Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
[ Voor 23% gewijzigd door Destruction op 13-01-2014 19:30 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
90% zeker dat dit op Imola wasDestruction schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:25:
Dat zou kunnen, ik herinner me een race waarbij Schumi de overwinning opdroeg aan zijn (kort daarvoor?) overleden moeder. Een zwaar bevochten overwinning ook nog. Hij (en Ralf) zouden mogelijk niet racen om die reden. Ik kan er alleen niks meer over terug vinden.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
San Marino
Tja, geheugen en zo. Imola is natuurlijk San Marino...
837126]google[/url]
[ Voor 24% gewijzigd door Killjoy op 13-01-2014 21:41 ]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Even opgezocht, het was dus idd Imola 2003, waar Michael won en Ralf vierde werd op 8.8 seconde.Senor Sjon schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:22:
Was een Amerikaanse GP op Indy uit mijn hoofd. Weet niet of het dezelfde was waar Ralf een zware crash had.
Good ol' timesfynrd1 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 01:36:
[...]
Even opgezocht, het was dus idd Imola 2003, waar Michael won en Ralf vierde werd op 8.8 seconde.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[YouTube: http://youtu.be/N8Be1e3vLdo]
[ Voor 5% gewijzigd door V3g3ta op 14-01-2014 13:10 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Sorry, onduidelijkheid van mijn kant. Niet dat ik Kobayashi nou echt goed vind, maar het is best een degelijke coureur die gewoon mee kan met de top 10. Komt soms raar uit de hoek, en kan op een goede dag veel leuks laten zien. Zijn laatste jaartje bij Sauber was te wisselvallig maar ook zijn beste seizoen en voor Sauber begrippen helemaal niet slecht. Het werd nogal overschaduwd door de prestaties van Perez, die volgens mij niet eens zoveel punten meer had dan Kobayashi dat jaar. Ik kan me herinneren dat Kobayahsi het seizoen ervoor veel regelmatigeter scoorde, als je dat dan optelt bij de piekprestaties in het seizoen erna, dan heb je een degelijke coureur die in deze sport past. Van mij hoeft ie er niet in hoor, maar zie hem liever dan een Giedo, of een PicXyritZz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:22:
[...]
Vond je Kobayashi niet tegenvallen dan bij Sauber? Koba teert nog steeds op die paar prachtige races met de Toyota maar heeft sindsdien met enkele uitschieters toch verdomd weinig voor elkaar gekregen in de Formule 1. Natuurlijk heeft hij wel wat ervaring en snap ik ook dat Caterham hem om die reden een contract geeft, echter snap ik de keuze voor Ericsson totaal niet mocht dit waar zijn.
Twee jaar op rij de complete lineup vervangen lijkt me simpelweg niet goed voor een team, had dan als tweede coureur gewoon voor Pic of vd Garde gekozen.
http://www.gpupdate.net/e...-poll-to-name-new-f1-car/
Max Chilton rijdt met nummer 4
http://www.gpupdate.net/e...als-permanent-car-number/
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
De contouren van de neus en voorvleugel, zijn al zichtbaar op hun twitter. Ben benieuwd..NitroX infinity schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:08:
Ferrari onthult hun auto op 25 Januari
Hmm. Dat lijkt nog niet erg lelijk. In ieder geval niet zo'n slaphangende p*k ervoor.fynrd1 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:34:
[...]
De contouren van de neus en voorvleugel, zijn al zichtbaar op hun twitter. Ben benieuwd..
Als nou het motorgeluid ook nog meevalt...
4, daar schijn je geen wereldkampioen mee te worden, dus dat klopt voor dit jaar i.i.g.NitroX infinity schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:08:
Ferrari onthult hun auto op 25 Januari
Maar buiten dat, 4 is geen handig nummer voor de Aziatische markt.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
AzzKickah schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:42:
[...]
Hmm. Dat lijkt nog niet erg lelijk. In ieder geval niet zo'n slaphangende p*k ervoor.
Als nou het motorgeluid ook nog meevalt...

De achtervleugel is wel smaller dan de F2001 wagen. Of het is optisch bedrog..

Hmmmm... loopt daar nou een soort van beugel boven over de neus heen?
Dan kan die plooi toch nooit vanaf beide zijdes schuin omhoog lopen en in het midden weer vlak?NitroX infinity schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:33:
Nee, ik denk dat het doek strakgespannen staat tussen de hoeken van de neus en de voorvleugel. Maar dan zou het wel een aardig brede neus zijn.
Of wacht, dat er aan beide zijkanten van de neus zo'n zwart uitsteeksel zit..? Van die camera's?
Mjah dan zou het kunnen.
[ Voor 14% gewijzigd door AzzKickah op 16-01-2014 13:36 ]

[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 16-01-2014 13:37 ]
Maar ik dacht dat de neus heel laag lag en dan over de hele breedte van de vleugel een soort beugel over de punt van de neus heen.
Als het de nieuwe is wel, want de voorvleugel is anders te breed.MrSleeves schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:37:
Of ze willen gewoon niet dat je ziet hoe de vleugel eruit ziet en hebben ze er een plankje opgelegd voor de foto.
Dat hebben ze al eens een jaar gehad en is toen volgens mij verboden*. Vermoed dat het inderdaad is gedaan zodat je de vormen van de neus niet kunt zien.AzzKickah schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:37:
Ja die zwarte dingen aan de gele neus.
Maar ik dacht dat de neus heel laag lag en dan over de hele breedte van de vleugel een soort beugel over de punt van de neus heen.
Slightly offtopic: Max Verstappen gaat mee doen aan dat nieuwe winterkampioenschap van Ferrari! Lijkt me erg leuk voor hem om voordat zijn eerste autosport seizoen begint al wat ervaring op te doen met racen in de auto's.
* Zie bijv: http://cartoscreen.com/st...f1-wallpaper-1024x768.jpg
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ik vraag me heel sterk af of dit de nieuwe auto is. Vooral omdat het een foto vanin de pit is. Dan zouden ze extra de hele pit hebben opgebouwd om die foto te schieten. Ist gewoon een oude foto imo.AzzKickah schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:26:
[afbeelding]
Hmmmm... loopt daar nou een soort van beugel boven over de neus heen?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Williams heeft zich trouwens leuk versterkt, verwacht wel wat ze aankomend jaar. Hoe zie jij het, of heb je geheimhoudingsplicht?fsfikke schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:55:
[...]
Ik vraag me heel sterk af of dit de nieuwe auto is. Vooral omdat het een foto vanin de pit is. Dan zouden ze extra de hele pit hebben opgebouwd om die foto te schieten. Ist gewoon een oude foto imo.
Bron?Cubic X schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:59:
Ecclestone is out.
Nvm. hij is niet out dus;
http://f1today.net/nl/nie...rscherpt-toezicht-van-cvc
http://www.gpupdate.net/e...own-from-formula-1-board/
[ Voor 42% gewijzigd door NitroX infinity op 16-01-2014 16:05 ]
Cubic X schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:59:
Ecclestone is out.
http://www.rtlnieuws.nl/s...n-formule-1-baas-stapt-op
http://www.gpupdate.net/e...own-from-formula-1-board/
Je hebt gelijk. Ik werd verward door RTLNieuws, die zeiden in eerste instantie dat hij zijn F1 taken zou neerleggen
[ Voor 11% gewijzigd door Cubic X op 16-01-2014 16:05 ]
http://f1today.net/nl/nie...nieuwe-rb10-op-28-januari
Leuk man, ik denk dat hij het ver gaat schoppen in de racerij. Ik heb het idee dat Jos ook wel goed valt in de F1 paddock, hopelijk kan Max daar van profiteren. Zat Jos ook niet ooit bijna in een Ferrari?XyritZz schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:34:
[...]
Slightly offtopic: Max Verstappen gaat mee doen aan dat nieuwe winterkampioenschap van Ferrari! Lijkt me erg leuk voor hem om voordat zijn eerste autosport seizoen begint al wat ervaring op te doen met racen in de auto's.
Nee, maar hij zat wel een keer bijna in een Williams.fynrd1 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Leuk man, ik denk dat hij het ver gaat schoppen in de racerij. Ik heb het idee dat Jos ook wel goed valt in de F1 paddock, hopelijk kan Max daar van profiteren. Zat Jos ook niet ooit bijna in een Ferrari?
Die van Montoya.
Anoniem: 411873
Maleisië 2013, zie ook de Webber letters onder de voorvleugel.fsfikke schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:55:
[...]
Ik vraag me heel sterk af of dit de nieuwe auto is. Vooral omdat het een foto vanin de pit is. Dan zouden ze extra de hele pit hebben opgebouwd om die foto te schieten. Ist gewoon een oude foto imo.
Ja ze hebben veel nieuwe, goeie mensen gerecruteerd. Het chassis van de FW36 is al maanden af natuurlijk, die staat al sinds de zomer in de windtunnel te testenfynrd1 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:58:
[...]
Williams heeft zich trouwens leuk versterkt, verwacht wel wat ze aankomend jaar. Hoe zie jij het, of heb je geheimhoudingsplicht?
Ze zullen nu niet opeens vooraan gaan rijden, maar ik kan iig niet wachten tot de eerste GP
@MrSleeves: I wish, nee ik zit weer lekker in de collegebanken
[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 16-01-2014 16:47 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik neem aan dat je stage bij Williams afgelopen is? Of zit je dit jaar ook weer op het circuit?
OK, dat vind ik knap. Waar leid jij uit af dat deze foto van Maleisie 2013 is?Anoniem: 411873 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:25:
[...]
Maleisië 2013, zie ook de Webber letters onder de voorvleugel.
Jos schijnt idd een testcontract (dat dan weer welfynrd1 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Leuk man, ik denk dat hij het ver gaat schoppen in de racerij. Ik heb het idee dat Jos ook wel goed valt in de F1 paddock, hopelijk kan Max daar van profiteren. Zat Jos ook niet ooit bijna in een Ferrari?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mwah, testcoureurs bij Ferrari hebben denk ik de minste kans om ooit (langdurig) in de wagen terecht te komen vergeleken met alle andere teams. En dat zeg ik als Ferrari fan in hart en nieren..BM schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:20:
[...]
Jos schijnt idd een testcontract (dat dan weer wel) bij Ferrari aangeboden te hebben gekregen. Geweigerd om te kunnen racen bij Arrows. Begrijpelijk, maar achteraf misschien niet de allerbeste keuze.
Salo
Badoer
Gene
etc.
Denk dat Verstappen destijds dus geen verkeerde keus heeft gemaakt.
Kobayashi, Van der Garde en Frijns naar Caterham in 2014.
In ieder geval volgens www.speedweek.com
I intend to live forever. So far, so good.
enige rede dat hij nu niet in bestuur zit is de rechtzaak; je kunt geen bestuurlijke functe vervullen wanneer er een strafrechtelijk onderzoek loopt tegen dat bestuurslid.AzzKickah schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:01:
Nee Ecclestone staat onder verscherpt toezicht van de CVC. Hij blijft gewoon.
Lol!
Ik kan eigenlijk niet wachten tot de line-up van Caterham bekend is. Ergens heb ik een zwak voor dat team (al op het moment dat ze als Lotus op de grid plaats namen).
Don't trust an atom, they make up everything.
Heb jij eigenlijk ook een verslag of iets dergelijks geschreven over die stage bij williams? Ben namelijk best we benieuwd naar hoe dat daar was.fsfikke schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:32:
[...]
Ja ze hebben veel nieuwe, goeie mensen gerecruteerd. Het chassis van de FW36 is al maanden af natuurlijk, die staat al sinds de zomer in de windtunnel te testenMaar er zijn nog genoeg onderdelen waar aan getweakt kan worden. Ook ben ik er zeker van dat Massa dankzij zijn ervaring erg nuttige feedback zal kunnen leveren. Dat viel me met Pastor altijd een beetje tegen. Maar in het begin zal het natuurlijk voor Massa nog even lastig zijn veel te zeggen op basis van de (tevens vernieuwde) simulator zonder de auto zelf gereden te hebben. Maar de invloed van nieuwe veranderingen aan de setup zijn wel merkbaar.
Ze zullen nu niet opeens vooraan gaan rijden, maar ik kan iig niet wachten tot de eerste GP
@MrSleeves: I wish, nee ik zit weer lekker in de collegebanken
Zjuust.
Toch benieuwd waar (als het waar is) Frijns 'ineens' 6M vandaan haalt, waar ie afgelopen jaar/jaren helemaal geen sponsoring meebrachtIkWilbert schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:49:
Nog even silly season
Kobayashi, Van der Garde en Frijns naar Caterham in 2014.
In ieder geval volgens www.speedweek.com
Xbox
24 Januari: McLaren
25 Januari: Ferrari
26 Januari: Sauber
28 Januari: Mercedes, Caterham, Red Bull
Onbekend: Lotus, Marussia, Torro Rosso, Force India, Williams
[ Voor 3% gewijzigd door Bart-Willem op 17-01-2014 20:17 ]
Ron Dennis in, Martin Whitmarsh ex? Eerste deel al zeker, tweede deel nog speculatie. Met zelfs speculatie over de return van een zekere pandabeer naar Woking: http://www.telegraph.co.u...rnal-coup-at-McLaren.html
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Trouwens, wel "leuk" om de geschiedenis zich te zien herhalen;
http://www.autosport.com/news/report.php/id/23574
2003: We are pushing the design to the limit which is a natural step to take during development."
2014: At this time of the year it's normal for all teams to be pushing everything to the limit in an effort to extract the most performance, and crash tests are no different.
Mmmm, de MP4-18, .... hoeveel races heeft die uiteindelijk gereden?
Bad omens... (al kunnen ze deze keer het niet maken gewoon met een update van de vorige wagen aan de start te komen door de gewijzigde regels).
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Ik verwacht het aankomende jaar ook helemaal niks van hun, geen hoopgevende versterking in technisch personeel, achteruitgang qua rijders bezetting en het niet kunnen achterhalen waar het probleem van het afgelopen jaar lag. Schandalig eigenlijk met het budget en de faciliteiten die ze hebben.DexterBelgium schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:27:
Zou ook te maken kunnen hebben met hun annus horribilis 2013, en het feit dat 2014 niet beter begonnen is: http://www.autosport.com/news/report.php/id/112181
Trouwens, wel "leuk" om de geschiedenis zich te zien herhalen;
http://www.autosport.com/news/report.php/id/23574
2003: We are pushing the design to the limit which is a natural step to take during development."
2014: At this time of the year it's normal for all teams to be pushing everything to the limit in an effort to extract the most performance, and crash tests are no different.
Mmmm, de MP4-18, .... hoeveel races heeft die uiteindelijk gereden?
spoiler:0, wegens uiteindelijk nooit klaar geraakt en uiteindelijk doorontwikkeld naar de MP4-19
Bad omens... (al kunnen ze deze keer het niet maken gewoon met een update van de vorige wagen aan de start te komen door de gewijzigde regels).
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Basement Bios ---- Exo-S
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
http://2014f1car.ferrari.com/en/
Ik heb gestemd voor F14T, kan niet wachten tot a.s. zaterdag!

Dat was mijn 2e keus. Vind F14T meer passen in de namen van vroeger..KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:37:
F166 Turbo.. want: Turbo
YouTube: How the Formula 1 Blown Exhausts Sound Like - F1 2011
Heerlijk, dat geluid. MWEEEEEEEEH BRRR BRRRR BRRR
Testing, one, two ...
Kobayashi was een Toyota protege, en heeft dus 0,0 banden met Honda. Ook al is het een Japanner, ik denk niet dat Honda ooit een Toyota coureur in de auto zal gaan zetten.Martinspire schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:15:
Heeft het te maken met dat Honda terug gaat komen? Lijkt me ook de reden dat ze Kobayashi weer terughebben in de F1 (om even klaar te stomen voor als Honda terug is)
Verder lijkt het inderdaad wel grote schoonmaak te gaan worden bij McLaren, geruchten zijn Whitmarsh, Michael, Neal out.
Voor het team lijkt het me het beste dat Brawn daar aan de slag gaat. Dennis heeft het zelf in z'n laatste jaren nu niet veel beter gedaan dan Whitmarsh.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Jammer dat er door een zak hooi in gereden word, hij trekt hem niet 1 keer lekker doorhardware-lover schreef op zondag 19 januari 2014 @ 21:01:
Nope, dat geblazen gedoe deed het niet voor mij, ik was veel meer gecharmeerd van onderstaande![]()
[video]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Het klopt dat Toyota hem in de F1 heeft geholpen, maar de afgelopen paar jaar is daar weinig meer van over. Gezien Toyota ook niet meer in de F1 actief is, lijkt het me weinig problemen opleveren. Hij heeft ervaring en is Japans, dat is iets wat ze wel kunnen gebruiken. Dat hij banden heeft met Toyota doet daar niet aan af.XyritZz schreef op maandag 20 januari 2014 @ 08:50:
[...]
Kobayashi was een Toyota protege, en heeft dus 0,0 banden met Honda. Ook al is het een Japanner, ik denk niet dat Honda ooit een Toyota coureur in de auto zal gaan zetten.
Verder lijkt het inderdaad wel grote schoonmaak te gaan worden bij McLaren, geruchten zijn Whitmarsh, Michael, Neal out.
Voor het team lijkt het me het beste dat Brawn daar aan de slag gaat. Dennis heeft het zelf in z'n laatste jaren nu niet veel beter gedaan dan Whitmarsh.
Gooien we er gelijk nog wat geruchten tegenaan:
- Pic als derde rijder naar Lotus (wordt een mooi Frans onderonsje daar)
- McLaren schijnt geen nieuwe titelsponsor te hebben, maar Ron Dennis schijnt op de achtergrond wel 100 miljoen binnengehaald te hebben door o.a. Chinese investeerders
- Lotus heeft gekozen voor de "Walrus" neus zoals de Williams van enkele jaren geleden (2004?), aldus vertrekkend personeel
Ik blijf FIAT lezen als ik F14T zie staan.Grimmie187 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:50:
[...]
Dat was mijn 2e keus. Vind F14T meer passen in de namen van vroeger..

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
"Can't be unseen"SnowDude schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:35:
[...]
Ik blijf FIAT lezen als ik F14T zie staan.
heb zelf voor f14 scuderia gekozen
Don't trust an atom, they make up everything.
Ha! Zo had ik er nog niet eens naar gekeken.. Zal vast wel geen toeval zijnSnowDude schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:35:
[...]
Haha, bedankt!SnowDude schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:35:
[...]
Ik heb voor F166 Turbo gekozen, maar F14 T was een goede 2e.
Nu ben ik blij dat ik voor de eerste ben gegaan.
Als je naar de tussenstand kijkt zal het ook F14T of F166 Turbo worden.Zamorano schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:42:
[...]
Haha, bedankt!
Ik heb voor F166 Turbo gekozen, maar F14 T was een goede 2e.
Nu ben ik blij dat ik voor de eerste ben gegaan.
Kan zo gauw trouwens de 166 uit F166 Turbo niet plaatsen? Iets met 6 cilinders ofzo?
1.6 V6, was mijn redenatie.Grimmie187 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:45:
[...]
Als je naar de tussenstand kijkt zal het ook F14T of F166 Turbo worden.
Kan zo gauw trouwens de 166 uit F166 Turbo niet plaatsen? Iets met 6 cilinders ofzo?
Klopt volgens mij als een bus, het V8 tijdperk werd ook ingeluid met de F248.
Kan niet missen idd, had ik moeten weten!
Sponsors van Giedo zijn ineens verdwenen..

(werd er wel via via op gewezen, maar zelf via google cache even snel een vergelijkingspic gemaakt)
[ Voor 33% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 20-01-2014 13:29 ]
Vreemd dat McGregor ineens sponsor is van Williams, of was dat al het geval?Gh0stw4lk3r schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:26:
net wat ontdekt op de site van Caterham.. and it is not looking good voor Giedo..
[afbeelding]
Waren al sponsor van WilliamsbeOnt schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:30:
[...]
Vreemd dat McGregor ineens sponsor is van Williams, of was dat al het geval?
I intend to live forever. So far, so good.
McGregor is al en tijd sponsor van Williams, dus niets aan de hand. Hoop zelf dat Guido gewoon weer in de Formule 1 rijd. Een Nederlands (in welk team dan ook) zien rijden is altijd leuk en hij heeft het toch leuk gedaan afgelopen seizoen.beOnt schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:30:
[...]
Vreemd dat McGregor ineens sponsor is van Williams, of was dat al het geval?
Maar er staan ook geen nieuwere op? Er zijn er nu alleen 3 verdwenen van de tweede afbeelding?Gh0stw4lk3r schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:26:
net wat ontdekt op de site van Caterham.. and it is not looking good voor Giedo..
[afbeelding]
(werd er wel via via op gewezen, maar zelf via google cache even snel een vergelijkingspic gemaakt)
Zouden ze het alleen met het geld moeten gaan doen wat die twee "onbekenden" mee zouden gaan nemen, buiten de sponsoring die er al was?
Testing, one, two ...
Ze gebruiken dat ook bij de straat auto's, zoals de 458 italia: 4.5 liter V8Grimmie187 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:20:
[...]
Kan niet missen idd, had ik moeten weten!
Idem voor de 328, 348, 246 en de 308 (eigenlijk een 298)
[ Voor 11% gewijzigd door SnowDude op 20-01-2014 14:56 ]
Ja i know, om een of andere reden legde ik de link niet met F166.SnowDude schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:53:
[...]
Ze gebruiken dat ook bij de straat auto's, zoals de 458 italia: 4.5 liter V8
Idem voor de 328, 348, 246 en de 308 (eigenlijk een 298)
Ik heb nota-bene de 246206 motor in mijn Fiat Dino liggen..
Heel scherp! Hoop dat je er naast zit overigens, wellicht tegen beter weten in...Gh0stw4lk3r schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:26:
[afbeelding]
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Een aantal nieuws sites (f1today) doet het af als onderhandelingstactiek van Caterham om meer geld uit de sponsors te slepen, maar het lijkt mij een vrij duidelijk teken aan de wand. Helaas..vinnyb schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:51:
[...]
Heel scherp! Hoop dat je er naast zit overigens, wellicht tegen beter weten in...
Compleet offtopic, maar een coupe of spider? Beide zijn in ieder geval schitterende wagensGrimmie187 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:59:
[...]
Ik heb nota-bene de 246 motor in mijn Fiat Dino liggen..
[ Voor 4% gewijzigd door Jeroen797 op 20-01-2014 16:01 ]
Offtopic:Jeroen797 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:58:
[...]
Compleet offtopic, maar een coupe of spider? Beide zijn in ieder geval schitterende wagens![]()
![]()
![]()
Een coupe uit 1968. Is een hobby-project van mijn vader en ik.
Zie ook Het grote Fiat topic voor foto's
Dat is wel erg goed ontdekt van je!Gh0stw4lk3r schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:26:
[afbeelding]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik zou het wel jammer vinden in ieder geval. Niet dat hij echt potten kon breken maar heeft toch hier en daar wel wat laten zien, zeker de 2e helft van het seizoen.
Precies, ik heb liever een Nederlander achteraan rijden dan helemaal geen Nederlanders in het veld. Voor de prijzen hoef je niet mee te doen in een Catherham. Die auto is gewoon 2 seconden te langzaam.Humma Kavula schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:08:
Ach het is toch gewoon leuk als er een Nederlander mee rijdt?
Ik zou het wel jammer vinden in ieder geval. Niet dat hij echt potten kon breken maar heeft toch hier en daar wel wat laten zien, zeker de 2e helft van het seizoen.
al ben ik wel benieuwd wat een Hamilton of Vettel zou kunnen doen in een Caterham.SnowDude schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:15:
[...]
Precies, ik heb liever een Nederlander achteraan rijden dan helemaal geen Nederlanders in het veld. Voor de prijzen hoef je niet mee te doen in een Catherham. Die auto is gewoon 2 seconden te langzaam.
Een gokje is dat Hamilton hem in de muur parkeert uit frustratie en Vettel rijdt de banden stuk (teveel gas / te weinig downforce)
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik denk dat ze er boodschappen mee gaan doen.w4rguy schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:23:
[...]
al ben ik wel benieuwd wat een Hamilton of Vettel zou kunnen doen in een Caterham.
Een gokje is dat Hamilton hem in de muur parkeert uit frustratie en Vettel rijdt de banden stuk (teveel gas / te weinig downforce)
Dit topic is gesloten.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.