Was net nog te zien op de onboard van Vettel.
Prachtig inderdaad. Er perfect tussendoor, niemand die hem tegenhoudt. Go Massa!Goron schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:10:
Massa zijn start is echt geniaal
RIC pakt toch wel een plek daar buiten de baan. Stop&go zou ik zeggen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik meende dat ie dezelfde positie hield..?Phusebox schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:12:
Hij ging er niet voorbij..Phusebox schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:12:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Inderdaad. Dit was wel wat overdreven "ongeluk vermijden"Phusebox schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:12:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Hij anticipeerde anders erg netjes op die auto voor hem die heen en weer zwabberde. Daarom gebeurde het.AtlAntA schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:13:
[...]
Inderdaad. Dit was wel wat overdreven "ongeluk vermijden"
Het is nu al een saaie optocht aan het worden.
RAI en ALO, bring the fight on :-)
Alonnso al best veel fuel gebruikt in vergelijking met de rest (5% meer). Achterlijk eigenlijk dat er geen Ferrari's of Red Bulls bij de top 8 7 rijden
Ik vind dat niet achterlijk maar verfrissend.mat.hi.as schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:16:
Alonnso al best veel fuel gebruikt in vergelijking met de rest (5% meer). Achterlijk eigenlijk dat er geen Ferrari's of Red Bulls bij de top 8 7 rijden
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Alonso heeft al bijna een treintje... triest voor ferrari
Zo en dat was de race.
Start van Massa had ik wel eens willen zien met de lichten in beeld.
Toch mooi dat gevecht met de remmen om lockups te voorkomen
Genoeg inhaalacties tot nu toe trouwens hoor
Genoeg inhaalacties tot nu toe trouwens hoor
[ Voor 28% gewijzigd door Goron op 06-04-2014 17:21 ]
Van alle beelden die ik heb gezien zag het er prima uit, niet eerder weg dan de rest.Phusebox schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:18:
Ach, er zijn twee races. Eentje tussen Hamilton en Rosberg, en eentje voor nr 3. Button en Hulkenberg zijn lekker bezig, Bottas heeft het moeilijk.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Perez is anders ook erg netjes.
Hij is niet eerder weg dan de auto's om hem heen, dus dat zit wel snor.Phusebox schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:18:
Zo en dat was de race.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
En anders hadden we er allang wat van gehoord via de stewardsfsfikke schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:22:
[...]
Hij is niet eerder weg dan de auto's om hem heen, dus dat zit wel snor.
Interessant dat mensen hier de race al afschrijven en er daarna binnen een paar ronden volop actie op de baan is.
prima gevechten hier en daar tot zover 
De eerste twee posities zullen wel niet meer spannend worden, maar de rest is wel vermakelijk!
De eerste twee posities zullen wel niet meer spannend worden, maar de rest is wel vermakelijk!
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Tja, naar de voorste posities kijk ik de afgelopen seizoenen sowieso al niet meer, de gevechten in het midden zijn wel vaak ok imo
Wat doet Bianchi nou?! Lijkt wel een wraakactie?!
2 keer botsing voor Sutil en Bianchi zo te zien. Straf?
Wow what zijn die marussia en sauber nou aan het doen joh =o
Daar gaat mijn pool
Vettel klacht weer eens cry baby
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgens mij heeft de wedstrijdleiding een vrije dag... oh nee daar zijn ze toch nog
had sutil nu een rare band op zijn rechts links achter? ik zag geen markeringen?
[ Voor 8% gewijzigd door ricardo246 op 06-04-2014 17:30 ]
Werd er af gesleten door de botsing.ricardo246 schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:29:
had sutil nu een rare band op zijn rechts achter? ik zag geen markeringen?
Waren eraf geveegd door botsing.ricardo246 schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:29:
Erafgesleten met een botsingricardo246 schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:29:
rijd Massa tegenwoordig in een redbull? oh wacht.....
[ Voor 4% gewijzigd door ricardo246 op 06-04-2014 17:31 ]
DRS stucq? Waarom gaan de meest basale systemen stuk dit jaar? Het lijken wel de tankklepjes van vroeger die ze ook niet open of dicht kregen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
hm, DRS is niet echt basaal dit jaar meen ik
Pfff Raikonen rijdt nog niet heel erg lekker sofar, alsof ie stil stond
Hij weet gewoon niet hoe het werktSenor Sjon schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:31:
DRS stucq? Waarom gaan de meest basale systemen stuk dit jaar? Het lijken wel de tankklepjes van vroeger die ze ook niet open of dicht kregen.
Vorig jaar reed er nooit iemand voor hem
Ligt meer aan de Ferrari denk ik.. Alonso is ook niet top.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Das waar, is de harde werkelijkheid helaas, maar goed, genoeg actie links en rechts, maakt een hoop goed
wat gebeurd daar? HAM en ROS?
Wow dat Mercedes duel! Overal wordt er gevochten voor positie. Toprace tot nu toe imo
Inderdaad. Niks geen gereden race. PrachtigGoron schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:34:
Wow dat Mercedes duel! Overal wordt er gevochten voor positie. Toprace tot nu toe imo
Heerlijk die reacties vanaf de muur xD
kijk, zo hoort dat
Mooi gevecht tussen Hami en Rosberg
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bij de pitwall, zweten ze nu peentjes, lol
Mooi om te zien. Nu niet gaan huilen als team.
Ik stem voor betere markeringen op auto's.
Die T-cam van 2 pixels hoog op een afstand is niet genoeg, vooral in een nachtrace met reflectie van lampen.

Toch jammer dat de race gelopen was volgens sommigen
Geweldig
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Prachtig, niks niet voorzichtig één en twee, allebei willen winnen, en dat van het team nog mogen proberen ook
Haha ik zat met mijn handen in mn haar dat was wel heeeel close
Ow en gelijk alle camera's op 2 mercedes'en (goede marketing zeg ik dan)
Using drs? Sorry?
Verrassend dat Bianchi gestraft wordt, daar leek Sutil me juist niet erg kosjer.
Verwijderd
Als ik die 2 mercedessen nu zo zie vraag ik mij af of 1 van de 2 Red Bulls de vorige seizoenen nu zo slecht was of dat Webber nu gewoon veel minder goed was dan Vettel.
Tuurlijk. Dat is het spannendst op het moment. Wil je Ericson rondjes zien rijden?ricardo246 schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:36:
Ow en gelijk alle camera's op 2 mercedes'en (goede marketing zeg ik dan)
Kan toch ook als hij iemand lapped.Phusebox schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:37:
Using drs? Sorry?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verrassend?? Ik vond het nogal een kamikaze actie wat Bianchi deed. Leek zelfs op een wraakactie imo.gambieter schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:37:
Verrassend dat Bianchi gestraft wordt, daar leek Sutil me juist niet erg kosjer.
Die Force India doet het super
Het zag er redelijk banzai uit van Bianchi anders. Remde te laat en ging dwars tegen Sutil aan.
Toch geen saaie optocht zo.
Helaas heb ik nu een bagger-stream (NBC met veel onderbrekingen), dus dan mis je zowat de helft.
*knip* zie TW
En er kijken twee mods ook F1, dus sowieso niet erg handig.
En er kijken twee mods ook F1, dus sowieso niet erg handig.
[ Voor 158% gewijzigd door Señor Sjon op 06-04-2014 17:49 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
FoeiRivanov schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:40:
Al kijk ik gewoon via Sport 1 nu.. Olav is altijd leuk.
Lees even de topic warning 
(toch bedankt... beter dan die ik had
)
(toch bedankt... beter dan die ik had
[ Voor 44% gewijzigd door Felyrion op 06-04-2014 17:43 ]
Excuses. Zie hem nu inderdaad.
Die van Sky was via mijn vaste streamdinges ook weer online.
Massa moet niet zeiken. Vorige race was het andersom. Ga er dan voorbij.
Toch jammer dat in dit HD tijdperk die microfoons nog steeds onverstaanbaar zijn
Ja, daar verbaas ik me ook nog altijd over. Ik heb zelf voor op de motor een setje die bij 200 nog helder verstaanbaar is.. en die is vast goedkoper dan waar zij mee rijden. Maf dat dat bij hen niet beter kan.Goron schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:44:
Toch jammer dat in dit HD tijdperk die microfoons nog steeds onverstaanbaar zijn
De T-Cams mogen ze ook wel eens HD maken..
Die zijn toch wel HD.Rivanov schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:46:
De T-Cams mogen ze ook wel eens HD maken..
Nou, vind die kwaliteit stukken minder dan de normale broadcast camera's naast de baan.
Volgens mij zijn die trackside camera's supermega HD met ultra-framerate. We hebben vanuit alle hoeken van die super-slomo's.Rivanov schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:47:
Nou, vind die kwaliteit stukken minder dan de normale broadcast camera's naast de baan.
En dan de T-cams gewoon HD.
Tja, je gaat moeilijk zulke camera's op de auto's krijgen, daar wegen ze lomp te veel voor.
Ik neem alles terug. Dit soort gevechten hebben we al lang niet meer gezien.
iedereen is sjacherijnig over elkaars teamleden
Gave race tot nu toe, wel beetje jammer dat ze allemaal lopen te klagen bij hun team dat ze niet aardig doen en zowaar proberen in te halen
Behalve Alonso, die wordt chagrijnig van die Force India's die hem voorbij razen alsof hij achteruit rijdt
All-Round nerd | iRacing Profiel
Button heeft wel een betere microfoon
Ja ook een Duitser hè
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
wat een regie :-) (RAI)
Gaaf die acties van de Force India's
Luxeprobleem, te veel actie op de baan.ricardo246 schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:51:
wat een regie :-) (RAI)
ze zapte net over bij de rokende banden, ik dacht dat ie hem er zo in boorde :-0
Iedereen die aan het zeuren was dat de nieuwe regelgeving niets zou zijn... Prima race zit ik te kijken!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Één zwaluw maakt nog geen..
Klopt, maar ik had het niet op deze baan verwacht.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Button's fuel sensor is kapot geloof ik, er staat de hele tijd 37 procent ofzo.
Sukkel...
Het middenveld is mooi spannend. Aan kop vechten de Mercedessen het leuk uit. De nr 1 rijdt alleen wel 30 seconden los van de nr 3. Na 30 rondjes zeg ik: 1 seconde sneller per rondje. Dat is best wel massive...Gé Brander schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:54:
Iedereen die aan het zeuren was dat de nieuwe regelgeving niets zou zijn... Prima race zit ik te kijken!
All-Round nerd | iRacing Profiel
Lol, op RTL Duitsland een reclame met het oude motorgeluid.
In ieder geval zijn ze niet zo paranoïde met alcoholreclames voor 21.00.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.