[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 31 Laatste
Acties:
  • 66.888 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Mr_Size schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:39:
[...]

Maar what is up met dat je maar 15 shells krijgt op die tank?? Echt |:(
Tja dat is wel historisch correct :P
The 12.8 cm Selbstfahrlafette auf VK3001(H) "Sturer Emil" (German for "Stubborn Emil") was an experimental World War II German self-propelled anti-tank gun. It was based on the Henschel VK3001 chassis and both armed with a Rheinmetall 12.8 cm K L/61 gun (based on the 12.8 cm FlaK 40)(although a 105mm gun was planned too). This gun could traverse 7° to each side, elevate 10° and depress -15°. It carried 15 rounds for the main gun.
Maar ik zit nu bij de Nashorn. Dus ben benieuwd als ik de Sturer Emil unlock en ga spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door wsLy op 20-01-2014 22:48 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
wsLy schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:44:
Ja m'n reet :+ Alsof de rest van de game perfect historisch correct is (DanielWWII kom er maar in :P)
Maar ik zit nu bij de Nashorn. Dus ben benieuwd als ik de Sturer Emil unlock en ga spelen.
Tja, ik vind hem niks. Tip van Delert om altijd op een bergje te gaan staan en steeds naar beneden te rijden is een goede, maar kan lang niet op alle mappen worden toegepast. Maar goed, de Borsig gaat veel goed maken dus ff doorbijten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Nashorn bevalt mij op het moment prima moet ik zeggen :) Al moet ik dan wel mn dag hebben :+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:56:
[...]

Ja m'n reet :+ Alsof de rest van de game perfect historisch correct is (DanielWWII kom er maar in :P)
Mijn spidy senses gingen al af. :P
Historisch correct me reet dit spel. Al was het maar omdat je tank niet meteen ontploft na een schot. Als dat het geval was dan speelde niemand zonder wet ammo rack. Oke voor de meeste tanks, sommige jaren 50 tanks waren niet zo slecht, de Sherman met wet ammo racks ook niet en de Duitsers waren ook niet verschrikkelijk. Nou ja, de meeste. Tiger II zijn ammo achter in de koepel was ook redelijk eng. De meeste bemanningen lieten die rekken leeg. De granaten in de zijkanten van de tank gaven je tenminste nog een paar seconden omdat die in twee bakken per kant zaten met wat staal eromheen als splinterbescherming. Dat werkt even voordat alles afgaat. Aangezien de zwaardere Duitse tanks meestal totaal immuun waren van voren werden ze nog wel eens in de zijkant geschoten. Een schot dat door de voorkant gaat is vrijwel kansloos om de munitie af te steken. ;)
Schot door de zijkant van de koepel bij een Tiger II en dood.

Dan zijn er nog de Russen...
2:02 voor het resultaat.

Dan is er nog een gigantische lijst aan onzin. De mooiste is nog wel de "Duitse" transmissies die helemaal niet achter de "lower front plate" zaten. Het grootste deel zat gewoon achter de upper plate. Verder zijn die dingen over het algemeen een aantal tandwielen in een stalen doos. Niet echt brandbaar materiaal dus. Dus tenzij de bestuurder en radio-operator van Duitse tanks hun voeten gemaakt waren van een fossiele brandstof, bij voorkeur diesel is het gewoon onzin. Dat het ook nog eens per tank verschilt waar je moet schieten voor het onzin in de fik schot zegt al genoeg. O-)
Voorbeeld, de goede oude Panther die historisch gezien alle andere T7 mediums T7 zou moeten verkrachten. ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.oocities.org/pentagon/quarters/4635/tanks/panther/panther_internal.jpg

Bij de M4 Sherman zat de transmissie weldegelijk onderaan maar ik zie M4 Shermans (T5) niet in de fik vliegen wat bijzonder historisch inaccuraat is. :+
Verder wil ik ook opmerken dat een T-34 historisch gezien bij vernietiging door moet rijden in een "banzai" charge. Bij de T-34 moest je het gaspendaal niet indrukken maar loslaten om te gaan rijden. Dode bestuurder drukt niet zo hard. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Paar potjes gespeeld maar de Matilda en de IS7 wilden niet.

Met de Matilda helemaal dikke pech maar met de IS7 was het gewoon 2x een compleet hersenloos team. Keihard geprobeerd maar 10 minuten lang geen support en daarna krijg je bakken met support maar doen ze het compleet verkeerd en falen ze als malloten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mr_Size schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:39:
Maar what is up met dat je maar 15 shells krijgt op die tank?? Echt |:(
FV heeft er ook maar 12, betekent niet dat je er niet mee kunt carry-en.

....oh wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

djengizz schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:03:
[...]

FV heeft er ook maar 12, betekent niet dat je er niet mee kunt carry-en.

....oh wait
Hoe doe je 14000 damage en verlies je alsnog? 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32
wsLy schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:44:
[...]

In de stug konden theoretisch ook maar een stuk of 40 shells. Met een beetje creatief met ruimte kregen soldaten er meer dan 80 in (exacte nummers weet ik niet). Die hele insteek van historisch accuraat klopt geen hol van inderdaad :P Dan moet je er bijvoorbeeld ook rekening mee houden dan een KV-2 helemaal vlak dient te staan bij het draaien van de turret, anders ging dat niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Nu dat julie het over de Hellcat hebben. Sinds dit weekend heb ik hem ook ontdekt. Eindelijk een TD gevonden die ik wel leuk vind om te spelen. En zo belachelijk makkelijk dat zelfs ik er goede resultaten mee haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
DanielWW2 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 01:04:
[...]

Teveel nietsnutten in de top tiers, WT E100 + E100 die niks hebben gedaan, 121 vrijwel niets en een BatChat die ook veel te weinig heeft bijgedragen. Doet me gelijk weer denken aan de paar solo potjes van afgelopen avond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

DanielWW2 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 01:04:
[...]

De 183 heeft maar 12 shells. En zoals je kan zien waren er genoeg tanks in het team die te weinig damage deden dus dan wordt het al lastig + hoge rolls nodig of ammoracks.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
solique schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:54:
[...]

De 183 heeft maar 12 shells. En zoals je kan zien waren er genoeg tanks in het team die te weinig damage deden dus dan wordt het al lastig + hoge rolls nodig of ammoracks.
Yup en een lowroll sucks in die tank vooral voor diegene die mij gister in clanwar af dacht te maken met een Heshround.
Rijdt in mijn Batchat met nog 55% hitpoints, kill hun arty ga in de reload tot ineens hun FV183 vanuit de base mij komt halen....
Ik kon hem niet snel genoeg cirkelen dus kreeg een schot...bleef nog in leven met 4%... :9...hij heeft nu een lock van een week aan zijn broek.... :>

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
DanielWW2 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:49:
[...]

Alleen een volslagen gek (of een pro die een meestertrol wil doen) gaat nu US tanks spelen omdat je nu door iedereen afgeknald gaat worden.
Laat ik nu net begonnen zijn aan de stock patton ^^ Hardcore mode engaged.

En wat is de stock patton(pershing gun stock turret ) een triest apparaat zeg. Hoop dat die top gun heel wat goed gaat maken. 90% crew helpt ook niet echt mee maar toch. Je armor op de turret tov de pershing is zo veel minder lijkt het wel of ik had gisteren gewoon een faaldag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
het is weer zover met de 0 dmg noobs

Afbeeldingslocatie: http://i842.photobucket.com/albums/zz346/Bean1977/shot_016_zpsc2b2e072.jpg

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik blijf me verbazen hoeveel T8 spelers ik tegenkom met een WN7 van 200-400... Dat het je dan uberhaupt gelukt is om T8 te unlocken is me een raadsel.

Het goede nieuws is dat ik zelf inmiddels van 700 WN7 naar 930 gestegen ben en gezien mijn scores heb ik goede hoop dat ik met 2 maanden op 1200+ zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Edmin schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:40:
Ik blijf me verbazen hoeveel T8 spelers ik tegenkom met een WN7 van 200-400... Dat het je dan uberhaupt gelukt is om T8 te unlocken is me een raadsel.

Het goede nieuws is dat ik zelf inmiddels van 700 WN7 naar 930 gestegen ben en gezien mijn scores heb ik goede hoop dat ik met 2 maanden op 1200+ zit :P
Geloof me, er zijn er net zoveel van dat soort druiloren in top tiers. Vaak kan ik er niet mee zitten maar als je verliest omdat je net niet toekomt met 12 man spelen (platoon van die sukkels bijv.) is het behoorlijk zuur.
Overigens kunnen ze die top tiers krijgen door gewoon lang vol te houden (en sommigen misschien ook wel met lang volhouden + free exp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:42
Volgens Ectar zijn ze de ping/lagspikes aan het onderzoeken:
Greetings Commanders,

We are currently investigating an issue affecting the EU 1 server which is causing players to drop from battle or experience high ping/lag. This is also having an affect on EU 2.

We would like to apologize for any inconvenience caused and we're working to get this fixed asap. Thank you for your patience and understanding during this time. When we have any further information we'll update this thread and post as soon as we have it.

Regards,

EU Community Team.
bron: http://forum.worldoftanks...pid__7039333#entry7039333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Ja heb er aardig last van gehad op 1..
Schiet je een TD in de zijkant maar er gebeurd niks....volle seconde later zie je je shell vliegen terwijl jij alweer wegrijdt.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
SehudeKoza schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:42:
Volgens Ectar zijn ze de ping/lagspikes aan het onderzoeken:

[...]

bron: http://forum.worldoftanks...pid__7039333#entry7039333
Gisteren werd ik gespotted in de Borsig in een T10 pot in het midden aan de spoorweg op Prokhorovka... meestal is dat instagib en terug naar de garage. Nu ben ik op een of andere manier tot aan de eindlijn 'gewarped' achter hun linie en stond ik terug in cover op A6. Lang heeft mijn haxx niet geduurd want door de lag kon ik niks nuttig doen. In de replay zie je mijn tank gewoon rechtdoor rijden en niemand schiet er op terwijl ie duidelijk in line of sight is.

Heb wel slechts in 1 van de 30 games lag gehad dus zo erg is het niet. Zowel op 1 als 2 gespeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Inrage op 21-01-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
ah! er is dus echt een issue ik vond het al gek dat ik een damage roll van een shot op een tank zag terwijl ik de andere kant op aan het gaan was en even later een kill message (nee geen vuur)..

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:28
Ik heb gisteravond op EU1 eigenlijk niks gemerkt. vond mijn ping met 60-70 wel iets aan de hoge kant. normaal is die 20-30.

[ Voor 5% gewijzigd door Sajuuk op 21-01-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
Sajuuk schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:19:
Ik heb gisteravond op EU1 eigenlijk niks gemerkt. vond mijn ping met 60-70 wel iets aan de hoge kant. normaal is die 20-30.
EU2: 1x is hij er echt helemaal uitgeklapt, duurde een minuut voordat hij weer terug was, maar toen had ik al verloren. Verder veel kleine lagspikes, dus even van 40ms naar 400ms en weer terug. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

solique schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:54:
psychoclown schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:53:
Teveel nietsnutten in de top tiers, WT E100 + E100 die niks hebben gedaan, 121 vrijwel niets en een BatChat die ook veel te weinig heeft bijgedragen. Doet me gelijk weer denken aan de paar solo potjes van afgelopen avond :P
Ik begrijp het principe van de Death star maar als ik een 14000+ damage game heb en zou verliezen dan rukte ik mijn haar uit mijn hoofd en deïnstalleerde ik gewoon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mijn inziens is het verliezen met 4+k damage en wat kills op een dergelijke manier net zo frustrerend, vooral wanneer je geen medal hebt (en dus de victory bonus misloopt), en dat komt vrijwel elke speelsessie wel één of meerdere keren voor :)

Daarom ben ik ook wel blij dat er nog 1-2 hero medals erbij komen die de goede spelers in staat stelt ook bij verliezen vaker een passende score te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
psychoclown schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:02:

Daarom ben ik ook wel blij dat er nog 1-2 hero medals erbij komen die de goede spelers in staat stelt ook bij verliezen vaker een passende score te ontvangen.
Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik neem aan dat hij bedoelt dat WG 2 andere medailles nog toevoegt aan die regel.
De medaille 'sniper' geldt nu volgens mij bijvoorbeeld niet voor die bonus, maar zou er best aan kunnen worden toegevoegd, zodat goede verliezende spelers nog wat overhouden aan verliespotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Dat je bij de battle hero medals (waaronder: Top Gon) je wel experience krijgt alsof je hebt gewonnen. Met andere woorden, het is niet een totale verspilling van tijd.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Mr_Size schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:14:
Ik neem aan dat hij bedoelt dat WG 2 andere medailles nog toevoegt aan die regel.
De medaille 'sniper' geldt nu volgens mij bijvoorbeeld niet voor die bonus, maar zou er best aan kunnen worden toegevoegd, zodat goede verliezende spelers nog wat overhouden aan verliespotjes.
Dat zou verliezen in een hoge tier wel iets dragelijker maken. Ik draai nu wel winst, maar met moeite. Je komt te vaak in een noobteam, en met een M103 (waar ik nu veel mee speel), ben je op teamplay aangewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Ik heb met Ace Tanker gehaald op de Type 58 in een defeat. En door te winnen met met (raw-)experience niet verder komen dan 1st Class 8)7
Defeat!
Sacred Valley 21-1-2014 16:14:59
Type 58
Experience: 1.996 Credits: 48.402
Battle achivements: Top Gun, Defender, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Lees maar: http://ftr.wot-news.com/2014/01/16/16-1-2014/#more-7484
Mr_Size schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:14:
Bijna goed, alle Hero-medals (kijk maar in de TS welke dat zijn) zorgen voor deze compensatie bij een verliespot. Waar ik op doelde was de uitbreiding van twee nieuwe Hero-medals (en dus ook meer kans op die bonus) :)

Trouwens nog wel een mooie pot van een viewer in de Object 704:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
Zeer interessante missie aankomend weekend:
Hello everyone,

looks like we will have some pretty interesting upcoming missions this weekend (Friday, Saturday, Sunday)

Axis and Allies: – win 15 random battles (in a tier 4+ vehicles, as many times as you want), get 15 gold repair kits (you have to be in top 10 of your team XP wise)

For Victory We Fight – do the Axis and Allies mission four times over the weekend, win a free T-15 light tank

It’s Too Hot Here! – looks like you have to finish one battle on a random summer map and when you do and you are in top 10 of your team in XP, you get free 5 gold extinguishers, once per day

The Extra Mile – fight 50 team or random battles (you have to be in top 10 XP-wise of your team), get free binoculars (once per account)
60 battles winnen in het weekend = 60 Gold repair kits, een T-15 tank en binocs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
SehudeKoza schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:58:
Zeer interessante missie aankomend weekend:

[...]

60 battles winnen in het weekend = 60 Gold repair kits, een T-15 tank en binocs.
Daar is het probleem al :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Interessant! Helaas ga ik al blij zijn als ik wat credits mee kan pikken van de weekly missions. Lukte me gisteren niet eens om mijn average k/b te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32
wsLy schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:10:
[...]

Veel OP tanks spelen :)

60 potjes winnen is zeker te doen. Doel is het om binnen de 100 games te halen. benieuwd of het lukt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 10:21

databeestje

Von PrutsHausen

oosterhofjf schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:14:
[...]

Veel OP tanks spelen :)

60 potjes winnen is zeker te doen. Doel is het om binnen de 100 games te halen. benieuwd of het lukt :X
Absoluut, net de ARL V39 en de SU85B aan het grinden geweest, en dat is met 15 potjes goed gelukt.
~83% wins van een uurtje na het werk spelen.

Eindelijk een potje met de 85mm op de SU85B en meteen 4 kills in de battle, niet slecht. De ARL met de 105 ging ook weer als een speer, ik krijg het idee dat veel mensen deze niet als "gevaarlijk beschouwen". Zowel een T-34-85 een T-150 en KV1-S hadden geen tijd voor mij, ze maken maar tijd, zeker toen de KV1-S getracked was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
wsLy schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:10:
[...]

:')

Vanochtend ook een leuk potje met de Pershing: Zelf >5k dmg doen en een T110E4 ammoracken voor bijna 1700hp, doen de 3 T10's in je team gezamenlijk 0 dmg en verlies je daardoor. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:32

p0st

Dutch Reefer

Wopwopwop, net Tier X potje in mijn Object 704. Veel te veel TD's per zijde, maar daardoor wel bijna 7K damage kunnen doen. Ook 2.6k spotting damage en 6 kills, dus een base XP van 1.693 wat genoeg was voor een Ace :)

Afbeeldingslocatie: http://wotreplays.com/img/results/MarksOfMastery/MarkOfMastery4.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Zo...eindelijk m'n ace binnen op m'n Rhm. ...6.1k damage, 4 kills...mede dankzij een leeroy-jenkins E75 die als laatste over was (100%) en nog makkelijk m'n 4 maatjes had kunnen slopen maar geen zin meer had geloof ik.

Victory!
Battle: Sacred Valley 21-1-2014 21:21:27
Vehicle: Rhm.-Borsig Waffenträger
Experience received: 2.523
Credits received: 177.332
Battle achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Is er eigenlijk een lijst met welke xp-scores je per tank moet halen voor de mastery badges?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achtereenvolgens de mastery badge gehaald op de ARL V39 en de T25/2 (imo zeer *kuch* competitieve *kuch* tanks).

WTF is going on tonight :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Boudewijn schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:39:
Is er eigenlijk een lijst met welke xp-scores je per tank moet halen voor de mastery badges?
Dat verschilt per week, aangezien het afgezet wordt tegen de XP van het aantal spelers die week. Als je in de Top 1% zit haal je de Ace Tanker badge. Meestal ligt het rond de 1.500 base xp (dus zonder x2 of premium), maar voor sommige tanks veel lager omdat ze weinig gespeeld worden of alleen door onervaren spelers gespeeld worden. Zo zal een Ace in de KV-1S of Hellcat lastiger te halen zijn dan een Ace in de T25/2 of ARL V39 *wink @seriouzz* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Exact maar zijn die getallen ergens te vinden?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Boudewijn schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:54:
Exact maar zijn die getallen ergens te vinden?
Ehh natuurlijk niet exact, maar dit is een indicatie: http://wotreplays.com/aceTanker/version/27/ en dan links de tank waarvan je het wilt weten selecteren!

Edit: Ik mag me sinds gisteravond laat weer GOT'ter noemen, had een apply gedaan en ben toegelaten! Spreek jullie snel op TS O+ :>

[ Voor 17% gewijzigd door p0st op 22-01-2014 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Gisteren een heerlijke game gehad in mijn Hellcat. Ik had niet veel damage, niet veel kills en het einde van de game niet gehaald. Maar wat daarvoor gebeurde daar moest ik toch om lachen.

Een tier 8 encounter op Sand River. Wij spawnen in het zuiden en ik rijdt met een aantal andere tier 6 tanks de heuvel op. Het grootste deel van het andere team was naar voren gereden en zat onder aan de heuvel. Het leek wel kerst ochtend en de cadeautjes stonden beneden klaar om uitgepakt te worden.
Helaar was er een AMX 45 (zo'n tier 7 heavy) aan de andere kant de heuvel opgereden. Hij stond daar hull down en was mij en mijn "vrienden" aan het afschieten. Ik had hem een paar keer geraakt maar met een paar afketsers erbij ging het niet echt lekker. Hji had mij twee keer geraakt en ik had nog maar een paar health over. Dus ik begin gold ammo door zijn koepel te gooien. Heb hem nog een aantal keer geraakt tot hij op zo'n 100 hp zat en toen werd hij afgemaakt door een KV-1S.

Begint hij me toch te schelden in chat. Hellcat gold noob dit en gold noob dat. Dus ik gooi er in dat hij een hogere tier heavy tank is en dat hij dood moest dus gebruik ik gold ammo. Dat kon hem ook niet tot bedaren brengen. Uiteindelijk zei een van zijn eigen team maten dat hij moest stoppen met het huilen over gold ammo. Het beste was dat hij mij een persoonlijk bericht had gestuurd na de match. Hij had mijn stats bekeken en snapte toen wel dat ik gold ammo nodig had.

Als iemand het nodig vind om zo'n bericht na de match te sturen dan moet ik hem goed te pakken hebben gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Gisteravond was een mixed avondje.
Konden als platoon geregeld alles oplossen wat soms wel en soms niet te doen was.
Bijna als enige overgebleven (was nog een pzsfl4c maar die voerde geen r*k uit) de pot nog gewonnen, helaas was het weer arty die het moest verpesten.

lol was er sowieso aanwezig en dan de stats maar eens minder.
Nu nog uitvinden hoe mijn stats te verhogen blijf maar hangen laatste weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
databeestje schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:43:
[...]

Absoluut, net de ARL V39 en de SU85B aan het grinden geweest, en dat is met 15 potjes goed gelukt.
~83% wins van een uurtje na het werk spelen.
15 potjes op 1uur tijd, sterk...
zeker dat je al niet zo verslaafd bent dat je geen tijdsbesef meer hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Inrage schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:45:
[...]

15 potjes op 1uur tijd, sterk...
zeker dat je al niet zo verslaafd bent dat je geen tijdsbesef meer hebt?
Ok, anderhalf uur dan :)

Tank stuk, terug naar de garage, volgende tank. Verslaafd, misschien wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteravond helaas niet de 30 kills gehaald, blijven steken op 23.

Wel een heerlijke pot op erlenberg assautl, moesten verdedigen, ik in de Proto op de berg op A0 lekker tentje opzetten, marshmellows etc :+ samen met een jagtpanther II

Nadet de mediums op de 1 lijn tot gatenkaas gereduceert waren en de heavies langs het water hetzelfde lot ondergingen, met de jagtpanhter de brug weten te houden voor het eerste deel en wat decaps, bleef ik alleen over tegenover een 1-shot indien, een 2shot super pershing en een full health at15 met 4 minuten op de klok.

De indien probeert mij te scouten vanachter een bergje, terwijl de tijd doortikt.

met nog 2 minuten op klok blijft ie net lang genoeg in beeld zodat ik hem kan killen.

Vlak daarna komt de AT15 de heuvel opgekropen en bounced 1 keer en doe 1x damage, besluit mij te rammen, en schiet een paar keer terwijl hij echt tegen mij aanstaat, maar bounced alles.

Intussen staat hij precies tussen mij en de super pershing in, die daardoor inplaats van mijn koepel, gewoon zijn teammaat recht in zijn reet schiet :+ Na een paar bounces op mij en 3 schoten van mij in zijn mooie dopje op het dak, besluit de at15 toch maar wat meer afstand te nemen zodat hij wat beter kan schieten.

Maar het mag niet baten omdat de tijd al is afgelopen :D, Totaal tegen verwachting in toch de game afgesloten met 5 kills en winst :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Moest gisteravond laat nog 5 kills voor de 30 per dag, dus maar even de Hellcat uit de garage gereden, kom je in een battle met Seriouzz, samen de match gedragen en gewonnen incl 5 kills. Blijft een super TD die Hellcat.

Leuke pot Seriouzz, ik denk dat ons GOT stickertje ook mooi op jouw tanks staat :)

En Atticus welkom bij de clan!

[ Voor 5% gewijzigd door Quantor op 22-01-2014 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Quantor schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:12:
Moest gisteravond laat nog 5 kills voor de 30 per dag, dus maar even de Hellcat uit de garage gereden, kom je in een battle met Seriouzz, samen de match gedragen en gewonnen incl 5 kills. Blijft een super TD die Hellcat.

Leuke pot Seriouzz, ik denk dat ons GOT stickertje ook mooi op jouw tanks staat :)

En Atticus welkom bij de clan!
Thanks! Vind het echt leuk om weer lid te zijn, heb destijds in GOT2 veel plezier gehad en vond het na een half jaar randoms, een verhuizing privé en een reorganisatie op 't werk maar weer tijd om gezellig mee te komen doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Omdat ik er zo blij mee ben, voor een keertje mijn progressie vanaf Feldzug:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tsjsJoC3z1Oqi0WG2Xzj1OuF/full.png

Speel inmiddels op niveau groen en hopelijk binnenkort mijn eerste blauwe dag. Heel veel Tiger2, veel Tiger1, wat IS-3 en een klein beetje Marder38T.

* Edmin happy is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Edmin schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:07:
Omdat ik er zo blij mee ben, voor een keertje mijn progressie vanaf Feldzug:
[afbeelding]

Speel inmiddels op niveau groen en hopelijk binnenkort mijn eerste blauwe dag. Heel veel Tiger2, veel Tiger1, wat IS-3 en een klein beetje Marder38T.

* Edmin happy is
Gaat al lekker zo :) je moet eens op noobmeter of wotlabs kijken dan zie je ook verder terug. Ik hou voor mezelf altijd aan dat mijn 30 dagen boven mijn 60 dagen moet liggen. Een week is voor mij altijd een te kleine sample size, omdat ik zo inconsistent speel.

Ben ook wel benieuwd naar je wn8 als je veel met de tiger2 en tiger hebt gespeeld. Die zal dan nog wel hoger liggen :)

zie ik daar trouwens een kleine verslaving aankomen? 87 battles in 2 dagen :o

[ Voor 5% gewijzigd door perpixel op 22-01-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Volgens noobmeter is mijn WN8 over de laatste 7 dagen 1593 :P Helaas is mijn overall WN8 slechts 880.... :'( Toch teveel met populaire tanks gespeeld in het verleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Mwa als je naar je overall kijkt is het niet helemaal eerlijk om het zo 1 op 1 te vergelijken. 1200 wordt namelijk gezien als het gemiddelde voor wn7 en wn8. Alles daarbuiten zal door wn8 vergroot worden omdat die schaal wat groter is.

Lagere wn7 zal dus nog lagere wn8 zijn en hogere wn7 zal nog hogere wn8 zijn (er van uit gaan dat je met "normale" tanks hebt gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
ik heb een wn7 van 1,820, terwijl mijn Wn8 2,627. Geen idee hoe dat komt, maar het maakt mij van excellent (wn7) naar unicum (wn8)

Maar goed, stats maken mij niet al teveel uit, ik wil gewoon niet verliezen of winnen zonder dat ik mijn best heb gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Mijn WN8 rating lijkt soms echt niet te kloppen volgens mij, verschilt ook per site en per dag/week/maand.
Gisteren 156 gehaald volgens noobmeter, 1591 wotlabs 8)7

Ach, zolang ik voor mijzelf maar het gevoel heb aardig of goed gespeeld te hebben.
Vooral wins halen zou mooi wezen, maar er staan nog 14 tanks aan mijn zijde.

[ Voor 10% gewijzigd door solique op 22-01-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Zo lang ik maar fun heb is het ok :) Meestal gaan fun wel gekoppeld aan graag winnen. Maar soms zijn er zo dingen waar het zelfs niet hoeft voor mij. Higher tier tank kunnen ownen, tank die al 5 seconden niet meer zichtbaar toch nog kunnen killen, ... . Of zelfs gewoon een brandje waar een andere tank compleet op afbrandt. Een kerel met betere stats inblikken, ... Whatever floats my boat :)

Mijn WN rating is redelijk stabiel, hij stijgt geleidelijk, geen idee naar waar. Ik kan wel zeggen dat ik absoluut geen statpadder ben en eigenlijk 95% van mijn potjes grindpotjes zijn. Dat verklaart wss waarom mijn WN8 650ptn hoger ligt dan mn WN7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Joindry schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:41:
Zo lang ik maar fun heb is het ok :) Meestal gaan fun wel gekoppeld aan graag winnen. Maar soms zijn er zo dingen waar het zelfs niet hoeft voor mij. Higher tier tank kunnen ownen, tank die al 5 seconden niet meer zichtbaar toch nog kunnen killen, ... . Of zelfs gewoon een brandje waar een andere tank compleet op afbrandt. Een kerel met betere stats inblikken, ... Whatever floats my boat :)

Mijn WN rating is redelijk stabiel, hij stijgt geleidelijk, geen idee naar waar. Ik kan wel zeggen dat ik absoluut geen statpadder ben en eigenlijk 95% van mijn potjes grindpotjes zijn. Dat verklaart wss waarom mijn WN8 650ptn hoger ligt dan mn WN7.
wat ook heel leuk is; een brandende tank killstealen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Oh, was jij dat }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Levert de mooiste reacties op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
Razorbite schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:49:
[...]

wat ook heel leuk is; een brandende tank killstealen _/-\o_
Dat is de enige gebeurtenis dat killstealen werkelijk killstealen is. Zeker als de resterende HP van de tank minder dan 2 a 3 brand tikjes is. Ben bijna op het punt om de friendly die dat doet zelf een aantal HP (ongeveer gelijk aan de gemiddelde damage van een shell die op dat moment uit mijn loop kan komen) af te trekken.

Vind je het ook leuk als dat bij jou gedaan wordt? Vreselijk idioot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
dramborleg schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:58:
[...]

Dat is de enige gebeurtenis dat killstealen werkelijk killstealen is. Zeker als de resterende HP van de tank minder dan 2 a 3 brand tikjes is. Ben bijna op het punt om de friendly die dat doet zelf een aantal HP (ongeveer gelijk aan de gemiddelde damage van een shell die op dat moment uit mijn loop kan komen) af te trekken.

Zal me echt een worst zijn. Random battles is toch een hoop gekloot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Leuk? Nee. Maar dood is dood, en in randoms doe ik het net zo hard als mensen het bij mij doen (vrijwel altijd gewoon doen dus :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
@atticus, dat modpack van jou: dien je om naar sniperview te gaan ook shift in te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
[...]
Nee, en het gebeurt toch, juist daarom dat ik er gewoon schijt aan heb en afschiet wat af te schieten valt. Ik maak een uitzondering als iemand top gun kan krijgen, alhoewel er al zo vaak door andere een top gun door mijn neus is geboord, maar goed, ik gun een ander die medal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
atticus182 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:00:
[...]

Leuk? Nee. Maar dood is dood,
Dood is dood inderdaad, maar als de tank zeer waarschijnlijk één tot anderhalve tel toch dood is kun je je schot net zo goed houden.
en in randoms doe ik het net zo hard als mensen het bij mij doen (vrijwel altijd gewoon doen dus :Y) )
En als iedereen op straat met een geweer rond loopt en een ieder die hij/zij tegen komt neer schiet dan ga jij dat ook doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Razorbite schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:02:
@atticus, dat modpack van jou: dien je om naar sniperview te gaan ook shift in te drukken?
Kan, maar hoeft niet :) ik heb no-scroll uitgezet, zodat je ook gewoon door te scrollen in kunt zoomen, maar ook met shift :)
Als je dat irritant vindt kun je ergens in een config bestandje no-scroll aan zetten (moet dan ff zoeken waar precies)
dramborleg schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:14:
[...]
En als iedereen op straat met een geweer rond loopt en een ieder die hij/zij tegen komt neer schiet dan ga jij dat ook doen?
Niet vergelijkbaar, maar jazeker, if it's kill or be killed absoluut :o . Jij niet? Ik ben niet roomser dan de Paus O-)

[ Voor 29% gewijzigd door p0st op 22-01-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
atticus182 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:14:
[...]

Kan, maar hoeft niet :) ik heb no-scroll uitgezet, zodat je ook gewoon door te scrollen in kunt zoomen, maar ook met shift :)
Als je dat irritant vindt kun je ergens in een config bestandje no-scroll aan zetten (moet dan ff zoeken waar precies)
Ik wil juist kunnen scrollen. Shift is een handeling teveel bij zoomen wat mij betreft. Ik ga het vanavond eens proberen. Ziet er tof uit! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
Kaap schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:13:
[...]

Nee, en het gebeurt toch, juist daarom dat ik er gewoon schijt aan heb en afschiet wat af te schieten valt. Ik maak een uitzondering als iemand top gun kan krijgen, alhoewel er al zo vaak door andere een top gun door mijn neus is geboord, maar goed, ik gun een ander die medal wel.
Dit.

Ik heb één keer gewacht met een kill zodat ik een Radley-Walters kreeg in de T29, dat heb ik ook gelijk gemerkt. Aangezien een Tiger I en een Comet mij gelijk begonnen te beschieten, vanwege die kill. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zolang een tank niet dood is zal ik erop blijven schieten. Enige wat mij ervan zou kunnen weerhouden is als ik een high damage gun heb en ik weet dat een andere target meer hp heeft en ik daarop kan schieten.

Zeker als er missies zijn zoals op dit moment. Als mensen gewoon letterlijk niet schieten op een target om maar de kill te kunnen pakken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Mijn principe is: zoveel mogelijk damage. Maar als mn richtertje in de buurt is ben ik zeker niet te beroerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Killstealen..aaaah de discussie's...
Hoorde kortgeleden een andere definitie hiervan.."Killsecure" vindt ik eigenlijk wel beter passen.....1 gun minder om damage te doen... d:)b
Bokkie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:21:
Zolang een tank niet dood is zal ik erop blijven schieten. Enige wat mij ervan zou kunnen weerhouden is als ik een high damage gun heb en ik weet dat een andere target meer hp heeft en ik daarop kan schieten.

Zeker als er missies zijn zoals op dit moment. Als mensen gewoon letterlijk niet schieten op een target om maar de kill te kunnen pakken. :/
En vervolgens wordt jij overhoop geknald omdat een beetje hulp toch wel welkom zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Die missie maar sowieso ook de laatste tijd is teamwork ver te zoeken.

Gisteren in mijn eentje 8 tanks mogen tegenhouden.
4 teammaten zaten uit hun neus te eten totdat ik dood ging om daarna nog de pot te winnen tegenover de 8 tanks die allen oneshot waren. Heb alleen maar getypt 'Thanks for nothing and enjoy my complaint' en terug naar garage gegaan, wilde er geen aandacht meer aan geven. Zag pas later dat het een win was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ShockWave schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:25:
[..]

En vervolgens wordt jij overhoop geknald omdat een beetje hulp toch wel welkom zou zijn..
Ik ga ar altijd vanuit dat ik geen hulp krijg in publics, ongeacht wat ik doe.

En zoals ik al zei, is dat het enige wat mij ervan kan weerhouden. dwz afweging van de omstandigheden op dat moment.

[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 22-01-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Hoorde kortgeleden een andere definitie hiervan.."Killsecure" vindt ik eigenlijk wel beter passen.....1 gun minder om damage te doen... d:)b

[...]

Kijk! Dat is nou eens waar, dat ene schot kan net winst of verlies betekenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Murovanka, magic forrest, isu en kleine waffle staan te campen. Yolo-ed een 900 HP tiger door het magische bos op de twee td's af. Ik zit te kijken maar gebeurd helemaal niks, Tiger crossed door, ISU wordt dood ge-artied, kleine waffle gaat dood aan hun snipers, beide zonder een schot te lossen

ISU:
"why didn't you shoot idiot? needed one kill for 50k"

^mindset van een killstealer, nuff said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

En daarom dus gewoon net zolang blijven schieten tot iets dood is, dus ook op een al brandende tank schieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Killstealing is doing EFFECTIVE DAMAGE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Bijna 60 potjes sinds start van die missie, nog niks van kill stealen gemerkt. Ik heb nog altijd het idee dat 90% van de spelers niet met die missies bezig is.

Zelf moet ik ook niet killstealen, gewoon spelen en ik geraak er ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Tis toch wel lichterlijke teleurstellend als je lekker met je SU-100 met de 122mm rondcrossed, je 7 kills hebt, een heavy je bijna kapot schiet terwijl een KV1s naast je de schoten zou kunnen opvangen maar lekker in cover blijft om daar uit te komen wanneer de enemy <400 hps is.

Tada: geen mooie medal, (maar wel de 30 kills gehad)

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Inrage schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:44:
Bijna 60 potjes sinds start van die missie, nog niks van kill stealen gemerkt. Ik heb nog altijd het idee dat 90% van de spelers niet met die missies bezig is.

Zelf moet ik ook niet killstealen, gewoon spelen en ik geraak er ook wel.
Mee eens, ik denk dat de impact van missies en specials wordt overschat. Misschien dat je nog het meeste merkt van "tiermissies" zoals voor de IS-6, waardoor er meer op die tiers wordt gespeeld. Verder is het spelnivo van het overgrote deel van de wotpopulatie dusdanig laag dat battles vreselijk random verlopen. Daardoor gaan die paar (bewust) killstealende idioten op in de massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Laatst online: 12-09 19:08
Ilikebananas schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:01:
[...]

Mee eens, ik denk dat de impact van missies en specials wordt overschat. Misschien dat je nog het meeste merkt van "tiermissies" zoals voor de IS-6, waardoor er meer op die tiers wordt gespeeld. Verder is het spelnivo van het overgrote deel van de wotpopulatie dusdanig laag dat battles vreselijk random verlopen. Daardoor gaan die paar (bewust) killstealende idioten op in de massa.
Geheel mee eens. Het is voornamelijk dat wij als "actieve spelers" er meer op gaan focussen. Natuurlijk wordt er misschien een schot hier en daar voor de missie ingehouden, maar helaas gebeurd dat ook buiten de missies om. De gemiddelde speler binnen wot houdt zich voornamelijk bezig met het zelf zo goed mogelijk doen en heeft weinig omkijken naar hoe een ander en het team het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
De enige reden voor mij om niet te schieten, is als ik een lange reload heb en er een andere tank met snellere reload in de buurt is die de kill kan maken. Dan schiet ik liever op een hoger hp doelwit. In alle andere gevallen is het "een dooie tank doet geen damage".

Dit is eigenlijk het enige waar ik op mijn team genoten wil vertrouwen. De meeste mensen zijn zo gefocused op kills maken dat tanks met lage hp toch wel dood gaan. Voor al het andere vertrouw ik alleen op mijn platoon. Helaas door schade en schande geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

djengizz schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:38:
Murovanka, magic forrest, isu en kleine waffle staan te campen. Yolo-ed een 900 HP tiger door het magische bos op de twee td's af. Ik zit te kijken maar gebeurd helemaal niks, Tiger crossed door, ISU wordt dood ge-artied, kleine waffle gaat dood aan hun snipers, beide zonder een schot te lossen

ISU:
"why didn't you shoot idiot? needed one kill for 50k"

^mindset van een killstealer, nuff said
KARMA. :*)
Oh en die Tiger commandant, dat moet Wittman zijn geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2024

Mooi woord was dat ofniet Shock ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:33

TTLCrazy

Listen to Frankie

Maak gewoon een missie dat meer dan 50 o.i.d. procent hp van een tank afknallen geldt als kill voor die missie, einde irritaties.

Ik heb er zelf geen last van, ik speel altijd zonder op missies te letten, geen gestress ook :P

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Laatst online: 07-02 15:18
TTLCrazy schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:06:
Maak gewoon een missie dat meer dan 50 o.i.d. procent hp van een tank afknallen geldt als kill voor die missie, einde irritaties.
Ja en dan komt de situatie dat een tank voor 60% wordt afgeknalt en jij als laatste overlevende (van die flank) knalt de rest eraf en dan krijg je geen kill voor de missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik speel met bijna uitzonderlijk USA tank. Nu merk ik wel met die 'kill USA' tanks dat ze mij opzoeken/afwachten. Begin van de battle gelijk 3(e5, is7, franse light 90-75?) tegenstanders tegen mij + 1 arty die op mij zat te asen. Dit was in mijn patton.

Of in mijn T30, in Prokhorovka op de heuvel samen met 1 med en heavy. De rest van het team zit overal op de map in zicht, maar voornamelijk links door te pushen. Ik doe paar keer peekaboo en word 1 shotted door arty welke mij op aan het wachten was. Toch onlogisch om te aimen op 3 tanks op 1 heuvel terwijl de positie waar je vandaan schiet bijna overlopen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

patrickos85 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:17:
Of in mijn T30, in Prokhorovka op de heuvel samen met 1 med en heavy. De rest van het team zit overal op de map in zicht, maar voornamelijk links door te pushen. Ik doe paar keer peekaboo en word 1 shotted door arty welke mij op aan het wachten was. Toch onlogisch om te aimen op 3 tanks op 1 heuvel terwijl de positie waar je vandaan schiet bijna overlopen wordt?
"verzameling individuen" == geen strategie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf ook vaak primairy target van bv arty... XVM ratings etc.

Heel irritant als je het soms even "vergeet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:32:
Zelf ook vaak primairy target van bv arty... XVM ratings etc.

Heel irritant als je het soms even "vergeet"
All shoot ze unicum! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Tsja, als je het zo bekijkt mag ik blij zijn dat ik me ergens in het midden bevind dus 8) net niet goed genoeg om primary target te zijn, maar goed genoeg om wel e.e.a kapot te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms wou ik dat er geen XVM was. Daarnet nog meegemaakt, ik (in een 50 100) zit samen met een FCM 50t ergens. We waren allebei al eens gespot, dus wist het vijandelijke team waar wij waren (ik was de enige speler in mijn team met >1000 eff, en het andere team had 2 zeer goede spelers, dus hebben zij waarschijnlijk gevraagd om op mij te focussen). De FCM gaat uit cover, blijft 5m uit cover staan, en er gebeurt niets. 10 seconden later ga ik ook uit cover (ongeveer 20m van de FCM), en na 3 seconden krijg ik 3 artillery shells (wel allemaal mis, de suckers :P ), een Borsig (een van hun goede spelers) shell, een KT shell en een AT7 shell in mijn richting.

Nou, dat valt echt niet op hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
Klinkt ook wel als een klassiek, turret draaien - aimen - damn the target is gone - 10 sec later - ahh daar is dr een!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:04:
[...]

Soms wou ik dat er geen XVM was. Daarnet nog meegemaakt, ik (in een 50 100) zit samen met een FCM 50t ergens. We waren allebei al eens gespot, dus wist het vijandelijke team waar wij waren (ik was de enige speler in mijn team met >1000 eff, en het andere team had 2 zeer goede spelers, dus hebben zij waarschijnlijk gevraagd om op mij te focussen). De FCM gaat uit cover, blijft 5m uit cover staan, en er gebeurt niets. 10 seconden later ga ik ook uit cover (ongeveer 20m van de FCM), en na 3 seconden krijg ik 3 artillery shells (wel allemaal mis, de suckers :P ), een Borsig (een van hun goede spelers) shell, een KT shell en een AT7 shell in mijn richting.

Als ik kan kiezen tussen schieten op een 50-100 of een FCM dan weet ik het wel, heeft niets met stats te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilikebananas schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:09:
[...]

Als ik kan kiezen tussen schieten op een 50-100 of een FCM dan weet ik het wel, heeft niets met stats te maken...
En als je kan kiezen tussen een stilstaande FCM out in the open, en een 50 100 die in cover staat? Het is goed mogelijk dat ik al lang naar ergens anders was gegaan. En dan was het vijandelijke team kansen aan het weggooien om te winnen (want ze beschieten een tank van het andere team niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
atticus182 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:00:
[...]

Tsja, als je het zo bekijkt mag ik blij zijn dat ik me ergens in het midden bevind dus 8) net niet goed genoeg om primary target te zijn, maar goed genoeg om wel e.e.a kapot te maken :D
Ik doe het zelf ook altijd hoor.
Als ik iemand zie met meer dan 2k Wn7 is hij voor mij primary target. Hij is gevaarlijker dan een tomaat die niet weet hoe hij met zijn tank kan omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Promaxhunter schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:17:
[...]

Ik doe het zelf ook altijd hoor.
Als ik iemand zie met meer dan 2k Wn7 is hij voor mij primary target. Hij is gevaarlijker dan een tomaat die niet weet hoe hij met zijn tank kan omgaan.
Zeker de combo, 2k Wn7 in een amx 50 100 of een herderper in zijn fcm. Ja tuurlijk ik zal op die fcm mikken dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:04:
[...]

PaperTank! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
Ik ken de exacte omstandigheden niet: waar stonden jullie, wie is er gespot, wellicht alweer ontspot, waar stonden de tegenstanders, hoe was hun lof. Bottom line is dat voor mij een autoloader vrijwel altijd een hogere prio heeft dan andere tanks, zelfs al zit daar een ogenschijnlijk mindere speler in. XVM is een indicatie van iemands skill, maar niet meer dan dat, dan heb ik liever de autoloader uit de weg.
Pagina: 1 ... 19 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)