[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 31 Laatste
Acties:
  • 66.887 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
Ilikebananas schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:25:
Bottom line is dat voor mij een autoloader vrijwel altijd een hogere prio heeft dan andere tanks, zelfs al zit daar een ogenschijnlijk mindere speler in.
Voor mij hetzelfde. De meeste tanks kun je nog wel wat tegen doen als je ze tegen komt. Een autoloader die opduikt knalt je echter vaak in 1 keer af zonder dat je veel terug kan doen. Zeker in randoms waar soms enorme gaten vallen die je niet in je eentje dicht kan houden zijn doorgebroken autoloaders erg irritant.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
patrickos85 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:17:
Ik speel met bijna uitzonderlijk USA tank. Nu merk ik wel met die 'kill USA' tanks dat ze mij opzoeken/afwachten. Begin van de battle gelijk 3(e5, is7, franse light 90-75?) tegenstanders tegen mij + 1 arty die op mij zat te asen. Dit was in mijn patton.

Of in mijn T30, in Prokhorovka op de heuvel samen met 1 med en heavy. De rest van het team zit overal op de map in zicht, maar voornamelijk links door te pushen. Ik doe paar keer peekaboo en word 1 shotted door arty welke mij op aan het wachten was. Toch onlogisch om te aimen op 3 tanks op 1 heuvel terwijl de positie waar je vandaan schiet bijna overlopen wordt?
Bedoel je de T30 met open top? Dan ben je toch altijd arty target nr1?! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Kan me ook niet voorstellen dat unicums aan het team gevraagd hebben om te focussen op iemand die geen extreem hoge stats heeft.
De enige keren dat ik zoiets zie gebeuren zijn echt heel uitzonderlijke gevallen van mensen met 2000+ wn7 en zelfs dan zijn het niet de beste spelers die er over beginnen.

Wat ik wel zie gebeuren is dat mensen tunnel visie krijgen op degene die als eerste gespot is. Ook al ben je niet het makkelijkste target. Je bent al wel uitgekozen (in hun achterhoofd zonder dat ze het zelf door hebben) en ze zullen niet rusten voor je dood bent.

Je ziet het ook nog wel eens dat een tegenstander op iemand begint te schieten en je rijd vervolgens gewoon achter hem en kunt zo constant vrije schoten nemen zonder dat hij ook maar zijn turret draait. Deze persoon is dan gewoon zo gefocused op zijn eerste target dat hij over niks anders na denkt.

Dit is iets waar je jezelf op moet trainen om niet te doen want je kiest vaak niet het beste target en gaat ook onnodige risico's nemen om nog die ene shell ergens in te krijgen. Nog belangrijker is het gaan zien wanneer andere dit doen. Dit is namelijk een perfecte situatie om gebruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Inrage schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:44:
[...]

Bedoel je de T30 met open top? Dan ben je toch altijd arty target nr1?! 8)
Ik bedoelde de T9 TD van usa. Die heeft geen open top oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
patrickos85 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:33:
[...]

Ik bedoelde de T9 TD van usa. Die heeft geen open top oid ;)
Ah ups :) Anyway, een T30 is ook een groot target ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de T30 grind taai... Niet echt een "leuke" grind. Mis vooral armor icm dat ie traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 08:31
Inrage schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:59:
[...]

Ah ups :) Anyway, een T30 is ook een groot target ;)
Het leuke van de T30, en de T34 trouwens ook, is dat ze zo'n grote silhouette hebben; en door de relatief zwakke hull gemakkelijk full damage van HE nemen. Geliefde targets voor artillerie, want ze zijn hebben een grote gun, en zijn redelijk vaak een one-shot. Vooral van de zijkant. Ik mik er ook altijd op als ik arty speel. Is gewoon prijs schieten, tenzij je net pech hebt qua RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

ThomasG schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:07:
[...]
Geliefde targets voor artillerie, want ze zijn hebben een grote gun, en zijn redelijk vaak een one-shot. Vooral van de zijkant. Ik mik er ook altijd op als ik arty speel. Is gewoon prijs schieten
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/50254601/Overig/D0X2ot8.gif

:+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
pff, het was weer doorbijten vandaag. Zoveel hersenloos kanonnenvoer online vanmiddag, af en toe om moedeloos van te worden. Vooral met de E-25 en de Sturer Emil weer een aantal tenenkrommende potjes gespeeld waarbij het team maximaal faalde. Uiteindelijk nog wel 60% WR en 1973 WN7 weten te halen, maar dat kwam door een paar goede uitschieters. Zal blij zijn als de grind met de Emil is afgerond, moet helaas nog zo'n 65K :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Als die gast op mij valt is het ook wel een 1 shot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:18
patrickos85 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:17:
[...]

Als die gast op mij valt is het ook wel een 1 shot :+
BOEM!! Fatshot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:09
Zo de ace om m'n E-50, ik had meer dan 6K spotting damage doordat ik iedereen op de heuvel bij de vlag aan het spotten was. Redshire encounter kun je bijna niet verliezen als je vanuit het zuiden een spotter op de heuvel zet.

Victory!
Redshire 22/01/2014 20:33:42
E 50
2,044 75,216
Patrol Duty, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Total: 57,728

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
Vandaag paar potjes gespeeld (9 stuks ofzo) ik ben echt in een hoekje gaan huilen, contenu kom ik in de tomaten teams tegen bijvoorbeeld unicums of paar groene spelers ofzo, WN7 was 467 0.o. Nog nooit zo laag gehad. En heb nou ook niet echt tanks in me garage staan om mee te carryen. Misschien de IS-3, maar die heb ik nog niet full ge-upgraded. Moet nog de top gun, turret en tracks. Gaat dus nog wel lang duren. En bijvoorbeeld de amx 50 100 ben je inderdaad target nummer 1. Amx ac 48 moet ik ook nog de top gun en tracks op en amx 13 90 weet ik nog niet echt hoe te spelen, misschien meer flanken ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
en pixel is weer clan loos. FGUK bleef toch niet op het niveau wat ik hoopte en mijn activiteit was wat lager als dat ik van mezelf verwachtte. Dus na een kort gesprekje met de clanleader ben ik weer een vrij man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
Heb ik een keer een goeie avond, klapt WoTLabs er uit. Heuj...

Also, ~7500 damage doen en nog steeds 15-8 verliezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 19:37

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

User schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:08:

haha stronk team, doeje 7k damage en leeft nog de helft van de vijand :'(

Ik heb vandaag ook een triest recordje te pakken kwa noobteams.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4CBuG2YX84kaljLxdQKUP4e6/full.jpg

11 teammembers deden geen damage. Stronk tenking enzo. Ik deed het best nog ok in mijn T7 Japans sardienblik. Zeker als je ziet dat ik niet eens top tier was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 10:21

databeestje

Von PrutsHausen

Duidelijk een mindere avond met de ARL V39 en SU85B grind, zo kwam ik op Sand river terecht en dan weet ik echt niet waar ik moet staan. Uiteindelijk een plekje gevonden op F3 en 3 kills gemaakt + wat damage gedaan, uiteindelijk gepincered door een hellcat en een kv-1.

Ook gaat base defense niet echt geweldig met een TD, ahum.

Uiteindelijk 19 potjes voor 20 kills nodig gehad, het hoogste was 4 in 1 game. Veel bottom tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Joindry schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:44:
[...]

[afbeelding]

11 teammembers deden geen damage. Stronk tenking enzo. Ik deed het best nog ok in mijn T7 Japans sardienblik. Zeker als je ziet dat ik niet eens top tier was 8)7
Zo had ik ook een battle waarin 7 van onze tier 9s en 10s totaal geen damage hadden gedaan... 3 hadden er minder dan duizend gedaan en 3 tussen de 1000 en 2000 en 2, waarvan ik er een was, boven de 2000 damage... Fijn is dat om zo te verliezen |:(

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
[...]

[afbeelding]

Pffff dat is wel heel erg! Vandaag had ik een match waarbij ik samen met een random speler ongeveer het zelfde had. onze twee tankjes hadden we 11 kills en 2/3 van alle schade van ons team gedaan 8)7 wel gewonnen

Vandaag ook even in de archieven gedoken van mijn stats en daar zag ik dat de Tiger H er belabberd bij stond. Daar gaat verandering in komen! Dat was destijds mijn eerste heavy en toen ook berucht omdat er meer modules en crew kapot gingen dan welke tank dan ook. Als jonge wapper moest ik ook nog een hoop leren en die combinatie ... nouja, geen succes.

Ondertussen heeft de tank een buff gekregen en weet volwassen wapper een stuk meer van het spelletje af. Dan wil ik er ook nog een goede crew inzetten en kijken waar het me brengt.

Heeft iemand nog tips voor de Tiger H? of misschien een goede review? Die van quickybaby zijn erg fijn om te kijken.Helaas zijn er hoop andere irritante reviews die ik na een paar minuten niet meer kan aanhoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Blijf van de friggin frontlinie af. :P
Geef iedereen op afstand een flinke dosis 8.8cm L/71. Bijna niks dat je tegenkomt gaat dat stoppen als je weet waar je moet schieten. >:)

Ik zelf speel nu al weer een tijdje met de 8.8cm op de Tiger II en dat is heerlijk. Gewoon brawlen en twee schoten voor een ruilen. 480 damage voor mij en met een beetje geluk een 390 damage bounce voor jou. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
User schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:08:

[...]

Heren heren. Sterke damage, maar wat zien we hier niet??

EFFECTIVE DAMAGE! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
wsLy schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:59:
[...]

Zo had ik ook een battle waarin 7 van onze tier 9s en 10s totaal geen damage hadden gedaan... 3 hadden er minder dan duizend gedaan en 3 tussen de 1000 en 2000 en 2, waarvan ik er een was, boven de 2000 damage... Fijn is dat om zo te verliezen |:(
Mijn 1e battle vandaag kwam ik in mijn T21 in een tier9 battle en haalde daar de meeste exp + damage........ Gelukkig waren de potjes daarna een stuk beter :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
Gister ook potje met me kv-2 gedaan, ik deed 2500 damage en de rest van me team kwam niet eens boven de 700 uit, dan denk ik echt, wanneer gaat WG niet de mm verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Je kan de MM niet verbeteren, je kan immers de mensen niet verbeteren. Ik zie geen probleem met de huidge matchmaker.

Er blijven genoeg mensen met 7fps meespelen, aardappel computers, slechte wifi verbindingen etc...

Het mes snijdt 2 kanten op, als je tegen mensen met dezelfde "kwaliteit" spelers speelt wordt het alleen maar lastiger en krijg je gewoon een rechtstreeks kampeerfeest. Nu is de spreiding groot genoeg dat iedereen er iets van kan maken en het niet te voorspelbaar wordt.

Het blijven Random battles, en dus onvoorspelbaar. Ik ben er niet van overtuigd dat als je zou implementeren wat je bedoelt (wat technisch prima mogelijk is) dat dit een avenrechts effect heeft op de speelervaring.

Nu komt er af en toe nog een pipo voorbij die over het open veld rijdt, dat is gratis xp voor mij. Een betere speler zou dat niet doen, maar dan worden automatisch alle potjes 15 minuten. Door deze bewuste onbalans zorg je dat jij of de tegenstander XP kan verdienen en dus verder kan in het spel.

Het uitfilteren van bots e.d. zo dan wel weer geweldig zijn, dit betekend voor beide zijden een betere ervaring. Het spel is bedoelt voor de mensen, niet voor een student in kunstmatige intelligentie, alhoewel erg verleidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
perpixel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:02:
en pixel is weer clan loos. FGUK bleef toch niet op het niveau wat ik hoopte en mijn activiteit was wat lager als dat ik van mezelf verwachtte. Dus na een kort gesprekje met de clanleader ben ik weer een vrij man :)
Gezellig dat je weer terug naar GOT komt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Ik heb gisteren avond wat youtube videos zitten kijken en het viel me op in de comments dat mensen het erover hadden dat de NA server veel meer word samen gespeeld in de random battles.

Iemand een idee hoe ik er met/zonder vpn kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Als er veel idioten in je team zit dan heeft dat niks met de MM te maken, enja een skill-based MM gaat toch niet komen ;)

Trouwens is deze toffe gast iemand die goed is ondanks zijn constante 300ms ping:

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jochem4207 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:03:
Ik heb gisteren avond wat youtube videos zitten kijken en het viel me op in de comments dat mensen het erover hadden dat de NA server veel meer word samen gespeeld in de random battles.

Amerikaanse pubbers... ik hoor er zo nu en dan wat over, en het is niet positief. :+

Om op de US server te spelen moet je de US client downloaden en inloggen met een US WG account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Je moet een account op de NA server aanmaken en de NA installer hebben, installeer deze gewoon naast de bestaande EU installatie. Geen VPN voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
databeestje schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:47:
Het mes snijdt 2 kanten op, als je tegen mensen met dezelfde "kwaliteit" spelers speelt wordt het alleen maar lastiger en krijg je gewoon een rechtstreeks kampeerfeest. Nu is de spreiding groot genoeg dat iedereen er iets van kan maken en het niet te voorspelbaar wordt.
Ik vind CW/TB/TCs anders best goed werken, meestal duren die potjes geen 15 minuten, voorspelbaar zijn ze niet en kamperen wordt ook niet echt veel gedaan. Een laddersysteem zou dan ook best goed kunnen werken alleen WG wil er gewoon niet aan.
psychoclown schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:05:
Trouwens is deze toffe gast iemand die goed is ondanks zijn constante 300ms ping:
Zolang het maar een constante ping is is er prima omheen te werken. Hetgene waar je vooral mee op moet letten is dat peek-a-boo'en vaak wat minder slim is omdat de tegenstander jou 300ms eerder ziet dan jij hem (alhoewel je daar ook aardig omheen kunt werken)

NA versie van WoT downloaden, account aanmaken en spelen. Verwacht er echter niet teveel van. Het samenspel is daar inderdaad wat beter maar het blijft ook daar bar slecht. Elke server heeft zo zijn eigen speelstijl maar geen van allen blinkt uit in teamplay :+

[ Voor 22% gewijzigd door redwing op 23-01-2014 09:51 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

perpixel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:02:
Zeker nu Hami's 100 ook weer bestaat doet zo'n terloopse opmerking de verwachtingen stijgen Pixel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
xVJ schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:41:
[...]

Zeker nu Hami's 100 ook weer bestaat doet zo'n terloopse opmerking de verwachtingen stijgen Pixel ;-)
Ik ben al namen aan het verzinnen:
PixelsPlayground
PixelsPalace
PixelsPowerPuppies

Maarja zelfde probleem heb ik al eerder gehad. Het zou gewoon niet eerlijk zijn voor de rest van de CW spelers. Ik bedoel iedereen wil daar een eerlijk gevecht, maar als zo'n clan dan mee zou gaan doen weet de rest al gelijk dat ze gaan verliezen en dan is de lol er snel vanaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
perpixel schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:59:
[...]
Maarja zelfde probleem heb ik al eerder gehad. Het zou gewoon niet eerlijk zijn voor de rest van de CW spelers. Ik bedoel iedereen wil daar een eerlijk gevecht, maar als zo'n clan dan mee zou gaan doen weet de rest al gelijk dat ze gaan verliezen en dan is de lol er snel vanaf!
Als dat het grootste probleem is mag je me altijd uitnodigen. Gegarandeerd dat de rest dan weer eens kans heeft ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:05:
Als er veel idioten in je team zit dan heeft dat niks met de MM te maken, enja een skill-based MM gaat toch niet komen ;)

[video]
That ping :X

Ik zou gek worden, leaden is zo goed als onmogelijk.
Ik ben trouwens blij dat ik die lorraine ook gespeeld heb als tier VIII. Verder mag het wel gezegd worden denk ik dat de T54 dit potje heeft gered. Beste instinct wat de Lorraine gehad heeft was die T57 opgeven en terugtrekken naar A2 en dan rustig te blijven daar. Dat tijdsgevoel was mijns inziens wat te laat, had de centurion gevlucht was ie hopeloos te laat geweest.
Maar jeezes wat een ping. Ik vind het niet leuk meer boven de 50ms en onspeelbaar op 80+ ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Joindry schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:05:
[...]

That ping :X

Ik zou gek worden, leaden is zo goed als onmogelijk.
Ik ben trouwens blij dat ik die lorraine ook gespeeld heb als tier VIII. Verder mag het wel gezegd worden denk ik dat de T54 dit potje heeft gered. Beste instinct wat de Lorraine gehad heeft was die T57 opgeven en terugtrekken naar A2 en dan rustig te blijven daar. Dat tijdsgevoel was mijns inziens wat te laat, had de centurion gevlucht was ie hopeloos te laat geweest.
Maar jeezes wat een ping. Ik vind het niet leuk meer boven de 50ms en onspeelbaar op 80+ ms.
Je hoort het op de NA en SEA server welk vaker omdat daar de afstanden wat groter zijn. Die mensen zeggen vaak dat een hoge ping niet het probleem is. Daar kun je rekening mee houden (of doe je al onbewust). Het grote probleem is schommelende ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hij speelt op de EU server en hij woont in Nieuw Zeeland dus dat verklaard het één en ander ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

perpixel schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:09:
[...]

Het grote probleem is schommelende ping.
True, true. Toch begint mijn huid al te jeuken als ik eraan denk, spelen met 300 ping.

[ Voor 17% gewijzigd door Joindry op 23-01-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik kan me er ook niks bij voorstellen hoor. Wij hebben al snel internet zolang als ik het weet(volgens mij is bij ons in 1995 kabel aangesloten) en altijd lage ping gehad (komt maar zelden boven de 20) dus ben ontzettend verwend op dat gebied. Toch wel leuk als je ouders ook gamen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Laatst online: 27-06 08:04
[...]

PixelsPlayground
PixelsPalace
PixelsPowerPuppies

Is voor de rest van de wereld misschien wel een reden om zich ook te gaan verbeteren in dit spelletje en dat we zodoende wat minder tomaatjes tegen zullen komen. Ondanks het zekere verlies als we PPP ( PixelsPowerPuppies) tegenkomen zal het algemene spelniveau toenemen. Dus uiteindelijk een win win situatie. Ik zeg dus DOEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
[...]

PixelsPlayground
PixelsPalace
PixelsPowerPuppies
Misschien een eigen Nederlandse CW clan oprichten :? Er kan er tussen die 350+ vast nog wel 1 bij, zeker als je zegt dat je uiteindelijk CW's wilt gaan doen en dat het altijd erg gezellig is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Joindry schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:12:
[...]
True, true. Toch begint mijn huid al te jeuken als ik eraan denk, spelen met 300 ping.
De eerste week heb je er last van, daarna merk je het amper en ga je automatisch er al rekening mee houden door iets meer te leaden. Toen ik nog in Z-Korea zat had ik ook zo'n ping en de snelste scouts schiet je net zo makkelijk neer als dat je met 30ms ping doet. Het enige waar je het echt bij merkt is peek-a-boo (vooral als de ander de hoek om komt)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Clan-song voor Pixel:

[ Voor 76% gewijzigd door User op 23-01-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Afbeeldingslocatie: http://www.thinkgeek.com/images/products/zoom/d0b2_dark_side_apron.jpg

:+

Gisteren speelde ik niet echt lekker, met een groot gedeelte van mijn tanks kwam ik niet eens aan mijn average damage die ik erop heb... Iets waardoor ik ook 2 of 3 keer gestopt ben met spelen gisteren... Benieuwd hoe het vandaag gaat, ik hoop een stuk beter..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
wsLy schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:26:
[...]

[afbeelding]

:+

Gisteren speelde ik niet echt lekker, met een groot gedeelte van mijn tanks kwam ik niet eens aan mijn average damage die ik erop heb... Iets waardoor ik ook 2 of 3 keer gestopt ben met spelen gisteren... Benieuwd hoe het vandaag gaat, ik hoop een stuk beter..
Ik ging in het begin nog wel aardig. Goede damage en decent amount of kills
But it all changed when the fire nation attacked!

Na een 10tal potjes gespeeld te hebben ging het bergafwaarts.. Het leek wel weekend zo erg dat de teams waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XeR1mua.png

Ging lekker gisteren. Ik was ook bijna vergeten hoe leuk de ISU-152 wel kan zijn.
Over 2 dagen gezien 66.67% WR, 2075 WN7 & 2123 WN8, eindelijk nog eens goede progress gemaakt :)

Als ik nu die games er nog uit kan filteren waar ik als een debiel na 1 minuut naar voor rush en direct aan flarden geschoten word...

Vanavond de T-54 en IS-8 maar eens verder grinden, voor ik 6k potjes heb wil ik toch wel een T10 in de garage hebben!

[ Voor 14% gewijzigd door Inrage op 23-01-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Inrage schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:42:
Vanavond de T-54 en IS-8 maar eens verder grinden, voor ik 6k potjes heb wil ik toch wel een T10 in de garage hebben!
Die planning heb ik ook, of mij dat nu eindelijk eens gaat lukken is maar de vraag :+

[ Voor 9% gewijzigd door solique op 23-01-2014 12:12 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
Inrage schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:42:
[afbeelding]

Ging lekker gisteren. Ik was ook bijna vergeten hoe leuk de ISU-152 wel kan zijn.
Over 2 dagen gezien 66.67% WR, 2075 WN7 & 2123 WN8, eindelijk nog eens goede progress gemaakt :)

Als ik nu die games er nog uit kan filteren waar ik als een debiel na 1 minuut naar voor rush en direct aan flarden geschoten word...

Mijn winrate van de laatste 2 dagen is echt rampzaling (44%)
Voor de rest wel een wn7 2415 en wn8 van 3236

En wat is die WT Auf. PzIV echt een geweldig ding.. Alleen een positieve winrate krijgen is lastig..

[ Voor 3% gewijzigd door Promaxhunter op 23-01-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Afbeeldingslocatie: http://previews.wotreplays.org/5/2/e/1/0/3/52e1036d9c81a57ab4010000.jpg

Zo eindelijk mn ace op de Chi Ri, ben er best trots op want die tank en ik komen niet zo goed overeen. Pot hiervoor speelde ik em like a boss op Artic Region en verloren we door een bounce van mij op 99% cap.
In mijn ace speel ik em als een heavy op El Haluf en gebruik mijn gundepression om heavies het leven zuur te maken.
Het is een ace zonder brandjes te stichten (vaak een welgekomen 1000dmg extra) of gold te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:32

p0st

Dutch Reefer

Promaxhunter schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:27:
[...]
Mijn winrate van de laatste 2 dagen is echt rampzaling (44%)
Voor de rest wel een wn7 2415 en wn8 van 3236

En wat is die WT Auf. PzIV echt een geweldig ding.. Alleen een positieve winrate krijgen is lastig..
Ik heb juist eindelijk weer een positieve winrate de laatste dagen na een tweetal weken drama. Zo random is het dus, je moet echt in platoon spelen of Team Battles doen om 'em structureel boven de 50% uit te trekken...

Ben benieuwd naar de WT Auf. PzIV, heb net de 15cm op de Borsig geünlocked (2 potjes gebruikt, en snel weer vervangen voor de 12.8) dus ik moet nog een stukje grinden :+ . Overigens ben ik blij om te horen dattie niet tegenvalt, want ik zie erg uit naar de WTF E100 en da's dan ook nog een flinke grind :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De M8A1... :| Ik denk dat ik hem met free xp ga proberen over te slaan. Kan ik die Hellcat niet gewoon kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Hah, spendeer maar wat tijd in de M8A1, tis een ideale leerschool om daarna met de T49 te beginnen. De Hellcat speelt dan weer iets anders. M8A1 blijft een fun tankje zolang je beseft dat je er alles aan moet doen om geen enkele hit te pakken. Ik zou er zeker geen free xp voor gebruiken. Zowiezo gebruik ik op die tier nooit free xp (tip spaar het voor als je ooit de Steurer Emil wil grinden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Edmin schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:35:
De M8A1... :| Ik denk dat ik hem met free xp ga proberen over te slaan. Kan ik die Hellcat niet gewoon kopen? :P
Die kleine erwt is geweldig! Heb die kleine proppenschieter erop zitten. Schiet overal doorheen en met premium zelfs 180 pen :D Beetje camoskill en een netje erover en je kan die 24 schoten per minuut uitvoeren zonder gezien te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 19:15

_Z3

Edmin schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:35:
Ff mn stats gecheckt, 206 keer gespeeld, 63% winrate. Top gun ook paar keer gehaald, kan ik niet zien vanaf hier. Erg leuke tank. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
_Z3 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:17:
[...]

Ff mn stats gecheckt, 206 keer gespeeld, 63% winrate. Top gun ook paar keer gehaald, kan ik niet zien vanaf hier. Erg leuke tank. :P
Sealclubbert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
atticus182 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:32:
[...]

Ik heb juist eindelijk weer een positieve winrate de laatste dagen na een tweetal weken drama. Zo random is het dus, je moet echt in platoon spelen of Team Battles doen om 'em structureel boven de 50% uit te trekken...
Solo is het structureel zeer goed mogelijk om je winrate boven de 60% te krijgen. Als je het over een maand kijkt is de winrate bij de meeste goede spelers gewoon boven de 60%. Uiteraard zal er wel eens een mindere dag inzitten waardoor je er onderkomt maar dat noem ik niet een structureel probleem :P

Ik heb atm last 30 days 70% wins en volgens mij last 12k games 65% en dat is ongeveer 50% van de tijd solo en 50% platoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Haha, word ik anders even teruggefloten... :P

Ik val op dit moment nog over de enorm trage rotatiesnelheid van de turret. Het nit gespot (en geraakt) worden heb ik al aardig in de vingers van de Marder 38T. Misschien toch maar even een andere gun erop gooien dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
atticus182 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:32:
[...]

Ben benieuwd naar de WT Auf. PzIV, heb net de 15cm op de Borsig geünlocked (2 potjes gebruikt, en snel weer vervangen voor de 12.8) dus ik moet nog een stukje grinden :+ . Overigens ben ik blij om te horen dattie niet tegenvalt, want ik zie erg uit naar de WTF E100 en da's dan ook nog een flinke grind :)
Ik heb de 15cm nog niet geprobeerd.
Ga dit denk ik ook niet proberen. Die reload... die accuracy.. nee dankje :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:42
Aangezien de cash momenteel binnenstroomt wil ik binnenkort mijn 1e T9 aan gaan schaffen. Opties zijn de M103, M46 Patton, Centurion Mk. 7/1 en de Conqueror.
Ik hang zelf meer naar één van de Engelsen vanwege de penetration en accuracy.
Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
jantje 2 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Solo is het structureel zeer goed mogelijk om je winrate boven de 60% te krijgen. Als je het over een maand kijkt is de winrate bij de meeste goede unicum spelers gewoon boven de 60%. Uiteraard zal er wel eens een mindere dag inzitten waardoor je er onderkomt maar dat noem ik niet een structureel probleem :P

Ik heb atm last 30 days 70% wins en volgens mij last 12k games 65% en dat is ongeveer 50% van de tijd solo en 50% platoon.
Gefixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Laatst online: 13-09 16:18
SehudeKoza schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:46:
Aangezien de cash momenteel binnenstroomt wil ik binnenkort mijn 1e T9 aan gaan schaffen. Opties zijn de M103, M46 Patton, Centurion Mk. 7/1 en de Conqueror.
Tips?
Hangt een beetje af van je doelstelling. Mocht je clan lid zijn/willen worden en ook clanwars willen spelen, kies dan de M103 en daarna door naar de110E5. Wil je dat niet, probeer dan te achterhalen welke speelstijl je het leukste vind en kies daar de meest geschikte t9 voor. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

SehudeKoza schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:46:
Tips?
Dat is een beetje afhankelijk van je doel :)
Wil je zsm naar een goede tier 10 voor bijv cw => M103 (is trouwens sowieso een hele fijne tank)
De andere drie zijn opzich leuke tanks maar hebben een specifiekere speelstijl (snipen/flanken)

Edit: snap iemand was me voor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
themaxter schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:14:
[...]

Dat is een beetje afhankelijk van je doel :)
Wil je zsm naar een goede tier 10 voor bijv cw => M103 (is trouwens sowieso een hele fijne tank)
De andere drie zijn opzich leuke tanks maar hebben een specifiekere speelstijl (snipen/flanken)

Edit: snap iemand was me voor ^^
blonderulez schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:14:
[...]

Hangt een beetje af van je doelstelling. Mocht je clan lid zijn/willen worden en ook clanwars willen spelen, kies dan de M103 en daarna door naar de110E5. Wil je dat niet, probeer dan te achterhalen welke speelstijl je het leukste vind en kies daar de meest geschikte t9 voor. 8)
T10 is iig niet het doel. Ik wil gewoon een nieuw leuk speeltje op T9 voor platoons ed.
Ik bedenk me net dat de testserver binnenkort weer online komt, zal ik ze daar wel eens op uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
De missies voor komend weekend waarvan je wist dat ze zouden komen:
Special: Africa; the Fall of Tripoli

Commanders,
Triple Experience for the First Victory of the Day*

50% Credit Income Bonus on the following standard vehicles:
II Pz.Kpfw. II --- IV Pz.Kpfw. III
V Pz.Kpfw. IV --- V StuG III
IV Valentine --- IV Matilda
V Crusader --- V Churchill I
III M3 Stuart --- IV M5 Stuart
IV M3 Lee --- V M4 Sherman
V M10 Wolverine --- III M7 Priest
V Bishop

20% Credit Income Bonus on the following standard vehicle:
VII Tiger I

These bonuses will be available from 24th January 06:10 until 27th January 06:00 CET (GMT+1).

Missions
Axis & Allies
Goal Win 15 battles.
Reward 15 Large Repair Kits
Conditions Random Battles only.
Vehicles of Tier IV and above only.
Only experience from battles where you are in the top 10 by basic experience counts (i.e., experience bonuses for the first victory, premium account, etc., are not taken into account to determine the top 10).
You can receive the reward each time you complete the goal.

It's Too Hot Here!
Goal On any Summer Map, be in the top 10 players by basic experience earned in the battle.
Reward 5 Automatic Fire Extinguishers
Conditions Random Battles only.
Once per day*.
Only experience from battles where you are in the top 10 by basic experience counts (i.e., experience bonuses for the first victory, premium account, etc., are not taken into account to determine the top 10).
*A day is from 06:10 to 06:00 CET (GMT +1) (i.e. when the daily double experience amount resets).

The Extra Mile
Goal Fight 50 battles during the special.
Reward 1 Binocular Telescope
Conditions Random Battles and Team Battles*.
Once per account.
*Please note that the battles fought will be counted together. This means that you don't have to concentrate on one particular battle mode; as long as the total battle number is achieved, it's up to you to decide to go for just one mode or to hop between them.

Special Missions
Besides the missions listed above, there will be two additional tasks which, if completed, will provide some very desirable rewards. Don't miss out on them!

Victory Counts!*
Goal Complete the mission Axis & Allies four (4) times.
Reward T-15, German Tier III Premium Light Tank**Garage Slot
Conditions Once per account.
* This mission will be available from 24th January 06:10 until 27th January 06:00 CET (GMT+1).

**If you already have the vehicle in your garage, then upon the missions completion you will be rewarded with the tanks worth in gold

For Victory We Fight!*
Goal After achieving a vehicles first victory of the day, win a battle with that vehicle!
Reward Double Experience for the Battle
Conditions Any battle mode

You can receive the reward each time you complete the goal.

This missions bonus will apply to any vehicle once it has achieved its First Victory of the Day, and the mission will be available from 26th January 06:10 until 27th January 06:00 CET (GMT+1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Nou, dat gaat wat worden dan dit weekend met die missies.
Hele week al bagger teams, ga er niet van uit dat het dan beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Die missies overlappen ook nog eens mooi! Dit weekend dus stug spelen wanneer het kan, bij de top 10 eindigen (winnen of niet). Moet lukken. Bino's kosten zelfs afgeprijsd 250k, dus als je genoeg speelt is dat nog eens 5k/battle extra winst - tikt allemaal behoorlijk aan als je nog niet zo lang speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:28

thijsco19

KTM 990 SMT

solique schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:03:
[...]

Die planning heb ik ook, of mij dat nu eindelijk eens gaat lukken is maar de vraag :+
Heb ik niet gehaald maar scheelde niet veel. Misschien maar net een tiental battles.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Wat mij opvalt aan de nieuwe specials is dat je in de top 10 moet staan met base xp om in aanmerking te komen voor de special.
Dit gaat naar mijn idee het botten een beetje tegen, je moet nu toch echt wel wat doen om in aanmerking te komen.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Istrilyin schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:31:
Die missies overlappen ook nog eens mooi! Dit weekend dus stug spelen wanneer het kan, bij de top 10 eindigen (winnen of niet). Moet lukken. Bino's kosten zelfs afgeprijsd 250k, dus als je genoeg speelt is dat nog eens 5k/battle extra winst - tikt allemaal behoorlijk aan als je nog niet zo lang speelt.
Inderdaad. 60 wins met tanks vanaf tier 4 geeft een T-15 (of 900 gold) met garage slot, 60 large repair kits, 5-20 automatic fire extinguishers (afhankelijk van hoe je de battles verdeelt over de verschillende dagen) en binocs.

Als je dat doet met een van de tanks die sowieso al extra credit inkomsten hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nu xvm wn8 erin heeft zitten (met weer een andere rank methode dan Wotlabs/wn8 bedenker) dacht ik die net in mijn config te stoppen, maar wacht er toch ff mee. Wat replay's bekeken met wn8 en wel heel erg veel spelers zonder een rating nog. Dan maar ff doorgaan met wn6 en bij 8.11 nog eens bekijken :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
http://youtu.be/ZXUl9uTn-o0

De 8.11 review.
De reworks van Erlenberg en vooral Redshire zien er zeer goed uit.

[ Voor 6% gewijzigd door SehudeKoza op 23-01-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
SehudeKoza schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:25:
T10 is iig niet het doel. Ik wil gewoon een nieuw leuk speeltje op T9 voor platoons ed.
Ik bedenk me net dat de testserver binnenkort weer online komt, zal ik ze daar wel eens op uitproberen. :)
Ik vermaak me heel erg met zowel de Conqueror als de M103. Beide zijn hele goede opties. De Conq vind ik het leukste. Als je eenmaal de topgun hebt (LANGE GRIND ALERT!) verandert de tank in 1 klap van frustrerend in ronduit geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ben jij nu tegen QuickyBaby in je T-54?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
wontcachme schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:57:
Ben jij nu tegen QuickyBaby in je T-54?
Klopt, helaas zat ik in een ultra faal team zoals je kon zien |:(

Daarna een zo mogelijk nog harder faal team gehad met m'n T-54, echt bizar.
Uiteindelijk wel een goede avond gehad, mede door de eerder geroemde Conqueror en M103. Heerlijke tanks zijn dat, erg goed voor mijn WR en WN7 :D

[ Voor 33% gewijzigd door Mr_Size op 23-01-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Leuke special! :)

Jammer dat ik dit weekend 0 battles zal spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Edmin schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:08:
Leuke special! :)

Jammer dat ik dit weekend 0 battles zal spelen :(
Ik kan morgen en zaterdag ook niet spelen. Zondag is nog maar de vraag... Zaterdagavond en nacht een afscheidsfeest voor een vriend die voor 1,5 jaar naar de United states of 'MURICA gaat. Dus ik denk niet dat ik instaat ben wot te spelen :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
wsLy schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:36:
[...]
Ik kan morgen en zaterdag ook niet spelen. Zondag is nog maar de vraag... Zaterdagavond en nacht een afscheidsfeest voor een vriend die voor 1,5 jaar naar de United states of 'MURICA gaat. Dus ik denk niet dat ik instaat ben wot te spelen :p
Ach, het gemiddelde van de WoT spelers zal je ook dan nog niet omlaag halen ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
redwing schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:01:
[...]

Ach, het gemiddelde van de WoT spelers zal je ook dan nog niet omlaag halen ;)
Helaas is dat waar...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Laatst online: 27-06 08:04
[...]

de gemiddelde poolse week-end speler doet niets anders, zal dus niet opvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jLPZWOO.jpg

Woe hoe Ace Tanker op de Borsig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Die kan je inzenden naar HighFlyer15' contest voor een type 59, daar heb je ongeveer 2300xp voor nodig. Hoogste xp wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
databeestje schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 07:09:
Die kan je inzenden naar HighFlyer15' contest voor een type 59, daar heb je ongeveer 2300xp voor nodig. Hoogste xp wint.
Gaat om base XP (zonder premium), dit is "slechts" 1564" base xp, niet genoeg dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
databeestje schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 07:09:
2300 base exp? pfff dat is wel erg veel! Het is op zich wel te doen, maar jouw team moet dan zo dom zijn dat ze fungeren als meatshield zonder al te veel schade te doen. Het andere team moet net wat slimmer zijn en netjes komen aanrijden om afgeschoten te worden. en genoeg ammo meenemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Mooi man, zo'n hoge score! Ding ziet er ook nog eens gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

oosterhofjf schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:49:
[...]

2300 base exp? pfff dat is wel erg veel! Het is op zich wel te doen, maar jouw team moet dan zo dom zijn dat ze fungeren als meatshield zonder al te veel schade te doen. Het andere team moet net wat slimmer zijn en netjes komen aanrijden om afgeschoten te worden. en genoeg ammo meenemen :+
Mijn hoogste is 2563 base XP (random potje in de Wolverine waarin ik 9 kills had), maar ik zag laatst iemand die 3076 base XP gehaald had in de SU-122-44, echt bizar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

[...]

En vandaag ben je jarig, van harte gefeliciteerd!! *O* :)F

Edit: Oeps sorry, had een editje moeten zijn :$

[ Voor 5% gewijzigd door p0st op 24-01-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
atticus182 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:04:
Mijn hoogste is 2563 base XP (random potje in de Wolverine waarin ik 9 kills had), maar ik zag laatst iemand die 3076 base XP gehaald had in de SU-122-44, echt bizar :P
Dat is niet je base XP, want hier is de premium score al bij opgeteld ;) Je base XP was 2563 / 1,5 = rond de 1709 XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 17:45
Mijn beste base XP was 1993 en daar ben ik daarna nooit meer bij in de buurt gekomen. Voor de rekenleken onder ons: dat is 2989 normale XP (met premium) en in mijn geval was het zelfs 8967 XP omdat het een x3 special betrof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mijn gemiddelden zijn wel erg hoor maar ik heb vrij weinig uitschieters, sowieso de laatste paar maanden is komt het niet meer zoveel voor als voorheen dat ik >2k exp potjes heb. Vaker komt het voor dat ik meerdere sessies van >1,2k exp heb maar dat komt dus eerder door gemiddeld goede potten dan extremen :)
Ik weet nog wel dat ik (voordat ik veel TC's met de T32 heb gedaan) vroeger 2-3 keer op een avond > 2k exp wist te scoren.

Nog een mooi filmpje van akaFuel (die Nieuw Zeelander met hoge ping) in de T71 dit keer:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MYuzwqhrfSk%5B]

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 24-01-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:16:
[...]
Dat is niet je base XP, want hier is de premium score al bij opgeteld ;) Je base XP was 2563 / 1,5 = rond de 1709 XP
Echt? Oh, bizar dat WG de Premium XP daar dan bij op telt bij Statistics, dacht dat ze alleen van base XP uitgingen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
atticus182 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:35:
[...]

Echt? Oh, bizar dat WG de Premium XP daar dan bij op telt bij Statistics, dacht dat ze alleen van base XP uitgingen :?
Jep. Beetje vreemd inderdaad maar het is waar, heb mezelf er vaak genoeg op verkeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
atticus182 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:35:
[...]

Yup, inderdaad erg apart maar het is echt hoe het werkt. Vandaar ook dat bij b.v. mij die stats allemaal bar weinig meer zeggen omdat ik vroeger een tijdje met premium speelde maar tegenwoordig alleen als het bij missies wordt weggegeven. Daardoor krijg je dat een hoop stats een mix zijn van base exp en premium exp.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Tja, het is wel grappig, want bijv. je avg xp op noobmeter is weer wel je base XP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

*O* Mijn eerste Pool's en Kolobanov's *O* (wel een beetje geluk dat een enemy KV-2 halverwege AFK ging/verbinding verloor maar dat gebeurde ook met mijn platoonmaatje.)

http://wotreplays.com/sit...n_pass-oreh75-m18_hellcat

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Mr_Size schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:47:
Tja, het is wel grappig, want bijv. je avg xp op noobmeter is weer wel je base XP :)
Is gewoon dezelfde, noobmeter heeft geen gegevens die WG zelf niet eens heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mr_Size schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:47:
Dat is niet je base exp, zo goed ben ik nou ook weer niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Hm, ik denk dat ik inderdaad een denkfout heb gemaakt. Gisteren heb ik volgens noobmeter een avg xp gehaald van 965. Volgens mijn session statistics had ik echter veel meer, maar deze mod telt volgens mij ook je dubbels mee. Hiermee was ik even in de war :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Mr_Size schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:47:
Hm, ik denk dat ik inderdaad een denkfout heb gemaakt. Gisteren heb ik volgens noobmeter een avg xp gehaald van 965. Volgens mijn session statistics had ik echter veel meer, maar deze mod telt volgens mij ook je dubbels mee. Hiermee was ik even in de war :)
Klopt inderdaad. Beetje vreemd gedaan als het aan mij ligt. Ik zie liever mijn avg. exp zonder die dubbels in de mod. Dan heb je beter vergelijkings materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
perpixel schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:50:
[...]

Klopt inderdaad. Beetje vreemd gedaan als het aan mij ligt. Ik zie liever mijn avg. exp zonder die dubbels in de mod. Dan heb je beter vergelijkings materiaal.
Ik weet niet meer welk modpack ik heb gepakt hier uit het topic, maar die van mij laat inclusief EN exclusief modifiers zien, dus het kan wel.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Afbeeldingslocatie: http://crossingzebras.com/wp-content/uploads/2013/03/NerfHammer-480x350.png

Foch 155
- engine nerfed from 1200 to 1000hp
- AP/HEAT alpha nerfed from 850 to 750
- gold ammo pen nerfed from 408 to 395
- various changes in armor

Waffenträger auf E-100
- hull traverse nerfed from 30 to 26
- aim spread when turning turret for 128mm gun increased by 212!!!! percent, for 150mm by 75 percent
- turret traverse nerfed from 24 to 22

T110E3
- reload buffed from 18,3 to 17 secs
- alpha reduced from 850 to 750

T110E4
- reload buffed from 21 to 19,5 secs
- alpha reduced from 850 to 750

Object 268
- hull turnrate nerfed from 30 to 28
- aim spread caused by moving increased by 11 percent
- aim spread caused by turning increased by 11 percent
- maximum reverse speed nerfed from 18 to 15 km/h
- reload time buffed from 17 to 16,5s
- alpha nerfed from 850 to 750
- gold penetration nerfed from 450 to 395

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Ik vind de nerfs wel meevallen eigenlijk.

Enige wat die nerf gaat doen is dat nu alle ezmoders gaan rerollen naar mediums, en dat zal dan bij voorkeur de Batchat gaan worden. Over half jaartje kunnen we dan een batchat nerf verwachten :+

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-01-2014 12:48 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)