Het is nogal de knuppel in het hoenderhoek gooien, wat periodiek gebeurt met dit het stats onderwerp.
Iedereen doet het voor de fun, alleen haalt iedereen de fun ergens anders uit. Of wordt er hier iemand gedwongen om te spelen, maar wilt hij dat eigenlijk niet?
Ik zelf ben ook nogal competatief, als ik niet kan performen naar mijn eigen maatstaven, dan stop ik met spelen. Wat voor mij beteken dat ik gemiddeld in de top 3 wil staan in dmg of xp van het team. Waar een ander plezier heeft dat hij voor het eerst een E100 ziet en zijn loop kan draaien.
Argumenteren hoe iemand plezier heeft, door te implicieren dat spelen voor stats in het algemeenniet leuk is, is raar vind ik. Jij vindt dat kennelijk niet leuk, maar vindt wel weer wat anders leuk. Laat een statspadder lekker zijn spelen voor stats en daar op fappen. Zolang ik hem maar niet naast mij heb staan in cw, maar goed dat is weer een andere discussie.
Ik zelf ben maar gestopt tijdelijk, doordat de beschikbaar energie wat minder is voor en ik niet kan performen zoals ik wil.
: werd even een snaar geraakt van een slapende poster in dit topic
[
Voor 7% gewijzigd door
SimpelenLeuk op 20-01-2014 15:12
]