[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.708 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

in begin jaren heeft hij vanalles (zeer succesvol) over de finishlijn gebracht; ik begrijp echt niet, waarom hij hier nu zoveel moeite mee heeft. Snap dat iedere rijder een voorkeur/eigen-stijl heeft, maar de kracht zit hem dan ook in de veelzijdigheid van een racer. Hoe kun je anders op dit niveau terecht komen?? (los van centjes)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

Wat een courer uniek maakt is zijn rijstijl, in zijn rijstijl zitten ook zijn sterktepunten. Zodra er een kloof zit tussen de rijstijl van de coureur en de wagen, komen de sterke punten van een coureur niet meer naar boven, of dikt hij daar juist de zwakheden van de wagen aan.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22

Niellie41

[object Object]

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10509562_10152128956152411_5021056712510291261_n.jpg
Shots fired!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mooie plaat; hebben we die ook in high-res?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Heerlijk!

Het was ook beschamend gisteren voor Red Bull er waren maar 3 uitvallers gisteren: 2 torro rosso's en een RB :X

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Señor Sjon schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:51:
Toen de RB na het verbod op de geblazen diffuser ook minder grip achter had, was Vettel ook maar middelmatig. Pas toen RB dat had opgelost, was hij weer snel. Hij is eigenlijk het product van die ruleset en kon het beste met het tegenintuïtieve 'gasgeven om grip te krijgen' omgaan.
Dan nog verdient Vettel alle respect voor zijn titels. Misschien was Schumacher ook "maar" een product van de ruleset. De perfectionist die onbeperkt kon testen en zo ongeveer bij elke bocht de settings op z'n stuur zat te tunen... je gaat mij niet vertellen dat hij dat ook kon doen zonder elke setting al geprobeerd te hebben op Fiorano.

Zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden te vinden van coureurs die kampioen zijn geworden omdat de auto op hun lijf geschreven was.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:07

iichel

Gazoooo

Button :)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:04
Nu ben ik van mening bij M. Schumacher, dat hij een team weer op de rit kon krijgen en de auto dusdanig naar zijn hand kon krijgen mede mbv de (oneindige) ontwikkeling, bij Vettel ben ik enigzins een beetje bang dat hij niet een auto zo kan ontwikkelen, en de geblazen diffuser is denk ik niet gekomen uit de koker van Vettel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Juncto schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:03:
Nu ben ik van mening bij M. Schumacher, dat hij een team weer op de rit kon krijgen en de auto dusdanig naar zijn hand kon krijgen mede mbv de (oneindige) ontwikkeling, bij Vettel ben ik enigzins een beetje bang dat hij niet een auto zo kan ontwikkelen, en de geblazen diffuser is denk ik niet gekomen uit de koker van Vettel....
En vergeet ook niet dat Schumacher een van de eerste coureurs was die echt top fit was. Hij heeft ook specifieke trainingen ontwikkeld met zijn trainers om beter met de g-krachten om te gaan. Ik zeg niet dat iedereen in zijn tijd net zo slecht in vorm was als Mansell maar hij was in het begin wel veel fitter dan de rest van de grid.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 22:23

Wom

Misschien een beetje een zijsprong, maar ik zoek een goed boek over Schumacher. Dan vooral over zijn volledige carrière. Een officiële biografie is er niet (naar mijn weten), maar ben op zoek naar iets wat zijn loopbaan documenteert. Iemand een suggestie?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@wom: heb je zelf gezocht? 1e hit bij google:

http://www.bol.com/nl/p/b...umacher/1001004005480204/
Auteur: James Allen
Nederlands
320 pagina's
A.W. Bruna LeV.
oktober 2007

http://www.nu.nl/sport/38...e-1-teams-verdwijnen.html
^-- denk dat er ook mensen blij zouden zijn als die postduif verdwijnt

[ Voor 62% gewijzigd door himlims_ op 23-06-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Azerbeidzjan 2015:

Afbeeldingslocatie: http://www.leblogauto.com/wp-content/uploads/2013/11/Baku-3.jpg

Ben benieuwd.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:45

Hoogie2004

Whohooooo

Is dat dezelfde layout als de FIA GT Series daar rijd?

YouTube: FIA GT Series - Azerbaijan - Baku Event Highlights 2013

Ziet er op sommige plekken wel wat benepen uit voor F1...

[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 23-06-2014 14:48 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:18

AzzKickah

06-CENSORED

Eerste wat me te binnen schiet is 'wannabe Monaco'.

Maar ja dat is puur op basis van een schematisch tekeningetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wom schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:16:
Misschien een beetje een zijsprong, maar ik zoek een goed boek over Schumacher. Dan vooral over zijn volledige carrière. Een officiële biografie is er niet (naar mijn weten), maar ben op zoek naar iets wat zijn loopbaan documenteert. Iemand een suggestie?
Ik heb er hier een batterij liggen. Even zien hoor.

Michael Schumacher. Driving force. Van z'n manager, Sabine Kehm.
Michael Schumacher, the whole story. Christopher Hilton.
Michael Schumacher, the edge of greatness - James Allen.
Michael Schumacher, the quest for redemption - James Allen.

Als ik me niet vergis had Hilton ook een boek over Senna gepend. Goede schrijver, aanrader :) James Allen zit een beetje op de fanboot, wel hoop anekdotes en redelijk compleet verhaal. Sabine Kehm veel ervaringen van dichtbij, met foto's.

[ Voor 37% gewijzigd door Jejking op 23-06-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Bild.de beweert dat Schumachers medische dossier is gestolen.
http://www.bild.de/sport/...tohlen-36509834.bild.html

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Walgelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:05

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik las het gisteravond idd ook .. het moet niet gekker worden!!!
Gun die mensen hun privacy en rust in deze verschrikkelijk moeilijke tijden!! :(
Voor hetzelfde is hij wel een kasplantje en wordt het nooit meer wat .. en dan komt dat op zo'n manier straks naar buiten .. of de hi-res (röntgen/MRI/CT) foto's die erin zitten?? :X

Alleen omdat een pietlul nieuwsgierig is en/of geld ruikt !! Bah .. :r

sick :(

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Lullig inderdaad, maar wil nu wel eens weten hoe het nu precies met hem is. Als dat naar buiten komt door dit gelekte dossier so be it.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Damian schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:16:
Lullig inderdaad, maar wil nu wel eens weten hoe het nu precies met hem is. Als dat naar buiten komt door dit gelekte dossier so be it.
En waarom hebben "wij" daar recht op? Dat is aan de familie om te bepalen, niet onze nieuwsgierigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Mee eens.

Wel is het zo dat juist door zo weinig los te laten over een icoon/held/beroemdheid zoals Michael Schumacher dat het dan werkt als een rode lap voor een stier hé .. misschien lieten ze juist beter iets meer los. Zolang er hoop is dat hij nog terugkeert zullen mensen nieuwsgierig blijven .. zodra je aangeeft dat het nooit meer wat wordt, zullen mensen het loslaten en verder gaan met hun leven.

tis toch wat, bij zijn actieve F1 leven was hij al verschrikkelijk groot .. door alle stilte en mysterie nu wordt de persoon/mythe Schumacher met de dag groter ..

edit:

Op Facebook kwam deze nog voorbij trouwens, als zijnde
DE EERSTE BEELDEN VAN MICHAEL SCHUMACHER NA ZIJN ONGELUK !!!!111111

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7PDV7Eag21g]

tjah .. wat moet je hier nu weer mee? }:O

filmpje an sich is natuurlijk wel vet :P

[ Voor 36% gewijzigd door Alfa Novanta op 24-06-2014 09:41 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Roamor schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:27:
[...]

En waarom hebben "wij" daar recht op? Dat is aan de familie om te bepalen, niet onze nieuwsgierigheid.
Je hebt 100% gelijk en toch voelt het verkeerd om zo weinig informatie te krijgen. Er komen met enige regelmaat berichten naar buiten dat ze de steun van de fans zo belangrijk vinden, laat die fans dan ook weten hoe het met hun idool is.

Aan de andere kant zegt het uitblijven van nieuws eigenlijk ook genoeg. Als er echt positief nieuws zou zijn zouden ze het wel vertellen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ing._Buttje schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:10:
Voor hetzelfde is hij wel een kasplantje en wordt het nooit meer wat .. en dan komt dat op zo'n manier straks naar buiten .. of de hi-res (röntgen/MRI/CT) foto's die erin zitten?? :X
nofi; maar verwacht je daadwerkelijk een ander bericht dan dat? Zal echt niet meer goedkomen, hoef je geen doktor voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Nouja ik ga er vanuit dat het op dit moment verdraait weinig is idd .. dus niveau kwijlend kind wat je moet voeren zegmaar, hoewel zelfs dat misschien al te optimistisch is :/ .. maar je weet niet tot hoever hij nog herstellen kan? .. kan hij ooit nog weer begrijpen en praten en lachen met vrouw en kinderen? Dat het vanuit een rolstoel zal zijn zal dan niet veel boeien..

Wat ik wel _hoop_ is dat hij op een gegeven moment weer zodanig zelfbewust wordt, dat hij snapt wat er gaande is en dat hij zal besluiten om te gaan vechten om zichzelf stapje-voor-stapje vooruit te knokken .. want als er iemand mentaal in staat is zoiets te kunnen, dan is het Michael !

[ Voor 34% gewijzigd door Alfa Novanta op 24-06-2014 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Damian schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:16:
Sorry maar dit vind ik een beetje kansloos. Hij en de familie hebben recht op alle privacy die ze willen, daar hebben wij niets over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
SnowDude schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:12:
[...]

Sorry maar dit vind ik een beetje kansloos. Hij en de familie hebben recht op alle privacy die ze willen, daar hebben wij niets over te zeggen.
Eens. Vrij sneu als iemand zijn eigen recht op informatie belangrijker vindt dan de privacy van een ander mens. Dat Schumacher ooit de beste Formule 1 coureur was, wil niet zeggen dat hij publiek bezit is. Mensen die vinden dat ze recht hebben op informatie over de toestand van Schumacher zijn ofwel tamelijk egoistisch, of leiden aan een aanzienlijk gebrek van empathie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Is er eigenlijk al iets bekend over concrete wijziging voor as. seizoen? Wat gaat er veranderen voor de teams/rijders en publiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 22:23

Wom

himlims_ schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:18:
@wom: heb je zelf gezocht? 1e hit bij google:

http://www.bol.com/nl/p/b...umacher/1001004005480204/
Auteur: James Allen
Nederlands
320 pagina's
A.W. Bruna LeV.
oktober 2007
Uiteraard zelf al gezocht, maar er is best wat keuze dus vandaar even ter rade gaan bij de experts he :)
Jejking schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:52:
[...]

Ik heb er hier een batterij liggen. Even zien hoor.

Michael Schumacher. Driving force. Van z'n manager, Sabine Kehm.
Michael Schumacher, the whole story. Christopher Hilton.
Michael Schumacher, the edge of greatness - James Allen.
Michael Schumacher, the quest for redemption - James Allen.

Als ik me niet vergis had Hilton ook een boek over Senna gepend. Goede schrijver, aanrader :) James Allen zit een beetje op de fanboot, wel hoop anekdotes en redelijk compleet verhaal. Sabine Kehm veel ervaringen van dichtbij, met foto's.
Bedankt, heb die van Hilton en Sabine Kehm besteld d:)b

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
himlims_ schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:21:
Is er eigenlijk al iets bekend over concrete wijziging voor as. seizoen? Wat gaat er veranderen voor de teams/rijders en publiek?
Dat is pas zeker een uur voor de start van het nieuwe seizoen. ;)

Vooralsnog gaat de FIA (nog meer) regels verzinnen voor de neuzen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

voor mij is meer zo iets; "gaat sport in huidige vorm verder, is dit mijn laatste seizoen als fan".

dus was benieuwd naar 'wat komen gaat'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Algemene verwachting is dat dubbele punten ook wel weer gaan sneuvelen na dit seizoen hoewel dat nog niet zeker is.

Gingen daarnaast volgend seizoen niet wat regels in mbt minimum gewicht om de zwaardere coureurs wat tegemoet te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nog zwaardere auto's? Ik hoop het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
Ik had een paar geleden vernomen dat er stemmen opgaan voor een ander formaat banden, groter, en breder.
Of de wang platter gaat worden weet ik niet.
De reden hiervoor is om het verlies aan downforce te compenseren en zodat de auto's weer vlotter door de bochten heen kunnen, zodat de rondetijden weer omlaag gaan, zodat er weer een echt verschil is tussen de GP2 en de F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ing._Buttje schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:10:
Alleen omdat een pietlul nieuwsgierig is en/of geld ruikt !! Bah .. :r
Nee, omdat er veel te veel mensen WC-papier als de Bild Zeitung kopen (en vergelijkbare "kranten" in andere landen). Het is nogal hypocriet om over de kranten te klagen als deze vooral leveren waar hun publiek om vraagt. Het ongeduld om alles te weten te komen zorgt voor dergelijke rioolpublicaties.

De Bild Zeitung zou juist dergelijke gegevens graag publiceren. Waarschijnlijk weten ze het omdat ze het aangeboden is, en ze de vraagprijs niet wilden betalen...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Señor Sjon schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:47:
Nog zwaardere auto's? Ik hoop het niet.
Ik hoop juist wel, die 10 kilo merk je echt niet meer hoor. Scheelt een paar tienden van een seconde, en die tijd winnen ze makkelijk weer terug met de doorontwikkeling van de auto's.

De huidige regels zijn echt niet gezond voor de zwaardere coureurs, en daarnaast is het ook een naar mijn idee oneerlijk voordeel voor de kleine mannetjes. Een toptalent als Hulkenberg is gewoon in het nadeel omdat hij lang is en daar kan hij helemaal niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
Een auto lichter maken is juist een ontwikkelingsonderdeel. Dat het Sauber niet lukt, zegt iets over de engineering kwaliteiten van Sauber. Andere teams komen namelijk wel (eenvoudig?) onder het minimum gewicht. Kwestie van slimme oplossingen voor sommige onderdelen.

Het is juist goed om niet alle ontwikkeling op het aero gedeelte te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Wat ik zo'n stomme zet vind is dat ze de puntentelling zo veranderd hebben destijds .. Mercedes gaat nu iedere race met 25 + 18 punten aan de haal .. 43 punten na 1 race!! Dus zo'n team als Red Bull wat alleen met Ricciardo een paar puntjes sprokkelt is vrijwel kansloos om nog weer in de buurt te komen tenzij ze ineens gaan winnen. Zolang je de punten wat dichter bijelkaar houdt, heeft iedereen nog kans. De afstand tussen nr. 1 Rosberg (165) en nr. 3 Ricciardo (83) is extreem .. en dat al na pas 8 races!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Het verschil is juist groter gemaakt om de coureurs harder te laten strijden voor P1 (weet je nog, dat compleet belachelijke medailleplan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ja idd, nou ik geloof best dat coureurs hun best doen, maar het moet wel haalbaar zijn. Het is geen karting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het 10-6-4-3-2-1 schema is nog het meeste vertrouwd.

@XyritZz
Ze kunnen ook rijder + stoeltje 90kg maken met ballast verspreid over de hoogte van de stoel. Zo is dat voor iedereen gelijk en kan jet minimum gewicht weer 595 maken. Ja, de eerste jaren zijn auto's te zwaar, maar de hele clou van het ontwikkelen is ook de boel lichter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Requiem19 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:13:
Een auto lichter maken is juist een ontwikkelingsonderdeel. Dat het Sauber niet lukt, zegt iets over de engineering kwaliteiten van Sauber. Andere teams komen namelijk wel (eenvoudig?) onder het minimum gewicht. Kwestie van slimme oplossingen voor sommige onderdelen.

+1
ing._Buttje schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:22:
ja idd, nou ik geloof best dat coureurs hun best doen, maar het moet wel haalbaar zijn. Het is geen karting!
Ze hadden het verschil tussen 1 en 2 groter gemaakt, het verschil tussen 1+2 en 3+4 is bijna gelijk gebleven.

In de 10 6 4 3 2 1 telling was het verschil nog groter geweest. Dan is een 1-2 16 punten waard en een 3-4 maar 7. Dat is minder dan de helft. Nu is dat 43 om 27.

Ik zal zo wel even gaan na rekenen wat de resultaten zouden zijn met de oude puntentelling.

[ Voor 8% gewijzigd door SnowDude op 24-06-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Señor Sjon schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:29:
vond ik ook het meest prima.

Ik vind het hoge aantal punten nu (25!) ook een dikke vinger naar de statistieken van helden van welleer ..
Straks heeft Ricciardo meer punten dan Senna bijvoorbeeld ..

edit:
of ziehier ..
http://www.f1-fansite.com...-time-f1-driver-rankings/

Alonso heeft hier Schumacher reeds ingehaald qua punten (1685 vs 1566) na 224 races vs. 307 races en slechts 96 podiums tegenover een whopping 155 podium finishes voor Schumacher!

Zulke statistieken kunnen dus bij het oud vuil . .

[ Voor 31% gewijzigd door Alfa Novanta op 24-06-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:04

@XyritZz
Ze kunnen ook rijder + stoeltje 90kg maken met ballast verspreid over de hoogte van de stoel. Zo is dat voor iedereen gelijk en kan jet minimum gewicht weer 595 maken. Ja, de eerste jaren zijn auto's te zwaar, maar de hele clou van het ontwikkelen is ook de boel lichter maken.
Laatst werkt beter dan de auto 10 kg zwaarder moeten maken, dan hou je dezelfde situatie als nu, dat coureurs een duur lepeltje krijgen om zichzelf even leeg te kotsen voor een race, zo dat het team alsnog kan bepalen hoe ze die extra kg's gaan verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

KeRsTmAnNeKe schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:58:
[...]

Laatst werkt beter dan de auto 10 kg zwaarder moeten maken, dan hou je dezelfde situatie als nu, dat coureurs een duur lepeltje krijgen om zichzelf even leeg te kotsen voor een race, zo dat het team alsnog kan bepalen hoe ze die extra kg's gaan verdelen.
Ik denk dat die coureurs echt niet even hun maag gaan legen, dan overleven ze de race niet.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ouch...
Vergelijk: http://www.quotenmeter.de...-tages-und-wochenchampion met http://forums.autosport.c...rmany/page-7#entry6772933

Oostenrijk 2003: 10,29m kijkers op RTL
Oostenrijk 2014: 4,21m kijkers op RTL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Bron: Flavio Briatore:
"This is not the F1 I am used to. It’s like enjoying spaghetti but then getting sick because you’re forced to eat caviar. In my day the races were gladiator fights, but now it’s like accountants — saving petrol, saving tyres, try not to be penalised ... buttons on the steering wheel like an accordion."

kleurrijk zoals altijd .. lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

ing._Buttje schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:40:
[...]

kleurrijk zoals altijd .. lol :+
Maar wel zeer treffend verwoord.

En dat van die 6 miljoen minder kijkers :X Verrassend. Not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

AzzKickah schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:43:
[...]

Maar wel zeer treffend verwoord.
zeeer zeker!

F1 coureurs waren helden die met risico voor hun eigen lijf en leden hun auto zo snel mogelijk en op het scherpst van de snede de baan over ramden .. en dat ging er niet zachtzinnig aan toe! Dat moet je kunnen .. de absolute limiet opzoeken. Ik denk dat dit het probleem is waar Schumacher en misschien ook Kimi in deze nieuwe vorm van F1 tegenaan liepen/lopen. Rijden/racen kunnen ze .. nu moeten ze ineens netjes op de lijntjes schrijven. Tegenwoordig moeten de rijders met chirurgische precisie de baan over .. ondertussen elk onderdeeltje 'managen' anders halen ze het einde niet. En dit weekend was er dikke discussie over de witte lijnen .. poeh daar mocht je niet overheen!! :o Nou, geloof niet direct dat je er voordeel uit zou halen, maar hoe dan ook .. het zou flink worden bestraft!! Tijdens de vrije training of kwalificatie waren er 14 overtredingen geweest .. boe hoe hoe .. :O

ik val in herhaling maar:
TRAPPEN MET DAT HOK !!! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik word al tijden gek van dat witte lijnen gezeur, een van mijn weinige aanmerkingen op de huidige F1. Leg eens een grindbak van een meter buiten de witte lijn, de manier waarop ze over de lijnen gaan kon vroeger echt niet. In India is het helemaal belachelijk, daar ligt 75% van de ideale lijn buiten het circuit volgens mij...

Minimaal 2 wielen op de baan, overschrijden van de witte lijn = straf, met de binnenste wielen op de curb kon vroeger ook nooit, want dan zat je met 2 wielen in de grindbak. In Q gewoon rondjes afpakken (zoals bij Hamilton, terecht, maar wordt te weinig toegepast), in de race per 2 of 3 overtredingen een 5 seconden straf, dan is dat gezeik meteen afgelopen.

#edit: Nog een voorbeeld, Rosberg in Montreal, die de laatste chicane afsteekt. Daar moet gewoon weer een (deel) grindbak komen, of meer van die drempels ofzo... zucht

[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 24-06-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat was vroeger grindbak... Spa is in 2007 letterlijk verkracht door al die uitloopstroken. Eau Rouge zegt mij ook niet zoveel meer als toen Villeneuve er 50/50 doorheen ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Señor Sjon schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:58:
Dat was vroeger grindbak... Spa is in 2007 letterlijk verkracht door al die uitloopstroken. Eau Rouge zegt mij ook niet zoveel meer als toen Villeneuve er 50/50 doorheen ging.
Ik weet dat dat een grindbak was, even aangepast naar moet weer een grindbak komen :)

Spa, ook mee eens, al is Eau Rouge misschien niet het beste voorbeeld. Daar voegen de uitloopstroken toch behoorlijk wat veiligheid toe. De bocht is er wel minder spectaculair door, dat wel.

[ Voor 20% gewijzigd door Hoogie2004 op 24-06-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Firesphere schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:01:
[...]

Ik denk dat die coureurs echt niet even hun maag gaan legen, dan overleven ze de race niet.
Sutils klachtenparade gezien over de Sauber? Dat is nu enigszins opgelost, maar nog steeds niet helemaal.
Teken aan de wand. Het circus is te onaantrekkelijk en overzichtelijk geworden. Dat heeft F1 vooral aan zichzelf te danken. Iemand opjagen is niet meer hetzelfde als vroeger waarbij er weinig kansen waren waarbij er echt gewerkt moest worden. Het huidige systeem kan veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Ik heb even de standen berekend met de puntentelling van 2009 en 2002:

Driver201420092002
PointsPos%PointsPos%PointsPos%
Nico Rosberg1651100%701100%601100%
Lewis Hamilton136282,42%56280%52286,67%
Daniel Ricciardo83350,3%33347,14%24340%
Fernando Alonso79447,88%31444,29%17428,33%
Sebastian Vettel60536,36%24534,29%14523,33%
Nico Hülkenberg59635,76%22631,43%10616,67%
Valtteri Bottas55733,33%20728,57%8713,33%
Jenson Button43826,06%17824,29%9815%
Felipe Massa30918,18%11915,71%3115%
Kevin Magnussen291017,58%101014,29%6910%
Sergio Pérez281116,97%91112,86%5108,33%
Kimi Räikkönen191211,52%5127,14%
Romain Grosjean8134,85%2132,86%
Jean-Éric Vergne8144,85%2132,86%
Daniil Kvyat4152,42%
Jules Bianchi2161,21%
Adrian Sutil
Marcus Ericsson
Pastor Maldonado
Esteban Gutiérrez
Max Chilton
Kamui Kobayashi

Team201420092002
PointsPos%PointsPos%PointsPos%
Mercedes3011100%1261100%1121100%
Red Bull-Renault143247,51%57245,24%38233,93%
Ferrari98332,56%36328,57%17315,18%
Force India-Mercedes87428,9%31424,6%15413,39%
Williams-Mercedes85528,24%31424,6%1169,82%
McLaren-Mercedes72623,92%27621,43%15413,39%
Toro Rosso-Renault1273,99%271,59%
Lotus-Renault882,66%271,59%
Marussia-Ferrari290,66%
Sauber-Ferrari
Caterham-Renault

Je ziet dat eigenlijk in alle gevallen de gaten groter waren geweest, alleen zou met de 2002 telling Hamilton iets dichter bij Rosberg hebben gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mooi wark! Dat geeft een goed inzicht van de effectiviteit van het puntensysteem. (hoe kreeg je het voor elkaar?)

Maar zonder een verandering aan het systeem waren de allerkleinste teams allang op de fles gegaan. Het zegt wat dat Marussia pas dit jaar z'n eerste punten ever scoorde met een goede race maar alle geluk van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Jejking schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:52:
Mooi wark! Dat geeft een goed inzicht van de effectiviteit van het puntensysteem. (hoe kreeg je het voor elkaar?)
Excel magic :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door SnowDude op 24-06-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Requiem19 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:13:

Prima, maar niet als het de gezondheid van de coureurs negatief beïnvloed en dat gebeurt nu wel. Coureurs die niet meer drinken tijdens de race, extreem met een dieet bezig zijn om maar af te vallen, kotslepeltjes krijgen etc. Te belachelijk voor woorden. Het is een topsport, laat die mensen gewoon het maximale uit hun lichaam halen ipv er als een anorexia patient bij te lopen.

Volgens mij komt dit jaar geen enkel team eenvoudig onder het minimum gewicht, en als ze er wel onder zitten dan nog hebben de zwaardere coureurs een nadeel omdat er in hun auto's minder met ballast gewicht gespeeld kan worden.

@XyritZz
Dat lijkt me inderdaad de beste oplossing. Gewicht van de coureur maakt dan niet meer zo veel uit (geen enkele coureur zal meer dan 90 kilo wegen) en kunnen de teams toch flink ontwikkelen om de auto zo licht mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
XyritZz schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:57:
[...]

Volgens mij komt dit jaar geen enkel team eenvoudig onder het minimum gewicht, en als ze er wel onder zitten dan nog hebben de zwaardere coureurs een nadeel omdat er in hun auto's minder met ballast gewicht gespeeld kan worden.
Dit nadeel hebben zwaardere coureurs altijd al gehad, en dat zal ook altijd blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Even snel rondgebladerd, kon het gewicht niet van iedereen direct terugvinden (drukte) maar het lijkt erop dat Kobayashi de lichtste coureur in het veld is met 57, terwijl Sutil 'aan kop gaat' met 75. Dat is echt een serieus verschil in een sport waar duizendsten het verschil kunnen maken. 10 kilo benzine zou vaak 0.35 seconden tijdsverlies opleveren, dus 18 is dan 0.63 seconden. Uiteraard is dat niet het direct vertaalbare verschil omdat er met de ballast wordt gerommeld. Wel heb je minder speling met de gewichtsverdeling, wat dus zorgt voor een instabielere auto, met als gevolg meer bandenslijtage en dus meer tijdsverlies etc. Geen enkel team komt dit seizoen makkelijk onder het minimumgewicht van wat was het, 700 kg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zelfde rede dat Nico Hülkenberg geen pek kreeg bij ferrari; big boned :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

Jejking schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:17:
Even snel rondgebladerd, kon het gewicht niet van iedereen direct terugvinden (drukte) maar het lijkt erop dat Kobayashi de lichtste coureur in het veld is met 57, terwijl Sutil 'aan kop gaat' met 75. Dat is echt een serieus verschil in een sport waar duizendsten het verschil kunnen maken. 10 kilo benzine zou vaak 0.35 seconden tijdsverlies opleveren, dus 18 is dan 0.63 seconden. Uiteraard is dat niet het direct vertaalbare verschil omdat er met de ballast wordt gerommeld. Wel heb je minder speling met de gewichtsverdeling, wat dus zorgt voor een instabielere auto, met als gevolg meer bandenslijtage en dus meer tijdsverlies etc. Geen enkel team komt dit seizoen makkelijk onder het minimumgewicht van wat was het, 700 kg?
75 kilo? Dat is best zwaar voor een topsporter volgens mij, in verhouding dan met zijn lengte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://www.gpupdate.net/e...tive-talks-with-hamilton/
^--- hahaha acht de kans dat ik iets win in de loterij groter is dan dat lewis in 2015 voor mclaren rijdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

himlims_ schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:03:
http://www.gpupdate.net/e...tive-talks-with-hamilton/
^--- hahaha acht de kans dat ik iets win in de loterij groter is dan dat lewis in 2015 voor mclaren rijdt
Ik geloof er ook niks van. Tenzij Lew-Lew het erop aan laat komen in z'n verhouding met het team. Brawn is in ieder geval weg, dus dat is geen reden voor hem om te blijven. Continuïteit heeft meneer niet zo in z'n hoofd als het even tegenzit, lijkt het.
fynrd1 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:26:
[...]

75 kilo? Dat is best zwaar voor een topsporter volgens mij, in verhouding dan met zijn lengte.
1.83 ofzo zag ik ergens? Ja, dat kan inderdaad lichter. Maar ze hebben echt wel veel spieren nodig om het anderhalf uur vol te houden in zo'n omgeving ;) Dat helpt niet. Nico z'n dieet voor de race bestaat uit aardappelen voor de energie, Webber at bananen voor de race vorig jaar. Allemaal het lichte spul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
SnowDude schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:03:
[...]
Dit nadeel hebben zwaardere coureurs altijd al gehad, en dat zal ook altijd blijven
Klopt, maar toen zag je iedere coureur verkleefd aan drinkflessen op de grid. En ze hadden toen genoeg ballast om mee te schuiven, nu is de auto al te zwaar met een lichte coureur en zonder ballast.

Over balast gesproken, zelfs de gewichtsverdeling is vastgelegd. Zou eerst alleen voor de eerste Pirelli jaren zijn, maar is nu vrij permanent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

nm sorry

[ Voor 93% gewijzigd door AzzKickah op 24-06-2014 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

http://www.gpupdate.net/n...ief-ingevoerd-vanaf-2015/

Die staande starts lijken mij persoonlijk wel mooi. Zoals iemand daaronder ook zegt, nog een keer met z'n allen de 1e bocht in. Ben wel benieuwd.

En ik wist helemaal niet dat de remschijven niet op dezelfde snelheid roteren als de wielen. Weer wat geleerd.

Wat vinden we er verder van? Ik heb een beetje zoiets van... mwah :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Waarom dan nog SC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Omdat ze niet zo lang stil kunnen staan en ook niet vol gas langs de marshalls kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

AzzKickah schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:28:
En ik wist helemaal niet dat de remschijven niet op dezelfde snelheid roteren als de wielen. Weer wat geleerd.
Ik begrijp niet helemaal hoe dit dan zou moeten werken, iemand een idee? (ik snap de regel niet. Hoe kan je remschijven op een andere snelheid laten roteren als de wielen?)

Proberen ze soms te voorkomen dat er remschijven voor de versnellingsbak geplaatst worden, direct na de motor?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gé Brander schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:37:
[...]

Ik begrijp niet helemaal hoe dit dan zou moeten werken, iemand een idee? (ik snap de regel niet. Hoe kan je remschijven op een andere snelheid laten roteren als de wielen?)
Dat kan door er een soort versnellingsbakje tussen te plaatsen inderdaad.

Het effect is vooral, dat je effectiever kan remmen, doordat de kans op blokkeren kleiner wordt bijvoorbeeld.

Wat mij opvalt, is nog minder powerunits. Dat valt echt in de categorie "verpesten tot en met". Als je zo weinig PU's hebt, ga je steeds voorzichtiger rijden. Dan blijft er niets over.

Het is FFS de Formule 1, wat de top van de motorsport moet zijn, waar de coureurs zich drukker moeten maken over of hun PU lang genoeg heel blijft, dan over hun positie na afloop van de race.

[ Voor 28% gewijzigd door Firesphere op 26-06-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Safetycar is op zich gewoon een dubbele gele vlag over de hele baan natuurlijk, welke op start-finish pas weer weg gaat. Ik vraag me af hoe dit gaat zijn. Een SC duurt nu ook wel lang natuurlijk, maar vraag me af of dit niet langer is. En gaan de achterblijvers nu weer een rondje extra rijden dan om ertussenuit te gaan?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Als ze de laatste lap, voor de SC naar binnen gaat, direct de achterblijvers laten inhalen en vol gas er achteraan laten rijden, dan zou het volgens mij sneller zijn, dan die 3 rondjes dat ze nu wachten tot die er weer bij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De SC was ooit bedoeld voor tijdelijk de race neutraliseren. Nu wordt het gewoon een kwartier durende farce.

Nu ook al parc fermé vanaf eind FP3. En dan gek vinden dat men nauwelijks meer in de vrije training rijdt. Je bent gewoon het bokje als je iets raakt. Nee, dit helpt allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
AzzKickah schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:28:
http://www.gpupdate.net/n...ief-ingevoerd-vanaf-2015/

Die staande starts lijken mij persoonlijk wel mooi. Zoals iemand daaronder ook zegt, nog een keer met z'n allen de 1e bocht in. Ben wel benieuwd.
Wel leuk idd, maar ik denk ook een hoop foutparkeerders bij het opstellen ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

.. en wat te denken van een herstart als je al bijna een uur hebt lopen stampen??
Dat wordt feest aka russisch roulette :X

Heeft met een race en race-opbouw weinig meer te maken -O-

[ Voor 29% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-06-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:28
Señor Sjon schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:54:
De SC was ooit bedoeld voor tijdelijk de race neutraliseren. Nu wordt het gewoon een kwartier durende farce.

Nu ook al parc fermé vanaf eind FP3. En dan gek vinden dat men nauwelijks meer in de vrije training rijdt. Je bent gewoon het bokje als je iets raakt. Nee, dit helpt allemaal niet.
Helemaal gelijk, als het regent of als de baan er wat nat bij ligt dan kunnen de fans zich alvast verheugen op coureurs die uit de pitbox komen en naar het publiek gaan zwaaien en meer niet. Het lijkt er wel op dat die gasten die de regels bedenken expres bezig zijn om de F1 kapot te maken. Ongelooflijk al die domme regels die helemaal geen kosten reduceren maar alleen de F1 minder boeiend maken.

Als ze kosten willen drukken, moet ze gewoon het probleem bij de kern aanpakken. Geef alle teams een maximale hoeveelheid carbonfiber, metaal etc. Dan kunnen ze niet elke race weekend met 3 vleugels komen en nieuwe bodywork aangezien dan midden in het seizoen het materiaal op is. Dan is het voor iedereen gelijk, als je geen bouwstenen meer hebt kun je het ook niet uitgeven.

De grootste kosten post is namelijk de updates tijdens het zoen Red Bull geeft 100m dollar uit aan updates tijdens het seizoen en dat om uiteindelijk 1-2 seconden sneller te zijn, dat is idioot. Als ze geen carbonfiber meer hebben dan houd het ook voor Red Bull een keertje op. Zo bespaart iedereen geld en blijven de verhouding tijdens het seizoen kleiner en dalen de kosten van F1 dramatisch. Maar op alle die ontelbare kut regeltjes die zogenaamd geld moeten besparen zit niemand te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dus je krijgt straks:
4 rondjes SC
3 rondjes backmarkers
30-60s opstellen op de grid
3 rondjes later een crash en dan begint bovenstaand ritueel opnieuw.

En dit moet klanten lokken? Die zijn ondertussen gewoon boodschappen aan het doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

Señor Sjon schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:11:
Dus je krijgt straks:
4 rondjes SC
3 rondjes backmarkers

En dit moet klanten lokken? Die zijn ondertussen gewoon boodschappen aan het doen ofzo.
Genoeg mogelijkheden voor reclame blokken, om het geheel weer achter de decoder vandaan te halen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat gebeurt pas als er drie kijkers over zijn.

Maar 4 PU's/seizoen en Parc Fermé bij start FP3. Jeeee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Omdat ze dan stil moeten gaan staan op de grid, motor moet uit anders worden ze te heet. Dus dan lopen de rondes niet door, is er veel te veel kans dat ze over de 2 uur gaan, etc.

Ze zijn inderdaad erg goed in het zichzelf moeilijk maken daar zeg. Ze maken het echt compleet kapot.
Ik kan er bijna geen touw meer aan vastknopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nog meer farce dan het al was, great :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

Señor Sjon schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:11:
Dus je krijgt straks:
4 rondjes SC
3 rondjes backmarkers
5-10m opstelling op grid goed krijgen omdat alles door elkaar staat

Heb het even gefixt voor je.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hahahha omfg toch knap hoe je in 2-3jr tijd een sport kunt slopen; moet je ook kunnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dan maar weer een interessante roddel:
http://www.f1today.net/nl...gang-bij-caterham-f1-team

De eerste comment geeft aan dat mogelijk MP Motorsport betrokken is. Achteraan GP2 of F1 maakt blijkbaar ook niet uit. :+

Komt weer van Adam Cooper af: http://adamcooperf1.com/2...nandes-prepares-for-exit/

[ Voor 20% gewijzigd door Señor Sjon op 27-06-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:26
Ik heb de race van Oostenrijk zondag niet gezien - en wonder boven wonder ook nog geen van de resultaten gezien. Interessant om in de herhaling te bekijken? Of gewoon 2 uur tijd sparen en leuke dingen gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Jolke schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:48:
Ik heb de race van Oostenrijk zondag niet gezien - en wonder boven wonder ook nog geen van de resultaten gezien. Interessant om in de herhaling te bekijken? Of gewoon 2 uur tijd sparen en leuke dingen gaan doen?
Knap dat je geen resultaten heb gehoord! Maar ik zou een samenvatting gaan kijken... de race zelf vond ik niet echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
Als Caterham wordt overgenomen door Russen, dan zou Sirotkin, nu Sauber, natuurlijk heel vlot naar Caterham kunnen gaan, dat geeft nog meer kans voor Guido.
Misschien kan Robin Frijns de 2 zetel "kopen" bij Caterham, ik zou Robin nog niet uitgummen bij Caterham, je weet nooit hoe het een en ander gaat, er zijn zoveel factoren.
Ik ben wel benieuwd wie het team dan gaat managen, Martin Whitmarsh of Domenicale, of Richards, die destijds bij BAR ook het nodige heeft gereorganiseerd.... LOL...

[ Voor 8% gewijzigd door Juncto op 27-06-2014 11:26 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik was als Frijns zijnde allang vertrokken richting de VS om een Luyendijkje te plegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:26
Jurgen schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:56:
[...]

Knap dat je geen resultaten heb gehoord! Maar ik zou een samenvatting gaan kijken... de race zelf vond ik niet echt de moeite waard.
Thanks! Ik was op vakantie met de familie en tent, dus zonder TV, Radio en zonder kranten. Het schijnt dus nog te kunnen, afgezonderd zijn van deze wereld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 10-09 21:30
Juncto schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:25:
Als Caterham wordt overgenomen door Russen, dan zou Sirotkin, nu Sauber, natuurlijk heel vlot naar Caterham kunnen gaan, dat geeft nog meer kans voor Guido.
Misschien kan Robin Frijns de 2 zetel "kopen" bij Caterham, ik zou Robin nog niet uitgummen bij Caterham, je weet nooit hoe het een en ander gaat, er zijn zoveel factoren.
Ik ben wel benieuwd wie het team dan gaat managen, Martin Whitmarsh of Domenicale, of Richards, die destijds bij BAR ook het nodige heeft gereorganiseerd.... LOL...
Nog meer kans voor Guido.... hij is en blijft dan nog steeds testrijder
En Frijns heb geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Señor Sjon schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:36:
Ik was als Frijns zijnde allang vertrokken richting de VS om een Luyendijkje te plegen. ;)
Of bij een LMP2 team instappen om een Brandon Hartley achterna te gaan. Harltey rijdt nu voor Porsche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:20

Coldcat

HODL

Deze kwam ik weer tegen. Ik kan hem jullie niet onthouden. Wat gaaf!

YouTube: BMW engine sound

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 12:48
Coldcat schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:10:
Deze kwam ik weer tegen. Ik kan hem jullie niet onthouden. Wat gaaf!

YouTube: BMW engine sound
Deze video bevat inhoud van Formula One Management, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004

Coldcat

HODL

Het zal weer eens niet zo zijn.

Gelukkig was het een hele tijd wel toegankelijk. Ik zal eens kijken of ik hem kan downloaden van Youtube en opnieuw kan uploaden.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Pittie schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:43:
[...]

Deze video bevat inhoud van Formula One Management, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd. ;w
Belachelijk. Daar hebben ze niks over te zeggen. Beeldmateriaal van de circuits wat ze zelf hebben opgenomen of uitgebracht is tot daar aan toe (maar het bannen van homemade materiaal hebben ze ook al eens geflikt een paar jaar geleden omdat zij het evenement organiseren). Jammer dat ze zo hun fans in de voet schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000

Arfman

Drome!

Het is werkelijk waar te triest hoe ze met hun inkomstenbron (lees: ons) omgaan. Ik kan niet eens een legale stream kijken al zou ik het willen. Ik zou best ~60 euro per jaar overhebben om alle races en kwalificaties live te kunnen streamen in 720P, en om dan races terug te kunnen kijken. Je merkt aan alles dat FOM een bedrijf uit de vorige eeuw is, net zoals artiesten die tegenwoordig niet hun muziek op Spotify zetten. Prima joh, dan download ik het toch gewoon?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:11
Ze zijn alleen bezig met inkomsten veiligstellen, maar het enige wat ze lukt is het afschrikken en verliezen van fans. Dus ze bereiken er uiteindelijk het tegenovergestelde mee. Fans worden 0,0 betrokken bij de sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik moest hierom wel lachen. :D
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BrTaZK1IcAAaJEN.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000

Arfman

Drome!

:D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hahhaa. Geniaal. En waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

:D

of eigenlijk: :'(

Pagina: 1 ... 57 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.