Je had toch ook echt opblaasbare tanks in WWII? Zullen deze misschien zijnAnoniem: 234911 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:59:
Leuk om het verschil van map te zien, Redshire 8.10 gespeeld en replay op 8.11
TD's zijn lights geworden...ultralights![]()
Campers ridge is gone, en hoe![]()
[afbeelding]
Hoe zit het met de ussr td's? 263 of 268?DanielWW2 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 01:03:
[...]
De T4 Marter 38t en de T6 Nashorn zijn anders wel aardig hoor.
Brengt 8.11 daar nog een verschil in? De 268 heeft brute damage, maar de 263 is weer wat mobielen en heeft geloof ik een snellere fire rate. Ik ben net pas bij de su-100, maar dat betkent dat er beslissingen genomen moeten worden....
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
De damage van de 268 zou generfd worden naar 750 geen idee of er nog meer generfd werd, zou je even moeten zoeken in dit topic.
Zie bericht van wontcachme.
Zie bericht van wontcachme.
[ Voor 13% gewijzigd door thijsco19 op 02-02-2014 13:44 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Vind het toch wel weer leuk dat er nergens vermeld word dat dit Britse tactieken zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
268ZTeeVeR schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:28:
[...]
Hoe zit het met de ussr td's? 263 of 268?
Brengt 8.11 daar nog een verschil in? De 268 heeft brute damage, maar de 263 is weer wat mobielen en heeft geloof ik een snellere fire rate. Ik ben net pas bij de su-100, maar dat betkent dat er beslissingen genomen moeten worden....
- hull turnrate nerfed from 30 to 28
- aim spread caused by moving increased by 11 percent
- aim spread caused by turning increased by 11 percent
- maximum reverse speed nerfed from 18 to 15 km/h
- reload time buffed from 17 to 16,5s
- alpha nerfed from 850 to 750
- gold penetration nerfed from 450 to 395
263 veranderd niets aan
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Victory!
South Coast 2-2-2014 16:00:39
T-54
4.202 ( x2) 84.073 Sniper, Steel Wall
1401 base XP en geen Ace badge
De lat ligt vrij hoog voor de T-54.
Had waarschijnlijk wel een ace gehaald als een T34-2 niet tot 2x toe een kill afpakte. Dan had ik er 7 gehad..
Maar wat een heerlijke pot verder. Geen HEAT shells hoeven gebruiken, bewijst maar weer eens dat het gewoon onzin is om HEAT te spammen.. En zo betrouwbaar is HEAT niet: leukste moment vond ik de T54E1 die 3 HEAT shells op rij op me bouncte
replay
T-54
1401 base XP en geen Ace badge
Had waarschijnlijk wel een ace gehaald als een T34-2 niet tot 2x toe een kill afpakte. Dan had ik er 7 gehad..
Maar wat een heerlijke pot verder. Geen HEAT shells hoeven gebruiken, bewijst maar weer eens dat het gewoon onzin is om HEAT te spammen.. En zo betrouwbaar is HEAT niet: leukste moment vond ik de T54E1 die 3 HEAT shells op rij op me bouncte
replay
Anoniem: 405017
Ik vrees dat op mijn nieuw gekochte AMX AC 46 dezelfde vloek rust als op mijn Nashorn: utterly retarded teammates. 5 Battles mee gedaan, 4 daarvan <40% WR, waarvan ik in 1 daarvan de mastery badge heb kunnen halen (geen idee hoe, bijna al mijn shots gingen door de awesome RNG zeer wijd, waardoor ik ongeveer 4 kills heb gemist).
Vandaag dus ook de ARL V39 kunnen afronden, uiteindelijk nog redelijke stats ermee gehaald (alhoewel ik de tank enorm hard haat).
Winrate: 60.4%
Experience: 892
WN7: 2,287
WN8: 4,214
Vandaag dus ook de ARL V39 kunnen afronden, uiteindelijk nog redelijke stats ermee gehaald (alhoewel ik de tank enorm hard haat).
Winrate: 60.4%
Experience: 892
WN7: 2,287
WN8: 4,214
Anoniem: 234911
Researched:
T57 Heavy Tank researched.
Undistributed experience spent: 250,000
Free Experience spent: 0
T57 Heavy Tank successfully purchased.
Spent : 6,100,000
T54E1 blijft een fijne tank om te spelen, maar de sub 25 seconden reload van de T57 is een verademing
T57 Heavy Tank researched.
Undistributed experience spent: 250,000
Free Experience spent: 0
T57 Heavy Tank successfully purchased.
Spent : 6,100,000
T54E1 blijft een fijne tank om te spelen, maar de sub 25 seconden reload van de T57 is een verademing
Eindelijk Black Prince aan kunnen schaffen binnen de Heavies campagne. Gisteren 200k gesprokkeld om dan weer 210k aan ammo kwijt te zijn (Premiums te veel gebruiken). Vandaag met Garathane en een onbekende dude GOT platoon gedaan en nog met dinges2004. Dat ging zeker goed. Ik was een paar keer als laatste overgebleven en de winst binnengetrokken. Ik ben boven mijzelf uitgestegen
Anoniem: 234911
T54E1 heeft geen HEAT, wel ACPR maar bounce is bounceMr_Size schreef op zondag 02 februari 2014 @ 16:13:
Anoniem: 405017
De stock T54E1 gun (dus eigenlijk de T69 gun) heeft wel HEAT.Anoniem: 234911 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:19:
[...]
T54E1 heeft geen HEAT, wel ACPR maar bounce is bounce
Ik heb in WoT op 1 of andere key gedrukt, maar nu zie ik niks meer uit de chat, de chat kan je in 8.10 nog niet uitzetten, dus dat kan het niet zijn, heb zo'n beetje elke key geprobeerd.
Zo 2e tier 9 tank binnen, de M103. Leuk ding.
Ook weer meer met de T69 aan het spelen, wel weer wennen voor de mediums, maar deze moet ik echt anders spelen dan de russische mediums. Maar blijft een leuke tank.
Ook weer meer met de T69 aan het spelen, wel weer wennen voor de mediums, maar deze moet ik echt anders spelen dan de russische mediums. Maar blijft een leuke tank.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
De M103 zal ook mijn 2de tier 9 worden. Moet alleen nog effe het geld bij elkaar spelen. Zonder prem is dat niet zo makkelijk en aangezien ik niet zo actief de missies speel miss ik de grote rewards.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik speel al weer twee weken zonder premium, maar de creds komen toch aardig binnen. Anderhalf miljoen in die tijd.
Die missies helpen een hoop, als je die haalt.
Ik heb daar niet zo veel tijd en zin meer voor.
Ik heb daar niet zo veel tijd en zin meer voor.
Accountprobleem waar ik niet uitkom: ik ben mn wachtwoord vergeten. -> via account recovery mn mail ingevuld en ik krijg bericht dat er een activatiecode naar mn 06 is verstuurd. Deze komt niet aan.
Ok, eronder staat een knop: neem contact op met WoT support: ik klik deze aan en op de supportpagina staat dat je bij hulp een ticket moet aanmaken... die je alleen kunt aanmaken als je bent ingelogd!
Klinkt bizar, want zo kan ik dus nooit met hen contact opnemen. Kent iemand dit probleem en nog mooier een oplossing om toch in contact te komen met WoT support?
Ok, eronder staat een knop: neem contact op met WoT support: ik klik deze aan en op de supportpagina staat dat je bij hulp een ticket moet aanmaken... die je alleen kunt aanmaken als je bent ingelogd!
Klinkt bizar, want zo kan ik dus nooit met hen contact opnemen. Kent iemand dit probleem en nog mooier een oplossing om toch in contact te komen met WoT support?
Geen ander optie dan via 06? En dat nummer is (nog steeds) 100% correct?
Misschien kan iemand anders voor jou een ticket loggen en vragen of ze een nieuw paswoord naar jou willen mailen.The_Cook schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:34:
Accountprobleem waar ik niet uitkom: ik ben mn wachtwoord vergeten. -> via account recovery mn mail ingevuld en ik krijg bericht dat er een activatiecode naar mn 06 is verstuurd. Deze komt niet aan.
Doen ze niet.patrickos85 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 07:19:
[...]
Misschien kan iemand anders voor jou een ticket loggen en vragen of ze een nieuw paswoord naar jou willen mailen.
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Nu werd mij gevraagd bij welke provider ik zit (t-mobile) en hoop dat ze het daar meer kunnen oplossen.
Nu werd mij gevraagd bij welke provider ik zit (t-mobile) en hoop dat ze het daar meer kunnen oplossen.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Klinkt goed, ga vanmiddag je replay ff bekijkenMr_Size schreef op zondag 02 februari 2014 @ 16:13:
Victory!
T-54
1401 base XP en geen Ace badgeDe lat ligt vrij hoog voor de T-54.
replay
Heb je inmiddels ook de Borsig vrijgespeeld?
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Wou afgelopen weken niet, maar ik denk dat ik erachter ben waarom! ik speelde alleen "tussendoor" en dan ook constant verschillende tanks. Nu gisteren lekker wat potjes achter elkaar gedaan en dan vooral in de obj. 416 welke eerst niet wou lukken. Gisteren gewoon 2000+ avg. damage per potje en eindelijk weer fatsoenlijke cijfertjes op noobmeter 
Verder wel 2000+ avg damage per potje, maar minder dan een kill per potje.... zou er misschien een kill mission bezig zijn?
Verder wel 2000+ avg damage per potje, maar minder dan een kill per potje.... zou er misschien een kill mission bezig zijn?
[ Voor 15% gewijzigd door perpixel op 03-02-2014 09:12 ]
Ik heb me dit weekend zo verbaasd over het niveau van bepaalde spelers/teams. Ik doe in mijn eentje (in de M103) vaak meer damage dan de nummer 2,3 en 4 bij elkaar. Dan denk ik: hoe kan dit? (en ik heb een heel gewone WN7 van rond de 1.200)
Ook leuk: ik kwam een GOT platoon tegen! ;-)
Ook leuk: ik kwam een GOT platoon tegen! ;-)
[ Voor 9% gewijzigd door Razorbite op 03-02-2014 09:36 ]
Ik ben maar een banaantje en dit overkomt me ook vaker, ik snap niet wat de rest van het team aan het doen is. Ik snap gewoon niet hoe je het voor elkaar krijgt om zo slecht te spelenRazorbite schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:26:
Ik heb me dit weekend zo verbaasd over het niveau van bepaalde spelers/teams. Ik doe in mijn eentje (in de M103) vaak meer damage dan de nummer 2,3 en 4 bij elkaar. Dan denk ik: hoe kan dit?
Lijkt me vreemd om dat heel regelmatig tegen te komen. Zeg dat je om top damage te hebben in je team op tier 9 je zo'n 3000 damage moet doen. dat betekend dat 2,3,4 ieder minder dan 1000 moeten hebben gedaan. Ik heb wel eens slechte teams, maar dat zijn echt uitzonderingen. Natuurlijk gebeurt het wel eens, maar zeker niet dagelijks.
Weet iemand welke tank er gisteren in Top gear gebruikt werd? Leek door de rear mounted turret op een Fv215b 183, maar die is meen ik nooit gemaakt.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nog een keer rekenen met 4,5k damage.perpixel schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:40:
Lijkt me vreemd om dat heel regelmatig tegen te komen. Zeg dat je om top damage te hebben in je team op tier 9 je zo'n 3000 damage moet doen. dat betekend dat 2,3,4 ieder minder dan 1000 moeten hebben gedaan. Ik heb wel eens slechte teams, maar dat zijn echt uitzonderingen. Natuurlijk gebeurt het wel eens, maar zeker niet dagelijks.
Zelfs dan moeten ze gemiddeld onder de 1.5k uitkomen. Het zal best ooit gebeuren, maar ik geloof niet dat jij op regelmatige basis 4,5k games scoort waar de 2,3,4 zo weinig doen.
Ik kom ze toch dagelijks wel tegen, dus ik denk dat het afhankelijk is van je definitie van regelmatigperpixel schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:51:
Zelfs dan moeten ze gemiddeld onder de 1.5k uitkomen. Het zal best ooit gebeuren, maar ik geloof niet dat jij op regelmatige basis 4,5k games scoort waar de 2,3,4 zo weinig doen.
[removed]
Ik speel voornamelijk t5-8 en dit gebeurd wel eens in de 15 a 20 games en gezien dat ik zo'n 20 a 30 games per dag speel dan komt het toch echt wel dagelijks voor. Dit soort games zijn dan wel altijd een loss omdat er te weinig damage wordt gedaan in ons team.perpixel schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:40:
Deze?wontcachme schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:43:
Weet iemand welke tank er gisteren in Top gear gebruikt werd? Leek door de rear mounted turret op een Fv215b 183, maar die is meen ik nooit gemaakt.

Aan de loopwielen te oordelen lijkt hij mij op iets uit het oostblok..
[ Voor 8% gewijzigd door ShockWave op 03-02-2014 10:04 ]
Deze ja.ShockWave schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:58:
[...]
Deze?
[afbeelding]
Aan de loopwielen te oordelen lijkt hij mij op iets uit het oostblok..
Het was ff zoeken naar hoe dat klereding ook alweer heette, maar het is een 2S1 Gvozdika.
ThanxUser schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:07:
Het was ff zoeken naar hoe dat klereding ook alweer heette, maar het is een 2S1 Gvozdika.
er zijn dus problemenHello Martijn,
Thanks for contacting our customer service team.
Unfortunately we are experiencing some problems with our SMS authentification service at the moment, our technicians are working on a solution. We can only offer to remove the phone number from your account in the mean time so that you can get back into the game.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
1 á 2 keer per dag kom ik het ook wel tegen! en het is inderdaad altijd een loss. Vandaar dat het dan ook opvalt.Blade_Reaver schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:55:
[...]
Ik speel voornamelijk t5-8 en dit gebeurd wel eens in de 15 a 20 games en gezien dat ik zo'n 20 a 30 games per dag speel dan komt het toch echt wel dagelijks voor. Dit soort games zijn dan wel altijd een loss omdat er te weinig damage wordt gedaan in ons team.
Ah tnx, dan wacht ik het SMS gebeuren wel even af, want ik kan hen niet eens contacten op een andere wijze. Hoe is dit jou gelukt?
Heb besloten die STA-1, maar even te laten staan, je moet namelijk echt elke module researchen (en drie verlies potjes helpt ook niet mee).Joindry schreef op zondag 02 februari 2014 @ 09:31:
[...]
Mooie samenvatting. Door die autoloader kan je belachelijk veel modules beschadigen bij andere tanks. Maar soms "that accuracy"![]()
Hij is vooral fun in eigen tier (en lager oc), dan kan je serieus trollen. tier VIII wordt ie al redelijk waardeloos vanwege zijn traagheid. En tegen tier IX ben je meestal kannonfodder...
Voordeel was wel, door die autoloader kan je supermakkelijk sniper medailles sprokkelen en daardoor je avg loss XP wat boosten.
Ik moet nog 40k naar naar die sta, maar dat nog wel even duren.
Dus dubbele xp bij een overwinning van gisteren was wel lekker om de top gun op de Cent 7/1 te halen, ook bij deze tank maakt de top gun een groot verschil.
Nu moet ik alleen nog een nieuw pet projectje hebben, zit te twijfelen tussen de tweede russische medium lijn, de chinese light lijn of de franse heavy lijn.
Shuttle st20g5
Is niet helemaal waar. Je kan en "moet" de radio en eigenlijk ook de 2e gun gewoon overslaan.Knowuse schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:40:
Heb besloten die STA-1, maar even te laten staan, je moet namelijk echt elke module researchen (en drie verlies potjes helpt ook niet mee).
Die 30 meter is het niet waard voor de radio, stock radio is goed genoeg.
En 2e gun is het niet echt waard om te researchen. Het is beter om gelijk voor de turret en de top gun te gaan.
De Type 61 die erna komt is hetzelfde met de radio.
Toevallig gisteren de STA-1 afgerond. Dubbele xp voor wins was erg lekker. Ook nog even een potje met de stock Type 61 gespeeld. Wel even tracks met free xp erop gezet om rammer, vents en optics erop te krijgen. Viel me reuze mee, gun herlaadt in 5.5 sec. Gaat dus wel een redelijke fun grind worden naar de top gun.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
gisterenavond met een oude clanmaat TC gespeeld in zijn clan. Was compleet Poolse clan (GHS) en was eigenlijk verbaasd van het hoge niveau. Alle 7 battles gewonnen van o.a. clans als ONE en Epic (2x) op absolute.
Was wel ff wennen aan de Poolse voertaal, maar uit de kurwa opmerkingen maakte ik wel op of het goed of niet goed ging
Was wel ff wennen aan de Poolse voertaal, maar uit de kurwa opmerkingen maakte ik wel op of het goed of niet goed ging
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Kurwa pozz witam kto pl!Bean77 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:30:
gisterenavond met een oude clanmaat TC gespeeld in zijn clan. Was compleet Poolse clan (GHS) en was eigenlijk verbaasd van het hoge niveau. Alle 7 battles gewonnen van o.a. clans als ONE en Epic (2x) op absolute.
De STA-1 is de beste tank die ik ooit gespeeld heb. De gemiddelde xp op dit ding ligt zelfs hoger dan mijn rhm borsig waffentrager. Mijn advies: grind er even door heen en zorg dat je die goeie gun krijgt. Het is het meer dan waard.Knowuse schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:40:
[...]
Heb besloten die STA-1, maar even te laten staan, je moet namelijk echt elke module researchen (en drie verlies potjes helpt ook niet mee).
Zelf heb ik gisteren de indien panzer grind afgerond. Nu verder met de STA-1 grind
Heb zelf nog geen van de japanse tanks, maar de leukste grind die ik tot nu toe heb gehad is de Waffentrager lijn.solique schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:59:
Hier ook genoeg lol te vinden in de japanse tanks, ben voorlopig nog niet bij de STA-1 beland maar vind het leuke tanks.
Zeker een aanrader.
Ben er mee bezigPromaxhunter schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:01:
[...]
Heb zelf nog geen van de japanse tanks, maar de leukste grind die ik tot nu toe heb gehad is de Waffentrager lijn.
Zeker een aanrader.
Zodra je op de Borsig (tier8) bent ben je op slag verliefd.. ben je op de tier9 zou je de tank het liefst meteen nog trouwen.solique schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:03:
[...]
Ben er mee bezig(net zoals nog tig andere grinds)
Maar vanaf de Pzflzscflp IV wil je het liefst zsm dood.
Ik ben nu ook bij de Borsig en ik vind hem echt geweldig alleen die hoogste gun is zo slecht dat je die niet wilt gebruiken. De T5 en T6 van die lijn vond ik ook erg leuk. De T7 ben ik niet zo heel erg over te spreken, ik vond hem wat aan de trage kant maar de gun is wel erg goed.
Ik ben nu bijna bij de T9, die lijkt me ook erg goed te doen.
Ik ben nu bijna bij de T9, die lijkt me ook erg goed te doen.
De Borsig speel je het liefst met de 1e gun (12,8cm), heb gisteren de tier 9 gekocht en die heeft duidelijk minder camo, dus ben benieuwd hoe deze lijn te spelen is met de nieuwe patch, als je veel gemakkelijker te spotten bent zodra je schiet. Je moet echt op het randje van de viewbox blijven.
na 2 potjes kwam ik er ook achter dat ik liever met de 1e gun speel, die heeft meer pen, meer dpm en de shells zijn niet zo mega traag.
Ik heb ergens gehoord dat de renderbox groter gaat worden (rond in plaats van vierkant), hierdoor zou je wel op grotere afstand kunnen gaan snipen
Ik heb ergens gehoord dat de renderbox groter gaat worden (rond in plaats van vierkant), hierdoor zou je wel op grotere afstand kunnen gaan snipen
eenschhhhh. Full ops is de STA-1 echt een leuke tank. Goede gun ook met name. Hier ook aan het grinden tot de t9.pkregting schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:36:
[...]
De STA-1 is de beste tank die ik ooit gespeeld heb. De gemiddelde xp op dit ding ligt zelfs hoger dan mijn rhm borsig waffentrager. Mijn advies: grind er even door heen en zorg dat je die goeie gun krijgt. Het is het meer dan waard.
Zelf heb ik gisteren de indien panzer grind afgerond. Nu verder met de STA-1 grind
Tevens bezig met de 416. moest flink wennen aan de turret die niet geheel rond draait, maar nu wel de smaak te pakken.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik vind hem(obj 416) ook steeds leuker worden. De gun voelt "betrouwbaar". Lastig uit te leggen, maar sommige guns voelen gewoon fijner dan andere en dit is een goeieBean77 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:49:
[...]
eenschhhhh. Full ops is de STA-1 echt een leuke tank. Goede gun ook met name. Hier ook aan het grinden tot de t9.
Tevens bezig met de 416. moest flink wennen aan de turret die niet geheel rond draait, maar nu wel de smaak te pakken.
Had ik niet achter jou verwacht Kaap! Ik heb WoT afgelopen maanden misschien 2-3 keer aangeraakt voor wat potjes en voor de rest totaal niet meer. Het interesseert me maar weinig, ook CWs heeft niet wat ik zocht in een spel.Kaap schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 22:44:
[...]
Same here. 3 weekjes terug uit clan gestapt. Speel sporadisch nog. Speel sinds deze week BF4. Bevalt prima. Mocht ik nog WOT gaan spelen, dan sowieso geen CW meer.
Correct, ik doelde eigenlijk meer op het feit dat je niks meeneemt van de voorgaande tanks.Zertaxka schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:22:
[...]
Is niet helemaal waar. Je kan en "moet" de radio en eigenlijk ook de 2e gun gewoon overslaan.
Die 30 meter is het niet waard voor de radio, stock radio is goed genoeg.
En 2e gun is het niet echt waard om te researchen. Het is beter om gelijk voor de turret en de top gun te gaan.
De Type 61 die erna komt is hetzelfde met de radio.
...
Hmm, de Indien heb ik twee keer geprobeerd en beide keren opgegeven. Die tank sluit niet echt aan bij mijn speelstijl, ben een beetje bang dat met de STA-1 hetzelfde gaat gebeuren. Zelf vind ik de Type 59 en all z'n broertjes en zusjes wel lekker spelen en op tier 10 is de Object 140 mijn favoriet.pkregting schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:36:
[...]
De STA-1 is de beste tank die ik ooit gespeeld heb. De gemiddelde xp op dit ding ligt zelfs hoger dan mijn rhm borsig waffentrager. Mijn advies: grind er even door heen en zorg dat je die goeie gun krijgt. Het is het meer dan waard.
Shuttle st20g5
Aan de andere kant: Spel is alweer 3 jaar oud en ik vind het knap (ook van mijzelf) dat sommige spelers het zo lang hebben kunnen volhouden.Nemean schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:11:
[...]
Had ik niet achter jou verwacht Kaap! Ik heb WoT afgelopen maanden misschien 2-3 keer aangeraakt voor wat potjes en voor de rest totaal niet meer. Het interesseert me maar weinig, ook CWs heeft niet wat ik zocht in een spel.
3 jaar lang spelers weten te binden vind ik toch een prestatie. De gemiddelde COD reeks lukt dat nog geen 3 maanden.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
De gemiddelde leeftijd van COD ligt ook wat lager (hoop ik)ChojinZ schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:56:
[...]
Aan de andere kant: Spel is alweer 3 jaar oud en ik vind het knap (ook van mijzelf) dat sommige spelers het zo lang hebben kunnen volhouden.
3 jaar lang spelers weten te binden vind ik toch een prestatie. De gemiddelde COD reeks lukt dat nog geen 3 maanden.
Hoevaak ik wel niet gehoord heb wie allemaal mijn moeder 'geneukt' zou hebben.
Spelers leeftijd? Durf ik niet te zeggen. Ken ook zat collega's van in de 50 die elke avond spelen.Promaxhunter schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:58:
[...]
De gemiddelde leeftijd van COD ligt ook wat lager (hoop ik)
Daarnaast zie ik in wot toch ook behoorlijk wat (Poolse?
Overigens noemde ik COD, maar dat had net zogoed BF4 of The Sims kunnen zijn.
Het ging meer om het idee.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Dat zou betekenen dat de leeftijd hoog ligt toch?Promaxhunter schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:58:
[...]
De gemiddelde leeftijd van COD ligt ook wat lager (hoop ik)

Vind de franse heavy line fijn worden vanaf tier 6, de arl 44 heeft een goede gun met nog redelijk wat armor, amx m4 45 heeft geen armor, maar wel een goede gun (hoge pen met een redelijke damage, amx 50 100 is de tier voor tier de beste auto-loader die er is, 300 dmg per schot in een round van 6 shells, kan makelijk met normale rolls elke tier 8 binnen 12 sec. uitschakelen, verder weet ik het nog niet, ben pas bij de amx 50 100.Knowuse schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:40:
[...]
Dus dubbele xp bij een overwinning van gisteren was wel lekker om de top gun op de Cent 7/1 te halen, ook bij deze tank maakt de top gun een groot verschil.
Nu moet ik alleen nog een nieuw pet projectje hebben, zit te twijfelen tussen de tweede russische medium lijn, de chinese light lijn of de franse heavy lijn.
Ik denk dat ik definitief genezen ben. Afgelopen weekend nog wel even paar potjes gespeeld maar meh. Het kan mijn echt niet meer trekken. Randoms zijn te frustrerend geraakt, en frustraties en woede moeten zo ongeveer wel het laatste zijn wat een game je kan bieden. Ook CW's zijn niet meer interessant, het landjepik is na 2.5 jaar ook niet echt vernieuwend meer.Nemean schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:11:
[...]
Had ik niet achter jou verwacht Kaap! Ik heb WoT afgelopen maanden misschien 2-3 keer aangeraakt voor wat potjes en voor de rest totaal niet meer. Het interesseert me maar weinig, ook CWs heeft niet wat ik zocht in een spel.
knip
Ondertussen met wat bekenden uit WoT lekker knallen in BF4

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 03-02-2014 15:55 ]
Heb ook even een WOT break genomen. Was de laatste tijd bezig om mijn rating goed op te vijzelen via de random battles. Echter dan kom je er achter dat je eigenlijk alleen goed wordt in het maken van tomatenpuree. Van de vijandelijke tomaten maak je puree en je eigen tomaten zorgen er zelf wel voor dat ze puree worden.
Zodra je iemand tegenkomt die weet wat hij aan het doen is, dan wordt het een trade-off van schoten en eindigt 1 van de tanks met weinig hp en de andere zonder hp.
Zodra je iemand tegenkomt die weet wat hij aan het doen is, dan wordt het een trade-off van schoten en eindigt 1 van de tanks met weinig hp en de andere zonder hp.
Kaap naar de kapper? Maar wat hij schrijft is toch niks verkeerds tegen? De krachten van WG reiken toch niet tot tweakers.net?
Ach misschien kom je er nog eens op terug. Een break is altijd wel even lekker soms.
Vanavond zin om eens lekker te gaan platoonen!
Ik snap de modbreak ook niet. Gaf aan dat ik geen problemen mee zou hebben als ik er vanaf kon. Ik bied het account hier niet te koop aan en vraag ook niet om reacties ofzo. Was in ieder geval niet mijn bedoeling en volgens mij zeker niet zo omschreven.Bean77 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:23:
[...]
Kaap naar de kapper? Maar wat hij schrijft is toch niks verkeerds tegen? De krachten van WG reiken toch niet tot tweakers.net?
Ik weet wel dat Kyozu een Wargaming fanboy is, maar zo erg dat dat zijn moderatortaken beinvloed

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-02-2014 16:32 ]
we zijn allemaal fan van WG, daarom geven we ze steeds meer EURO's om het spel de nek om te draaienKaap schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:31:
[...]
Ik weet wel dat Kyozu een Wargaming fanboy is, maar zo erg dat dat zijn moderatortaken beinvloed
WoT was leuk zolang het duurde. Zie je in de volgende MMO wel Kaap ^^Kaap schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:54:
[...]
Ik denk dat ik definitief genezen ben. Afgelopen weekend nog wel even paar potjes gespeeld maar meh. Het kan mijn echt niet meer trekken. Randoms zijn te frustrerend geraakt, en frustraties en woede moeten zo ongeveer wel het laatste zijn wat een game je kan bieden. Ook CW's zijn niet meer interessant, het landjepik is na 2.5 jaar ook niet echt vernieuwend meer.
Ondertussen met wat bekenden uit WoT lekker knallen in BF4Verder maar afwachten tot er weer een goede MMO-achtige game gaat komen
Star Citizen? Hell noAshrah schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:37:
[...]
WoT was leuk zolang het duurde. Zie je in de volgende MMO wel Kaap ^^
De volgende patch doet niks aan camo, dat was gewoon een bug in de test server. Een roddel die maar blijft gaan... enige changes zijn de enkele aangepaste maps en changes aan T10 tank destroyers.Quantor schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:42:
De Borsig speel je het liefst met de 1e gun (12,8cm), heb gisteren de tier 9 gekocht en die heeft duidelijk minder camo, dus ben benieuwd hoe deze lijn te spelen is met de nieuwe patch, als je veel gemakkelijker te spotten bent zodra je schiet. Je moet echt op het randje van de viewbox blijven.
De volgende
.
Daar wacht ik ook al een tijdje op. Een paar maanden nadat wot uit was, kwam SW:TOR uit en heb ik dat een paar maanden gespeeld. Ik vond de PvP in SW:TOR niet echt leuk, dus maar weer wot gaan spelen. Sinds dien heb ik nog geen nieuwe mmo gezien die ik will spelen.Kaap schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:54:
[...]Verder maar afwachten tot er weer een goede MMO-achtige game gaat komen
Ik heb de ARL 44 gekocht voor de missie voor IS-6, toen ik klaar was met missie had ik ook de AMX M4 mle. 1945 unlocked. Deze heb ik echter nog niet gekocht omdat ik eigenlijk liever mediums en TD's speel en ik heb de T-57 alSurfBoy schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:44:
[...]
Vind de franse heavy line fijn worden vanaf tier 6, de arl 44 heeft een goede gun met nog redelijk wat armor, amx m4 45 heeft geen armor, maar wel een goede gun (hoge pen met een redelijke damage, amx 50 100 is de tier voor tier de beste auto-loader die er is, 300 dmg per schot in een round van 6 shells, kan makelijk met normale rolls elke tier 8 binnen 12 sec. uitschakelen, verder weet ik het nog niet, ben pas bij de amx 50 100.
Shuttle st20g5
Nee man, daar grind ik de Emil niet hard genoeg voorp0st schreef op maandag 03 februari 2014 @ 08:45:
Klinkt goed, ga vanmiddag je replay ff bekijkenjammer dat je hier geen M voor gekregen hebt
![]()
Heb je inmiddels ook de Borsig vrijgespeeld?
Eerste potje van vandaag
denk dat ik er maar weer mee ophoud
Victory!
Battle: Erlenberg 3-2-2014 19:45:00
Vehicle: Object 416
Experience received: 4.272 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 60.525
Battle achievements: Confederate, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Victory!
Battle: Erlenberg 3-2-2014 19:45:00
Vehicle: Object 416
Experience received: 4.272 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 60.525
Battle achievements: Confederate, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Haha, ik ben na vier potten ook maar gestopt. Achter elkaar gespeeld: Tiger2, Tiger1, MArder38T, Pz. III/IV... de laatste pot was vreselijk, maar ik stond nog op 2600WN7 en ben dus maar snel gestopt.
Nog 10K XP tot de E-75!
Nog 10K XP tot de E-75!
5 battles gespeeld en maar gestopt.. 1 battle weten te winnen, wat een drama teams... Voorlaatste battle sloeg alles.. op 1 medespeler na was mijn complete team <700WN8 spelers...
Hopen dat het morgen beter gaat..
Hopen dat het morgen beter gaat..
Hier gaat het wel redelijk, mijn voorkeur begint wel naar de heavies te gaan aangezien dat langer overleeft, en dus meer lol.
PERFORMANCE: 1.638 ( 79 ) 7.0
Win / Drw / Btl: 42 / 0 / 61 ( 68.85%
Goed dagje gehad vandaag.
61 games? Bleek vanmorgen pas dat we geen school hadden dus best wel heel erg veel wot gespeeld met mijn A44
. Heel veel mensen vinden het geen leuke tank maar ik heb er al goed van genoten en gisteren ook al ace tanker op gehaald
61 games? Bleek vanmorgen pas dat we geen school hadden dus best wel heel erg veel wot gespeeld met mijn A44
Vanavond weer een bijzondere avond gehad, stuk of wat potjes in platoon gespeeld met Mr_Size en Druidfather, waarin we o.a. een GOT platoon tegenover ons hadden met o.a. robertjuh, en in het laatste potje kwamen we riegah tegen! Overigens was die laatste battle echt slecht, dat hadden we nooit mogen winnen maar het lukte toch
, getuige de damage dealt die je eerder in een tier VI battle verwacht dan in een tier X battle 

Het ook maar weer opgepakt na een broodnodige pauze.
Ik had uit pure frustratie een paar dagen geleden de ubernoobtank, namelijk de KV-1S gekocht. Net weer even wat XP verdient en nu de tweede koepel. Ik speel die met de 122mm omdat dat tenminste werkt. Toen kwam ik alleen twee KV-2's tegen. Beide teams hadden 3x arty. Ik word steeds bestookt en ze missen steeds en aan de andere kant worden de KV-2's behoorlijk geraakt. Uiteindelijk kwamen ze voor me. Ik derp de eerste KV-2 met mijn HE, ontwijk het schot van de tweede, herlaad en derp de tweede ook met HE.
Who is the king of derp now?
Ik had uit pure frustratie een paar dagen geleden de ubernoobtank, namelijk de KV-1S gekocht. Net weer even wat XP verdient en nu de tweede koepel. Ik speel die met de 122mm omdat dat tenminste werkt. Toen kwam ik alleen twee KV-2's tegen. Beide teams hadden 3x arty. Ik word steeds bestookt en ze missen steeds en aan de andere kant worden de KV-2's behoorlijk geraakt. Uiteindelijk kwamen ze voor me. Ik derp de eerste KV-2 met mijn HE, ontwijk het schot van de tweede, herlaad en derp de tweede ook met HE.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een win is een win, als je zo 4 kills nog mee kan pakken is dat dikke prima tochp0st schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:06:
Vanavond weer een bijzondere avond gehad, stuk of wat potjes in platoon gespeeld met Mr_Size en Druidfather, waarin we o.a. een GOT platoon tegenover ons hadden met o.a. robertjuh, en in het laatste potje kwamen we riegah tegen! Overigens was die laatste battle echt slecht, dat hadden we nooit mogen winnen maar het lukte toch, getuige de damage dealt die je eerder in een tier V/VI battle verwacht dan in een tier X battle
[afbeelding]
Drama-avond hier. 3k damage, 3 kills op tier8 en dan alsnog verliezen...
Lemming/goldnoob/mongool avond
.
Lemming/goldnoob/mongool avond

hihi, ik speelde met de KV-1 ook met de 122 mm. Zoals al eerder gemeld, ik vind de KV-2 geweldig, maar armor wise is het niet echt fantastsich. head on met een KV-1S win je niet. echter, als je een 1S in de zijkant raakt met die derp shell....one-shot-derp-heaven...DanielWW2 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:41:
Het ook maar weer opgepakt na een broodnodige pauze.
Ik had uit pure frustratie een paar dagen geleden de ubernoobtank, namelijk de KV-1S gekocht. Net weer even wat XP verdient en nu de tweede koepel. Ik speel die met de 122mm omdat dat tenminste werkt. Toen kwam ik alleen twee KV-2's tegen. Beide teams hadden 3x arty. Ik word steeds bestookt en ze missen steeds en aan de andere kant worden de KV-2's behoorlijk geraakt. Uiteindelijk kwamen ze voor me. Ik derp de eerste KV-2 met mijn HE, ontwijk het schot van de tweede, herlaad en derp de tweede ook met HE.![]()
Een KV-2 terug derpen, haha dan heb je een slechte dag als KV-2 bestuurder
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Match van thijsco19 in zijn IS7 
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Op zich een leuk potje, maar die kerel heeft wel ongelofelijk veel schoten gemist/gebounced waar dat niet nodig was.
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Zijn nog wel meer spellen onder de horizon Kaap
Mee eens.BramSd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:55:
Op zich een leuk potje, maar die kerel heeft wel ongelofelijk veel schoten gemist/gebounced waar dat niet nodig was.
@Kyozu
Ik volg je youtube channel al een tijdje met veel plezier, maar vind het jammer dat op 720p de teksten (chat etc) niet/nauwelijks leesbaar zijn. Is het mogelijk om op 1080p op te nemen?
Strix (Skullflame)
ter infoBreaking News! World of Tanks: Xbox 360 Edition zal worden uitgebracht op 12 februari wereldwijd! Free-to-play tankslagen op de Xbox 360 met Xbox Live Gold!
ik gaat eens kijken of dat werkt met een controller.
Brrrr ik heb het 2 keer geprobeerd. De eerste keer toen de beta net gestart was, en de tweede keer afgelopen weekend. De graphics zijn echt verschrikkelijk (om een of andere reden spuit je kanon een soort van gele confettisliert als je schiet), en de gameplay werkt echt clunky. Het is het gewoon allemaal nét niet, maar ik ben natuurlijk ook benieuwd naar de (wellicht positievere) ervaringen van anderenGeckoo schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 17:53:
[...]
ter info![]()
ik gaat eens kijken of dat werkt met een controller.
Dankje!
Betreft de zoom in mod. Ben daar een keer mee begonnen en sindsdien heb ik daar mee leren spelen. Gebruik het vooral als ik echt op weakspots moet mikken en lange afstanden schiet.
Ook let ik sindsdien veel beter op de minimap en ik blijf mijn omgeving in de gaten houden.
Voor de rest heb je wel gelijk
FixedBramSd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:55:
Op zich een leuk potje, maar die kerel hij heeft wel ongelofelijk veel schoten gemist/gebounced waar dat niet nodig was.
Klopt. Iedereen keer als ik dat doe sla ik me bijna voor me kop, elk potje in de IS-7 heb ik wel slechte schoten. Ik moet nog steeds wennen aan die gun. Wel raar omdat ik zo ongeveer zelfde manier speelde als de IS-8 en nog steeds doe met de IS-3 terwijl dat beter gaat.
Al doende leert men. Al mogen ze de accuracy wel iets verbeteren.
[ Voor 15% gewijzigd door thijsco19 op 04-02-2014 18:17 ]
zo ben je geconcentreerd aan het knallen en zie je in de aftiteling ineens dat je een GOT platoon in je team had

In den beginne toen ik streamde deed ik dat op 1080p maar veel kijkers klaagden dat hun breedband het niet aankonden. Teruggegaan naar 720p waar ik tegenwoordig een strakker beeld krijg met de huidige settings en ik denk niet dat ik heel binnenkort weer terug ga naar 1080p. Zal eens wat spelen met replays als ik wat meer tijd heb.mcB schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:50:
[...]
Mee eens.
@Kyozu
Ik volg je youtube channel al een tijdje met veel plezier, maar vind het jammer dat op 720p de teksten (chat etc) niet/nauwelijks leesbaar zijn. Is het mogelijk om op 1080p op te nemen?
Neem natuurlijk mee wat ik vooraf weet maar ook alles wat ik ziethijsco19 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:11:
[...]
Dankje!
Betreft de zoom in mod. Ben daar een keer mee begonnen en sindsdien heb ik daar mee leren spelen. Gebruik het vooral als ik echt op weakspots moet mikken en lange afstanden schiet.
Ook let ik sindsdien veel beter op de minimap en ik blijf mijn omgeving in de gaten houden.
Voor de rest heb je wel gelijk.
Kan er wel het voordeel van in zien maar zelf zou ik het niet erg fijn vinden en het voordeel is nihil.
[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 04-02-2014 20:32 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Eindelijk de E-75 binnen.. mijn eerste T9! 
Gelukkig kon ik direct de gun boven de Tiger2 installeren. Nu nog een betere engine.... en ik was cheap, dus crew@ 75%
Gelukkig kon ik direct de gun boven de Tiger2 installeren. Nu nog een betere engine.... en ik was cheap, dus crew@ 75%
Speel af en toe ook op de testserver, zonder zoom mod dus, en daar merk ik toch wel dat ik niet zonder kan.psychoclown schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:31:
[...]
Neem natuurlijk mee wat ik vooraf weet maar ook alles wat ik zie
Kan er wel het voordeel van in zien maar zelf zou ik het niet erg fijn vinden en het voordeel is nihil.
Zou misschien ook aan me scherm en resolutie kunnen liggen, speel op een vierkant 19 inch scherm met 1280x1024 reso. Dus door in te zoomen kan ik makkelijker en beter zien waar ik mik.
Hehe het is dat je het nog even zei na afloop, anders was het me helemaal ontgaan!TRX schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:20:
zo ben je geconcentreerd aan het knallen en zie je in de aftiteling ineens dat je een GOT platoon in je team had
Ze waren in een platoon en konden er ook om lachen. Kreeg gewoon een compliment. Ondertussen waren alleen nog twee arties over tegen 10 tanks van hun dus verloren maar wel in stijl.ZTeeVeR schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 08:04:
[...]
hihi, ik speelde met de KV-1 ook met de 122 mm. Zoals al eerder gemeld, ik vind de KV-2 geweldig, maar armor wise is het niet echt fantastsich. head on met een KV-1S win je niet. echter, als je een 1S in de zijkant raakt met die derp shell....one-shot-derp-heaven...
Een KV-2 terug derpen, haha dan heb je een slechte dag als KV-2 bestuurder
Ik ben het ook wel met je eens dat het een voordeel geeft. Zal tot op zekere hoogte toch je hitrate verhogen en daarnaast geven deze mods bij extreme zoom het bijeffect van het verdwijnen van bosjes (stukje minder fair imo).thijsco19 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:14:
[...]
Speel af en toe ook op de testserver, zonder zoom mod dus, en daar merk ik toch wel dat ik niet zonder kan.
Zou misschien ook aan me scherm en resolutie kunnen liggen, speel op een vierkant 19 inch scherm met 1280x1024 reso. Dus door in te zoomen kan ik makkelijker en beter zien waar ik mik.
Wat je zou kunnen doen om iig bewust te blijven van je omgeving is een mod te gebruiken icm je zoommod die je elke keer als je op shift drukt om naar sniper te gaan er voor zorgt dat je zoom begint op 2x (de default is dat hij je laatste zoom positie onthoudt waar je last van had in de replay door te ver ingezoomd te beginnen). Je zult dan merken dat je veel bewuster 'inscrolled' en vaak niet eens naar max of zelfs halve zoom gaat.
Zelf speel ik nu weer zonder mods, geeft me toch een beter beeld of het een efficient shot gaat worden, minder tunnel visie en vanwege redenen die kyozu al noemde. Wel op zich een goede mod en één van de mods die ik het meeste mis nu ik weer zonder speel.
Elke keer als ik een A44 raak stopt het ding in volle vaart om in brand uit te breken. Geniale engine heeft ieDivineNL schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:38:
PERFORMANCE: 1.638 ( 79 ) 7.0
61 games? Bleek vanmorgen pas dat we geen school hadden dus best wel heel erg veel wot gespeeld met mijn A44. Heel veel mensen vinden het geen leuke tank maar ik heb er al goed van genoten en gisteren ook al ace tanker op gehaald
Is iemand hier in staat om mij uit te leggen hoe ik wn8 in XVM toevoeg en daarbij ook het kleuren schema erbij verander?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)