wel bijna 50% kans dat een NL'er wint..
Nee, tis niet meer wat het is geweest.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 04-07-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Laatst online: 11-09 22:11
Hoyden schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:32:
[...]

Naar dat grote en sterke deelnemersveld ? :-/

Wel bijna 50% kans dat een NL'er wint..
Nee, tis niet meer wat het is geweest.
Ja, dat zag ik later pas... Normaal gesproken had de klasse waarin Max rijdt ook meegedaan, maar dat kwam logistiek niet uit. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:07
Dit is interessant :)
Pirelli experimenteert met 18-inch banden tijdens test in Silverstone

04 JULI 2014 — Bandenleverancier Pirelli heeft in een persbericht laten weten dat het volgende week met nieuwe 18-inch banden gaat testen tijdens de in-season test op het circuit van Silverstone.
http://www.f1journaal.be/...euws&utm_content=Netvibes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
"Ook zou het overschakelen naar 18-inch enkele bijkomende voordelen hebben."
Geef dan ook aan wát die voordelen zijn :/

Zou wel een erge grote omschakeling zijn. Ben trouwens benieuwd hoe die lotus met 18 inch banden eruit ziet :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03:50

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Juist... En dan het verschil tussen banden en Belgen niet weten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Wat een sukkels...

En daar gaat mijn pool.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005

Pierre

Van nature lui!

Zet hem net aan wat is er gebeurt

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Williams en Ferrari niet door naar Q2?? Wtf

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 21:05

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

wel &*(@#^%(*@&^#$%(@*#$^) beide Ferrari's in Q1 gestrand !!! :( :( :( :( :( :(

dit verzin je toch niet??????

wie zullen we nu aan de schandpaal nagelen daar???

[ Voor 34% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-07-2014 14:21 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow. Zouden er nog meer koppen gaan rollen bij Ferrari?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Wie gaat daar de Zwarte Piet voor krijgen

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Weer te lang gewacht. Ik durf het inmiddels wel een Ferrari'tje te noemen.

Maar de coureurs zijn daar toch ook enorm dom zeg. Ik zou zeggen fuck it gooi die banden erop en ik ga. Maar ja zelf denken is er niet meer bij.

[ Voor 50% gewijzigd door Phusebox op 05-07-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

niet normaal dit ........... wat een blunder (weer!!)

Dit is onacceptabel .. ik zou niet graag in dat team zitten nu :X

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 16:52
Coureurs kan je niet zoveel kwalijk nemen, die moeten weer vertrouwen op de mensen die er 'verstand' van hebben. Als ze het voor het zeggen hadden stonden ze ook heel q1 niet in de pits :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Marc3l schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 14:31:
Coureurs kan je niet zoveel kwalijk nemen, die moeten weer vertrouwen op de mensen die er 'verstand' van hebben. Als ze het voor het zeggen hadden stonden ze ook heel q1 niet in de pits :p
Ach kom op als jij als coureur als een kip zonder kop naar je team luistert terwijl iedereen met een normaal gezond verstand ziet dat je naar buiten moet gaan ben je gewoon echt niet F1 waardig.

Als ik Alonso was zou ik ook per direct stoppen, samen met Kimi. Dan kan Ferrari ook opdoeken. Bah wat een klote team is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

dit is wel het absolute nulpunt van dit seizoen inderdaad .. gatverdamme!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:17
Ik hou juist van dit soort races.
Regen maakt het interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja ach jij denkt zeker dat Mercedes niet gaat winnen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Laatst online: 16-09 21:52
Pffff helaas door werk Q3 gemist door werk. Dacht wat kan daar nou gebeuren. Kan iemand vertellen waarom in godsnaam beide Ferrari's en Williams wagens niet door zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Regen die niet op de radar te zien was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik schakel net in.. OMG dus Ferrari (& Williams) eruit door een eigen domme blunder?? :X

Kadootje voor Red Bull dan.

Oh en Marussia met beide auto's door naar Q2 dus. Caterham -O-

[ Voor 21% gewijzigd door AzzKickah op 05-07-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

gaat ook lekker op Twitter @InsideFerrari

:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Dit gaat huilen worden hoor weer regen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
En weer regen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Hamilton pole en Rosberg erachter .. Mercedes piekt (weer!) op het juiste moment! Die tijden worden niet meer verbeterd (denk ik)

en nog geen tijd voor Vettel :X

[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-07-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ik denk dat Vettel klaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ing._Buttje schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 14:55:
Hamilton pole en Rosberg erachter .. Mercedes piekt (weer!) op het juiste moment! Die tijden worden niet meer verbeterd (denk ik)
Ik zag het meer als, ze zitten net voorbij de piek maar halen het toch.

Eerste auto`s over de lijn hadden de meest gunstige baan, Mercedes kwam als 6-8 over de lijn maar halen het toch zelfs met suboptimale omstandigheden.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ja klopt precies .. nog "erger"

Nevermind .. Hamilton geeft het op ... Rosberg pole, Vettel 2 !! Toch nog verassend !! _/-\o_

[ Voor 92% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-07-2014 15:02 ]

Pagina: 1 ... 58 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.