I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Grote zwarte vlag was meer op z'n plaats inderdaad, maargoed. Ik denk niet dat het bij een S&G blijftgambieter schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:29:
[...]
Veel te weinig gezien de historie. Dit was gewoon typisch voor die kamikazepiloot.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Dregelijke straffen gaan om jet incident per race, niet van vorige races. Er zal vast een grid penalty bijkomengambieter schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:29:
[...]
Veel te weinig gezien de historie. Dit was gewoon typisch voor die kamikazepiloot.
Als 1 en 2 zich aan de regels houden, dan heeft de rest zitten slapen.Noel schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:29:
Zat bij de herstart wel een heel groot gat tussen Rosberg en de eerste Force India. Daar kan nog iets van komen. Maximum aantal autolengtes enzo.
Jij ook de hele race trouwens, Mercedes had minimal 1 sec per rondje op de rest.
zzzzzzzzzzzzzz...........
I have no special talent. I am only passionately curious.
eens.AzzKickah schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:31:
Ik vind dat Maldonado uit deze race gehaald moet worden, 6 punten op z'n licentie en geschorst voor de volgende wedstrijd.
All-Round nerd | iRacing Profiel
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ja, want jij snapt het...ricardo246 schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:31:
[...]
Als 1 en 2 zich aan de regels houden, dan heeft de rest zitten slapen.
Jij ook de hele race trouwens, Mercedes had minimal 1 sec per rondje op de rest.
zzzzzzzzzzzzzz...........

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Ja nu ze het gas vol opengooien is duidelijk hoeveel sneller ze zijn. Ongelooflijk
elkaar niet rakenPolbeer91 schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:35:
Definieer veilig thuisbrengen...
Paddy zei alleen thuisbrengen.Polbeer91 schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:35:
Definieer veilig thuisbrengen...
~ James May
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Dat noemen we ook wel racen.tdw schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:35:
Mag dat, wat Hamilton deed?
[ Voor 13% gewijzigd door Marc3l op 06-04-2014 18:36 ]
Whaha, true. Maar denk toch echt dat ie ze niet aan de takel terug wil hebben
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Joh, nou niet gaan zeuren als ze aan het racen zijntdw schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:35:
+1mat.hi.as schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:37:
[...]
Joh, nou niet gaan zeuren als ze aan het racen zijn
tdw schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:35:

[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 06-04-2014 18:40 ]
39
Ik hoop zo weinig mogelijk. Ik zou mn rijders niet teveel gaan afleiden
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zou die pitmuur wel willen zien op de momenten dat ze langs elkaar rijden
tdw schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:35:

I served in a company of heroes.
Volgens mij zijn ze er al aan gezien de afstand al groter is geworden.Bart-Willem schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:39:
Ik vermoed dat de banden van Rosberg er zo aan gaan en Hamilton dus wint.
toch niet: Congrats Mercedes :-)
[ Voor 132% gewijzigd door ricardo246 op 06-04-2014 18:45 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat denk je van Perez? Heel netjes gereden!ricardo246 schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:44:
congrats Mercedes :-)
~ James May
Alonso eruitAzzKickah schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:44:
Ferrari toch ook gewoon slecht. Je zou verwachten dat daar eens een keer koppen zouden gaan rollen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

He kijk, een successupporter.mat.hi.as schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:45:
Ik heb in ieder geval een nieuw favoriet team.Ferrari.
Mercedes
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Het geluid blijft te zacht, dat we geen snelheid, DRS-gebruik etc. zien vind ik belachelijk en ze laten ook veel te weinig de gaps zien.
[ Voor 73% gewijzigd door AzzKickah op 06-04-2014 18:48 ]
Heerlijke race zeg, wow. Credits voor Mercedes dat ze de mannen laten racen en verder lekker veel gevechten. Nice, nice, nice.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ghehe. Ik ben Ferrari supporter sinds dat ik kijk, en helaas was Vettel al die tijd beter. Toch ben ik niet overgestapt, dus niet volledig
helemaal mee eensSpeedpete schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:47:
Geluid? Boeiend! Fuelflow? Boeiend!
Heerlijke race zeg, wow. Credits voor Mercedes dat ze de mannen laten racen en verder lekker veel gevechten. Nice, nice, nice.
HAM heft wel een nieuwe kapper nodig imho
[ Voor 7% gewijzigd door ricardo246 op 06-04-2014 18:49 ]
Even niet gezien, wat gebeurde er?Polbeer91 schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:48:
Gaaf die reactie van Rosberg bij het uitstappen
Rossberg stompte Hamilton vriendschappelijk op een manier van; teringlijer.
Ook reactie achter podium was mooi om te zien!
Ja dat was echt mooi om te horen. Hamilton was echt bang dat hij nog gepakt zou wordenPolbeer91 schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:51:
Reactie achter podium inderdaad ook erg gaf, die jongens vinden het gewoon gaaf om te racen en dat het zo spannend was, net als wij hier thuis
Vraag me wel af hoeveel van dit racen er was overgebleven zonder de SC, nu hoefde niemand eigenlijk te sparen.
[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 06-04-2014 18:53 ]
Dat vind ik ook discutabel maar verder een top race gekeken.NickThissen schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:53:
Wel jammer van die belachelijke regel dat je mensen op corner exit gewoon van de baan mag forceren, slaat nergens op...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Was idd best de moeite waard, circuit heeft zich voor mij inmiddels bewezen als 1 van de gelukte Tilke circuits. (vorig jaar was ook erg leuk)mat.hi.as schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:53:
Wat een heerlijke race inderdaad. Zo spannend mag het wel blijven worden de komende races
(waarschijnlijk heeft het avondracen (koeler) ook geholpen.)
How do you save a random generator ?
Die 100kg maakt niet uit. Ze hadden nu ook ruim genoeg brandstof, als dat vrij is dan hebben de gevechten juist effect op de banden, dus wordt dat de nieuwe limiet.Chopper_Rob schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:53:
Nu de 100 kilo brandstof limiet er nog af en dan kunnen ze anderhalf uur vechten
Ben benieuwd hoe de reacties nu zullen zijn richting de 'klagers'.... Alonso 9, Vettel 6...
Ik denk veel, op de nr. 1 en 2 na zat alles dicht bij elkaar en had er nog veel gevochten kunnen worden. Misschien zelfs iets meer door wat extra stops. Ros en Ham zouden ook dicht bij elkaar gekomen zijn dus ik denk dat de invoed van de SC nu niks anders is geweest dan het echt dicht bij elkaar krijgen van de posities 3 t/m 10, wat in het voordeel van Ricciado en Vettel was volgens mij.NickThissen schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:53:
Vraag me wel af hoeveel van dit racen er was overgebleven zonder de SC, nu hoefde niemand eigenlijk te sparen.
[ Voor 40% gewijzigd door Speedpete op 06-04-2014 18:58 ]
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Dit is gewoon een leuke baan, en wordt in ten onrechte vergeleken met die van Abu Dahbi.MegaTronics schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:49:
En dat voor zo'n zandbak race.
Ps: Aldo Costa, de man die bij Ferrari werdt ontslagen voor zijn conservatieve ontwerpen
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
I'm on the highway to hell.Goron schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:57:
Haha random AC/DC gast om te interviewen

Wacht maar op SpaNickThissen schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:59:
Random AC/DC gast? lol. Alsof er iemand van K3 staat.
Hm, als K3 komt dan overweeg ik toch maar om een kaartje te halen dit jaar
/leaveBron schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:04:
[...]
Hm, als K3 komt dan overweeg ik toch maar om een kaartje te halen dit jaar
Wie goed doet, die goed ontmoet.
PSN-id: Chrasher
How do you save a random generator ?
En respect voor Rosberg dat hij zo professioneel blijft
Ik denk dat hij beter terug kan gaan naar Venezuela om zijn broeder Maduro te helpen. Hopelijk sneuvelt die in de strijd. Wat een malloot is het zegGoron schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:13:
"Inhalen in een bocht" door P.Maldonado:
http://gfycat.com/UnpleasantHiddenApisdorsatalaboriosa

Het flippen van de auto lijkt niet door de neus te komen, het is meer dat hij die poepschep van een vleugel onder de band druktGoron schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:13:
"Inhalen in een bocht" door P.Maldonado:
http://gfycat.com/UnpleasantHiddenApisdorsatalaboriosa
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Wat is er met de bak? Dat heb ik gemist blijkbaarDadona schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:21:
Ferrari kan op deze manier alvast beginnen voor volgend seizoen. Het probleem is de bak en die mag je in het seizoen toch niet aanpassen, tenzij het om redenen van betrouwbaarheid gaat? Of ze moeten nog een mogelijkheid hebben om een do-or-die stand te activeren.
Ze hebben per ongeluk de achteruit als achtste versnelling geplaatstfynrd1 schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:22:
[...]
Wat is er met de bak? Dat heb ik gemist blijkbaar
Testing, one, two ...
Die is vast ook waardeloos.fynrd1 schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:22:
[...]
Wat is er met de bak? Dat heb ik gemist blijkbaar
Maar het ging uiteraard om de motor. Om de één of andere reden is er bij mij wel eens de associatie van bak met de motor. Aangeleerde kronkel.

De ingenieurs zijn prima, sowieso één van de beste qua samenstelling, kennis en ervaring.AzzKickah schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:32:
Ferrari kan inderdaad beter vast met een nieuw team engineers gaan werken aan de auto voor volgend jaar. Pfff.

~ James May
Mooi voor Force India dat ze eindelijk vruchten kunnen plukken na al die jaren keihard werken in de sub top.
Williams was wel de verliezer van de race, ik gun het ze daar ook keihard maar de tactiek was niet goed en de banden gingen er hard doorheen. De SC deed hen vervolgens de das om.
Zou mooi zijn als FI en Williams Nog wat podiums kunnen scoren voordat de Red Bull locomotief beslag gaat leggen op p3 en p4.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
?tdw schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:57:
En de ingenieurs bij Mercedes zijn een stel lapzwansen die per ongeluk wat snels hebben verzonnen

Vechtlust? Je moet ook weten wanneer het niet kan. Hij is voortdurend in gevecht met Force India. En als daar nu eenmaal een krachtbron in ligt die beter is dan is het sowieso een lastig gevecht.Phusebox schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:13:
De vechtlust bij Alonso lijkt dit jaar ook helemaal weg te zijn, alsof hij het al heeft opgegeven. Vorige jaren zag je in ieder geval nog dat hij het probeerde nu is het echt kansloos.
Nou vechten met FI is wat veel gezegd denk ik. De eerste paar rondjes misschien maar daarna had hij een heel gelaten houding, ik weet wel dat je niet altijd moet vechten maar toch dit was het andere uiterste.Dadona schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:32:
[afbeelding]
[...]
Vechtlust? Je moet ook weten wanneer het niet kan. Hij is voortdurend in gevecht met Force India. En als daar nu eenmaal een krachtbron in ligt die beter is dan is het sowieso een lastig gevecht.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dit topic is gesloten.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.