Bokkie schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:35:
[...]
Uit tier 5 komen is een kwestie van grinden, met dat 2e punt ga je nog van een koude kermis thusikomen

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bokkie schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:35:
[...]
Uit tier 5 komen is een kwestie van grinden, met dat 2e punt ga je nog van een koude kermis thusikomen
ja ik probeer dan gewoon het denkproces van mijn teamgenoten te begrijpen op dat moment.Bokkie schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:35:
[...]
Stop, hier ga je al de mist inSkybullet schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:39:
[...]
ja ik probeer dan gewoon het denkproces ...
Uiteraard ga je niet zomaar alles rammen omdat het kan, het blijft een kosten/baten afweging die situational is. De E-50M is wel bij uitstek één van de tanks waarin het vaker een valide optie is dan bij andere tanks.User schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:27:
[...]
Je kan er prima mee rammen, maar is dat je doel? 99 van de 100 keer als je iemand ramt wordt je getracked en als je getracked bent in de E-50M ben je gewoon een sitting duck voor iedereen die ram-doelwit ondersteunde. Je kan misschien wel de laatste 600 HP van iemand af rammen, maar als het je zelf ook 600 HP kost, wat is het nut er dan van?
Dit vind ik ook wel een goede, vaak zat dat ik die extra exp bonus misloop omdat ik wel veel damage doe maar niet genoeg kills etc.- the new “Main Caliber” hero of the battle medal has following conditions:
“This award will be given to the player, that dealt the most damage of all the players in the battle. The player must deal damage that equals no less than 20 percent of the sum of the entire enemy team hitpoints and no less than 1000 damage. If more players meet the requirements, the award will be given to the player with most raw XP in the battle.”
Niet slecht, kan ik misschien ook nog mooi wat van meepikken!
Vroeger was ik super fan van de E-50 maar de E-50M heeft zo'n faal shell travel en shell drop dat je er geen pijl op kunt trekken. Wil hem wel weer een keertje spelen maar als ik andere leukere/betere tanks heb om te spelen pak ik die natuurlijk lieverUser schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:29:
Ik denk dat ik die E-50M wat vaker ga spelen, tank bevalt me verder ook goed.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Niemand van hun heeft uberhaupt gezien dat jij daar stond. Het grootste probleem van het spel is tunnelvisie en dat is waar hun op dat moment allemaal inzitten.Skybullet schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:39:
[...]
ja ik probeer dan gewoon het denkproces van mijn teamgenoten te begrijpen op dat moment.
"ow herp derp... onze td is ongezien achter onze tegenstander gekomen en is goed bezig herp derp "
" ow kijk nu herp derp, alle vijanden hebben nu hun kont of iig de achterkant van de turret naar ons gericht want ze schieten op die td van ons herp derp "
" misschien moeten we wel hier gebruik van maken herp derp "
" nee joh blijf lekker hier dan lopen we ook geen risico op schade "
Mja, ik moest gisteren noodgedwongen met een proto naar B1 op el hallouf omdat de helft van de top tier heavies het beter vonden op C3... >_< nog 3 kills kunnen pakken voor ik overrun werd door 2x IS6 en en een E75Joindry schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:38:
[...]
![]()
koude en droeve kermis... Flanken met een TD is sowieso niet low risk. Maar vertrouwen op pubbies, dan heb je nog niet voldoende naar streams gekeken denk ik...
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nergens voor nodig, gewoon 2 platoonmaatjes zoeken met vergelijkbare/betere stats want met 3 man kan je wel een game beïnvloeden.Skybullet schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:34:
Zou willen dat ik eens uit die tier 5 games kom en rond tier 8 kom om misschien mensen te vinden die wel een beetje weten wat ze doen
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik weet dat ik in mijn E50 iig wel een paar potjes heb kunnen winnen door te rammen. Low-HP enemies rammen zodat je de tank die er naast staat een shell kunt geven, of net die ene tank die na je shell nog een paar HP over heeft de laatste tik geven zodat hij niet kan schieten e.d. Je moet het echter niet gebruiken als je in gevecht bent met meerdere tanks en je moet blijven bewegen.Ilikebananas schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:41:
[...]
Uiteraard ga je niet zomaar alles rammen omdat het kan, het blijft een kosten/baten afweging die situational is. De E-50M is wel bij uitstek één van de tanks waarin het vaker een valide optie is dan bij andere tanks.
[removed]
Ik speel veel tier 7 en tier 8, daar komt het nog steeds veel voor. Heel heel veel.Skybullet schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:34:
Mijn team blijft achter hun heuvel en ik ben dood. Waarna de vijand weer rustig de tijd krijgt om zich om te draaien en weer het ridge spel te winnen van mijn team.![]()
Zou willen dat ik eens uit die tier 5 games kom en rond tier 8 kom om misschien mensen te vinden die wel een beetje weten wat ze doen
Dit is mijn tier 7, ( in een 50 % korting opwelling gekocht omdat ik zo wanhopig was in tier 5, dat ik perse een hogere tier wilde spelen ) Net maar even gespeeld in de hoop dat er daar mensen van niveau waren.Ryack schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:51:
[...]
Ik speel veel tier 7 en tier 8, daar komt het nog steeds veel voor. Heel heel veel.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Hier zijn niet echt tips voor. Als je een tank hebt die beter is dan de anderen zullen er ook hogere scores in gehaald worden. Waarschijnlijk kun je juist het beste de tank pakken die het minst fijn speelt en hopen dat je een goed potje hebtVae Victus schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:09:
Probeer van deze special nog wat mee te pakken, ben alleen bang dat het erg lastig gaat worden.
http://worldoftanks.eu/en...ear-meets-japanese-tanks/
Hoogste xp nu iets van 2200 (1500 base) op de T6 Chi To.
Heeft iemand van jullie nog tips voor een goede tank om dit mee te doen. Tot nu toe vind ik alle Japs crap. Die dingen spelen echt voor geen meter. Schijnt pas vanaf T8 leuk te worden.
[removed]
De SU is zeker een goede tank en kan battles winnen voor een team.Skybullet schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:03:
[...]
Dit is mijn tier 7, ( in een 50 % korting opwelling gekocht omdat ik zo wanhopig was in tier 5, dat ik perse een hogere tier wilde spelen ) Net maar even gespeeld in de hoop dat er daar mensen van niveau waren.
Maar helaas, jullie hebben gelijk.![]()
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door solique op 17-01-2014 11:27 ]
Het kan inderdaad prima met de SU-122-44, deze tank kan echt het verschil maken in een match.solique schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:24:
[...]
De SU is zeker een goede tank en kan battles winnen voor een team.
Wel blijft het punt dat deze weinig tot geen armor heeft en dus niet full force het gaat winnen tegen heavy's, reken daarbij ook nog dat het een russische TD is dus ook geregeld de shells niets doen of het luchtruim kiezen. Je hebt dan wel een team nodig wat totaal ontbreekt de laatste weken.
Platoonen gaat dan uitkomst bieden, dan heb je sowieso 1 of 2 extra mensen in je team die wel wat bij kunnen dragen.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
De Chi-Ri is echt een geweldige tank. Mijn hoogste xp op dat ding is rond de 2800 (zie youtube). Ik denk alleen dat je boven de 3000xp nodig gaat hebben om in de prijzen te vallen. De wedstrijd duurt namelijk een maand lang.Vae Victus schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:09:
Probeer van deze special nog wat mee te pakken, ben alleen bang dat het erg lastig gaat worden.
http://worldoftanks.eu/en...ear-meets-japanese-tanks/
Hoogste xp nu iets van 2200 (1500 base) op de T6 Chi To.
Heeft iemand van jullie nog tips voor een goede tank om dit mee te doen. Tot nu toe vind ik alle Japs crap. Die dingen spelen echt voor geen meter. Schijnt pas vanaf T8 leuk te worden.
Hmm, nog geen last gehad van faal shell travel.psychoclown schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:48:
Vroeger was ik super fan van de E-50 maar de E-50M heeft zo'n faal shell travel en shell drop dat je er geen pijl op kunt trekken. Wil hem wel weer een keertje spelen maar als ik andere leukere/betere tanks heb om te spelen pak ik die natuurlijk liever
Ik blijf het ook een heerlijke tank vinden. Winrate staat maar op 50% maar dat komt geregeld omdat ik het team mocht gaan carryen wat soms wel en soms niet gaat.atticus182 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:32:
[...]
Het kan inderdaad prima met de SU-122-44, deze tank kan echt het verschil maken in een match.
Ik heb er na 500 potjes een winrate van 59% mee, en met in het achterhoofd dat ik deze tank gekocht heb toen ik nog geen andere Tier VII tanks had is dat niet slecht
De gun i.c.m. DPM is fenomenaal voor zijn tier, iets meer dan 6sec reload met 390 damage, de KV-1S moet met dezelfde gun een tier lager 13,5 seconden reloaden, ter vergelijking.
True, de gun is niet heel accuraat maar dat neem ik voor lief met 6-7sec reload
Armor is op papier niet geweldig, maar bounced t/m tier 8 verrassend veel. Het enige echte nadeel vind ik het feit dat hij geen preferential matchmaking hebt, en je in Tier IX potjes iets minder kunt doen
Ja het is idd hit or miss, dat is soms wel irritant, maar mee te leven zoals je zegtsolique schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:38:
Ik blijf het ook een heerlijke tank vinden. Winrate staat maar op 50% maar dat komt geregeld omdat ik het team mocht gaan carryen wat soms wel en soms niet gaat.
DPM is ziek alleen moeten de shells wel goed genoeg pennen, wat nog wel eens wil tegen vallen maar dat mag de pret niet drukken.
Zou wel pref matchmaking mogen ontvangen max. tier 8, op tier 9 kan je echt bijzonder weinig tenzij je full prem gaat schieten.
Hehe yep dat is zeker niet leuk om full-prem te schieten. Overigens is de credit potential van deze tank wel nice, maar full-prem schieten is voor niemand leukSkybullet schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:44:
en die prem shells zijn 4800 credits per schot
Zal eens kijken, filmpje ziet er goed uit. Dacht aan het begint dat wordt niks, jullie stonden 2-7 achter. Heb de Chi-Ri al wel in de garage staan maar moet mn crew nog overzetten en er mee gaan spelen. Als je nou iets wint, dan wil ik wel de muis van je overnemenpkregting schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:35:
[...]
De Chi-Ri is echt een geweldige tank. Mijn hoogste xp op dat ding is rond de 2800 (zie youtube). Ik denk alleen dat je boven de 3000xp nodig gaat hebben om in de prijzen te vallen. De wedstrijd duurt namelijk een maand lang.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Retrain je dan iedere keer je crew met credits (en dus ook een xp loss)?Joindry schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:47:
Aaargh, ik haat lower tiers grinden. Tegen de tijd dat je crew op 100% staat en je alle modules hebt is je grind afgerond. Dus tegen de tijd dat je tank niet meer sucked, moetjem alweer wegdoen. Daarom vind ik het vaak pas leuk vanaf tier 7 tot tier 9. Op tier 7 is meestal je eerste crewskill vol (aka sixth sense) en kan je tenminste een tijdje full ops rondrijden.
Als ze trouwens ooit sixth sense gaan nerfen, i'm gonna have a bad time
Nah Dutch rangers is niks voor mij.Kaap schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:23:
[...]
Die nieuwe clan Dutch Rangers anders? Niet het hoge CW gehalte wat je in Europa hebt, maar wel een serieuze clan met veel ervaring erin. Mijn inzien momenteel de beste Nederlandstalige clan.
Succes in ieder geval! Ik zelf ben lekker nog op break en mocht ik toch weer zin krijgen in WOT, zal ik misschien weer eens moeten bekijken wat ik ga doen. Misschien toch maar eens een stapje terug gaan doen en op een meer casual voet verder.
Gaf idd het gevoel alsof het een botsauto was. Zo rij ik er niet meer rond
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik retrain vanaf het moment dat het rendabel wordt. Meestal is dat dus de tier V meenemen naar tier VI. Dan komt die crew meestal op 80-85% ofzo. Wat beter is dan een nieuwe 75% crew en even duur. Maar alle niet 100% crew = suck. En gold heb ik er niet voor over. Dan heb je nog het fenomeen: neen je kan geen vents mounten want je tracks zijn niet goed genoeg. Erger ik me ook dood aan.Inrage schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:58:
[...]
Retrain je dan iedere keer je crew met credits (en dus ook een xp loss)?
Zelf retrain ik ze niet meer tot T7 ofzo. Je crew is dan wel altijd maar 75% maar je krijgt wel xp bij om je skills verder te trainen en je gaat die dan ook al verder ontwillekd hebben op T7 en verder, waar het belangrijker wordt dus. Mede daardoor heb ik nu op mijn borsig 2 volle crewskills waarbij ik vroeger er misschien juist 1 had.
Met arty retrain ik wel altijd de gunner omdat ik dan denk dat ik accuraater schiet maar ben eigenlijk niet zeker of het ook echt zo werkt. Misschien worden je stats berekend op average crew skill.
Nochtans een goeie tank eens full ops. Niet opgeven, magische armor dat ding, bounced soms mijn (268pen) waffentrager Pz IV schoten.Gadgeteer schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:05:
Ben begonnen met mijn KV4... dit gaat ellen lang duren met de pubs die ik nu tref.
Team is al bijna dood voodat ik uit de base weg ben (stock engine)
Heb je eens wat hulp nodig, is er niemand te bekennen (waren vlakbij maar zijn altijd al dood of gevlucht als het er op aan komt). Ik heb nog steeds weinig geluk... dit wordt een lange lange rit voordat ik mijn T9 kan kopen
[ Voor 22% gewijzigd door Joindry op 17-01-2014 12:08 ]
Dit ja. Ik heb net in de laatste 2 grinds er ook voor gekozen om op tier 6 geen crewskill te kiezen maar dat gewoon op te laten bouwen. Wanneer ik dan retrain naar de tier 7 tank hou ik in ieder geval een 100% crew over. Dan een skill selecteren en het extra op de tweede skill weer als buffer voor het resetten gebruiken. Op tier 8 kun je dan de tweede skill selecteren en meteen met een 100% crew beginnen.Joindry schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:06:
Ik retrain vanaf het moment dat het rendabel wordt. Meestal is dat dus de tier V meenemen naar tier VI. Dan komt die crew meestal op 80-85% ofzo. Wat beter is dan een nieuwe 75% crew en even duur. Maar alle niet 100% crew = suck. En gold heb ik er niet voor over. Dan heb je nog het fenomeen: neen je kan geen vents mounten want je tracks zijn niet goed genoeg. Erger ik me ook dood aan.
2e skill als buffer?dramborleg schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:44:
[...]
Dit ja. Ik heb net in de laatste 2 grinds er ook voor gekozen om op tier 6 geen crewskill te kiezen maar dat gewoon op te laten bouwen. Wanneer ik dan retrain naar de tier 7 tank hou ik in ieder geval een 100% crew over. Dan een skill selecteren en het extra op de tweede skill weer als buffer voor het resetten gebruiken. Op tier 8 kun je dan de tweede skill selecteren en meteen met een 100% crew beginnen.
2de skill trainen tot 40%, daarna kun je in de personal file voor 20k credits beide skills vervangen: perk 1 blijft dan 100% en perk 2 begint dan weer bij 0.Razorbite schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:29:
2e skill als buffer?
Brrrr ik moet er niet aan denkenFrentik schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:33:
[...]
2de skill trainen tot 40%, daarna kun je in de personal file voor 20k credits beide skills vervangen: perk 1 blijft dan 100% en perk 2 begint dan weer bij 0.
[ Voor 21% gewijzigd door p0st op 17-01-2014 14:38 ]
Dan wordt ie gewoon lager, druk maar eens op "Drop" in een personal file, dan zie je wat er overblijft. Vanaf 40% blijft perk 1 100%.Razorbite schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:34:
en als je 2e skill al hoger is?
Dat is toch ook een andere situatie? Hij dropt een secondary skill en retraint gelijk naar een nieuwe tank. Als je crew gewoon op dezelfde tank blijft kun je best af en toe een keer een perk wisselen voor credits, je valt alleen wat terug in de secondary skill.atticus182 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:36:
Al mijn skills worden netjes met gold geconvert tijdens 50% off events (zoals dit weekend!)
Naarmate je meer crew XP verzameld hebt wordt het steeds 'duurder' om met credits te retrainen
Naysayers read thishttp://www.reddit.com/r/W...ondary_skills_for_silver/
[ Voor 61% gewijzigd door Frentik op 17-01-2014 14:51 ]
Niet iedereen is zo rijk als jijatticus182 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:36:
Brrrr ik moet er niet aan denken
Al mijn skills worden netjes met gold geconvert tijdens 50% off events (zoals dit weekend!)
Naarmate je meer crew XP verzameld hebt wordt het steeds 'duurder' om met credits te retrainen
Naysayers read thishttp://www.reddit.com/r/W...ondary_skills_for_silver/
Nou, BIA 100% of 40% is een flink verschil hoor.. al is het alleen al in reloadtimeMr_Size schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:39:
[...]
Niet iedereen is zo rijk als jij
Ik retrain altijd met credits, soms wacht ik tot die 40% extra, meestal niet. Merk weinig verschil in performance om eerlijk te zijn..
BIA werkt alleen op 100%. Het is een perk.Razorbite schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:51:
[...]
Nou, BIA 100% of 40% is een flink verschil hoor.. al is het alleen al in reloadtime
Uhm wat deden die arty en ARL dan, die hoefden niet te gaan voor decap?Plato1989 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:54:
Soms zijn het de teams die veel frustratie losmaken en soms staat het schaamrood op de kaken door je eigen stommiteit. Onderstaande battle ging relatief gezien goed. We hadden makkelijk kunnen winnen, de overgebleven tanks hadden maar enkele hitpoints over. Echter kreeg ik te laat in de gaten dat ze al met twee man stonden te cappen in onze basis. Ik had het te druk met de artillerie uitschakelen. Nadat ik in de gaten kreeg dat de cap op 50% was, snel teruggereden, maar het mocht niet meer baten. Dat ik terecht gewezen werd in de chat was volkomen terecht. Ook goed voor een stukje zelfreflectie, ik had de artillerie moeten laten gaan en eerder naar de basis moeten gaan. Helaas, door even een stukje concentratie te laten gaan verloren.
[afbeelding]
[afbeelding]
Defeat!
Map: Himmelsdorf
Date: 17-1-2014 11:04:15
Vehicle: AMX 50 100
Exp: 1.518 Credits: 50.002
Achievements: : Top Gun, Sniper
On the brightside; bijna de AMX 50 120 binnen
Hmm dat is vreeemd, wellicht heeft XVM je stats verkeer geüpdate bij de laatste update? XVM staat er namelijk om bekend dat hun ratings niet heel erg actueel zijn.SurfBoy schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:24:
Ik heb nu al een tijdje de modpack van [url]http://http://antn.nl/wot/[/url] . Maar op 1 of andere manier zegt ie continu dat me WN7 1 is, terwijl deze eigenlijk 824 is. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Vind het namelijk wel een fijne modpack.
Kan ik daar dan nog wat aan veranderen dat ze wel weer kloppen? Of zou opnieuw installeren of zo helpen?atticus182 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:40:
[...]
Hmm dat is vreeemd, wellicht heeft XVM je stats verkeer geüpdate bij de laatste update? XVM staat er namelijk om bekend dat hun ratings niet heel erg actueel zijn.
Het kan eigenlijk niet aan mijn modpack liggen, aangezien die de ratings uit de bron van XVM zelf haalt...
misschien was de voorkant nog zichtbaar, en je turret heeft 2 uitsteksels aan de zijkant waar je op kan schieten, of niet genoeg geangled.Dweebus schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:44:
Soms snap ik dat anglen / sidescraping voor geen meter.
Stond nu zo opgesteld met mijn T29 dat mijn zijkant eigenlijk alleen geschampt kon worden zodra ik van voren werd beschoten. En rara... hoe krijgen ze dan in godsnaam penetratie na penetratie in mijn zijkant? (En dan heb ik het over een AMX AC 46)
T29 heeft bijna geen armor op de zijkant en kan dus worden overmatched.Dweebus schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:44:
Stond nu zo opgesteld met mijn T29 dat mijn zijkant eigenlijk alleen geschampt kon worden zodra ik van voren werd beschoten. En rara... hoe krijgen ze dan in godsnaam penetratie na penetratie in mijn zijkant? (En dan heb ik het over een AMX AC 46)
XVM heeft met de laatste update een screwup gemaakt, er zijn meer gasten die een rating van 1 hebben.atticus182 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:40:
[...]
Hmm dat is vreeemd, wellicht heeft XVM je stats verkeer geüpdate bij de laatste update? XVM staat er namelijk om bekend dat hun ratings niet heel erg actueel zijn.
Het kan eigenlijk niet aan mijn modpack liggen, aangezien die de ratings uit de bron van XVM zelf haalt...
Beter spelen?SurfBoy schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:46:
[...]
Kan ik daar dan nog wat aan veranderen dat ze wel weer kloppen? Of zou opnieuw installeren of zo helpen?
Die uitsteeksels maken geen deel uit van het collision model.SurfBoy schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:47:
[...]
misschien was de voorkant nog zichtbaar, en je turret heeft 2 uitsteksels aan de zijkant waar je op kan schieten, of niet genoeg geangled.
-sorry voor dubbelpost.
T29 heeft maar 76mm sidemaror, dus of je angled of niet, meeste guns pennen dat wel, Je bent beter af met frontaal staan met de T29 dan anglenDweebus schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:44:
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat gaat niet echt met de team die ik vandaag tegen kom.User schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:48:
[...]
XVM heeft met de laatste update een screwup gemaakt, er zijn meer gasten die een rating van 1 hebben.
[...]
Beter spelen?
Ik dacht dat WN8 een indicatie is van persoonlijke skill?SurfBoy schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:54:
[...]
Dat gaat niet echt met de team die ik vandaag tegen kom.
WN8 is de nieuwste formule, deze houdt rekening met hoe OP of hoe UP een tank is, je zal dus meer WN8 krijgen als je goed bent met een tank die veel andere mensen slecht spelen of slecht vinden (zoals de VK45.02bUser schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:00:
[...]
Ik dacht dat WN8 een indicatie is van persoonlijke skill?
[ Voor 12% gewijzigd door DooM_DuiF op 17-01-2014 16:08 ]
Juist. Dus heeft het team geen ene ruk invloed op de rating.DooM_DuiF schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:06:
[...]
WN8 is de nieuwste formule, deze houdt rekening met hoe OP of hoe UP een tank is, je zal dus meer WN8 krijgen als je goed bent met een tank die veel andere mensen slecht spelen of slecht vinden (zoals de VK45.02b
Het team heeft nog steeds invloed op je rating omdat je winrate word meegeteld en je ook van je team afhankelijk bent van de damage die je kan doen (scouts, hulp van arty etc.) het is meer een counter voor al de statpadders/sealclubbers die er gekomen zijn, zo zal met een hellcat statpadden lastiger zijn dan voorheen omdat je minder rating krijgt.User schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Juist. Dus heeft het team geen ene ruk invloed op de rating.
Als je veel verliest, carry je niet hard genoeg.
Dat zeg ik, carry harder.DooM_DuiF schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:11:
[...]
Het team heeft nog steeds invloed op je rating omdat je winrate word meegeteld en je ook van je team afhankelijk bent van de damage die je kan doen (scouts, hulp van arty etc.) het is meer een counter voor al de statpadders/sealclubbers die er gekomen zijn, zo zal met een hellcat statpadden lastiger zijn dan voorheen omdat je minder rating krijgt.
Zo heb ik het in iedergeval begrepen
Verwijderd
Onvoorstelbaar he! ik heb daar ook enorm last van gehad gisteren. Gelukkig is er ook die 5 games winnen en dan in de top 10 komen. Meestal sta ik qua damage redelijk bovenaan (top 3), maar met maar 1 of 2 kills....het is niet anders..Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:53:
Je merkt wel dat er een special is waarvoor kills belangrijk zijn zeg! Heb al een paar keer gezien dat spelers hun schot bewaarden voor de kill.
Het hoogtepunt was 2 spelers die een minuut wachtten tot de ander een AFK tank naar one-shot HP bracht. Uiteindelijk gewonnen door cap, omdat geen van beiden de ander de kill gunde
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
ja ik krijg met enige regelmaat uitnodigingen van clans.Mr_Size schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:34:
[...]
Tja, ik had ook een rare avond qua MM. 1e vier potjes gingen geweldig met goede teams en lekkere performance van mij, zat toen op 3500 WN7. Daarna ging het echter bergafwaarts, eerst met de teams die in tomaten veranderden en als gevolg daarvan uiteindelijk ook mijn performance. Uiteindelijk nog geëindigd met een WN7 van 1800+, maar een WR van 47%.
Helaas alle 3 de potten met mijn JPZ E100 verloren. Op zich vind ik het een leuke tank, maar ik had vanavond wel erg veel ghost shells. En dan heb je met 22 sec reload gewoon een kutpot als je 1e 3 shells niet gaan waar je ze mikt of dwars door tanks vliegen.. Het lijkt erop of deze tank pas echt shined in een platoon, vanavond was er geen eer te behalen ermee.
Oh ja, ook weer gerecruit. Ik was tot gisteren echt nog nooit in een clan gevraagd, en gisteren ineens voor de 1e keer en nu vandaag weerWas dit keer een duitse noobclan, dus uiteraard vriendelijk bedankt voor de eer. Maar wel geinig dat ik nu ineens 2x op rij wordt gevraagd. Hebben meer mensen dat ook (die nog geen clan hebben)?
Verwijderd
Zo heb ik gisteren nog een kill in mijn E50 kunnen maken. Toen waren er ook 2 aan het wachten terwijl ik aan kwam geraced. Vlak voordat ik er was geschoten e toen geramd en toen hadden beide spelers geen killVerwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:53:
Het hoogtepunt was 2 spelers die een minuut wachtten tot de ander een AFK tank naar one-shot HP bracht. Uiteindelijk gewonnen door cap, omdat geen van beiden de ander de kill gunde
[removed]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dat is een perfect voorbeeld van het concept Blitzkriegpkregting schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:15:
Geen tijd om op Redshire te spelen? Tijd voor KV-5!
[video]
Niet serieus bedoeld hoop ik? Met het concept Blitzkrieg had het het namelijk weinig overeenkomsten. Wel goed uitgevoerd overigens en amusant om naar te kijken!Dweebus schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:34:
[...]
Dat is een perfect voorbeeld van het concept Blitzkrieg
Nice!
[ Voor 31% gewijzigd door Joindry op 18-01-2014 13:52 ]
Het zou Blitzkrieg zijn als je hele team meegaat met de aanval op een punt en communiceert en samenwerkt.Dweebus schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:34:
[...]
Dat is een perfect voorbeeld van het concept Blitzkrieg
Nice!
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-01-2014 14:03 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En doorgaans ook niet aanvalt op het zwaartepunt van de vijand...DanielWW2 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 14:03:
[...]
Het zou Blitzkrieg zijn als je hele team meegaat met de aanval op een punt en communiceert en samenwerkt.
Verwijderd
Tsja je moet het dit weekend echt niet hebben van de teams, maar van je persoonlijke prestatiesBean77 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 15:48:
echt soms heb je van die potjes....
Bean77 (12:24:28) DefeatCliff 18-1-2014 12:14:21M18 Hellcat Exp::2.037 Credits 97.26
meeste XP, zelfs van de winnende kant.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Begrijp niet echt wat daar leuk aan is, zeker als het helemaal niet nodig is om heat te spammen in de t54. Maarja ieder zijn ding, persoonlijk heb ik liever die credits en mik ik gewoon op weakspots.wontcachme schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:16:
Zeker wanneer je heat spammed is het erg leuk (maar ook erg duur)
Goed bezig, heb hem er gelijk op gezet. Wel een verschil, minder last van mist.
[ Voor 66% gewijzigd door Harmen op 18-01-2014 17:16 ]
Whatever.
Ik schiet niet alleen Heat, maar vaak is het toch wel nodig aangezien ik zo min mogelijk dmg wil oplopen ivm de ***teams en dan (zeker in het begin) geen dmg wil oplopen. De Health die ik overhou kan ik later gebruiken om de match te winnen.djengizz schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:59:
[...]
Begrijp niet echt wat daar leuk aan is, zeker als het helemaal niet nodig is om heat te spammen in de t54. Maarja ieder zijn ding, persoonlijk heb ik liever die credits en mik ik gewoon op weakspots.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Is hierin ook verholpen dat er geen WN7 van 1 meer bij mij staat, irriteer ik me soms nog wel is aan, maar overigens wel nice dat je best vaak updates uitbrengt!atticus182 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:02:
ModPack by p0st v4
Changelog v4
• Updated XVM to test2
• Added some tweaks to the IGR Hangar
• Added Mav’s Ultra Fog Remover
ModPack Content
• XVM 5.0.2 test 2 + ColdZero’s Colors & Stats
• Tweaked SF’s Damage Panel & Hitlog
• IGR Hangar (Korean flags replaced by WG flags)
• Locastan’s HD Minimap Gen. 3 v8.10a
• Jackhammer Contour Mod v01
• Yasen-Krasen Messenger Mod (including daily stats) v1
• Subtle ‘Damage Indicator’ with timer
• J1mb0′s Crosshair Mod (optimized 1 circle, no gun shake)
• Sniper 10X Zoom, Zoomout, Smooth Zoom & No Sniper Borders Mod
• Multi-Rowed Tank Caroussel (# of rows en size edit in \res_mods\0.8.10\gui\flash\TankCarousel.cfg)
• HD Icons for: Shells, Consumables & Modules
• Train Carriage model with better visibility
• White Crash Skins mod by Aslain
• Mav’s Ultra Fog Remover
Ow, ik dacht dat het misschien aan de modpack lag, maar hebben meerdere daar last van?wontcachme schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:39:
Dat is een bug bij de xvm server zelf. Daar kan hij niks aan doen
Als je met de top turret wil spelen kan je net zo goed te Easy 8 pakken. Maar die gaat dan weer niet naar de T29.DanielWW2 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:48:
Ik vroeg me wat af. Ik heb nu bijna de M4A3E2 unlocked omdat ik naar de T29 wil maar nu vraag ik me toch af welke koepel beter is. Eerst dacht ik gewoon de stock turret maar na de echte pantserwaarden te hebben gezien weet ik dat nog niet zo zeker. Iemand ervaring of mensen weten dat de stukken naast de mantled bij de tweede koepel maar 80mm zijn?
Daar zit ook wel wat in. Dus gewoon stock turret en dan maar de crappy 76mm.User schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:01:
[...]
Als je met de top turret wil spelen kan je net zo goed te Easy 8 pakken.
De stock turret is echt bizar sterk terwijl de top turret relatief gezien van papier is. Jumbo met stock turret heeft echt bizar sterke armour. Klik hier voor bewijs.
Kijk nou gewoon die replay maar en kom dan tot de conclusie dat je gewoon de 105mm moet blijven gebruiken.DanielWW2 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:03:
[...]
Daar zit ook wel wat in. Dus gewoon stock turret en dan maar de crappy 76mm.
Ga mijn 105mm derp wel een beetje missen.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ja die armor op de E2 had ik wel serieus moeite mee met die chi-to. Als het zo zie kan ik enkel besluiten dattie wel een beetje heul sterk is voor zijn tier. Zeker gezien de mobiliteit.User schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:05:
[...]
Kijk nou gewoon die replay maar en kom dan tot de conclusie dat je gewoon de 105mm moet blijven gebruiken.
Dit is inderdaad een vrij overtuigend argument.User schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:05:
[...]
Kijk nou gewoon die replay maar en kom dan tot de conclusie dat je gewoon de 105mm moet blijven gebruiken.
Ja dat scheelt een bak he, het ziet er misschien wel iets minder realistisch uit zonder mist, maar je ziet je targets wel veel beter!Harmen schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:16:
Goed bezig, heb hem er gelijk op gezet. Wel een verschil, minder last van mist.
Ghehe thanks, en daar kunt u vanuit gaanMr_Size schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:30:
Yup, goed bezig weer. Gelijk ff gedownload, maar nog niet getest (zal vast wel werken). Morgen weer verder gamen, ging best lekker vanmiddag.
Nope dat ligt idd aan de XVM server, wat dat betreft heb je echt pech want naast wat forum posts die ik gezien heb op reddit ben je de enige hier die er last van heeftSurfBoy schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:54:
Ow, ik dacht dat het misschien aan de modpack lag, maar hebben meerdere daar last van?
Ghehe mijn WN7 was prima in orde (1804), echter mijn winrate was een bedroevende 47% over 17 gamesthijsco19 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 00:20:
Nou, dag afgesloten met 578k credits winst. Zonder premium.
58% WR over 39 battles en 1858 WN7.
Ik ben tevreden.
Winner of the bounce
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq