[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 31 Laatste
Acties:
  • 66.895 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:18
User schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:20:
[...]
De meeste bots zijn beter dan die gast. Tegenwoordig zijn er al bots die leaden, op weakspots schieten, etc etc. Voor elk schot waarmee deze gast damage doet in zijn Super Pershing, heeft ie er zes waarmee hij niks doet.

Plaatjes en player profile
Zulke stats krijg je volgens mij alleen maar als je bewust de match aan het verzieken bent. Zelfs met afk/bot krijg je nl. al betere stats.

Bij mij gaat het trouwens de laatste dagen erg lekker met als mooiste een ace tanker op de IS-6

Victory!
Map: Hidden Village
Vehicle: IS-6
Exp: 2.780 (x2) Credits: 128.181
Battle Achievements: Steel Wall, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Daarnaast ook een erg leuk potje gehad met mijn jagdpanther op fishermans bay waar we op een gegeven moment met 3 tegen 5 achter stonden. Wij hadden de noordelijke base en zij waren bijna allemaal gespot rond de molen in het zuiden. Via het stadje ben ik er omheen gereden waarbij ik onderweg de eerste tegenstander tegen kwam die hetzelfde idee had. Pech voor hem was dat ik wat beter stond en hem daardoor gelijk neer kon schieten. Daarna doorgereden waarna ik met spots van de andere 2 spelers de rest neer kon schieten.

Mooiste was nog wel een paarse tiger I die van het begin af aan zat te ragen nadat hij alleen het stadje in was gegaan en daar werd neergeschoten (door een VK3001H welke ook gelijk de enige tank was die die kant pakte.......) Gedurende het potje werd hij echter al snel een stuk stiller ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:51
wontcachme schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:16:
[...]

Deathstar = gelijk
Jpz E100 = Gelijk
268 = -100dmg, rof increase, Heat pen nerf
263 = Gelijk
E3 = -100dmg, rof increase
E4 = -100dmg, rof increase
155 = -100dmg, rof increase, -200 horse power
WTFE100 = gelijk

De WTF zonder nerfs wordt nu natuurlijk compleet op :X :X
Oke dus het wordt nu echt een foch met autoloader 155. Ik ben er niet echt blij maar maar ik geef wel toe dat het mischien wat teveel van het goede was.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Nou, das flauw de foch155 nerfen. Ben net onderweg naar dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
BTU_Natas schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:03:
Hehe, same here!
Maar goed, een tikkeltje nerf hadden ze ook wel verdiend (WTF ook trouwens..) maar laat ze ook het aantal TD's limiteren op max 5 per zijde of iets dergelijks :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Die nieuwe map... Amsterdam? Ik zag grachten, bruggen, een werf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

naja, ben ook nog onderweg naar de WT.. Dus geef ik die maar even de voorkeur.. De borsig gaat waarschijnlijk ook niet echt slecht voor mijn stats zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Istrilyin schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:17:
Die nieuwe map... Amsterdam? Ik zag grachten, bruggen, een werf...
http://ftr.wot-news.com/2...11-map-a-bit-of-new-info/

Die bedoel je denk ik

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

BTU_Natas schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:35:
naja, ben ook nog onderweg naar de WT.. Dus geef ik die maar even de voorkeur.. De borsig gaat waarschijnlijk ook niet echt slecht voor mijn stats zijn :+
Slecht voor je stats sowieso niet, maar om de volledige potentie te benutten moet je er wel mee platoonen. Het is namelijk geen carry tank, dus een team met tomaten en je bent verdoemd :P
Dat is ook de reden dat ik het een super fijne tank vind, maar er slechts een 50% winrate mee heb :P

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Thx voor de tip!

Ik ga naar 600 potjes in tier6, nu eerst maar eens goed afkicken in mijn 50/100. En daarna de borsig grind (ik ben dol op stealth snipers) zal op zoek moeten naar goede platoon buddy's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Wat echt tegenvalt van de grind naar de Borsig is dat de topguns niet over gaan naar de volgende in lijn. Hierdoor kom je van zeer goede guns in de ene tier, naar een slechtere gun (penn) en een tier hoger. Hierdoor is de stock grind lastig als je niet al teveel free experience hebt. Zeker omdat de meeste wapens exclusief voor die lijn zijn (topgun tier 5, topgun tier 7). Tier 6 is een uitzondering met overlap op de Jadgpanther lijn.

Maar ik kan beamen dat hele TD lijn vrij afhankelijk is van je team. Eenmaal gespot, ben je zo dood.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:04:
[...]

Oneens, sinds de massale tv reclames van dit voorjaar/zomer is het aantal spelers bizar gegroeid en daarmee het newbie gehalte explosief gegroeid. Ik merk zeer zeker wel dat de afgelopen 6-8 maanden de kwaliteit van de games steeds verder terugliep.
Gisteren was het zo erg dat we met T8 in T10 moest carryen...
En dan ook verliezen. Veel draws ook. Heel irritant en vermoeiend spelen. Niet de moeite waard.

Idd geluiden zijn er altijd, maar imho is het erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Kaap schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:04:
[...]

Oneens, sinds de massale tv reclames van dit voorjaar/zomer is het aantal spelers bizar gegroeid en daarmee het newbie gehalte explosief gegroeid. Ik merk zeer zeker wel dat de afgelopen 6-8 maanden de kwaliteit van de games steeds verder terugliep.
Heb ik gisteren avond met een maat van mij helaas ook weer ervaren. We hebben denk ik 6 potjes op rij verloren. Ik in de M130 hij in de Jagdtiger. Allebei over de 3k damage. Toch dik verliezen. T10's die net 500 of zelfs 0 damage doen. Campen terwijl de base wordt gecapt. Ach ik kan nog wel even doorgaan maar jullie weten toch zelf wel wat ik bedoel 8)7

Gewoon erg jammer dat er nog steeds mensen zijn op T8/9/10 die niet eens de moeite nemen om een cap te resetten. Liever niet dood gaan en verliezen dan proberen de cap te resetten en mogelijk een schot vangen.
Het is echt iedereen voor zich, had wel het idee dat dat vroeger/eerst toch anders was. Toen was samenspelen nog mogelijk.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... maar weer eens gestopt... wat een ongelofelijke bagger teams vandaag. Ik weet niet hoeveel t9/t10 battles we met 3-15 verloren hebben. Ook 2 of 3 keer op Ensk dat, op 4 mensen na, het hele team naar het veld gaat... dus meds, heavies en TD's.. Daar worden ze afgemaakt door 3 vijandelijke tanks en wij worden in de stad overlopen door een overmacht...

Zoals Kaap al zegt is het newbie gehalte explosief gegroeid sinds die TV reclames..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nu al 8 games achter elkaar zonder een kill. FFS ik moet er nog 6 en dan ben ik klaar. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Eindelijk de Ace op de Tiger II.. http://wotreplays.com/sit...eebus-pzkpfw_vib_tiger_ii

Replay is niet spectaculair, maar wel een goede illustratie van hoe dom tegenstanders kunnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:00
wsLy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:35:

Zoals Kaap al zegt is het newbie gehalte explosief gegroeid sinds die TV reclames..
Misschien klopt er geen fuck van mijn redenatie maar als het gemiddelde nivo lager ligt betekend dat volgens mij alleen maar dat er nog meer potentie is om je team te dragen, meer XP te behalen valt en je nog meer invloed hebt op de uitkomst van de wedstrijd.

Zo kan je het natuurlijk ook bekijken! :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 22:51
That makes three of us

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vanochtend zat het weer eens wat tegen in Tier 8, dus ik heb de Marder38T maar weer eens van stal gehaald. Wat een heerlijk apparaat! :P Ik heb er maar even camo, camonet en binos op gezet, want elke pot weet ik wel een paar vijanden te trollen met dit ding. En dan is mijn crewskill pas 80% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is precies een x5 weekend vandaag.

Ik denk niet dat ik aan de 5 overwinningen ga geraken, voor de extra credits :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:54:

Tijd voor de trolltankjes dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

WTFE100 wordt ook generfed volgens Storm
- Waffenträger E-100 will be nerfed in following parameters: hull traverse, aim spread when turret is rotating, turret rotation speed
- Foch 155 DPM will be nerfed (or rather, alpha will be nerfed from 850 to 750 and it will not be compensated by ROF), there will be no other buff to compensate it
- camo for TDs will be reworked, Veider confirms that TDs will lose their class camo bonus
- TD's as a whole (the entire class) will be rebalanced, the tier 10 nerf is not the final solution, more like a temporary one
155 krijgt dus een flinke nerf. En later zal er nog meer aangepast worden *O* *O*

Wordt dus:

Deathstar = gelijk
Jpz E100 = Gelijk
268 = -100dmg, rof increase, Heat pen nerf naar 395
263 = Gelijk
E3 = -100dmg, rof increase --> wel wat generfed vermoedelijk
E4 = -100dmg, rof increase --> wel wat generfed vermoedelijk
155 = -100dmg, -200 horse power, dezelfde reload
WTFE100 = - Hull traverse, - Turret Traverse, - Aim spread tijdens draaien turret

[ Voor 22% gewijzigd door wontcachme op 16-01-2014 15:00 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ben gisteren voor het eerst officieel gerecruit :+ Was een speler van de clan ODB, nog best wel een goede clan ook qua stats. Maar heb de vriendelijke man maar even afgewimpeld en gezegd dat ik (nog) niet echt op zoek ben naar een clan.

Hoewel het er misschien wel eens tijd voor is, heb tot nu toe 100% randoms gespeeld en wil CW ook wel eens gaan proberen. Weet alleen niet echt bij wat voor soort clan te beginnen. Ben wel competetief ingesteld, dus wil wel een goede clan joinen. Wil echter weer niet dedicated CW gaan spelen, moet ook geen verplichting worden. Vraag me af of deze dingen een beetje matchen met elkaar..

Gisteren voor het eerst met Atticus (p0st) geplatooned, was erg leuk! Paar goede potjes gehad en afgesloten met een WN7 van 2185. Zit nu op een global WN7 van 1699, dus vanavond hoop ik de mijlpaal van 1700 bereikt te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Mr_Size schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:57:
Ben gisteren voor het eerst officieel gerecruit :+ Was een speler van de clan ODB, nog best wel een goede clan ook qua stats. Maar heb de vriendelijke man maar even afgewimpeld en gezegd dat ik (nog) niet echt op zoek ben naar een clan.

Hoewel het er misschien wel eens tijd voor is, heb tot nu toe 100% randoms gespeeld en wil CW ook wel eens gaan proberen. Weet alleen niet echt bij wat voor soort clan te beginnen. Ben wel competetief ingesteld, dus wil wel een goede clan joinen. Wil echter weer niet dedicated CW gaan spelen, moet ook geen verplichting worden. Vraag me af of deze dingen een beetje matchen met elkaar..

Gisteren voor het eerst met Atticus (p0st) geplatooned, was erg leuk! Paar goede potjes gehad en afgesloten met een WN7 van 2185. Zit nu op een global WN7 van 1699, dus vanavond hoop ik de mijlpaal van 1700 bereikt te hebben :)
Een vriend van mij is ook onlangs gerecruit en lid geworden bij ODB. Hij heeft ook helemaal geen zin in CW en andere clan verplichtingen. ODB is dan ook een clan die geen CW speelt. Het is meer een clan om platoon maatjes voor randoms in te vinden.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:54:

Trouwens, die missie met 5 overwinningen is herhaalbaar :)
Ben nu aan m'n 3e 50k aan het werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
BOEM! Chi-Ri tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
ChojinZ schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:50:
[...]

Misschien klopt er geen fuck van mijn redenatie maar als het gemiddelde nivo lager ligt betekend dat volgens mij alleen maar dat er nog meer potentie is om je team te dragen, meer XP te behalen valt en je nog meer invloed hebt op de uitkomst van de wedstrijd.

Zo kun je het bekijken, maar als jij continu tegen een overmacht komt te staan van vijanden die allemaal nog meer dan 50% HP hebben.... Tja probeer dan maar eens te carryen, dat overkomt mij en platoonmaten vaak genoeg. Als ze 1 voor 1 komen lukt het makkelijk, maar zodra ze als groep komen is het snel voorbij.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dweebus schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:11:
[...]
Trouwens, die missie met 5 overwinningen is herhaalbaar :)
Ben nu aan m'n 3e 50k aan het werken :D
En wat heb ik daaraan, als ik niet eens aan 5 overwinningen geraak?

Toch maar ff stoppen (2/7 gewonnen), ik viel bijna in slaap op Campshire met 7 TD's in elk team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Na 34 games dan eindelijk mijn 30 kills. Ik kap er mee. Wat een ongelooflijke lading aan teringteams waren dat. Van die 34 games maar 12 gewonnen. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Weet niet wat voor MM jij hebt in je T8?
Maar ik heb 9/10 keer 3 T10 tanks erbij. Ga jij die pot maar winnen...

Denk dat je mijn punt ook mist. Kost teveel energie ipv dat het fun opleverd.
Toegeven, zelfs met wie je platoont maakt wat uit

Speelde eerst geregeld alleen, hoef ik nu echt niet te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:57:
Ja ik vond het ook erg leuk en zelfs leerzaam op sommige punten (ge-oneshot worden door een KV-1S in een Matilda is trouwens 8)7 ). Uiteindelijk was mijn WN7 die avond 1743, zeker niet slecht maar volgende keer toch nog wat beter opletten hier en daar :*)
DanielWW2 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:28:
Na 34 games dan eindelijk mijn 30 kills. Ik kap er mee. Wat een ongelooflijke lading aan teringteams waren dat. Van die 34 games maar 12 gewonnen. :')
Ghehe ik ben zo blij dat ik voor dit soort specials de Pz B2 heb :)... Prima Tier 4 heavy met special MM waardoor je maximaal in Tier 4 battles terecht komt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

atticus182 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:35:
Ghehe ik ben zo blij dat ik voor dit soort specials de Pz B2 heb :)... Prima Tier 4 heavy met special MM waardoor je maximaal in Tier 4 battles terecht komt })
Wacht, de Pz B2 komt nooit T5 tanks tegen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

DanielWW2 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:36:
[...]
Wacht, de Pz B2 komt nooit T5 tanks tegen? :o
Nope, never, ever :9 http://wiki.worldoftanks.com/Pz.Kpfw._B2_740_(f)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
atticus182 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:35:

Heerlijke tank ja, alleen aan Matilda's heb ik een hekel, de rest is afknallen geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Natuurlijk weer verwijderd uit de shop...
Waarom werden alle trolltanks ook verwijderd voordat ik speelde. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

J0rn schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:39:
[...]
Heerlijke tank ja, alleen aan Matilda's heb ik een hekel, de rest is afknallen geblazen.
Jep, Matilda's moet je mijden als de pest, die maken je in een paar seconden helemaal af :P
DanielWW2 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:42:
[...]
Natuurlijk weer verwijderd uit de shop...
Waarom werden alle trolltanks ook verwijderd voordat ik speelde. O-)
Hehe, de B2 verschijnt regelmatig als gift package in de shop, maar dan meestal met 15.000 gold erbij voor 49,95. Overigens kost 14.500 gold sowieso 49,95 dus het is een prima deal (als je bereid bent om zo nu en dan geld uit te geven aan WoT)
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:49:
[...]
Over welke Matilda gaat het hier nu? ik hoor namelijk meer geluiden over een OP matilda waarmee je ff snel je special kan binnen harken.
Gewoon de 'normale' Tier 4 Britse medium Matilda. Heerlijke tank, behalve als je in een Tier 6 match terecht komt, dan moet je wat meer oppassen :D

[ Voor 20% gewijzigd door p0st op 16-01-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Over welke Matilda gaat het hier nu? ik hoor namelijk meer geluiden over een OP matilda waarmee je ff snel je special kan binnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Britse tier IV Matilda :)
Enige lage tier, samen met de T1 die ik heb voor de leuk.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
wsLy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:13:
[...]

Zo kun je het bekijken, maar als jij continu tegen een overmacht komt te staan van vijanden die allemaal nog meer dan 50% HP hebben.... Tja probeer dan maar eens te carryen, dat overkomt mij en platoonmaten vaak genoeg. Als ze 1 voor 1 komen lukt het makkelijk, maar zodra ze als groep komen is het snel voorbij.
Is ook heel irritant. Ik denk dat de meeste spelers hier ook wel bekend mee zijn. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zo probeer ik het ook te bekijken idd! Sowieso probeer ik me niet druk te maken om acties van anderen. Ik kan alleen mijn eigen spel beïnvloeden, dus tracht ik te kijken naar wat ík beter had moeten doen i.p.v. hoe slecht mijn teamgenoten wel niet waren. Maar goed, misschien piep ik na 5k battles en veel T8-T10 games ook wel anders :P

Het is natuurlijk wel minder als je in je Tier 4'tje in een battle met 26 Tier 6 tanks terechtkomt, en tot overmaat van ramp een KV-1S zijn HE gun wil testen en daar mijn achterkant voor gebruikt. En uiteraard wordt die game dan ook nog mijn daily...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:51:
Britse tier IV Matilda :)
Enige lage tier, samen met de T1 die ik heb voor de leuk.
Ah ok, thanks, ik zat te kijken naar die Matilda BP premium.

- BigWorld change in 8.11 will mean the mods will stop working

Wil dit zeggen dat er straks geen dingen als Aim mod - XVM e.d mogelijk meer zijn?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Dat is wel intressant zeg, je account verkopen, en dan een re-roll doen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
[...]

Klopt volledig als je het over 1000 games ofzo bekijkt. Echter bij een minderheid loopt het serieus mis kwa MM en die maken het meeste lawaai op fora ;)

Zelf heb ik ook een hogere WN7 in weekends wanneer er veel scrubs spelen dan later op de avond in de week wanneer ik persoonlijk vind dat er meer betere spelers aan de slag zijn. Winrate op 1 dag gezien blijft wel erg random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Inrage,

Ligt dat misschien aan het feit, dat als je na een zware werkdag/schooldag je allicht iets meer vermoeid bent dan in het weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:53:
[...]

Ah ok, thanks, ik zat te kijken naar die Matilda BP premium.

- BigWorld change in 8.11 will mean the mods will stop working

Wil dit zeggen dat er straks geen dingen als Aim mod - XVM e.d mogelijk meer zijn?
Ze zijn wel mogelijk, moeten alleen opnieuw geschreven worden. Bij elke versie moeten de mods weer een beetje aangepast worden, nu waarschijnlijk iets meer. Gebruiken modders de test server om de nieuwe mods te maken? Test server gaat namelijk volgende week online.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTU_Natas schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:11:
Inrage,

Ligt dat misschien aan het feit, dat als je na een zware werkdag/schooldag je allicht iets meer vermoeid bent dan in het weekend?
Voor mij is dat sowieso een punt, Meestal door de weeks vermoeider, waardoor sneller irritatie onstaat wat de spel prestaties ook totaal niet ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Werk, drugs en drank maken je niet een betere tanker... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Als je kijkt naar de server statistics op wot-news (helaas slechts bijgewerkt tot oktober) zie je duidelijk een piek in de registered users vorig jaar vlak voor en vlak na de vakantie. Dit zou heel goed het gevolg van de reclame campagne kunnen zijn. Gelijk daarmee zie je de actieve spelers toenemen. Op 9 oktober lijkt de piek in actieve spelers weer weg te zijn en ligt het aantal actieve spelers weer op het nivo van daarvoor (iig grofweg op de trendlijn). Het grootste deel van de nieuwe spelers is dus waarschijnlijk al snel weer afgehaakt.
Vae Victus schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:29:
...
Het is echt iedereen voor zich, had wel het idee dat dat vroeger/eerst toch anders was. Toen was samenspelen nog mogelijk.
Goed samenspel komt 1x in 1000 potjes voor en ik ben er nu net zo verbaasd over als vroeger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 08:50
Vanavond ook maar eens weer inloggen. Kijken of er wat extra credits inzitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Interessant artikel over de National Battles die in 8.11 geïntroduceerd worden door SS op FTR
Zelf denk ik dat dit best een leuke game mode kan worden, zolang je maar de juiste natie op de juiste tiers uitzoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En Hetzers niet vergeten (alhoewel je er tegenwoordig niet meer zoveel last van hebt, sinds de HEAT nerf spelen de meeste statpadders niet meer met de Hetzer). Als die U zagen, was het -350hp, en soms gewoon de oneshot. Ze flanken was bijna onmogelijk, en frontaal geraak je er alleen door, door met premium ammo op de lfp te mikken.

Ik ga vanavond ook met de B2 spelen, toch nog altijd mijn lievelings premium tank die ik via zo'n code heb gekregen (persoonlijk vind ik het jammer dat je de B2 de voorbije maanden kon kopen via een goldpack. Het was toffer toen er veel minder ervan rondreden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
BTU_Natas schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:11:
Inrage,

Ik heb een dochter van 9 maand die het verschil tussen dag en nacht nog niet goed snapt, ik ben altijd moe :)

Maar je hebt wel een punt, in de week kan je na een lange werkdag wel sneller geirriteerd geraken ingame waardoor je begint te 'tilten' en domme beslissingen maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Inrage schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:16:
[...]

Ik heb een dochter van 9 maand die het verschil tussen dag en nacht nog niet goed snapt, ik ben altijd moe :)

Maar je hebt wel een punt, in de week kan je na een lange werkdag wel sneller geirriteerd geraken ingame waardoor je begint te 'tilten' en domme beslissingen maakt.
Snel weg doen! Baby's zijn namelijk funest voor je winrate weet ik uit ervaring.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
- increased the profitability (money-making ability) of following tanks: Lowe,
Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Special: Slow and Steady

Double Crew Experience
Friday 17th January 06:10 until Sunday 19th January 06:00

Double Experience for every Victory
To the top ten players on the winning team (in terms of basic XP gained)
Sunday 19th January 06:10 until Monday 20th January 06:00)

50% Discount and Income Bonus on the following standard vehicles
T1 Heavy Tank, AT 2, Churchill I, BDR G1 B, KV-1

30% Discount and Income Bonus on the following standard vehicles
T-150, ARL 44, Jagdpanzer IV, AT 8, M6

50% Discount on the following Premium Vehicles
T14, Pz.Kpfw. S35 739 (f), Valentine II, Matilda IV, Churchill III

30% Discount on the following Premium Vehicles
AT 15A, TOG II*

50% Discount on Crew Retraining

Mission: Damage, Inc.
Goal: Deal at least 4,000 damage in one battle
Reward: +3,000 Crew Experience
Conditions: Random Battles only, Tier IV or higher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:20
atticus182 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:36:
Mission: Damage, Inc.
Goal: Deal at least 4,000 damage in one battle
Reward: +3,000 Crew Experience
Conditions: Random Battles only, Tier IV or higher
Leuke special :)

Alleen.... Hoeveel mensen zouden daadwerkelijk 4000 damage op tier 3 hebben gedaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:22

thijsco19

KTM 990 SMT

Is that even possible?!
4000/15=266.66. Net even gekeken, en het max HP op tier 3 is 260. Dus 6.66 hp te weinig :P.
Oftewel 100 HP op 15 tanks.

Leuke missies, dat word weer lekker credits grinden. Heb ik wel nodig, heb een M103 al bijna klaar staan.
Quote dan wel even de volledige zin: "- increased the profitability (money-making ability) of following tanks: Lowe, T34, 112, T-34-3, FCM50t, M6A2E1"

[ Voor 40% gewijzigd door thijsco19 op 16-01-2014 19:38 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Staat volgens mij altijd nog T4? en dan is het wel mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
bobsquad schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:40:
Heb een keer ruim 3300 dm gedaan in een t40 (t4), en dat waren 10 kills, dus lijkt me vrij onmogelijk om 4000 dm te doen. Je moet dan zo ongeveer 35 keer damage doen en als je een matilda gebruik zo ongeveer 70 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
thijsco19 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:31:
Is that even possible?!
4000/15=266.66. Net even gekeken, en het max HP op tier 3 is 260. Dus 6.66 hp te weinig :P.
Oftewel 100 HP op 15 tanks.

Leuke missies, dat word weer lekker credits grinden. Heb ik wel nodig, heb een M103 al bijna klaar staan.

[...]

Quote dan wel even de volledige zin: "- increased the profitability (money-making ability) of following tanks: Lowe, T34, 112, T-34-3, FCM50t, M6A2E1"
/care.. Löwe O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

En de 155 en 268 krijgen nog meer nerfs volgens Serb:
- the Foch 155 armor was changed to correspond to these schematics, specifically the sides, rear and the roof was changed (the roof is thinner), the range-finder got nerfed too
- DPM of Object 268 will also be changed (SS: as in nerfed)
Deathstar = gelijk
Jpz E100 = Gelijk
268 = -100dmg, rof increase, -Heat pen nerf naar 395, - lagere dpm dan nu
263 = Gelijk
E3 = -100dmg, rof increase --> wel wat generfed vermoedelijk
E4 = -100dmg, rof increase --> wel wat generfed vermoedelijk
155 = -100dmg, -200 horse power, dezelfde reload, armor wat veranderd/dunner gemaakt
WTFE100 = - Hull traverse, - Turret Traverse, - Aim spread tijdens draaien turret

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:20
bobsquad schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:40:
Tier IV or higher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:18
Yup, maar ik vraag me bij zo'n missie inderdaad ook wel af wat de tier restrictie voor zin heeft :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 19:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Weet iemand waarom die tweede turret van de Chi ri dubbel zoveel weegt al de eerste? Hij heeft exact dezelfde armorwaardes, viewrange en traverse zijn onverandert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:33

databeestje

Von PrutsHausen

Joindry schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:53:
Weet iemand waarom die tweede turret van de Chi ri dubbel zoveel weegt al de eerste? Hij heeft exact dezelfde armorwaardes, viewrange en traverse zijn onverandert...
hitpoints

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ja, ik bedoel logisch argument...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:42
Kwam Quickybaby net nog tegen op campshire, hij werd in het begin van de match al kapot geramd door een trollende IS-3, hij kon het niet echt waarderen. ;)

De Pershing O+, mijn eerste T8 en zelfs na ruim 500 battles blijft het een heerlijk beest (tips zijn natuurlijk altijd welkom):
http://wotreplays.eu/site...65903a6a9f5084ea56c6f5b87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
lol, net Ace badge gehaald met de Sturer Emil, nog steeds met de stock gun :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JgNtALv5qI4WQSWKJ8SKBfrD/thumb.jpg

De Radley walters medal werd voor me neus weggekaapt doordat ik eerst een ghost shell schoot op de laatste tank en toen ik herladen was de arty hem killde, maar 7 kills was blijkbaar ook genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

psychoclown schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:42:
[...]

Ja, maar in specifieke situaties/gevallen OP zijn of OP in het algemeen is natuurlijk een groot verschil.

Zo zat ik gisteren een paar keer in T10 potjes met mijn T9 platoon en veelal met ~15 TD's in totaal. De meest average gasten zaten bijv. in een WTF en daarvoor heb ik een beetje zitten spotten met mijn heavy en alles werd weggeblazen nadat ik zelf één schot kon lossen per target. Uiteindelijk hebben zij ook nog tig keer gemist en vrij weinig gepenned terwijl ik met minder penetration wel alles erin wist te krijgen. Was het andersom geweest had ik waarschijnlijk 2x zoveel damage gedaan en was het potje ook nog eens sneller voorbij geweest.
je bedoelt dat noobs eigenlijk het alleenrecht moeten krijgen om in OP tanks te rijden.... :+

gewoon voor een beetje balans
me too :/
ok... wow d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:33

databeestje

Von PrutsHausen

Hmmm, misschien dat ik de at-15a wel koop, lijkt me een goede aanwinst. Al is het alleen maar omdat de AT-7 ook fijn is, en met de at-15 erbij is dat wel handig voor crew training.

Net de 250k voor de 20 en 30 kills bij elkaar gesprokkeld, kan weer bijna een tier 8 kopen. Ik weet alleen niet of ik dan een AT-15 of een T32 koop. Keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:28
WTF is er met de MM aan de hand, kom alleen maar bij tomaten in :S en dan ook niet 1-2-3 keer ofzo maar 10x op rij

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
ChojinZ schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:23:
[...]

Snel weg doen! Baby's zijn namelijk funest voor je winrate weet ik uit ervaring.... 8)
Ook als ze ouder zijn, kunnen ze killing zijn weet ik uit ervaring :)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Appie Heijn schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:27:
WTF is er met de MM aan de hand, kom alleen maar bij tomaten in :S en dan ook niet 1-2-3 keer ofzo maar 10x op rij
Tja, ik had ook een rare avond qua MM. 1e vier potjes gingen geweldig met goede teams en lekkere performance van mij, zat toen op 3500 WN7. Daarna ging het echter bergafwaarts, eerst met de teams die in tomaten veranderden en als gevolg daarvan uiteindelijk ook mijn performance. Uiteindelijk nog geëindigd met een WN7 van 1800+, maar een WR van 47%.

Helaas alle 3 de potten met mijn JPZ E100 verloren. Op zich vind ik het een leuke tank, maar ik had vanavond wel erg veel ghost shells. En dan heb je met 22 sec reload gewoon een kutpot als je 1e 3 shells niet gaan waar je ze mikt of dwars door tanks vliegen.. Het lijkt erop of deze tank pas echt shined in een platoon, vanavond was er geen eer te behalen ermee.

Oh ja, ook weer gerecruit. Ik was tot gisteren echt nog nooit in een clan gevraagd, en gisteren ineens voor de 1e keer en nu vandaag weer :+ Was dit keer een duitse noobclan, dus uiteraard vriendelijk bedankt voor de eer. Maar wel geinig dat ik nu ineens 2x op rij wordt gevraagd. Hebben meer mensen dat ook (die nog geen clan hebben)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter

Was het maar waar naar mijn idee moet je het net iets anders zien...
Voorheen had je nog hulp van meerdere teamgenoten die damage deden waardoor je meer kans had in een overwinning.
Tegenwoordig zijn er veel loners die maar wat doen en vol een open veld inrijden en verwachten hulp te krijgen.
Lemmingtrains van 12 spelers die zonder damage of bijzonder lage damage uit te delen worden weggespeeld door 3 tot 4 tanks omdat ze perse door die chockepoint willen omdat naar hun inziens dat de enige doorgang is naar de andere kant.
Spelers die maar al te graag een eenzame tank aan willen vallen maar hiervoor niet de moeite nemen om te flanken, schijnbaar kan je een tank alleen via de voorzijde aanvallen?
In een kwartier kan je heel veel doen en heb je tijd zat om tactisch te spelen, helaas willen de meeste zo snel mogelijk naar voren om zich maar te exposen voor de vijand.
Kort gezegd heb je nu dus minder hulp van je team waardoor je dus moeilijker je team kan dragen omdat je simpelweg te veel tanks overhoudt met teveel HP aan de vijandelijke zijde.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Mooie bonusses. Vriendin is het weekend weg dus ik heb wat extra tijd om te gamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren alleen tijd gehad voor 20 kills, kwam op 22 uit, maar had echt geen zin meer om de andere 8 te halen voor de 3rd stage reward >_<

Eigenlijk zijn dit soort missies echt funest voor de gameplay, gisteren voor de grap in een potje mijzelf zoveel mogelijk ingehouden met schieten om te kijken hoe erg het was....

Laatste tank over van tegenpartij, met rug tegen de muur gedreven, met 7 tanks van ons die line of sight hadden.. duurde gewoon echt bijna een minuut toen heb ik hem maar uit zijn lijden verlost door het eerste schot te lossen.... Was wel jammer want 14 meer eraf en het was wel mijn kill geweest. :P maar mensen wachten gewoon eerst op andere schoten ivm de kans op een kill..

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:03
zo voor het eerst sinds tijden weer eens clanloos en nog geen idee wat ik ga doen of wil gaan doen.
de komende dagen maar eens gewoon lekker mijn tankjes rijden :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Gewoon chillen in [GOT2]. Geen verplichtingen en doen wat je leuk vindt.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
En anders zoals je de laatste tijd al doet: op de GOT TS verblijven en lekker platoonen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:34
Gisteravond mijn E-50M weer eens van stal gehaald. Vantevoren even een review/guide gelezen om te kijken hoe anderen hem spelen en wat voor skills en equipment ze gebruiken.
Aan de hand van die ervaringen mijn crew skills wat aangepast en ben ik gaan spelen.

Resultaat van de hele avond (inclusief wat CW/faalpotjes): 4400 WN8
Ter vergelijking, de overall WN8 van mijn account zit op ~1600. :P

Ik denk dat ik die E-50M wat vaker ga spelen, tank bevalt me verder ook goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
PcDealer schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:02:
Gewoon chillen in [GOT2]. Geen verplichtingen en doen wat je leuk vindt.
GOT2 gaat hem in ieder geval niet worden ;)
Quantor schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:05:
En anders zoals je de laatste tijd al doet: op de GOT TS verblijven en lekker platoonen!
dat in ieder geval :)
User schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:29:
Gisteravond mijn E-50M weer eens van stal gehaald. Vantevoren even een review/guide gelezen om te kijken hoe anderen hem spelen en wat voor skills en equipment ze gebruiken.
Aan de hand van die ervaringen mijn crew skills wat aangepast en ben ik gaan spelen.

Resultaat van de hele avond (inclusief wat CW/faalpotjes): 4400 WN8
Ter vergelijking, de overall WN8 van mijn account zit op ~1600. :P

Ik denk dat ik die E-50M wat vaker ga spelen, tank bevalt me verder ook goed. :)
lekker rammen :) :)
maar blijft idd een leuke tank. Knappe prestatie die 4400 wn8!

[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 17-01-2014 09:34 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Bean77 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:33:
[...]

GOT2 gaat hem in ieder geval niet worden ;)

[...]

dat in ieder geval :)

[...]

GOT2 niet nee, maar het zou me niks verbazen als die eerste 3 letters binnenkort wel weer voor je naam staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Speel naast de E-50, de Chi-Ri (Japanse tier 7) en deze tank is best wel leuk eigenlijk. Heb de top engine nog niet dus het is een erg groot en log ding, maar die autoloader :) Een reload van iets meer dan negen seconden en dan kun je drie schoten binnen drie seconden afvuren. De laatste twee schoten zijn dan alleen niet nauwkeurig. Win rate is alleen nog erg slecht voor deze tank, verlies potjes van meer van 1200xp :(

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
perpixel schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:36:
[...]

GOT2 niet nee, maar het zou me niks verbazen als die eerste 3 letters binnenkort wel weer voor je naam staan ;)
Zou best kunnen, altijd al prima naar mijn zin daar. Maar ik zal eerst nog eens moeten kijken in hoeverre ik dedicated CW wil spelen.
Knowuse schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:49:
Speel naast de E-50, de Chi-Ri (Japanse tier 7) en deze tank is best wel leuk eigenlijk. Heb de top engine nog niet dus het is een erg groot en log ding, maar die autoloader :) Een reload van iets meer dan negen seconden en dan kun je drie schoten binnen drie seconden afvuren. De laatste twee schoten zijn dan alleen niet nauwkeurig. Win rate is alleen nog erg slecht voor deze tank, verlies potjes van meer van 1200xp :(
Zeker leuke tank. je kan ongemerkt flink wat damage doen en ook de nodige kills pakken.
Moet alleen nog wennen dat die tank zo hoog is. Zeker als ik achter bepaalde rotsen schuil word ik nu makkelijk geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Bean77 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:33:
[...]

Ik ram niet in mijn E-50M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik enkel lights in het geval ze mij zouden willen/kunnen passeren. Rammen is en blijft voor mij ook een bad trade off van HP. Rammen van andere mediums begin ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:34
Joindry schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:11:
Ik enkel lights in het geval ze mij zouden willen/kunnen passeren. Rammen is en blijft voor mij ook een bad trade off van HP. Rammen van andere mediums begin ik niet aan.
gisteren de laatste 5 hp uit een IS3 geperst met mn T32. Kost een shell minder! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Razorbite schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:14:
[...]

gisteren de laatste 5 hp uit een IS3 geperst met mn T32. Kost een shell minder! ;)
Ok dan wel, dan is het common sense. Maar volle vaart in een afdaling een shot lossen op een 1000HP T32 en dan hopen dat je de laatste 600 HP eraf ramt doe ik niet. Zou wss wel lukken, maar ik doe het niet (meer) teveel rare happenings gehad bij het rammen van zaken. Ik speel sowieso die 50m niet veel meer eigenlijk. Blijft wel een dijk van een tank, maar ik vind het te makkelijk spelen dan :P I like a challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
User schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:06:
[...]
Ik ram niet in mijn E-50M.
Hij is er wel uitermate geschikt voor, hij is namelijk zwaarder dan menig heavy. Ik heb wapper een keer een 13-90 van full naar 0 zien rammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Joindry schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:17:
[...]

Ok dan wel, dan is het common sense. Maar volle vaart in een afdaling een shot lossen op een 1000HP T32 en dan hopen dat je de laatste 600 HP eraf ramt doe ik niet. Zou wss wel lukken, maar ik doe het niet (meer) teveel rare happenings gehad bij het rammen van zaken. Ik speel sowieso die 50m niet veel meer eigenlijk. Blijft wel een dijk van een tank, maar ik vind het te makkelijk spelen dan :P I like a challenge.
Leuk om hier een discusie over de E50-M te zien, want dan kunnen jullie me vast adviseren :)
Ik heb momenteel de Panther geünlocked, met top gun e.d. al dus full ops. Is het het waard om door te grinden? Ik speel daarnaast ook de Russische medium lijn (heb nu de T-43 en hoop zondag de T-44 te unlocken) en daar heb ik veel lol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
atticus182 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:19:
[...]

Leuk om hier een discusie over de E50-M te zien, want dan kunnen jullie me vast adviseren :)
Ik heb momenteel de Panther geünlocked, met top gun e.d. al dus full ops. Is het het waard om door te grinden? Ik speel daarnaast ook de Russische medium lijn (heb nu de T-43 en hoop zondag de T-44 te unlocken) en daar heb ik veel lol aan.
Dan mag jij me vertellen wat er zoveel lol aan is. Ik wil ook een leuke mediumlijn gaan grinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Bean77 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 07:49:
zo voor het eerst sinds tijden weer eens clanloos en nog geen idee wat ik ga doen of wil gaan doen.
de komende dagen maar eens gewoon lekker mijn tankjes rijden :)
Die nieuwe clan Dutch Rangers anders? Niet het hoge CW gehalte wat je in Europa hebt, maar wel een serieuze clan met veel ervaring erin. Mijn inzien momenteel de beste Nederlandstalige clan.

Succes in ieder geval! Ik zelf ben lekker nog op break en mocht ik toch weer zin krijgen in WOT, zal ik misschien weer eens moeten bekijken wat ik ga doen. Misschien toch maar eens een stapje terug gaan doen en op een meer casual voet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Razorbite schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:21:
[...]

Dan mag jij me vertellen wat er zoveel lol aan is. Ik wil ook een leuke mediumlijn gaan grinden..
Hehe, sure! Ik moet zeggen dat de T-43 wel wat minder makkelijk speelt dan de 34-85, maar het zijn gewoon lekkere vlotte mediums waarmee je ook best een brawltje kunt doen zo nu en dan, omdat de armor om een of andere reden regelmatig bounced. Het is gewoon een vlotte tank waarmee je snel flanks kunt ondersteunen, en prima van de ene kant van de map naar de andere kant kunt rushen om te helpen waar nodig.

En verder naar de T-44 en T-54 wordt dit allemaal nog net wat beter, plus het feit dat je 2 Tier X'en kunt unlocken met de T-54 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ilikebananas schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:19:
[...]

Hij is er wel uitermate geschikt voor, hij is namelijk zwaarder dan menig heavy. Ik heb wapper een keer een 13-90 van full naar 0 zien rammen :P
Je kan er prima mee rammen, maar is dat je doel? 99 van de 100 keer als je iemand ramt wordt je getracked en als je getracked bent in de E-50M ben je gewoon een sitting duck voor iedereen die ram-doelwit ondersteunde. Je kan misschien wel de laatste 600 HP van iemand af rammen, maar als het je zelf ook 600 HP kost, wat is het nut er dan van?
[...]

Ik vind het zeker waard om door te grinden. De Panther II zal wennen zijn aangezien die anders is dan de Panther, maar daarna hebben ze allemaal dezelfde speelstijl maar worden ze gewoon beter. E-50 en E-50M zijn uitstekende all-round tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
atticus182 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:24:
[...]

Hehe, sure! Ik moet zeggen dat de T-43 wel wat minder makkelijk speelt dan de 34-85, maar het zijn gewoon lekkere vlotte mediums waarmee je ook best een brawltje kunt doen zo nu en dan, omdat de armor om een of andere reden regelmatig bounced. Het is gewoon een vlotte tank waarmee je snel flanks kunt ondersteunen, en prima van de ene kant van de map naar de andere kant kunt rushen om te helpen waar nodig.

En verder naar de T-44 en T-54 wordt dit allemaal nog net wat beter, plus het feit dat je 2 Tier X'en kunt unlocken met de T-54 :D
De gun depression is ook wel aardig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

[...]

Ik vond de T44 leuker dan de panther II, hoewel geen van beiden slecht zijn. Panther II zijn draaicirkel en verlies in snelheid bij het draaien verpest veel van de medium ervaring. Gun heeft wel 25 (175 vs 200 irc) meer pen bij de Panther II wat veel goed maakt. De armor is ook niks waard, nog minder dan dat van een t44. die bounced soms nog eens wat op zn turret.

En ik vond (ik denk met deze mening wel niet tot de meerderheid te behoren maar) de E50 leuker dan de T54. Eens full ops heeft de E50 gewoon de betere gun en das voor mij het belangrijkste van de hele tank. De t54 mag dan mobieler zijn met betere armor, ik vond de E50 leuker. E50 heeft frontaal ook nog best goede armor, alleen zijn flanken en hoger profiel maken em kwetsbaar.

Als je moet kiezen ligt het van je speelstijl af. Wil je een goeie gun voor iets meer op de afstand te kunnen blijven of betere armor en mobi om te kunnen brawlen.
Als je niet moet kiezen, doe beiden. Vanaf tier VIII heb je geen UP tanks meer, vind ik, in die twee lines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Razorbite schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:27:
[...]
Mediocre at best :9
Joindry schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:27:
[...]

Ik vond de T44 leuker dan de panther II, hoewel geen van beiden slecht zijn. Panther II zijn draaicirkel en verlies in snelheid bij het draaien verpest veel van de medium ervaring. Gun heeft wel 25 (175 vs 200 irc) meer pen bij de Panther II wat veel goed maakt. De armor is ook niks waard, nog minder dan dat van een t44. die bounced soms nog eens wat op zn turret.

En ik vond (ik denk met deze mening wel niet tot de meerderheid te behoren maar) de E50 leuker dan de T54. Eens full ops heeft de E50 gewoon de betere gun en das voor mij het belangrijkste van de hele tank. De t54 mag dan mobieler zijn met betere armor, ik vond de E50 leuker. E50 heeft frontaal ook nog best goede armor, alleen zijn flanken en hoger profiel maken em kwetsbaar.

Als je moet kiezen ligt het van je speelstijl af. Wil je een goeie gun voor iets meer op de afstand te kunnen blijven of betere armor en mobi om te kunnen brawlen.
Als je niet moet kiezen, doe beiden. Vanaf tier VIII heb je geen UP tanks meer, vind ik, in die twee lines.
Dankje voor de ervaringen en tips! Ik kan beide doen, dus dan ga ik dat inderdaad doen en zodra ik weer wat credits bijeengesprokkeld heb de Panther I weer terug kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Razorbite schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:27:
Nee, gun depression kun je, zoals bij bijna alle Russische tanks, op je buik schrijven :p

Maar de Russische medium lijn is absoluut leuk om te spelen, maar imo niet noob friendly. Je moet wel echt goede situational awareness hebben om goed gebruik te kunnen maken van flankmogelijkheden. Vooral in de T-44 vond ik dat erg lastig, aangezien je veel in T10 potjes terecht komt. De T-54 begint me steeds beter te bevallen, mede dankzij zijn bouncy armor. Hoewel ik daar gisteren weinig van merkte, maar dat terzijde.

Wat betreft de E50M lijn: een vriend van mij speelt bijna uitsluitend Duitse tanks en heeft als 1e T10 de E50M unlocked. Hij vindt het een erg fijne tank, net als de E50. De panthers zijn wat minder en (nog) meer snipe tanks. Ik speel deze mediums zelf niet, maar dat ga ik zeker wel ooit doen. Die guns van de E50 en E50M zijn gewoon :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik speelde de Panther I trouwens altijd met korte 88, ik kon niet wennen aan de low damage van die L100. De panther II heeft eigenlijk dezelfde armor (virtually none) in een tier hoger, alleen heb de je lange 88. Lange 88 heeft twee voordelen, accuracy en dpm zijn best goed. maar vooral, lage shellcosts. Het blijft relatief makkelijk om winst te draaien met de lange 88,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:19
ik heb dit spel denk ik voor mezelf verpest door heel veel streams en tank / map reviews te bekijken van goede spelers. Ik heb pas 900 games gespeeld. maar ondanks dat aantal weet ik precies wat ik moet doen met anglen van je pantser, weakpoints schieten, maplocaties, etc etc...

Echter in de tiers die ik speel ben ik vaak ook de enige die dat weet. en dat is veels te frustrerend.
Ik kan hier van elke game die ik gespeeld heb wel een voorbeeld neerzetten. Maar de laatste :

Onze heavies zitten vast tegen de enemy heavies en zijn zwaar aan het verliezen omdat ze geen idee hebben hoe ze op een ridge moeten werken :+ ik besluit rond te sluipen in een hoge dpm td om ze die break te geven.

Het werkt. ik ben klaar voor suprise buttseks tijd, schiet er 1 neer en damage een ander. Alle enemys draaien zich om naar mij. en.....
..
jongens dit is het moment..
...
jongens ?
..
:?

Mijn team blijft achter hun heuvel en ik ben dood. Waarna de vijand weer rustig de tijd krijgt om zich om te draaien en weer het ridge spel te winnen van mijn team. 8)7

Zou willen dat ik eens uit die tier 5 games kom en rond tier 8 kom om misschien mensen te vinden die wel een beetje weten wat ze doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skybullet schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:34:

Zou willen dat ik eens uit die tier 5 games kom en rond tier 8 kom om misschien mensen te vinden die wel een beetje weten wat ze doen
Uit tier 5 komen is een kwestie van grinden, met dat 2e punt ga je nog van een koude kermis thusikomen :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1 ... 16 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)