[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 31 Laatste
Acties:
  • 66.879 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:36
Zertaxka schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:58:
[...]

Ja de gun kan soms trollen, erg last hebben van shell drops of of bouncen op de meest idiote tanks. Maar de normale AP shells en de accuracy zijn op zich al goed genoeg in 99% van de gevallen.
De echt goede E-50M spelers nemen niet eens gold shells mee.
Klopt, ik heb ook wel eens potjes waarvan ik dacht: "The power of goldshells!". Kijk ik naar mijn ammo, oh, ik heb alleen normale granaten gebruikt. _O-

Misschien toch maar wat gold uit de tank halen. :P
[...]

Was dacht ik een faal pot op Lakeville. Stond in mijn Foch 155 met wat tier 8/9 spul in de stad terwijl onze 2 E-100 en IS7 stonden te campen in de valley. Ging vrij rap als je team 1 voor 1 telkens het hoekje om gaat en suicide.
Foch 155 is dan ook gewoon kudt, met je troll-armour. :-(
Na de battle even je stats in de E-50M nagekeken omdat je de dag ervoor hier net had gepost dat je zo lekker ermee gepeeld had. 47% winrate en 2100 avg damage viel me wel een beetje tegen ten opzichte van je andere tier 10's :+
Ah ja, toen was ik waarschijnlijk net begonnen met de E50M. Ik zit nu op iets van 53% winrate en 2750 damage per battle. En alles zit nog in de lift, recent DPG van de 50M zit op iets van 3200-3300. Vroegâh (lees, maanden voor de German engine switch) vond ik de 50M op zich wel lekker spelen, maar ik presteerde echt ballen. Ik ben de 50M net weer 2 weken gaan spelen oid. Toptank!
[...]

Goldnoob 1!1 :+
Poorfag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryack schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:34:
[...]

Ik heb liever met gold ammo spammers te maken dan met spelers die gebasseerd op een kleur andere spelers stakkers vinden. Misschien kun je ze de volgende keer uitleggen waarom ze het mis hebben.
Ik vind spelers die anderen voor van alles uitmaken zonder na te denken stakkers, niks met een kleurtje te maken. Unicums vaak eerder over gold ammo als geel/groene spelers. Proberen slechte spelers iets uit te leggen in randoms is onbegonnen werk, daar ben ik allang vanaf gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik snap die gold ammo discussie soms echt niet. Ik heb vrijwel standaard een klein stackje gold (5 a 10 shells) bij me om de simpele reden dat je nog wel eens in een game wordt gegooid met tanks die twee tiers hoger zijn. Dan kan je wel op weakspots gaan schieten maar iemand die een beetje angled of niet achterlijk is gaat dat behoorlijk geneutraliseerd worden. Dan zijn er ook nog tanks zoals de ST-1/ST-I die je gewoon niet gaat pennen van voren met normale ammo. Als je er dan niet langs kan dan moet je er wel doorheen. >:)

Verder is "gold" ammo ooit gewoon bedacht als een alternatieve granaat om door dikker pantser heen te komen zodat je niet naar een groter kanon hoeft. De granaten zijn nooit bedoelt geweest als standaard granaat maar als extra vuurkracht tegen een vervelend zwaargepansterde tanks. Zo gebruik ik ze ook en zo zou het ook moeten. Als je gold gaat spammen tegen tanks die totaal geen armour hebben dan ben je gewoon wel een noob. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:44:
[...]
Ik vind spelers die anderen voor van alles uitmaken zonder na te denken stakkers, niks met een kleurtje te maken. Unicums vaak eerder over gold ammo als geel/groene spelers. Proberen slechte spelers iets uit te leggen in randoms is onbegonnen werk, daar ben ik allang vanaf gestapt.
Zo lang je alle spelers hetzelfde behandeld is het geen enkel probleem. Maar in jouw eerdere post had je het toch echt over rode/gele spelers. En dan lijkt het er heel erg op dat je bepaalde spelers minderwaardig vindt omdat ze een bepaalde kleur hebben.

Ik weet niet of je het door hebt en waarschijnlijk zul je in het echte leven niet zo zijn. Maar ook deze post komt ontzettend arrogant over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:42
Ryack schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:01:
[...]

Zo lang je alle spelers hetzelfde behandeld is het geen enkel probleem. Maar in jouw eerdere post had je het toch echt over rode/gele spelers. En dan lijkt het er heel erg op dat je bepaalde spelers minderwaardig vindt omdat ze een bepaalde kleur hebben.

Ik weet niet of je het door hebt en waarschijnlijk zul je in het echte leven niet zo zijn. Maar ook deze post komt ontzettend arrogant over.
Als je op Fifa een voetbal team hebt met 1 ster vind je dat toch ook een veel slechtere team dan een team met 5 sterren? 9/10 zijn de rode spelers veel slechter dan wat er boven staat. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen maar ik zie liever 10 groene spelers dan 10 rode spelers in mijn lijst.

Speel trouwens weer sinds vrijdag, ligt het aan mij of zijn er wat meer bots in het spel gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik bedenk mij opeens dat ik een ongelooflijke idioot ben...
Ik wou die Binocular Telescope graag hebben dus ik speelde voornamelijk voor die games. Dus ik speelde het afgelopen weekend mijn games met dit doel. Toen ik bijna voor de tweede keer mijn 15x repair binnen had checkte ik ook de missie voor de Bino en zag ik dat het er 47 waren van de 50. Ik moest nog een win voor de repairs. De eerste game verloren en de tweede gewonnen. Toen dacht ik dat ik alles binnen had en toen heb ik de game afgesloten met 49 van de 50 games binnen...

Stupid, stupid, STUPID. |:( 8)7 :X :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
DanielWW2 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:27:
Ik bedenk mij opeens dat ik een ongelooflijke idioot ben...
Ik wou die Binocular Telescope graag hebben dus ik speelde voornamelijk voor die games. Dus ik speelde het afgelopen weekend mijn games met dit doel. Toen ik bijna voor de tweede keer mijn 15x repair binnen had checkte ik ook de missie voor de Bino en zag ik dat het er 47 waren van de 50. Ik moest nog een win voor de repairs. De eerste game verloren en de tweede gewonnen. Toen dacht ik dat ik alles binnen had en toen heb ik de game afgesloten met 49 van de 50 games binnen...

dit had ik met de laatste kill van de 30 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
DanielWW2 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:27:
..... Toen dacht ik dat ik alles binnen had en toen heb ik de game afgesloten met 49 van de 50 games binnen...

Oh jeez wat zou ik m'n haren uit m'n hoofd willen trekken als het mij gebeurde - en het kan iedereen overkomen. Sterkte deze week! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:08
Matilda too stronk!

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/m6auf.jpg

Vond het een best mooi potje, waren bijna allemaal tomaten, dus ik dacht ik ga maar het dorpje in en daar aanvallend spelen, helaas wel gekilld door een SU-85 die een gold shell schoot.

Defeat!
Ruinberg 27-1-2014 17:54:37
AT 2
1.141 123.138
Top Gun, Master Gunner, Sharpshooter, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Total: 94.308

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/20ka97k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/wvzkee.jpg

replay

[ Voor 39% gewijzigd door SurfBoy op 27-01-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09-2022
Jongens ik heb nu 2 keer een medium doorlader voor mijn hellcat gekocht, maar hij is nu 2 keer opeens verdwenen!? Hij zit niet meer op mijn tank en is ook niet terug te vinden in mijn depot, hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Odyg schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:07:
Jongens ik heb nu 2 keer een medium doorlader voor mijn hellcat gekocht, maar hij is nu 2 keer opeens verdwenen!? Hij zit niet meer op mijn tank en is ook niet terug te vinden in mijn depot, hoe kan dit?
Gun rammer kan je niet op alle tanks zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Odyg schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:07:
Geen filter in je depot aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
SurfBoy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:12:
[...]

Gun rammer kan je niet op alle tanks zetten
Dat weet ik zoals op autoloaders is het niet mogelijk, maar op een hellcat wel degelijk. Ik heb ze maar weer gekocht dat betekend dat ik gewoon 2x200k ben verloren uit het niets... En dat het me ook nog weer eens 200k voor die nieuwe heeft gekost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
DanielWW2 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:13:
[...]

Geen filter in je depot aan staan?
Nee, daarom snap ik het ook niet de 3de die ik er op heb gezet blijft wel zitten :o Ik heb ook maar even een ticket aangemaakt op de site van World of Tanks. Normaal zal ik dat niet snel doen maar ik betaal ook stevig voor dit spel dus mogen ze mij ook wel eens voor helpen.

[ Voor 27% gewijzigd door Odyg op 27-01-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
BramSd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:22:
Je hebt het dan over Ew___ die inderdaad weigert om gold ammo mee te nemen op de E-50M. Verder lijkt met niet dat het aantal gold shells iets zegt over hoe "goed" iemand is.
Zegt wat over de tank/gun dat je bijna geen gold shells nodig hebt. Niet dat het de "goldn00bs" tegenhoudt om nog steeds gold te spammen :+
Daarnaast, is dit niet de ultiem zinloze discussie? Wat is eigenlijk het doel? User van gold ammo afhelpen?
1. Misschien
2. Jou irriteren natuurlijk net als alle onzin die je ingame via de battlechat te zien krijgt :+
3. Ja, was dat niet duidelijk ? :+
Klagen over gold ammo is gewoon een vorm van e-peen vergelijkingen trekken. Jij vindt dat iemand een noob is omdat hij met gold op je schiet. Jij hebt dat niet nodig, dus jij bent beter. Dat moet dan even gezegd worden. Geheel voorbijgaand aan het feit dat die "goldnoob" je zojuist afgeknald heeft.

Als iedereen nu eens ophoudt met dat gezever over gold ammo, dan zou het hier een stuk aangenamer zijn. Ik erger me al genoeg aan die onzin in de battlechat.
Het spelen van games is uberhaupt in 90% van de gevallen een vorm van e-peen vergelijking.
Maar als er weer eens iemand een score of filmpje van een goed battle hier post, hoor ik je daar niet over.
Dat ik ook nog eens zou moeten stoppen met dat "gezever", om het voor jou aangenamer te maken is helemaal van de zotte. Je hoeft het niet te lezen (of te reageren) net als de ingame battlechat.

Dus wat is nu het hele punt van je post ?
Dat je even moest ranten over alle "onzin" die je volgens jou ziet ?
En dus omdat jij het maar onzin vindt mag jij je gal spuwen maar zouden anderen dat niet mogen ? |:(
User schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:24:
[...]
Foch 155 is dan ook gewoon kudt, met je troll-armour. :-(
Iedereen maar zeiken over over zijn armour :P . Totdat je er zelf in zit en zelfs tier 9 mediums je frontaal penetreren omdat het zo troll is. :+
Damn troll-armour :9
User schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:24:
Ah ja, toen was ik waarschijnlijk net begonnen met de E50M. Ik zit nu op iets van 53% winrate en 2750 damage per battle. En alles zit nog in de lift, recent DPG van de 50M zit op iets van 3200-3300. Vroegâh (lees, maanden voor de German engine switch) vond ik de 50M op zich wel lekker spelen, maar ik presteerde echt ballen. Ik ben de 50M net weer 2 weken gaan spelen oid. Toptank!
Netjes, zijn die gold shells nog ergens goed voor geweest :+
Maar inderdaad het is een top tank _/-\o_
"Goldn00b 1!1" :+

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik kan eigenlijk niet wachten totdat de kill special voorbij is. Echt die killstelende hopen ellende. Kan steeds elke tank bijna helemaal verrot schieten en dan blokkeren ze gewoon je schotveld of rammen ze je en jatten ze de kill. Dan kan je weer bij de volgende beginnen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou dat het terug weekend was, want momenteel heb ik compleet het tegenovergestelde als in het weekend. Gisteren 90% win rate, vandaag 90% loss rate. Echt zo'n complete idiots, elke keer opnieuw in mijn team. Mind boggling gewoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:37:
Ik wou dat het terug weekend was, want momenteel heb ik compleet het tegenovergestelde als in het weekend. Gisteren 90% win rate, vandaag 90% loss rate. Echt zo'n complete idiots, elke keer opnieuw in mijn team. Mind boggling gewoon :(
Ging bij mij vandaag juist goed, stuk of 4 games met een based xp van over de 1000, en een WN7 van 2300. Ook een winrate van 78% in 21 battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk nog een 5 winstreak gehad, waardoor de schade relatief beperkt is gebleven: 40% WR, 2100 WN7. De 30 kills zijn binnen, dus vandaag ga ik niet meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zertaxka schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:05:
[...]

Netjes, zijn die gold shells nog ergens goed voor geweest :+
Maar inderdaad het is een top tank _/-\o_
De grootste verandering is mijn speelstijl, ik ben 'ietsje' anders gaan spelen, wat prima uitpakt. :P
[...]

"Goldn00b 1!1" :+
Verplichtte afsluiter:
Poorfag!

En als we het over e-peen hebben...
Zorgt dat je kan carryen in de AMX-40, dan praten we verder. :+

Zonder gold natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

User schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:38:
Hell no. Carryen in een loltracktor in een tier X match. Dan mag je pas hier weer praten :+

[ Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 27-01-2014 21:42 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
[...]
De grootste verandering is mijn speelstijl, ik ben 'ietsje' anders gaan spelen, wat prima uitpakt. :P

[...]
Verplichtte afsluiter:
Poorfag!

Enig mogelijke afsluiter. Siemka!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Voor het eerst paar TC's gedaan met GOT, vereerd dat ik mee mocht doen heren, als enig niet-clanlid :) Toch weer wat van opgestoken! Moet er wel nog een T8 bij hebben, want alleen maar een TigerII kunnen spelen is niet ideaal :p

Verder geplatooned met p0st(atticus) vanavond, was ook erg leuk. Paar bizarre potjes weer meegemaakt: o.a. een zekere win, die gaandeweg verandert in een zekere loss en toch nog eindigt in een win 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Leuke avond gehad, mede met dank aan Mr_Size! Eerst wat bizarre potjes geplatooned, wat echt alle kanten op ging. Vervolgens paar potjes TC gespeeld met GOT, en nog een paar leuke platoon potjes als aflsuiting die gewoon lekker gingen (bijna een Radley Walters op de Hellcat, tot ik gederpt werd door een KV1)

Wins/Battles: 12 / 15 (80.0%)
Efficiency/WN7: 1.878 / 2.004

Edit: Hehe @ hierboven

[ Voor 4% gewijzigd door p0st op 27-01-2014 22:52 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:28
DanielWW2 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:36:
Ik kan eigenlijk niet wachten totdat de kill special voorbij is. Echt die killstelende hopen ellende. Kan steeds elke tank bijna helemaal verrot schieten en dan blokkeren ze gewoon je schotveld of rammen ze je en jatten ze de kill. Dan kan je weer bij de volgende beginnen. :/
Jup, mag blij zijn als dat weer afgelopen is. Moet je voorstellen wat er gebeurd als je confederate medals nodig hebt voor een special. Dat moet een circus zijn :+ Toen ik gisterochtend het spel begon had ik de eerste 9 potjes 5 keer een confederate medal. Lang leven kill stealing!

Overigens heb ik de ST-1 opgegraven en een bemanning ingezet. Net fully reseached en wat een beest is dat zeg! Meestal kom ik in Tier X potjes en dat is prima. Let the dingfest begin! Voelt een beetje aan als de IS4 in zijn glorytijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zat net weer Jingles te kijken en die mappen...
ZO...VEEL...BETER. :D
Weg met die camperheuvels en bosjes overal.

Dan zijn dus inderdaad de TD's hun camo rating bonus kwijt. Mag van mij wel. Dan houd het nu hopelijk meteen op met Hellcat's die onzichtbaar zijn. Ik denk alleen dat ik een paar TD's moet gaan verkopen.
Is opeens toch weer blij met keuze voor Ferdinand i.p.v Jagdpanzer II. I haz armour. :*)

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-01-2014 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Leuke mapchanges indeed! Dit bevalt mij zeer zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Kortom: gewoon 2 remakes van slechte mappen. Tis niet zo dat elke map aangepast wordt.

Overigens leuk om te zien dat iemand die TD's speelt ligt te janken over campplekjes en bosjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
DivineNL schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:17:
[...]
Als je op Fifa een voetbal team hebt met 1 ster vind je dat toch ook een veel slechtere team dan een team met 5 sterren?
Beetje vreemde vergelijking. Zodra het team met 5 sterren het andere team zich negatief zou gaan uitlaten omdat het andere team amateurs heeft dan zou het misschien een klein beetje in de buurt komen. Ik denk als zo iets in het echt zou gebeuren de publieke opinie zich tegen het "sterren" team zou keren. Niemand houdt van een arrogante speler.
9/10 zijn de rode spelers veel slechter dan wat er boven staat. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen maar ik zie liever 10 groene spelers dan 10 rode spelers in mijn lijst.
Veel rode spelers zijn inderdaad slecht. Dat wil niet zeggen dat ze niet beter kunnen worden. De meeste weten gewoon niet wat ze aan het doen zijn. En dan hebben we ook nog alle oranje, gele en groene spelers.

Ik heb 80% win rate games verloren zien worden en ik heb 20% games gewonnen zien worden. De kleurtjes geeft een bepaalde verwachting, dat wil niet zeggen dat die verwachting altijd goed is. Om iedereen die niet blauw of paars is af te schilderen als slechte spelers (ik weet dat jij dat niet was), dat gaat voor mij te ver. Ik ben een banaan en ik zal ook altijd een banaan blijven. Proud to be a banananana!
Speel trouwens weer sinds vrijdag, ligt het aan mij of zijn er wat meer bots in het spel gekomen?
Ik weet niet hoeveel bots je gewend bent, maar af en toe kom ik in games waar 10 spelers 0 damage hebben aan het einde van de game. Meestal een mix van bots en spelers met wat minder gelukkige acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:14
Hmmm, ik speel enkel de stug, en krijg bij voorbaat geen warm gevoel bij de mapchanges. Ik kan me best voorstellen hoe irritant het is als er 10 TDs een campfeestje op Redshire houden. Aan de andere kant: mijn survival is volledig afhankelijk van concealment, zeker als ik lower tier ben. Zonder concealment kan ik net zo goed met een zwaailicht en een bordje 'kill me' gaan rondrijden.

Nou ja, eens kijken hoe het in de praktijk uitpakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
gisteren de STA-1 gekocht en gelijk alle stock dingen doorgeskipt. Full-OP een veel leukere tank dat de t7 broer. Eerste potje erop gelijk 5 kills met 3k dmg.

Ook de Russische a44 geunlocked. Maar nog geen credits om hem te kopen helaas. Gaat nog wat worden dadelijk met 3 grinding projects. (ook 212a).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:23

databeestje

Von PrutsHausen

Bean77 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:06:
gisteren de STA-1 gekocht en gelijk alle stock dingen doorgeskipt. Full-OP een veel leukere tank dat de t7 broer. Eerste potje erop gelijk 5 kills met 3k dmg.

Ook de Russische a44 geunlocked. Maar nog geen credits om hem te kopen helaas. Gaat nog wat worden dadelijk met 3 grinding projects. (ook 212a).
Ik kon je niet bijhouden met de T32 en 75% crew, je ruimde alles schoon op. Niet verder gekomen in dat potje dan 1 hit landen. :|

Wel een win, dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
MRammeloo schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:05:
Hmmm, ik speel enkel de stug, en krijg bij voorbaat geen warm gevoel bij de mapchanges. Ik kan me best voorstellen hoe irritant het is als er 10 TDs een campfeestje op Redshire houden. Aan de andere kant: mijn survival is volledig afhankelijk van concealment, zeker als ik lower tier ben. Zonder concealment kan ik net zo goed met een zwaailicht en een bordje 'kill me' gaan rondrijden.

Nou ja, eens kijken hoe het in de praktijk uitpakt...
Ja ik snap dat wel, echter survival is niet afhankelijk van concealment als je maar beperkte ruimte hebt zoals op bijna alle maps. De viewrange is zoiezo als dusdanig hoog in verhouding tot de maps dat alle TD's denk ik veel meer van de "hit en move (niet run!)" tactiek moeten hebben. Je moet dus van te voren een aantal plekken uitkiezen waartussen je kunt rouleren en waar je ongezien heen kunt rijden (lees, minstrens 5/8 seconden rijden) om vanaf daar weer verder te gaan.

Ik speel ongeveer 50% van mijn tijd in TD's en ik blijf zelden lang op de zelfde plek. Meestal rij ik met een groepje heavvies mee en shuif ik van links naar rechts achter die groep om de druk er op te houden en zelf ongezien te blijven.

Td's hebben van zich zelf meestal een low profile en jouw pletzer heeft dat ook. Waarom dan extra camo? in real life is het ook niet zo dat een (meestal) grotere gun om een TD minder herrie maakt en je dus een camo bonus moet krijgen

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
databeestje schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:08:
[...]

Ik kon je niet bijhouden met de T32 en 75% crew, je ruimde alles schoon op. Niet verder gekomen in dat potje dan 1 hit landen. :|

Waarom heb je een 75% crew? Schuif je niet door van lagere tiers? Op de T29 moet je makkelijk een 100% crew kunnen halen en die met een skill uitrusten... 75% crew heeft imho een erg grote impact.

[ Voor 4% gewijzigd door dramborleg op 28-01-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

dramborleg schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:21:
[...]

Waarom heb je een 75% crew? Schuif je niet door van lagere tiers? Op de T29 moet je makkelijk een 100% crew kunnen halen en die met een skill uitrusten... 75% crew heeft imho een erg grote impact.
De T29 heb ik nog steeds, en ik heb de bestaande crew daar in laten zitten, ik train wel een nieuwe voor de T32. Ik zou deze natuurlijk wel kunnen omwisselen, maar wat schiet ik daar mee op?

Ik heb geen T34 voor crew training wat het makkelijker zou kunnen maken.

Veel tanks hou ik niet natuurlijk, de crew van de T-150 steek ik gewoon over in de KV-3 met retraining, die hebben al 70% op de eerste skill. Ik heb wel 2 russische premium heavies (KV-220, Churchill) wat deze crewtraining veel makkelijker maakt. Op naar de KV-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
Ik had het zelfde dilemma, maar heb mn T29 crew doorgezet naar de T32 aangezien die nog stock was en de T29 toch OP is. Mja, zelfde probleem over een paar honderd battles, dan moet er een crew in de M103 terwijl de T32 waarschijnlijk toch ook wel in de garage blijft staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
dramborleg schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:36:
Ik had het zelfde dilemma, maar heb mn T29 crew doorgezet naar de T32 aangezien die nog stock was en de T29 toch OP is. Mja, zelfde probleem over een paar honderd battles, dan moet er een crew in de M103 terwijl de T32 waarschijnlijk toch ook wel in de garage blijft staan...
Ik heb zelf een nieuwe crew voor de M103 gekocht. Die ga ik toch zoveel gebruiken dat crewtraining wel in orde komt. Dan heb ik mijn mooie crew op de T32 gehouden (dat is toch zo'n lekkere tank! O+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
Gisteren 2 uit 9 victories... Ik dacht... Okay nog eeeeeeentje dan. Platoon van drie paarse knakkers (winrate 75% oid) tegen ons en kans-loos onderuit. Wel interessant hoe een van hen zich met z'n naam al had voorbereid op een eventueel gold spam debat:

http://www.noobmeter.com/..._noob_no_skill/503748081/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:42
Ryack schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:49:

Veel rode spelers zijn inderdaad slecht. Dat wil niet zeggen dat ze niet beter kunnen worden. De meeste weten gewoon niet wat ze aan het doen zijn. En dan hebben we ook nog alle oranje, gele en groene spelers.

Ik heb 80% win rate games verloren zien worden en ik heb 20% games gewonnen zien worden. De kleurtjes geeft een bepaalde verwachting, dat wil niet zeggen dat die verwachting altijd goed is. Om iedereen die niet blauw of paars is af te schilderen als slechte spelers (ik weet dat jij dat niet was), dat gaat voor mij te ver. Ik ben een banaan en ik zal ook altijd een banaan blijven. Proud to be a banananana!

[...]

Ik weet niet hoeveel bots je gewend bent, maar af en toe kom ik in games waar 10 spelers 0 damage hebben aan het einde van de game. Meestal een mix van bots en spelers met wat minder gelukkige acties.
Mijn rating is ook niet hoog hoor ;) (Divine44 in game voor mensen die willen checken xP)

Maar ik bedoel dan echt de vuurrood rode spelers, en vooruit, als ze nog niet veel battles hebben kan ik het begrijpen maar gister had ik er vreemde gasten bij zitten :p

Ik speel zelf ook met oranje spelers die net zo goed spelen als groene spelers. Volgens de mod speelde we gister ook allemaal op groen tot paars.

Gisteren was trouwens veel beter dan zondag :o
74% win rate op iets van 19 battles en de battles die verloren gingen waren leuk. Kon dit in het weekend ook maar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
databeestje schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:08:
[...]

was idd een lekker potje, de hele avond ging in het algemeen wel erg goed.

T29 en T32 heb ik beide in de garage staan. Zijn ook beide tanks die je gewoon moet blijven houden vind ik. T29 gewoon OP voor zijn tier en heerlijke koepel en de T32 ook gewoon een goede heavy en uitermate bruikbaar in TC's.
Maar ja, je hebt zoveel leuke tanks en zo weinig credits om alles maar te behouden lol

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Razorbite schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:42:
[...]

Ik heb zelf een nieuwe crew voor de M103 gekocht. Die ga ik toch zoveel gebruiken dat crewtraining wel in orde komt. Dan heb ik mijn mooie crew op de T32 gehouden (dat is toch zo'n lekkere tank! O+ ).
Persoonlijk wist ik niet hoe snel ik m'n T32 crew moest retrainen naar de Safe Stowage perk toen die in de M103 belandde, van wat ik er van herinner was dat elke match m'n ammorack geraakt werd.

Sowieso rijd ik liever op de low-tiers met wat slechtere crew dan in de top tiers. Zeker bij de American Heavies, waar de T29 een uitstekende tank is om crews in de trainen. M'n T110E5 en T57 hebben allebei een crew erin die op de T29 zijn begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 10:50
DanielWW2 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 01:13:
Dan zijn dus inderdaad de TD's hun camo rating bonus kwijt. Mag van mij wel. Dan houd het nu hopelijk meteen op met Hellcat's die onzichtbaar zijn. Ik denk alleen dat ik een paar TD's moet gaan verkopen.
Is opeens toch weer blij met keuze voor Ferdinand i.p.v Jagdpanzer II. I haz armour. :*)
WG pakt het weer compleet verkeerd aan omdat tier 10 td's broken zijn laten we even alle td's nerfen 8)7 . TD's tot tier 9 waren balanced met deze bonus, waarom dan deze bonus wijzigen? WG balance alle tier 10 td's met hun mega alpha en laat de rest met rust.

Nog een mooi voorbeeld Tier 9 foch is balanced en toch krijgt deze nu een nerf (engine + armor) omdat de tier 10 Foch 155 generfed wordt 8)7

WG nerft nu gewoon alle td's om nog maar over de mapchanges te zwijgen overal worden bosjes verwijderd kleine heuveltje toegevoegd (zie steppes) alleen maar om brawling te promoten.

Als men later ook nog eens de TD class camo bonus gaat verwijderen (in patch 9.0 of 9.1) heeft het geen nut meer om met paper armor td's te spelen. Sommige td's zullen onspeelbaar worden ARL v39 is nu al bijna onspeelbaar, je kan dan beter met een heavy tank met turret gaan campen als een tomatoe meer armor, meer alpha en zelfde camo bonussen.

Hellcat is OP in de handen van skilled player maar een kv-1s is OP in de handen van de grootste wot noob maar kv-1s nerf zal nog eeuwen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
KeiFront schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:07:
[...]
WG nerft nu gewoon alle td's om nog maar over de mapchanges te zwijgen overal worden bosjes verwijderd kleine heuveltje toegevoegd (zie steppes) alleen maar om brawling te promoten.
Blame de RU server. Daar prefereren ze brawling speelstijl, elke andere speelstijl is ongewenst. Zij zijn de grootste markt en bepalen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:20
[...]
WG pakt het weer compleet verkeerd aan omdat tier 10 td's broken zijn laten we even alle td's nerfen 8)7 . TD's tot tier 9 waren balanced met deze bonus, waarom dan deze bonus wijzigen? WG balance alle tier 10 td's met hun mega alpha en laat de rest met rust.
Ligt er aan welke insteek je hebt. WoT blijft een spel voor het grote publiek en als je dan kijkt wat de meeste mensen echt irritant vinden is dat wel die onzichtbare tanks die ook nog een bak schade doen (o.a. TDs dus). De beste oplossing is dan zorgen dat ze wat minder onzichtbaar zijn. Dat dat voor de spelers die weten waar ze mee bezig zijn een domme nerf is klopt. Alleen voor 90% van de spelers is het wel een verbetering en dat is waar WG het voor doet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
redwing schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:25:
[...]

Ligt er aan welke insteek je hebt. WoT blijft een spel voor het grote publiek en als je dan kijkt wat de meeste mensen echt irritant vinden is dat wel die onzichtbare tanks die ook nog een bak schade doen (o.a. TDs dus). De beste oplossing is dan zorgen dat ze wat minder onzichtbaar zijn. Dat dat voor de spelers die weten waar ze mee bezig zijn een domme nerf is klopt. Alleen voor 90% van de spelers is het wel een verbetering en dat is waar WG het voor doet.
Precies, enne dont you trash the ARL V39, ik vind het een ontzettend leuk ding. :)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

[...]
Nog een mooi voorbeeld Tier 9 foch is balanced en toch krijgt deze nu een nerf (engine + armor) omdat de tier 10 Foch 155 generfed wordt 8)7
De Foch 155 krijgt de Saurer als top engine. Die heeft de Foch al en die behoud die gewoon.
De maps zijn simpelweg te klein voor TD's. Als je gespot wordt en er is geen cover zit er een vloot aan TD's op een heuvel die je afknallen. En dan proberen ze te verminderen. En er zijn echt nog wel plekken voor een TD, alleen minder en je zal moeten bewegen ipv bushwookie spelen
Als men later ook nog eens de TD class camo bonus gaat verwijderen (in patch 9.0 of 9.1) heeft het geen nut meer om met paper armor td's te spelen. Sommige td's zullen onspeelbaar worden ARL v39 is nu al bijna onspeelbaar, je kan dan beter met een heavy tank met turret gaan campen als een tomatoe meer armor, meer alpha en zelfde camo bonussen.
Alleen na het schieten verdwijnt die bonus. Dan is de TD camo eindelijk eens gelijk aan die van een medium/heavy na schieten. En je kan nog steeds redelijk bushwookie spelen zonder gespot te worden. Je zal alleen meer moeten nadenken over waar en hoe.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:25:
[...]
WoT blijft een spel voor het grote publiek en als je dan kijkt wat de meeste mensen echt irritant vinden is dat wel die onzichtbare tanks die ook nog een bak schade doen
Nou weet ik wel dat Wargaming een bedrijf is, maar de meeste game developers beschikken toch wel over een passie voor de game en vinden ze hun aanzien en reputatie erg belangrijk. Het developen is het uitgangspunt.

Wargaming is echter een commercieel bedrijf dat game development als het middel ziet om het doel, grof geld te verdienen, te bereiken. De kwaliteit van het spel en hun reputatie interesseert ze echt helemaal niets. Alles wordt gedaan om zoveel mogelijk geld te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:30:
[...]
Wargaming is echter een commercieel bedrijf dat game development als het middel ziet om het doel, grof geld te verdienen, te bereiken. De kwaliteit van het spel en hun reputatie interesseert ze echt helemaal niets. Alles wordt gedaan om zoveel mogelijk geld te genereren.
Amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Kaap schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:30:
[...]

Nou weet ik wel dat Wargaming een bedrijf is, maar de meeste game developers beschikken toch wel over een passie voor de game en vinden ze hun aanzien en reputatie erg belangrijk. Het developen is het uitgangspunt.

En dat lukt ze vrij aardig en dat terwijl we het (ookal willen we het allemaal niet toegeven) best een leuk spel vinden. Want van de mensen hier weet ik dat ze er allemaal ontzettend veel tijd instoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
perpixel schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:32:
[...]

En dat lukt ze vrij aardig en dat terwijl we het (ookal willen we het allemaal niet toegeven) best een leuk spel vinden. Want van de mensen hier weet ik dat ze er allemaal ontzettend veel tijd instoppen.
en geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
perpixel schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:32:
[...]
Jawel, ik denk dat tegenwoordig ook vaak geldt het sociale aspect en gebrek aan beter.

Ik moet wel zeggen dat ik het laatste jaar steeds meer en meer bovengemiddelde en hogere spelers zie stoppen omdat het spel, met name in randoms, te vaak niet belonend genoeg en frustrerend blijkt. En daar kan ik me behoorlijk in vinden. Ik heb nog nooit een spel gespeeld dat soms zo frustrerend kan zijn als WoT. En ik heb vroeger die-hard WoW geraid, weken wipen, en toch was dat lang niet zo frustrerend.

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-01-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik had laatst dezelfde gedachte dat ik steeds meer goede spelers zie stoppen, maar ik denk dat het misschien ook met de leeftijd van het spel te maken heeft. Er zitten tussen die goede spelers ook een hoop mensen die het al sinds de beta spelen.

Misschien begint het gewoon een beetje oud te worden en is de uitdaging er af voor zulke mensen. Voeg daar dan een beetje frustratie bij van slechte RNG en dan zijn ze zo weg.

Verder ken ik ook weinig spellen welke zoveel frustratie los maakt bij mensen, maar ik denk dat dit met passie te maken heeft. De psychologen bij WG hebben het ondertussen zo goed door dat het voor mensen (ook voor mij) veel te belangrijk wordt om te presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
perpixel schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:39:
Ik had laatst dezelfde gedachte dat ik steeds meer goede spelers zie stoppen, maar ik denk dat het misschien ook met de leeftijd van het spel te maken heeft. Er zitten tussen die goede spelers ook een hoop mensen die het al sinds de beta spelen.

Misschien begint het gewoon een beetje oud te worden en is de uitdaging er af voor zulke mensen. Voeg daar dan een beetje frustratie bij van slechte RNG en dan zijn ze zo weg.
Das ook zeker zo. Spel is toch alweer 3 jaar oud en als we terugkijken hebben we op wat maps, tanks en 3 game modussen na eigenlijk niets nieuws gezien.
perpixel schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:39:
Verder ken ik ook weinig spellen welke zoveel frustratie los maakt bij mensen, maar ik denk dat dit met passie te maken heeft. De psychologen bij WG hebben het ondertussen zo goed door dat het voor mensen (ook voor mij) veel te belangrijk wordt om te presteren.
Ik denk dat Wargaming geen zak geeft om de betere spelers. ZIj vormen slechts een margineel deel van de community. Je kunt als geldwolf beter 100 paprika's tevreden houden dan 10 unicums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
Kaap schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:42:
Ik denk dat Wargaming geen zak geeft om de betere spelers. ZIj vormen slechts een margineel deel van de community. Je kunt als geldwolf beter 100 paprika's tevreden houden dan 10 unicums.
Quoted for truth

WG geeft niets om zijn klanten zolang het geld maar binnenstroomt zijn ze tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
KeiFront schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:08:
[...]

Quoted for truth

WG geeft niets om zijn klanten zolang het geld maar binnenstroomt zijn ze tevreden.
Wat een onzin, dat is de beste manier om je bedrijf om zeep te helpen. Feit is wel dat je niet alle klanten tevreden kunt stellen. Dus dan maak je een analyse welke klanten je wel tevreden wilt houden (waarschijnlijk de grootste groep) en maak je daar een strategie op. Dat is wat je nu ziet gebeuren.

WoT is gebouwd voor een snel potje knallen zonder poespas en zonder al te veel skill. (zoals de reflexen bij COD en BF) Als je wat mist ga je toch wat anders doen? Als je dat niet doet is het kennelijk toch leuk, of ben je verslaafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Je zal dit maar als top tier in je team krijgen....vooral op het einde wordt het lachwekkend.

Heb hem laaaang geleden gespeeld toen ie max 20 km/h ging. Keek ik gisteren even bij zijn huidige specs, blijkt ie nu 50 te halen. Alleen jammer dat ie behoorlijk wat penetration mist ter vergelijking van een Matilda, anders was het wel goed te doen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
Razorbite schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:12:
[...]

Wat een onzin, dat is de beste manier om je bedrijf om zeep te helpen. Feit is wel dat je niet alle klanten tevreden kunt stellen. Dus dan maak je een analyse welke klanten je wel tevreden wilt houden (waarschijnlijk de grootste groep) en maak je daar een strategie op. Dat is wat je nu ziet gebeuren.

WoT is gebouwd voor een snel potje knallen zonder poespas en zonder al te veel skill. (zoals de reflexen bij COD en BF) Als je wat mist ga je toch wat anders doen? Als je dat niet doet is het kennelijk toch leuk, of ben je verslaafd.
Het is duidelijk dat je nog nooit contact hebt gehad met hun support afdeling, de hoge aantal WG fails heb je blijkbaar ook nooit van gehoord het hoge aantal afkers/bots waar WG niets aan doet, etc.

En wot vergelijken met COD of BF 8)7

Eerste battle in T-15 al meteen acetanker 8)

Victory!
Battle: Karelia 1/28/2014 10:59:07
Vehicle: T-15
Experience received: 1,816 (x2 for the

first victory each day)
Credits received: 70,716
Battle achievements: Top Gun, Sniper, Master

Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

[ Voor 14% gewijzigd door KeiFront op 28-01-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Wauw... eerste battle al direct verliezen met 4-15.... Gaat weer een top dag worden vrees ik...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DanielWW2 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 01:13:
Zat net weer Jingles te kijken en die mappen...
ZO...VEEL...BETER. :D
Weg met die camperheuvels en bosjes overal.

[video]

Echt... WTF... Laten we alle bossen platbranden en de heuvels plat slaan. Beste WG: Het problem zit hem niet in de hoeveelheid elevatie en cover in de maps, maar in de beperkte grootte en (dus) manoeuvreruimte. Met dit soort handelingen maak je alle classes overbodig en spelen we straks alleen nog maar met heavies.

Stelletje rukkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zertaxka schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:21:
[...]

Heb hem laaaang geleden gespeeld toen ie max 20 km/h ging. Keek ik gisteren even bij zijn huidige specs, blijkt ie nu 50 te halen. Alleen jammer dat ie behoorlijk wat penetration mist ter vergelijking van een Matilda, anders was het wel goed te doen.
Topsnelheid staat op 50, maar dat haalt ie alleen als je hem van een klif af schopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
KeiFront schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:34:
[...]

En wot vergelijken met COD of BF 8)7
Dat is dus wat ik precies niet doe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]
Eerst stel je dat ik onzin verkoop, en vervolgens noem je zelf de door mij genoemde feiten als waarheid 8)7

Geloof wat je wilt geloven, maar na 3 jaar WoT weet ik vrij zeker dat ik een behoorlijk goed beeld heb van Wargaming.net en hoe dit bedrijf in de markt staat en welke doelen en middelen het nastreeft, en met welke filosofie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:07:
Geloof wat je wilt geloven, maar na 3 jaar WoT weet ik vrij zeker dat ik een behoorlijk goed beeld heb van Wargaming.net en hoe dit bedrijf in de markt staat en welke doelen en middelen het nastreeft, en met welke filosofie.
WG streeft er naar om mij een goeie spelervaring te geven, daarom is de Object 263 niet generfed :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
User schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:14:
[...]
WG streeft er naar om mij een goeie spelervaring te geven, daarom is de Object 263 niet generfed :+.
Jij krijgt al elke maand uitbetaald goldn00b :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:15:
[...]

Jij krijgt al elke maand uitbetaald goldn00b :+
Moet je na gaan hoe veel WG wel niet van me houd. *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 10-09 16:03
[...]

WoT is gebouwd voor een snel potje knallen zonder poespas en zonder al te veel skill. (zoals de reflexen bij COD en BF) Als je wat mist ga je toch wat anders doen?
Vind je? Ik vind WOT net poker: Easy to learn, difficult to master. Na een weekje COD/BF te hebben gespeeld weet ik wel boven het gemiddelde uit te steken. Bij WOT heeft me dat minimaal een jaar gekost....

(maarja, wat weet ik. Ik ben een goldnoob. :+ )

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:09

Grouchy

meep meep

[...]

Doelgroep volgens Wargaming:
A: “You see, we didn’t do it for students and schoolkids, who don’t do squat. We made the game for adult men, who are successful in real life and have time for only short game sessions.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Zertaxka schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:21:
Je zal dit maar als top tier in je team krijgen....vooral op het einde wordt het lachwekkend.

[video]

[...]

Heb hem laaaang geleden gespeeld toen ie max 20 km/h ging. Keek ik gisteren even bij zijn huidige specs, blijkt ie nu 50 te halen op 50 begrensd te zijn. Alleen jammer dat ie behoorlijk wat penetration mist ter vergelijking van een Matilda, anders was het wel goed te doen.
Fixed.

Niks veranderd dus, wat User ook al aangaf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
De Camo nerf lijkt me nog redelijk fair, alsof een TD minder gunsmoke zou produceren dan een Heavy...

Zolang de meeste TDs een goede viewrange als plus hebben of goede DPM/Alpha zijn ze nog steeds erg nuttig imo. Sommige TD gaan dan wel plots een pak minder populair worden dat wel.

Voor een leuke TD als een T49 is het wel gedaan met de fun, gespotted = meestal 2 shots en dood. Viewrange niet al te best, damage leuk als je ongespot kan knallen (zal dus minder voorkomen)

Voor TDs zonder rotating turret die dus meer tijd vragen om te positioneren en zich uit de voeten te maken is het ook al kut.

Maar als ik dus met mijn hellcat schiet van 15m achter een bosje dan blijf ik nog steeds concealed zoals voor de nerf? +ik blijf goede damage doen, heb super viewrange en blijf mobiel. Hellcat nog niet afschrijven ;)

+ veel nerfs komen niet verder dan de test server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Anders verzinnen ontdekken ze misschien wel een russische TD met lage camo value en rotating turret die min 65 km/u doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
J0rn schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:07:
Anders verzinnen ontdekken ze misschien wel een russische TD met lage camo value en rotating turret die min 65 km/u doet :P
Die heeft ook een Autoloader zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik heb me ook weer gemeld bij het "thuishonk". Voorlopig geen ambitie om weer die-hard voor CW te gaan en als je toch al altijd op de TS bent en met iedereen platooned is het ook wel zo netjes om het te erkennen ;)

Pixel is voorlopig weer een gotter dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Grouchy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:56:
[...]

Doelgroep volgens Wargaming:
A: “You see, we didn’t do it for students and schoolkids, who don’t do squat. We made the game for adult men, who are successful in real life and have time for only short game sessions.
Dank! Dit bedoelde ik inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Inrage schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:08:
[...]

Die heeft ook een Autoloader zeker?
Tuurlijk, en een viewrange van min 450m, want je wil toch wat zien als tomaat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

perpixel schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:09:
Ik heb me ook weer gemeld bij het "thuishonk". Voorlopig geen ambitie om weer die-hard voor CW te gaan en als je toch al altijd op de TS bent en met iedereen platooned is het ook wel zo netjes om het te erkennen ;)

Welkom terug :)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

J0rn schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:10:
[...]

Tuurlijk, en een viewrange van min 450m, want je wil toch wat zien als tomaat ;-)
Ik weet nu in ieder geval zeker dat ik vanaf 8.11 nooit meer voorbij de PzFlz-IV zal komen, tenzij ik een emmer met free xp weet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04

Welkom van nooit weggeweest ( tenminste qua TS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
Als ik mijnheer WG was dan zou ik camo snipers nerfen door LT's te buffen. Bijvoorbeeld door LT's de optie te geven om, als ze stil staan, te "staren" in een richting waarbij na 15 seconden alleen die kant op +- 5 graden de viewrange een factor 2 of 3 toeneemt. Verder de bosjes laten staan, het is op sommige maps toch al moeilijk een fijne struik te vinden. Rotsen en huizen vinden om achter te duiken bij het laden is makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Laatst online: 01-06 16:53
Sinds een aantal weken weer actief met WoT na een aantal maanden pauze. Lekker geplatooned met oude bekenden, overwoog een terugkeer naar GoT2...

En toen:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/1551714_717940978238802_1715508168_n.jpg

Dus net zo snel weer uit de running helaas...

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 10-09 16:03
A-Tray schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:15:
Sinds een aantal weken weer actief met WoT na een aantal maanden pauze. Lekker geplatooned met oude bekenden, overwoog een terugkeer naar GoT2...

En toen:

[afbeelding]

Passief scouten lukt toch wel met 1 hand? :9

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Of een tijd lang arty klikerter worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kaap schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 07:54:
Kortom: gewoon 2 remakes van slechte mappen. Tis niet zo dat elke map aangepast wordt.
Overigens leuk om te zien dat iemand die TD's speelt ligt te janken over campplekjes en bosjes :+
Ten eerste speel ik veel meer mediums en heavies dan TD's. ;)

Ik heb verder meer iets tegen Russische heavies die denken dat ze een sniper zijn en worden beloont met bosjes etc overal. Ik ben alleen bang dat voordat die idioten naar voren gaan je eerst alle Russische kanonnen hun accuracy dood moet nerfen. Aangezien WG al zo goed is in bepaalde Russische OP tanks aanpakken zie ik dat niet gebeuren...

Verder zijn gewoon TD's die camo nodig hebben. Dat sommige ronduit belachelijk worden met een fatsoenlijke crew is gewoon onzin. Hellcat en T49 mogen van mij ook wel eens zichtbaar worden. Voor de mensen die een E-25 hebben gekocht zal het alleen wel zuur zijn.
Hellcat is OP in de handen van skilled player maar een kv-1s is OP in de handen van de grootste wot noob maar kv-1s nerf zal nog eeuwen duren.
De hellcat kan mij echt niks schelen als die generft word. Er zijn wel TD's die het echt moeilijk krijgen maar het ligt ook aan speelstijl. Ik sta bijvoorbeeld vrij standaard op 400m+ met mijn Nashorn en dan nog achter een bosje. Zie dat maar eens te spotten met of zonder camo buff voor TD's. Voor de Nashorn lijkt me dit niet meer dan normaal omdat die tank echt helemaal geen armour heeft en ook nog eens turretless is. Voor iets dat wel armour of een turret heeft mag het wel wat minder.
Dan is de KV-1S gewoon OP. Ik vertik het ook gewoon die tank te grinden. ;)

Oh en Mastery voor de M4A3E2. Z'n heerlijke trolltank is het. :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vmV6MUJU5vfIedvi4tgdKxBH/full.jpg
http://wotreplays.com/site/570319#redshire-danielww2-m4a3e2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77

Jayyyyy welcome back! :)
A-Tray schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:15:
Ik zag je al een aantal keer op TS idd. Nog steeds fan van je ferdinand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
Average Survived 50.0%
W/r Rate 75.0%
Average EXP 700
WN7 2,181
WN8 2,628
Average Damage 1,646
Spotted Damage 159
Frags 1.8
Spotted 2.3
Average Cap 21.8
Average Decap 0
Credits 16,975 cr

Ik stop er maar mee voor vandaag, beter gaat het voor mij niet worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
Haha lekker hoor! Die KV-1S en die twee VK3061H's zullen ook denken wat gebeurd hier. Alle drie dood en jij nog geen damage te pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Odyg schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:27:
[...]

Haha lekker hoor! Die KV-1S en die twee VK3061H's zullen ook denken wat gebeurd hier. Alle drie dood en jij nog geen damage te pakken :+
Ze hadden gewoon moeten leren mikken en nadenken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DanielWW2 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:36:
[...]
Ten eerste speel ik veel meer mediums en heavies dan TD's. ;)

Ik heb verder meer iets tegen Russische heavies die denken dat ze een sniper zijn en worden beloont met bosjes etc overal. Ik ben alleen bang dat voordat die idioten naar voren gaan je eerst alle Russische kanonnen hun accuracy dood moet nerfen. Aangezien WG al zo goed is in bepaalde Russische OP tanks aanpakken zie ik dat niet gebeuren...

Verder zijn gewoon TD's die camo nodig hebben. Dat sommige ronduit belachelijk worden met een fatsoenlijke crew is gewoon onzin. Hellcat en T49 mogen van mij ook wel eens zichtbaar worden. Voor de mensen die een E-25 hebben gekocht zal het alleen wel zuur zijn.
Simulation --------------------------------> that way. Dit is een arcade/fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:38
- Waffenträger E-100 will be nerfed by 200 hitpoints, otherwise everything will stay the way it is in round 1 of the test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kaap schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:55:
[...]

Simulation --------------------------------> that way. Dit is een arcade/fps.
Ik vind het toch erg knap dat je deze conclusie kan trekken aangezien dit nergens in mijn post voorkomt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Storm: there are no camo changes in 8.11 and there will be no camo changes further (SS: that means the issue Edrard discovered with the missing camo loss when shooting coefficient is some sort of bug – or intended to hide these data)
source:
http://ftr.wot-news.com/2...sts-about-8-11/#more-7939

kweenie. Wat mij betreft hoeft het idd niet zo, de lower-end TD's hebben baat bij de betere camo ivm paper armor. Misschien dus maar beter zo, liever dat ze TD's nerfen op andere vlakken dan op visibility (wat ze nou juist uniek maakt, imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Meh, vanavond zijn de teams echt ruk. Net een aantal potjes gedaan maar allemaal zwaar verloren. :/
Balansdagje?!

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

:X
Ik reed net op Erlenberg zo de plomp in vanaf spawn...

There is no tomato... there is only you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Gelukkig is er hoop in de nieuwe erlenberg, dan verdrink je minder snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
En we sluiten af met 2 draws.... Dankjewel WG om ieder team op Komarin van 8 tier 10 TD's te voorzien en dankjewel om ieder team op Prokhorovka van maar 1 med als spotter te voorzien en de rest heavies, TDs en arties... briljant idee. Echt bedankt!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

databeestje schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:39:
Gelukkig is er hoop in de nieuwe erlenberg, dan verdrink je minder snel.
Ja, ik had net het filmpje gekeken en besloot hetzelfde te doen. Van een afstandje leek het zo ondiep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Wat is de grap rond tomatoes? ik snap het echt niet met mijn beperkte geest.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Boudewijn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 01:13:
Wat is de grap rond tomatoes? ik snap het echt niet met mijn beperkte geest.
Je heb een mod... Xvm, geeft de stats van spelers.
Werkt met kleurtjes. Loopt van rood, via oranje, geel, groen en blauw naar paars. Rood is diep triest, paars is unicum.
Rode spelers zijn tomaten.

[ Voor 3% gewijzigd door Vorst8 op 29-01-2014 05:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En dat is niet correct om de schuld op de tomatoes te schuiven. Oranje is ook gewoon prut en geel is meh. Daarom gebruik ik liever de term paprika's om al die kleuren onder 1 noemer te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Je telt pas mee als komkommer ;(
Zei de banaan

[ Voor 31% gewijzigd door J0rn op 29-01-2014 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Kaap schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 06:30:
En dat is niet correct om de schuld op de tomatoes te schuiven. Oranje is ook gewoon prut en geel is meh. Daarom gebruik ik liever de term paprika's om al die kleuren onder 1 noemer te schuiven.
zitten vaak rode, gele en groene paprika's in een netje...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Pagina: 1 ... 23 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)