[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste
Acties:
  • 66.800 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:07
yrosma schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:27:
[...]
Even weer OT.
Wat denken de mensen hier wat de impact is van de komende TD nerf? Persoonlijk ben ik er wel happy mee omdat ik vooral een medium speler ben als speel ik nagenoeg alles. Maar ik verwacht eigenlijk helemaal niet zoveel verschil als de patch er eenmaal is in manier van spelen. Alleen in de TDs zelf dat je wat meer moet bewegen maar niet in de speelwijze van de rest van de tanks.
Ik vind de Foch 155 behoorlijk overpowerd, er gaat dacht ik iets engine power af en de dmg van zijn autoloader clip gaat van 2550 naar 2250. dit betekend dat hij nog steeds bijna elke T10 in 5 sec kan slopen en dat hij nog steeds zeer wendbaar is. Ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Minder bosjes? Gewoon een heavy (of T95) als meat shield gebruiken, en de mantra, bewegen, stoppen, mikken, schieten, bewegen blijven herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
J0rn schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:01:
Minder bosjes? Gewoon een heavy (of T95) als meat shield gebruiken, en de mantra, bewegen, stoppen, mikken, schieten, bewegen blijven herhalen.
Ik ben nu bezig met de T95 -> E3 traject. Helaas is de T95 ook niet super tegen andere tier 9/10's. De frontale zwakke plekken van die tank worden aardig uitgebuit ondertussen, zeker als het close/medium range is.

Maar op een afstand is de armor nog steeds erg goed. Zelfs soms arty shells die mij geen dmg doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:59
Sajuuk schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:40:
[...]

Ik vind de Foch 155 behoorlijk overpowerd, er gaat dacht ik iets engine power af en de dmg van zijn autoloader clip gaat van 2550 naar 2250. dit betekend dat hij nog steeds bijna elke T10 in 5 sec kan slopen en dat hij nog steeds zeer wendbaar is. Ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken.
Weet je wat OP zou zijn? een autoloader met een jagdtiger of e-100 gun. Dat zou echt te ver gaan!

oh wacht.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
Sajuuk schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:40:
[...]

De reload between shots is 5sec. Dan duurt het nog 10 seconden om je clip te legen.
Ben ook best benieuwd hoe wendbaar de foch is na de nerf. Hoop dat hij voortaan niet stof staat te happen in mijn garage :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-07 14:41

p0st

Dutch Reefer

perpixel schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:23:
Weet je wat OP zou zijn? een autoloader met een jagdtiger of e-100 gun. Dat zou echt te ver gaan!

oh wacht.... :X
:Y)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07 16:51
yrosma schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:27:
[...]

Even weer OT.
Wat denken de mensen hier wat de impact is van de komende TD nerf? Persoonlijk ben ik er wel happy mee omdat ik vooral een medium speler ben als speel ik nagenoeg alles. Maar ik verwacht eigenlijk helemaal niet zoveel verschil als de patch er eenmaal is in manier van spelen. Alleen in de TDs zelf dat je wat meer moet bewegen maar niet in de speelwijze van de rest van de tanks.
Ik vind het wel een interessante ontwikkeling. Aan de ene kant worden td's generfed door de alpha damage omlaag te doen maar de reload omhoog en en foch wordt wat trager. Aan de andere kant worden de maps aangepakt en wijzigd de camorating (geloof ik).

Das dus dubbel en voor de mensen die gedurende de match op 1 plekje in camo blijven dus geen goed nieuws. Aan de andere kant, meestal is een TD en tank met een enorm grote gun er op en zou je dus op het moment van schieten al je camo kwijt moeten raken.

Wat er denk ik gaat gebeuren is het volgende:
1. Td's zullen mobieler (moeten) gaan spelen. de gameplay gaat er denk ik dus op voorruit. (minder campende groepjes die alles afraggen zonder zelf gespot te worden).
2. Minder TD's in een game, er zullen veel mensen zijn die dan maar iets anders gaan spelen, wat denk ik ook een goede ontwikkeling is.
3. als je meer mobiel wilt zijn helpt een turret, dus wellicht dat de turreted lijn iets populairder wordt.
4. Het hele spel wordt dynamischer want als niet TD moet je dus ineens veel meer gaan opletten en kun je niet vertrouwen dat de Td's op de "gebruikelijke" plekken zitten

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-07 09:03
ZTeeVeR schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:47:
[...]

Ik vind het wel een interessante ontwikkeling. Aan de ene kant worden td's generfed door de alpha damage omlaag te doen maar de reload omhoog en en foch wordt wat trager. Aan de andere kant worden de maps aangepakt en wijzigd de camorating (geloof ik).

Das dus dubbel en voor de mensen die gedurende de match op 1 plekje in camo blijven dus geen goed nieuws. Aan de andere kant, meestal is een TD en tank met een enorm grote gun er op en zou je dus op het moment van schieten al je camo kwijt moeten raken.

Wat er denk ik gaat gebeuren is het volgende:
1. Td's zullen mobieler (moeten) gaan spelen. de gameplay gaat er denk ik dus op voorruit. (minder campende groepjes die alles afraggen zonder zelf gespot te worden).
2. Minder TD's in een game, er zullen veel mensen zijn die dan maar iets anders gaan spelen, wat denk ik ook een goede ontwikkeling is.
3. als je meer mobiel wilt zijn helpt een turret, dus wellicht dat de turreted lijn iets populairder wordt.
4. Het hele spel wordt dynamischer want als niet TD moet je dus ineens veel meer gaan opletten en kun je niet vertrouwen dat de Td's op de "gebruikelijke" plekken zitten
Daarnaast wordt brawlen en flanken dus lonender. Ik ben persoonlijk heel blij met deze ontwikkeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:52

Grouchy

meep meep

Hmm, mobiel met de AT serie, JPz E100 of T28/95..dat gaat een beetje moeilijk. Spelers zullen denk ik simpelweg op zoek gaan en migreren naar tanks/TD's die het goed doen/makkelijk zijn. Vervolgens gaat Wargaming die weer aanpassen.

[ Voor 6% gewijzigd door Grouchy op 31-01-2014 14:12 ]

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
Grouchy schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:10:
Hmm, mobiel met de AT serie, JPz E100 of T28/95..dat gaat een beetje moeilijk. Spelers zullen denk ik simpelweg op zoek gaan en migreren naar tanks/TD's die het goed doen/makkelijk zijn. Vervolgens gaat Wargaming die weer aanpassen.
Straks stapt iedereen over op mediums zoals de batchat.. en word die vervolgens generfed omdat hij ''een te goede camo'' heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:20

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vanmorgen Top Gun en Steel Wall gehad met de Tiger I, na veel potjes begin ik hem eindelijk door te krijgen.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Promaxhunter schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:13:
[...]

Straks stapt iedereen over op mediums zoals de batchat.. en word die vervolgens generfed omdat hij ''een te goede camo'' heeft 8)7
Moet je wel eerst langs de AMX 40 komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:52

Grouchy

meep meep

[...]

Die staat al op no.4 van Tier 10's ;) van mij mag Wargaming wat niet zo populaire tanks (113, FV215b etc) aan passen. D'r is een reden voor dat je ze in vergelijking tot bijvoorbeeld Waffentrager auf E 100 bijna nooit ziet.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
[...]

Zou zo maar kunnen en daarna gaan ze weer een andere tank aanpassen. Ik zal niet zeggen dat ik een blind vertrouwen heb in WG, maar ik geloof best dat ze proberen tanks in het spel dusdanig aan te passen dat je een gebalanceerde en ook gevarieerde mix krijgt. Beetje tweaken en achteraf aanpassen hoort erbij. Ik vind overigens wel dat ze er soms erg lang over doen om aanpassingen door te voeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Ilikebananas op 31-01-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 21:05
ZTeeVeR schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:47:
[...]

Camorating wordt niet aangepakt, dat was een bug op de testserver.
Voorlopig zie ik enkel aanpassingen aan T10 TD's en sommige maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Inrage schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:09:
[...]

Camorating wordt niet aangepakt, dat was een bug op de testserver.
Voorlopig zie ik enkel aanpassingen aan T10 TD's en sommige maps.
Camorating is voor 9.0 dacht ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 14:49
Even tussendoor nog, heeft iedereen die gratis 2 dagen premium code al gevonden in zijn/haar emailbox?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
mhindrik schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:22:
Even tussendoor nog, heeft iedereen die gratis 2 dagen premium code al gevonden in zijn/haar emailbox?
Wait what? Ik niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
Wie wat waar 2 dagen gratis premium :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Nou ik kreeg een email in mijn spam box, daarin stond dit :
Happy New Year, HenkBres! We have something special for you! - Start the new year with a massive XP boost! b0nUScoD3->WGNY2014<-b0nUScoD3
In de header sneaky weggespot vond ik de bonuscode, uitgeprobeerd en verdomd twee dagen gratis premium.

Wat was trouwens de member only code van forums ook al weer? Dat alleen ingelogde members dit kunnen lezen?

[ Voor 15% gewijzigd door mhindrik op 31-01-2014 15:31 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:28
mhindrik schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:30:

[...]

In de header sneaky weggespot vond ik de bonuscode, uitgeprobeerd en verdomd twee dagen gratis premium.
Oh die, die heb ik een maand geleden ong. al gekregen....

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
[...]

De Foch155 heeft speed, armor en de gun en dus al 'easy mode' voor gemiddelde spelers.
De BatChat heeft speed, camo en de gun en dus zul je nog de tank goed moeten gebruiken waardoor het niet zo vanzelfsprekend is dat het 'easy mode' is voor gemiddelde spelers.

Daarbij moet ik wel zeggen dat ik nog zo vaak gasten in Foch 155s tegenkomen die dood zijn gegaan met minder dan 2k damage.. Ik heb de tank nog niet en ik ben ook meer dan bovengemiddeld maar het kan gewoon niet dat je zo slecht presteert in een tank die met één clip al meer kan doen.

Toevallig wel een leuk verhaal van een T54E1, in een potje waarin ik pech had en een fout maakte in mijn AMX 50 100. Ik stond mee te kijken met een drietal tier 9's, een Conqueror, de T54E1 en de WT T9 tegenover een goede speler in de IS7 maar die geheel geïsoleerd was. Of ze moesten pushen of ze moesten de andere zijde snel te hulp schieten. Ik zeg ze te pushen en tot mijn verbazing doen ze dat. Conqueror krijgt alle hits en de T54E1 flanked niet geheel (en komt dus in een hoek tov de IS7 uit).. De IS7 is uiteindelijk dood en lacht zich kapot en met name om onze T54E1 die 5 penetrations had met 16 schoten waarvan 1 penetration uit 8 (!!!!) op de IS7.. Dude, de Conqueror pakt alle schoten, de WT T9 ondersteund en jij kan niet de damage doen die jij behoort/kunt doen 8)7
Welke code? Is dat niet de code die een maand geleden al 'uitgelekt' was door de code van vorige jaar +1 te proberen? :+

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:07
oh die, die is oud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Schijnbaar hebben jullie die al, mooi. Dacht ik iets nieuws te hebben. Nee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13

[...]

Wat was trouwens de member only code van forums ook al weer? Dat alleen ingelogde members dit kunnen lezen?
Woot Woot, "The bonus code has been successfully redeemed on your account." Ik had m blijkbaar nog niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

code:
1
[mo][/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 29% gewijzigd door p0st op 31-01-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 533289

Waarschijnlijk vandaag de laatste dag dat je die kunt gebruiken! Vandaar de mail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:27
psychoclown schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:32:
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik nog zo vaak gasten in Foch 155s tegenkomen die dood zijn gegaan met minder dan 2k damage.. Ik heb de tank nog niet en ik ben ook meer dan bovengemiddeld maar het kan gewoon niet dat je zo slecht presteert in een tank die met één clip al meer kan doen.
Vergeet niet dat je met normale shells echt wel op weakspots moet mikken want anders bouncen ze redelijk makkelijk. En als ze bouncen kan je redelijk snel de sjaak zijn in je reload. En dan doe je gerust minder damage dan 2k.
Het is gewoon niet zo'n point and shoot tank dan je in eerste instantie denkt. Daarom is enige ervaring wel handig.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
Bean77 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:14:
[...]

Vergeet niet dat je met normale shells echt wel op weakspots moet mikken want anders bouncen ze redelijk makkelijk. En als ze bouncen kan je redelijk snel de sjaak zijn in je reload. En dan doe je gerust minder damage dan 2k.
Het is gewoon niet zo'n point and shoot tank dan je in eerste instantie denkt. Daarom is enige ervaring wel handig.
Hoevaak ik wel niet gebounced heb op een 12t _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-06 14:35
Promaxhunter schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:18:
[...]

Hoevaak ik wel niet gebounced heb op een 12t _O-
Wie niet :)

Ik heb het ondertussen maar geaccepteerd dat het hoort bij de wondere wereld van World of Tanks maar soms is het nog steeds even slikken hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bean77 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:14:
[...]

Ja dat geloof ik wel maar ten tijde dat ik de Foch 155 speelde op de testserver had ik echt geen moeite om met goed geplaatste schoten damage te doen. Enja dan ben ik me bewust dat ik wel goed mik maar daar zit juist de clue, als je als random lui relatief makkelijk veel damage kunt doen dan is het al helemaal makkelijk als goede/ervaren speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-06 12:31
Deze duurde niet zo lang...
Eindelijk Radley op die verdomde hut.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7785425/shot_006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Van mij mogen ze de 3x meuk afschaffen :/
ongelovelijk hoeveel idioten dat aantrekt >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zojuist een vijftal potjes gedaan en alle 5 gewonnen, waren niet heel briljant, vooral in de tier 10s was de damage mager omdat het te snel ging met teveel bounces. Daarentegen wel de AT7 kunnen spelen met top configuratie! Ging aardig lekker de eerste pot, mooi de crew op 24% eerste skill en de eerste 4,2k binnen op weg naar de AT15 :)

Tevens met die winsten eindelijk de 66,5% gehaald!

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 31-01-2014 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

psychoclown schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:21:
Zojuist een vijftal potjes gedaan en alle 5 gewonnen, waren niet heel briljant, vooral in de tier 10s was de damage mager omdat het te snel ging met teveel bounces. Daarentegen wel de AT7 kunnen spelen met top configuratie! Ging aardig lekker de eerste pot, mooi de crew op 24% eerste skill en de eerste 4,2k binnen op weg naar de AT15 :)

Tevens met die winsten eindelijk de 66,5% gehaald!
66,5% _/-\o_

Ik zit op 54,47, getting there 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:41
Zooo, weer een 6 miljoen op de bank :)
Volgende Tier X heb ik geunlocked.
E50M
AMX 50B
E110E4(nog 32k grinden)
Jagd-E100, ivm de vele td's die ik al heb valt deze eigenlijk af.

Wat raden jullie aan?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Heeft ook wel een tijdje geduurd, bleef heel de tijd op die grens hangen. Als ik eenmaal een eindje voorbij deze mijlpaal ben dan zal het, is mijn ervaring, ook minder fluctueren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
freelh schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:34:
Deze duurde niet zo lang...
Eindelijk Radley op die verdomde hut.
Nice! :)
Blijft een een kreng van een tank imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
@Odessa zei je SU100M1? ;) Das pas een schurft ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Jammer, helaas in februari geen bakken met gratis credits meer, je moet er nu iets meer moeite voor doen :P

Monthly Mission 1
Goal: Finish a battle as one of the top 3 experience earners on your team
Reward: +20% Crew Experience
Conditions: Random Battles only. Only base XP counts

Monthly Mission 2
Goal: Play a total of 375 battles.
Reward: 500,000
Conditions: Random Battles only. Once per account. Be in the top 10 players on your team
Tier restriction: IV and above

Monthly Mission 3
Goal: Destroy a total of 500 enemy vehicles.
Conditions: Random Battles only. Once per account

Monthly Mission 4
Goal: Achieve a total of 150 victories.
Conditions: Random Battles and Team Battles only. Once per account. Be in the top 10 players on your team

Monthly Mission 5
Goal: Destroy a total of 25 enemy vehicles.
Reward: 100,000
Conditions: Team Battles only. Once per day

Monthly Mission 6
Goal: Complete each of the other February monthly missions at least once.
Reward: 7 days of Premium Account
Conditions: Once per account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Appie Heijn schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:06:
Zooo, weer een 6 miljoen op de bank :)
Volgende Tier X heb ik geunlocked.
E50M
AMX 50B
E110E4(nog 32k grinden)
Jagd-E100, ivm de vele td's die ik al heb valt deze eigenlijk af.

Wat raden jullie aan?
Als je de E-50 full ops leuk vond, dan ga je de E-50M nog leuker vinden.
Tier 10 TD shots bouncen met die upper plate _/-\o_

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
atticus182 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:46:
Jammer, helaas in februari geen bakken met gratis credits meer, je moet er nu iets meer moeite voor doen :P
Hmm, klinkt nog niet meteen zo heel gek. Ze zijn inderdaad best pittig maar de huidige missies kan ik
doordeweeks meestal niet halen (de 30 kills dan) en nu kan je wanneer je lekker gaat gewoon even doorzetten. Daarbij begin ik er doordeweeks dan ook vaak niet aan omdat ik weet dat het toch niet lukt, nu maakt dat niet meer uit.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-05 23:23
atticus182 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:46:
Insane zeg. Wauw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

In het kader van alternatieve killmethodes:

Afbeeldingslocatie: http://www.fotosop.nl/afbeeldingen/9913431312001Wotlol.png

Het was dan helaas ook weer het einde van mijn tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:18

thijsco19

KTM 990 SMT

Het leukste is altijd als iemand denk dat hij jouw kan rammen maar zelf de lichtste tank heeft, resultaat hij dood jij niks :+.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Echt kan ik verdomme eens een normale game krijgen zodat ik eens wat 3x games binnen kan halen. Nu 22 games gespeeld en maar 8 gewonnen. :(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
E50 is een longlong time ago... Maar zal de E50M zo even in de garage parkeren.
Zo die staat erin :)

[ Voor 15% gewijzigd door Appie Heijn op 31-01-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En ik kap ermee. De f*cking 3x zijn eindelijk binnen. Het was uiteindelijk maar 28 keer verloren en 10 gewonnen. :(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ja niet best, wat een leeghoofden rijden er rond...

Rijtje begint er een beetje op te lijken:
E50M
E100

OBJ261
OBJ268
IS7
T62A

Foch155

Bah! Wat een belabberde tank... :o
Victory
Erlenberg 31-1-2014 21:33:35
E 50 Ausf. M
Exp::5.382 (x3) Credits 123.890
Achievements: Master Gunner, Reaper, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
3e potje.... zonder gold ammo
5k dmg 1,5k assist valt mij mee voor een ACE

[ Voor 99% gewijzigd door Appie Heijn op 31-01-2014 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-06 20:50
In Polen hebben ze momenteel iets van vakantie ofzo. Kregen Coldzero en ik eerder deze week to horen van een Pool uit onze clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
2crashandburn schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:01:
In Polen hebben ze momenteel iets van vakantie ofzo. Kregen Coldzero en ik eerder deze week to horen van een Pool uit onze clan.
Aha, verklaart wel iets........ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-06 21:02

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Kon met moeite 2 winns uit 10 battles halen..

Edit: nog wel een leuke kill gehaald op een Object 416 door bovenop hem te duiken, ook even ingezonden voor de RNG serie..
Replay: http://wotreplays.com/sit...ovka-shockwave-object_140

[ Voor 69% gewijzigd door ShockWave op 01-02-2014 00:12 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:12
Net ff een paar potjes in een platoon gedaan, 68.75% winrate en 3740 average damage. Ik mag niet klagen :P.

Over deze sessie heb ik een WN7 van 2100 en een WN8 van 4300 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

2crashandburn schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:01:
Dat verklaard het ja. :')
User schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 23:23:
Net ff een paar potjes in een platoon gedaan, 68.75% winrate en 3740 average damage. Ik mag niet klagen :P.
Over deze sessie heb ik een WN7 van 2100 en een WN8 van 4300 :P.
Ik haat jou en wil jou teams hebben. :P
Het was echt onmogelijk voor mij vandaag. Zo vaak de best scorende speler in de game geweest en verloren. :'(

[ Voor 44% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-02-2014 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:52
ShockWave schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:49:
Kon met moeite 2 winns uit 10 battles halen..

Edit: nog wel een leuke kill gehaald op een Object 416 door bovenop hem te duiken, ook even ingezonden voor de RNG serie..
Replay: http://wotreplays.com/sit...ovka-shockwave-object_140
Bij mij gaat ie ook erg lekker, ik had 12 potjes nodig voor 2 wins.... 8)7
In pojte nummer 12 ruimde we een hele flak op en wonnen we met 15-2, fijn om een keer aan de andere kant te zitten.

Edit: Dit is wel m'n slechtste dag ooit (4 uit 18) en het ging de laatste tijd al niet denderend. Merk dat ik zelf ook slechter ga spelen, als het zo door gaat moet ik echt maar eens een tijdje wat anders gaan doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Knowuse op 01-02-2014 02:18 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-07 16:40
Vandaag gestopt met een rating van 1700 en een win rate van 65% :D

Al bij al goed dagje gehad vandaag. Begon met 0 op 5 en daarna helemaal terug ingehaald. Met die 0 op 5 speelde ik overigens op 2000 rating en toen we wonnen is het langzaam omlaag gegaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:21

Nox

Noxiuz

Acht kills in de RHM Waffentrager, zitten er een Nashorn en een VK3002 helemaal laf achterin de basis te wachten op het einde :(

Die VK3002 was wel een redelijk hoge speler met 15k battles en 55% win rate, ik zei aan het begin al dat hij niet bij de arty moet gaan staan maar voorop moet spotten.

Uiteindelijk sterf ik omdat ik dus vanuit een plek wordt beschoten waar hij had kunnen spotten :( Zelfs grote spelers snappen niet wat spot damage is? Of damage due assistance als ze een tank tracken? Hij zei nog 'Im not going to die for you so you can pad your killscore". We hadden nog een capabele Lowe gelukkig, anders hadden we het niet gehaald vanwege zo'n enorme laffe zak.

Hopelijk krijg ik geen ban want ik kon me niet inhouden :P

[ Voor 4% gewijzigd door Nox op 01-02-2014 02:24 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

DivineNL schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 01:49:
Vandaag gestopt met een rating van 1700 en een win rate van 65% :D

Al bij al goed dagje gehad vandaag. Begon met 0 op 5 en daarna helemaal terug ingehaald. Met die 0 op 5 speelde ik overigens op 2000 rating en toen we wonnen is het langzaam omlaag gegaan :p
Ghehe ook fijn om een keer aan de andere kant te zitten inderdaad 8)
Ik heb gisteren afgesloten met een wintrate van 67% (22 wins over 33 battles) en een WN7 van 1966 :Y)

Overigens zit ik ook vaak aan de andere kant van de 50% de laatste weken, en dan gaat de lol er wel een beetje vanaf ja, en wordt het omdat je gefrustreerd bent meestal ook niet veel beter :N .. Sinds ik weer in GOT zit speel ik veel vaker platoons (en sinds een week daarvoor ook vaak met Mr_Size), en daar haal ik veel meer plezier uit. Enerzijds is je winchance hoger, en anderzijds kun je je frustratie over een siemka-loss ff delen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

In twijfel... Wat te kopen xD
Alle 3 unlocked, maar krijg de @#€%&* van credits grinden

140 / 50B / E4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:51

skoozie

SCSI

Anoniem: 134214 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 10:05:

140 / 50B / E4
Ik zou nu niet voor een TD gaan, omdat we niet weten hoe de changes precies gaan worden. een heavy/med is dan mss beter...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

thijsco19 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 20:30:
Het leukste is altijd als iemand denk dat hij jouw kan rammen maar zelf de lichtste tank heeft, resultaat hij dood jij niks :+.
zo had ik van de week nog een scout die tegen mn t92 aanknalde :+

moest wel opnieuw aimen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-06 19:31

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Anoniem: 134214 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 10:05:

140 / 50B / E4
loltank, trolltank en TD met reeds redelijke nerf op en de volgende komende. Op basis van je speelstijl zou ik kiezen tussen de eerste twee, de derde zou ik het risico niet voor nemen.

ik neem trouwens even een hiatus, geen idee wat ik nu wel kan spelen, maar wot heb ik even genoeg van. Als iemand mijn dailies wil doen (waffentrager Pz IV en Chi-ri) be my guest. De rest van mijn garage staat ter beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:13
Joindry schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:16:
[...]

..de derde zou ik het risico niet voor nemen...
Risico? Welk risico? Er is al lang al bekend wat de veranderingen zijn, en E4 krijgt er een snellere reload voor terug. Je doet wat minder schade per schot, maar komt daarentegen wel beter weg in situaties waar je de extra laadtijd nodig hebt (en dat komt vaker voor dan het extra beetje schade.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

ThomasG schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:30:
[...]
maar komt daarentegen wel beter weg in situaties waar je de extra laadtijd nodig hebt (en dat komt vaker voor dan het extra beetje schade.)
Wait wut? De laadtijd ging toch net omlaag? En waarom het risico niet meer nemen, deze tank krijgt zijn tweede nerf en de tweede is een globale. Je hebt dan een weinig gepantserde TD met lagere alfa. Maar zijn reload zal nog steeds hoger zijn dan mediums en heavies. Dus de kans dat je twee schoten gaat kunnen doen is ook nihil.
We weten allemaal wat er gebeurde met de populariteit van arty na hun globale nerf. Deze tank was momenteel niet meer OP vond ik. Maar lagere alfa, voor zelfde dpm is sowieso een nerf.
Dus deze tank nemen na de update is een risico omdat de kans groot is dat je een UP tank krijgt voor 6mil.
Dit terwijl de 50B alweer wat buffs heeft gekregen en onderschat wordt. De obj 140 is gewoon een goeie en sterke medium, een sure thing. Dus ja, de E4 is een risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:13
Joindry schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:47:
[...]

Wait wut? De laadtijd ging toch net omlaag? En waarom het risico niet meer nemen, deze tank krijgt zijn tweede nerf en de tweede is een globale. Je hebt dan een weinig gepantserde TD met lagere alfa. Maar zijn reload zal nog steeds hoger zijn dan mediums en heavies. Dus de kans dat je twee schoten gaat kunnen doen is ook nihil.
We weten allemaal wat er gebeurde met de populariteit van arty na hun globale nerf. Deze tank was momenteel niet meer OP vond ik. Maar lagere alfa, voor zelfde dpm is sowieso een nerf.
Dus deze tank nemen na de update is een risico omdat de kans groot is dat je een UP tank krijgt voor 6mil.
Dit terwijl de 50B alweer wat buffs heeft gekregen en onderschat wordt. De obj 140 is gewoon een goeie en sterke medium, een sure thing. Dus ja, de E4 is een risico.
In tegen stelling tot de Foch 155 en de Object 268, worden de T110E3 en T110E4 gecompenseerd voor de lagere schade per schot, door een lagere laadtijd. De compensatie is niet 1 op 1, je verliest wat DPM, maar schiet wel ruim 1 seconden sneller. Je kunt hem op de test server uit proberen, en het is nog steeds een prima tank. Misschien wel beter dan voorheen, juist omdat je meer druk kunt uitoefenen. Nu rijd ik zelf niet met de E4, maar met de E3 rond op de live server, en de TD "nerf" is voor de E3 een "buff" als je hem agressief speelt.

En zoals ik al vaker geroepen heb, is de arty nerf een grote fout geweest. Want nu zijn de TDs aan de beurt, waardoor alle spelers die een harde krijgen van "OP" tanks naar de mediums of heavies gaan, en dan zijn over een paar maanden zij aan de beurt. En dan blijven we aan de gang.

Ze moeten het probleem aanpakken, en dat is de matchmaker. Hij is nu puur en alleen gericht op "snelheid," al is het daar ook niet bepaald goed in. Om zo snel mogelijk iedereen in een gevecht te stoppen. In plaats daarvan moet het zich gaan richten op betere samenstellingen van teams..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:33

wontcachme

You catch me? No you wont

Zoals ik het bekijk kan je dit spel opbouwen op deze manier:

Main tanks:
- Heavy's
- Mediums

Support tanks
- SPG
- TD
- Light's

En de support tanks is waar het probleem ligt in het spel. Een aantal van deze zijn/waren te krachtig. De main tanks zijn goed gebalanceerd, maar de support is/was het probleem. SPG limiet tot maximaal 5 is goed en ik vind het een stuk beter spelend dan toen er minstens 5 waren. TD met de dmg output zou max 4/5 moeten zijn om een campfest te vermijden. Light's moeten een iets andere rol krijgen door betere spotting eigenschappen. Wat ik laatst ergens las dat als je stil staat te spotten dat je na 5 seconde focused door extra krachtig te spotten in de richting van je gun. Bv een light met 400m spotting range krijgt in de richting van de gun (na 5 sec) nog 20% extra range (bovenop eventuele perks/modules). Dan hebben die een specifieke scout rol en kunnen ze minder makkelijk vervangen worden door Batchat's.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Joindry schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:16:
[...]
ik neem trouwens even een hiatus, geen idee wat ik nu wel kan spelen, maar wot heb ik even genoeg van. Als iemand mijn dailies wil doen (waffentrager Pz IV en Chi-ri) be my guest. De rest van mijn garage staat ter beschikking.
Dat lijkt me geen al te strak plan, gezien je voor WG werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

User schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:22:
[...]
Dat lijkt me geen al te strak plan, gezien je voor WG werkt.
Niet iedereen mag mn dailies doen, ... :X
Ma als iemand gerespecteerd eens mn garage wil proberen ga ik heus niet moeilijk doen. Gewoon niet gaan spammen op fora enzo. Lijkt mij toch niks mis mee dan?
En shhh, te forums can not know about my employer, "they" are listening... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:47
Omdat er nu allemaal **** kinderen voor de x3 xp zijn ga ik maar op de test server spelen, zodat me stats niet gelijk naar beneden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 09-06 13:29
Zo, dat was weer ff een productief middagje met p0st en Druidfather samen :)

Wins/Battles: 20 (27) (74.1%)
Avg dmg: 2.121

Efficiency/WN7: 1.773 / 2.167

Aardig wat battles gecarried met zijn 3-en, volgens mij hadden we allemaal een WN7 >2K.

Binnenkort maar eens apply-en voor GOT ;)

edit: was ik je weer voor :D

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 01-02-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Vandaag weer een heerlijk dagje gehad! Vanmiddag platoons gespeeld met Mr_Size en Druidfather, en daarmee 22 van de 30 potjes kunnen winnnen vandaag! Daarnaast ook mijn nick op Tweakers aan laten passen naar p0st :9

Ook mijn modpack weer een update gegeven naar v5. Waarschijnlijk is dit laatste update voor 8.11 uitkomt, maar ik wilde 'em jullie toch niet onthouden :)

ModPack by p0st

Changelog
• Updated XVM to 5.0.2 final
• Updated Yasen Krasen Messenger Mod to v8.10.3 V1
• Updated Locastan’s HD Minimap to Gen. 3 v8.10b

[ Voor 53% gewijzigd door p0st op 01-02-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:47
Ik wil eigenlijk nog wel een lijn voor TD hebben, maar ik twijfel tussen 2 lijnen, de nieuwe Duitse TD lijn en de USSR lijn met de obj. 268, lijken me allebei leuke lijnen, maar bij de Duitse lijn zijn de tiers onder de 7/8 niet goed en bij de USSR lijn volgens mij wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
pffffff. ik had beter niet weg kunnen gaan bij een clan. Op enkele uitzonderingen na nu allemaal maloten die een invite sturen....... (met idioten bedoel ik die 300 verschillende nederlandse clans...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:55
pkregting schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:24:
pffffff. ik had beter niet weg kunnen gaan bij een clan. Op enkele uitzonderingen na nu allemaal maloten die een invite sturen....... (met idioten bedoel ik die 300 verschillende nederlandse clans...)
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

pkregting schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:24:
Uit PTS gestapt? Zie dat er ook nog maar 87 mensen zijn.

Ik sta op de nominatie lijst om gekickt te worden :P. Maar dan wel op eigen verzoek. Heb compleet geen zin meer in CW en wil alleen nog maar voor de fun spelen en wanneer ik wil. In de avond tv kijken/surfen/muziek luisteren is ook wel leuk om te doen ipv elke avond gamen. De laatste campaign heeft de laatste fun die ik had in cw compleet eruit gedraind.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:42
Als dit zo door gaat is er binnenkort mss dan toch GoT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:14
Astratuner schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:39:
Nope. Nope. Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zucht.

Daar gaan we weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nah. Ik ga dan of een eigen clan aanmaken om in te zitten (heb al een naam, maar wil niet echt 2500 gold uitgeven daar aan) of join de Veteranen subclan van de community waar ik nu in zit :).

En met GoT3 noemen bezorg je User en Kaap woedeaanvallen :P

[ Voor 8% gewijzigd door wontcachme op 01-02-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:18

thijsco19

KTM 990 SMT

Niet alleen User en Kaap hoor. ;)

Waarom het nou steeds herhaald word snap ik niet.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
thijsco19 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 22:04:
Niet alleen User en Kaap hoor. ;)

Waarom het nou steeds herhaald word snap ik niet.
Als er iets als GoT wordt opgericht denk ik dat het moet worden: GoT-INT

(en dat staat voor Gathering of Tanks - Is Niet Tof)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-06 21:02

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://rvofcp.files.wordpress.com/2012/08/y-u-no-stop-trolling.jpeg

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:34:
[...]

Uit PTS gestapt? Zie dat er ook nog maar 87 mensen zijn.

Ik sta op de nominatie lijst om gekickt te worden :P. Maar dan wel op eigen verzoek. Heb compleet geen zin meer in CW en wil alleen nog maar voor de fun spelen en wanneer ik wil. In de avond tv kijken/surfen/muziek luisteren is ook wel leuk om te doen ipv elke avond gamen. De laatste campaign heeft de laatste fun die ik had in cw compleet eruit gedraind.
Same here. 3 weekjes terug uit clan gestapt. Speel sporadisch nog. Speel sinds deze week BF4. Bevalt prima. Mocht ik nog WOT gaan spelen, dan sowieso geen CW meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Nee joh, dit idee is toch veel anders :P.

Het wordt dan een soort bejaardeclan voor oud GOT leden: pixel doet PR ePPPPic stylez, kaap doet ouwelullen club muziek, dyno de IT voor GOT3-ers voor wie het e-tijdperk allemaal te snel gaat (en nee dyno, daarvoor hoef je niet terug te komen naar WoT ;)) en jij mag diplo doen (easy: er is toch geen opkomst voor iets behalve BBQ) en de dikke sigaren achterkamertjes met WG stafleden. Cold doet replay analyse met commentaar alsof het MVV is en Delert staat waarschijnlijk koffie te zetten. Oh en Kyozu mod het GOT3 forum en is enige registered member daar (naast dyno dan of course).
Drukste GOT3 TS kanaal: Other games

GOT3 \o/ >:)

[ Voor 7% gewijzigd door djengizz op 01-02-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
djengizz schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:16:
[...]

Het wordt dan een soort bejaardeclan voor oud GOT leden: pixel doet PR ePPPPic stylez, kaap doet ouwelullen club muziek, dyno de IT voor GOT3-ers voor wie het e-tijdperk allemaal te snel gaat (en nee dyno, daarvoor hoef je niet terug te komen naar WoT ;)) en jij mag diplo doen (easy: er is toch geen opkomst voor iets behalve BBQ) en de dikke sigaren achterkamertjes met WG stafleden. Cold doet replay analyse met commentaar alsof het MVV is en Delert staat waarschijnlijk koffie te zetten. Oh en Kyozu mod het GOT3 forum en is enige registered member daar (naast dyno dan of course).

dan heet het meer gotOgot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
wontcachme schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 21:37:
[...]

Nah. Ik ga dan of een eigen clan aanmaken om in te zitten (heb al een naam, maar wil niet echt 2500 gold uitgeven daar aan) of join de Veteranen subclan van de community waar ik nu in zit :).

En met GoT3 noemen bezorg je User en Kaap woedeaanvallen :P
Ach, je kan het ook zo zien dat je voor 2500(+500) gold op al je tanks nu en in de toekomst een mooi custom logo kan plaatsen in plaats van 200-300 gold per tank. En als je dat beu word kan je alles in een keer veranderen voor 500 gold.

Ik moet toegeven dat ik het ook wat veel vond voor een naampje en een logo aan de andere kant ben je met een film die tegenvalt in de bios net zoveel kwijt. Oh, en je moet natuurlijk wel iets rippen van je oude clan logo, zo heb ik het felle groen gejat van GOT2 en nog iets erger gemaakt :p

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
djengizz schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:16:
[...]

Hmmm.. Ik kijk naar mijn goud voorraad, ik heb een paar wiskey op, laat ik er morgen nog eens over nadenken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:21:
Ik wil eigenlijk nog wel een lijn voor TD hebben, maar ik twijfel tussen 2 lijnen, de nieuwe Duitse TD lijn en de USSR lijn met de obj. 268, lijken me allebei leuke lijnen, maar bij de Duitse lijn zijn de tiers onder de 7/8 niet goed en bij de USSR lijn volgens mij wel beter.
De T4 Marter 38t en de T6 Nashorn zijn anders wel aardig hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:52
Researched:STA-1 researched.
Undistributed experience spent: 111,000 
Free Experience spent: 0 

Jammer dat ik de laatste 5 battle verloor, duurde het extra lang :(

De Chi-Ri gaat nu verkocht worden, vond het een leuke tank om te spel door de snelle auto loader, verder was het echt een waardeloze tank.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou vraag ik me toch af wat het verhaal rond GoT 3 is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Knowuse schreef op zondag 02 februari 2014 @ 02:29:

De Chi-Ri gaat nu verkocht worden, vond het een leuke tank om te spel door de snelle auto loader, verder was het echt een waardeloze tank.
Mooie samenvatting. Door die autoloader kan je belachelijk veel modules beschadigen bij andere tanks. Maar soms "that accuracy" :X
Hij is vooral fun in eigen tier (en lager oc), dan kan je serieus trollen. tier VIII wordt ie al redelijk waardeloos vanwege zijn traagheid. En tegen tier IX ben je meestal kannonfodder...
Voordeel was wel, door die autoloader kan je supermakkelijk sniper medailles sprokkelen en daardoor je avg loss XP wat boosten.
Ik moet nog 40k naar naar die sta, maar dat nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DanielWW2 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 02:41:
Nou vraag ik me toch af wat het verhaal rond GoT 3 is. :P
Lang verhaal kort: GOT2 was vol en mensen eisten dat er een GOT3 kwam. Omdat 2 clans runnen al genoeg tijd en moeite kost voor council, GOT2 was eigenlijk al lastig genoeg, hebben we het altijd tegengehouden. In al die jaren zijn er van tijd tot tijd altijd mensen geweest die dachten dat zoiets niets voorstelt en dit onderwerp dan weer aankaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Knowuse schreef op zondag 02 februari 2014 @ 02:29:
Researched:STA-1 researched.
Undistributed experience spent: 111,000 
Free Experience spent: 0 

Jammer dat ik de laatste 5 battle verloor, duurde het extra lang :(

Dat heb ik meestal... laatste 10k xp ofzo krijg ik altijd k.. teams.... -O- -O-

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteravond ging het me toch een partijtje slecht, paar keer door een stom team maar ook een paar keer door eigen fouten (was ook best wel moe). Achja.. kan ik twee keer de 66,5% victories bereiken, dubbel fun :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:51

skoozie

SCSI

psychoclown schreef op zondag 02 februari 2014 @ 10:31:
Gisteravond ging het me toch een partijtje slecht, paar keer door een stom team maar ook een paar keer door eigen fouten (was ook best wel moe). Achja.. kan ik twee keer de 66,5% victories bereiken, dubbel fun :+
Laat het even weten als je 66,6% winst hebt =) liefst behaald door de Hellcat.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De Hellcat speel ik zo goed als nooit, ik vind andere tanks leuker om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234911

Leuk om het verschil van map te zien, Redshire 8.10 gespeeld en replay op 8.11
TD's zijn lights geworden...ultralights :P

Campers ridge is gone, en hoe :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hmQXyyk.jpg
Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)