[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.662 views

Onderwerpen

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
XyritZz schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:21:
[...]

Geen competitievervalsing, want waar Renault de extra tijd hard nodig heeft om de betrouwbaarheid te verbeteren kunnen Ferrari en Mercedes hun motor nog sterker maken. Het zou pas competitievervalsing zijn wanneer de engine freeze enkel voor Renault wordt opgeschoven.

Dan kun je wel zeggen dat Renault het slecht voor elkaar heeft en dus maar pech heeft, maar dan is het binnen no-time klaar met heel Renault in de F1. De klanten zullen overstappen op goede motoren, en dan houdt het verhaal op. Daar zit ik ook niet op te wachten, dus geef ze maar de tijd die ze nodig hebben om tot een goed product te komen.
Renault mocht eerder 'bijtrekken' vanwege performanceproblemen. Dat ze en passant ook even de blown diffuser mee konden nemen in die ontwikkeling heeft een bekend gevolg gekregen. Iedereen was me iets te blij met een gelijke motorperformance voor iedereen. Net als auto's moeten die ook verschillen en ontwikkeld kunnen worden. Waarom is er dan geen chassis- en bodyworkfreeze? Dan ga je zien dat miljoenen weer in iets anders gestoken worden.
SnowDude schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:23:
[...]

Tja de oplossing is niet zo makkelijk, als ze de budgetten en testen vrij geven, krijg je het zelfde als LeMans, Er strijden twee teams voor het podium, en de rest vecht op 20 ronden achterstand om plaats 3.

DTM idem, dat was een paar jaar geleden voor de standaardisatie ook zo goed als dood.
Nu gaat het lekker bedoel je? Dat is echt gras zien groeien tegenwoordig.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 21:56

Hoogie2004

Whohooooo

RedBull heeft nog steeds oververhittings issues... Zelfs zo erg, dat Ricciardo momenteel promo-wek doet in plaats van met dat hok rijden.
Potentially big news regarding Red Bull's progress with its troublesome 2014 machine:

BEN ANDERSON has just wandered through the support race pits and bumped into Daniel Ricciardo, who is doing some promo work rather than driving the RB10 at the moment.

We understand that Red Bull is still battling overheating issues, and the team is not sure right now if it will get back out on track today.

My iRacing profile | Strava

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Ferrari schijnt een redelijk revolutionaire ERS te hebben, dit is al meermalen voorbij gekomen. Toch gaan nu de geruchten dat ze bij Ferrari intern denken 75pk te kort te komen t.o.v. Mercedes. Nog geen bron, maar dit komt vanuit BBC.

Creating my own hero.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:23
Fasterinside schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:56:
Ferrari schijnt een redelijk revolutionaire ERS te hebben, dit is al meermalen voorbij gekomen. Toch gaan nu de geruchten dat ze bij Ferrari intern denken 75pk te kort te komen t.o.v. Mercedes. Nog geen bron, maar dit komt vanuit BBC.
En dat terwijl een paar maanden geleden het gerucht ging dat Mercedes een motor had ontwikkeld die 100 PK meer leverde dan de concurrentie. Dat gerucht werd weggewimpeld met "kan niet" als reden, maar het blijkt dus wel te kloppen.

Oftewel, als voor Renault de deadline wordt verschoven denk ik dat ze bij Ferrari ook even alle verloven intrekken. Mercedes zal dat denk ik niet doen, die hebben EN het sterkste blok EN het betrouwbaarste blok. :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Meer van hetzelfde bij de rode stieren:
https://twitter.com/Olav_Mol/status/439029042768257025

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Tien min geleden:
Bottas (Williams) 111
Magnussen (McLaren) 109
Perez (Force India) 91
Rosberg (Mercedes) 89
Sutil (Sauber) 61
Kvyat (Toro Rosso) 56
Raikkonen (Ferrari) 41
Chilton (Marussia) 38
Ricciardo (Red Bull) 32
Maldonado (Lotus) 31
Kobayashi (Caterham) 17
Snel geteld
Mercedes motoren - 400 laps
Ferrari motoren - 150 laps
Renault motoren - 110 laps

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Senor Sjon schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:32:
[...]

Nu gaat het lekker bedoel je? Dat is echt gras zien groeien tegenwoordig.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat er niet zo maar een oplossing voor handen ligt. Niemand wil dat de F1 een standaard formule wordt zoals f2 of f3. Maar we moeten wel realistisch blijven dat geen een team het 5 jaar volhoud als een seizoen ze 500 miljoen kost.

Ik sta echt open voor een goede discussie over hoe de F1 verder moet, want zelfs de met de meest roze bril op zal je moeten toegeven dat er wat moet veranderen als we een groter en competatiever veld willen hebben.

Maar het is gewoon een complex probleem:

het moet betaalbaar blijven
het mag geen standaard klasse worden, want dan haken de fabrikanten af
kleine teams moeten mee kunnen met de subtop
het veld moet dicht bij elkaar blijven
inhalen moet vaker mogelijk zijn

Het grote verschil met 25 jaar geleden is dat met tegenwoordig veel beter begrijpt hoe de aerodynamica van de auto werkt. Hierdoor heeft de aerodynamica een veel grotere rol dan toen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Señor Sjon
En er wordt 40% van de opbrengsten weggeleeched naar CVC. Dat is het grootste probleem.

• Fasterinside
Ferrari pest RedBull?..... ;-)

14:30 As the recovery vehicle makes its way to the Ferrari, today's running has come to an end.
14:28 Raikkonen has stopped in the Ferrari on the inside of the backstraight.
14:28 With two minutes of the session to go, we have a red flag.
14:25 Red Bull has just managed to sneak back out on track before the close of play here.

Creating my own hero.

• fynrd1
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik kan de Ferrari echt niet plaatsen, maar mij besluipt langzaam hetzelfde gevoel als in het seizoen 2012... :(

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ik ben er ook bang voor dat Ferrari het weer niet goed gaat doen. Met het huidige vooruitzicht van een dominant Mercedes GP zijn we dus niks beter af dan de voorgaande jaren. Toen was het dan wel een ander team dat overmacht had, maar het maakt de sport er niet spannender op als er gewoon stuivertje wordt gewisseld.

Hoewel ik nog wel uitkijk naar de start van het seizoen denk ik dat ik na twee, drie races wel weer genezen ben wanneer alle hoop op een spannend kampioenschap vervlogen is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
Phusebox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:02:
Ik ben er ook bang voor dat Ferrari het weer niet goed gaat doen. Met het huidige vooruitzicht van een dominant Mercedes GP zijn we dus niks beter af dan de voorgaande jaren. Toen was het dan wel een ander team dat overmacht had, maar het maakt de sport er niet spannender op als er gewoon stuivertje wordt gewisseld.

Hoewel ik nog wel uitkijk naar de start van het seizoen denk ik dat ik na twee, drie races wel weer genezen ben wanneer alle hoop op een spannend kampioenschap vervlogen is.
Mwha, wat denk je van mclaren? :+

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Ja ja, maar als het stuivertje wordt gewisseld in het voordeel van Ferrari dan is het zeker wel goed?

• Phusebox
AzzKickah schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:11:
[...]

Ja ja, maar als het stuivertje wordt gewisseld in het voordeel van Ferrari dan is het zeker wel goed?
Nee ook niet, ik kan weinig plezier beleven aan een saai seizoen, ook al is de winnaar misschien mijn 'favoriet'.

Helaas is het bij de F1 (op een paar seizoenen na) de afgelopen 15 jaar nauwelijks echt spannend geweest.

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Phusebox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:15:
[...]

Nee ook niet, ik kan weinig plezier beleven aan een saai seizoen, ook al is de winnaar misschien mijn 'favoriet'.

Helaas is het bij de F1 (op een paar seizoenen na) de afgelopen 15 jaar nauwelijks echt spannend geweest.
Onzin. Iets met een paar seizoenen waar het kampioenschap pas in de laatste races beslist werd en er nog 3 of meer kandidaten waren.
Ja de Schumi-years waren saai en Vettel was vorig seizoen zeer dominant met name in deel 2 maar om dan gelijk de laatste 15 jaar als nauwelijks echt spannend te bestempelen vind ik ver gaan.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Phusebox schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:15:
[...]

Ja maar als Mercedes de 1e twee wedstrijden wint omdat Renault die tijd nog ff nodig heeft om weer op stoom te komen zeg jij meteen 'mwaaahh saai ik kijk niet meer!!!111'

Volgens mij praat jij jezelf meer aan dat het saai en kut is, dan dat het werkelijk zo is.
Ga nou gewoon objectief die eerste paar races kijken zonder meteen te roeptoeteren als het niet goed gaat met Ferrari of een team 2 wedstrijden achter elkaar wint. Kalmte kan u redden.

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:06
Daarnaast zegt pure snelheid dit jaar ook niet alles. Je kan misschien tijdens de quali (of het testen) 2 seconden sneller zijn. Als tijdens de race het verbruik te hoog is en je daardoor 4 seconden langzamer moet rijden heb je er nog niets aan....

[ Voor 4% gewijzigd door peeth op 27-02-2014 16:45 ]

Vincere Per Belli

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
AzzKickah schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:25:
[...]
Volgens mij praat jij jezelf meer aan dat het saai en kut is, dan dat het werkelijk zo is.
Goh. U is nieuw hier ? :+

@hieronder ... juist daarom, ik weet dat je hier al jaren vaste gast bent.

[ Voor 14% gewijzigd door u_nix_we_all op 27-02-2014 17:55 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nee bepaald niet. Ik ben op de hoogte van de algehele tendens van de posts van Phusebox. Maar om de een of andere reden gun ik ook (zelfs?) hem plezier bij het kijken van Formule 1. Maar dat ontneemt ie zichzelf.

• SnowDude
Ik heb even op gezocht hoe vaak de laatse race beslissend is geweest voor het kampioenschap:

1950, 1951, 1956, 1958, 1959
1962, 1964, 1967, 1968
1974, 1976
1981, 1982, 1983, 1984, 1986
1994, 1996, 1997, 1998, 1999
2003, 2006, 2007, 2008
2010, 2012

Ik heb nou niet het gevoel dat het zo slecht is gesteld met de spanning de laatste paar jaren. Een dominant team gebeurd ook elke 10 jaar wel een paar jaar achter elkaar, de McLarens in de jaren 80, Williams in de jaren 90 (met daar tussen door nog een rappe Duitser in een Benneton) en Ferrari in de jaren 2000. Je hebt altijd een golf beweging en die teams vallen vanzelf wel weer een keer terug,

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ze zijn inmiddels een uur bezig, en RedBull is de garage nog niet uitgeweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik verwacht een moeilijke seizoenstart voor Red Bull en de andere Renault teams. De Mercedes teams lijken het allemaal prima in orde te hebben en de Ferrari teams zitten er tussen in.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

En Hamilton staat bij bocht 3 in de bandenstapels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
*nevermind*

[ Voor 100% gewijzigd door Phusebox op 28-02-2014 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
SnowDude schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:55:
Ik heb even op gezocht hoe vaak de laatse race beslissend is geweest voor het kampioenschap:

1950, 1951, 1956, 1958, 1959
1962, 1964, 1967, 1968
1974, 1976
1981, 1982, 1983, 1984, 1986
1994, 1996, 1997, 1998, 1999
2003, 2006, 2007, 2008
2010, 2012

Ik heb nou niet het gevoel dat het zo slecht is gesteld met de spanning de laatste paar jaren. Een dominant team gebeurd ook elke 10 jaar wel een paar jaar achter elkaar, de McLarens in de jaren 80, Williams in de jaren 90 (met daar tussen door nog een rappe Duitser in een Benneton) en Ferrari in de jaren 2000. Je hebt altijd een golf beweging en die teams vallen vanzelf wel weer een keer terug,
Vooral de laatste seizoenen waren vaak spannend in het kampioenschap, maar niet in de races. We zien nauwelijks meer strijd tussen de top, niet zoals Senna-Prost en Schumacher-Hakinnen die elkaar on-track ook veel tegenkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
fynrd1 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:47:
Ik kan de Ferrari echt niet plaatsen, maar mij besluipt langzaam hetzelfde gevoel als in het seizoen 2012... :(
Ik denk dat ze bij Ferrari gewoon lekker hun eigen testprogramma volgen en niet naar de rest kijken. Daarnaast kunnen we echt nog niet zeggen welke teams het goed gaan doen en welke slecht. Ja, het ziet er allemaal zeer goed uit bij de Mercedes teams want die hebben me daar een motor gemaakt... diep respect om nu al zo'n betrouwbaarheid te hebben. De meeste teams, de meeste kilometers en de minste problemen.

Echter het brandstofverbruik gaat dit jaar minstens zo belangrijk zijn als de kracht van de motor, en niemand weet op dit moment van elkaar waar ze op dat vlak staan.

Mwoah een mooie strijd tussen Mercedes, McLaren en vlak daar achter Force India en Williams kan ik ook wel van genieten. Maar zoals ik hier boven al schrijf, ik vlak Ferrari absoluut nog niet uit. Veel te vroeg nog.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Plus, zolang ze bij Ferrari betrouwbaar zouden zijn, hebben ze twee drivers die een track record hebben van zelfs met totale dogs van wagens nog punten te scoren, wat in een crazy season wel eens belangrijk kan worden.

Maar zoals gezegd, het is VEEL te vroeg om al onheilstijdingen over Ferrari op te maken. Ik denk dat ze niet ZO ver achterzitten op Mercedes (if anything).

Williams, McLaren, FI, Ferrari, ik zie ze allemaal wel een dominantie van Mercedes GP verhinderen at one point or another.

Ik ga écht eens moeten kijken hoe ik de races hier in arm Vlaanderen best kan volgen...

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Autosport bericht vandaag dat met de huidige snelste rondetijd van Rosberg in Bahrein enkel Caterham nog niet binnen de 107% heeft gereden. De kans dat er veel teams buiten de boot vallen na de kwalificatie is dus vrij gering aangezien Rosberg die ronde wel echt in kwalificatietrim heeft gereden.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Misschien handig om een jaarlijstje te maken over hoe vaak de voorseizoens tests later relevant bleken te zijn. :)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou volgens mij heeft Ferrari verstoppertje gespeeld, tijden gaan de goede kant op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:37:
Nou volgens mij heeft Ferrari verstoppertje gespeeld, tijden gaan de goede kant op!!
Deze tijden zitten nog 2,3 seconden boven de snelste tijd van Rosberg. Ik ben benieuwd of er meer teams een quali-run durven doen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Alles afhankelijk van banden, fuel load en aero afstelling. Maar dat ze op 0.1 sec van Perez zitten is prima.

Ik verheug me al op race 1. En dan hopen dat ze allemaal veilig door de 1e ronde komen zodat we echt de onderlinge verhoudingen kunnen zien.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
asing schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:44:
Alles afhankelijk van banden, fuel load en aero afstelling. Maar dat ze op 0.1 sec van Perez zitten is prima.

Ik verheug me al op race 1. En dan hopen dat ze allemaal veilig door de 1e ronde komen zodat we echt de onderlinge verhoudingen kunnen zien.
Feli ! oOo

Ze houden zich aan hun testschema en daar passen nog geen snelle rondetijden bij. Telkens wordt er (door met name Alonso) een/de snelste sectortijd genoteerd en breken ze de ronde af.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Qua ronden zelfde beeld als gisteren, Ferrari en Mercedes motoren vooran qua aantal en tijden, mooi gemixt tot nu toe. Rondenstand 10 min voor lunch:

Hamilton (Mercedes) 61
Alonso (Ferrari) 45
Massa (Williams) 39
Gutierrez (Sauber) 34
Perez (Force India) 33
Bianchi (Marussia) 28
Vergne (Toro Rosso) 27
Ericsson (Caterham) 22
Button (McLaren) 20
Maldonado (Lotus) 17
Ricciardo (Red Bull) 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Button staat een beetje onderaan, maar daar zijn ze volgens mij op zoek naar een probleem.

Het zou overigens een geweldige klapper zijn als Force 1ndia opeens het beste pakket heeft.

@Fasterinside : jij beweert dus dat Alonso/Ferrari verstoppertje aan het spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
asing schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:10:
Button staat een beetje onderaan, maar daar zijn ze volgens mij op zoek naar een probleem.

Het zou overigens een geweldige klapper zijn als Force 1ndia opeens het beste pakket heeft.

@Fasterinside : jij beweert dus dat Alonso/Ferrari verstoppertje aan het spelen is?
Nee. Tijdens alle tests zijn verschillende teams sterk naar boven gekomen qua rondetijden; Force India, Sauber, Mclaren, Mercedes. Het gewoon echt niet te zeggen nu. Wel is te zeggen dat Renault problemen heeft.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renault heeft volgens Helmut Marko 160 pk tekort op Mercedes. Dat is echt enorm!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:26:
Renault heeft volgens Helmut Marko 160 pk tekort op Mercedes. Dat is echt enorm!!
Volgens wie? :O

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Dr Marko is een vreselijke blaat aap van Red Bull. Hij heeft enige autoriteit en die gebruikt hij nu om het lekker aan te dikken zodat Renault onder de Engine Freeze uit komt. Ik neem aan dat iedere motorfabrikant de performance data aan de FIA moet overhandigen en dat de FIA uiteindelijk staaft of er werkelijk een te groot verschil is.

Er zit verschil in, het zal tussen de 50 en 100 pk zijn. Niet 160.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:42

BM

Moderator Spielerij
Daar komt bij dat performance geen reden is om onder de freeze uit te komen afaik.

Verder neem ik idd alles wat Helmut Marko zegt me een flink zak zout. Die man neem ik al jaren niet meer serieus :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Sowieso opbokken met die bevriezingen. Of gaan we dat ook eens op aero toepassen. Scheelt weer godsvermogens aan windtunnels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Ik hoop wel dat de FIA de teams met Renault motoren straft. Gewoon geen punten geven zolang de motor niet is gehomologeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
SnowDude schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:48:
Ik hoop wel dat de FIA de teams met Renault motoren straft. Gewoon geen punten geven zolang de motor niet is gehomologeerd.
Of natuurlijk dan gewoon alle motoren defrosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 20:58
Dat klinkt leuk, dan mogen ze ook gaan sleutelen aan de motoren, maar waarom? Sleutelen aan iets dat 'af' is? Renault (en eigenlijk Red Bull) heeft vooralsnog gewoon slecht werk afgeleverd.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Autosport spreekt de vraag om een uitstel van de freeze tegen, met quotes vanwege Renault...

Ik geloof het vooralsnog nog niet. http://www.autosport.com/news/report.php/id/112689

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ik vraag me ook af waar de problemen nu exact zitten; zou me niets verbazen als dit voornamelijk in ERS zit en ik heb geen flauw idee of dit ook onder de homologatie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ja. Het gaat om de powerunit en ook de batterijsystemen vallen onder de gridstraffen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
De Lotus heeft een heftig brandje gehad en doet het vandaag niet meer. Ricciardo doet het heel netjes en staat inmiddels op plaats 3, op 0.77 sec.

Zouden ze het toch weer voor elkaar hebben bij Red Bull? Hij heeft overigens maar 35 rondjes gereden terwijl Alonso er inmiddels 100 heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

http://www1.skysports.com.../f1/9188767/rb10-on-track

Ik vind het geluid toch echt maar niks hoor :N
Net of ze constant te laag in toeren/te hoge versnelling zitten. Bleh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:00
AzzKickah schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:26:
http://www1.skysports.com.../f1/9188767/rb10-on-track

Ik vind het geluid toch echt maar niks hoor :N
Net of ze constant te laag in toeren/te hoge versnelling zitten. Bleh.
Idd alsof ze bezig zijn met de uitloopronde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
En toch, op een baan als Monza, gaan we topsnelheden zien van 370 km/h... Zo traag zijn ze niet. Alleen in de bochten hebben ze minder druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:09
Het is in het frans maar actueel

http://grandprix247.com/live-timing-2/

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En de homologatie gaat vandaag in, geen respijt voor Renault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
lotus : binnenbrandje
caterham : binnenbrandje
red bull : ook rokend aan de kant gestaan

Iets vertelt me dat het met Renault nog niet lekker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik denk dat de teams ook blij zijn met de renault motor :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renault kan beter BBQ's gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Maar, zoals ook altijd door Renault aangegeven, wijzigingen aan de motor voor reliability, safety en cost-saving zijn altijd mogelijk geweest onder engine freezes, zal nu wel niet anders zijn. Dus beter nu een snel blok dat ontploft, dan een reliable traag blok.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/112703

Motor is dus gehomologeerd, blijkbaar.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tsA4tGi.png

EDIT: maar toch bemoedigend, de testdag van vandaag, voor de RBs. Derde tijd kunnen rijden zonder te ontploffen, not bad.

Mijn persoonlijke interpretatie van de Helmut Marko quote is trouwens: we missen topsnelheid (wat zo was), want we missen ERS (voor een groot deel) door oververhitting, en dat scheelt hem bijna 30 kph, wat bij 300+ neerkomt op 165 pk.

[ Voor 30% gewijzigd door DexterBelgium op 28-02-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
asing schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:12:
De Lotus heeft een heftig brandje gehad en doet het vandaag niet meer. Ricciardo doet het heel netjes en staat inmiddels op plaats 3, op 0.77 sec.

Zouden ze het toch weer voor elkaar hebben bij Red Bull? Hij heeft overigens maar 35 rondjes gereden terwijl Alonso er inmiddels 100 heeft gedaan.
Die derde tijd zegt nog niet zo veel hoor van Red Bull. De tijden van vandaag zijn niet echt indrukwekkend (2,3 seconde langzamer dan Rosberg z'n snelste tijd eerder deze week).

Het zegt wel dat er bij Red Bull eindelijk iets van herstel te zien is. Feit blijft wel dat ze vandaag doen wat ze in Jerez hadden moeten doen. Die achterstand is er dus nog wel, en hoewel Red Bull veruit het sterkste team is van de afgelopen jaren is een achterstand van enkele weken inhalen op teams als Ferrari en Mercedes geen eenvoudige opgave.

Ben echt benieuwd naar de races dit jaar, verwacht er stiekemweg toch best wel veel van :).
asing schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:54:
En toch, op een baan als Monza, gaan we topsnelheden zien van 370 km/h... Zo traag zijn ze niet. Alleen in de bochten hebben ze minder druk.
De motoren zijn inderdaad krachtiger dan voorgaande jaren, het verlies aan snelheid zit 'm puur in de hardere banden en het verlies van downforce door de "ban" op gebruik van uitlaatgassen om de diffuser effectiever te maken.

Misschien dat die topsnelheid van Montoya op Monza er dan toch nog een keer aan gaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, volgens mij klopt er iets niet. Geen Red Bull kapot gegaan? :+

Goed om te zien dat Ferrari vandaag iig lekker veel rondjes heeft kunnen doen. Zo'n 2,5 raceafstand, niet slecht.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Conditie van Alonso is geweldig als je 2,5 keer een race afstand op 1 dag kan doen. Het gaat uiteraard niet op volle snelheid maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Afbeeldingslocatie: http://images.scribblelive.com/2014/3/1/0378baf3-f22f-4ab2-b168-f9dc324cdff2_800.jpg
I've just spoken to Mark Sutton, who took those photos, and he said Vettel only made it about 25 metres down the pitlane - which probably explains why he helped push the car back
En dat is al de 2e keer vandaag. Gaat lekker bij RB, nog geen 1 rondje gemaakt vandaag.

-edit-
https://twitter.com/redbu...39695238429290496/photo/1 :+

[ Voor 9% gewijzigd door Humma Kavula op 01-03-2014 10:53 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:12

Winkiller

De Mopperpot

Er is gisteren weer wat geschreven over Schumacher op het NRC, lees het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 13:33
Winkiller schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:55:
Er is gisteren weer wat geschreven over Schumacher op het NRC, lees het artikel.
Speculatie, maar mogelijk wel de waarheid.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Humma Kavula schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:51:
[afbeelding]

[...]

En dat is al de 2e keer vandaag. Gaat lekker bij RB, nog geen 1 rondje gemaakt vandaag.

-edit-
https://twitter.com/redbu...39695238429290496/photo/1 :+
Ik zag die op Facebook voorbij komen met de caption: 'If a picture could ever say a thousand words...'

:+ Humor hebben ze nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Weer een interessant dagje en die Williams is serieus snel!
Morgen hopelijk echt de kaarten op te tafel:
Williams F1 Team
@WilliamsF1Team
Felipe posts a 1:33.258 go back to the top of the timesheets.... There's your new target for tomorrow @ValtteriBottas !
En ik vraag mij echt af hoe Melbourne gaat verlopen, heel veel teams nog niet betrouwbaar, Ferrari lijkt echt snelheid tekort te komen evenals wat andere teams ( renault ) en dan RB :X , ik denk dat het een leuke race gaat worden.

En dan nog even de laps en tijden van vandaag:
1. Massa Williams 1:33.258m (99)
2. Rosberg Mercedes 1:33.484m (103)
3. Räikkönen Ferrari 1:35.426m (87)
4. Magnussen McLaren 1:35.894m (88)
5. Kvyat Toro Rosso 1:36.113m (81)
6. Hülkenberg Force India 1:36.205m (115)
7. Bianchi Marussia 1:37.087m (78)
8. Ericsson Caterham 1:38.083m (117)
9. Grosjean Lotus 1:42.166m (33)
Vettel (1)
Sutil (1)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
De vraag is of Ferrari uberhaupt al een qualifying run gedaan heeft? Meeste wat ik zo terug zie komen zijn lange runs.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Klopt maar ik begreep dat de laatste runs toch wel op snelheid waren en tevens is de Ferrari nog niet onder de 1.35 geweest. Misschien morgen, neem toch aan dat ze het wel een keer op topsnelheid testen voor Melbourne.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
True, ik ben ook nog steeds redelijk bezorgt om de snelheid hoor :) Maar als ik de verslagen zo volk is het meerdere keren voorgekomen dat een Ferrari in S1 en S2 heel snel was, om vervolgens in S3 rustig aan te gaan doen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:35
De teams kunnen zelf natuurlijk makkelijk aan de hand van de sector tijden zien wat hun maximale snelheid zou zijn. Maar.....de andere teams zien dat natuurlijk ook, dus eigenlijk hoef je daar geen verstoppertje voor te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

BM schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 16:36:
True, ik ben ook nog steeds redelijk bezorgt om de snelheid hoor :) Maar als ik de verslagen zo volk is het meerdere keren voorgekomen dat een Ferrari in S1 en S2 heel snel was, om vervolgens in S3 rustig aan te gaan doen.
Ze kunnen natuurlijk over meerdere rondes steeds een andere sector zo snel mogelijk rijden. Aan de gecombineerde tijd kunnen ze dan wel zien hoe snel ze potentieel over 1 ronde zijn.

Mjah, wat VFRRijder zegt dus eigenlijk :+

[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 01-03-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
Hoe gaan de Belgen F1 volgen dit jaar nu VT4 geen live coverage meer uitzend?

[ Voor 36% gewijzigd door A1AD op 02-03-2014 08:42 ]

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Dat ik het nog niet weet. Als het weer een seizoen zoals vorig jaar zou worden zou ik zeggen "niet" maar zoals het er nu naar uitziet ofwel BBC ofwel ergens sky proberen vandaan te toveren. Ik keek toch nooit naar de coverage van VIER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij stond VIER op mute, en dan Skysports livestream voor het geluid. Gaat 'm dus niet worden dit jaar. Misschien eens kijken voor Sport1, en dan met een proxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Live via een livestream van Sky. Beeldkwaliteit is slecht maar je ziet wat er gebeurd en de commentaar is super.

Anders haal ik gewoon de kwalificatie en/of de race achteraf binnen. Zo deed ik het voorgaande jaren ook al dus voor mij verandert er niets :)

Er was hier trouwens gezegd dat de Ferrari zuiniger zou zijn als de Mercedes maar op Sky hebben ze de voorbije dagen al een paar keer gezegd dat dat juist andersom zou zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Jegapia op 02-03-2014 10:49 ]

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:58

StarWing

Huh ?!?

Op RTBF (met de Gaetan en Jerome d'Ambrosio) en de fransman zenden ze de F1 ook nog wel uit veronderstel ik ?

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
Ja de Franse zenden nog wel uit, maar geen HD dacht ik.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Weet er iemand of de batterij enkele races mee moet gaan of dat ze elke race er een vers pak in kunnen gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Dupje schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:20:
Weet er iemand of de batterij enkele races mee moet gaan of dat ze elke race er een vers pak in kunnen gooien?
Je bedoelt de ERS systemen? Volgens mij maken die deel uit van het motor pakket waar er dus maar 5 per jaar van mogen worden gebruikt.

Staat hier wel ergens beschreven, heb alleen nu geen tijd om het op te zoeken.. :)
http://www.fia.com/sites/...ULATIONS%202014-01-23.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bhu-juOCEAAhgz-.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BhvLjTPCcAAef_r.jpg:large

[ Voor 36% gewijzigd door Dupje op 02-03-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Dupje schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:20:
Batterij valt inderdaad onder het het motor regelement.

De Power Unit is opgedeeld is 6 componenten:

Engine (de 4 tact motor)
Motor generator unit-kinetic (MGU-K) (Elektro motor aan gesloten op de krukas, klassieke KERS)
Motor generator unit-heat (MGU-H) (Elektro motor op de turbo, controleert turbo druk en werkt anti-lag)
Energy store (ES) (Batterij)
Turbocharger (TC)
Control electronics (CE)

Van elk component hebben ze er 5 per auto voor het hele seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Hm, het is wel belangrijk dus om de batterij ook goed te verzorgen: temperatuur niet te hard laten oplopen, niet te hard ontladen, .. Met KERS leek me dit minder erg te zijn dan met het systeem van dit jaar dat veel meer vermogen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:06

Entity

9000rpm

Zat net te kijken wat Sport1 rekent voor een race met pay-per-view. Dit is 6,95 euro per race, maar bij de eerste 2 races stond 0 euro. Wat blijkt: Sport1 Select is heel maart gratis voor Ziggo en UPC abonnees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Hoe doe je dat pay per view met UPC?

Overzichtje :

datum land circuit gratis live?
16 Mar  Australia Albert Park Sport1
30 Mar  Malaysia Sepang Sport1, BBC
6 Apr  Bahrain Sakhir
20 Apr  China Shanghai
11 May  Spain Circuit de Catalunya BBC
25 May  Monaco Monte Carlo
8 Jun  Canada Montreal BBC
22 Jun  Austria Red Bull Ring
6 Jul  Great Britain Silverstone Circuit BBC
20 Jul  Germany Hockenheim
27 Jul  Hungary Hungaroring
24 Aug  Belgium Spa-Francorchamps BBC
7 Sep  Italy Monza BBC
21 Sep  Singapore Singapore
5 Oct  Japan Suzuka BBC
12 Oct  Russia Sochi BBC
2 Nov  United States Circuit of the Americas
9 Nov  Brazil Interlagos
23 Nov  Abu Dhabi Abu Dhabi BBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Laatst online: 13-09 12:36
A1AD schreef op zondag 02 maart 2014 @ 08:29:
Hoe gaan de Belgen F1 volgen dit jaar nu VT4 geen live coverage meer uitzend?
Vorig jaar keek ik met beeld van VIER, maar geluid van SKY. Of BBC als er uitgezonden werd
Dit jaar zal het beeld van RTBF met geluid van SKY worden denk ik.

Spijtig dat we niet gewoon een skyf1 pakket kunnen kiezen bij Telenet/Belgacom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Hoe "pak" jij de stream van Sky? Ik neem aan dat dat dezelfde mensen zijn als die van BBC HD? Dus met Susie, David etc?

Ik heb het geprobeerd maar het ding kwam met de melding dat ik niet vanaf een UK IP adres kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Misschien wordt het toch nog wel wat met Red Bull zodra ze een beetje betrouwbaar zijn:
Whilst Red Bull might be suffering from reliability woes - which has meant they've been forced to run at reduced power - their cornering speeds aren't to be laughed at.

Jenson Button witnessed the RB10's downforce advantage during testing and, whilst he questioned their straight-line speed, he was under no illusion that the car has potential.

"I was driving with [Daniel] Ricciardo for quite a few laps and he couldn't get past me on the straights," explained the McLaren driver.

"He overtook me around the outside of turn 11 instead, which is a high-speed left-hander. I've never seen anything like that before."

He's certain the championship-winning team will be at the front if they can work with Renault to fix the issues they're experiencing.

"If they can complete a race distance, they'll be near the front," he insisted.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Laatst online: 13-09 12:36
asing schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:41:
Hoe "pak" jij de stream van Sky? Ik neem aan dat dat dezelfde mensen zijn als die van BBC HD? Dus met Susie, David etc?

Ik heb het geprobeerd maar het ding kwam met de melding dat ik niet vanaf een UK IP adres kwam.
Via een gratis low quality stream. (niet via de officiele website)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heren, dit is niet de plek om toegang tot niet-legale streams te bespreken ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
asing schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:24:
Hoe doe je dat pay per view met UPC?

Overzichtje :

datum land circuit gratis live?
16 Mar  Australia Albert Park Sport1
30 Mar  Malaysia Sepang Sport1, BBC
6 Apr  Bahrain Sakhir
20 Apr  China Shanghai
11 May  Spain Circuit de Catalunya BBC
25 May  Monaco Monte Carlo
8 Jun  Canada Montreal BBC
22 Jun  Austria Red Bull Ring
6 Jul  Great Britain Silverstone Circuit BBC
20 Jul  Germany Hockenheim
27 Jul  Hungary Hungaroring
24 Aug  Belgium Spa-Francorchamps BBC
7 Sep  Italy Monza BBC
21 Sep  Singapore Singapore
5 Oct  Japan Suzuka BBC
12 Oct  Russia Sochi BBC
2 Nov  United States Circuit of the Americas
9 Nov  Brazil Interlagos
23 Nov  Abu Dhabi Abu Dhabi BBC
De rest via de Duitse RTL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:35
Heeft Veronica niet nog de avond races live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:40

Killjoy

Klingon lawn products

Bergie schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:10:
Misschien wordt het toch nog wel wat met Red Bull zodra ze een beetje betrouwbaar zijn:

[...]
Massa zei ook al iets met die strekking. We gaan het zien.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:27

DDX

asing schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:41:
Nee Sky heeft z'n eigen team.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Senor Sjon schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:31:
[...]

De rest via de Duitse RTL.
Het beeld van de Duitse RTL is goed, alleen niet in HD. Ik wordt alleen een beetje kriegel van het Duitse commentaar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

http://f1today.net/nl/nie...r-eerste-vier-grands-prix

Als ik dan die laatste zinnen lees kan ik alleen maar denken 'En dat had je geen 3 jaar eerder kunnen regelen??'
Als je alle problemen schijnbaar opeens in 1 winter oplost snap ik werkelijk niet dat we 3 jaar met van die k*tbanden hebben rondgereden, waar de lappen rubber vanaf vlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
AzzKickah schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:43:

Als ik dan die laatste zinnen lees kan ik alleen maar denken 'En dat had je geen 3 jaar eerder kunnen regelen??'
Als je alle problemen schijnbaar opeens in 1 winter oplost snap ik werkelijk niet dat we 3 jaar met van die k*tbanden hebben rondgereden, waar de lappen rubber vanaf vlogen.
Des te slijtvaster de band, des te aggressiever ermee gereden wordt, de teams zullen wel zeker er wat aan vinden wat niet deugt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
AzzKickah schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:43:

Het probleem was gewoon de FIA. Zij wilden 'spektakel' van de banden.
Nu hebben ze gewoon "Fuck you" gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ryur schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:01:
[...]

Het probleem was gewoon de FIA. Zij wilden 'spektakel' van de banden.
Nu hebben ze gewoon "Fuck you" gezegd.
Maar ook met deze nieuwe banden zullen we 2 a 3 stops per rijder per race hebben.

Effectief zijn deze banden dus hetzelfde, alleen dan zonder álle nadelen van de afgelopen paar jaar. Ik vind het gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Guys, hij zegt "meer" consistent, "minder" snel slijten, "minder" marbles. Dat is hetzelfde als de nieuwe dash die beter werkt als de oude. Daarmee zeg je NIET: "volledig" consistent slijten, "NIET" snel slijten (trouwens, wat is dat, als het niet de bedoeling is er 100 laps mee te doen?), en "geen" marbles.

Hij zegt nergens dat die band nu ineens geen enkel nadeel meer heeft, maar toch nog steeds minstens twee stops vergt en dan ook nog eens het rubber doet verdampen eerder dan in marbles eraf te komen. Dat zou namelijk onzin zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

DexterBelgium schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:18:
Guys, hij zegt "meer" consistent, "minder" snel slijten, "minder" marbles. Dat is hetzelfde als de nieuwe dash die beter werkt als de oude. Daarmee zeg je NIET: "volledig" consistent slijten, "NIET" snel slijten (trouwens, wat is dat, als het niet de bedoeling is er 100 laps mee te doen?), en "geen" marbles.

Hij zegt nergens dat die band nu ineens geen enkel nadeel meer heeft, maar toch nog steeds minstens twee stops vergt en dan ook nog eens het rubber doet verdampen eerder dan in marbles eraf te komen. Dat zou namelijk onzin zijn...
OK dat klopt, daar heb je een punt ;) Ze doen het in ieder geval erg positief voorkomen. Ben erg benieuwd dan. Ik verwacht eigenlijk gewoon een recht stuk vol met marbles in Australie :P
Pagina: 1 ... 15 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.