GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
ik had plezierBrantje schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:10:
[...]
Paar lekker solo, en een stuk of 5-6 met dutchygames en databeesje =).
Heren bedankt voor de potjes.
Ik heb nu een WN7 van rond de 860, maar ik heb per dag altijd een WN7 van rond de 1600 tot 2100. Dus ik denk dat ik wel richting green ga, hoop ik, ik sta nu nog als oranje in het veldZTeeVeR schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:12:
[...]
yep we zijn niet allemaal paars of blauw zoals de meeste hier, maar dat betekent niet dat je af en toe eens een lolletje kan hebben. Dit was mijn laatste pot van de avond, dus we dachten we doen eens gek.
maar het ging niet echt om het platoon heof om het commentaar op de gameplay want dat had ik zelf al gedaan.....
Lekkere pot! Wel veel 1 hit kills.. (snufsnuf killstealing/effective damage? ;-))Mr_Size schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:03:
Zo, weer ff een lekker avondje geplatooned met p0st en later met Druidfather van GOT. Erg lekkere avond gehad, met flink wat stronk pluton carries
Wins/Battles: 16 (24) (66.7%)
Avg damage : 2.495
Efficiency/WN7: 2.121 / 2.577
Hoogtepunt van de avond, ondanks dat we de pot verloren, was een pot met de M103, waar ik 8 kills had maar dat we toch verloren. Stond nog alleen tegen een arty, ik wist waar hij ongeveer was, maar ik had nog maar 150ish hp. 't was best een spannende pot, dus ik shakete een beetje. Toen ik de arty spotte kreeg ik m'n muis dus ook niet stil genoeg om te aimen en verloren we alsnog
replay
De M103 is een fantastische tier 9. Je kunt hem mijns inziens het beste in platoons gebruiken met een E75/E100 erbij zoals jij doet. Die kan wat hebben terwijl jij elke 8 seconden ieder schot door het pantser heen jaagt! Alleen de tracks zijn erg zwak..
Volgens mij moet je eerst de dokan library files installeren, anders werkt het niet. Heeft iemand de link bij de hand?Boudewijn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:49:
Ik draai al een tijd XVM op WoT maar zie die ratings-kleuren niet terug in het spel. Daarom kende ik het ook niet.
Doe ik wat fout of moet je dat apart ergens aanzetten?
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
De mijne staat ook rond 750 en heb de afgelopen 1000 battles even over de 1000 gespeeld. Nee ik ben niet goed maar dat boeit me niet.SurfBoy schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 07:28:
[...]
Ik heb nu een WN7 van rond de 860, maar ik heb per dag altijd een WN7 van rond de 1600 tot 2100. Dus ik denk dat ik wel richting green ga, hoop ik, ik sta nu nog als oranje in het veld
Wat me wel opvalt is dat als -kennelijk als noob- even laat zien dat je best wel lol in een tank kunt hebben tegen tanks 4 tiers hoger dan jij, je meteen commentaar krijgt over de speelstijl, peleton en dat soort zaken terwijl er al wordt aangegeven dat het daar niet op ging.
Enne Seriouzzz, over failplatoon gesproken, wat dacht je van het peleton van de tegenpartij die wordt afgeslacht door een kv-2.
Kennelijk mag je hier alleen maar posten als je minstens blauwe of paarse stats hebt....
Zo, rant over
BraggersZTeeVeR schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:21:
[...]
Kennelijk mag je hier alleen maar posten als je minstens blauwe of paarse stats hebt....
Zo, rant over
Dit zal nog wel even doorgaan met deze missies. Ik heb gisteren veel tanks met lage damage per schot gespeeld (comet, black prince, t49, kv220) en kreeg sterk het gevoel dat mensen wachten met schieten tot ze zeker zijn van de kill. Vaak had ik 4-5 schoten in een andere tank zitten zonder dat er iemand anders schoot en op het moment dat de tank laag genoeg was boem weg kill.DanielWW2 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:50:
[...]
Mazzelaar, bij mij werden weer wat kills voor mijn neus weggepikt en werd ik weer eens genaaid door RNG![]()
Het is trouwens wel een blijvertje. Ik had echt niet gedacht dat ik deze wou willen houden.
Had trouwens een heerlijke game in de kv220, 7 kills en mijn ace badge. Jammer genoeg 1 tegen 1 van hun laatste TD verloren. Mag niet klagen wij stonden met onze 2 laatste tanks tegen 8 van hen.
Misschien toch maar eens een spall liner kopen. Over het algemeen is HE het enige dat mij in deze tank echt zeer doet.
Iedereen mag hier posten, kleur, skills maken niets uit.ZTeeVeR schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:21:
[...]
De mijne staat ook rond 750 en heb de afgelopen 1000 battles even over de 1000 gespeeld. Nee ik ben niet goed maar dat boeit me niet.
Wat me wel opvalt is dat als -kennelijk als noob- even laat zien dat je best wel lol in een tank kunt hebben tegen tanks 4 tiers hoger dan jij, je meteen commentaar krijgt over de speelstijl, peleton en dat soort zaken terwijl er al wordt aangegeven dat het daar niet op ging.
Enne Seriouzzz, over failplatoon gesproken, wat dacht je van het peleton van de tegenpartij die wordt afgeslacht door een kv-2.
Zo, rant over
Zolang je maar lol in het spelletje hebt.
Ik heb het niet daarom dat ik even een break heb genomen, vermaak mijzelf best met andere games momenteel.
Ghehe ja dat potje was wel echt zenuwslopend! Echt zuur als je dan na zoveel damage gedaan te hebben (samen met z'n 3'en 10.000+ damage) dan nog verliest op een laatste overgebleven GW. PantherMr_Size schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:03:
Zo, weer ff een lekker avondje geplatooned met p0st en later met Druidfather van GOT. Erg lekkere avond gehad, met flink wat stronk pluton carries
Wins/Battles: 16 (24) (66.7%)
Avg damage : 2.495
Efficiency/WN7: 2.121 / 2.577
Hoogtepunt van de avond, ondanks dat we de pot verloren, was een pot met de M103, waar ik 8 kills had maar dat we toch verloren. Stond nog alleen tegen een arty, ik wist waar hij ongeveer was, maar ik had nog maar 150ish hp. 't was best een spannende pot, dus ik shakete een beetje. Toen ik de arty spotte kreeg ik m'n muis dus ook niet stil genoeg om te aimen en verloren we alsnog
replay

Inderdaad veel lol gehad, very stronk pluton much

Haha ja Mr_Size mocht het afmakenRazorbite schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 07:44:
Lekkere pot! Wel veel 1 hit kills.. (snufsnuf killstealing/effective damage? ;-))
De M103 is een fantastische tier 9. Je kunt hem mijns inziens het beste in platoons gebruiken met een E75/E100 erbij zoals jij doet. Die kan wat hebben terwijl jij elke 8 seconden ieder schot door het pantser heen jaagt! Alleen de tracks zijn erg zwak..(8.11 where art thou?)
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Dokan is al tijden niet meer nodigZTeeVeR schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:16:
[...]
Volgens mij moet je eerst de dokan library files installeren, anders werkt het niet. Heeft iemand de link bij de hand?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Klopt maar je moet wel die .xc.sample in xvm map renamen naar .xc omdat het anders niet werkt (of je eigen maken config via de xvm site)wontcachme schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:07:
Dokan is al tijden niet meer nodig
Dat soort verzoeken meld ik standaard als spam.Edmin schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:30:
[...]
Kan vast niet erger zijn dan de Tiger2. En ik kom toch in dezelfde matches terecht
Die jongens van KAAS... elke pot dat ik er eentje tegenkom: 'Nederlanders? Wil je joinen?'
Vermoeiend.
En toch is het gewoon toegestaan.PcDealer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:41:
[...]
Dat soort verzoeken meld ik standaard als spam.
Als ik dat soort reacties als spam moet gaan behandelen heb ik al helemaal te weinig reports, standaard al minstens 5 nodig per sessiePcDealer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:41:
[...]
Dat soort verzoeken meld ik standaard als spam.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik maak lekker zelf uit hoe en of ik speel met mijn WN7 572 (afgelopen twee weken 10% gestegen).oosterhofjf schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:49:
Die xvm is zeer handig. Dan weet je meteen wat voor tegenstander je tegenover je hebt staan. Blijft altijd een gok en dankzij xvm kan je de situatie beter inschatten. Als je rood of oranje bent na 3k games, kan je beter een ander spelletje gaan spelen.
Contradictie t.o.v. je vorige opmerkingen.Fun blijft het belangrijkste.
Ach... in alle gaming sociale platforms zoals forums krijgen betere spelers wat meer respect. Valt hier wel mee, toen ik een paar maanden terug begon kreeg ik gewoon goed advies en aanmoedigingen (niet nodig met zo'n goed spel, maar toch leuk). En er zijn hier nou eenmaal een hoop spelers die echt goed zijn!ZTeeVeR schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:21:
Zo, rant over
Ik zou zeggen... lekker spelen, altijd proberen te winnen, en gewoon het forum gebruiken. Misschien omdat ik wat ouder ben, maar ik heb echt nul komma nul moeite qua zelfvertrouwen of zo met sociale verhoudingen in een game forum. Er komen zat goede tips langs, leuke anecdotes...
Gisteren prachtige Prokhorovka encouter. Hummel (ik) + KV-1S (40health) en een TD (low health) over tegen Grille, KV-1S (2health) en een TD. Klaagt onze heavy "our arty sucks!", want ik had een hoop damage gedaan zonder kills. "no, our arty is really good" sprak de TD tegen. Dank. 1 minuut later: KV-1s zien elkaar in de circel achter de huisjes. "wait" zeg ik nog... maar nee, beide heavies dood en m'n eerste kill. Even later beide TD's dood: arty vs arty...
Dan ben je dus echt compleet hypergespannen want eerste treffer wint. Twee appeltjes die proberen te coachen, en na die opmerkingen wil je natuurlijk heel erg NIET falen. Ik rij de cirkel binnen, Grille moest dus komen. 50m range met een huis ertussen... Ja toen was de grotere gun arc net beslissend. Phew!
Oh ja, helemaal met je eens, en ik leer graag van de betere spelers, daarom ben ik hier ook. Ook ik mag me bij de wat "oudere" garde voegen, maar die opmerking over het noobplatoon viel me even in het verkeerde keelgat.Istrilyin schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:01:
[...]
Ach... in alle gaming sociale platforms zoals forums krijgen betere spelers wat meer respect. Valt hier wel mee, toen ik een paar maanden terug begon kreeg ik gewoon goed advies en aanmoedigingen (niet nodig met zo'n goed spel, maar toch leuk). En er zijn hier nou eenmaal een hoop spelers die echt goed zijn!
Ik zou zeggen... lekker spelen, altijd proberen te winnen, en gewoon het forum gebruiken. Misschien omdat ik wat ouder ben, maar ik heb echt nul komma nul moeite qua zelfvertrouwen of zo met sociale verhoudingen in een game forum. Er komen zat goede tips langs, leuke anecdotes...
Ik mag graag replays kijken, zelf heb ik gewoon te weinig tijd om echt significant beter te worden. (2 kinderen en WoT is geen goede combi
Wat ik wel merk is dat ik steeds meer van de TD lijn aan het afstappen ben, ik speel nu voornamelijk mediums en heavvies, en daar merk ik dat er zeker nog wel wat werk te doen is
Werd er met de opmerking over failplatoon niet bedoeld dat er een platoon met hoge tier en lage tier tanks? Bijv 2 en 6? Die normaal niet bij elkaar in de matchmaking komen. Tenminste, dat is wat ik een failplatoon noem.ZTeeVeR schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:11:
[...]
Oh ja, helemaal met je eens, en ik leer graag van de betere spelers, daarom ben ik hier ook. Ook ik mag me bij de wat "oudere" garde voegen, maar die opmerking over het noobplatoon viel me even in het verkeerde keelgat.
Ik mag graag replays kijken, zelf heb ik gewoon te weinig tijd om echt significant beter te worden. (2 kinderen en WoT is geen goede combi).
Wat ik wel merk is dat ik steeds meer van de TD lijn aan het afstappen ben, ik speel nu voornamelijk mediums en heavvies, en daar merk ik dat er zeker nog wel wat werk te doen is
XBL: Sgt Rik NL
Ondanks dat je op zich gelijk hebt blijft dit wel een teamgame, daar zul je wel aan moeten bijdragen.PcDealer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:53:
[...]
Ik maak lekker zelf uit hoe en of ik speel met mijn WN7
Als jij besluit om met je E-100 achter de artillery te blijven staan, voeg je niets toe aan het team, sterker nog, je maakt het team zelfs behoorlijk zwakker. In zon geval kun je wat mij betreft je "ik bepaal zelf wel wat ik doe "-houding spreekwoordelijk ergens steken waar de zon niet schijnt en je focussen op singeplayer games.
Niet specifiek doelend op jou als persoon trouwens
[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-01-2014 10:22 ]
yep ik was met een tier 6 en 2x tier 8 in een tier 10 match. en raad eens wie top of the team was met 4 kills...daar ging het even om, die KV-2 is gewoon een ontzettend leuk apparaatRik027 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:17:
[...]
Werd er met de opmerking over failplatoon niet bedoeld dat er een platoon met hoge tier en lage tier tanks? Bijv 2 en 6? Die normaal niet bij elkaar in de matchmaking komen. Tenminste, dat is wat ik een failplatoon noem.
maar goed, slowchat over, we gaan weer door!
Probleem ligt precies bij je hit ratio waardoor je average damage ook erg laag is. Als je iets meer moeite doet om raak te schieten zal je WN7 al sterk stijgen. De britste tanks die je veel speelt hebben volgens mij allen een accurate gun dus dat kan het probleem niet zijn. Speel je met 50% crew misschien?PcDealer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:53:
[...]
Ik maak lekker zelf uit hoe en of ik speel met mijn WN7 572 (afgelopen twee weken 10% gestegen).
[...]
Contradictie t.o.v. je vorige opmerkingen.
Voor de rest zit er op z'n minst goede progressie in je stats. Bij sommigen is het een verloren zaak en zie je crap stats met meer dan 10k battles, ... das een ander verhaal.
9 van de 10 keer wordt je in 2 shots weggeblazen of geammoracked. Als je ook een T8 had genomen had je dus in de meeste gevallen meer kunnen doen dan wat je nu hebt gedaan. Uiteindelijk heb je misschien per toeval 4 low hp enemies kunnen afschieten want geef toe 2k damage is nu ook weer niet zo uitzonderlijk in een T10 pot.. Je staat enkel boven aan de XP lijst omdat je als low tier vs high tier meer xp krijgt.ZTeeVeR schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:19:
[...]
yep ik was met een tier 6 en 2x tier 8 in een tier 10 match. en raad eens wie top of the team was met 4 kills...daar ging het even om, die KV-2 is gewoon een ontzettend leuk apparaat.
maar goed, slowchat over, we gaan weer door!
Dus, het zegt meer over het geluk dat je had, dan de kwaliteit van een KV-2
[ Voor 34% gewijzigd door Inrage op 30-01-2014 10:28 ]
Nou... WoT is eigenlijk best goed voor ons. Zoontjes van 6 en 4 hier, spelen tussen 21:30 en 23:00 of zo. Met WoW en GW betekende dat vaak: geen clans, dungeons etc. Maar met WoT kun je gewoon 10 of 15 spelletjes spelen. Schijnt dat wij de doelgroep zijn :-)ZTeeVeR schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:11:
Ik mag graag replays kijken, zelf heb ik gewoon te weinig tijd om echt significant beter te worden. (2 kinderen en WoT is geen goede combi).
Ja, en nu er met 8.11 ook nog hier en daar zichtdekking weg gaat in de maps worden heavies denk ik best goed ten opzichte van TD's. En de rest.Wat ik wel merk is dat ik steeds meer van de TD lijn aan het afstappen ben, ik speel nu voornamelijk mediums en heavvies, en daar merk ik dat er zeker nog wel wat werk te doen is
Zo had ik een WZ-120 in mijn team die besloot om bij de arty te blijven staan... Handig is dat als het een van je toptiers is...Kaap schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:18:
[...]
Ondanks dat je op zich gelijk hebt blijft dit wel een teamgame, daar zul je wel aan moeten bijdragen.
Als jij besluit om met je E-100 achter de artillery te blijven staan, voeg je niets toe aan het team, sterker nog, je maakt het team zelfs behoorlijk zwakker. In zon geval kun je wat mij betreft je "ik bepaal zelf wel wat ik doe "-houding spreekwoordelijk ergens steken waar de zon niet schijnt en je focussen op singeplayer games.
Niet specifiek doelend op jou als persoon trouwens
Mijn beste tactiek is vooralsnog schieten op alle dingen die bewegen. Alleen niet handig als er een teamgenoot voor je langs rijd als je ingezoomd ben. Oops. Sowwy.
Blijven bewegen en alleen je turret uitsteken (kleinste profiel) is altijd een goed idee. Jammer dat ik geen premium portable steen consumable heb om achter te schuilen.
platoon maat met een t95?databeestje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:34:
Ervaring leert mij dat ik wat beter het team op kan vangen met sommige heavies dan met een TD.
Mijn beste tactiek is vooralsnog schieten op alle dingen die bewegen. Alleen niet handig als er een teamgenoot voor je langs rijd als je ingezoomd ben. Oops. Sowwy.
Blijven bewegen en alleen je turret uitsteken (kleinste profiel) is altijd een goed idee. Jammer dat ik geen premium portable steen consumable heb om achter te schuilen.
Die gebruik ik vaak als portable bunker. (ook als ze geen platoon maat zijn)
[ Voor 6% gewijzigd door defiler1974 op 30-01-2014 10:46 ]
Als ik in een t34 rijd hoop ik altijd dat we er eentje in het team hebben. Sta je meteen hulldown. Je kunt er namelijk net overheen schieten.defiler1974 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:45:
[...]
platoon maat met een t95?
Die gebruik ik vaak als portable bunker. (ook als ze geen platoon maat zijn)
Dan gaat vooral platoonen veel helpen.databeestje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:34:
Ervaring leert mij dat ik wat beter het team op kan vangen met sommige heavies dan met een TD.
Communiceren gaat dan heel makkelijk en zo kan je elkaar helpen en verbeteren
Dit zijn dan overigens ook vaak dezelfde die weigeren mee te pushen of het compleet negeren als ze zien dat iemand door pushed. Gewoon staan wachten tot hij dood is en hun misschien weer een schot hebben.
Dat hangt natuurlijk ook van de TD af, zeker als je kijkt naar de nieuwe Duitse lijn (wat toch echt glass guns zijn), kan je beter niet te hard pushen. En ook met sommige heavies kan je beter niet te veel pushen, Tiger I en sommige Fransen. Het is dus situatie afhankelijk en dat wordt niet altijd in dank afgenomen.perpixel schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:01:
Ik heb echt een hele grote hekel aan TD's die ergens naar toe rijden daar blijven staan en dan vervolgens beginnen te schreeuwen hoe kut het team is omdat niks voor ze gespot wordt. Die dingen hebben ook wielen. Als je geen targets hebt dan sta je op de verkeerde plek. Dat ligt dan niet aan het team.
Dit zijn dan overigens ook vaak dezelfde die weigeren mee te pushen of het compleet negeren als ze zien dat iemand door pushed. Gewoon staan wachten tot hij dood is en hun misschien weer een schot hebben.
Dit ligt grotendeels omdat mensen geen idee hebben hoe de mappen zijn en wat ze er kunnen doen.perpixel schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:01:
Ik heb echt een hele grote hekel aan TD's die ergens naar toe rijden daar blijven staan en dan vervolgens beginnen te schreeuwen hoe kut het team is omdat niks voor ze gespot wordt. Die dingen hebben ook wielen. Als je geen targets hebt dan sta je op de verkeerde plek. Dat ligt dan niet aan het team.
Zie vaak genoeg TD's maar ook med's of heavies op plekken waar ze niet thuis horen of geen gebruik maken van de mogelijkheden.
Ik krijg vaak het tegengestelde terug van teammaten omdat ik als TD op plekken op duik die ze dan niet verwachten.
Gedeeltelijk, de bestuurder bepaald dit eerder.Frunz schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:16:
[...]
Dat hangt natuurlijk ook van de TD af, zeker als je kijkt naar de nieuwe Duitse lijn (wat toch echt glass guns zijn), kan je beter niet te hard pushen. En ook met sommige heavies kan je beter niet te veel pushen, Tiger I en sommige Fransen. Het is dus situatie afhankelijk en dat wordt niet altijd in dank afgenomen.
Zelfs met de nieuwe TD lijn kan je meepushen, rijdt maar eens achter een push van med's, heavies aan.
[ Voor 25% gewijzigd door solique op 30-01-2014 11:21 ]
Tja, maar ik zie ook vaak dat een enkele medium tank twee hokjes voor de club uit rijdt, drie heavies tegen komt, en dan nog even een paar keer "help help" roept voordat het onvermijdelijke gebeurt. Ik zeg vaak "plz kamikaze alone" of "juuuuust retreat" in de chat... Geen idee of het gewaardeerd wordt.perpixel schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:01:
<Paprika-excuus-mode>Maar maar maar ik verdedig toch deze flank? Waarom houdt WN7 daar geen rekening mee!perpixel schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:19:
Als je geen targets hebt dan sta je verkeerd.
In het platoon van gisteren hield ik met de T32 op Ensk een Maus en een E-100 tegen in het midden van de stad, ze durfden niet verder, raar eigenlijk. Uiteindelijk werden ze geflankt en werdt het een winst. Totaal 500 dmg gedaan oid, maar 2 tier 10 tanks weg gehouden van het gevecht met een tier 8.Kaap schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:30:
[...]
<Paprika-excuus-mode>Maar maar maar ik verdedig toch deze flank? Waarom houdt WN7 daar geen rekening mee!
Had gister ook een mooi potje waarbij ik mensen tegen hield (met hulp van arty). Ik en een andere E100 gingen naar een berg toe op een sneeuw map (weet de naam niet) maar daar is het altijd heel druk en wij waren nu maar met 2en. Ik vroeg hem niet te ver te pushen aangezien we met 2 waren zodat arty ons kon helpen.
Hij reed toch te ver dood en was in no time dood. Daarna ik alleen nog tegen een Is7, Foch(t10), een medium t9 tank (weet niet meer welke),T10 britse td, E100 en een Maus die was teruggedraaid omdat ze er niet door kwamen. Ik stond namelijk zo dat ik de enemy kon scouten voor arty, soms zelf een schot kon doen maar zij toch steeds bounceden op mij. Kant goed gehouden, alleen de E100 en t10 britse td bleven uiteindelijk leven allebij onder de 300 hp en ik onder de 200. Onze andere kant had ondertussen wel verloren dus ik was over samen met 3 artys.
Ineens kregen de E100 en td heel veel zelfvertrouwen en rushte ze me. Toen kon ik het niet meer tegenhouden en pushten ze samen door samen met een jpzE100 die langs de andere kant kwam. Hun arty was al dood door onze chaffee die ook al dood was maar baalde wel van dit verlies. Dacht eerst dat het een dikke win ging worden tot onze andere kant ook neer ging als vliegen
Tank met een goeie/geweldige gun, maar zeer weinig armor. Bijvoorbeeld de nieuwe Duitse tankdestroyers.DivineNL schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:51:
Wat is een glass canon/gun?
XBL: Sgt Rik NL
Dat je ze niet kunt zien wil niet zeggen dat ze er niet zijn.Kaap schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:30:
[...]
<Paprika-excuus-mode>Maar maar maar ik verdedig toch deze flank? Waarom houdt WN7 daar geen rekening mee!
Vaak genoeg dat ik geen doel heb en toch weet dat er een of meer tanks in de bosjes staan te wachten. Vroeger reed ik dan altijd naar voren. Met het te verwachten retultaat. Het was dan hopen dat mijn team ze neer kon knallen.
Nadeel is dan wel dat ze als eerste op jou schieten. Tenminste, dat heb ik regelmatig in mijn Borsig en Auf Pz4.solique schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:19:
Gedeeltelijk, de bestuurder bepaald dit eerder.
Zelfs met de nieuwe TD lijn kan je meepushen, rijdt maar eens achter een push van med's, heavies aan.
Dan meot ik wel toegeven dat ik het zelfde zou doen..
Vaak wel, al probeer ik zelf een push vanaf een andere hoek te supporten waar mogelijk.Promaxhunter schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:30:
[...]
Nadeel is dan wel dat ze als eerste op jou schieten. Tenminste, dat heb ik regelmatig in mijn Borsig en Auf Pz4.
Dan meot ik wel toegeven dat ik het zelfde zou doen..
Minder kans dat ze op jou schieten en mochten de tegenstanders dit toch gaan doen kan de rest hier gebruik van maken.
Voornaamste gaat wezen op welke map, waar en hoe.
Ik wil nog wel eens flanken met een TD wat niet altijd in dank zal worden afgenomen door de tegenstanders.
en "ik doe altijd op het einde wel veel damage" telt echt niet. Die damage is niks waard. Als je pas op het einde damage doet is dat of het opruimen van restjes of een "last stand". Die potten zijn dus al verloren of gewonnen. Daar heb jij geen invloed op gehad.
Een TD moet winnen door "starvation". Dus doe zoveel damage dat de tegenstanders niet meer kunnen pushen etc. Als je deze damage pas doet als ze al gaan pushen ben je dus te laat en krijg je niet meer genoeg damage gedaan om nog een verschil te maken.
'Pz.Sfl. V' sucessfully purchased. Spent credits: 1.300.000.
Zo... De Nashorn grind afgemaakt en de Sturer Emil gekocht

Oh boy, ik heb de verhalen van die Panzer souffle echt een gewelding ding is *kuch*wsLy schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:43:
Purchased:
'Pz.Sfl. V' sucessfully purchased. Spent credits: 1.300.000.
Zo... De Nashorn grind afgemaakt en de Sturer Emil gekochtMoet zeggen dat de battles lekker gingen vandaag.
[afbeelding]
Word nog feest Cold
Tevens wil je het liefst met tier 8-9 platoonen zodat je genoeg damage kunt doen. In tier 7 potten won ik solo wel het meest maar daar zat ik dikwijls uit mijn neus te eten omdat ik te langzaam was of door het feit dat bijna alles wel two-shot voor je is en je dus weinig aan je trekken zult komen.
Alleen ben je op tier 8/9 zelf geen 2shot?psychoclown schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:06:
Ik vond hem erg leuk maar je moet wel zorgen dat je platooned ben ik op harde wijze achtergekomen.
Tevens wil je het liefst met tier 8-9 platoonen zodat je genoeg damage kunt doen. In tier 7 potten won ik solo wel het meest maar daar zat ik dikwijls uit mijn neus te eten omdat ik te langzaam was of door het feit dat bijna alles wel two-shot voor je is en je dus weinig aan je trekken zult komen.
http://www.waarmaarraar.n...n_op_weg_naar_Europa.html
Unicums zijn dus ook tomaten.
Dat maakt niet uit, in hogere tiers duren de potjes veelal ietsjes langer dan de lagere tiers mede doordat de tanks iets trager zijn (kleine grut in tier 7 matches is veelal sneller dan het 'kleine grut' in tier 8/9 matches) dus heb je sowieso meer kans om damage te doen en meer kansen.Promaxhunter schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:07:
[...]
Alleen ben je op tier 8/9 zelf geen 2shot?
Mijn ervaring was dat ik erg vaak 2,5+k deed in tier 8 en 3+k in tier 9 maar in tier 7 had ik met 2+k al moeite.
Anoniem: 405017
Gelieve bij iemand anders die woorden in de mond te leggen. Waar heb ik precies gezegd dat jij niets mag posten, omdat je blijkbaar een tomaat bent (Ik heb geen idee wat uw stats zijn, heb ik ook geen behoefte aan).ZTeeVeR schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:21:
[...]
Zo, rant over
Blijkbaar weet je gewoon niet wat een failplatoon is, dus hierbij: http://lmgtfy.com/?q=wot+fail+platoon
Het punt is: blijkbaar mag jij wel lol hebben in een tank, ook al neem je bij 13 teamgenoten een deel van de fun weg (want door uw failplatoon heeft uw team eigenlijk 1 tank minder). Als ik in een T10 match zit, ga ik dan blij zijn dat er een T6 heavy tank in mijn team zit? Ik denk het niet, neen.
P.S. dacht jij echt dat ik eerst bij iedereen hun stats ga opzoeken, en indien deze slechter zouden zijn dan de mijne, hen zou uitmaken voor noob? En iedereen die betere stats dan mij heeft noem ik dan een no lifer, zeker?
Dat heb je goed gezienRazorbite schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 07:44:
Lekkere pot! Wel veel 1 hit kills.. (snufsnuf killstealing/effective damage? ;-))
Helemaal mee eens, hoewel ik deze tank ook met gemak solo speel. De gun is heerlijk en met AP kom je bijna overal wel doorheen, zelfs lower plates van IS7's. Heb ook een mooie WR van 67% op deze tank.De M103 is een fantastische tier 9. Je kunt hem mijns inziens het beste in platoons gebruiken met een E75/E100 erbij zoals jij doet. Die kan wat hebben terwijl jij elke 8 seconden ieder schot door het pantser heen jaagt! Alleen de tracks zijn erg zwak..(8.11 where art thou?)
De Conqueror blijft echter mijn favoriete T9 tank, wat is dat toch een beest zeg. Gisteren weer 2 potten rond de 4K dmg en een sloot kills ermee gedaan. Ik heb het idee dat mensen de Conq een beetje onderschatten, want ik mag vaak verbazend lang mijn gang gaan. Dat ervaar ik in tanks als de E100, E75, T29 etc echt anders. Daar ben je toch sneller prio target (van arty), ik vermoed deels door de reputatie van die tanks. Conqueror heeft geloof ik niet zo'n super reputatie, maar dat is denk ik alleen maar in mijn voordeel. Ik heb bijna 70% WR op dat ding en een avg XP van >1000. Als ik de FV215 heb unlocked weet ik zo net nog niet of ik die aanschaf.
De Conq blijft sowieso in mijn garage staan
Dan aan de andere kant is het dit: Je wordt geraakt en meteen ammo rack damaged. Nog voordat je dit kan repareren een tweede schot en dan ontplof je...
Ondertussen pak je dan de KV-1 en dan kan je tanks op 400m snipen want alles gaat perfect raak en alles bounced van je armour af...
Ja ik ben er echt even klaar mee.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mijn winrate en K/D is nog niet wat het moet zijn, maar ik zie duidelijke stijging tov de eerste potjes (nu ca 70 gedaan) Het is een tank die absoluut niet noobproof is, zeker als je van de T29/T32 afkomt en je die speelstijl prettig vind is het flink wennen.Mr_Size schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:44:
[...]
Dat heb je goed gezien![]()
[...]
Helemaal mee eens, hoewel ik deze tank ook met gemak solo speel. De gun is heerlijk en met AP kom je bijna overal wel doorheen, zelfs lower plates van IS7's. Heb ook een mooie WR van 67% op deze tank.
De Conqueror blijft echter mijn favoriete T9 tank, wat is dat toch een beest zeg. Gisteren weer 2 potten rond de 4K dmg en een sloot kills ermee gedaan. Ik heb het idee dat mensen de Conq een beetje onderschatten, want ik mag vaak verbazend lang mijn gang gaan. Dat ervaar ik in tanks als de E100, E75, T29 etc echt anders. Daar ben je toch sneller prio target (van arty), ik vermoed deels door de reputatie van die tanks. Conqueror heeft geloof ik niet zo'n super reputatie, maar dat is denk ik alleen maar in mijn voordeel. Ik heb bijna 70% WR op dat ding en een avg XP van >1000. Als ik de FV215 heb unlocked weet ik zo net nog niet of ik die aanschaf.
De Conq blijft sowieso in mijn garage staan
Ik leg geen woorden in je mond, ik trek een conclusie uit de toon waarin het "op papier" is gezet. Sommige mensen zijn nu eenmaal meer serieus hiermee bezig dan anderen. Dat betekent dat er aan beide kanten een beetje flexibiliteit getoont moet worden. Ja ik verwachtte ook dat ik als t6 afgeslacht zou worden, is het niet door de tegenpartij, dan wel door mijn eigen team. Maar dat gebeurde niet.Anoniem: 405017 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:40:
[...]
Gelieve bij iemand anders die woorden in de mond te leggen. Waar heb ik precies gezegd dat jij niets mag posten, omdat je blijkbaar een tomaat bent (Ik heb geen idee wat uw stats zijn, heb ik ook geen behoefte aan).
Blijkbaar weet je gewoon niet wat een failplatoon is, dus hierbij: http://lmgtfy.com/?q=wot+fail+platoon
Het punt is: blijkbaar mag jij wel lol hebben in een tank, ook al neem je bij 13 teamgenoten een deel van de fun weg (want door uw failplatoon heeft uw team eigenlijk 1 tank minder). Als ik in een T10 match zit, ga ik dan blij zijn dat er een T6 heavy tank in mijn team zit? Ik denk het niet, neen.
P.S. dacht jij echt dat ik eerst bij iedereen hun stats ga opzoeken, en indien deze slechter zouden zijn dan de mijne, hen zou uitmaken voor noob? En iedereen die betere stats dan mij heeft noem ik dan een no lifer, zeker?
Failtplatoon of niet, dat was niet het punt, en toch begin jij er over, dat is het punt dat ik wilde maken...
Ik verwacht ook niet dat je iedereen zijn stats opzoekt, ondanks dat ik de jouwe wel heb opgezocht (me is jealous
Waar het mij om gaat is dat je commentaar geeft op iets waarbij ik al van te voren heb aangegeven me daar bewust van te zijn. Met als doel dit soort dingen te voorkomen. (en ja ik spring er nu zelf ook weer bovenop).
Ik ben het een beetje zat dat er meteen mega veel commentaar wordt gegeven op dit soort zaken. als ik daar behoefte aan heb dan ga ik wel een paar potjes spelen.
Waar het mij om ging is dat je met een KV-2 leuke dingen kan doen. hoe goed of slecht de tank of bestuurder ook is.
case closed....
Knap dat jij uit dat korte zinnetje een toon kan halen. Ik zie alleen als een suggestie om fun te hebben met de KV-2, maar dan wel in platoons met je eigen tier. Aangezien failplatoons heel ergelijk voor mensen die het spel iets serieuzer nemen.ZTeeVeR schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:33:
[...]
Ik leg geen woorden in je mond, ik trek een conclusie uit de toon waarin het "op papier" is gezet. Sommige mensen zijn nu eenmaal meer serieus hiermee bezig dan anderen. Dat betekent dat er aan beide kanten een beetje flexibiliteit getoont moet worden. Ja ik verwachtte ook dat ik als t6 afgeslacht zou worden, is het niet door de tegenpartij, dan wel door mijn eigen team. Maar dat gebeurde niet.
Failtplatoon of niet, dat was niet het punt, en toch begin jij er over, dat is het punt dat ik wilde maken...
In je post met de results van de KV-2 battle staat niets over het aangeven dat je je ervan bewust bent van het feit dat je deel bent van een failplatoon.Ik verwacht ook niet dat je iedereen zijn stats opzoekt, ondanks dat ik de jouwe wel heb opgezocht (me is jealous).
Waar het mij om gaat is dat je commentaar geeft op iets waarbij ik al van te voren heb aangegeven me daar bewust van te zijn. Met als doel dit soort dingen te voorkomen. (en ja ik spring er nu zelf ook weer bovenop).
Ik ben het ook geheel met seriouzz eens dat fail platoons een probleem is en snap eigenlijk niet waarom WarGaming daar niet een restrictie voor heeft. Dat je bijvoorbeeld alleen in battle kan met een platoon waarvan de tanks niet meer dan 1 tier verschillen van elkaar. Dit zou een hoop schelen in battles en reports waarvan ik er al veel te weinig heb.
Op zich valt een kv2 meenemen nog wel mee.SOEFuture schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:45:
[...]
Knap dat jij uit dat korte zinnetje een toon kan halen. Ik zie alleen als een suggestie om fun te hebben met de KV-2, maar dan wel in platoons met je eigen tier. Aangezien failplatoons heel ergelijk voor mensen die het spel iets serieuzer nemen.
[...]
In je post met de results van de KV-2 battle staat niets over het aangeven dat je je ervan bewust bent van het feit dat je deel bent van een failplatoon.
Ik ben het ook geheel met seriouzz eens dat fail platoons een probleem is en snap eigenlijk niet waarom WarGaming daar niet een restrictie voor heeft. Dat je bijvoorbeeld alleen in battle kan met een platoon waarvan de tanks niet meer dan 1 tier verschillen van elkaar. Dit zou een hoop schelen in battles en reports waarvan ik er al veel te weinig heb.
Je moest eens weten hoeveel Siema e100's voor de ''gein'' een loltraktor meenemen.. Ik kan me dan meestal ook niet inhouden en de tier1 'per ongeluk' rammen met mijn 50m of een andere tier 10.
Als het nog redelijke spelers zijn.. ok .. maar een speler die niet weet what the actual fuck hij aan het doen is.. nee bedankt..
Dan zou je wel de battle tier als restrictie moeten gebruiken, anders zou je nooit goed kunnen platoonen met een light tank, aangezien die soms 3 of 4 tiers lager zijn.SOEFuture schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:45:
User, heeft het zin om 1 iemand 5x te reporten of kan je dan beter je 4 reports bewaren voor de 4 daarop volgende potten?
Iemand 5x reporten voor hetzelfde heeft in ieder geval geen zin.skoozie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:10:
[...]
User, heeft het zin om 1 iemand 5x te reporten of kan je dan beter je 4 reports bewaren voor de 4 daarop volgende potten?
Ah dit dusQuantor schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:20:
Dat stond recentelijk op FTR, je kunt beter maar 1x reporten per battle, want anders wordt je als report spammer gezien en werd er minder met de reports gedaan.
Dat was eind april vorig jaar doen ik begon met spelen. 10 deden 0 damage en het was voorbij in 3 minuten.
Ik baal nog steeds dat ik die game niet heb als replay. Gewoon puur goud was het.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, 100% met op een tank zelfs bijna twee skillsInrage schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:24:
[...]
Probleem ligt precies bij je hit ratio waardoor je average damage ook erg laag is. Als je iets meer moeite doet om raak te schieten zal je WN7 al sterk stijgen. De Britse tanks die je veel speelt hebben volgens mij allen een accurate gun dus dat kan het probleem niet zijn. Speel je met 50% crew misschien?
Ik merk dan ook dat mijn rating stijgt. Genoeg Mastery Badges, meer dan een kennis van mij die 800 potjes meer heeft en tegenwoordig op tier IX zit. Average damage is maar 100 meer.Voor de rest zit er op z'n minst goede progressie in je stats.
Ik zie inderdaad vaak users met 10k potjes en een rating die een stuk lager ligt dan die van mij. Ik ben absoluut geen uitzonderlijke speler.Bij sommigen is het een verloren zaak en zie je crap stats met meer dan 10k battles, ... das een ander verhaal.
There can only be one!PcDealer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:04:
users met 10k potjes en een rating die een stuk lager ligt dan die van mij
En ik heb een rating van ~1600.
Humor is trouwens wel weer dat je met een KV-2 behoorlijk ver kan komen in een high-tier match. Die dingen zijn, mits goed gebruikt, absolute monsters. Heb eens een Super Pershing ermee "geoneshot" : HE shell van boven [stond op een heuveltje] op de motor, HE pende, deed direct al iets van 1100-1200 schade, en die speler liet zijn tank maar uitbranden. Met dat schot iig direct motor van hem verwoest, maar waarschijnlijk ook heel wat andere onderdelenZTeeVeR schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:29:
@kv-2 verhaal. Ik dacht dat ik duidelijk had gezegd dat het alleen even ging om de kv-2 als tanks. Niet de game of peleton. Maar goed laat maar even gaan. Seiouzz heeft een punt en ik ben het er mee eens dat dit soort peletons niet moet kunnen. Wellicht mag de max spread niet meer dan 1 tier vershillen? Dat zou een hoop schelen.
Lekker ondergewaardeerd tankje is dat, en gezien hij nu vrij zeldzaam is, weten veel spelers niet hoe ze 'm moeten bestrijden, gevolg: makkelijke kils
KV-5 idem dito, hoevaak mensen op mijn turret gaan schieten is echt lachwekkend.
Ja, ik speel weer een heel klein beetje WoT, vooral met mijn verzameling funtanks: KV-5, KV-2, Panzer 1C en de TOG natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door RobinHood op 30-01-2014 20:22 ]
People as things, that’s where it starts.

Mission: Heavy Lifting
Goal: Achieve any of the following medals: Top Gun, Confederate, Invader, Defender,
Reward: X2 Crew Experience for the battle
Conditions: Random Battles only, you can receive the reward each time you complete the goal.
Special Mission: For Victory We Fight!*
Goal: After achieving a vehicle’s first victory of the day, win a battle with that vehicle!
Reward: X2 experience for the battle
Conditions: Any battle mode. Only battles where you are in the top 10 by basic experience count. You can receive the reward each time you complete the goal.
*This bonus will apply to any vehicle once it has achieved its First Victory of the Day, and the mission will be available from Sunday 2nd February 06:10 until Monday 3rd February 06:00 CET (GMT+1).
- multicore support will not come in 9.0, it will come “when it’s done” and it will support as many cores as you have, Storm notes that only a few people actually wait for this
Blijft een grapjurk, alsof maar een paar mensen multicore support fijn zouden vinden...SehudeKoza schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:30:
Multicore wordt nog verder naar achter gepusht, komt nl. niet in 9.0
[...]
Ik blijf het echt waanzin vinden dat een spel als WoT [grafisch nou niet echt joepie] op max op fullHD nog niet over de 60fps te krijgen is. Ik zag laatst een benchmark waar i5'jes misschien iets van 45 haalden op ultra.
Leuk voorbeeldje: CPU is een 1100T, GPU een HD5870 en resolutie 1280X1024 [voor WoT zelfs iets minder, want die speel ik windowed]
WoT: alles boven de 40fps is al geweldig, en zeldzaam. Ik heb dan volgens mij alles op max staan. Grafisch: behoorlijk knudde.
War Thunder: alles op max, clouds op movie en terrainsettings wel laag [want, niet nodig]: Als ik onder de 60fps komt, is dat vreemd. Grafisch: bijna prachtig te noemen.
De engine van WoT is gewoon echt te oud. Mijn videokaart vreet uit zijn neus, en maar 1 CPU core wordt echt gebruikt. Het resultaat is een spel wat zelfs op deze lage resolutie niet echt soepel speelt, en verre van mooi is.
Een World of Tanks, maar dan met de engine van War Thunder, wat zou dat gaaf zijn, oh, wacht, War Thunder krijgt ook tanks
Gelukkig is de gameplay van War Thunder Ground Forces niet zwaar ruk.VasZaitsev schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:41:
Een World of Tanks, maar dan met de engine van War Thunder, wat zou dat gaaf zijn, oh, wacht, War Thunder krijgt ook tanks
Oh wacht...
Gelukkig is de gameplay van WoT ook ronduit geweldigUser schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:56:
[...]
Gelukkig is de gameplay van War Thunder Ground Forces niet zwaar ruk.
Oh wacht...
Zoiets als een [vierkant] rendergrid:
699m: now you see me!
700m: now you don't!
RNG is ook zo leuk. Alsof er zulke grote verschillen in shells zitten. In Russische shells misschien, maar in Amerikaanse en Duitse dus niet.
Het spotting systeem is ook heel interessant. Gelukkig kwam er geen rook uit tanks uit WOII die op een paar honderd meter zichtbaar moet zijn geweest.
De afstanden ook. Lekker 30 tankjes op 1 vierkante kilometer laten rondcrossen, tanks die in de echte wereld elkaar op kilometers afstand bestookten. Hell, kills maken op 700m afstand is in WoT in de meeste tanks vrij moeilijk, in WT kun je op 700m redelijk makkelijk kills maken.
Verder zit de ground forces-ding van WT nog in een soort van closed beta, heel mooi te vergelijken dus met een spel wat al iets van 3 jaar uit beta is.
Ik wil gewoon mijn 8.8cm L/56 of mijn 7.5cm L/70 en T-34's afschieten. IS-2 ben ik niet bang voor met een van die kanonnen als ze presteren zoals het hoort.
De 113 had weer niet bepaald geluk met de teams en met de 50 100 had ik zelf een stomme fout gemaakt in een tier 10 match (na wat ongeluk). Helaas had ik ondanks de damage en victories dus niet echt een top sessie
Wij hebben de 3e plek bereikt, beetje een screw-up op Siegfried Line waardoor we opgesplitst waren, en aangenaam verrast door hun non-autoloader setup (2 teams die dat deden deze keer).psychoclown schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:20:
Paar potjes kunnen doen voor en na de fail in 3v3 maar de games waren niet joepie te noemen.
De 113 had weer niet bepaald geluk met de teams en met de 50 100 had ik zelf een stomme fout gemaakt in een tier 10 match (na wat ongeluk). Helaas had ik ondanks de damage en victories dus niet echt een top sessie
Tevens maar weer eens in 2 tickets een nieuwe reactie geplaatst... vorige week de tickets reopened omdat we ons goud van 22 en 29 december nog steeds niet hebben gekregen. Vandaag een reactie geplaatst omdat de admins gewoon niets van zich laten horen of ze actie ondernomen hebben of niet... Ik hoorde laatst dat jullie ook zaten te wachten, is het bij jullie al binnen?
Klopt, van numero 2 krijgen wij nog wat te horen van het Adminhoofd en vorige week van 3 tickets eindelijk binnen gehad. Die van vorige week is daarentegen nog wel in behandeling.
Ja dat ben ik met je eens. Hier een i7 2620m, gt550m en 6gb en ik daar geloof ik low settings en haal daar 60fps mee. Als ik maar iets naar boven ga, dan zakt het hele zwikkie in en ik kan nu al een kopje koffie warmhouden bij de fan outtake van mijn laptop.
Aan de andere kant, ik vind met WoT de graphics minder interessant omdat de gameplay zo ontzettend leuk is. Ik neem mindere graphics dan op de koop toe. En het ziet er ook weer niet afschuwelijk uit. (om deze reden heb ik bijvoorbeeld ook Diablo 2 tot in den treuren gespeeld).
Warthunder heb ik ook eventjes gespeeld, en de graphics daar zijn inderdaad een stuk mooier, maar op de een of andere manier vind ik de gameplay en de manier waarop de menu's en garage zijn opgebouwd niet fijn, wellicht een kwestie van gewenning.
Meer eye candy zou echt fijn zijn, en ik geloof dat de bigworld engine dat kan/gaat leveren? Maar zonder multicore support denk ik niet dat veel mensen er gebruik van kunnen maken....
Als je een boompje meer gedetailleerd wil zien dan kijk je maar uit het raam. :-)
"Want realism? Join the army"Istrilyin schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:32:
Gameplay >>> Graphics.
Als je een boompje meer gedetailleerd wil zien dan kijk je maar uit het raam. :-)
Je hebt duidelijk geen War Thunder Ground Forces gespeeld...DanielWW2 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:59:
Nou WoT is ook weer hatelijk. Speel je met een Duitse tank en mis, mis, bs mis, bs afketser. We hebben het hier trouwens over de 8.8cm L/71 in verschillende varianten van T6 tot T8 tanks. Je weet wel, dat monster dat met een fatsoenlijke bemanning op 3km+ nog T-34's en M4 Shermans afslachten. Dan zou je toch wat mogen verwachten met een paar honderd meter tegen iets mer iets meer pantser...
Dan aan de andere kant is het dit: Je wordt geraakt en meteen ammo rack damaged. Nog voordat je dit kan repareren een tweede schot en dan ontplof je...
Ondertussen pak je dan de KV-1 en dan kan je tanks op 400m snipen want alles gaat perfect raak en alles bounced van je armour af...
"The Public Test is currently unavailable. Due to unexpected difficulties, the Test Server will be available January 31"

Verkeerde server: The public test server is currently closed.

[ Voor 15% gewijzigd door J0rn op 31-01-2014 10:15 ]
War Thunder Ground Forces is RAAARRRRUser schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:41:
Je hebt duidelijk geen War Thunder Ground Forces gespeeld...
Je tanks bewegen gek, op een of andere manier kun je met vrijwel elke tank driften, als je beschoten wordt weet je niet precies hoeveel HP je nog over hebt, de interface is star en niet handig, de minimap is super klein.
De graphics zijn dan wel weer om je vingers bij af te likken, maar WT:GF is (nog) niet mijn ding...
Vind de graphics nu eigenlijk al voldoende.. maar het zou voor mij het spel wel leuker worden als het grafisch beter word. Denk alleen dat andere mensen dan weer gaan 'zeuren' dat het spel te zwaar word voor hun pc's.
Graphics zijn goed, maar ik zie liever dat ze alles een beetje meer 'war-torn' gaan maken. Nu heb ik het gevoel dat ik in een map met doodse pixels rij. Hoewel Ruinberg on Fire al een heel stuk beter is!Promaxhunter schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:29:
[...]
Vind de graphics nu eigenlijk al voldoende.. maar het zou voor mij het spel wel leuker worden als het grafisch beter word. Denk alleen dat andere mensen dan weer gaan 'zeuren' dat het spel te zwaar word voor hun pc's.
My thoughts exactly. Mijn hexacore (met HT) op 4.2GHz is ook de bottleneck bij mij. Voor grafisch geweld heb ik een MSI GTX 780 Gaming.dramborleg schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:33:
Het enige waar ik mij aan stoor is dat een AMD CPU van 2 jaar oud de bottleneck vormt voor het spel. Ik heb een AMD Phenom x4 met een HD5870. Graphics op standard en low instellingen, 40 fps. Een vriend heeft een i7 920 en een HD5850 en kan volledig max graphics draaien. Fix your engine WG!
Wohoo voor 70 fps...
Paar patches terug en met een overclockte 670 haalde ik de 127 fps, wat schijnbaar de max van de engine is. Ligt óf aan de drivers, óf aan WG. Hoewel ik claim dat ze beide falen.
Ik ben benieuwd wanneer deze engine in de game komt.
Same here met mijn Hexacore (i7 4930k) is ook duidelijk de bottleneck..User schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:37:
[...]
Graphics zijn goed, maar ik zie liever dat ze alles een beetje meer 'war-torn' gaan maken. Nu heb ik het gevoel dat ik in een map met doodse pixels rij. Hoewel Ruinberg on Fire al een heel stuk beter is!
[...]
My thoughts exactly. Mijn hexacore (met HT) op 4.2GHz is ook de bottleneck bij mij. Voor grafisch geweld heb ik een MSI GTX 780 Gaming.
Wohoo voor 70 fps...
Paar patches terug en met een overclockte 670 haalde ik de 127 fps, wat schijnbaar de max van de engine is. Ligt óf aan de drivers, óf aan WG. Hoewel ik claim dat ze beide falen.
Zal het alleen altijd blijven met mn 2 titans..
Ik heb een overgeclockte GTX 760. Haal >60 fps in Crysis 3 maar in WoT zo rond de 45Promaxhunter schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:45:
[...]
Same here met mijn Hexacore (i7 4930k) is ook duidelijk de bottleneck..
Och wat heet bottleneck? zolang het maar boven de 15/20 fps zit heb je al een vloeiende omgeving. met mijn 6 jaar oude proc (Q9550 + HD7850) haal ik meestel 35/55 fps@1080x1920en is meer dan voldoende. wat lastiger is lag, waar je tank opeens al tegen een rotsblok aanstaat omdat hij je input niet (op tijd) gepakt heeft.Promaxhunter schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:45:
[...]
Same here met mijn Hexacore (i7 4930k) is ook duidelijk de bottleneck..
Heb het ook wel eens op mijn werklaptop gespeeld met +/-9fps@1200x1920 (arty is dan wel aan te raden)
In plaats van fps verbetering zou ik liever gameplay verbeteringen zien, bijvoorbeeld dat die 30 seconden countdown voor de battle gehalveerd werd, en de chat nog een tijdje aan na afloop van de battles.
Zodat er nog meer shitpoasts komen? No thanks.Istrilyin schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:05:
en de chat nog een tijdje aan na afloop van de battles.
Ik moet af en toe mijn frustratie wel kwijt. Dat kan ik helaas niet in de 5 seconde die je nog hebt zodra de battle klaar isUser schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:08:
[...]
Zodat er nog meer shitpoasts komen? No thanks.
Edit: op de reactie hieronder, ik ga er eigenlijk van uit dat iedereen op HD of 1920x1200 gamed tenzij anders aangegeven
[ Voor 29% gewijzigd door Sajuuk op 31-01-2014 11:27 ]
Leen even je reactie Sajuuk dus dit is niet persoonlijk tegen jou gericht.Sajuuk schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:18:
Ik heb hier een I5 4670k op 4.2ghz en een overgeclockte gtx 570 en ik haal meestal rond de 70 fps met alle settings op max. Mijn videokaart wordt wel volledig belast tijdens een optje WOT.
Allemaal leuk die posts over framerates en systemen en max settings maar we hebben er helemaal niks aan. Zolang mensen er niet bij zetten op welke resolutie ze draaien kunnen we het nergens mee vergelijken want er zit nogal een verschil of je draait op 4K of op 800x600.
Nu vind ik het helemaal niet erg om die posts te lezen, vind het zelf best interessant alleen zonder de juiste informatie kan ik er niks mee en dat frustreert dus vandaar deze "rant" en misschien dat mensen in het vervolg wel wat meer informatie geven zodat het ook nog bruikbaar wordt
I know assumption is the mother of all fuck ups maar ik ga er van uit dat iedereen op 1080p speelt of close to?yrosma schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:25:
[...]
Leen even je reactie Sajuuk dus dit is niet persoonlijk tegen jou gericht.
Allemaal leuk die posts over framerates en systemen en max settings maar we hebben er helemaal niks aan. Zolang mensen er niet bij zetten op welke resolutie ze draaien kunnen we het nergens mee vergelijken want er zit nogal een verschil of je draait op 4K of op 800x600.
Nu vind ik het helemaal niet erg om die posts te lezen, vind het zelf best interessant alleen zonder de juiste informatie kan ik er niks mee en dat frustreert dus vandaar deze "rant" en misschien dat mensen in het vervolg wel wat meer informatie geven zodat het ook nog bruikbaar wordt
Daar ging ik ook vanuit ja, ik heb ondertussen mijn reactie aangepastPromaxhunter schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:41:
I know assumption is the mother of all fuck ups maar ik ga er van uit dat iedereen op 1080p speelt of close to?
Je bent toch niet verplicht te in de chat te blijven hangen?User schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:08:
[...]
Zodat er nog meer shitpoasts komen? No thanks.
Kijk... Een ander leuk spel in een andere categorie is het oude bordspel "GO". Ik was altijd gewend om na een match nog wat analyse te doen, mits met een leuke tegenstander en/of toeschouwers. Gewoon door de zetten lopen, commentaar heen en weer en zo... Echt een toevoeging als je door een GoT match zou kunnen terug lopen, en een Unicum duidelijk zou kunnen maken waar je de fout in ging.
In mijn omgeving valt dat best tegen en ik ben al te vaak tegen de assumption muur angelopen hehe.Promaxhunter schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:41:
[...]
I know assumption is the mother of all fuck ups maar ik ga er van uit dat iedereen op 1080p speelt of close to?
Lol en de twee mensen die op mijn opmerking reageren hebben al een adnere assumption. Ok wel maar eentje met weinig impact
Kan er ook niet echt wakker van liggen maar het is vaker maar een kleine moeite en maakt het vergelijken net wat makkelijker/beter. Maar dat is just my 2 cents.
Even weer OT.
Wat denken de mensen hier wat de impact is van de komende TD nerf? Persoonlijk ben ik er wel happy mee omdat ik vooral een medium speler ben als speel ik nagenoeg alles. Maar ik verwacht eigenlijk helemaal niet zoveel verschil als de patch er eenmaal is in manier van spelen. Alleen in de TDs zelf dat je wat meer moet bewegen maar niet in de speelwijze van de rest van de tanks.
Dit topic is gesloten.
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)