30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
To finnish first, you first have to finnish
en
It ain't over until the fat lady sings
O en wie denkt dat RB/Vettel altijd een brijant 2e deel van het seizoen heeft.... Denk hier eens aan. Ze hebben *maar* 5 motoren. De straf voor ieder extra blok was/is? 10 gridposities. Met 19 races moet ieder blok dus bijna 4 races doen. Als die Renault blokken net zo hard blijven branden als in de tests, dan staan ze geregeld 10 plaatsen terug.
[ Voor 51% gewijzigd door asing op 03-03-2014 22:14 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dus alleen Raikkonen/Bottas maakt kans?asing schreef op maandag 03 maart 2014 @ 22:10:
Zal ik eens een hele oude koe uit een bijna droge sloot trekken?
To finnish first, you first have to finnish
[ Voor 95% gewijzigd door Peekster op 04-03-2014 08:25 ]
Je contract
Het abonnement zal vanaf 23 maart a.s. worden geactiveerd. Je contract loopt door totdat je het opzegt. De opzegtermijn bedraagt 1 maand.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Vorig jaar heb ik dat gewoon via upc geregeld, was de volgende ochtend geregeld.TommyGun schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:37:
Als je nu Sport1 aanvraagt via hun site:
Je contract
Het abonnement zal vanaf 23 maart a.s. worden geactiveerd. Je contract loopt door totdat je het opzegt. De opzegtermijn bedraagt 1 maand.
Lekker op tijd?
In eerste instantie had ik het ook via sport 1 aangevraagd, maar dat werkte niet, ondanks dat ik een vergelijkbare melding kreeg.
Iceman, dat zou cool zijn! Ik heb niet echt een favoriet. Maar ik zie de verschrijving
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Sport1 is heel maart gratis...TommyGun schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:37:
Je contract
Lekker op tijd?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Woooot! Mijn BBC-races zijn net SERIEUS geupgrade qua awesomeness!
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Verwijderd
Kan echter niet zeggen dat ik overtuigd ben van haar als vervanger van Jake, tbh.
Bijzonder, het is 3 maanden voor € 5, heb 1 maart het abonnement afgesloten (via sport1.nl) en het wordt opgeleverd binnen 5 a 10 dagenTommyGun schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:37:
Je contract
Lekker op tijd?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ze waren net klaar met een f1 van ik gok vorig jaar die weg werd geduwd, toen ze met allerelei renaults rondjes gingen rijden rondom de pompen. Wel geinig om te zien.
Vettel heeft tijd zat kennenlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Damian op 04-03-2014 19:17 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ja was wel leuk om even te zien, ik ben er ook even wezen kijken, ze waren net een stukje aan het schieten hoe de standin van Vettel de shop in liep, wel mooi van achteren gefilmd zodat het nog geloofwaardig was. Hij leek namelijk niet echt (beter gezegd echt nietDamian schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:16:
Vettel was vannochtend op visite hier in Arnhem voor het maken van een reclamespot voor Total.
Ze waren net klaar met een f1 van ik gok vorig jaar die weg werd geduwd, toen ze met allerelei renaults rondjes gingen rijden rondom de pompen. Wel geinig om te zien.
Vettel heeft tijd zat kennenlijkWerk moet in de garage gebeuren op dit moment
Vettel was al weer foetsie toen ik er was, stand-in in de auto met helm van Vettel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo te zien was je er net toen ik weg was, ze waren net de set weer aan het verbouwen maar ik had helaas nog wat andere plannen staan.
[ Voor 5% gewijzigd door Jurgen op 05-03-2014 07:54 ]
Suzi was nooit bij de MotoGP. Die heet Azi en is maar 3 appeltjes hoog. Geweldig mens!DexterBelgium schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:15:
Ik kon haar niet hebben bij de Gadget Show (niemand van heel die show, eigenlijk, mainstream "geek" shows falen meestal zo hard en dit was geen uitzondering), maar ze was blijkbaar (van horen zeggen) wel goed bij MotoGP.
Kan echter niet zeggen dat ik overtuigd ben van haar als vervanger van Jake, tbh.
[ Voor 76% gewijzigd door Peekster op 05-03-2014 10:18 ]
t'is de auto van vorig jaarPeekster schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:16:
[...]
Tankstation heeft z'n pompen wel afgesloten aangezien die auto een brandgevaar is? Slechte koeling enzo?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Suzi heeft voor de gadget show 13 jaar de MotoGP gedaan op de BBC en ja dat ging haar veel beter dan F1Peekster schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:16:
[...]
Suzi was nooit bij de MotoGP. Die heet Azi en is maar 3 appeltjes hoog. Geweldig mens!
iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....
Als ik het goed heb was het zelfs de auto uit 2011
Moeten we die man niet gaan testen op verregaande hersenschade?
Damn, zeg. Alsof het succes van de vorige experimenten (Turkije, India, New Jersey, etc, om nog te zwijgen van de volledig onbestaande publieke interesse in sommige van de andere "nieuwe" locaties) niet een waarschuwing is?
Als ik naar een sportschool ga om gebruik te maken van de faciliteiten, dan moet ik betalen.
Als de F1 (of menig ander groot sport-evenement) naar een land gaat om van de faciliteiten gebruik te maken, moet het land betalen.
Ben ik de enige die hier kriebels van krijgt?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
[ Voor 8% gewijzigd door NitroX infinity op 05-03-2014 13:38 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dat daargelaten mag dat écht niet het enige zijn dat de beslissing om tracks al dan niet op te nemen stuurt. In dit soort volledige apenlanden heeft F1 niks verloren.
[ Voor 17% gewijzigd door DexterBelgium op 05-03-2014 13:40 ]
Zie bijvoorbeeld Singapore. In een bericht uit 2012:
Singapore’s Formula One night race, which is in its fifth year, attracts about 40,000 visitors to the island annually and adds an average of S$140 million to tourism revenue ...
... "The race is important, but even more important are the deals that go around it, that are made here.”
Of hier over Maleisië:Fact: Approximately 800,000 to 1.2 million people are expected to attend events at Circuit of The Americas annually once the venue is fully operational with the average out-of-state visitor spending $1500 per day (average stay of 4.6 days).
Fact: A Formula 1 season is viewed by an estimated 520 million people in 187 countries. Each race is broadcast to more than 30 million viewers. The three hours of coverage is equivalent to more than $200 million in commercial advertising.
RM7000 is ongeveer $2150He said that survey conducted after the event showed that a foreign tourist attending the Grand Prix in Malaysia stayed an average of six days and spent about RM7,000 during that period.
SQW Consulting (2009) met een onderzoek over de 2010 GP. Hierin worden wat cijfers genoemd over de GP van 2008:
En hier dan nog een onderzoek van E&Y over de Ausie GP van 2011Kannie quoten wegens beveiligde PDF, maar zie hoofdstuk 4.
[ Voor 29% gewijzigd door Hakkow op 06-03-2014 08:14 . Reden: SQW en E&Y toegevoegd ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
PSN: DutchTrickle PVoutput

Dikke BS. Ik kijk dan wel minder omdat het vanwege verschillende andere omstandigheden niet lukt maar het heeft niks te maken met de Vettel/Red Bull dominantie.Senor Sjon schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:58:
Vergeet de absurde ticketprijzen trouwens niet. En juist de laatste jaren neemt het aantal kijkers hard af, ze zijn er al ~80m kwijt ten opzichte van die cijfers. Ook is steeds meer achter de paywall verdwenen, maar het ligt aan Vettel zegt Bernie...
De Schumacher/Ferrari dominantie vond ik veel storender. Juist omdat ze ook nog eens van die onnodige dingen gingen doen zoals die actie in Oostenrijk waar Barrichello in de laatste bocht Schumacher er nog even langs laat.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Tegenwoordig pakken ze dat idd een stuk beter aan door de kers problemen bij Webber alvast van tevoren in te plannen.L1nt schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:57:
[...]
Dikke BS. Ik kijk dan wel minder omdat het vanwege verschillende andere omstandigheden niet lukt maar het heeft niks te maken met de Vettel/Red Bull dominantie.
De Schumacher/Ferrari dominantie vond ik veel storender. Juist omdat ze ook nog eens van die onnodige dingen gingen doen zoals die actie in Oostenrijk waar Barrichello in de laatste bocht Schumacher er nog even langs laat.
How do you save a random generator ?
Dat zegt Bernie, iedereen weet dat het bullshit is.L1nt schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:57:
[...]
Dikke BS. Ik kijk dan wel minder omdat het vanwege verschillende andere omstandigheden niet lukt maar het heeft niks te maken met de Vettel/Red Bull dominantie.
Erg gave livery! Zou helemaal mooi zijn voor Masse zijn als Williams sneller is dan Ferrari in MelbourneSolictice schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:48:
De livery van Williams is revealed
[afbeelding]
Daarbij is de huidige verwachting regen tijdens quali en raceday.

Tof! Sowieso is de Williams de minst lelijke auto van alle wagens, daar is de neus tenminste nog redelijk fatsoenlijk.Solictice schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:48:
De livery van Williams is revealed
[afbeelding]

Williams heeft een héééél goed pre-season gehad. Long may it continue.
Vind persoonlijk Mercedes en Red Bull er mooier uit zien, Red Bull maskeert de lelijke neus op een goede manier en Mercedes heeft gewoon geen lelijke neusBart-Willem schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:57:
[...]
Tof! Sowieso is de Williams de minst lelijke auto van alle wagens, daar is de neus tenminste nog redelijk fatsoenlijk.
Vind de nieuwe livery mooi, maar had er meer van verwacht. Met de Martini kleuren hadden ze meer kunnen doen, is nu wel heel erg wit allemaal.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
De race-overals zijn echt wel stylish to the max:

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Maar van mij hadden ze de strepen op de wagen zelf wel wat groter mogen maken. Sidepod lijkt wel erg kaal nu...
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
De Mercedes livery trek ik niet door de Petronas kleuren, die vloeken met het zilver. Red Bull heb ik in het verleden veel gavere concepts van gezien dan wat er nu wordt gebruikt.XyritZz schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:11:
[...]
Vind persoonlijk Mercedes en Red Bull er mooier uit zien, Red Bull maskeert de lelijke neus op een goede manier en Mercedes heeft gewoon geen lelijke neus.
Vind de nieuwe livery mooi, maar had er meer van verwacht. Met de Martini kleuren hadden ze meer kunnen doen, is nu wel heel erg wit allemaal.
Net even afgesloten.
Ik zou graag die voorspelling geloven, regen tijdens race 1 lijkt me echt te gekJurgen schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:51:
[...]
Erg gave livery! Zou helemaal mooi zijn voor Masse zijn als Williams sneller is dan Ferrari in Melbourne![]()
Daarbij is de huidige verwachting regen tijdens quali en raceday.
[afbeelding]
Al zijn 10 dagen vooruit bijna niet te voorspellen, en elke site roept wat anders over het weer.
Van de andere kant, een droge race is in het voordeel van de Mercedes teams, een natte race zal Renault-teams erg veel helpen aangezien het dan minder op de motor aankomt.
Het is toch deze maand gratis? Beetje zonde om dat nu al af te sluitenDamian schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:23:
Sport1 is bij UPC nu de eerste 3 maanden 5 euro ipv 15 euro. Effectief dus 2 maanden gratis.
Net even afgesloten.
Actieperiode is van 3 maart t/m 4 mei.
Als je voor 6 april afsluit, dan pak je de GP van Oostenrijk nog mee van 22 juni. De GP van Engeland op 6 juli is weer op de BBC, maar mogelijk dus nog Sport1.
Al met al hoef je maar 5 races in het Duits te kijken op deze manier.
Das de Sport 1 Select zender. Weet niet of daar F1 op uit word gezonden?Senor Sjon schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:59:
[...]
Het is toch deze maand gratis? Beetje zonde om dat nu al af te sluiten
Als je voor 6 april afsluit, dan pak je de GP van Oostenrijk nog mee van 22 juni. De GP van Engeland op 6 juli is weer op de BBC, maar mogelijk dus nog Sport1.
Normaal gesproken is de F1 op Sport 1 Select. Ik weet niet op welke zenders ze GP2 en GP3 gaan uitzenden.Damian schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:02:
[...]
Das de Sport 1 Select zender. Weet niet of daar F1 op uit word gezonden?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Damn 20 jaar. Het is zo'n moment dat ik nooit zal vergeten...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Niet normaal dat het al 20 jaar geleden is he? Ik kan het me nog herinneren als de dag van gisteren terwijl ik dus 9 was destijds! Was op de verjaardag van mijn tante en zat met mijn vader 'stiekem' in een hoekje van de kamer de GP te kijken. Uiteindelijk in tranen vertrokken bij mijn tante en de rest van de dag beetje in een waas geleefd, krijg er nog kippenvel van als ik er aan terugdenk..Phusebox schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:55:
Is dat eigenlijk Senna op de neus van de Williams, als eerbetoon 20 jaar na dato.
Damn 20 jaar. Het is zo'n moment dat ik nooit zal vergeten...
Er is nooit meer iemand als hem geweest in de Formule 1. Al komt Alonso voor mij in de buurt.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Grappig dat je dat zegt, ik denk er precies zo over! En heb het 2 jaar geleden toen ik de docu voor het eerst zag ook niet droog gehouden.Phusebox schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:08:
Ja hier idem al was ik 14 destijds. Ik moet zeggen dat ik de documentaire van 2 jaar geleden ook wel heftig vond zeker toen hét moment voorbij kwam.
Er is nooit meer iemand als hem geweest in de Formule 1. Al komt Alonso voor mij in de buurt.
En hier dus nog zo 1. Ik was zwaar onder de indruk van de documentaire. Tijdens het daadwerkelijke ongeval was ik 10.Grimmie187 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:16:
[...]
Grappig dat je dat zegt, ik denk er precies zo over! En heb het 2 jaar geleden toen ik de docu voor het eerst zag ook niet droog gehouden.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Erg indrukwekkend allemaal en het was echt ongelooflijk hoe hij kon rijden en eigenlijk van te voren voelde wat de auto zou gaan doen.
En natuurlijk de auto's uit die tijd
Maar verder is het nog steeds de maker van de meest imposante F1 race allertijden.
(Op Donnington park echt de allermeest enige rijder die op een gewone manier kon omgaan met de meest absurde omstandigheden ooit in de F1, en dat met niet de beste auto (jammer dat die race niet in zn geheel ergens te vinden is))
Nou, dat is wel heel erg sterk. Dat was een normale regenrace en zeker niet absurd; iig niet een plotselinge mansoon zoals we in Maleisië of Brazilië wel eens meemaakten.enchion schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 00:46:
(Op Donnington park echt de allermeest enige rijder die op een gewone manier kon omgaan met de meest absurde omstandigheden ooit in de F1,
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
DANK!!!!!!Senor Sjon schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:59:
[...]
Het is toch deze maand gratis? Beetje zonde om dat nu al af te sluiten

Dat is inderdaad een groot gemis van de afgelopen 2 jaar. De race word gewoon uitgesteld als het een beetje regent. Zouden ze bij Pirelli een advies hebben afgegeven niet te rijden bij meer dan X mm regen omdat de banden het niet aan kunnen?MegaTronics schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:41:
Maar toen werd er wel gewoon gereden bij regen, tegenwoordig niet echt meer.
Denk eigenlijk dat het gewoon de FIA is geweest. Er zijn in het verleden een aantal races geweest zoals Nurburgring en Silverstone (weet het exacte jaartal niet meer, het was iig in de tijd van bridgestone/michelin) waarbij de autos bij een regenbui massaal de baan afgleden, waardoor ze vanuit veiligheids oogpunt het risico gewoon niet meer willen nemen. Bij die race op de Nurburgring werd zelfs bijna de takelwagen omver gereden die op weg was naar een gespinde auto.Hakkow schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:54:
[...]
Dat is inderdaad een groot gemis van de afgelopen 2 jaar. De race word gewoon uitgesteld als het een beetje regent. Zouden ze bij Pirelli een advies hebben afgegeven niet te rijden bij meer dan X mm regen omdat de banden het niet aan kunnen?
Ik denk dat Pirelli best een band kan ontwerpen waarmee nog te rijden is in een flinke regenbui, echter de bodemplaat van de huidige autos is tegenwoordig maatgevend bij hevige regen.
Ergo, je bent in het nadeel met je te hoge auto als de baan opdroogt. Veel zeuren bij Charlie Whiting heeft geholpen en daardoor zijn goede regenraces iets van het verleden.
- Jos die er op Interlagos af glijdt in de regen en een mega kans op punten verspeelt
- de startcrash van de GP van Spa ergens eind jaren 90, waarvan Couldhart de oorzaak was. Eén grote tombola van auto's en onderdelen.....
- Een andere race waar het tijdens de quali ineens ging regenen. De beide Ferrari's hadden als enige een snelle tijd op de klok gezet voor het los barste en stonden dus op zondag op de 1e rij.
- Jos die op een quali rondje pole wist te rijden omdat hij als laatste moest en de baan droog werd.
asing schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:39:
- de startcrash van de GP van Spa ergens eind jaren 90, waarvan Couldhart de oorzaak was. Eén grote tombola van auto's en onderdelen.....
Grimmie187 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:17:
[...]
Er zijn in het verleden een aantal races geweest zoals Nurburgring en Silverstone (weet het exacte jaartal niet meer, het was iig in de tijd van bridgestone/michelin) waarbij de autos bij een regenbui massaal de baan afgleden
[ Voor 40% gewijzigd door SR8 op 07-03-2014 10:54 ]
Ik ben zoo blij dat Olaf er weer is dit jaar. Hij mist wel eens iets maar het blijft een fantastische vent om naar te luisteren.
Is er al iets bekend over hun programmering? Krijgen we nu wel een voorbeschouwing? Of beginnen ze weer 15minuten voordat het live gaat?Damian schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:00:
Ik ben zoo blij dat Olaf er weer is dit jaar. Hij mist wel eens iets maar het blijft een fantastische vent om naar te luisteren.
Ik verwacht geen BBC/Sky voorbeshouwing maar iig wel iets wat ze de afgelopen jaren hebben gedaan. Nieuwtjes in de pit enzo vond ik toch wel interessant.
Ik had volgens mij ergens gelezen dat men 30 min. voor start van de race begint met uitzenden.Raven__NL schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:08:
[...]
Is er al iets bekend over hun programmering? Krijgen we nu wel een voorbeschouwing? Of beginnen ze weer 15minuten voordat het live gaat?
Ik verwacht geen BBC/Sky voorbeshouwing maar iig wel iets wat ze de afgelopen jaren hebben gedaan. Nieuwtjes in de pit enzo vond ik toch wel interessant.
I intend to live forever. So far, so good.
2001asing schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:39:
* asing mijmert over Jos Verstappen die vanaf een onmogelijke positie in Maleisië door naar voren weet te rijden in zijn Arrows die dat eigenlijk niet kon. Maar toch racers als Mika Häkkinen gewoon inhaalt.
2000? Maar hij heeft dat ook eens in 1995 gedaan met de Simtek in Spanje(?).- Jos die er op Interlagos af glijdt in de regen en een mega kans op punten verspeelt
1998. Daarna maakte ie nog de eerste Ferrari-driewieler en zag je live een Duitser ontploffen. Het is Coulthard trouwens- de startcrash van de GP van Spa ergens eind jaren 90, waarvan Couldhart de oorzaak was. Eén grote tombola van auto's en onderdelen.....
Spa 1994 uit mijn hoofd. Twee rondes later was dat alweer voorbij overigens. Berger met een kapotte auto na de 1e ronde en Alesi had ook wat.- Een andere race waar het tijdens de quali ineens ging regenen. De beide Ferrari's hadden als enige een snelle tijd op de klok gezet voor het los barste en stonden dus op zondag op de 1e rij.
Dat was nog met een tweedelige kwalificatie, als ik het goed heb was dat maar op vrijdag en was de andere kwalificatie droog op zaterdag.- Jos die op een quali rondje pole wist te rijden omdat hij als laatste moest en de baan droog werd.
Ben benieuwd hoeveel ik er goed heb.
Jos moest toen in ieder geval niet als laatste, kwamen nog een aantal mindere helden na hem de baan op.asing schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:39:
* asing mijmert over Jos Verstappen die vanaf een onmogelijke positie in Maleisië door naar voren weet te rijden in zijn Arrows die dat eigenlijk niet kon. Maar toch racers als Mika Häkkinen gewoon inhaalt.
- Jos die er op Interlagos af glijdt in de regen en een mega kans op punten verspeelt
- Een andere race waar het tijdens de quali ineens ging regenen. De beide Ferrari's hadden als enige een snelle tijd op de klok gezet voor het los barste en stonden dus op zondag op de 1e rij.
- Jos die op een quali rondje pole wist te rijden omdat hij als laatste moest en de baan droog werd.
Zware regen is niet het moeilijkste met een F1 , wisselende omstandigheden wel, en het is nooit zo chaotisch wisselend geweest als in Donnington Park.Roamor schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:39:
[...]
Nou, dat is wel heel erg sterk. Dat was een normale regenrace en zeker niet absurd; iig niet een plotselinge mansoon zoals we in Maleisië of Brazilië wel eens meemaakten.
Hij was de enige die zich niet liet gekmaken en zn toko gewoon onder controle had, alle andere racers faalden keihard in die race.
Dat was ook ongeveer de natste race ooit, meest onlogisch om van start te gaan vanwege zicht en grip.Senor Sjon schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:35:
Hij is via YT per 10/30 minuten te kijken als het goed is. Vooral het erg slecht anticiperen van Williams was opvallend. Die waren toen zo gewend geraakt aan hun superieure auto, dat ze de tactiek maar over de schutting hebben gegooid. Buiten dat, Prost hield niet echt van nattigheid. Hij had zijn auto al eens in Australië (1991?) aan de kant gezet.
(Prost stratte niet om tactisch niet zo hard op zn bek te gaan, achteraf een "wijs" besluit)
Hele race hier te zien.
http://www.dailymotion.co...ralian-gp-1991-race_sport
Volgens mij nog ééntje, zijn team-genoot? Was dat niet in Frankrijk?pjlgt schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:26:
[...]
Jos moest toen in ieder geval niet als laatste, kwamen nog een aantal mindere helden na hem de baan op.
Google is my friend, en idd, dat was Frankrijk.

[ Voor 35% gewijzigd door hardware-lover op 07-03-2014 15:33 ]
Testing, one, two ...
Oja, ik zie Olivier Panis staan! Weten jullie nog? Met de regen in Monaco waarbij zelfs een kettingbotsing trage F1 rijders ontstond. Het regende dat het goot en Olivier startte ergens achteraan. Wist alle mellee te ontwijken en won die GP. Verder reed hij geen deuk in een pakje boter met die Prost.
Wel een deuk in de muur in Canadaasing schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:06:
Ha heerlijk! Wat een leuke herrinneringen!
Oja, ik zie Olivier Panis staan! Weten jullie nog? Met de regen in Monaco waarbij zelfs een kettingbotsing trage F1 rijders ontstond. Het regende dat het goot en Olivier startte ergens achteraan. Wist alle mellee te ontwijken en won die GP. Verder reed hij geen deuk in een pakje boter met die Prost.

Dat muurtje is door iedere F1 coureur gekust. Zacht of heftig, maar ze hebben hem allemaal wel een keer geraatkt. Of ze gaan hem nog raken
Ja maar hem leverde het 2 gebroken benen op.. daarom noemde ik het ffasing schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:12:
[...]
Dat muurtje is door iedere F1 coureur gekust. Zacht of heftig, maar ze hebben hem allemaal wel een keer geraatkt. Of ze gaan hem nog raken.
Het was trouwens ook niet de wall of champions, als jij die soms bedoelde...
[ Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 07-03-2014 14:14 ]
Zouden we veel van dit :
YouTube: F1 GP Belgium 1987 Gerhard Berger Engine Blow Up
krijgen?
Toen was het nog Ligierasing schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:06:
Ha heerlijk! Wat een leuke herrinneringen!
En dat jaar + jaar erop tot crash in Canada deden hij en Ligier/Prost het best aardig. Daarna kwam echt de klad erin bij het team.
Dat was niet de Wall of Champions die hij heeft geraakt, maar de muur op weg naar de plek waar Kubica een BMW demonteerde.asing schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:12:
[...]
Dat muurtje is door iedere F1 coureur gekust. Zacht of heftig, maar ze hebben hem allemaal wel een keer geraatkt. Of ze gaan hem nog raken.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
20 jaarRaven__NL schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:54:
Willams heeft toch al die jaren de Senna S op de neus gehad als eerbetoon
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Inderdaad
Dit topic is gesloten.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.