Maar je kunt ze ook los kopenskoozie schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 07:39:
[...]
zitten vaak rode, gele en groene paprika's in een netje...
Maar als je blauwe of paarse paprika's tegenkomt, zijn die best wel uniek. Conclusie: Ook unicums zijn paprika'sskoozie schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 07:39:
[...]
zitten vaak rode, gele en groene paprika's in een netje...
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Kan ik deze post een +1 geven?atticus182 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:22:
[...]
Maar als je blauwe of paarse paprika's tegenkomt, zijn die best wel uniek. Conclusie: Ook unicums zijn paprika's
Ik ben wel groen maar vraag me af en toe af hoe ik dat voor elkaar krijg / heb gekregen, kleuren zeggen ook niet alles...
Ik heb een keer gelezen dat je op zich als groene speler niet veel verschilt van een blauwe/paarse (weet de link niet meer). Je kent de technieken, maps, weakspots, alleen ben je nog niet consistent in het uitvoeren. Dus dat is dan logisch dat je je "af en toe" af vraagt hoe je dat hebt verkregen._Z3 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:16:
Ik ben wel groen maar vraag me af en toe af hoe ik dat voor elkaar krijg / heb gekregen, kleuren zeggen ook niet alles...
Gister had ik hetzelfde in platoon, soms liep het heel lekker, en soms gewoon stomme fouten en snel dood.
Klopt wel denk ik, gisteren 2x top gun achter elkaar. Maar ook soms potjes dat je binnen een minuut ge-one shot bent. En die slechte potten blijven wat beter hangen.Frunz schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:22:
[...]
Ik heb een keer gelezen dat je op zich als groene speler niet veel verschilt van een blauwe/paarse (weet de link niet meer). Je kent de technieken, maps, weakspots, alleen ben je nog niet consistent in het uitvoeren. Dus dat is dan logisch dat je je "af en toe" af vraagt hoe je dat hebt verkregen.
Gister had ik hetzelfde in platoon, soms liep het heel lekker, en soms gewoon stomme fouten en snel dood.
Belangrijkste is dat je er zelf plezier in hebt. Nu met de killsteal missies is mijn WN7 voor die dag vaak paars maar dan speel ik dus ook echt met tanks waarbij de kans dat ik de kill kan pakken groter is, maar dat is voor mij niet de leukste manier van spelen._Z3 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:16:
Het nadeel is, als je te lang 'groen' bent is het vrij lastig om ooit nog een unicum te worden.
Ik heb nu 17k battles gedaan en zit op 1575 wn7. Alleen mijn wn7 van de laaste 30 dagen is 2.3k. Het gaat wel omhoog, alleen gaat dit tergend langzaam
Ik heb nu 17k battles gedaan en zit op 1575 wn7. Alleen mijn wn7 van de laaste 30 dagen is 2.3k. Het gaat wel omhoog, alleen gaat dit tergend langzaam
aan de andere kant ook een voordeel. Je wordt soms gruwelijk onderschat. Denken dat je op 1575 zit, maar stiekem op 2300 presteert.Promaxhunter schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:55:
Het nadeel is, als je te lang 'groen' bent is het vrij lastig om ooit nog een unicum te worden.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Alleen zit ie elke match met z´n 1575 zo ongeveer al standaard in de top 3 van beste spelersBean77 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:57:
[...]
aan de andere kant ook een voordeel. Je wordt soms gruwelijk onderschat. Denken dat je op 1575 zit, maar stiekem op 2300 presteert.
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Dat is nog waar ook..Grouchy schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:06:
[...]
Alleen zit ie elke match met z´n 1575 zo ongeveer al standaard in de top 3 van beste spelers
Stronk tier10's met 5xx ~ 7xx wn7
Of paars omdat ze rekening houden met je groeiAcXeller schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:57:
En tegen de tijd dat je dan eindelijk blauw bent geworden komt WN9 uit waardoor je weer groen bent
Gisteren wel weer een lekker dag je gehad, E50 won redelijk veel en met de Chi-Re won ik alles. Blijft een grappig tankje die Chi-Re, groot, langzaam, geen armor en dezelfde gun als de tier 6. Gelukkig is die gun wel een 3 shots autoloader.
Shuttle st20g5
Kleuren zeggen idd niet alles. Ik heb nog redelijk te lijden van het feit dat mijn begin met WOT niet echt fantastisch was. Ik ben zeker geen mega goede speler, maar de afgelopen 1000 potjes ligt mijn WN8 rond de 1000, en xvm geeft netjes mijn gemiddelde van 677 aan..... niet dat beide om over naar huis te schrijven zijn, een factor 1,5 verschil zegt toch wel iets.Bean77 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:57:
[...]
aan de andere kant ook een voordeel. Je wordt soms gruwelijk onderschat. Denken dat je op 1575 zit, maar stiekem op 2300 presteert.
Daar waar het aantal matches boven de 2k ligt en de eff onder 400, daar maak ik me dan wel zorgen over
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Ach, ik verwacht grote springen in mijn WN7 als ik over een paar dagen de E-75 heb. Vanochtend een uur lang zitten headdesken omdat ik met de Tiger2 constant in T10 matches terecht kom. Bouncen op de achterkant van een Foch155
E-75Edmin schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:28:
Ach, ik verwacht grote springen in mijn WN7 als ik over een paar dagen de E-75 heb. Vanochtend een uur lang zitten headdesken omdat ik met de Tiger2 constant in T10 matches terecht kom. Bouncen op de achterkant van een Foch155

Heerlijke allround Heavy!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Verwijderd
Ach T29 bouncen op de zijkant van een hummelEdmin schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:28:

Ik denk dat je daar aan het begin nog lelijk op verkijkt, of je moet hem meteen met free xp full-ops maken.Edmin schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:28:
Ik vond de E75 stock echt een crime...
Kleuren zeggen helemaal niks. Mijn rating is ook "blauw", maar speel al zeker een week maar net op 1200 als ik geluk heb. Voel me een beetje over gewaardeerd op het moment
Wij zijn de aubergines onder de WoT spelersatticus182 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:22:
[...]
Maar als je blauwe of paarse paprika's tegenkomt, zijn die best wel uniek. Conclusie: Ook unicums zijn paprika's
Schrale troost, je gaat alsnog harder omhoog als je gemiddelde WN7 lager ligt maar wel recent hoog scoort. Ik moet echt 2500+ scoren recent wil ik echt snel stijgenPromaxhunter schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:55:
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Je bent iets minder aan het statpadden dusperpixel schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:31:
Kleuren zeggen helemaal niks. Mijn rating is ook "blauw", maar speel al zeker een week maar net op 1200 als ik geluk heb. Voel me een beetje over gewaardeerd op het moment
Die xvm is zeer handig. Dan weet je meteen wat voor tegenstander je tegenover je hebt staan. Blijft altijd een gok en dankzij xvm kan je de situatie beter inschatten. Als je rood of oranje bent na 3k games, kan je beter een ander spelletje gaan spelen. Of je moet ineens het licht hebben gezien en een flinke verbetering laten afgelopen tijd. Fun blijft het belangrijkste.
Perfect zou zijn als je vanaf het begin weet wat je moet doen en dan zal je mooie scores halen. Echter zit je dan nog steeds met slechte crew en vaak stock tanks. Probeer maar eens unicum te worden in een stock M3 lee
ain't gonna happen
Bizarre dag vandaag trouwens. Vrijwel elke pot dikke winst of dik verlies. Zo een beetje elke game eindigt in 15-1 of 1-15. Zojuist een tier X pot met de ST-1 en stond 1 vs 1 met een E-100. Tank telkens onder de goede hoek neerzetten en geen centje damage ontvangen. Helaas werd ik na 4 minuten omringd door 12 andere tanks. Echte lol pots waar de helft van de tier X 0 damage weet te doen.
Perfect zou zijn als je vanaf het begin weet wat je moet doen en dan zal je mooie scores halen. Echter zit je dan nog steeds met slechte crew en vaak stock tanks. Probeer maar eens unicum te worden in een stock M3 lee
Bizarre dag vandaag trouwens. Vrijwel elke pot dikke winst of dik verlies. Zo een beetje elke game eindigt in 15-1 of 1-15. Zojuist een tier X pot met de ST-1 en stond 1 vs 1 met een E-100. Tank telkens onder de goede hoek neerzetten en geen centje damage ontvangen. Helaas werd ik na 4 minuten omringd door 12 andere tanks. Echte lol pots waar de helft van de tier X 0 damage weet te doen.
Verwijderd
WN8 van 1800+, groen dus. Maar zit gemiddeld op 2300+ in laatste 1000. Wat weer paars is...
Toen ik net begon met spelen veel 0dmg battles gehad. Verliet gewoon een battle als het me niet aanstond en het dus zonde van mn tijd vond
Toen ik net begon met spelen veel 0dmg battles gehad. Verliet gewoon een battle als het me niet aanstond en het dus zonde van mn tijd vond
Ik denk dat mijn recente overstap naar mediums mij een beetje zwaar valt. Waar ik eerder veel heavies speelde ben ik nu alleen nog maar 3 medium lijnen aan het doen.
Voor mijn gevoel ben ik nog te agressief met mediums, maar ik ben gewoon geen speler die lang kan wachten
Voor mijn gevoel ben ik nog te agressief met mediums, maar ik ben gewoon geen speler die lang kan wachten
Dat heb ik ook nog een beetje, ben nu bezig in mijn Pershing. Waar de snelheid en agressief spelen in de M4 en Cromwell nog goed uitpakken, moet ik wat voorzichtiger spelen in die tank. De T20 was ik niet echt goed in, vond ik ook niet een heel leuk tankje om te spelen, daarin was agressie ook niet echt belonend. De Pershing vind ik tot nu toe best lekker spelen, blijf alleen te vaak vooraan hangen terwijl ik best wat vaker achter de linie kan blijven.perpixel schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:53:
Ik denk dat mijn recente overstap naar mediums mij een beetje zwaar valt. Waar ik eerder veel heavies speelde ben ik nu alleen nog maar 3 medium lijnen aan het doen.
XBL: Sgt Rik NL
Je WN8 gaat wel hard... 20.984 WN8 in de laatste 7 dagen. Bugje zeker?psychoclown schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:37:
[...]
Schrale troost, je gaat alsnog harder omhoog als je gemiddelde WN7 lager ligt maar wel recent hoog scoort. Ik moet echt 2500+ scoren recent wil ik echt snel stijgen
Zal wel weer een tanklist update zijn geweest waardoor een tank die hij veel gespeeld heeft wat milder is beoordeeld
Dat zie je bij wat meer mensen.perpixel schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:05:
Zal wel weer een tanklist update zijn geweest waardoor een tank die hij veel gespeeld heeft wat milder is beoordeeld
Dit komt door de M6A2E1. Tenminste.. Iedereen die meer dan 20k wn8 hebben, heeft deze tank gespeeld.
Dont tell me you guys abused some bug
*kuch* na 4.5k battles.oosterhofjf schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:49:
Die xvm is zeer handig. Dan weet je meteen wat voor tegenstander je tegenover je hebt staan. Blijft altijd een gok en dankzij xvm kan je de situatie beter inschatten. Als je rood of oranje bent na 3k games, kan je beter een ander spelletje gaan spelen. Of je moet ineens het licht hebben gezien en een flinke verbetering laten afgelopen tijd. Fun blijft het belangrijkste.
Een van de redenen was dat ik heel erg slecht ging was o.a. altijd de gratis 50% crew training nam, later ben ik overgestapt naar de 75% crew voor credits, dat maakte al zo'n gigantisch verschil. Eigenlijk kan ik stellen dat het sinds die tijd ineens beter ging.
Ook meteen de gewoonte gemaakt voor het aanschaffen en installeren van modules op de tank, gld, rammer, vents e.d. alswel meenemen van first aid kit e.d.
De crew training maakt echt heel veel uit voor mijn gevoel, dat lampje (letterlijk) kwam pas met 6th sense op de Chaffee, de eerste tank met 100% crew en een perk en skills. Sindsdien ga ik heel anders met de uitrusting van tanks om, en dat maakt zoveel impact.
WG is aan het kloten met de API. Soms zitten de M6A2E1 enzo er wel in, een week later weer niet. Kan de stats nogal verkloten.Promaxhunter schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:09:
[...]
Dat zie je bij wat meer mensen.
Dit komt door de M6A2E1. Tenminste.. Iedereen die meer dan 20k wn8 hebben, heeft deze tank gespeeld.
Helemaal mee eens, sinds mijn 100% crew en equipment op matilda merk ik pas wat het verschil werkelijk is!databeestje schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:13:
[...]
*kuch* na 4.5k battles.
Een van de redenen was dat ik heel erg slecht ging was o.a. altijd de gratis 50% crew training nam, later ben ik overgestapt naar de 75% crew voor credits, dat maakte al zo'n gigantisch verschil. Eigenlijk kan ik stellen dat het sinds die tijd ineens beter ging.
Ook meteen de gewoonte gemaakt voor het aanschaffen en installeren van modules op de tank, gld, rammer, vents e.d. alswel meenemen van first aid kit e.d.
De crew training maakt echt heel veel uit voor mijn gevoel, dat lampje (letterlijk) kwam pas met 6th sense op de Chaffee, de eerste tank met 100% crew en een perk en skills. Sindsdien ga ik heel anders met de uitrusting van tanks om, en dat maakt zoveel impact.
De WN7/8 rating ligt ook enorm aan je activieiten in battles. rij je head-on naar de tegenstanders, leef je lang en doe je veel dmg schiet je rating omhoog. Ben je van afstand aan het snipen, dan zal het heel lang duren voordat die rating omhoog gaat.
Rushen is niet altijd de oplossing.patrickos85 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:25:
De WN7/8 rating ligt ook enorm aan je activieiten in battles. rij je head-on naar de tegenstanders, leef je lang en doe je veel dmg schiet je rating omhoog. Ben je van afstand aan het snipen, dan zal het heel lang duren voordat die rating omhoog gaat.
Ik heb genoeg van die teams die rushen als een 'Siema kto pl' en binnen 3minuten dood zijn.
Je kan dan meestal niets anders dan terugtrekken, snipen en proberen nog wat damage en kills te halen.
Dat is een rare vergelijking om te trekken. Je rating heeft niets te maken met de afgelegde kilometers. Je moet gewoon damage doen. Dat is de belangrijkste factor van je WN8 stats. Dat wordt overigens wel gewogen tegen de verwachte damage voor die tank. Volgens mij wordt ook meegewogen hoe lang je in leven was, maar dat weet ik niet precies.patrickos85 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:25:
Hoe ook: of je nu gaat snipen of brawlen, het gaat erom dat je damage doet.
Met GOED snipen kun je ook aardig scoren hoor, mijn WN8 is over de laatste plm 400 potjes 2500. Dat is alleen met de stug III, uiteraard met alle toeters en bellen en inmiddels 4 crewskills. Op sommige maps kun je juist als TD veel dmg/kills maken. Daar komt bij dat ik veel 'punten' scoor met spotten en detracken. Consistentie is het toverwoord, zorgen dat je zo min mogelijk 'domme' dingen doet, in leven blijft en je bijdrage levert aan het team.patrickos85 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:25:
Ik kom alleen op Himmelsdorf niet lekker uit de verf, ik voel me daar erg kwetsbaar. Daarnaast vind ik het nog altijd lastig in te schatten wanneer ik moet gaan 'pushen'. Aan de ene kant leg je meer druk op de vijand en ondersteun je je aanvallende maatjes, aan de andere kant moet 'iemand' het fort bewaken. Dit levert nogal eens een 'had ik maar...' momentje op.
Hmmm... Ben voor de A43 aan het (+ alles wat er na komt ofc.), maar heb er nog niet veel positieve dingen over gehoord.
Wat zijn jullie meningen over die tree?
ben ik ook wel benieuwd naar. Ben bezig voor credits om de a44 te kopen, maar ben wel benieuwd naar de ervaringen van deze tree (niet dat het mij weerhoudt, maar ben benieuwd wat ik kan verwachten).DivineNL schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:42:
Hmmm... Ben voor de A43 aan het (+ alles wat er na komt ofc.), maar heb er nog niet veel positieve dingen over gehoord.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik wil jouw mening wel horen over de A-43 dan, die kan ik waarschijnlijk vanavond unlockenBean77 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:50:
[...]
ben ik ook wel benieuwd naar. Ben bezig voor credits om de a44 te kopen, maar ben wel benieuwd naar de ervaringen van deze tree (niet dat het mij weerhoudt, maar ben benieuwd wat ik kan verwachten).
Inrage schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:03:
[...]
Je WN8 gaat wel hard... 20.984 WN8 in de laatste 7 dagen. Bugje zeker?
Ik heb de tank al lang niet meer aangeraakt (staat ook niet meer in mijn garage, al twijfel ik nog steeds of ik hem, for the sake of it, terug wil hebben), komt gewoon door mijn awesome skillsPromaxhunter schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:09:
[...]
Dat zie je bij wat meer mensen.
Ik vind het ook altijd handig om te zien wie er van je eigen team goed weten wat ze doen. Zo ben ik laatst met mijn T44 mee gaan rijden met een IDEAL gastje in zijn tier9 med en het is erg leuk/handig om te zien hoe die er mee omgaat. Daarnaast nog aardig mee kunnen helpen waardoor ik aan het eind van het potje 2 tier 10 tanks had neergeschotenoosterhofjf schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:49:
Die xvm is zeer handig. Dan weet je meteen wat voor tegenstander je tegenover je hebt staan. Blijft altijd een gok en dankzij xvm kan je de situatie beter inschatten.
[removed]
Dat komt door die portal update vorige week. Daardoor zijn alle "special" tanks er weer bij gekomen in de webprofiel. Mijn wn7 en wn8 zijn opeens ook omhoog gesprongen. Bij mij is de pre order A32 er weer bij gekomen. Scheelt toch wel 500 battles zonder dmg of 500 battles met dmgpsychoclown schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:59:
[...]
Ik heb de tank al lang niet meer aangeraakt (staat ook niet meer in mijn garage, al twijfel ik nog steeds of ik hem, for the sake of it, terug wil hebben), komt gewoon door mijn awesome skills
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
die heb ik geskippedDivineNL schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:51:
[...]
Ik wil jouw mening wel horen over de A-43 dan, die kan ik waarschijnlijk vanavond unlocken
Istie zo erg?
Zoveel free exp heb ik niet

geen idee of die zo erg is. Wilde vanaf t8 beginnen.DivineNL schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:08:
[...]
Istie zo erg?
Zoveel free exp heb ik niet
trek er vooral geen conclusies uit, ik skip soms gewoon wat tanks
Zit soms nogal wat fluctuatie in zo lijkt het, want een tijdje geleden zaten die battles er wel bij en toen waren ze ineens weer foetsie. Zal inderdaad wel te maken hebben met, zoals User al zei, het tweaken van de API.wontcachme schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:03:
[...]
Dat komt door die portal update vorige week. Daardoor zijn alle "special" tanks er weer bij gekomen in de webprofiel. Mijn wn7 en wn8 zijn opeens ook omhoog gesprongen. Bij mij is de pre order A32 er weer bij gekomen. Scheelt toch wel 500 battles zonder dmg of 500 battles met dmg
A-43 heb ik de russische 100k xp van de IS6 missie mee gedaan en geen spijt van gehad.DivineNL schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:42:
Ik vond het een leuke tank. Snel, redelijk wendbaar maar van papier. 2 gun opties, ben voor de snelle accurate met minder damage gegaan. Heeft alleen totaal geen gun depression. Maar een erg leuke tank om in het begin een beetje te scouten, dan op te duiken in de gaten in de linies en wat damage te doen als tanks je niet verwachten/met andere tanks bezig zijn. Erg leuke tank om vijanden mee te omcircelen tot ze dood zijn.
Nu bezig met de A-44. Apart geval door zijn rear mounted turret. Op papier goede front armor maar iedereen knalt er zo doorheen. Leuke topgun die een belachelijk lange aim time heeft en niet al te accuraat is. Snipen is niet echt een optie ermee. Geen gun depression dus je moet echt met het terrein spelen om wel wat depression te krijgen. Elke hit die je pakt neemt bijna altijd je motor mee.
Maar toch wel een aardige tank. Begin een beetje scouten en spotten, later als er wat eenzame tanks over blijven kan je ze omcircelen. Gun is echt gemaakt voor close combat, 300ish damage met degelijke penetratie is erg lekker.
De anderen heb ik alleen op de test server gespeeld (kan je nu ook zelf doen trouwens).
De 416 heeft belachelijk goede camo. Niet echt grote nadelen behalve geen gun depression. Verder redelijk qua gun en mobility.
430 II is ongeveer hetzelfde alleen minder in de camo.
430 is weer een T-62a/Object 140 kloon, alleen met een lagere Rate of Fire.
Als je een beetje gewend bent aan de rear mounted turret, ga je wel plezier hebben met deze lijn.
6th sense maakt het spelen wel een stuk makkelijker met deze lijn omdat over het algemeen elke hit een vervelende hit is. Altijd wel modules/crew die geraakt worden.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Bij mij zijn ze weer weg, nadat ze er een week of wat wel in stonden.wontcachme schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:03:
[...]
Dat komt door die portal update vorige week. Daardoor zijn alle "special" tanks er weer bij gekomen in de webprofiel. Mijn wn7 en wn8 zijn opeens ook omhoog gesprongen. Bij mij is de pre order A32 er weer bij gekomen. Scheelt toch wel 500 battles zonder dmg of 500 battles met dmg
Mijn A-32 staat er nog.User schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:09:
[...]
Bij mij zijn ze weer weg, nadat ze er een week of wat wel in stonden.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Kan vast niet erger zijn dan de Tiger2. En ik kom toch in dezelfde matches terechtthemaxter schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:30:
[...]
Ik denk dat je daar aan het begin nog lelijk op verkijkt, of je moet hem meteen met free xp full-ops maken.
Ik vond de E75 stock echt een crime...
Die jongens van KAAS... elke pot dat ik er eentje tegenkom: 'Nederlanders? Wil je joinen?'
Vermoeiend.
[ Voor 13% gewijzigd door Edmin op 29-01-2014 13:34 ]
Het officiële forum lees ik niet zo heel erg vaak maar wel de topics waar ik oa. een video heb gepost.
Zo ook in het 'algemene' 113 topic waar menigeen voornamelijk negatief tegenover de tank staat.
Krijg je ook dit soort reacties:
Tja.. dat ligt mijn inziens niet aan de tank maar aan de bestuurder
Swinni77
Zo ook in het 'algemene' 113 topic waar menigeen voornamelijk negatief tegenover de tank staat.
Epic woordensoep, voor degenen die er moeite mee hebben (net zoals ik) zegt hij dat de average damage te laag is ten opzichte van de andere tier X tanks en omdat je er ook zo lang voor hebt moeten sparen. Daarnaast is het moeilijk credits te verdienen met de tank.113 need more damage use gold still low damage tier x dam need need hit low 300 damage on high 500 damage chance plause still tier x play long time for tanks and repair so mutch its elite dam lose allways coins (premium) to if you win low coins ??,
Tja.. dat ligt mijn inziens niet aan de tank maar aan de bestuurder

Vrijwel 95% van alle huilie-huilie topics op het officiele World of Tanks forum zijn van spelers die: geen idee hebben wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn, en/of de tank verkeerd spelen en willen dat het aangepast wordt aan hun 'speelstijl.'
Winrate in zn 113 32.00%psychoclown schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:36:
Het officiële forum lees ik niet zo heel erg vaak maar wel de topics waar ik oa. een video heb gepost.
[...]
Epic woordensoep, voor degenen die er moeite mee hebben (net zoals ik) zegt hij dat de average damage te laag is ten opzichte van de andere tier X tanks en omdat je er ook zo lang voor hebt moeten sparen. Daarnaast is het moeilijk credits te verdienen met de tank.
Tja.. dat ligt mijn inziens niet aan de tank maar aan de bestuurderSwinni77
Winrate in zn 121 35.xx%
Zelf als ik elke keer mezelf in de eerste 30 sec zou verdrinken is dat nog een prestatie..
En van dit soort mensen word ik dus stapelgek als ze in je team zitten...
Dat klinkt lekker....dus als ik na verloop van tijd niet 'mee kan met de beteren' heb je liever dat ik stop met spelen. Want anders loop ik de 'beteren' in de weg ? Ik bepaal zelf wel of ik een spel speel; volgens mij is er nergens een regel dat je na verloop van tijd een bepaald niveau moet hebben om een spel te mogen spelen.oosterhofjf schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:49:
Als je rood of oranje bent na 3k games, kan je beter een ander spelletje gaan spelen. Of je moet ineens het licht hebben gezien en een flinke verbetering laten afgelopen tijd. Fun blijft het belangrijkste.
En 'fun blijft het belangrijkste' ? Voor wie ? Hopelijk voor iedereen , of alleen voor groen/blauw/paars waarbij die vermaledijde roden/oranjes een ander spel zijn gaan spelen ?
Ik geloof dat ik mij zelfs een beetje zit op te winden....
(Ja, ik ben bij de ene XVM-configuratie oranje en in de andere geel, en dat vind ik prima)
Ik heb wel een beetje medelijden met zo iemand. Mits het geen bot is en hij het niet express doet (lijkt wel een beetje op een troll). Zo iemand wil het wel heel graag, maar kan het gewoon niet. Die krijgt dat dus elk potje opnieuw te horen en waarschijnlijk zit daar maar weinig constructiefs tussen.psychoclown schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:36:
[...]
Epic woordensoep, voor degenen die er moeite mee hebben (net zoals ik) zegt hij dat de average damage te laag is ten opzichte van de andere tier X tanks en omdat je er ook zo lang voor hebt moeten sparen. Daarnaast is het moeilijk credits te verdienen met de tank.
Tja.. dat ligt mijn inziens niet aan de tank maar aan de bestuurderSwinni77
Ik zou wel eens met zo iemand willen praten om te kijken waar het nou ligt. Ik geloof namelijk dat het voor praktisch iedereen (er zijn natuurlijk uitzonderingen(fysieke,mentale beperkingen(of heeeeeel veel geluk in de liefde en dus 0 in het spel
Het maakt ook niet uit. Zolang de ratings aangeven hoe goed je presteert ten opzichte van de rest zul je dus altijd rode spelers hebben. Knikker nu alle tomaten uit het spel en de bananen schuiven in rating vanzelf op naar beneden.garathane schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:45:
[...]
Dat klinkt lekker....dus als ik na verloop van tijd niet 'mee kan met de beteren' heb je liever dat ik stop met spelen. Want anders loop ik de 'beteren' in de weg ? Ik bepaal zelf wel of ik een spel speel; volgens mij is er nergens een regel dat je na verloop van tijd een bepaald niveau moet hebben om een spel te mogen spelen.
En 'fun blijft het belangrijkste' ? Voor wie ? Hopelijk voor iedereen , of alleen voor groen/blauw/paars waarbij die vermaledijde roden/oranjes een ander spel zijn gaan spelen ?
(Ja, ik ben bij de ene XVM-configuratie oranje en in de andere geel, en dat vind ik prima)
Uiteraard, maar het stoort mij vooral dat er gezegd wordt dat wanneer je 'niet goed genoeg' bent, je zou moeten stoppen met het spel. Zoals ik al zei: dat bepaal; ik zélf wel. Zolang ík het leuk vind, blijf ík spelen. en als ik te oranje/geel ben in de ogen van anderen:Edmin schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:55:
[...]
Het maakt ook niet uit. Zolang de ratings aangeven hoe goed je presteert ten opzichte van de rest zul je dus altijd rode spelers hebben. Knikker nu alle tomaten uit het spel en de bananen schuiven in rating vanzelf op naar beneden.

Moet nog 70.000 xp.Edmin schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:28:
Ik vind de Tiger II dan wel weer leuk maar ik speel de tank nauwelijks. Moet ik toch eens gaan doen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Defeat
Battle: Abbey 29-1-2014 14:16:28
Vehicle: Nashorn
Experience received: 2.011
Credits received: 57.667
Battle achievements: Halonen's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Battle: Abbey 29-1-2014 14:16:28
Experience received: 2.011
Credits received: 57.667
Battle achievements: Halonen's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Verwijderd
M6A2E1 
Die gun is ook echt slecht...
Normale shells kun je echt heel slecht mee snipen/pennen.
Levert dus weinig credits op, omdat de dmg erg laag is.
Spotten doe je ook niet, traag als dikke *****
Heb hem in de garage omdat het kan, maar het is echt een onding.

En de volgende battle met de Nashorn
Defeat
Battle: Fisherman's Bay 29-1-2014 14:33:09
Experience received: 1.641
Credits received: 45.760
Battle achievements: Defender, Top Gun, Reaper, Master Gunner

Na deze battle maar besloten om ermee te stoppen, samen met 2crashandburn
Defeat

Moet je de M4A2E4 eens proberen. Heeft zo'n 200 HP minder dan de andere tier 5 premiums, is mega groot voor z'n tier en heeft vrijwel geen armor, en zelfs met premium shells kom je met je inaccurate proppenschieter amper door een KV-1 heen (van de zij en achterkant). Laat staan als je in tier 6 battles komt. Hij is voor de heb, maar er leuk mee spelen kun je bijna niet.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:31:
M6A2E1
Verwijderd
Aah, nog iemand bij wie de Nashorn vervloekt iswsLy schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:44:
En de volgende battle met de Nashorn
Defeat
[afbeelding]
[afbeelding]
39% WR ftw bij mij
Ik heb een 65% WR erop na 29 battles, maar de teams zijn vandaag gewoon bagger op die tier...Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:55:
[...]
Aah, nog iemand bij wie de Nashorn vervloekt is![]()
39% WR ftw bij mij
Zometeen maar Borderlands 2 spelen met 2crashandburn, die heeft zich dat spel maar eventjes aangeschaft
Verwijderd
Ik vind het ook een toffe tank, buiten dan dat er een vloek op rust. Tot nog toe heb ik slechts 1 goed potje gehad, maar dat was wel direct de mastery badge (2188 experience).
1 zeer goede pot gehad met 1491 exp (3x was 4473) en dat was maar een 2nd mastery.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:20:
Ik vind het ook een toffe tank, buiten dan dat er een vloek op rust. Tot nog toe heb ik slechts 1 goed potje gehad, maar dat was wel direct de mastery badge (2188 experience).
Heb dus nog genoeg te gaan speel te veel als sniper, denk.
Misschien stomme vraag, maar kan je ook terug in de tree kopen.
Stel ik ga van wolverine naar Hellcat, kan ik dan de T49 alsnog unlocken?
Als je de tank unlocked heb kun je hem altijd kopen. Ookal ben je op de tier10.BraX schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:26:
Mocht je deze nog niet unlocked heb, zou je deze toch echt eerst meoten vrijspelen. Dit kan met Free exp of de tier ervoor grinden
Je kan helaas niet de XP op de volgende tier gebruiken om de tier ervoor te unlocken. (tenzij je dit convert natuurlijk)
[ Voor 11% gewijzigd door Promaxhunter op 29-01-2014 15:28 ]
Wel terugkopen, unlocken met free exp anders zal je terug in de tree moeten naar een tank die je al wel geresearched hebt.BraX schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:26:
Teruguit unlocken kan alleen met free XP mits je de M8A1 ook unlocked hebt anders moet je die ook eerst unlocken.. Je kan beter de T82 een keer terugkopen en dan via de M8A1 de t49 vrijspelen, kost op die lage tiers niet zo heel veel tijd/credits.BraX schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:26:
Om deze reden probeer ik touwens t/m tier V alle tanks volledig te vrij te spelen, zeker als een tree zich opsplitst zodat ik later direct aan de tweede tree kan beginnen.
edit: spuit elf
[ Voor 3% gewijzigd door Frentik op 29-01-2014 15:35 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Op zich heb je er alles aan gedaan om de pot te winnen en heb je een hoge xp gehaald zelfs met defeat. Zal ook goede stats (behalve WR dus) opleveren mocht je daarin interesse hebben. Dus op zich vind ik deze geen reden om te stoppen. Als ik zoveel medals haal en zo hard boven de rest uitsteek als low tier vind ik het zelfs meer rewarding dan te winnen als low tier en ergens midden in het pak te eindigen kwa damage/xp.wsLy schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:13:
[...]
Ik heb een 65% WR erop na 29 battles, maar de teams zijn vandaag gewoon bagger op die tier...
Zometeen maar Borderlands 2 spelen met 2crashandburn, die heeft zich dat spel maar eventjes aangeschaft
Maar goed, ieder voor zich, had Borderlands niet zo'n debiel inventaris systeem en slechte hitboxes dan had ik het ook wat langer gespeeld.
EuhmEdmin schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:55:
[...]
Zolang de ratings aangeven hoe goed je presteert ten opzichte van de rest zul je dus altijd rode spelers hebben.
garathane schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:45:
[...]
Dat klinkt lekker....dus als ik na verloop van tijd niet 'mee kan met de beteren' heb je liever dat ik stop met spelen. Want anders loop ik de 'beteren' in de weg ? Ik bepaal zelf wel of ik een spel speel; volgens mij is er nergens een regel dat je na verloop van tijd een bepaald niveau moet hebben om een spel te mogen spelen.
Probeer het ook van onze kant te zien. Daarom ook dat vele van de betere spelers graag een skill-based matchmaker zouden zien komen. Zodat jij lekker relax kan rondklooien zoals jij dat graag wilt, geen last van ons geklaag over jouw skills, en wij matches met teams van eigen niveau krijgen, en jij van ons af bent.garathane schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:06:
[...]
Uiteraard, maar het stoort mij vooral dat er gezegd wordt dat wanneer je 'niet goed genoeg' bent, je zou moeten stoppen met het spel. Zoals ik al zei: dat bepaal; ik zélf wel. Zolang ík het leuk vind, blijf ík spelen. en als ik te oranje/geel ben in de ogen van anderen:
[ Voor 71% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-01-2014 16:02 ]
In theorie heb je gelijk, maar... elke punt damage die ik doe in een pot, kan niet door mijn teammates gedaan worden. Er is dus maar beperkt punten te scoren. Scoor jij als een unicum in een pot, dan staan daar een paar matige scores tegenover.Kaap schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:57:
[...]
EuhmWN7/8 ratings zijn gebaseerd op hoe jij presteert, niet hoe jij ten opzichte van andere presteert.
[...]
De kleurschaal betekent gewoon dat je bij de XX% van de speler base hoort. Haal je nu alle rode spelers weg dan worden andere spelers de onderste XX% en heb je dus nogsteeds rode spelers.Kaap schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:57:
[...]
EuhmWN7/8 ratings zijn gebaseerd op hoe jij presteert, niet hoe jij ten opzichte van andere presteert.
Het niveau van deze spelers zal wel hoger liggen, maar het zijn nogsteeds tomatoes
Direct gezien is dit waar. Echter is jou score wel gebazeerd op hoeveel HP jij af kan schieten van anderen. Stel dat alle rode spelers opeens geel zouden zijn dan worden alle paarse spelers waarschijnlijk blauw. (er van uit gaande dat paarse spelers minder goed damage kunnen doen). Conclusie: Je eigen rating heeft wel degelijk relatie op die van anderen.Kaap schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:57:
Dat is niet waar toch? Stel dat WG een nieuwe tank in elke pot stopt die AFK is met 100k HP. Dan krijgt iedereen een bak damage per pot er bij en dus een hogere rating (ergo: hogere kleur).perpixel schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:41:
[...]
De kleurschaal betekent gewoon dat je bij de XX% van de speler base hoort. Haal je nu alle rode spelers weg dan worden andere spelers de onderste XX% en heb je dus nogsteeds rode spelers.
Het niveau van deze spelers zal wel hoger liggen, maar het zijn nogsteeds tomatoes
Praktisch gezien zullen de ratingen dan aanpast worden zodat de schaal van toepassing blijft, maar de rating zelf dwingt dat niet af.
Disclaimer: de ratings (WN6/WN7/WN8/Eff/PR/more?) zijn natuurlijk niet alleen op damage gebaseerd maar dit redeneert makkelijker.
Heeft het zin om Deadeye te trainen voor je crew?
Ik heb het nu op een tank zitten en maak wel meer criticals. Echter zijn het allemaal 0dmg crits en ik vraag me af of het niet beter is om gewoon damage te doen. Zover ik weet krijg je niets (of heel weinig) voor critical hits en is damage doen lucratiever. Maargoed, kan er natuurlijik naast zitten.
Iemand een antwoord?
Ik heb het nu op een tank zitten en maak wel meer criticals. Echter zijn het allemaal 0dmg crits en ik vraag me af of het niet beter is om gewoon damage te doen. Zover ik weet krijg je niets (of heel weinig) voor critical hits en is damage doen lucratiever. Maargoed, kan er natuurlijik naast zitten.
Iemand een antwoord?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Imo zijn er 2 manieren om skill based MM te implementeren:Kaap schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:57:
[...]
Probeer het ook van onze kant te zien. Daarom ook dat vele van de betere spelers graag een skill-based matchmaker zouden zien komen. Zodat jij lekker relax kan rondklooien zoals jij dat graag wilt, geen last van ons geklaag over jouw skills, en wij matches met teams van eigen niveau krijgen, en jij van ons af bent.
1. Rood vs rood, geel vs geel, unicum vs unicum ...
- Resultaat skill voor iedereen in de pot is ongeveer gelijk
- Teams in balans
- Statspadders krijgen het lastig tov 'echte' unicums
- In theorie zakt/stijgt iedereen naar 50% WR
- Zou spannendere potjes moeten opleveren
- Langere tijd wachten voor een potje start (zeker op bepaalde tier/skill combinaties)?
2. In ieder team een gelijkaardig gemiddeld WN6/7/8/... of een andere performance tracker, eventueel een ladder systeem erachter. Je hebt nog steeds tomaten vs unicums maar ze zitten gelijkmatig verdeeld per team.
- Fun battles, waar je zowel makkelijke kills kan pakken als sterke tegenstanders hebt
- Teams in balans
- Tomaatjes kunnen leren van betere spelers
- Platoons kunnen nog steeds het spel beinvloeden maar in mindere mate omdat de avg skill van beide teams gelijk blijft.
- WR van iedereen komt dichter tegen 50%
- Iets langere wachttijd voor een pot start?
Zelf verkies ik het 2de, maar ik wil liefst niet meer dan 30 seconden in Queue staan. Ik moet zowieso al 30 seconden naar het aftellen kijken aan het begin van de pot (thx to SSD). Lukt dat niet dan mag het van mij blijven zoals het is. Ik vind het trouwens ook leuk om in bepaalde potjes de tegenstander volledig te kunnen crushen
Verhoogt het niet gewoon de kans op criticals? Denk niet dat het crits ipv damage is. Vroeger schoot je dan misschien "track damaged + 0 HP damage" en nu schiet je "tracks er af + 0 HP damage". Ook meer kans op een ammorack, BBQ, crew doodschieten, ...ChojinZ schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:31:
Iemand een antwoord?
[ Voor 17% gewijzigd door Inrage op 29-01-2014 17:34 ]
En dan wordt de rating aangepast omdat er een minder grote schaal is.Er dus altijd unicums en tomatos zijn.dramborleg schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:19:
[...]
Direct gezien is dit waar. Echter is jou score wel gebazeerd op hoeveel HP jij af kan schieten van anderen. Stel dat alle rode spelers opeens geel zouden zijn dan worden alle paarse spelers waarschijnlijk blauw. (er van uit gaande dat paarse spelers minder goed damage kunnen doen). Conclusie: Je eigen rating heeft wel degelijk relatie op die van anderen.
Verwijderd
Old news, gevalletje van heb ik ook.ThomasG schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:45:
[...]
Moet je de M4A2E4 eens proberen. Heeft zo'n 200 HP minder dan de andere tier 5 premiums, is mega groot voor z'n tier en heeft vrijwel geen armor, en zelfs met premium shells kom je met je inaccurate proppenschieter amper door een KV-1 heen (van de zij en achterkant). Laat staan als je in tier 6 battles komt. Hij is voor de heb, maar er leuk mee spelen kun je bijna niet.
Dat is echt puur een troffee
De M6 prem T8 is echt bedoeld om geld te verdienen, is ie alleen niet heel erg goed in
Beide tanks zijn alleen op de EU (en NA) server een "troffee." Op o.a. de russische servers zijn ze gewoon te koop als volwaardige premium tank. Alleen zoals met alle "oude" tanks in WoT, hoef je er niet op te rekenen dat ze herbalanaced worden naar de nieuwe "standaarden." Want waarom zouden ze daar tijd aan besteden, het geld is toch al binnen..Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:29:
[...]
Old news, gevalletje van heb ik ook.
Dat is echt puur een troffee![]()
De M6 prem T8 is echt bedoeld om geld te verdienen, is ie alleen niet heel erg goed in
Wanneer er een skill-based MM geimplementeerd zou worden zouden de ratings niet meer representatief zijn (immers battle je tegen zogenaamd gelijkwaardigen dus een deel zal zakken in performance hoe goed ze ook zijn) en dus werken bovenstaande methoden al niet.Inrage schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:32:
[...]
Imo zijn er 2 manieren om skill based MM te implementeren:
1. Rood vs rood, geel vs geel, unicum vs unicum ...
2. In ieder team een gelijkaardig gemiddeld WN6/7/8/... of een andere performance tracker, eventueel een ladder systeem erachter. Je hebt nog steeds tomaten vs unicums maar ze zitten gelijkmatig verdeeld per team.
Al voel ik wel iets voor het tweede punt. Desnoods streef je ernaar de winrate rond de 50 procent te houden. Het kan nog steeds helemaal naar 1 kant trekken maar iets van balanceren zou wel aardig zijn. Het zijn volgens mij juist in die potjes waar de acties van een individu of platoonn het verschil kan maken.psychoclown schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:02:
[...]
Wanneer er een skill-based MM geimplementeerd zou worden zouden de ratings niet meer representatief zijn (immers battle je tegen zogenaamd gelijkwaardigen dus een deel zal zakken in performance hoe goed ze ook zijn) en dus werken bovenstaande methoden al niet.

Stronk OMNI
We speelden met een troll-setup om zo veel mogelijk tanks van ze te locken, toen realiseerden we ons dat we ze redelijk hard pownden.

[ Voor 3% gewijzigd door User op 29-01-2014 19:49 ]
Dat is dan ook precies de reden dat als er al MM op skill wordt gedaan dat bijna altijd gedaan wordt met een laddersysteem. Je komt dan automatisch in een groep terecht die ongeveer even goed zijn en je MM wordt niet nodeloos ingewikkeld.psychoclown schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:02:
[...]
Wanneer er een skill-based MM geimplementeerd zou worden zouden de ratings niet meer representatief zijn (immers battle je tegen zogenaamd gelijkwaardigen dus een deel zal zakken in performance hoe goed ze ook zijn) en dus werken bovenstaande methoden al niet.
[removed]
hehehe... zeker als je een beetje in je eigen tier blijftDanielWW2 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:36:
Oh en Mastery voor de M4A3E2. Z'n heerlijke trolltank is het.

Mazzelaar, bij mij werden weer wat kills voor mijn neus weggepikt en werd ik weer eens genaaid door RNGOdessa schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:26:
[...]
hehehe... zeker als je een beetje in je eigen tier blijft
[afbeelding]
Het is trouwens wel een blijvertje. Ik had echt niet gedacht dat ik deze wou willen houden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij kun je hem op de NA ook gewoon kopen.ThomasG schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:57:
[...]
Beide tanks zijn alleen op de EU (en NA) server een "troffee." Op o.a. de russische servers zijn ze gewoon te koop als volwaardige premium tank.
Ik heb in mijn garage staan als shiny. Leuke waardeboost mocht iemand ooit mijn account willen kopen
Paar lekker solo, en een stuk of 5-6 met dutchygames en databeesje =).Wins/Battles: 15 (20) (75.0%)
Exp x1: 7,799 (389)
Exp: 11,399 (569)
Free Exp: 555
Credits/Gold: 391,948 0
Kills: 23 (1.2)
Hits/Shots: 108 / 144 (75.0%)
Damage Dealt: 11,870 (593)
Damage Received: 9,431
Spotted: 11 (0.6)
Efficiency/WN7: 1,070 1,240
Heren bedankt voor de potjes.
Vanavond de draad weer opgepakt en samen met ColdAsICEz en 2crashandburn weer gaan platoonen, alleen maar tier 8's gedaan en alles gewonnen.
De dag afgesloten met
28 battles;
22 victories (78,57)
6 losses (21,43%)
2429,21 average damage
1240,68 average xp
2461,06 average WN7
Average tier: 8,29
De dag afgesloten met
28 battles;
22 victories (78,57)
6 losses (21,43%)
2429,21 average damage
1240,68 average xp
2461,06 average WN7
Average tier: 8,29
Ik ben er vandaag weer eens mee gaan toeren na het zien van de replays van jou en User. Ik had hem nog nooit met de 105 uitgerust. Ik vind het nu wel grappig spelen maar ik kom toch veel in T8 games terecht en dan gaat het niet zo lekker... Dan maken dit soort potjes het wel een beetje goed.DanielWW2 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:50:
[...]
Mazzelaar, bij mij werden weer wat kills voor mijn neus weggepikt en werd ik weer eens genaaid door RNG![]()
Het is trouwens wel een blijvertje. Ik had echt niet gedacht dat ik deze wou willen houden.
Victory!
Map: Serene Coast 29-1-2014 21:13:07
Vehicle: E 25
Exp: 2.232 Credits: 136.191
Battle Achievements: Top Gun, Invader, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Map: Serene Coast 29-1-2014 21:13:07
Vehicle: E 25
Exp: 2.232 Credits: 136.191
Battle Achievements: Top Gun, Invader, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Ben ik ook benieuwd naar, lijkt me voor sommige tanks een goede 3e/4e skill.ChojinZ schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:31:
Iemand een antwoord?
"Each of these base chances to damage a module or knock out a crew member can be increased by 3 if the Deadeye perk is active for your Gunner at the time of a shot with an AP, APCR or HEAT shell."
Dus bv van 33% naar 36, of van 45 naar 48%, niet heel schokkend.
Hier komt iets hips te staan
Nee, hij is alleen te koop op de RU en CH servers.Kaap schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:00:
[...]
Volgens mij kun je hem op de NA ook gewoon kopen.
Ik heb in mijn garage staan als shiny. Leuke waardeboost mocht iemand ooit mijn account willen kopen
heb niet alle plaatjes helaas. Maar voor iedereen die aan het twijfelen is over een KV-2, gewoon doen 
was wel een loss en ons team was niet heel goed, vooral die fv die op kamikaze tocht ging aan het eind...

De replay is niet echt heel goed, maar de kill lijst:
2x Lorraine 40
1x E-75
1x G.W. Tiger
replay:
http://wotreplays.com/site/573185#lakeville-zteever-kv-2
was wel een loss en ons team was niet heel goed, vooral die fv die op kamikaze tocht ging aan het eind...

De replay is niet echt heel goed, maar de kill lijst:
2x Lorraine 40
1x E-75
1x G.W. Tiger
replay:
http://wotreplays.com/site/573185#lakeville-zteever-kv-2
[ Voor 13% gewijzigd door ZTeeVeR op 29-01-2014 22:59 ]
Verwijderd
Maar aub niet in failplatoonsZTeeVeR schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:58:
Maar voor iedereen die aan het twijfelen is over een KV-2, gewoon doen
Zo, weer ff een lekker avondje geplatooned met p0st en later met Druidfather van GOT. Erg lekkere avond gehad, met flink wat stronk pluton carries 
Wins/Battles: 16 (24) (66.7%)
Avg damage : 2.495
Efficiency/WN7: 2.121 / 2.577
Hoogtepunt van de avond, ondanks dat we de pot verloren, was een pot met de M103, waar ik 8 kills had maar dat we toch verloren. Stond nog alleen tegen een arty, ik wist waar hij ongeveer was, maar ik had nog maar 150ish hp. 't was best een spannende pot, dus ik shakete een beetje. Toen ik de arty spotte kreeg ik m'n muis dus ook niet stil genoeg om te aimen en verloren we alsnog
replay
Wins/Battles: 16 (24) (66.7%)
Avg damage : 2.495
Efficiency/WN7: 2.121 / 2.577
Hoogtepunt van de avond, ondanks dat we de pot verloren, was een pot met de M103, waar ik 8 kills had maar dat we toch verloren. Stond nog alleen tegen een arty, ik wist waar hij ongeveer was, maar ik had nog maar 150ish hp. 't was best een spannende pot, dus ik shakete een beetje. Toen ik de arty spotte kreeg ik m'n muis dus ook niet stil genoeg om te aimen en verloren we alsnog
replay
yep we zijn niet allemaal paars of blauw zoals de meeste hier, maar dat betekent niet dat je af en toe eens een lolletje kan hebben. Dit was mijn laatste pot van de avond, dus we dachten we doen eens gek.
maar het ging niet echt om het platoon he
Ik draai al een tijd XVM op WoT maar zie die ratings-kleuren niet terug in het spel. Daarom kende ik het ook niet.
Doe ik wat fout of moet je dat apart ergens aanzetten?
Doe ik wat fout of moet je dat apart ergens aanzetten?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)