Zulke stats krijg je volgens mij alleen maar als je bewust de match aan het verzieken bent. Zelfs met afk/bot krijg je nl. al betere stats.User schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:20:
[...]
De meeste bots zijn beter dan die gast. Tegenwoordig zijn er al bots die leaden, op weakspots schieten, etc etc. Voor elk schot waarmee deze gast damage doet in zijn Super Pershing, heeft ie er zes waarmee hij niks doet.
Plaatjes en player profile
Bij mij gaat het trouwens de laatste dagen erg lekker met als mooiste een ace tanker op de IS-6
Victory!
Map: Hidden Village
Vehicle: IS-6
Exp: 2.780 (x2) Credits: 128.181
Battle Achievements: Steel Wall, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Daarnaast ook een erg leuk potje gehad met mijn jagdpanther op fishermans bay waar we op een gegeven moment met 3 tegen 5 achter stonden. Wij hadden de noordelijke base en zij waren bijna allemaal gespot rond de molen in het zuiden. Via het stadje ben ik er omheen gereden waarbij ik onderweg de eerste tegenstander tegen kwam die hetzelfde idee had. Pech voor hem was dat ik wat beter stond en hem daardoor gelijk neer kon schieten. Daarna doorgereden waarna ik met spots van de andere 2 spelers de rest neer kon schieten.
Mooiste was nog wel een paarse tiger I die van het begin af aan zat te ragen nadat hij alleen het stadje in was gegaan en daar werd neergeschoten (door een VK3001H welke ook gelijk de enige tank was die die kant pakte.......) Gedurende het potje werd hij echter al snel een stuk stiller
[removed]