[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 31 Laatste
Acties:
  • 66.890 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
PcDealer schreef op zondag 19 januari 2014 @ 10:57:
[...]

Winner of the bounce :)
Ik heb daar tientallen Steel Wall en Cool-Headed op gehaald. Tip: Clutch Braking halen.
Heb de AT-2 sinds gisteren en al 3 potjes gehad met meer dan 5k potential damage (op tier 5 8)7 ). Ik wordt alleen helemaal gek van de traagheid, volgens mij wordt dat een lange weg naar de deathstar.

P.s. Clutch Braking werkt toch het best op hogere snelheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:18

p0st

Dutch Reefer

Ilikebananas schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:32:
[...]
Heb de AT-2 sinds gisteren en al 3 potjes gehad met meer dan 5k potential damage (op tier 5 8)7 ). Ik wordt alleen helemaal gek van de traagheid, volgens mij wordt dat een lange weg naar de deathstar.

Hehe wen alvast maar aan de traagheid, die blijft namelijk gelijk in de komende 4 tanks ;)
Ik ben zelf gestopt met de grind naar de Deathstar bij de AT-7, en heb de AT-2 weer teruggekocht, bevalt me toch het beste en ik heb nog genoeg grinds naar Tier X lopen :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Eindelijk de topgun op de T30..... 17.71 seconden reload :'( omg

Damage is wel lekker though. maar no more frontline met de T30 :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Bokkie schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:22:
Eindelijk de topgun op de T30..... 17.71 seconden reload :'( omg

Damage is wel lekker though. maar no more frontline met de T30 :/
Uhm... dus omdat je zo een reload heb wil je niet meer in de frontline spelen? Ik heb dat ding bijna alleen maar gespeeld in de frontline, gewoon doen... de vijand gewoon even keihard voor z'n bek rammen met een 700 of 800hp schot.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:46
Ik kan de 2de crewskill op me IS stoppen, ik neem deze mee naar me IS-3 die ik binnenkort kan kopen.

Ik heb nu:
commander: sixth sence
gunner: death eye
driver: clutch breaking
loader: intuition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

wsLy schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:29:
[...]

Uhm... dus omdat je zo een reload heb wil je niet meer in de frontline spelen? Ik heb dat ding bijna alleen maar gespeeld in de frontline, gewoon doen... de vijand gewoon even keihard voor z'n bek rammen met een 700 of 800hp schot.
In die 17 seconden pak ik teveel damage :X, mnet de vorige gun ramde ik echt door omdat ik 8 seconden oid reload had en dus 1 op 1 of soms zelf 1 op 2 shots kon traden, met deze reload tijd voel ik mij zo zo een konijntje in de schiettent op de kermis die langskomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SurfBoy schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:29:
Ik kan de 2de crewskill op me IS stoppen, ik neem deze mee naar me IS-3 die ik binnenkort kan kopen.

Ik heb nu:
Op alle heavies repair voor iedereen, buiten de commander (die krijgt sixth sense) als eerste skill trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

wsLy schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:29:
[...]

Ok, je hebt gelijk, frontline gaat prima

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VIebPTiKO50dQ8CB1x0UOzvh/medium.png

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Wheeee, ik kan het nog! :D
Victory!
Battle: Sacred Valley 19-1-2014 18:25:47
Vehicle: T54E1
Experience received: 4.284
Credits received: 167.729
Battle achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"
USA! USA! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:46
Net de 4de tier 8 tank gekocht, de IS-3, wat is slim om hem te upgraden?
Heb nu al de IS top gun, de top motor en de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik merk dat ik me steeds meer begin te irriteren aan bepaalde features van de game zoals spotting, camo en natuurlijk de Random Nonsense Generator. :/
De "teamgenoten", als je ze zo durft te noemen helpen ook voor geen meter. Ik denk dat ik maar weer eens een pauze moet gaan nemen van deze game want zo door blijven spelen is ook niks...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32
Appel schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:36:
Wheeee, ik kan het nog! :D

[...]

USA! USA! :Y)
replay! :)

Bij mij gaat het maar meh.. Elk potje heb ik arty op mijn dak. Begint redelijk irritant te worden na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
oosterhofjf schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:56:
[...]

Bij mij gaat het maar meh.. Elk potje heb ik arty op mijn dak. Begint redelijk irritant te worden na een tijdje.
https://dl.dropboxusercon...1_73_asia_korea.wotreplay

Ik vind 'm verder niet speciaal. Wel leuk een T-62 en 704 in dem aarsch kunnen verassen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

SurfBoy schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:53:
Net de 4de tier 8 tank gekocht, de IS-3, wat is slim om hem te upgraden?
Heb nu al de IS top gun, de top motor en de radio.
Zo snel mogelijk de top gun halen! Daarna de rest.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atticus182 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:37:
[...]

Hehe wen alvast maar aan de traagheid, die blijft namelijk gelijk in de komende 4 tanks ;)
Ik ben zelf gestopt met de grind naar de Deathstar bij de AT-7, en heb de AT-2 weer teruggekocht, bevalt me toch het beste en ik heb nog genoeg grinds naar Tier X lopen :)
Heb hem alleen maar voor de fun, die grind boeit me echt helemaal niet...
Fun platoon gedaan, 3x AT2 8)7 :+ YOLO, push from the start all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
DanielWW2 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:54:
Ik merk dat ik me steeds meer begin te irriteren aan bepaalde features van de game zoals spotting, camo en natuurlijk de Random Nonsense Generator. :/
De "teamgenoten", als je ze zo durft te noemen helpen ook voor geen meter. Ik denk dat ik maar weer eens een pauze moet gaan nemen van deze game want zo door blijven spelen is ook niks...
Gewoon t49 gaan spelen. Je spot en scout je eigen targets en door je camo kun je als een van de enigste tanks in wot er ook zelf ongezien op schieten. Je kunt daardoor een push inzetten en omdat je targets oplicht gaan je tomaten ( als in teamgenoten) er vanzelf op schieten.

Daar komt nog eens bij dat het gewoon een fun tank is waarmee je in de belagelijkste situaties terecht komt, en ook weer uit.... Plus de zeer regelmatige vervloekingen die je naar je hoofd krijgt omdat je dat kreng speelt laat je regelmatig glimlachen.
Ben vandaag uitgemaakt voor goldnoob, cheater, damm t49, invisble #*%#^$*^ damm f#%^*$^ t49 en nog wat andere dingen die in oa Pools waren.

Dus..... stop grinding, start stats padding and have fun... Play t49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ilikebananas schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:32:
[...]

Wat is Death Star?
Jij wil met een td die een trage traverse speed heeft wel snel(ler) kunnen draaien met je vaste turret. Dus dan neem je CB. Scheelt veel. Het werkt juist op lage snelheden. Tip: draaien op de plaats gaat sneller dan draaien met het gas er op. Ik heb CB op mijn Cromwell, dat is echt lachen op full speed 8)7 yolo!

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Britse T10 TD namelijk de FV215b 183. Doet maar 1150 damage met AP en 1750 met Hesh. :P
Vorst8 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:23:
[...]

Gewoon t49 gaan spelen. Je spot en scout je eigen targets en door je camo kun je als een van de enigste tanks in wot er ook zelf ongezien op schieten. Je kunt daardoor een push inzetten en omdat je targets oplicht gaan je tomaten ( als in teamgenoten) er vanzelf op schieten.
Ach waarom niet. Ik vind de T40 toch niks. Dan maar de M8A1 grinden voor de T49.
Ik had trouwens laatst een game van Quickybaby gezien in die tank. Dat was wel erg troll. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32
DanielWW2 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:44:
[...]

Britse T10 TD namelijk de FV215b 183. Doet maar 1150 damage met AP en 1750 met Hesh. :P

[...]

Ach waarom niet. Ik vind de T40 toch niks. Dan maar de M8A1 grinden voor de T49.
Ik had trouwens laatst een game van Quickybaby gezien in die tank. Dat was wel erg troll. :+
Daar ben ik momenteel ook mee bezig. Heb de T49 al, maar de m8a1 wil ik ook grinden met 100% camo >:) Nu nog stock crew en daarom voorzichtig spelen. Als er eenmaal camo op die dingen zitten, zijn ze onzichtbaar.

edit:

Over onzichtbaar gesproken:

Geniale tank

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2rmqp1k.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door oosterhofjf op 19-01-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Vond de FV215b 183 niet echt leuk om te spelen, voor mij was de Tortoise veel leuker.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Fijn, een E 25 in een rots :(

http://wotreplays.com/site/550515#steppes-dweebus-t29
(Rond 9:30 ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

oosterhofjf schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:56:
[...]

Herkenbaar! Ik ben gisteren ook meerdere malen flink te grazen genomen door Arty! Eerst ge-oneshot in mijn Borsig door zo'n Lorraine geval, en een paar potjes later ge-oneshot (1920HP!) door een T92. Op dat soort momenten vervloek ik dit spel echt... Een TD kun je nog voor wegrijden of anglen o.i.d., maar death from above is echt gewoon naar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
atticus182 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 07:00:
[...]

Herkenbaar! Ik ben gisteren ook meerdere malen flink te grazen genomen door Arty! Eerst ge-oneshot in mijn Borsig door zo'n Lorraine geval, en een paar potjes later ge-oneshot (1920HP!) door een T92. Op dat soort momenten vervloek ik dit spel echt... Een TD kun je nog voor wegrijden of anglen o.i.d., maar death from above is echt gewoon naar |:(
Kan je nagaan dat je voor de arty nerf makkelijk 5 arties per team kon hebben. Als je het zo bekijkt valt het wel mee ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
patrickos85 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 07:48:
[...]

Kan je nagaan dat je voor de arty nerf makkelijk 5 arties per team kon hebben. Als je het zo bekijkt valt het wel mee ;) :P
Nu nog eenzelfde td nerf svp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
SurfBoy schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:29:

Ik heb nu:
Voor de loader sowieso geen intuition maar safe stowage kiezen.
[...]

Of speel de IS7/IS3/IS/113/WZ111/Matilda/E100/VK7201/T54/Object 140... en vergeet er vast meer O-)

Afgelopen zaterdag weer wat kunnen spelen en ook de eerste twee potjes in de 113 gedaan, geniale tank!
Eerste battle was gelijk goed voor een Mastery Badge, nog steeds niet zoveel mensen lijken die tank te spelen want ik had een goed potje maar niet uitzonderlijk goed. De teamplay maakt daarbij nog erg veel goed!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
psychoclown schreef op maandag 20 januari 2014 @ 08:57:
[...]

Voor de loader sowieso geen intuition maar safe stowage kiezen.

[...]

Of speel de IS7/IS3/IS/113/WZ111/Matilda/E100/VK7201/T54/Object 140... en vergeet er vast meer O-)

Afgelopen zaterdag weer wat kunnen spelen en ook de eerste twee potjes in de 113 gedaan, geniale tank!
Eerste battle was gelijk goed voor een Mastery Badge, nog steeds niet zoveel mensen lijken die tank te spelen want ik had een goed potje maar niet uitzonderlijk goed. De teamplay maakt daarbij nog erg veel goed!

[video]
Ik heb nu dus ook die vk72.01 en vind het echt een geweldige tank. De combinatie van die gun (die op korte afstanden echt heel effectief is) en zoveel kunnen bouncen vind ik een stuk leuker dan dat ik van te voren dacht. Nu is volgens mij dit ook de beschrijving van de e-100, maar aangezien mijn enige duitse heavies de vk en de lowe zijn heb ik geen ervaring met de duitse heavies. Is het het waard om voor de e-100 te gaan? of is die niks/niet veel beter dan de vk?

TL;DR E-100 of VK72.01?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
VK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Ik zou ook nog voor de E-100 gaan. Heerlijke tank om te spelen :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Razorbite schreef op maandag 20 januari 2014 @ 08:18:
[...]
Nu nog eenzelfde td nerf svp
Ja, minder TD's per team zou wel helpen inderdaad.
Ik speel zelf voornamelijk ongeveer 50% TD, dus ik weet hoe vervelend het is om kapot gemaakt te worden door 4-6 onzichtbare monster DPM'ers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Laatst online: 07-02 15:18
Ja gisteren ook zo'n briliante game: 2 light, 2 arties, 5 mediums, 1 heavy en de rest TD's en nee dat is niet per kant maar in de hele game... je mag 1 keer raden wie die verdwaalde heavy was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Nu online
Blade_Reaver schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:10:
Ja gisteren ook zo'n briliante game: 2 light, 2 arties, 5 mediums, 1 heavy en de rest TD's en nee dat is niet per kant maar in de hele game... je mag 1 keer raden wie die verdwaalde heavy was
campcampcamp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Laatst online: 07-02 15:18
Dat had gekunt ware het niet dat het assault was en wij de attackers waren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
gisteren precies hetzelfde met groet en bananas. 11 td's per kant. waarvan ieder minstens 3 wft e-100's. dan is de lol er snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
atticus182 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:56:
[...]

Ja, minder TD's per team zou wel helpen inderdaad.
Ik speel zelf voornamelijk ongeveer 50% TD, dus ik weet hoe vervelend het is om kapot gemaakt te worden door 4-6 onzichtbare monster DPM'ers :P
Ik vraag me af of ze dat niet juist hebben toegevoegd (beetje stealth patch). Op de 60 games die ik dit weekend gespeeld heb heb ik veel minder TDs per team gezien als anders. Daarboven komt dat ik met de ISU of de Borsig bijna altijd 1 minuut in queue stond en met mijn IS-8 of M44 kwam ik instant in een potje terecht.

60 games is een kleine sample size natuurlijk... vanavond wordt het een 6uur sessie dus dan zal ik het eens in een tabelletje zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Inrage schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:21:
Ik vraag me af of ze dat niet juist hebben toegevoegd (beetje stealth patch). Op de 60 games die ik dit weekend gespeeld heb heb ik veel minder TDs per team gezien als anders. Daarboven komt dat ik met de ISU of de Borsig bijna altijd 1 minuut in queue stond en met mijn IS-8 of M44 kwam ik instant in een potje terecht.

60 games is een kleine sample size natuurlijk... vanavond wordt het een 6uur sessie dus dan zal ik het eens in een tabelletje zetten :)
Hmm herkenbaar, ik heb ook regelmatig een minuut of langer moeten wachten met de Borsig/T28Prot.. Voor de rest laadt alles idd vlot dus wellicht hebben ze er idd al een soort van stealth patch ingedrukt laatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:51

wontcachme

You catch me? No you wont

Tier 8 heeft de laatste tijd vaker langere wachttijden. Ook met mediums/heavy's

Maar daar zit het TD probleem ook niet. Die zit op tier X.

[ Voor 8% gewijzigd door wontcachme op 20-01-2014 11:39 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De E-100 is erg leuk en toch wel weer iets anders dan de VK7201 maar als je er niet zozeer in de buurt van zit of langzaamaan naartoe aan het werken was zou ik lekker zo doorgaan of misschien zelfs een stapje terug doen. Zo heb ik ook de M48 en M60 (en die speel ik niet of nauwelijks) maar wanneer ik ze speel vind ik één van de twee toch net iets lekkerder spelen (in dit geval de M60 door de iets hogere mobiliteit). Als ik de M60 had gehad voordat ik de M48 had was ik voor die laatste helemaal niet gegaan denk ik (of met de lijn ergens gestopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:14
(jarig!)
atticus182 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:37:
[...]
Hmm herkenbaar, ik heb ook regelmatig een minuut of langer moeten wachten met de Borsig/T28Prot.. Voor de rest laadt alles idd vlot dus wellicht hebben ze er idd al een soort van stealth patch ingedrukt laatst...
Dit zat ik me laatst ook al af te vragen. Laatste week moet ik in mijn ISU152 en T30 bijna standaard +/- 1 minuut wachten terwijl ik bij alle andere tanks nog nergens langer dan 10 seconden heb moeten wachten. Aan de andere kant heb ik wel verschillende potjes gehad met veel TDs dus wat er nu precies gedaan is weet ik niet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Hoe bevalt bij jullie de 110? beter of slechter dan is-3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Met top gun is het een IS3 meets T32 maar ik vind beide wel goed, IS3 is wel mijn favoriet van de twee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Volgens mij lijkt het erop dat er na veel inspanning een Nederlandstalig sub-forum op de WoT forums komt.

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/346067-moderator-vacancies-dutch-speaking-sub-section/

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Als afsluitende potjes na een avondje gamen haal ik vaak de hellcat en/of T49 even van stal. Dit potje had ik pas met mijn T49: http://wotreplays.com/site/543622#self

Samen met een T40 14 man uitgeschakeld, op het einde waren we met 2 tegen 7 :) ; bijna 1300 xp en 2.2k damage.

[ Voor 3% gewijzigd door Frentik op 20-01-2014 13:43 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Mooi dat iemand hier voor het weekend even de aanbiedingen noemde! Zaterdag KV1 erbij voor 50% korting. JP IV 30% korting dankzij depot opruimen vlak voordat m'n vrouw boos werd. Scheelt een hoop! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Istrilyin schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:09:
Mooi dat iemand hier voor het weekend even de aanbiedingen noemde! Zaterdag KV1 erbij voor 50% korting. JP IV 30% korting dankzij depot opruimen vlak voordat m'n vrouw boos werd. Scheelt een hoop! :-)
You're welcome :Y)
Ik heb zelf de AT-2 teruggekocht, en als kadootje mezelf de SU-152 met HE derp teruggegeven :+

[ Voor 12% gewijzigd door p0st op 20-01-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Ik heb van het weekend ook gehad dat wanneer ik solo speelde met pershing ik minimaal 1 min tot 1:45 moest wachten voor een potje. Terwijl in Queue 20 TX 40 TIX en 800 TIII waren. Beetje apart.

Toen ik platoontje deed met 1 of 2 andere spelers had ik geen enkele problemen zat ik bijna instant in een match.

Wat ik trouwens wel heb uitgevonden is dat de pershing de ultieme WN8 statspadding tank is. Al speel je nog zo beroerd 4k wn8 is zo easy te halen met de pershing. Heb met de pershing ongeveer 4600 WN8 gehaald.

Waarschijnlijk zullen er nog wel meerdere tanks zijn maar die ben ik tot op heden nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Nu online
jantje 2 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:15:
Ik heb van het weekend ook gehad dat wanneer ik solo speelde met pershing ik minimaal 1 min tot 1:45 moest wachten voor een potje. Terwijl in Queue 20 TX 40 TIX en 800 TIII waren. Beetje apart.

Toen ik platoontje deed met 1 of 2 andere spelers had ik geen enkele problemen zat ik bijna instant in een match.

Wat ik trouwens wel heb uitgevonden is dat de pershing de ultieme WN8 statspadding tank is. Al speel je nog zo beroerd 4k wn8 is zo easy te halen met de pershing. Heb met de pershing ongeveer 4600 WN8 gehaald.

Waarschijnlijk zullen er nog wel meerdere tanks zijn maar die ben ik tot op heden nog niet tegengekomen.
Waarom zou je zo op dat soort stats letten? Ik zorg gewoon dat ik meer damage doe dan krijg, en meer kills dan doodga. Dan heb ik lol, niet van 4800 WN8 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Razorbite schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:17:
[...]
Waarom zou je zo op dat soort stats letten? Ik zorg gewoon dat ik meer damage doe dan krijg, en meer kills dan doodga. Dan heb ik lol, niet van 4800 WN8 ofzo
Omdat sommige mensen competitief zijn en middels statistics willen zien hoe goed ze zijn en meten of ze verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Nu online
Kaap schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:20:
[...]

Omdat sommige mensen competitief zijn en middels statistics willen zien hoe goed ze zijn en meten of ze verbeteren.
competitief in je eentje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Dat heet jezelf verbeteren?

en een competitieve instelling betekent meestal dat je dat in alles bent.
Dat het in dit geval in World of Tanks is maar het had net zo goed voetbal kunnen zijn.

Daarnaast was het een constatering dat tank X goed is voor je WN8 in het algmeen.
Dus voor mensen die graag hun WN8 willen gaan padden kunnen ze tank X daarvoor gebruiken.

Voor mij was het slechts een grind die ik toevallig gister heb afgemaakt ( GG x2 voor elke victory :D )

[ Voor 21% gewijzigd door jantje 2 op 20-01-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

jantje 2 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:24:
Dat heet jezelf verbeteren?

Daarnaast was het een constatering dat tank X goed is voor je WN8 in het algmeen.
Dus voor mensen die graag hun WN8 willen gaan padden kunnen ze tank X daarvoor gebruiken.

Voor mij was het slechts een grind die ik toevallig gister heb afgemaakt ( GG x2 voor elke victory :D )
Precies, niets mis mee :) . Ik ben ook eigenlijk pas tevreden als mijn WN7 over de dag gemiddeld +1500 is (want 1450 is mijn gemiddelde nu)

Overigens let ik daarbij niet zozeer op welke tanks ik wel/niet speel zodat mijn WN7 zo hoog mogelijk is, maar speel ik intussen geen arty meer omdat dat echt verziekend is voor je stats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:00
atticus182 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:27:
[...]

Precies, niets mis mee :) . Ik ben ook eigenlijk pas tevreden als mijn WN7 over de dag gemiddeld +1500 is (want 1450 is mijn gemiddelde nu)

Overigens let ik daarbij niet zozeer op welke tanks ik wel/niet speel zodat mijn WN7 zo hoog mogelijk is, maar speel ik intussen geen arty meer omdat dat echt verziekend is voor je stats :P
Persoonlijk merk ik wel dat het ook averechts kan werken.

Zodra ik voor stats ga spelen gaat het de verkeerde kant op en begin ik fouten te maken. Maar neem ik mij voor om niet op stats te letten en puur voor de fun te spelen, dan speel ik ineens de sterren van de hemel. 8)7

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Nu online
fun>stats

spelen met arty>stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

fun > stats
arty < stats
arty != fun

just my point of view :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Nu online
atticus182 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:41:
[...]

fun > stats
arty < stats
arty != fun

just my point of view :*)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vindt jij ;) Accepteer gewoon eens dat niet iedereen met dezelfde instelling speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Kaap schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:45:
[...]

Vindt jij ;) Accepteer gewoon eens dat niet iedereen met dezelfde instelling speelt.
Vind? ;)
En inderdaad, iedereen zo zijn ding. Gisteren nog een kwade T-30 speler in de private chat die het blijkbaar niet normaal vond dat ik mijn team vertelde waar hij zat op de map (per ongeluk ALL ipv TEAM chat). Tsja kan ik begrijpen als je een 60+ winrate hebt en die probeert te behouden, maar dan wordt het echt werken i.p.v. plezier hebben.
Overigens is ook dat natuurlijk gewoon een optie, ieder zijn eigen ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Nu online
Kaap schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:45:
[...]

Ik stel alleen het gedoe met stats ter discussie (doel van een topic), ik heb niet gezegd dat je niet statgeil mag zijn. En bovengenoemde post is inderdaad mijn menig over hoe ik over stats in relatie tot fun denk, ter ondersteuning van mijn punt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

De vraag is echter of het spelen van een tank waarmee je statpad wel echt jezelf verbeteren is of dat het het faken is van je eigen verbetering.

Ik ben ook erg voorstander van jezelf steeds maar willen verbeteren. Echter als ik goede scores weet te halen met een tank waarbij ik, voor mijn doen, 'prut' speel en alsnog een torenhoge score behaal heeft dat niet of nauwelijks een waarde ten opzichte van het behalen van dergelijke scores terwijl ik op het top van mijn (huidige) niveau moet presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
In één minuut het hele artikel gelezen, knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Nu online
User schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:51:
[...]
In één minuut het hele artikel gelezen, knap.
Ja skills jongen, een hoop onzin gevolgd door een korte conlusie 8)7

Helaas geen invloed op mn WN8/WN7 rating

[ Voor 8% gewijzigd door Razorbite op 20-01-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nu herinner ik me plots weer waarom de meeste Nederlanders keihard falen in WoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:00
Razorbite schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:52:
[...]

Ja skills jongen, een hoop onzin gevolgd door een korte conlusie 8)7

Helaas geen invloed op mn WN8/WN7 rating
inderdaad, wat een slecht stuk zeg.... :/ En de "look @ me being tough" houding helpt de schrijver al helemaal niet...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

psychoclown schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:51:
De vraag is echter of het spelen van een tank waarmee je statpad wel echt jezelf verbeteren is of dat het het faken is van je eigen verbetering.

Ik ben ook erg voorstander van jezelf steeds maar willen verbeteren. Echter als ik goede scores weet te halen met een tank waarbij ik, voor mijn doen, 'prut' speel en alsnog een torenhoge score behaal heeft dat niet of nauwelijks een waarde ten opzichte van het behalen van dergelijke scores terwijl ik op het top van mijn (huidige) niveau moet presteren.
Oh daar ben ik het absoluut mee eens, ik ben nog steeds hard aan het grinden, en bijvoorbeeld de potjes in de AMX 50/100 met stock gun en zonder 6th sense zijn niet bepaald goed voor mijn WN rating :P.. Maar dat geeft niet, als ik overall boven mijn huidige WN rating uit blijf komen weet ik dat ik op de goede weg ben :)

Statpadden, Rerollen e.d. heb ik dan ook weer zo mijn mening over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Razorbite schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:48:
[...]
Ik stel alleen het gedoe met stats ter discussie (doel van een topic), ik heb niet gezegd dat je niet statgeil mag zijn. En bovengenoemde post is inderdaad mijn menig over hoe ik over stats in relatie tot fun denk, ter ondersteuning van mijn punt!
Je stelt weinig ter discussie eigenlijk. Ik mis in ieder geval argumenten waarmee jij je stellingen onderbouwd ;) Overigens vraag ik me af of je over persoonlijke voorkeuren in vermaak wel kunt discussieren. Niemand zit fout namelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-01-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Mijn mate van lol in de game en mijn stats staan echt compleet tegen over elkaar de laatste week.
Kijk ik naar de lol dan is dat te vaak echt niet aanwezig, kijk ik dan weer naar mijn stats dan zeggen die dat ik goed bezig ben (buiten de winrate).

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Het is nogal de knuppel in het hoenderhoek gooien, wat periodiek gebeurt met dit het stats onderwerp.

Iedereen doet het voor de fun, alleen haalt iedereen de fun ergens anders uit. Of wordt er hier iemand gedwongen om te spelen, maar wilt hij dat eigenlijk niet?
Ik zelf ben ook nogal competatief, als ik niet kan performen naar mijn eigen maatstaven, dan stop ik met spelen. Wat voor mij beteken dat ik gemiddeld in de top 3 wil staan in dmg of xp van het team. Waar een ander plezier heeft dat hij voor het eerst een E100 ziet en zijn loop kan draaien.

Argumenteren hoe iemand plezier heeft, door te implicieren dat spelen voor stats in het algemeenniet leuk is, is raar vind ik. Jij vindt dat kennelijk niet leuk, maar vindt wel weer wat anders leuk. Laat een statspadder lekker zijn spelen voor stats en daar op fappen. Zolang ik hem maar niet naast mij heb staan in cw, maar goed dat is weer een andere discussie.

Ik zelf ben maar gestopt tijdelijk, doordat de beschikbaar energie wat minder is voor en ik niet kan performen zoals ik wil.

: werd even een snaar geraakt van een slapende poster in dit topic :+

[ Voor 7% gewijzigd door SimpelenLeuk op 20-01-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
Over WN7... Dit begrijp ik niet (zie noobmeter http://www.noobmeter.com/player/eu/Istrilyin/515098703/):

Over al m'n 1089 battles is het 471 - very bad.
Over de laatste 877 battles is het 629.
Dus... die eerste 202 battles moet m'n WN7 zoiets zijn als um...
x * 202 + 629 * 877 = 471 * 1089 => x = -192
Da's slechter dan de slechtste bot! Ik zeg... BROKEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:53

_Z3

http://worldoftanks.eu/en/news/44/weekly-missions-janweek4/
Weekly Mission 2
Goal
Destroy 50 American tanks
Reward
500,000

Conditions
Random Battles and Team Battles
Tier restriction: IV and above
Once per account
Zou team killen ook meetellen? :P

Trouwens zie ik de laatste tijd ook dit regeltje: "Be in the top 10 players by basic experience* earned in the battle", blijkbaar een manier om de bot's / inactieve mensen aan te pakken. Goede zaak.

[ Voor 26% gewijzigd door _Z3 op 20-01-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mooie missie (maar houdt alweer 'killen' in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ik vind het vooral belangrijk om te proberen zo veel mogelijk te winnen, en om te winnen dien je goed te spelen wat weer leidt tot betere stats. ( viceuze circkel )

Daarnaast hou ik me vooral bezig met tanklijnen grinden die mij leuk lijken om te grinden. Soms zit daar een uberfail tank tussen en soms een pareltje ( ja en soms zelfs een onbekend pareltje, ARL44 anyone )

Uiteraard is het in je eentje leuk om te spelen maar een platoontje met mensen met dezelfde instellingen maakt het alleen maar leuker, serieus maar niet al te serieus. De communicatie en de manier waarop je dingen als platoon kan klaar spelen kan ook veel fun geven.

Maarja het nadeel blijft altijd als je eenmaal aan de top zit wil je ook aan de top blijven. en dan niet de vergeten de "perks" die erbij komen als #full retard #arty focus en nog meer van dat ongein ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
SimpelenLeuk schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:09:
Iedereen doet het voor de fun, alleen haalt iedereen de fun ergens anders uit. Of wordt er hier iemand gedwongen om te spelen, maar wilt hij dat eigenlijk niet?
Nou, ik moet zeggen dat ik toch wel regelmatig nog even doorzet om een missie te halen of een grind te doen tijdens een special terwijl ik het dan eigenlijk wel weer genoeg vind. Dus gedwongen nee, maar met een beetje tegenzin soms wel. Of: dit is het laatste potje en voor je het weet heb je de battle knop weer aangeklikt, terwijl je ook echt wou stoppen (en dat nog 3x :+).

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:36
Istrilyin schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:31:
Over WN7... Dit begrijp ik niet (zie noobmeter http://www.noobmeter.com/player/eu/Istrilyin/515098703/):

Volgens mij is de WN7 rating behoorlijk afhankelijk van de tier tank die je gebruikt(dmg wordt volgens mij heel zwaar meegeteld) en aan je aantal battles te zien zul je voornamelijk met lage tanks gespeeld hebben. kijk nog maar eens wat je WN7 is als een een potje of 3000-4000 gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:37:
Daarnaast hou ik me vooral bezig met tanklijnen grinden die mij leuk lijken om te grinden. Soms zit daar een uberfail tank tussen en soms een pareltje ( ja en soms zelfs een onbekend pareltje, ARL anyone )
Ik hoop dat je het hebt over de ARL 44, en niet over de ARL V39. Van zodra ik de mastery badge op de V39 heb, ga ik waarschijnlijk de AC 46 free xp'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 10:21

databeestje

Von PrutsHausen

jantje 2 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:37:
Ik vind het vooral belangrijk om te proberen zo veel mogelijk te winnen, en om te winnen dien je goed te spelen wat weer leidt tot betere stats. ( viceuze circkel )

Daarnaast hou ik me vooral bezig met tanklijnen grinden die mij leuk lijken om te grinden. Soms zit daar een uberfail tank tussen en soms een pareltje ( ja en soms zelfs een onbekend pareltje, ARL anyone )
De ARL V39 ervaar ik als erg lekker, al prefereer ik de 105mm over de 90mm met hoge pen. De RoF van de 105 en top 90 zijn bijna gelijk, dan maar iets meer alpha met minder pen (165). Ik jaag de schoten toch vrijwel alleen door de zijkanten heen, ding is mobiel genoeg.

Omdat ik toch ook al een RU TD crew had daar ook maar met een TD begonnen. Nu in de SU85B, onding zonder gun depression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Haha het is inderdaad de ARL 44, (ninja edited ) De ARl V39 was niet echt een topper maar zoals data zegt de 105mm is een zeer goede gun zeker die kiezen boven de 90mm!

Gebruikte die gun namelijk ook op de ARL en is in t6-7 meer dan genoeg om alles te kunnen raken.

Ik vond de jagdpz IV? een stukje minder leuk dan de ARL V39 iig!

De Su85B schijnt wel een beest van een apparaat te zijn. Dat was mijn eerste lijn die ik ooit heb gespeeld dus toen begreep ik het spelletje nog niet zo goed dus ik was er niet goed mee hehe.

Maar zag laatst wat filmpjes van dat ding voorbij komen en hij eet T6 tanks alsof het niets is!

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 20-01-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de V39 nu niet die tumor zou hebben, dan was het doenbaar geweest.

Persoonlijk vind ik het veruit de slechtste T6 TD, ook al is de jagdpz IV ook een T6 TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:14
(jarig!)
psychoclown schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:35:
Mooie missie (maar houdt alweer 'killen' in).
Yup, helaas wel. Had gisteren een leuk potje dat liet zien hoeveel mensen aan het KSen zijn. Ik miste ergens een bochtje en kwam net verkeerd stil te staan. Ik werd daarna door een tegenstander naar 2% geschoten op welk moment er plotseling 5 man op het hoekje naar voren kwamen......

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 10:21

databeestje

Von PrutsHausen

Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:01:

Persoonlijk vind ik het veruit de slechtste T6 TD, ook al is de jagdpz IV ook een T6 TD.
Ik heb wel meer rare dingen, zoals van het weekend een TopGun in de KV-2. Maar 3 kills aan elkaar rijgen in de ARL V39 is geen probleem.

http://www.noobmeter.com/player/eu/databeestje/507187521
#57 KV-2 HT SU 6 39 43.59%
#69 ARL V39 TD FR 6 27 55.56%

[ Voor 3% gewijzigd door databeestje op 20-01-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

[...]

Waarom? Heb gisteren just for the fun of it de Birch Gun als TD proberen te gebruiken. Toch 3x 5 kills per potje :p

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Je berekening is fout, wn7 is een gemiddelde geen een optelsom. Zolang je "recent"wn7 hoger is dan je "overall" wn7 zal je overall wn7 stijgen.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

PcDealer schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:09:
[...]

Waarom? Heb gisteren just for the fun of it de Birch Gun als TD proberen te gebruiken. Toch 3x 5 kills per potje :p
Er zijn uitzonderingen :) maar normaal mis je veel schoten of doe je weinig damage, en dat is niet goed voor je WN :P, daarnaast ben je gewoon in 80% van de gevallen het sjaakje als je gespot bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13

(1240-1040/(MIN(TIER,6))^0.164)*FRAGS
+DAMAGE*530/(184*e^(0.24*TIER)+130)
+SPOT*125*MIN(TIER, 3)/3
+MIN(DEF,2.2)*100
+((185/(0.17+e^((WINRATE-35)*-0.134)))-500)*0.45
-[(5 - MIN(TIER,5))*125] / [1 + e^( ( TIER - (GAMESPLAYED/220)^(3/TIER) )*1.5 )]

Dat is de WN7 formule. (zie http://forum.worldoftanks...-it-and-how-does-it-work/) Daar staat een paar keer "e^" in, gemiddeldes nemen en dat in een simpele vergelijking proberen op te lossen klopt niet. Wat je wel kan doen is het gemiddelde nemen van alle verschillende stats (FRAGS, DAMAGE, SPOT, DEF, etc), die met een x + 1 = 1 formule oplossen en die dan invoeren in de gehele formule.

Btw: Je stats stijgen nog steeds dus maak je maar niet al te druk over het 'very bad' verhaal. Stap 1 tot beter worden heb je al genomen (kijken hoe goed je nu bent ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Frentik schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:19:
Je berekening is fout, wn7 is een gemiddelde geen een optelsom. Zolang je "recent"wn7 hoger is dan je "overall" wn7 zal je overall wn7 stijgen.
Nope, het is geen gemiddelde en geen optelsom en je recente WN7 kan wel degelijk hoger liggen dan je overall WN7 zonder dat je overall WN7 daardoor stijgt. Zo zijn defense point gecapped en kan het zijn dat je voor je sessie nog steeds WN7 krijgt voor defense omdat je je sessie cap nog niet bereikt hebt terwijl de cap voor je overall stats al bereikt is. Zo zijn er meer voorbeelden te bedenken.

WN7 is ontworpen om de skill van een volledig account te laten zien en is statistisch gezien niet geschikt voor rerolls, single games of session stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
Frentik schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:19:
[...]

Ja... maar het had veel meer moeten stijgen. Ik ga toch juist uit van gemiddelden? Vereenvoudigd:
- Over de laatste 10 battles gemiddeld 400.
- Over de laatste 5 battles gemiddeld 1000.
-> Dan moet het gemiddelde over de eerste 5 toch -200 geweest zijn? Gewoon wiskunde.

Maar... na de eerste battles was mijn gemiddelde niet negatief. Wel laag, 250-350 in mijn herinnering, maar niet negatief. Dus... Er is iets niet helemaal lekker met de ratingen (geldt ook voor de WN8), denk ik.

Maar goed, er zit een stijgende lijn in dus dat is weer mooi..

EDIT:
djengizz schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:52:
[...]

Nope, het is geen gemiddelde en geen optelsom en je recente WN7 kan wel degelijk hoger liggen dan je overall WN7 zonder dat je overall WN7 daardoor stijgt. Zo zijn defense point gecapped en kan het zijn dat je voor je sessie nog steeds WN7 krijgt voor defense omdat je je sessie cap nog niet bereikt hebt terwijl de cap voor je overall stats al bereikt is. Zo zijn er meer voorbeelden te bedenken.

WN7 is ontworpen om de skill van een volledig account te laten zien en is statistisch gezien niet geschikt voor rerolls, single games of session stats.
Hmmm, ja dan zou het kunnen. Spotting/cap/decap is bij mij heel laag... Hmmm. okay dan wordt het duidelijker :-)

[ Voor 32% gewijzigd door Istrilyin op 20-01-2014 16:59 . Reden: reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:01:

Ik vond persoonlijk de jagdpz IV niet leuk spelen. De ARL V39 vond ik best leuk spelen.
De SU-100 vind ik ook een leuk T6 TD.

Met de hellcat en de jackson heb ik nog niet echt genoeg gespeeld om een mening te vormen.
AT-8 traag met een grote weakspot on top maar wel lekker snel vurend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
heb de V39 ook, maar een Hellcat is 100x gemakkelijker te spelen. Ben al een free exp aan het overwegen, of in ieder geval te gebruiken om zo snel mogelijk naar de tier 7 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Quantor schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:01:
heb de V39 ook, maar een Hellcat is 100x gemakkelijker te spelen. Ben al een free exp aan het overwegen, of in ieder geval te gebruiken om zo snel mogelijk naar de tier 7 te gaan.
Er is 1 voordeel aan de V39 tov de Hellcat, de volgende tiers zijn de moeite waard en bij de Hellcat stopt de fun :)
_Z3 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:32:

[...]
Trouwens zie ik de laatste tijd ook dit regeltje: "Be in the top 10 players by basic experience* earned in the battle", blijkbaar een manier om de bot's / inactieve mensen aan te pakken. Goede zaak.
Ik vind het een erg geslaagde toevoeging aan de missies. Echter heb ik met arty wel eens problemen om in die top10 te geraken. Als je een paar keer mist wordt het al moeilijk. Meestal heb je ook geen spotting of spotting damage en aangezien ik meestal low tier ben doe ik wel damage & module damage maar niet zoveel kills.

Sluit aan bij een paar posts hieronder, Arty = drama voor je stats. Maar vind de US arties wel leuk voor de afwisseling ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Inrage op 20-01-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Quantor schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:01:
Hmm denk daar goed over na, een stock configuratie op de Ac Mle 1946 is namelijk ook niet aan te bevelen (at least from my experience)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atticus182 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:02:
[...]

Hmm denk daar goed over na, een stock configuratie op de Ac Mle 1946 is namelijk ook niet aan te bevelen (at least from my experience)..
En de T25/2 is fully upgraded nog altijd slecht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:27:
[...]

En de T25/2 is fully upgraded nog altijd slecht. ;)
Haha nee man, heerlijke tank! Ik snap echt niet dat mensen daar zo negatief over zijn! Speel 'em als een medium en je kunt er heerlijk mee spelen!

EDIT: Zojuist benaderd door de recruiter van [KAAS] die vroeg of ik interesse had in hun clan. Kent iemand deze clan, en zo ja wat zijn de ervaringen hiermee? :)

[ Voor 20% gewijzigd door p0st op 20-01-2014 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
kaas? haha ehm nou niet echt een clan om joepie van te worden. Als ik leden van die clan ingame tegenkom..... aan de andere kant kanje ook een weekje met ze platoonen om te kijken of het wat voor je is....

was zojuist een beetje hebberig :p Hellcat blijft een heerlijke tank!

Afbeeldingslocatie: http://i842.photobucket.com/albums/zz346/Bean1977/shot_014_zps11d1bb2f.jpg

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

_Z3 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:32:

[...]

Zou team killen ook meetellen? :P

Dit soort missies zijn zo ongelooflijk klote...
Alleen een volslagen gek (of een pro die een meestertrol wil doen) gaat nu US tanks spelen omdat je nu door iedereen afgeknald gaat worden. Kill missies vind ik toch al ellende maar kill zoveel van een techtree is gewoon vragen om ellende. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:53

_Z3

DanielWW2 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:49:
[...]

Alleen een volslagen gek (of een pro die een meestertrol wil doen) gaat nu US tanks spelen omdat je nu door iedereen afgeknald gaat worden. Kill missies vind ik toch al ellende maar kill zoveel van een techtree is gewoon vragen om ellende. :X
Yep, had ik ook. Wilde toch al niet zo veel spelen deze week en de US tanks laat ik nu mooi in de garage staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
DanielWW2 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:49:
[...]

Zolang je geen oneshot bent is er niets aan de hand en is het juist handig, omdat iedereen op het killshot zit te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

atticus182 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:36:
[...]

Haha nee man, heerlijke tank! Ik snap echt niet dat mensen daar zo negatief over zijn! Speel 'em als een medium en je kunt er heerlijk mee spelen!

EDIT: Zojuist benaderd door de recruiter van [KAAS] die vroeg of ik interesse had in hun clan. Kent iemand deze clan, en zo ja wat zijn de ervaringen hiermee? :)
Kaas heeft hun beste tijd gehad denk ik, ze werken ook met kinderachtig systeem met gele en rode kaarten voor praten op TS tijdens clanwar etc

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

http://wotreplays.com/site/552497 2sec meer en dit was een win, lel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:00

HaterFrame

Well... Poo came out!

Nou vandaag was gewoon niet mijn dag :(
Gister hoe dan ook keer op keer in de top 3, standaard 3 a 4 kills op mn naam en daarnaast veel damage.

Vandaag leek het wel bouncefest, geen van mn shots wist te pennen en ik was heb volgens mij geen enkel rondje tot het einde gebracht :@

Morgen weer een dag, eerst maar weer aan het werk :'(

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
atticus182 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 10:52:
Ghehe thanks, en daar kunt u vanuit gaan :) misschien vanmiddag nog ff een platoontje?
Je modpack werkt perfect :) Sorry man, tegen de verwachting in heb ik gisteren niet gespeeld.. maar als ik online ben dan ben ik altijd beschikbaar ;)

Vanavond heeeeeel veel tomaatjes in mijn team gehad, veel meer dan normaal voor mijn gevoel. Heb 5 battles in de Sturer Emil gespeeld, waarvan slechts 1 gewonnen. In die tank heb je gewoon minstens 5 teamgenoten nodig die het spel enigszins begrijpen, anders wordt t hem gewoon niet. Heb nu wel de topgun erop, laatste 7K maar met free xp opgevuld. De tering, wat is die grind naar die topgun belachelijk lang zeg.
1 potje met de topgun gespeeld, maar weer hersenlozen in mijn team (niet naar de city gaan op Highway, terwijl we noordelijk spawnden = fail 8)7 Wel ff die gun gunnen uitproberen en dat ging voor de korte periode dat ik leefde prima. Precies 4x kunnen schieten en toen was ik dood gerushed...

Maar what is up met dat je maar 15 shells krijgt op die tank?? Echt |:(
Pagina: 1 ... 18 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)