Vettel ook echt wel heel veel pech...,
vettel heeft zijn vleugel stukgereden ..

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Wel geniaal dat Williams nu mee kan vechten met de mercedessen
Doei Vettel
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
inderdaad !! HeerlijkGoron schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:45:
Wel geniaal dat Williams nu mee kan vechten met de mercedessen
Vettel mag stoppen .. ze kappen ermee

[ Voor 55% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-06-2014 14:49 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ze hebben gewoon tot de helft gewacht voor een SC. Niet gekomen, dus motor sparen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wel lullig zeg, zo wil je niet je titel verdedigen.
Sja, met de limiet op aantal gearboxen en motoren lijkt het mij ook zinloos im deze race nog verder uit te rijden...
"Okay Lewis it is hammer time"

"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Yes, nu gaat ie ze ff binnenhengelen
Maar eerst nieuwe banden
Waarom zijn Lewis z'n pitstops altijd zo veel langer dan die van Rosberg?
meh.
duitser voordeel? het is wel opvallend iddnAffie schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:52:
Waarom zijn Lewis z'n pitstops altijd zo veel langer dan die van Rosberg?
the fok .. vlammen uit Hamilton's voorvelg bij de pitsstop

komt dat goed???

komt dat goed???
[ Voor 13% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-06-2014 14:55 ]
Die van Rosberg was 3.0 seconden nu, ook niet echt heel snel..
Maar wel 1 seconde sneller dan HAMHarrie schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:55:
Die van Rosberg was 3.0 seconden nu, ook niet echt heel snel..
In totaal 1.9 sec achterstand voor hamilton puur door pitstops... precies wat ie nu achterligt. Rosberg is duidelijk 1ste rijder daaro.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik had de tijd van HAM niet gezien. Dat is wel zuur idd...

Eerste stop hamilton 3.5 en rosberg 2.6 2e stop hamilton 4.0 rosberg 3.0...
Hebben ze ieder een eigen team voor de stops of zijn het altijd dezelfde voor beide rijders ?
Hebben ze ieder een eigen team voor de stops of zijn het altijd dezelfde voor beide rijders ?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Rijden Rosberg en Hamilton met hetzelfde merk remschijven? Ik weet dat rijders een voorkeur hebben voor het remgedrag van een bepaald merk. Geen idee hoe relevant dat nu nog is met dat regeneratief remmen.
Zou toch wat zijn als ze daar intern bij Mercedes met een paar mensen hebben besloten dat ze liever de Duitser kampioen zien worden voor dit Duitse team.. 
Lijkt me ook dat dat niet mag.

Daar heb ik nog nooit van gehoordHarrie schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:00:
Rijden Rosberg en Hamilton met hetzelfde merk remschijven? Ik weet dat rijders een voorkeur hebben voor het remgedrag van een bepaald merk. Geen idee hoe relevant dat nu nog is met dat regeneratief remmen.
[ Voor 55% gewijzigd door AzzKickah op 22-06-2014 15:01 ]
dat zouden duitsers noooit doen

Pff.... Ze gaan Lewis niet laten racen...
Gelukkig gaat Hamilton zich daar niks van aantrekkenHarrie schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:04:
Pff.... Ze gaan Lewis niet laten racen...
[ Voor 55% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-06-2014 15:06 ]
Dat was iets wat Olav altijd zei toen Lewis nog bij McLaren reed. Dat hij andere schijven had dan ButtonAzzKickah schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:01:
Zou toch wat zijn als ze daar intern bij Mercedes met een paar mensen hebben besloten dat ze liever de Duitser kampioen zien worden voor dit Duitse team..
[...]
Daar heb ik nog nooit van gehoordLijkt me ook dat dat niet mag.
Hij heeft al twee keer gevraagd of hij nog steeds zn remmen moet managen....ing._Buttje schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:05:
[...]
Gelukkig gaat Hamilton zich daar niks van aantrekken![]()
tuurlijk wil ie op zijn remmen passen, maar als hij Rosberg pakken kan zal hij dat echt wel gaan doen (hoop ik)

Ik denk dat Lewis vanaf nu gaat pushen. Wordt nog spannend.
Valt ook op dat Hammie bijna elke race het zuinigst is met z'n brandstof....
meh.
Ik denk dat ie dat doet zodat ie aan het eind voluit kan gaan. Zoals nu.nAffie schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:09:
omg @ kimi .. roflmao !!
Ja inderdaad... Hij is het meeste aan het lift&coasten waarschijnlijk..nAffie schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:09:
lol, zo te zien gaat die voorspelling van Robin Frijns toch uitkomen die hij voor de wedstrijd heeft gedaan...
(interview op Sport1 net voor de race)
meh.
Voor de niet-sport1-kijkers: wat voor voorspelling?nAffie schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:18:
lol, zo te zien gaat die voorspelling van Robin Frijns toch uitkomen die hij voor de wedstrijd heeft gedaan...
Gaat lekker met de red bulls op de redbull track
Rosberg op 1, Hamilton die terugvecht naar 2 en Bottas op 3...Boktor schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:19:
[...]
Voor de niet-sport1-kijkers: wat voor voorspelling?
meh.
Goh!! Het kan dus wel, de snelheid laten zien!
Laten ze nu maar oppassen dat ze ons niet teveel verwennen, poeh poeh.
Echt heel spannend is het tot nu toe nog niet.
Alonso kwam ook dichterbij .. totdat Massa en Bottas even gingen gasgeven !! Damn, die rijden 1.12 toen Mercedes nog 1:13 reed .. en Alonso ook.
Hamilton kruipt stiekem achter Rosberg en gaat straks echt nog wel wat proberen .. afwachten of Rosberg dan zit op te letten
edit: nu rijdt Mercedes 1.12 en Williams weer 1:13
Dit wordt de einduitslag ..
Hamilton kruipt stiekem achter Rosberg en gaat straks echt nog wel wat proberen .. afwachten of Rosberg dan zit op te letten
edit: nu rijdt Mercedes 1.12 en Williams weer 1:13

Dit wordt de einduitslag ..
[ Voor 44% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-06-2014 15:28 ]
"Strat 6 till the end". Wat zou dat betekenen?
Heeft iemand een teiltje? Wat een suf bericht geprojecteerd op de baan.
Dus met gelijke pitstops had Lewis gewonnen....
meh.
Wat stond er, ik miste het net!Señor Sjon schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:30:
Inderdaad, als dat meer gaat gebeuren dan haken er nog meer mensen af.Señor Sjon schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:30:
Strat [nummer] is dus waarschijnlijk een motorafstelling?
meh.
Ja inderdaad,dat lijkt mij nu ook.nAffie schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:33:
pfff .. noujah, op zich spannende race, maar jammer dat Williams steeds na Mercedes stopte dus dat Mercedes er steeds even een paar flitsendere ronden uit wist te peuteren. Ook waren Massa zijn tijden niet vlak genoeg .. dan reed ie een 1:12 en dan weer een 1:14 .. laatste ronde 1:15 nota bene en Alonso 1:12:7
Strat 1 is meeste fuel gebruik en strat 12 laagste dachten ze op SkynAffie schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:33:
Zo die actie van riciardo in de laatste ronde, mooi hoor
Toch zie ik persoonlijk liever Lewis kampioen worden eigenlijk. Maar dat popi-jopie gedrag van 'm vind ik altijd wel minder..

Na de finish moest ROS naar strat 1. Dus neem aan net andersom dansoulcrusher schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:34:
[...]
Strat 1 is meeste fuel gebruik en strat 12 laagste dachten ze op Sky
Oostenrijkse vlag
Congratulations
Mr. Mateschitz
Thank You
Bernie
Congratulations
Mr. Mateschitz
Thank You
Bernie
Blegh..Señor Sjon schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:34:
Oostenrijkse vlag
Congratulations
Mr. Mateschitz
Thank You
Bernie
Leuk dames deze keer...
[ Voor 9% gewijzigd door nAffie op 22-06-2014 15:36 ]
meh.
Gelukkig is Mercedes niet meer zo oppermachtig. Zo'n korte baan en tot nummer 11 is gelapped. Beter dan een aantal circuits terug waar de top 5 maar in dezelfde lap zat als de mercs..
Dat was echt idioot zegSeñor Sjon schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:34:
Oostenrijkse vlag
Congratulations
Mr. Mateschitz
Thank You
Bernie
Dit dus:

Wat zijn dat dan voor trofeeen? Een 3D-model van de binnenkant van een menselijk oor??
Wat een idiote trofee. Op Sky noemen ze het zo'n ding waar je parmaham mee snijd, ik dacht aan een pizzames
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Valt me alles mee dat t niet een rode stier is...AzzKickah schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:40:
Wat zijn dat dan voor trofeeen? Een 3D-model van de binnenkant van een menselijk oor??
Ja bah. Dat geeft toch de indruk dat Ecclestone partijdig is voor Red Bull
What the hell
What doet Maldonado's hoofd daar
Maar goed dat Vettel niet op het podium staat
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Maar wat stelt die trofee nou voor dan eigenlijk? Ik maak er niks van
Haha, goeie vraag over die pitstops...
meh.
Fenomenale start van Hamilton idd
Waarom moet Bernie Mateschitz trouwens bedanken? Ik ben niet geheel mee.
Toch blijft Kimi me echt heel erg tegenvallen. 19 punten tegenover 79(!) van Alonso.
Give him more power!
Edit: foutje. Maar goed dat de baan weer terug is. Best leuke wedstrijdctrlaltdelbe schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:23:
Waarom moet Bernie Mateschitz trouwens bedanken? Ik ben niet geheel mee.
[ Voor 17% gewijzigd door Jejking op 22-06-2014 17:40 ]
Ik neem aan dat het was omdat Mateschitz de GP terug heeft gebracht naar Oostenrijk
En 50 miljoen gestoken heeft in het opknappen van het circuit.
Dacht mogelijk een soort 'Multi 21', rijdersnummer van Rosberg is 6 nl ...nAffie schreef op zondag 22 juni 2014 @ 15:33:
Na finish maar even strat 1 roepen om ervoor te zorgen dat het niet als teamorder klinkt omdat Mercedes zegt daar niks aan te doen.
Al zou het natuurlijk ook gewoon een motorsetting kunnen zijn
Verder wel tof circuit om te zien, geen lompe chicanes, lekker wat groen, grindbakken...
Verwijderd
Sinds Kimi terug is van zijn mislukt rallyavontuurtje, is hij het net ff niet meerAzzKickah schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:32:
Toch blijft Kimi me echt heel erg tegenvallen. 19 punten tegenover 79(!) van Alonso.
Had begin dit seizoen goede hoop voor lewis, maar vrees dat Nico dit jaar met de eer gaat strijken
Mooie quoteMikeyMan schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:40:
En 50 miljoen gestoken heeft in het opknappen van het circuit.
Ik dacht eerst dat het om deze CG ging: https://pbs.twimg.com/media/BqvQrDKCMAAv7nI.jpg:largeAt long last we have reached an age where one billionaire can thank another billionaire on live TV using CGI. Bernie clearly reminds enjoying us that this is his thiefdom to the bitter end.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik heb niet alle pagina's terug gelezen om te kijken of hier al op gereageerd wordt, maar je zit met de brandstof ook, je krijgt een ronde terug zonder dat je deze rijdt, hierdoor hou je brandstof over t.o.v. de mensen in de lead lap.llevering schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 13:05:
Wat is het probleem van de gelapten door het veld laten zaken en gewoon achteraan (in volgorde) te laten aansluiten? Dat is de snelste optie volgens mij. Gewoon op het rechte stuk moeten alle gelapten van de racelijn af en inhouden dan is de hele zaak zo geregeld volgens mij.
Het is wel zo dat je op een ronde achterstand deze ronde aan het einde van de race anders ook niet rijdt, maar imo heb je dan toch een voordeeltje tov de achterste mensen in de lead lap. Ik denk dat dit ook wel een van de redenen is om dit niet te doen.
Mee eens. Ik heb zowel Kimi als Alonso als coureur erg hoog zitten. Ik had gehoopt dat Kimi Alonso flink om de oren zou gaan rijden, maar Alonso is (weer) veel beter dan zijn teamgenoot.AzzKickah schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:32:
De andere tegenvaller van dit seizoen vind ik duidelijk Vettel.Die heeft veel pech, maar mist ook snelheid tov Ricciardo (die de revelatie van dit seizoen is).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zeg maar gerust de saaiste race ooit.
Gisteren de hele dag op Spa gehangen, zelfs de Fiat 500-cup was nog spannender
Gelukkig niet thuisgebleven voor de F1-optocht...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
2014 is een dieptepunt in de F1 history, en dan willen ze dat dan nog eens via betaalzenders doordrukken, gaan ze nu nog evolueren naar een eco race, of word een eens flink bezonnen hoe het niet verder moet.
Ook deze topic is mee gegaan in deze trieste ontwikkeling, saaiheid troef.
Gisteren op EDGE TV kunnen genieten van het vernieuwde WK Rallycross, top autosport gezien, zo kan het dus ook in 2014.
Ook deze topic is mee gegaan in deze trieste ontwikkeling, saaiheid troef.
Gisteren op EDGE TV kunnen genieten van het vernieuwde WK Rallycross, top autosport gezien, zo kan het dus ook in 2014.
Dat weer ten koste van WRC is gegaan. Maar daar hebben we een andere topic voor.
Van een 4 voudig (!!) wereld-kampioen mag je verwachten dat die de skills en vaardigheden heeft om zich aan te passen; waarom lukt het daniel wel, en seb niet?!JvS schreef op maandag 23 juni 2014 @ 08:59:
De andere tegenvaller van dit seizoen vind ik duidelijk Vettel.Die heeft veel pech, maar mist ook snelheid tov Ricciardo (die de revelatie van dit seizoen is).
Toen de RB na het verbod op de geblazen diffuser ook minder grip achter had, was Vettel ook maar middelmatig. Pas toen RB dat had opgelost, was hij weer snel. Hij is eigenlijk het product van die ruleset en kon het beste met het tegenintuïtieve 'gasgeven om grip te krijgen' omgaan.
Er wordt toch al 'jaren' door de F1 kenners gezegd dat Vettel goed was met de geblazen difussers. Nu is die technologie helemaal verdwenen en zie het resultaat. Tot nu toe bevestigd hij alleen maar wat hun al jaren riepen. Webber daarintegen kon daar helemaal niet mee om gaan.
Vettel staat er juist om bekend om veranderingen snel op te pikken.
Geef het even tijd, hij heeft al eerder van achteren naar voren gereden.
Geef het even tijd, hij heeft al eerder van achteren naar voren gereden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.