Helemaal niets..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Gelukkig stuurt Bottas, en niet Maldonado. Die was er wel in gedoken vrees ik...soulcrusher schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:57:
wow reflex van bottas zeg
All-Round nerd | iRacing Profiel
[ Voor 5% gewijzigd door dcm360 op 06-04-2014 17:59 ]
Ja, vreemd.. ik zag dat gisteren tijdens de kwalificatie wel regelmatig voorbij komenAzzKickah schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:58:
Al die nieuwe graphics zijn wel cool, maar wederom zien we geen gears, speed, DRS, etc.!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Inderdaad

Ehm, oja. Ook rood
[ Voor 16% gewijzigd door dcm360 op 06-04-2014 18:01 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
HOEZO (maakt wilde zwaaibewegingen met armen) laten ze bij deze AUTOSPORT (wederom wild aan het zwaaien) niet zien hoe hard de auto's rijden???? Hallo!!Felyrion schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:58:
[...]
Ja, vreemd.. ik zag dat gisteren tijdens de kwalificatie wel regelmatig voorbij komen
Vorige race op deze baan was anders ook prima. Selectief geheugen zekerFelyrion schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:57:
spannendste race die ik ooit op deze baan heb gezien
Het was na de start even een ronde of 4 rustig en meteen zijn daar de vooroordelen weer, maar ik geniet er gewoon weer prima van.
Rosberg op de harde banden, Hamilton op de zachte banden.Senor Sjon schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:01:
Gaat Rosberg een stop minder doen? Hij verliest dik 8 seconden al.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
live timing appAzzKickah schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:01:
[...]
HOEZO (maakt wilde zwaaibewegingen met armen) laten ze bij deze AUTOSPORT (wederom wild aan het zwaaien) niet zien hoe hard de auto's rijden???? Hallo!!
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
De ferraribaas ging toch overleggen met Todt en Ecclestone? Zal wel een regelwijziging willen omdat ze zo'n gare auto hebben op het moment.
Hm, ja, misschien... Blijft een mening heMartinspire schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:02:
[...]
Vorige race op deze baan was anders ook prima. Selectief geheugen zeker
Ik vind vooral de Williams en de Force India's smaakmakers deze race. Leuk om naar te kijken
irriteer me er mateloos aan, en het zegt zo weinig, ze finishen toch wel (als het team geen grote f*ck up begaat)Senor Sjon schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:03:
Die fuelsave stats lijken mij meer voor een Prius dan F1 eigenlijk.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Iedereen die dacht dat ie dat niet kon is ook maar een beetje een... mjah.AtlAntA schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:07:
Vettel laat zien dat ie toch wel kan racen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
[ Voor 54% gewijzigd door Martinspire op 06-04-2014 18:16 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik haat knaldonado
Ik denk dat ik liever over de kop vlieg in zo'n auto dan dat ik een neusvleugel in m'n nek krijg.Chopper_Rob schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:17:
Volgens mij kiept ie hem op zijn dak door de lage neus. Lekker veilig allemaal
Lijkt me dat die toch total loss is. Of ja misschien nog de motortje kunnen uithalen.
[ Voor 50% gewijzigd door Xepos op 06-04-2014 18:18 ]
denk dat het vooral door de banden die elkaar raken komt als hij zo gelanceerd wordtChopper_Rob schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:17:
Volgens mij kiept ie hem op zijn dak door de lage neus. Lekker veilig allemaal
[ Voor 5% gewijzigd door soulcrusher op 06-04-2014 18:19 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Blijven opletten, inhaal signaal was al in L44 gegeven.mat.hi.as schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:19:
Waar wachten we nu op? En waarom mogen nu achterblijvers de Mercs niet inhalen?
Houdt die zich wel aan de Fuel regel?Dupje schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:20:
Heeft de Safety Car nog voldoende brandstof?
Grappig.
een aantal berichten zei ik het al bij Alonso, daar had Maldonado hem zo in geknald. Een paar rondes verder op (volgensmij) hetzelfde punt: tadaaaa...Thunderman_303 schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:21:
Haha, op sky zeggen ze ook al dat ze hem gewoon ineens "per ongelijk" 12 punten straf moeten geven xD
All-Round nerd | iRacing Profiel
39
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
In welk gat probeerde Maldonado te sturen? Niet alleen Maldonado z'n fout, maar wel voor 99%Martinspire schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:22:
Maar maldonado wil dus nog een poging doen. Dat faalt alleen en vervolgens kan ie niet meer remmen omdat guitierrez instuurt?
Nouja we gaan het nog wel joren. Nu eerst nog wel ff de baan bij elkaar dus nog even wat vuur tot aan de finish
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wie had gedacht dat ik bovenstaande vorig jaar zou hebben getypt
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Eerst moet de rommel weg, dan mogen de achterblijvers er voorbij, die moeten dan weer achter aansluiten, en dan gaat de sc pas weg. Leuk idee, duurt alleen veel te lang in de praktijk.Goron schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:22:
Wat is de safetycar aan het doen
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Blijft erg lastig om dat tegelijk te doen...Blitzdoctor schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:24:
[...]
Eerst moet de rommel weg, dan mogen de achterblijvers er voorbij, die moeten dan weer achter aansluiten, en dan gaat de sc pas weg. Leuk idee, duurt alleen veel te lang in de praktijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Speedpete op 06-04-2014 18:25 ]
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Volgens mij hebben de achterblijvers ook nog het probleem dat ze niet te hard mogen rijden achter de SC, toch?Blitzdoctor schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:24:
[...]
Eerst moet de rommel weg, dan mogen de achterblijvers er voorbij, die moeten dan weer achter aansluiten, en dan gaat de sc pas weg. Leuk idee, duurt alleen veel te lang in de praktijk.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Kunnen ze die achterblijvers niet beter erdoorheen filteren? Gaat een stuk sneller...Blitzdoctor schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:24:
[...]
Ik heb nog geen onboard beeld gezien vanaf maldonado en laat die nou net erachter rijden. Niet dat dit niet maldonado zijn fout was maar met minder strak insturen was er bij de sauber geen crash. Natuurlijk had maldonado jiet een poging mogen doen maar dat wil niet zeggen dat een crash niet voorkomen had kunne worden. Eerder deze race zag je iets soortgelijks bij bottas. Die kon ook niet op tijd remmentdw schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:23:
[...]
In welk gat probeerde Maldonado te sturen? Niet alleen Maldonado z'n fout, maar wel voor 99%
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 06-04-2014 18:27 ]
Waarom moeten ze aansluiten? Ze liepen een hele lap achter... tijdverspillingBlitzdoctor schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:24:
[...]
Inderdaad. Laat ze maar naar achteren vallen. Dan zijn we na 1 recht stuk klaar.mat.hi.as schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:25:
[...]
Kunnen ze die achterblijvers niet beter erdoorheen filteren? Gaat een stuk sneller...
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Waarom zou Gutierrez minder scherp insturen? Dat is gewoon de lijn die hij volgt. Hoe moet hij weten dat er iemand uit de pits komt?Martinspire schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:25:
[...]
Ik heb nog geen onboard beeld gezien vanaf maldonado en laat die nou net erachter rijden. Niet dat dit niet maldonado zijn fout was maar met minder strak insturen was er bij de sauber geen crash
~ James May
~ James May
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

~ James May
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dit topic is gesloten.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.