[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.705 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 23:45

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

+1 droog :+

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-06-2014 14:26 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
De formule 1 zit wat mij betreft in een vrij lastige situatie die voor de sport hoe dan ook slecht gaat aflopen.

Ze proberen met extreme maatregelen en regelwijzigingen de toekomst van de sport veilig te stellen, maar hierdoor worden fans ontevreden en daar zien we nu al de gevolgen van, veel lagere kijkcijfers.

Zonder fans heeft de formule 1 echter ook geen toekomst, aangezien de inkomsten terug zullen lopen, sponsoren zullen verdwijnen, noem maar op.

Dan is er nog het kleine detail dat fans het eigenlijk zat worden elk seizoen 1 team met extreme dominantie te zien rijden, waardoor de spanning ook al snel verdwijnt. Maakt niet uit of dit Red Bull of Mercedes is overigens, het is hoe dan ook saai.

Komende seizoen(en) zullen spannend worden voor de toekomst van de formule 1, want die staat toch op steeds losser rakende schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Grappig trouwens, dat Renger van der Zande tijdens de 24h van LeMans aangaf dat hij Maldonado onder geen beding zou willen verzekeren _O-

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:41

AzzKickah

06-CENSORED

Wat is en blijft die Ricciardo toch een prachtige kerel :)

En het is toch ook echt wel een practig circuit zo met die hoogteverschillen en die omgeving. Top. Heb ontzettend veel zin in dit weekend :Y

[ Voor 55% gewijzigd door AzzKickah op 20-06-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:20
Tada, verrassing:

"However, it was clear to the stewards that the defence of his position occurred in the braking area. Article 20.4 specifically states that any right to defend by using the whole track must occur prior to any braking area.

"Accordingly the driver of car #11 was not entitled to defend his position in the manner he did."

http://www.autosport.com/news/report.php/id/114546

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:28

Arfman

Drome!

Enige juiste beslissing imho. Kunnen we nu weer verder kijken naar komend weekend?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

http://www1.skysports.com...ir-own-engines-after-2015

Eigenlijk toch belachelijk. Jaren op rij winnen ze alles met Renault, nu gaat het 7 wedstrijden wat minder en ze gaan lopen piepen.
Renault heeft ook in het verleden al bewezen te kunnen winnen, dus ik de kans is groot dat ze later dit jaar of volgend seizoen gewoon weer erbij zitten.

Ik vind het allemaal nogal paniekerig in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
Ze zijn niks gewend. Vroeger waren ze blij als ze binnen 30pk zaten. Maar RB wilde eigenlijk dit jaar al een eigen Infiniti motor, zeg maar een fork van Renault. De homologatieregels hebben daar een stokje voor gestoken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het is ook nogal frustrerend (ook voor de kijker) dat door de verregaande limieten op ontwikkeling het team met de beste motor aan het begin van het seizoen ongenaakbaar is voor de rest van het jaar.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 20:10
Arfman schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:40:
Het is ook nogal frustrerend (ook voor de kijker) dat door de verregaande limieten op ontwikkeling het team met de beste motor aan het begin van het seizoen ongenaakbaar is voor de rest van het jaar.
Dat komt doordat mensen zoals jij blijven volharden in het feit dat de voorsprong van Mercedes 100% aan de motor ligt. Terwijl dat niet zo is. Ricciardo won in Canada geen Force India, McLaren of Williams. De voorsprong van Mercedes is groot en dat het niet alleen door de powerunit komt word elk weekeind gedemonstreerd door de andere Mercedes teams ook worden zoek gereden door Red Bull en Ferrari. Mercedes heeft gewoon een top bolide ontwikkelt en Red Bull doet er alles aan hun slechte start te rechtvaardigen door Renault de schuld te geven. Terwijl iedereen tijdens de wintertest kon zien dat Red Bull van alle Renault teams de meeste problemen had. F1 is spannender dan ooit, een duel tussen Hamilton en Rosberg twee bijna gelijkwaardige coureurs die laten zien hoe leuk F1 kan zijn. Dat mensen nu opeens klagen terwijl de 4 jaar hiervoor het maar om een man draaide Vettel......

Renault had met de difusser ook een groot voordeel toen hoorde ik Mercedes ook niet klagen. De Renault van Red Bull maakte als enige rare geluiden ( tractie control geluiden). Ik vind F1 leuker geworden dit jaar vergeleken met de Vettel/Red Bull era.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 16:20
Met bovenstaande post helemaal eens. Tegelijkertijd begrijp ik dat het voor RB frustrerend is als je te langzaam bent door een element waar je zelf geen invloed op hebt.

Mercedes kan zowel, aan chassis, aero als motor werken. RB moet maar afwachten waar Renault mee komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlacKstaR- schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 22:23:
[...]

Dat komt doordat mensen zoals jij blijven volharden in het feit dat de voorsprong van Mercedes 100% aan de motor ligt. Terwijl dat niet zo is. Ricciardo won in Canada geen Force India, McLaren of Williams. De voorsprong van Mercedes is groot en dat het niet alleen door de powerunit komt word elk weekeind gedemonstreerd door de andere Mercedes teams ook worden zoek gereden door Red Bull en Ferrari. Mercedes heeft gewoon een top bolide ontwikkelt en Red Bull doet er alles aan hun slechte start te rechtvaardigen door Renault de schuld te geven. Terwijl iedereen tijdens de wintertest kon zien dat Red Bull van alle Renault teams de meeste problemen had. F1 is spannender dan ooit, een duel tussen Hamilton en Rosberg twee bijna gelijkwaardige coureurs die laten zien hoe leuk F1 kan zijn. Dat mensen nu opeens klagen terwijl de 4 jaar hiervoor het maar om een man draaide Vettel......

Renault had met de difusser ook een groot voordeel toen hoorde ik Mercedes ook niet klagen. De Renault van Red Bull maakte als enige rare geluiden ( tractie control geluiden). Ik vind F1 leuker geworden dit jaar vergeleken met de Vettel/Red Bull era.
Dat zeg jij omdat jij fan bent van Mercedes, tja dan snap ik het dat jij het nu leuker vindt. Oh, en ook nog anti RB bent :)

De voorsprong van Mercedes is o.a de de motor, maar vooral het totale pakket. En het voordeel dat zij met deze motor t.o.v. de andere Mercedes teams de motor al veel eerder hadden.

De Renault motor heeft zeker nog vergeleken met de Mercedes motor een achterstand.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2014 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 01:30:
[...]
Dat zeg jij omdat jij fan bent van Mercedes, tja dan snap ik het dat jij het nu leuker vindt. Oh, en ook nog anti RB bent :)

De voorsprong van Mercedes is o.a de de motor, maar vooral het totale pakket. En het voordeel dat zij met deze motor t.o.v. de andere Mercedes teams de motor al veel eerder hadden.

De Renault motor heeft zeker nog vergeleken met de Mercedes motor een achterstand.
Los van alles is na de Oz GP de Mercedes powerunit echt niet zo fantastisch gebleken. Het is dat Mercedes alles gewoon goed bij elkaar heeft geplakt (wat me ook logisch lijkt).

Het is in ieder geval leuker op dit moment en hebben we meer gevechten vooraan gezien dan bij de laatste races van vorig seizoen. Laten we hopen dat de overige teams succes hebben met de inhaalrace. In ieder geval is het al een verbetering dat de twee coureurs aan elkaar gewaagd zijn ipv Vettel vs. Webber. (Want hoewel ik denk dat Hamilton echt de snelle coureur is gaat het om het resultaat, je moet de race eerst finishen...)

En over alle doemdenkers, tja ik denk dat het wel los zal lopen, er zijn slechtere momenten geweest in de historie van de F1. De afgelopen jaren roept Di Montezemolo wel vaker dat ze de F1 gaan verlaten, elk jaar maken de regels het weer erger volgens alle critici, maar ik denk dat er uiteindelijk wel iets goeds uit zal komen.

Sommige regels zullen verdwijnen en andere komen erbij, het heeft gewoon weer eens wat tijd nodig, want de veranderingen waren dit jaar fors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik zat een tijdje geleden te denken aan een dubbel pacecar concept.

Dus twee pacecars op de baan gooien, 1 snelle en 1 langzame.

De snelle zou 90km/u rijden en de langzame 80 km/u (in ieder geval ongeveer 10km/u verschil, wel veilig dus)
De gelapte auto`s mogen nadat de pacecar op de baan is zich meteen achter de snelle pacecar nestelen, om meteen die sortering achter de rug te hebben.
Omdat hij lichtjes wegrijdt kan een gelapte auto ook tijdens SC pitten en meteen weer voor de leiders groep op de baan komen.
Voordat de laatste pacecar lap van de leidersauto op startfinish ingaat, gaat de pacecar van de gelapten naar binnen en laat de gelapten hun ronde goedmaken. (weliswaar met inhaal verbod, of misschien zelfs niet.)

Dit zou het theoretisch 1 of 2 ronden sneller moeten maken.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:10
Wat is het probleem van de gelapten door het veld laten zaken en gewoon achteraan (in volgorde) te laten aansluiten? Dat is de snelste optie volgens mij. Gewoon op het rechte stuk moeten alle gelapten van de racelijn af en inhouden dan is de hele zaak zo geregeld volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:18

Harrie

NederVlaming

llevering schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 13:05:
Wat is het probleem van de gelapten door het veld laten zaken en gewoon achteraan (in volgorde) te laten aansluiten? Dat is de snelste optie volgens mij. Gewoon op het rechte stuk moeten alle gelapten van de racelijn af en inhouden dan is de hele zaak zo geregeld volgens mij.
Ik dacht eerst hetzelfde. Maar ik denk omdat je dan plots een gat maakt van 1 ronde tussen de laatst gelapte en eerste niet gelapte wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Mooi circuit hoor! Ben benieuwd naar de qualis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:11
Mooie voorbeschouwing bij Sport 1!
Leuk om de techniek achter de uitzendingen te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Beide Saubers halen Q2 niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ja, Sauber... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ricciardo weer beter dan Vettel. Hij heeft toch wel erg veel moeite dit seizoen hoor.

Alonso is lekker aan het ploegen.

[ Voor 17% gewijzigd door Goron op 21-06-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nou kom op Williams. Zet die bak op 1 !

Het rijdersnummer op de zijkant van de Williams is ook (iets) groter gemaakt. En de twee 7's (bij Bottas) staan niet meer 'traps' maar gewoon recht naast elkaar nu.

[ Voor 69% gewijzigd door AzzKickah op 21-06-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 22:12

iichel

Gazoooo

Hamilton eraf... P10 :P

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Williams!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
MASSAAAAAA

everybody, Massa is faster than you!

Williams 1 en 2 wtf haha

[ Voor 77% gewijzigd door Goron op 21-06-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Super! Heerlijk dit!
Hoop oprecht dat ze een dijk van een race weten te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Wauw! Ik gun het hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leuk!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Wauw! Echt gaaf! Go Williams en vooral Massa!

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Top , het is ze gegund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Cool dat Frank Williams dit nog een keer kan meemaken :)
Klinkt misschien een beetje raar maar zo voel ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 11:44
(jarig!)
agentorangina schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 02:50:
[...]

Los van alles is na de Oz GP de Mercedes powerunit echt niet zo fantastisch gebleken. Het is dat Mercedes alles gewoon goed bij elkaar heeft geplakt (wat me ook logisch lijkt).
Je hebt helemaal gelijk, die Mercedes motor is inderdaad echt niet zo goed als iedereen denkt. Maar 6 Mercedessen in de top 10 van maar 4 verschillende teams ;)

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Hamilton heeft zichzelf wel erg in de voet geschoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Goron schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:05:
Hamilton heeft zichzelf wel erg in de voet geschoten
Leek niet 100% drivererror imho.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 22:01
Wat zou hij überhaupt dan fout hebben gedaan?

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hij houdt zich groot voor Sky "I'm OK" maar hij baalt duidelijk als een stekker.
Ik had 'm zelf ook terug op P1 verwacht dit weekend trouwens.

Ben overigens ook erg benieuwd of Lewis bocht 2 ongeschonden door gaat komen in de eerste ronde.. :P Kan nog wel eens een erg vervelende zondag worden voor hem.

[ Voor 36% gewijzigd door AzzKickah op 21-06-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03

Damian

Insane Obtrusion

Remmerij probleem weer bij Hamilton?

Hulde voor Williams, gun het Frank Williams ook zo erg!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Dadona schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:09:
Wat zou hij überhaupt dan fout hebben gedaan?
10 meter te laat geremd, en te hard op het pedaal gestaan toen hij een bobbel in de weg raakte:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/114574

En Rosberg klaagt dat de spin van Hamilton hem de pole heeft gekost. Staan ze op dat vlak weer gelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door SnowDude op 21-06-2014 19:28 ]

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
SnowDude schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:22:
[...]

Dat is ook precies de bedoeling van een moeilijke chicane ;)

[...]
Persoonlijk vind ik chicanes altijd de flow van een circuit enorm verstoren. De Busstop in vrijwel al zijn variaties is ook zo'n gedrocht. Ook 1 van de redenen waarom ik wel fan van de A1-ring ben; die hebben we hier niet. ;) Ik denk dat dit 1 van de leukste GP's dit jaar zal opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Mooi dat Williams weer eens de eerste startrij bezet. Als er een team die ik het gun om weer voorin mee te strijden dan is het Williams wel :)

* McBoom is halverwege seizoen '95 de F1 gaan volgen, dus ook een stukje nostalgie...

* McBoom vindt de Rothmans Williams nog steeds één van de mooiste liveries :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Het lijkt mij een leuk idee om een keer een GP bij te wonen, dus ik vraag mij eigenlijk af wat een betrouwbare plek is om kaarten te bestellen. Het doel is de volle drie dagen van Spa mee te pakken en dan voor bronze-kaarten ad €120,- te gaan.. heeft er iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Het zal eens niet waar zijn en ik was er al bang voor (aangezien dit circuit er zich ook voor leent): die ene race die ik niet kan zien, lijkt een hele interessante te worden.
Gelukkig zit het weer mee in Portugal, maar ik kan niet een hele race streamen op een 3G verbinding (plus dat ik dan door de 1TB heen ben).

Maar wees dus gewaarschuwd: morgen zal wel leuk zijn.. :)

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
MrSleeves schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:17:
Maar wees dus gewaarschuwd: morgen zal wel leuk zijn.. :)
Nouja, de GP2 wat ik normaal leuker vind dan de F1 vond ik saai vandaag!
De GP3 daarin tegen vond ik wel leuk :)

Ik ben benieuwd morgen!
Veel plezier op vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
*knip* Dat is dus niet de bedoeling :)

[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 21-06-2014 23:38 ]

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
A1AD schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:31:
[mbr]*knip* Dat is dus niet de bedoeling :) [/]
Woops, ik wilde maar gewoon helpen O-)

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik vond de GP2 juist wel erg leuk. Gevecht tot het eind.

Ben heel erg benieuwd naar de F1 race van morgen (vanmiddag :P ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Pittig interview voor Massa haha

http://i.imgur.com/2MWczvv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Precies op ooghoogte voor hem :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

lekker warm daar. hopelijk een interessante race met wat oververhitte bolides (red bull, merc?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hitte is leuk voor de banden hoor ik net op Sky F1, die echt een geweldige F1 show neerzetten. Als ik die legaal kon kijken in NL op een of andere manier zou ik het meteen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Arfman schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:52:
Hitte is leuk voor de banden hoor ik net op Sky F1, die echt een geweldige F1 show neerzetten. Als ik die legaal kon kijken in NL op een of andere manier zou ik het meteen doen.
Same here. :Y Die mensen snappen het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Ik zit er klaar voor. Ben vreselijk benieuwd!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Dit wordt een knaller van een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Maldonado start op P13 :+

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Hallo, gaat die Hamilton hard

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Holy Moses Hamilton!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Vettel weer problemen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik kan een glimlach niet onderdrukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

The Curse of Webber strikes again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@AzzKickah: DM :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 15:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Bye bye Vettel. Wat een pech heeft hij dit seizoen :) Vind het alleen niet zo heel erg moet ik zeggen :$

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Domme actie van Vettel. Wacht ff tot iedereen voorbij is ofzo...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
redbull draait op windows vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Grosjean out?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Was beter geweest idd, maar kan me ook voorstellen dat hij er wel klaar mee was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Modbreak:Kunnen de (in)directe verwijzingen en verzoeken om streams graag achterwege blijven?

[ Voor 83% gewijzigd door Señor Sjon op 22-06-2014 14:11 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Ricciardo problemen met zijn auto omdat hij eraf ging om Vettel te vermijden? :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Nou, het zijn niet meer de Mercedesen die ver vooraan rijden. Het zijn nu Williams en Mercedes die de rest echt kwijt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Ik geloof nooit dat Williams het volhoudt. Het is een kwestie van tijd

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Mooi hoor, Williams voorlopig weer vooraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Hamilton die gaat ook als een raket! Wauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ben bang dat de Williamsen hun banden te snel opvreten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Vanaf p5 al 8 seconden verschil :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Mercedes lijkt ook wel flink hard door de banden heen te gaan (linksachter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

LA is de kritieke band idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

It's not a load issue, it's a wheelspin issue

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Alonso wappert rond op P5 en de rest is daar al weer ver achter :X

Kimi is toch ook echt geen schim van Alonso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Vroege pit voor rosberg zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Wow, Rosberg er tussen uit en Hamilton pakt ineens een volle seconde op Bottas! Of foutje van Bottas? Kijken of hij voor rosberg buiten komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Prachtig, die pit entry hier :D
Daar zie ik een Maldonado nog wel eraf stuiteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Niet echt een stabiele pit limiter in die Williams, te zien aan hoe Massa zit te headbangen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Williams had 1 ronde eerder naar binnen gemoeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Damn, waarom heeft Rosberg echt alle mazzel?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Aiaiai jammer zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
2.1 seconde pitstop :o

[ Voor 6% gewijzigd door Goron op 22-06-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:52
AzzKickah schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:21:
Niet echt een stabiele pit limiter in die Williams, te zien aan hoe Massa zit te headbangen :?
Haha, mooi verwoord, mij was het idd ook al opgevallen. De rest loopt veel soepeler in de pits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

gambieter schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:22:
Damn, waarom heeft Rosberg echt alle mazzel?
Nu zit hij wel ff vast achter Perez, hij zal wel oppassen met Perez in te halen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Massa weet niet dat er een pitlimiter op zit en regelt het zelf :+

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Beetje vreemd om een straf te geven, net alsof je met opzet iemand de baan opstuurt met een los wiel met als gevolg dat je snel uit de race ligt :?

[ Voor 17% gewijzigd door Fietsbel op 22-06-2014 14:29 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Fietsbel schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:29:
Beetje vreemd om een straf te geven, net alsof je met opzet iemand de baan opstuurt met een los wiel :?
Snap de gedachte, maar het idee is denk ik om de teams te dwingen minder risico's te nemen. En zo dus de veiligheid te vergroten

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Losse wielen zijn levensgevaarlijk dus het is om onvoorzichtigheid tegen te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 23:45

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

wow ... dat ziet er stom uit!! Kivit eruit :X

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Laatst online: 11:33

ricardo246

Life's what you make it!

ing._Buttje schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:35:
wow ... dat ziet er stom uit!! Kivit eruit :X
geen remmen.... ik denk de schijf rechts achter aan gort + de band, dan alle vloeistof eruit

[ Voor 18% gewijzigd door ricardo246 op 22-06-2014 14:37 ]

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
Niet zo raar als je achterwielophanging 45 graden naar voren staat of iig leek te staan.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Laatst online: 11:33

ricardo246

Life's what you make it!

Perez toch 2 rondjes te laat naar binnen voor mijn gevoel

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Zag er vreemd uit bij Kvyat zeg. Hele achterophanging die het zomaar begeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Bo77as gaat lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

En weer is Mercedes ineens de snelheid kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ROS remissues?

Pagina: 1 ... 55 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.