Klopt, ik heb ook wel eens potjes waarvan ik dacht: "The power of goldshells!". Kijk ik naar mijn ammo, oh, ik heb alleen normale granaten gebruikt.Zertaxka schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:58:
[...]
Ja de gun kan soms trollen, erg last hebben van shell drops of of bouncen op de meest idiote tanks. Maar de normale AP shells en de accuracy zijn op zich al goed genoeg in 99% van de gevallen.
De echt goede E-50M spelers nemen niet eens gold shells mee.

Misschien toch maar wat gold uit de tank halen.
Foch 155 is dan ook gewoon kudt, met je troll-armour.[...]
Was dacht ik een faal pot op Lakeville. Stond in mijn Foch 155 met wat tier 8/9 spul in de stad terwijl onze 2 E-100 en IS7 stonden te campen in de valley. Ging vrij rap als je team 1 voor 1 telkens het hoekje om gaat en suicide.
Ah ja, toen was ik waarschijnlijk net begonnen met de E50M. Ik zit nu op iets van 53% winrate en 2750 damage per battle. En alles zit nog in de lift, recent DPG van de 50M zit op iets van 3200-3300. Vroegâh (lees, maanden voor de German engine switch) vond ik de 50M op zich wel lekker spelen, maar ik presteerde echt ballen. Ik ben de 50M net weer 2 weken gaan spelen oid. Toptank!Na de battle even je stats in de E-50M nagekeken omdat je de dag ervoor hier net had gepost dat je zo lekker ermee gepeeld had. 47% winrate en 2100 avg damage viel me wel een beetje tegen ten opzichte van je andere tier 10's
Poorfag![...]
Goldnoob 1!1