Wat insinueert die kerel op Sporting Telenet 1? Orchestratie op de pitmuur? Ik zie het voordeel niet?
Ok, mercs komen nu dus 2 a 3 seconden per ronde tekort door hun defect. Ik hoop zo dat dat defect blijft 
edit, raikonen spint weer in dezelfde bocht als in de training
edit, raikonen spint weer in dezelfde bocht als in de training
[ Voor 23% gewijzigd door Humma Kavula op 08-06-2014 21:03 ]
Er klopt geen hol van. Ze gaan beide alle kanten op qua rondetijd, maar blijven wel binnen 4 tiende van elkaar. Zo een 21.9 en 22.3 en daarna 20.9 en 21.3. Zo gaan ze al een tijdje op en neer.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Oh Hamilton's ers valt uit? Laten we Rosberg's ers ook maar uitzetten
Waarom zou je dat doen?soulcrusher schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:07:
Oh Hamilton's ers valt uit? Laten we Rosberg's ers ook maar uitzetten
Pfff, wat een gedoe. Hamilton is over en uit, geen remmen meer. Nou maar hopen dat Rosberg ook uitvalt.
[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 08-06-2014 21:11 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
racepositie locken na de helft? Niet dat ik dat verwacht though
Rosberg is ook niet erg snel meer lijkt mij...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Rosberg moet ook op zijn remmen letten.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Haha be carefull what you wish for.soulcrusher schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:13:
Ik kan haast niet wachten op de wedstrijd, ik vind dit zo'n gaaf circuit. Hopelijk komt er flink wat actie en chaos, zoals in 1998 bijvoorbeeld
Dat Rosberg hem nu ook maar moet parkeren, hup.
Bij het begin van de race zeiden ze het al op de BBC dat deze race zou draaien om remmen, banden en verbruik...
"I am strict father - but let them race," said Mercedes boss Niki Lauda, who has been cornered by Eddie Jordan on his grid walk. "The biggest fun we can see is to let them race full throttle, but they have to be careful with tyres and brakes so let's see who does the best job. When they put their visors down they don't care about anybody."
[ Voor 61% gewijzigd door Fiber op 08-06-2014 21:19 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Rosberg houdt het vooraan nog redelijk in de hand.
Doet perez zijn drs het wel? Leek dicht te blijven op start finish
Edit: zal wel net buiten de seconde hebben gezeten
Edit: zal wel net buiten de seconde hebben gezeten
[ Voor 28% gewijzigd door Blitzdoctor op 08-06-2014 21:24 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Komop Perez, inhalen of opzouten, je verpest het voor het publiek.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik denk dat hij er weer meer dan een seconde vandaan is...Blitzdoctor schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:23:
Doet perez zijn drs het wel? Leek dicht te blijven op start finish
Bij de detectie ligt die meer dan een seconde achter, vandaar dat die geen DRS heeft.
Banden van Perez zijn 20 rondes ouder. De Red Bulls zijn ongeveer 15 rondes ouder.
We rijden al de hele race ongeveer 1:20
Ja, vond ik ook een rare redenering van de man in de commentaarstoel. "De Mercedes heeft het terug in de hand"? Ik zou denken: het probleem is er nog altijd want hij zou ver onder die tijd moeten zitten wegens lichtere auto, maar Perez' banden zijn gewoon op waardoor hij de afstand kan houden? Of zit ik nu zo mis?Señor Sjon schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:25:
Banden van Perez zijn 20 rondes ouder. De Red Bulls zijn ongeveer 15 rondes ouder.
Het zou wel een stunt zijn als Rosberg dit wint.
Drs Perez dicht met 0.5s
Een stunt zou het pas zijn als Massa dit nog wintMegaTronics schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:27:
Die gun ik het van harte na zijn 2e viool plek bij Ferrari altijdctrlaltdelbe schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:29:
[...]
Een stunt zou het pas zijn als Massa dit nog wint
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Die heeft er iets teveel auto's tussen zitten, dat gaat hem tijd kosten.ctrlaltdelbe schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:29:
[...]
Een stunt zou het pas zijn als Massa dit nog wint
Natuurlijk wil hij erg graag winnen. Maar heel blijven en uitrijden zal wel voorrang hebben...MegaTronics schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:27:
wel de meest verse banden, dus hopelijk kan hij nog wat uithalenMegaTronics schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:30:
[...]
Die heeft er iets teveel auto's tussen zitten, dat gaat hem tijd kosten.
Moet hij toch gaan opschieten. Zoveel tijd heeft hij niet meer...soulcrusher schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:31:
[...]
wel de meest verse banden, dus hopelijk kan hij nog wat uithalen
Shit, ik denk dat Perez het echt verpest voor de rest
Nope, Massa gaat het niet halen.
Inderdaad...gambieter schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:33:
Shit, ik denk dat Perez het echt verpest voor de rest
Hoezo verpest hij het, hij doet niets verkeerd!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Scheelde geen haar 
Hij zit / zat in de wegGé Brander schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:35:
[...]
Hoezo verpest hij het, hij doet niets verkeerd!
[ Voor 82% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 08-06-2014 21:37 ]
En nu mag Ricardo het gaan proberen...
Kijken of Red Bull Mercedes kan inhalen.
Ja dus
Ja dus
[ Voor 11% gewijzigd door MegaTronics op 08-06-2014 21:39 ]
Yes!
Ricardo doet het!
Rosberg punten kwijt en Vettel ongelukkig, dubbelslagje
Mooi voor Red Bull en Riciardo
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Hoe groot zal de glimlach nu zijn?
Geweldig ! Ook voor het kampieonschap, wil wel graag een lueke strijd met Hamilton zien.
Geweldig ! Ook voor het kampieonschap, wil wel graag een lueke strijd met Hamilton zien.
edit:
Wow massa..
Wow massa..
[ Voor 9% gewijzigd door Hans1990 op 08-06-2014 21:41 ]
Ouch
Holy Shit, Massa!
Goeie crash...
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Oeps
Als het nu rood is wint RIC niet!!!!
!!
Nee, ze finishen achter de Safety Car, dwz Ricciardo wint.
Wat een saaie race weer zeg, echt typisch 2014....
[ Voor 6% gewijzigd door Ithric op 08-06-2014 21:42 ]
Ok gelukkiggambieter schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:42:
Nee, ze finishen achter de Safety Car, dwz Ricciardo wint.
Heb je wel de TV aangehad in het tweede deel vd race, lthric?
Oh, als je de post edit zal ik ook wel even wat smilies gebruiken.
Oh, als je de post edit zal ik ook wel even wat smilies gebruiken.
[ Voor 47% gewijzigd door Hans1990 op 08-06-2014 21:46 ]
HapHans1990 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:43:
Heb je wel de TV aangehad in het tweede deel vd race, lthric?
Zag het verkeerd
[ Voor 66% gewijzigd door Bron op 08-06-2014 21:44 ]
Rosberg toch nog 18 punten in een verrotte Mercedes.
Vettel nog derde...
Rosberg pakt wel weer veel punten t..o.v. Hamilton.
Rosberg pakt wel weer veel punten t..o.v. Hamilton.
Dat is ook wat ik zag ja. Ineens ging Perez veel trager, en Massa verwachtte dat totaal niet.Bron schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:43:
Van wat ik zag remde perez echt enorm vroeg?
Mijn maag maakt nog sprongen als ik die crash zie...
Perez remde vroeg en ging ietsjes naar links, mogelijk omdat hij geen remmen meer had aan de achterkant.
Perez had ook een probleem met z'n wagen volgens mij... Hoorde iets over de team radio.
Perez had geen achterremmen meer, dus je moet wel eerder remmen.
Jeetje dat zag er hard uit voor beide. Vettel zal ook wel geschrokken zijn toen Massa zo voorbij schoot.
Vettel is ook blij zo te zien. Begrijpelijk.
~Leonardo Da Vinci~
Zuur voor Perez zeg; en mazzel voor Vettel.
Gefeliciteerd Ricciardo; Rosberg is toch ook wel de winnar van de dag. Bizar hoe die zich herstelde.
Gefeliciteerd Ricciardo; Rosberg is toch ook wel de winnar van de dag. Bizar hoe die zich herstelde.
klaagde er nog iemand dat f1 saai is geworden?
wat een race en wat een klapper!
wat een race en wat een klapper!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Massa onderschatte het DRS verschil. En ik vond hem erg slecht met zijn nieuwere banden omgaan. Bij het wegrijden uit de hairpin verloor ie telkens teveel tijd. Maar Massa flikkert gewoon een zekere p4 weg. Hij had het kunnen winnen.
Maar jongens, In iets van 25 rondes werd de rest op bijna 30 seconden gereden. Toen de dreiging van Hamilton weg was, kon Rosberg gewoon cruisen.
Maar jongens, In iets van 25 rondes werd de rest op bijna 30 seconden gereden. Toen de dreiging van Hamilton weg was, kon Rosberg gewoon cruisen.
Niks mazzel, gewoon goed gereden...Roamor schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:47:
Zuur voor Perez zeg; en mazzel voor Vettel...
Dit was een nagelbijter 1e klas
The ramblings of an idiot
Rosberg geeft het al aan: geen (K)ERS meer.
Pfff leuke race. Had alleen liever rosberg eruit hamilton erin gezien. En misschien massa ipv vettel. Of perez ipv vettel.
Maar goed te zien dat merc3des niet invincible is.
Maar goed te zien dat merc3des niet invincible is.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik denk dat het gewoon de verschillen zijn tussen de Red Bull en de Williams. Op de rechte stukken kan de Williams makkelijk langs de Red Bull, maar in de bochten kan Vettel de auto veel beter de juiste kant uit krijgen.Señor Sjon schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:48:
En ik vond hem erg slecht met zijn nieuwere banden omgaan. Bij het wegrijden uit de hairpin verloor ie telkens teveel tijd.
[ Voor 14% gewijzigd door dcm360 op 08-06-2014 21:51 ]
Wat is dit voor raar muziekje?
Wat heeft Ricciardo toch een grote neus ... haha xD
All-Round nerd | iRacing Profiel
Top voor Ricciardo
Gun het hem echt wel

Eindelijk eens niet het Duitse volkslied
Mooi zeg die digitaal wapperende vlaggen
En er zijn maar 10 auto's aan de finish gekomen
The ramblings of an idiot
Blijkbaar veel 'nieuwe' winnaars op dit circuit. Dat is altijd leuk.
Prachtig, dat Australische volkslied.
Prachtig, dat Australische volkslied.
Raikkonen 12e en toch 1 punt gewonnen
Vind ik ook. Ik had hem en Williams absoluut een podium gegund, maar je zag het inderdaad duidelijk in die hairpin. Je zou toch ook denken dat hij op de hoogte is gehouden van de remproblemen van Perez en wat voorzichtiger zou zijn geweest.Señor Sjon schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:48:
Massa onderschatte het DRS verschil. En ik vond hem erg slecht met zijn nieuwere banden omgaan. Bij het wegrijden uit de hairpin verloor ie telkens teveel tijd. Maar Massa flikkert gewoon een zekere p4 weg. Hij had het kunnen winnen.
Komt denk ik omdat dit circuit buiten de reguliere Europese kalender valt. Mensen rijden hier gewoon minder. Ook staat de muur dichtbij. Heden ten dage zou dit circuit nooit goedgekeurd zijn.
Altijd wat te beleven op Montreal, heerlijke race
Hopen dat Ricciardo wel vaker wint dan de interviewer Alesi.
Je vergeet mbt het inhalen voor het gemak even dat de 3 auto`s voor hem ook elke ronde de DRS open hadden staan.Señor Sjon schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:48:
Dan wordt het erg moeilijk om er voorbij te komen, want dan zie je hoe "noodzakelijk" DRS eigenlijk is.
How do you save a random generator ?
Button nog vierde geworden. Heeft in de laatste ronden dus Hulkenberg en Alonso ingehaald. Netjes
Zonder dollen, heb bijna de hele race leuke gevechten gezien.
Maar wat was het laatste 20-25 ronden de top 5 op maar 5-6 seconden ofsow, aan het einde liep zelfs de top 9-10 ernaar toe.
Echt wat een race en een spectaculair einde ook nog, dit is wel een van de beste dit seizoen denk ik. (en dat alles door ERS problemen bij Merc.)
Maar wat was het laatste 20-25 ronden de top 5 op maar 5-6 seconden ofsow, aan het einde liep zelfs de top 9-10 ernaar toe.
Echt wat een race en een spectaculair einde ook nog, dit is wel een van de beste dit seizoen denk ik. (en dat alles door ERS problemen bij Merc.)
Je zag Massa elke keer fishtailen bij het wegrijden. Dat is gewoon als je als een hark op het gas gaat staan. Hij reed zomaar 1,5 seconde per rondje harder zonder DRS. Tot ie bij het groepje kwam.enchion schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:58:
[...]
Je vergeet mbt het inhalen voor het gemak even dat de 3 auto`s voor hem ook elke ronde de DRS open hadden staan.
Dan wordt het erg moeilijk om er voorbij te komen, want dan zie je hoe "noodzakelijk" DRS eigenlijk is.
Viel me ook op dat ze niet op beide plekken DRS gebruikten. Maar liever flikkeren ze dat hele systeem eruit.
Die Force India's waren wel goed in ophouden vandaag. Desondanks kwamen de Red Bulls er nog voorbij, maar Williams werd vooral goed opgehouden.
Ook heel sportief van Vettel dat hij het Ricciardo het echt gunde, terwijl hij toch gefrustreerd moet zijn m.b.t. de strategie.
En suf van de BBC om precies bij Rosberg af te kappen. Had dat wel willen horen.
Ook heel sportief van Vettel dat hij het Ricciardo het echt gunde, terwijl hij toch gefrustreerd moet zijn m.b.t. de strategie.
En suf van de BBC om precies bij Rosberg af te kappen. Had dat wel willen horen.
[ Voor 13% gewijzigd door MrSleeves op 08-06-2014 22:06 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Wel mooi dat shot van de RB-pits bij de inhaalmanoeuvre van Ricciardo, er staat een gast op achtergrond te dansen bij het TV-scherm.
Ik denk dat de FI's met een 2-stopper beter af waren geweest.
Vooral de andere teams die er achter reden; echte Trulli trains bij beide FI's.Señor Sjon schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:06:
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Zonder dat DRS probleem had Perez met gemak gewonnen vermoed ik, als hij het daarna rustig had kunnen doen met zijn remmen. Tenminste, ik heb die vleugel van hem niet plat zien gaan achter Rosberg. Dus volgens mij was het een prima strategie.Señor Sjon schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:06:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.