[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 31 Laatste
Acties:
  • 66.885 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Kaap schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:48:
Ik vind de nerfs wel meevallen eigenlijk.

Enige wat die nerf gaat doen is dat nu alle ezmoders gaan rerollen naar mediums, en dat zal dan bij voorkeur de Batchat gaan worden. Over half jaartje kunnen we dan een batchat nerf verwachten :+
Mijn Hesh shells staan klaar! (Wanneer ik weer eens kan spelen ipv leren voor een tentamen)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Object 268
- hull turnrate nerfed from 30 to 28

Schijt nerf... Dat was juist de grote verbetering tenopzichte van de 704 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet de Nashorn unlocked en gekocht, maar er rust een vloek op dat ding. Twee games in het totaal ermee gespeeld, 2 maal gekilled doordat mijn super goede teammates op mij inrijden, ik daardoor uit cover kom, in de linie van de vijand.

Misschien rust er geen vloek op, want uiteindelijk was dat gedrag van mijn teammates gemiddeld voor vandaag (x3 special met x5 special spelers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:16:
Zonet de Nashorn unlocked en gekocht, maar er rust een vloek op dat ding. Twee games in het totaal ermee gespeeld, 2 maal gekilled doordat mijn super goede teammates op mij inrijden, ik daardoor uit cover kom, in de linie van de vijand.

Misschien rust er geen vloek op, want uiteindelijk was dat gedrag van mijn teammates gemiddeld voor vandaag (x3 special met x5 special spelers).
Er is weer een Event he, dan komen alle idioten weer spelen =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Promaxhunter schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:22:
[...]

Er is weer een Event he, dan komen alle idioten weer spelen =/
Er is tegenwoordig elke dag wel een event...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:16:

Volgens mij is dat gisteren al begonnen. Ik was met mijn Hellcat in een struik gaan staan. Maar ja wel populaire plek. Een andere TD wou er ook staan. In plaats van mij uit de struik te duwen ging hij naast mij staan. Naast de struik. Zichtbaar voor de meeste tegenstanders. Ik ben maar vertrokken aangezien ik geen zin had om afzwaaiers te eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryack schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:26:
[...]

Volgens mij is dat gisteren al begonnen. Ik was met mijn Hellcat in een struik gaan staan. Maar ja wel populaire plek. Een andere TD wou er ook staan. In plaats van mij uit de struik te duwen ging hij naast mij staan. Naast de struik. Zichtbaar voor de meeste tegenstanders. Ik ben maar vertrokken aangezien ik geen zin had om afzwaaiers te eten.
Gisteren was het in verhouding veeeeeeeeeeeeeeeeeel (maar echt véééééééééééééél) beter dan vandaag.

Maarja, ook iets geleerd vandaag. Blijkbaar heeft de Nashorn 0,01 camo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Nashorn moet je even inkomen, maar als je daar eenmaal een beetje leuk mee speelt is het echt een prima TD! Zeker met de topgun.

Waar ik me op het moment op stuk bijt is die Stuer Emil, zoooooo traag en de stock gun word ik ook niet vrolijk van. Ach ja, maar 50k xp grinden voor de top gun.

Overigens de 38T speel ik het lekkerst mee, maar wil natuurlijk wel graag naar de hogere tiers.

[ Voor 14% gewijzigd door HaterFrame op 24-01-2014 14:44 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
MetaFrame schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:42:
Nashorn moet je even inkomen, maar als je daar eenmaal een beetje leuk mee speelt is het echt een prima TD! Zeker met de topgun.

Waar ik me op het moment op stuk bijt is die Stuer Emil, zoooooo traag en de stock gun word ik ook niet vrolijk van. Ach ja, maar 50k xp grinden voor de top gun.

Overigens de 38T speel ik het lekkerst mee, maar wil natuurlijk wel graag naar de hogere tiers.
Spendeer je Free xp op die tank voor je je menselijkheid verliest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Sturer Emil valt wel mee met de stock gun. Gaat je alleen een hoop credits kosten doordat je bijna alleen maar goud moet schieten ermee (en dan nog bouncen op tier 5...). En zonder 6th sense is het soms niet te doen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
Inrage schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:45:
[...]

Spendeer je Free xp op die tank voor je je menselijkheid verliest!
Daarom heb ik deze ook overgeslagen ;)
Iedereen verklaarde me voor gek, maar ben begonnen op tier8. (rest overgeslagen) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet even op de testserver met de Sturer Emil gespeeld. De ene keer is het prijs schieten, het volgende spel is al voorbij vooraleer je een vijand hebt gezien. Gotta love ruskie armour sometimes, schiet ik op de zijkant van een T-34, "bounce", en daarna door hem worden gedood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Volgens mij liggen de servers eruit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen, maar wel ongelofelijk veel lag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:42
Even op de testserver de Centurion Mk. 7/1 en de Conqueror uitgeprobeerd, maar het wordt toch de Conqueror. Wat een beest is dat O+

De Leopard 1 is trouwens ook een fantastisch tankje, een Cromwell op T10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
momenteel is er echt niet te spelen met die lagspikes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battle achievements: High Caliber :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
SehudeKoza schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:56:
Even op de testserver de Centurion Mk. 7/1 en de Conqueror uitgeprobeerd, maar het wordt toch de Conqueror. Wat een beest is dat O+
Ik zei het je toch? :) Hij zal je niet teleurstellen, maar ik zeg het nog maar eens: je hebt wel een lange, nogal vervelende grind te gaan.. (tenzij je heel veel free XP over hebt natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
Mr_Size schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:05:
[...]

Ik zei het je toch? :) Hij zal je niet teleurstellen, maar ik zeg het nog maar eens: je hebt wel een lange, nogal vervelende grind te gaan.. (tenzij je heel veel free XP over hebt natuurlijk)
Ik ga wel enhanced springs gebruiken in het begin, maar 88k xp blijft een godsvermogen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Alle details kloppen. :P
-Gestoorde Duitse professor.
-Bliksem.
-Its alive.
-Maniakale lach van gestoorde Duitse professor.
-Uber terminator.
-Duits.
:Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:18
Net in de test server gespeeld met quickybaby, alleen hij werd beetje boos op mij, omdat ik hem continu ramde, maar je kan niks anders doen als jij zelf wordt gepusht door iedereen die om hem heen rijdt, 30 tanks op 10 vierkante meter werkt niet echt. Naja het was wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste confrontation battle voor mij:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qDkp50n.jpg?1

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:33:

[afbeelding]
Dat arme enemy team. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:32

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:33:

[afbeelding]
looooool, DEATH STAR UNIVERSE *O*

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Haha LOL!
En uitslag?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HESH heeft gewonnen van HEAT (+ de 3 APCR schietende 263's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
en de e100+150mm unlocked :D
das mn eerste t10 td :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

dr34m3dd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:00:
en de e100+150mm unlocked :D
das mn eerste t10 td :D
De E100 met 150mm is een heavy, geen TD :P

De Jpz E100 met de 170mm is een TD

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
maja die gun, t is praktisch een td gun haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik dacht ook al. E100 is gewoon een "tank". (meer een enorme hoop staal/logistische nachtmerrie) O-)
Een tank waar de Duitsers daadwerkelijk begonnen waren met een prototype bouwen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Erg dikke spotting game van akaFuel in de BatChat, 13 500+ spotting damage:

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Soms haat ik WoT. Eergisteren wat mods geupdate en alles werkte normaal. Nu wil ik de game weer opstarten (sinds het updaten is de pc niet aan geweest) en nu blijf ik constant hangen in een zwart scherm direct na het klikken op de wot.exe |:( |:(

* wontcachme is going nuts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 20:09
wontcachme schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:50:
Soms haat ik WoT. Eergisteren wat mods geupdate en alles werkte normaal. Nu wil ik de game weer opstarten (sinds het updaten is de pc niet aan geweest) en nu blijf ik constant hangen in een zwart scherm direct na het klikken op de wot.exe |:( |:(

* wontcachme is going nuts
De mods weer verwijderen en een voor een terugplaatsen tot wot weer blijft hangen.
Ik installeer daarom altijd maar 1 mod tegelijk. Dan afsluiten en weer opstarten.
Ik had ook graag dat mods gewoon mee konden verhuizen na een upgrade. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Fiesta1958 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:27:
[...]

De mods weer verwijderen en een voor een terugplaatsen tot wot weer blijft hangen.
Ik installeer daarom altijd maar 1 mod tegelijk. Dan afsluiten en weer opstarten.
Ik had ook graag dat mods gewoon mee konden verhuizen na een upgrade. :-)
Ook zonder mods blijft het gelijk hangen. Met mods kwam ik nog bij de intro film. Zonder mods diect na het starten al hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
of opnieuw installeren of ook naar de xvm en de res map kijken.
Ik maak ook altijd eerst een backup van res, xvm en de 0.8.10 map voor ik er iets op instaleer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Fiesta1958 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:07:
of opnieuw installeren of ook naar de xvm en de res map kijken.
Ik maak ook altijd eerst een backup van res, xvm en de 0.8.10 map voor ik er iets op instaleer.
Backups heb ik ook, maar die werkten ook niet. Alles bleef nog steeds hangen. Herinstalleren ben ik mee bezig, alleen duurt ongeveer de hele middag om te downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Ja ben blij dat ik een snelle verbinding heb. Moet vandaag toch ook maar de testversie installeren.
Even kijken wat er veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik heb voor de grap maar eens een account op de NA aangemaakt. Dat bevalt best prima.

-minder gescheld
-meer samen werken (allicht helpt het, dat iedereen Engels spreekt en verstaat)
-minder gecamp
-geen Siemka meer

Sample size is nog erg klein, maar als dit zo postief doorgaat, kan de verhuizing wel eens permanent worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 19:37

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

BTU_Natas schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:58:
Ik heb voor de grap maar eens een account op de NA aangemaakt. Dat bevalt best prima.

-minder gescheld
-meer samen werken (allicht helpt het, dat iedereen Engels spreekt en verstaat)
-minder gecamp
-geen Siemka meer

Sample size is nog erg klein, maar als dit zo postief doorgaat, kan de verhuizing wel eens permanent worden.
ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

wontcachme schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:17:
[...]

Backups heb ik ook, maar die werkten ook niet. Alles bleef nog steeds hangen. Herinstalleren ben ik mee bezig, alleen duurt ongeveer de hele middag om te downloaden :P
Ik heb gevonden wat er bij mij mis was. Ik heb een programma genaamd Actual Multiple Monitors draaien en die had zichzelf geupdate naar een nieuwe versie zonder een melding te geven. En daar zat dus een bug in icm met wot

Daarna nog 3 uur nodig gehad om die te downgraden :X :X. Op een of andere achteraf map heeft die de update gedownload en bij elke herinstallatie pakte hij die file weer met de versienummer van degene die ik installeerde 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Net even echt niet meert te spelen op EU2. Had een ping van rond de 25. Maar duurde 20 seconden voordat je was omgedraaid en je zag tanks in de grond buggen etc.
Was tijdens een potje met 1 tier 10 en de rest allemaal tier 8.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/qy8tu1.jpg

Overigens deed de Deathstar niks, zat rondjes te draaien in zijn base. Uiteindelijk wel rond de 4000 damage gedaan en 983 xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Laatst online: 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus ik dacht is ga het ook maar proberen.
Wat een huilboel is het vandaag. Ik kan er echt niet meer tegen. :')

Is die premium het eigenlijk waard of kan ik er net zo goed nu mee kappen voor het weekend? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Special needs weekend ofzo :/
mijn fucking god, zo erg als vanavond heb ik het nog niet eerder meegemaakt :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bokkie schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 19:50:
Special needs weekend ofzo :/
mijn fucking god, zo erg als vanavond heb ik het nog niet eerder meegemaakt :X
Dat bedoelde ik dus. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
SurfBoy schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 19:03:
Net even echt niet meert te spelen op EU2. Had een ping van rond de 25. Maar duurde 20 seconden voordat je was omgedraaid en je zag tanks in de grond buggen etc.
Was tijdens een potje met 1 tier 10 en de rest allemaal tier 8.

[afbeelding]

Overigens deed de Deathstar niks, zat rondjes te draaien in zijn base. Uiteindelijk wel rond de 4000 damage gedaan en 983 xp.
Tinypic is tiny.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
xD
E
Had expres kleiner gemaakt op forum grootte omdat er anders die ride tekst om kwam dat ie te groot was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 10:21

databeestje

Von PrutsHausen

Vandaag heel wat potjes gespeeld met ander GoT leden (Dolby en Solique), ik ben nu over de helft voor de T-15 missie, maar het is echt heel erg lastig. Als ik feldzug.net kijk is het al een potje of 84 en dat is dan niet al te best.

Ook een aantal keren in het begin ge-oneshot voor dat ik een schot gelost had, wel gewonnen, maar zelf niet in de top 10. In ieder geval een bino, repair kits en brandblussers aan over gehouden, alswel een boel credits. T-32 aangeschaft, eerst maar wat uitrusten, nog 200k credits nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt eens tijd dat er een nieuwe server komt. Momenteel sta ik minstens 2 minuten in de queue, en redelijk wat lag tijdens het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ik wil niet mijn avond jinxen voor ik begin maar gisteravond was het (ondanks wat lag) echt dikke prima om te spelen, 14/16 gewonnen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
EU2 gaat bij mij bij +/- 1 op de 20 battles compleet fout waarbij ik moet herstarten voordat ik weer enige zinnige beweging in mijn tank krijg. EU1 begin ik al niet meer aan want daar gaat het om de paar battles wel een keer fout.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:09
Voor mij is het de tweede avond op rij dat ik ver onder de 50% zit. Allemaal de schuld van de E50, heb nu de top gun en hoef alleen nog maar de tracks. Zit ondertussen op een 46% win rate voor dat ding :( Ben benieuwd of ik het tij kan keren als ik eenmaal alles heb geresearched.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:45

Grouchy

meep meep

Hier omgekeerd een winrate van 75% en dan al dat gratis spul vandaag zeg, moet niet gekker worden 8)7

1 Bino,
60 large repair kits
5 aut. fire ext.
900 gold
en 2.5 million o.a. dankzij de missie's New Year's Resolution en Quick and Dirty

[ Voor 9% gewijzigd door Grouchy op 25-01-2014 23:22 ]

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Als je aan de 8.11 beta mee doet krijg je wat credits enzo; blijf je die na de beta nog houden?
Buiten dat: heeft beta spelen nadelen behalve dat wat dingen wellicht nog niet goed geregeld zijn.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Boudewijn schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:21:
Als je aan de 8.11 beta mee doet krijg je wat credits enzo; blijf je die na de beta nog houden?
Buiten dat: heeft beta spelen nadelen behalve dat wat dingen wellicht nog niet goed geregeld zijn.
Test server is leuk om tanks uit te proberen (prem en normaal) en de nieuwe opties maar verder kost het je alleen maar tijd. Je account daar is een kopie en word gewoon verwijderd aan het eind van de test, soms nog een extra reset naar de kopie als er meerdere test rondes zijn.

Dus totaal geen enkel voordeel met je normale account (behalve dat je weet of een grind het waard is of niet).

P.S.> Op de test is het aantal premium-ammo gebruikers nog hoger, dus armor inschatten van een tank is lastig.

P.S.S> Deze komt helaas net iets te dicht op de waarheid om echt leuk te zijn :X

[ Voor 15% gewijzigd door AcXeller op 25-01-2014 23:37 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zou WG zo vriendelijk willen zijn om artillerie nou eindelijk eens dood te nerfen? Ik ben de hele avond genuked door die waardeloze google maps idioten. Het maakte niet uit wat ik deed, zodra ik een paar seconden stil stond was het weer zover. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
DanielWW2 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 00:09:
Zou WG zo vriendelijk willen zijn om artillerie nou eindelijk eens dood te nerfen? Ik ben de hele avond genuked door die waardeloze google maps idioten. Het maakte niet uit wat ik deed, zodra ik een paar seconden stil stond was het weer zover. :')
Gewoon uit het spel knikkeren, arty hoort er gewoon niet in thuis :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Inderdaad, gisteravond met mijn E5, full HP, volledige 1-shot door arty. En dan ligt men te mekkeren over TD alpha damage :') Nerf arty more pl0x :r

[ Voor 26% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-01-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Gewoon zo dat arty een tank nooit kan one shotten binnen de normale MM. Scouts en arty uitgezonderd.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
thijsco19 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:05:
Gewoon zo dat arty een tank nooit kan one shotten binnen de normale MM. Scouts en arty uitgezonderd.
Dit vooral ja, ik blijf er nog steeds voorstander van dat ze minder range krijgen (dus meer moeten bewegen), minder alpha en een hogere firerate. Daarmee krijg je dat je ze kunt counteren omdat ze toch enigszins in de buurt moeten staan en dat je daarnaast zelfs als je weet dat er eentje op je aan het mikken is je nog kunt proberen om een andere plek te bereiken. Arty zelf wordt daardoor ook wat dynamischer.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het lijkt erop dat de WoT EU site down is... meer mensen dat gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 19:37

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

De servers doen ook raar. Kreeg net bericht dat ze niet bereikbaar waren en kon even ingame geen posts meer maken. Zondag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

redwing schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:43:
[...]

Dit vooral ja, ik blijf er nog steeds voorstander van dat ze minder range krijgen (dus meer moeten bewegen), minder alpha en een hogere firerate. Daarmee krijg je dat je ze kunt counteren omdat ze toch enigszins in de buurt moeten staan en dat je daarnaast zelfs als je weet dat er eentje op je aan het mikken is je nog kunt proberen om een andere plek te bereiken. Arty zelf wordt daardoor ook wat dynamischer.
Ik mis de "historische" 100m dispersion. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Joindry schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:46:
De servers doen ook raar. Kreeg net bericht dat ze niet bereikbaar waren en kon even ingame geen posts meer maken. Zondag....
Ik kan helemaal niet inloggen op WoT. Blijft hangen op het inlog gedeelte. De inlogservers zullen vast op hun gat liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 17:14
patrickos85 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:53:
[...]

Ik kan helemaal niet inloggen op WoT. Blijft hangen op het inlog gedeelte. De inlogservers zullen vast op hun gat liggen
Net vier potjes gespeeld, geen issues. Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

worldoftanks.com doet het prima, maar http://worldoftanks.eu/....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Net een potje in de e25 met aan onze kant 6x afk.....

Uiteindelijk een draw geworden omdat ik met mijn gold shell bouncde op de lfp van een chi to die achterin zijn eigen basis stond en hij mij killde na die schot. Had ik die gekilled dan was het een win. Nu 1000xp in een draw zonder medaille.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Win / Drw / Btl: 1 / 1 / 7 ( 14.29% )

Win / Drw / Btl: 1 / 1 / 9 ( 11.11% )

[ Voor 35% gewijzigd door TweakJerommeke op 26-01-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet echt zitten bidden dat de servers er niet uit vlogen. Het potje zou sowieso de mastery badge voor de nashorn zijn, maar op het einde ineens 500 à 800 ms ping. Uiteindelijk wel gekilled door die ping (mijn tank reed veel verder vooruit dan ik wou, waardoor ik helemaal uit cover reed).

Gelukkig zijn de servers niet gecrasht, dus de mastery badge is binnen :)

Edit: High latency, slow forums, stuck servers 26/01/13

En ja, er staat 2013, maar het gaat wel degelijk over vandaag :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zie net ook dat ik mijn eerste Burda's medal heb behaald in de E25 :). Die had ik nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Net mijn eerste T9 tank geresearched, de IS-8. Nog 400k sparen en dan kan ik hem kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Ben ik nou de enige die dit heeft of hebben ze de 3* experience veranderd naar 2* voor de eerste win?
Triple Experience for the First Victory of the Day*
Nothing adds to the taste of victory like a major surge in experience!
*This bonus will be available from 24thJanuary 06:10 until 26th January 06:00 CET (GMT+1).
Beetje een fail als dit inderdaad waar zou zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nixadus schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:38:
Ben ik nou de enige die dit heeft of hebben ze de 3* experience veranderd naar 2* voor de eerste win?

[...]

Beetje een fail als dit inderdaad waar zou zijn :(
26ste vanochtend!. Nu is het weer normaal 2x voor de eerste win. Ook alle normale wins zijn nu 2x vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
wontcachme schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:40:
[...]

26ste vanochtend!. Nu is het weer normaal 2x voor de eerste win. Ook alle normale wins zijn nu 2x vandaag.
Moet ik toch een nieuwe bril kopen 8) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Kan iemand me een schopje in de juiste richting geven waarom me wn7 berekening niet klopt?
code:
1
2
3
4
5
6
7
$wn7=round((1240-1040/pow(min($level_avg_all,6), 0.164))*$frags/$battles_count
                +$damage_dealt/$battles_count*530/(184*exp(0.24*$level_avg_all)+130)
                +$spotted/$battles_count*125
                +min($dropped_capture_points/$battles_count,2.2)*100
                +((185/(0.17+exp(($wins*100/$battles_count-35)*-0.134)))-500)*0.45
                -((5-min($level_avg_all,5))*125)/
                (1+exp(($level_avg_all-pow($battles_count/220,3/$level_avg_all)*1.5))));

Ik heb ergens het gevoel dat ik een stukje berekening mis, want de rating is het zelfde als de wn6.

Rating newEFF: 873
Rating WN6: 616
Rating WN7: 616

Als ik andere spelers in de db controleer met noobmeter dan komt het wel overeen, i guess its correct then?

[ Voor 8% gewijzigd door Brantje op 26-01-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Tussen WN6 en WN7 zit bijna geen verschil, mijn WN6 en 7 zijn volgens mij ook gelijk.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

wsLy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:03:
Tussen WN6 en WN7 zit bijna geen verschil, mijn WN6 en 7 zijn volgens mij ook gelijk.
Klopt, zit nu met cmd open te kijken naar import van de stats.
Veel gelijken, maar sommige hebben verschil
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
niealibaba
 Rating newEFF:  1118
 Rating WN6:  1040
 Rating WN7: 1093
OberSven
 Rating newEFF:  1302
 Rating WN6:  1271
 Rating WN7: 1271
CMLMC2
 Rating newEFF:  944
 Rating WN6:  898
 Rating WN7: 898
zadlo
 Rating newEFF:  1184
 Rating WN6:  1178
 Rating WN7: 1178
Torima
 Rating newEFF:  943
 Rating WN6:  745
 Rating WN7: 745

Hmm hoop niet dat ik WG plat trek, stats van 26696 spelers ophalen 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Brantje op 26-01-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Wn7 is de sealclub penalty hoger. Als je een AVG tier van boven de 6 hebt is er geen verschil

[ Voor 5% gewijzigd door perpixel op 26-01-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

EU1 heeft een hoge load en was een aantal keer rood vanmiddag.

Degenen die elke keer ge1shot worden door arty kunnen gewoon niet spelen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
PcDealer schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:08:
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Yay, de T-15 Lichte tank is binnen, met dank aan o.a. Dolby en Monochrome uit GOT. Ik zat wel op mijn tandvlees aan het einde van de dag, laatste potje met Monochrome ging ook niet lekker. Vriendelijk bedankt voor de potjes met nog 1 win te gaan.

Uiteindelijk zelfstandig nog een T-150 meegenomen op een Redshire encounter, was er helemaal klaar mee. Gewonnen met 5 kills en een Mastery badge. *contrast*

Voorlopig wel weer genoeg gehad, eerste potjes met de T32 waren zo-zo, ik zat er niet bovenop. Stock tank met 75% crew helpt niet om te overleven. Gelukkig had ik free xp voor de tracks en top gun. Met all de credits kon ik iig gun rammer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
PcDealer schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:08:
Sterk argument !

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Net ff een paar potjes gedaan, op de EU2 is het gewoon te druk. Soms wel 2000 wachtende per tier.
Momenteel erg veel lag en hoge ping tijden.... Speelt nou niet echt fijn moet ik zeggen.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
Harmen schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:27:
Net ff een paar potjes gedaan, op de EU2 is het gewoon te druk. Soms wel 2000 wachtende per tier.
Momenteel erg veel lag en hoge ping tijden.... Speelt nou niet echt fijn moet ik zeggen.
Net enorm veel lag op EU2 en er staan regelmatig 7000+ mensen in de wacht... MM is dan ook weer echt top bezig. Staan er 12-16 arty in de wacht en ja kom ik mijn tiger 1 in een potje met 9 arty.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
  • Laatst online: 09-09-2022
Echt de teams dit weekend.. Heb al veel mee gemaakt qua slechte teams maar dit kan echt niet meer hoor! Team waarbij 80% van de spelers op een flank gaan staan.. Ach ja door deze week zal het wel weer minder worden hopelijk.

Zit nu vandaag ook op een winrate van 35% terwijl ik over de laatste 400 battles een gemiddelde haalde van 59%... Echt ben er spuugziek van.. Ben nu al 7 battles bezig mijn x2 van mijn t32 te behalen :(

[ Voor 31% gewijzigd door Odyg op 26-01-2014 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Clipje over o.a. de SEA server van Jingles YouTube: World of Tanks - So Much Fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
oosterhofjf schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:35:
Net enorm veel lag op EU2 en er staan regelmatig 7000+ mensen in de wacht... MM is dan ook weer echt top bezig. Staan er 12-16 arty in de wacht en ja kom ik mijn tiger 1 in een potje met 9 arty.... :+
Dik 7000 mensen - 2000 voor tier 8. Que met de IS6 en nog dik 2 minuten wachten voor een battle..... 8)7

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 17:14
Ik stop er maar even mee. Tijdens potje direct na de start meer dan 2 minuten 'freeze', daarna disconnect, automatische reconnect, en vervolgens meteen ge-one-shot voor ik de kans had om ook maar iets terug te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat het elk weekend zo gaat gaan. Gisteren 78.95% WR en vandaag 90% WR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:44:
Ik hoop dat het elk weekend zo gaat gaan. Gisteren 78.95% WR en vandaag 90% WR :P
Dan zit jij steeds in de teams waar ik niet kom, echt vaak kansloos verloren.. :X Ben nu van 51,21% gezakt naar 51,12% alleen vandaag al.

[ Voor 9% gewijzigd door Odyg op 26-01-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 08:31
Het spel wordt inmiddels echt met de dag onspeelbaarder. Naast de compleet hersenloze spelers welke er voor zorgen dat het spel meer frustratie dan entertainment is; heb je nu ook constant random lag om de minuut en een queue van minimaal 3 minuten, maar niet uit welke tank je neemt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:30

Nox

Noxiuz

4 minuten wachten op een battle en nóg kan ik niet rollen. wtf?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Weet iemand eigenlijk welke provider die servers van WoT host?
De laatste dagen begint het namelijk wel belachelijk te worden. Niet alleen de lagspikes die natuurlijk optreden op de meest onmogelijke momenten maar ook de connects die wel heel lang duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
DanielWW2 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:13:
Weet iemand eigenlijk welke provider die servers van WoT host?
De laatste dagen begint het namelijk wel belachelijk te worden. Niet alleen de lagspikes die natuurlijk optreden op de meest onmogelijke momenten maar ook de connects die wel heel lang duren...
Op de wiki staan deze ip-adressen:

EU2 - Amsterdam, Netherlands (login.p2.worldoftanks.eu) (185.12.240.100, 185.12.240.110, 185.12.240.140, 185.12.240.150)

Misschien dat iemand daar wat mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
Trouwens vandaag ook een battle in my t32 hit een e50 op zon 200/300 meter keer op keer mijn cupola? Hoe is dat mogelijk, is er een mod dat je verder kan inzoeken ofzo?

Trouwens wel nu 9 keer verloren in mijn t32 ik snap er niets meer van heb al mijn bonussen nu weg, maar ik blijf verliezen in dat ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Wargaming heeft zijn eigen ASN (netwerknummer) en maakt dus gebruik van een heleboel providers.
http://bgp.he.net/AS199524

Lastig om dus je vinger op de plek te leggen, het is niet 1 factor. Ik zie de AMS-IX niet staan, maar veel van de providers uit die lijst peeren daar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Odyg schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:27:
Trouwens vandaag ook een battle in my t32 hit een e50 op zon 200/300 meter keer op keer mijn cupola? Hoe is dat mogelijk, is er een mod dat je verder kan inzoeken ofzo?

Trouwens wel nu 9 keer verloren in mijn t32 ik snap er niets meer van heb al mijn bonussen nu weg, maar ik blijf verliezen in dat ding...
Er zijn wel mods dat je verder kan inzoomen maar je aimcirkel wordt ook groter in je beeld, het is niet zo dat je accurater kan schieten daardoor.
Duitse guns zijn gewoon wat accurater..
Premium ammo wil ook nog wel eens wat zuiverder shelltravel hebben waardoor ze meer in het midden van je aimcirkel uitkomen.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.o.P.
  • Laatst online: 14-09 08:10
ThomasG schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:54:
Het spel wordt inmiddels echt met de dag onspeelbaarder. Naast de compleet hersenloze spelers welke er voor zorgen dat het spel meer frustratie dan entertainment is; heb je nu ook constant random lag om de minuut en een queue van minimaal 3 minuten, maar niet uit welke tank je neemt..
Je zegt het precies: "Hersenloos". Onvoorstelbaar en ongelooflijk... En inderdaad allemaal naar 1 kant... Ik merk dit al een paar dagen. Ik begin een potje tegenwoordig met "Wish I was RED" om al aan te geven dat rood gaat winnen en niet groen.

m.o.p. aka mrdasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
ShockWave schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:39:
[...]

Er zijn wel mods dat je verder kan inzoomen maar je aimcirkel wordt ook groter in je beeld, het is niet zo dat je accurater kan schieten daardoor.
Duitse guns zijn gewoon wat accurater..
Premium ammo wil ook nog wel eens wat zuiverder shelltravel hebben waardoor ze meer in het midden van je aimcirkel uitkomen.
Ja precies nou van die afstand heb ik nog niet eerder mee gemaakt en lukt mij zelf ook niet in Duitse tanks ( Jagdtiger/Jgp2 ) Verschrikkelijk dagje WoT in ieder geval:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ondanks de lag toch nog redelijk wat goede potjes gehad. Heb alleen maar gesealclubbed in een platoon met 3x E25 en ben met 2300wn7 en 80% winrate geeindigt. Wel gestopt om 1930 aangezien toen de servers redelijk op hun gat gingen :(

Pagina: 1 ... 21 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)