D) wat doe jij nog in base?!? ga es gauw achter de rest aanShockWave schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:31:
Oke wat hier gebeurd is duidelijk..
[afbeelding]
Multiplechoice...
A) Je verliest doordat niemand op tijd terug is voor de cap
Je verliest doordat iedereen zich 1 voor 1 af laat maken
C) Je verliest doordat niemand eigenlijk weet waar hij of zij mee bezig is.
D) iets anders.......(Nee niet de minimap die is even uitvergroot voor het doel)
Antwoord volgt nog...
Thnx! komt toevallig mooi uitperpixel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 01:04:
[...]
Gefeliciteerd! Een is-6 voor je verjaardag
D) LemmingtrainShockWave schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:31:
Oke wat hier gebeurd is duidelijk..
[afbeelding]
Multiplechoice...
A) Je verliest doordat niemand op tijd terug is voor de cap
Je verliest doordat iedereen zich 1 voor 1 af laat maken
C) Je verliest doordat niemand eigenlijk weet waar hij of zij mee bezig is.
D) iets anders.......(Nee niet de minimap die is even uitvergroot voor het doel)
Antwoord volgt nog...
[ Voor 66% gewijzigd door Razorbite op 14-01-2014 08:59 ]
Gefeliciteerdoosterhofjf schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:25:
Yay!
Mission completed! Reward:
Vehicles added: IS-6
Slots added: 1

en..
Gefeliciteerd!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Feli Wapper en speciaal voor jou een lekkere taart..

Gisteren de Foch in mijn garage weten te zetten dus doel nummer 1 voor de 16e is gehaald. De Sturer Emil is er bijna maar ondanks de hoeveelheid victories gisteren een, voor mijn doen, erg lage average exp dus helaas heb ik nog zo'n 9k te gaan. Grootste uitdaging wordt de WZ-111, probeerde er gisteren nog een dubbeltje op te halen maar dat was me een faalpot helaas. Vanavond maar even goed aan de bak om de Sturer Emil morgen af te kunnen maken en de WZ-111 zo ver als mogelijk te krijgen
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Heb je een link naar die mod?Mr_Size schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:46:
wtf is dit dan:
http://www.noobmeter.com/player/eu/wixx0r/502096192/
gast had volgens xvm een WN7 van 1, maar hij had 13k battles en een WR van 56%. Dus ik vond het nogal raar. Blijkt ie gewoon een WN7 van 1618 te hebben.. Is blijkbaar een mod om je real WN7 te hiden, dan ben je wel heul erg triest zeg..
Vindt dat wel een goede om te installeren. Ik merk af en toe dat ik wat te vaak focus krijg als enige groene/blauwe in een team.
Wat een drama vanochtend.... eerst twee potten vol AFK'ers. De bekende Tier 7/8 spelkers met een WN7 van 200 bleven lekker op spawn hangen. Daarna een pot waarin ik keihard door een teammateaangereden wordt op het moment dat ik vanuit mijn dekking vuur. Ik word gespot en keihard afgeknald. De pot erna hangt de game ineens. Ik sluit af en start WoT opnieuw op; kom weer in de game en ik leef nog.... maar mijn hitpoints zijn 'undefined' en mijn schoten verdwijnen allemaal... (screenshot volgt later).
Toen maar een trollpotje met de Marder38T gedaan als troost
Toen maar een trollpotje met de Marder38T gedaan als troost
Heb net me eerste perks vol gekregen op e25, sixth sense en camo op de rest, wat is nu slim om nu te doen?
Dat klinkt echt wel als gezever. Als je in een tomato team terecht komt dan is er echt niemand die een statsmod aan heeft staan. Die schieten gewoon op het eerste dat ze zien.defiler1974 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:17:
[...]
Heb je een link naar die mod?
Vindt dat wel een goede om te installeren. Ik merk af en toe dat ik wat te vaak focus krijg als enige groene/blauwe in een team.
Heb je geen andere duitse TD? Of heb je speciale crew voor de E-25? Dat is namelijk zonde als je wel een duitse TD hebt..Brantje schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:27:
Heb net me eerste perks vol gekregen op e25, sixth sense en camo op de rest, wat is nu slim om nu te doen?
Commander: recon of camo
Driver: off-road driving, smooth ride of clutch braking (afhankelijk van je speelstijl).
Gunner: snapshot
Loader: repairs (eventueel bij 40% voor credits perk 1 omtrainen naar safe stowage en dan camo weer als 2de perk nemen)
[ Voor 7% gewijzigd door Frentik op 14-01-2014 10:39 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Snapshot op een TD zonder turretFrentik schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:39:
[...]
Commander: recon of camo
Driver: off-road driving, smooth ride of clutch braking (afhankelijk van je speelstijl).
Gunner: snapshot
Loader: repairs (eventueel bij 40% voor credits perk 1 omtrainen naar safe stowage en dan camo weer als 2de perk nemen)
Wie heeft het nou over tomaten? Reken maar dat hoe blauw of paarser jij bent, je hoger op de prioriteitenlijst komt van mensen die dit spel wél begrijpen. Ik denk dat de meesten die van groen naar blauw zijn gegaan wel een verschil hebben gemerkt wat dat betreft.Inrage schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:35:
[...]
Dat klinkt echt wel als gezever. Als je in een tomato team terecht komt dan is er echt niemand die een statsmod aan heeft staan. Die schieten gewoon op het eerste dat ze zien.
Jazeker, die skill werkt op alle tanks. Ook als je geen turret hebt.
IS bevestigd dat het ook werkt bij het gewoon bewegen van de gun. Niet enkel bij bewegen van turret. Ik gebruik deze bvb ook op mijn GW type E.
Hmm dan mogen ze die beschrijving wel duidelijker maken, de andere perks en skills zijn een stuk beter beschreven tegenwoordig.
Heb hem juist laatst van mn T92 gehaald om dat ik na het lezen dacht dat het toch niet werkte.Joindry schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:51:
[...]
IS bevestigd dat het ook werkt bij het gewoon bewegen van de gun. Niet enkel bij bewegen van turret. Ik gebruik deze bvb ook op mijn GW type E.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Beter 1 paars/blauwe speler in het enemy team minder dan een handjevol tomaatjes (zegt de banaan) die niet weten waar ze moeten mikken (mits auto-aim uit heRiegah schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:46:
[...]
Wie heeft het nou over tomaten? Reken maar dat hoe blauw of paarser jij bent, je hoger op de prioriteitenlijst komt van mensen die dit spel wél begrijpen. Ik denk dat de meesten die van groen naar blauw zijn gegaan wel een verschil hebben gemerkt wat dat betreft.
Duidelijk JA. Hoevaak een complete flank wel niet compleet #Yolo gaat om mij/platoon genoten te killenRiegah schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:46:
[...]
Wie heeft het nou over tomaten? Reken maar dat hoe blauw of paarser jij bent, je hoger op de prioriteitenlijst komt van mensen die dit spel wél begrijpen. Ik denk dat de meesten die van groen naar blauw zijn gegaan wel een verschil hebben gemerkt wat dat betreft.

Laatst een battle waar er 6 tier X tanks een heuvel af kwamen racen om ons te killen ondanks dat we een TD linie achter ons hadden. Dat was een bloedbad daar

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Jammer genoeg zit ik bijna altijd in het team waarvan de lemmingen zich de heuvel afstorten. Gisteren weer een dramatische avond. Iet van 8 potjes achter elkaar verloren voor dat het iets beter ging.
Beste deel van de avond was toen ik in een Tiger P zat en mijn platoon maat in een IS. Komen we in een t9 match. Een Lorraine en een Tiger 2 komen onze kant op om ons te halen. Begint de Lorraine speler te huilen dat we hem met gold ammo dood schoten. Was wel waar natuurlijk. Maar ik moest toen even gniffelen. Jammer genoeg is de gold ammo discussie hier weer over.
Beste deel van de avond was toen ik in een Tiger P zat en mijn platoon maat in een IS. Komen we in een t9 match. Een Lorraine en een Tiger 2 komen onze kant op om ons te halen. Begint de Lorraine speler te huilen dat we hem met gold ammo dood schoten. Was wel waar natuurlijk. Maar ik moest toen even gniffelen. Jammer genoeg is de gold ammo discussie hier weer over.
Gold ammo noob!!!!Ryack schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:20:
Jammer genoeg zit ik bijna altijd in het team waarvan de lemmingen zich de heuvel afstorten. Gisteren weer een dramatische avond. Iet van 8 potjes achter elkaar verloren voor dat het iets beter ging.

Wat ik lees is het vermoedelijk een bug. Het is bij mensen wiens account recent geupdate zijn en de statistics wn weergeven op die specifieke tank en niet globaal op het account. Ik heb bv een config waar ik globale winrate en wn7 van een account zie en geen last van deze bug.defiler1974 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:17:
[...]
Heb je een link naar die mod?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Alsof het uitmaakt of je een lorr met AP, Prems of HE schiet. ze pennen allemaal toch ^^
Wat ik gister dan wel geleerd heb is dat die tier 7 ( sturer emil? ) resitant is tegen low pen HE shells. Enige in de lijn volgens mij die nog iets armor heeft tegen HE blijkbaar
Met mijn T20 gun kreeg ik hem haast niet gepenned.
Gisteren kwam ook twee spelers tegen waarbij ik dacht hoe zijn zulke stats nu mogelijk.
T57 heavy met 28k battles met een rating van 00 en een WZ120 met 25k battles en ook een rating van 0.
Waarschijnlijk ook die bug? En ik maar vragen hoe die aan zulke stats kon komen^^
Wat ik gister dan wel geleerd heb is dat die tier 7 ( sturer emil? ) resitant is tegen low pen HE shells. Enige in de lijn volgens mij die nog iets armor heeft tegen HE blijkbaar
Gisteren kwam ook twee spelers tegen waarbij ik dacht hoe zijn zulke stats nu mogelijk.
T57 heavy met 28k battles met een rating van 00 en een WZ120 met 25k battles en ook een rating van 0.
Waarschijnlijk ook die bug? En ik maar vragen hoe die aan zulke stats kon komen^^
[ Voor 29% gewijzigd door jantje 2 op 14-01-2014 11:49 ]
Hehe true, al schoot ik gisteren met mijn Löwe net tussen de gap tussen de turret en de hull door van de Lorryjantje 2 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:48:
Alsof het uitmaakt of je een lorr met AP, Prems of HE schiet. ze pennen allemaal toch ^^

En ja de Sturer Emil is verrassend bouncy/resistant soms (lees: soms), moet zeggen dat ik de grind naar de Borsig niet zo heel erg vond (maar wel blij dat hij af is!)
Bevalt de T20 trouwens? Ik twijfel nog of ik de E8 grind ga doen of niet
T20 is een super leuke medium
Verwijderd
Ik zou ook iedere YOLO/Y0L0 gast afknallen die er voorbij komt... Vind die tag zo onzinnigwontcachme schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:10:
[...]
Duidelijk JA. Hoevaak een complete flank wel niet compleet #Yolo gaat om mij/platoon genoten te killen![]()
. Dan zie je ze echt over een heuvel komen en op niks anders dan ons mikken. Zij krijgen flank schoten, worden in de kont geschoten en toch gewoon alleen maar naar ons schieten. Leukste is nog als je een plek weet te vinden waar zij je niet meer kunnen raken. Ze blijven gewoon wachten en doen niks tot jij misschien de hoek nog om komt.
Laatst een battle waar er 6 tier X tanks een heuvel af kwamen racen om ons te killen ondanks dat we een TD linie achter ons hadden. Dat was een bloedbad daar
Vindt de E2 beter . bounc nog redelijk wat shells . Zeker de eerste turret.atticus182 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:59:
[...]
Thanks voor je reply! Ga ik er zeker even naar kijken, en wanneer hij in mijn 'grind schema' past
E2 heb ik ook best van genoten (ik heb de weg naar de T32 via deze kant genomen), bounced idd redelijk wat, al vond ik de destijds nog medium VK3601H fijner spelen!turbster schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:45:
Vind de E2 beter . bounc nog redelijk wat shells . Zeker de eerste turret.
De Tiger 2 kwam eerst. Toen de Lorraine even later om de hoek kwam was het gold al geladen. Dan ga ik niet nog een keer terug naar AP om even later te kunnen schieten als die al zijn shells al mijn kant op heeft gestuurd. Die Tiger 2 heeft mij daarna wel afgeschoten. Maar een t9 voor een t7 vind ik geen slechte ruil.jantje 2 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:48:
Lol, Komarin. Jaren niet gespeeld, direct 5k dmg doen ^^
Victory!
Battle: Komarin 14-1-2014 12:39:51
Vehicle: M48A1 Patton
Experience received: 1.842 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 43.362
Is niet af te leiden van de beschrijving, maar heeft irc eens in ftr zijn blogs gestaan. Ik weet dat ik de skill pas heb gekozen nadat het werd bevestigd dat het werkt. Ik gokte er niet op.Vae Victus schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:55:
[...]
Heb hem juist laatst van mn T92 gehaald om dat ik na het lezen dacht dat het toch niet werkte.
Ongelofelijke schijtmap in randoms... Het aantal draws is gigantisch hard gestegen sinds die map weer opnieuw is ingevoerd.Appel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:56:
Lol, Komarin. Jaren niet gespeeld, direct 5k dmg doen ^^
[...]
Er zijn een aantal opties op deze map...
1) Je team gaat allemaal één kant op en wordt afgemaakt in de buurt van een bottleneck (de bruggen).
2) Je team gaat met 6-8 tanks naar het eilandje en wordt daar aan gort geschoten door campende TD's, arty en andere snipers, zonder zelf iets te kunnen doen.
3) Je team gaat niet naar het eiland en laat de vijand een aantal spotters in het midden plaatsen...
4) Beide teams campen hard in de bossen
Ben ik nog iets vergeten?
SRSLY??? You JELLY? Want FAME?Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:37:
[...]
Ik zou ook iedere YOLO/Y0L0 gast afknallen die er voorbij komt... Vind die tag zo onzinnig
Bij mij prikkelt enkel Yolo ook een extra agressiegen. Misschien heeft Bieber er wel iets mee te maken... De haat moet ergens van komen.
Dat was het altijd en zo zal het ook blijven. Doe mij maar lekker veel glooiende heuvels en zet permanent arty uit!wsLy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:10:
[...]
Ongelofelijke schijtmap in randoms... Het aantal draws is gigantisch hard gestegen sinds die map weer opnieuw is ingevoerd.
1) Je team gaat allemaal één kant op en wordt afgemaakt in de buurt van een bottleneck (de bruggen).
2) Je team gaat met 6-8 tanks naar het eilandje en wordt daar aan gort geschoten door campende TD's, arty en andere snipers, zonder zelf iets te kunnen doen.
3) Je team gaat niet naar het eiland en laat de vijand een aantal spotters in het midden plaatsen...
En dat is precies de achterliggende reden waarom ze die tag gekozen hebbenJoindry schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:23:
[...]
Bij mij prikkelt enkel Yolo ook een extra agressiegen. Misschien heeft Bieber er wel iets mee te maken... De haat moet ergens van komen.
Wanneer komt de zusterclan Kaap? SWAG mag natuurlijk niet ontbreken.
Kan het niet laten....

Overigens... wat een geweldige teams vandaag. Gisteren 18 uit 19 gewonnen, nadat ik sinds vrijdag niet had gespeeld, en vandaag gaat dat blijkbaar al gecompenseerd worden door de geweldige teams

Overigens... wat een geweldige teams vandaag. Gisteren 18 uit 19 gewonnen, nadat ik sinds vrijdag niet had gespeeld, en vandaag gaat dat blijkbaar al gecompenseerd worden door de geweldige teams
De E8 is een zeer goede medium, onwijs goede deppresion -12! goede firerate maar lacks wat pen.atticus182 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:59:
[...]
Daarnaast merkte ik dat ik vaak in T8 games kwam ( op het forum bleken meer mensen hier last van te hebben )
Maar ook in t8 met wat prem shells kan je uit de voeten. Nadeel is kleine caliber/damage waardoor tanks tracken wat lastig soms is.
De T20.... tjah wat zal ik zeggen het is minder dan ik had verwacht maar zeker niet slecht.
Speed is goed, hij voelt wel wat sluggish aan. Rondjes om tanks rijden zoals de e8 dat kon is niet voor de T20 besteed. Maar hij heeft wel een laag profile en soortgelijke camo en armor als de T21.
De gun is wat het voor mij wat frustrerend maakte. De stats op de gun zijn zeker voor een t7 med erg goed ( 160 pen 240 alpha ) maar ik had het gevoel dat de gun erg inaccurate was en de shells een soort van lopte (boogjes schiet ) Op de M6 speelde de gun iig 100x beter.
Hetzelfde probleem had ik ook op de pershing met die gun, heb nu net de topgun unlocked en die voelt als een verademing. Maar volgens mij ben ik de enige die de gun van de T20 "apart" vindt spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 14-01-2014 13:44 ]
Zijn ze even goed als -PTS-?Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:40:
[...]
SRSLY?
Wat een ekte troll clan is: EXNOW
Geen banden met exnom, maar wel zelfde clan pic
of _EFE_
-
[ Voor 100% gewijzigd door Razorbite op 14-01-2014 13:50 ]
Thanks voor de infojantje 2 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:43:
[...]
De E8 is een zeer goede medium, onwijs goede deppresion -12! goede firerate maar lacks wat pen.
Daarnaast merkte ik dat ik vaak in T8 games kwam ( op het forum bleken meer mensen hier last van te hebben )
Maar ook in t8 met wat prem shells kan je uit de voeten. Nadeel is kleine caliber/damage waardoor tanks tracken wat lastig soms is.
De T20.... tjah wat zal ik zeggen het is minder dan ik had verwacht maar zeker niet slecht.
Speed is goed, hij voelt wel wat sluggish aan. Rondjes om tanks rijden zoals de e8 dat kon is niet voor de T20 besteed. Maar hij heeft wel een laag profile en soortgelijke camo en armor als de T21.
De gun is wat het voor mij wat frustrerend maakte. De stats op de gun zijn zeker voor een t7 med erg goed ( 160 pen 240 alpha ) maar ik had het gevoel dat de gun erg inaccurate was en de shells een soort van lopte (boogjes schiet ) Op de M6 speelde de gun iig 100x beter.
Hetzelfde probleem had ik ook op de pershing met die gun, heb nu net de topgun unlocked en die voelt als een verademing. Maar volgens mij ben ik de enige die de gun van de T20 "apart" vindt spelen.
Wist niet dattie zoveel depression had! Ook de reden dat ik de Wolverine fijner vind spelen trouwens dan de T49, gun depression
T49 en Wolverine hebben dezelfde gun depression.... -10°atticus182 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:03:
[...]
Thanks voor de info![]()
Wist niet dattie zoveel depression had! Ook de reden dat ik de Wolverine fijner vind spelen trouwens dan de T49, gun depression
Zo, toch wel een vermelding waard vind ik: gisteren de Leopard 1 vrij gespeeld en kunnen kopen door m'n PTA te verkopen. Mijn eerste tier 10 tank. Eerste indruk is erg positief. Nog stukken mobieler dan de PTA (die ik al erg mobiel vond) en de betere gun-depression is een verademing t.o.v. die van de PTA. Dat was echt een drama. En de hogere RPM is heerlijk. Ik vermoed dat ik hier een hoop lol mee ga krijgen.
Ik merk dat ik alleen nog maar leopard-achtige tanks speel vanwege de mobiliteit, vooral met de Cromwell vermaak ik me ook erg goed. De potjes op tier 6 niveau gaan wat sneller, heeft z'n eigen dynamiek. Wat zijn de ervaringen met de Comet? Ik zat er aan te denken om deze lijn te vervolgen, tegelijk vrees ik dat het wel erg veel van hetzelfde gaat zijn in vergelijking met de leopard lijn.
Verder ben ik op zoek naar een goede moneymaker om de potjes met de leopard te bekostigen. Suggesties anyone?
Ik merk dat ik alleen nog maar leopard-achtige tanks speel vanwege de mobiliteit, vooral met de Cromwell vermaak ik me ook erg goed. De potjes op tier 6 niveau gaan wat sneller, heeft z'n eigen dynamiek. Wat zijn de ervaringen met de Comet? Ik zat er aan te denken om deze lijn te vervolgen, tegelijk vrees ik dat het wel erg veel van hetzelfde gaat zijn in vergelijking met de leopard lijn.
Verder ben ik op zoek naar een goede moneymaker om de potjes met de leopard te bekostigen. Suggesties anyone?
Moneymaker a la leopard is denk ik de hellcat je beste keuze. Minder mobiel, maar je moet het ook hebben van je camo en gundepression. Is tier 6 en verdient wel goed.Dorestad schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:38:
Zo, toch wel een vermelding waard vind ik: gisteren de Leopard 1 vrij gespeeld en kunnen kopen door m'n PTA te verkopen. Mijn eerste tier 10 tank. Eerste indruk is erg positief. Nog stukken mobieler dan de PTA (die ik al erg mobiel vond) en de betere gun-depression is een verademing t.o.v. die van de PTA. Dat was echt een drama. En de hogere RPM is heerlijk. Ik vermoed dat ik hier een hoop lol mee ga krijgen.
Die britse mediumlijn kenmerkt zich verder door sterkere turretarmor en high dpm, low alfa gun. Die zijn niet voor iedereen weggelegd, ze vereisen een heel andere speelstijl dan de leopard pta met zijn 12.5(?) seconden reload.
Verrek, je hebt gelijkwsLy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:37:
[...]
T49 en Wolverine hebben dezelfde gun depression.... -10°
Dank voor de suggestie. Ik moet zeggen dat ik de hellcats altijd lastige tanks vind om tegen te komen. En met de kenmerken die je noemt kon het nog wel eens leuk zijn om die lijn te spelen.Joindry schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:45:
[...]
Moneymaker a la leopard is denk ik de hellcat je beste keuze. Minder mobiel, maar je moet het ook hebben van je camo en gundepression. Is tier 6 en verdient wel goed.
Die britse mediumlijn kenmerkt zich verder door sterkere turretarmor en high dpm, low alfa gun. Die zijn niet voor iedereen weggelegd, ze vereisen een heel andere speelstijl dan de leopard pta met zijn 12.5(?) seconden reload.
Ik denk dat je met een medium best veel uit kan halen nog op die map. Er zijn wat mooie redelijk veilige routes die je kan gebruiken. Zal eens kijken of ik de kaart er bij kan pakken en ze in kan tekenen.wsLy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:10:
[...]
Ongelofelijke schijtmap in randoms... Het aantal draws is gigantisch hard gestegen sinds die map weer opnieuw is ingevoerd.
Edit:

Even snel getekend.
Rode basis, volg de lijn, ga door het water. Je kan daar redelijk artillery safe staan. Vaak meteen spotten wat er naar het eiland rijd. Na verloop van tijd kan je de lijn verder volgen. Als je de weg volgt rij je onder de soort clif door die daar is. Je spot vaak tanks in het bos bij de groene basis maar ze kunnen jou niet raken of ze moeten zich helemaal bloot geven.
Groene basis (iets mindere kant naar mijn idee).
Je kan de groene lijn rechtsaf volgen. Daar kom je alleen vaak TD's tegen die staan te campen en je bent redelijk in het open. Groene lijn linksaf volgen, als je meteen na de brug rechts aanhoud is er een kleine glooing waar je hulldown kan staan. Hier sta je redelijk veilig voor artillery. Sowieso voor TD's in de rode basis.
[ Voor 31% gewijzigd door Vae Victus op 14-01-2014 15:32 ]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Een site met wat elke tank oplevert of kost gemiddeld: http://www.vbaddict.net/statistics.php?fieldname=creditsn (indien je geen premium wilt, gewoon het filter aanpassen). Volgens deze stats is de Britse tier 6 arty de beste non-premium money maker. Heb hem zelf niet, maar wil hem wel, omdat deze arty volgens mij erg leuk is om te spelen (zijn er mensen met ervaring met de FV304?)Dorestad schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:38:
Ik vond de Comet niet echt een verbetering tov de Cromwell, hij is minder snel en wendbaar en de gun is maar heel weinig beter, maar wel een tier hoger.
Je hebt er niet veel aan als je team niet meewerkt... of als de vijand gigantisch hard aan het campen is...Vae Victus schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:16:
[...]
Ik denk dat je met een medium best veel uit kan halen nog op die map. Er zijn wat mooie redelijk veilige routes die je kan gebruiken. Zal eens kijken of ik de kaart er bij kan pakken en ze in kan tekenen.
Goed om te weten, dan gaan we niet door voor de Cromwell. Hellcat it is. Of/en misschien toch wat geld investeren voor de E25, daar ben ik ook wel gecharmeerd van.blonderulez schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:29:
[...]
Een site met wat elke tank oplevert of kost gemiddeld: http://www.vbaddict.net/statistics.php?fieldname=creditsn (indien je geen premium wilt, gewoon het filter aanpassen). Volgens deze stats is de Britse tier 6 arty de beste non-premium money maker. Heb hem zelf niet, maar wil hem wel, omdat deze arty volgens mij erg leuk is om te spelen (zijn er mensen met ervaring met de FV304?)
Ik vond de Comet niet echt een verbetering tov de Cromwell, hij is minder snel en wendbaar en de gun is maar heel weinig beter, maar wel een tier hoger.
Ik vond ze juist beide erg leuk. De comet iets meer dan de Cromwell. Maar dan speelde ik hem ook met 2 andere Comets in een platoon. Vooral leuk als er iets denkt te kunnen poken. Eerste 3 schoten detrack en daarna is het rapetime door de snelle reload.blonderulez schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:29:
[...]
Net even een heerlijke trollgame gehad.
Bij Himmelsdorf encounter probeer ik eigenlijk altijd de heuvel te vermijden. Alleen als ik top tier en een "echte" heavy (dus niet de Tiger ofzo) ben dan ga ik er wel op. Nu speelde er met mijn Lowe als top tier. Ik rij dus naar beneden en ga naar G7. Daar ging ik hull down in de hoek met zicht op de straat. De tegenstanders die kwamen waren een T32 en T34 die ook hull down gingen.
Hull down gevecht gewonnen door een belachelijke lading aan schoten in de cupola, steel wall en beide afgeschoten.
Bij Himmelsdorf encounter probeer ik eigenlijk altijd de heuvel te vermijden. Alleen als ik top tier en een "echte" heavy (dus niet de Tiger ofzo) ben dan ga ik er wel op. Nu speelde er met mijn Lowe als top tier. Ik rij dus naar beneden en ga naar G7. Daar ging ik hull down in de hoek met zicht op de straat. De tegenstanders die kwamen waren een T32 en T34 die ook hull down gingen.
Hull down gevecht gewonnen door een belachelijke lading aan schoten in de cupola, steel wall en beide afgeschoten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Was vroeger een @#$/^&* map, helaas hetzelfde gebleven.wsLy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:32:
[...]
Je hebt er niet veel aan als je team niet meewerkt... of als de vijand gigantisch hard aan het campen is...
Snap ook echt niet dat deze map weer in de map rotation zit.
Voor random battles heb ik nog nooit gehoord dat dit een leuke map is...
De fv304 is dikke fun!blonderulez schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:29:
[...]
Een site met wat elke tank oplevert of kost gemiddeld: http://www.vbaddict.net/statistics.php?fieldname=creditsn (indien je geen premium wilt, gewoon het filter aanpassen). Volgens deze stats is de Britse tier 6 arty de beste non-premium money maker. Heb hem zelf niet, maar wil hem wel, omdat deze arty volgens mij erg leuk is om te spelen (zijn er mensen met ervaring met de FV304?)
De Comet vind ik ook minder dan de Cromwell. Je levert in op het sterke punt van de Cromwell, snelheid en mobiliteit en je krijgt er te weinig voor terug. Hij is niet slecht, maar het is (in tegenstelling tot de Cromwell) geen blijvertje.
Ja, van de wiki:
En ook handig als ie straks 1 van de WT tankdestroyers heeft...the Snap Shot Skill does apply to gun traverse movement on turret-less vehicles too. ..
Het is echt BS steel wall dag. Net een met mijn Panther II in een T9 game.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De Comet, 61%+ winrate na 500 battles.. Dat ding is zo OP als je hem goed gebruikt
Hi, speel al tijdje WoT. Tijd om iets meer te weten. Las dat er een mod is: XVM Dus naar de officiele site modxvm.com om die file te downloaden. Daar vind ik in de rechter kolom een l
ijst met files een file xvm-5.0.2-test2.zip. File gedownload, in de WoT map gezet en ge-unzipped met de W7 unzip functie via Rechtermuisknop. Er komt een nieuwe map met niet gecompreste files in de WoT map. Daarmee zou XVM moeten werken begrijp ik. Nu ingelogd op WoT en kom in de garage.
Hoe nu verder?
Hoe weet ik dat die mod werkt dan wel hoe kom ik bij die leuke gegevens? In welk scherm moet ik op welke knop drukken om dat XVM te activeren? Of is er een link die het gebruik van de mod dat beschrijft?
Wie wil mij advies geven?
Alvast bedankt,
Bouw

Hoe nu verder?
Hoe weet ik dat die mod werkt dan wel hoe kom ik bij die leuke gegevens? In welk scherm moet ik op welke knop drukken om dat XVM te activeren? Of is er een link die het gebruik van de mod dat beschrijft?
Alvast bedankt,
Bouw

Ik vind het leuk om een arty te hebben met een hoge RoF. Ik heb zelf de Franse tier 5 premium, en die is ook heel leuk, alleen is die niet erg mobiel. Momenteel op tier 3 met de britse arty, maar de lage tiers gaan gelukkig snel. Hoe is de aim-time, is die ook goed?Ilikebananas schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:55:
[...]
De fv304 is dikke fun!Je hebt een kleine range, maar een hoge arc waardoor je veel tanks kunt raken die denken arty safe te staan
. Meestal doe je trouwens maar weinig damage, maar hij is accuraat en door je rof kun je vaak schieten. En als je pent (of tegen open top tanks) is het helemaal leuk! Door je kleine range moet je veel relocaten, maar dat maakt het in mijn ogen alleen maar leuker. Je bent trouwens sneller dan een hellcat
Als je de file op de goede plek hebt uitgepakt zou alles moeten werken en hoef je verder niks te activeren. Je kan wel andere configuratie uit proberen (te vinden in c:\wot\res_mods\xvm\configs).b.krijger schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:33:
Mod werkt voornamelijk ingame maar in de garage zou je nu als het goed is je Mastery badge icoontjes bij iedere tank moeten zien en in het service record heeft b.v. je tank winrate een kleurtje gehad.
[ Voor 55% gewijzigd door Frentik op 14-01-2014 16:40 ]
Nog makkelijker is om 1 van de modpacks te gebruiken. bijv OMC of Promod. Hier moet je maar even op googlen. Zit op het werk dus kan het niet opzoeken.
Deze installeren gelijk alles+configs. Ook staan hier extra mods in die je zouden kunnen helpen.
Deze installeren gelijk alles+configs. Ook staan hier extra mods in die je zouden kunnen helpen.
Bedankt voor je reactie. Mijn probleem is dat ik niet weet wat er dan moet gaan weken. Hoe zie ik dat en waar. Hoe doe jij dat? Hoe kom jij bij die gegevens in de game bv. Bouw

World of tanks herinstalleren (clean install) en dan een modpack er over heen met een installer. Ik gebruik promod (daar zit een installer bij). veel simpeler dan dat wordt het niet.
Je ziet XVM alleen ingame, niet in de hanger. Daar heb je weer andere mode voor...
Je ziet XVM alleen ingame, niet in de hanger. Daar heb je weer andere mode voor...
Aimtime is natuurlijk altijd te lang, maar ik vind hem te doen. Daarbij is hij redelijk accuraat waardoor ik niet altijd wacht tot hij is ingezoomd.blonderulez schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:34:
[...]
Ik vind het leuk om een arty te hebben met een hoge RoF. Ik heb zelf de Franse tier 5 premium, en die is ook heel leuk, alleen is die niet erg mobiel. Momenteel op tier 3 met de britse arty, maar de lage tiers gaan gelukkig snel. Hoe is de aim-time, is die ook goed?
Jawel, XVM zit in je hangar verweven. Zo zie je bij Statistics ook je XVM stats van je tanks, en heb je een aantal extra opties/handigheidjes (zoals dismiss entire crew, stats in after battle reports).BTU_Natas schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:43:
Je ziet XVM alleen ingame, niet in de hanger. Daar heb je weer andere mods voor...
Je kunt ook mijn modpack proberen (of die van Oizo), gewoon uitpakken in de res_mods map en dan zie je vanzelf wat er verandert
[ Voor 23% gewijzigd door p0st op 14-01-2014 16:47 ]
In de garage doet het ook wat (server ping, mastery icoontjes).BTU_Natas schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:43:
World of tanks herinstalleren (clean install) en dan een modpack er over heen met een installer. Ik gebruik promod (daar zit een installer bij). veel simpeler dan dat wordt het niet.
Maar WoT herinstaleren is onnodig, als je een clean install wil gewoon de folder res_mods weggooien (of renamen) en daarna een lege res_mods met subfolder 0.8.10 terugzetten en je hebt je vanilla WoT terug.
Oh en b.krijger: Als je xvm geinstalleerd hebt terwijl je WoT open had met je wel eerst restarten.
Oh en weer wat map info: http://ftr.wot-news.com/2...utta-supertest-map-leaks/
Update van prohorovka ziet er mooi uit, de heuvels op Erlenberg en Redshire worden aangepast, een winterversie van Himmelsdorf en een nieuwe map.
[ Voor 23% gewijzigd door Frentik op 14-01-2014 16:55 ]
Mijn probleem is niet zozeer of de XVM mod goed is geinstalleerd. Heb alles gedaan volgens de instructies en de nieuwe map ziet er goed uit met oa. de subfolder 0.8.10 en trits txt files.
Mijn vraag is hoe controleer ik of het werkt. Te zien in de garage in statistieken? Ik heb daar eigenlijk nog nooit in gekeken dus kan het verschil niet zien. Geen extra icoontjes, geen xvm meldingen.
In game moet je toch er ergens op gaan staan met je muis en dan ergen op klikken of en toets indrukken om die stats te zien van de bv tegenstander? Bouw
Mijn vraag is hoe controleer ik of het werkt. Te zien in de garage in statistieken? Ik heb daar eigenlijk nog nooit in gekeken dus kan het verschil niet zien. Geen extra icoontjes, geen xvm meldingen.
In game moet je toch er ergens op gaan staan met je muis en dan ergen op klikken of en toets indrukken om die stats te zien van de bv tegenstander? Bouw
Frentic, ik snap dat het zo ook kan. Maar kijk en lees eens door de regels heen bij b.krijger.
Hij zal meer succes hebben met een verse install en een modpack
Winrates van tanks zijn gekleurd.b.krijger schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:01:
Mijn probleem is niet zozeer of de XVM mod goed is geinstalleerd. Heb alles gedaan volgens de instructies en de nieuwe map ziet er goed uit met oa. de subfolder 0.8.10 en trits txt files.
Mijn vraag is hoe controleer ik of het werkt. Te zien in de garage in statistieken? Ik heb daar eigenlijk nog nooit in gekeken dus kan het verschil niet zien
Zowel in de garage als in tech tree staat nu welke Mastery badge je gehaald hebt voor de betreffende tank.. Geen extra icoontjes
klopt, geen xvm meldingen.
Nee, tijdens het laden van de battle moet je die al zien, bij de default config moet je nu ook een circle en een vierkant op je minimap zien.In game moet je toch er ergens op gaan staan met je muis en dan ergen op klikken of en toets indrukken om die stats te zien van de bv tegenstander? Bouw
Ik denk zelfs dat dat al een stap te ver is, gewoon default blijven spelen lijkt met het besteBTU_Natas schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:04:
Frentic, ik snap dat het zo ook kan. Maar kijk en lees eens door de regels heen bij b.krijger.
Kijk eens naar de modpack van Atticus die gebruik ik zelf ook.b.krijger schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:01:
--> http://antn.nl/wot/
Op de screenshots op die site zie je wat er anders is. XVM ingame geeft vooral de gekleurde namen van je team en tegenstanders met hun winrate, efficiency, aantal battles, ...
Bedankt allemaal voor jullie feedback. Ik begrijp daaruit dat de mod niet werkt. Want ik zie al die dingen die jullie noemen niet. Ga me eerst even verdiepen in de kretologie als "mastery badge" en "winrate' Ga opnieuw de game installeren en daarna de XVM mod. Kijken of ik meer sukses heb.
Kijk eens wie wij daarstraks weer eens tegenkwamen in ons team.

Wat er gebeurde was het volgende. Ik stond boven met nog twee tanks tegen een hele lading aan T10's en T9 tanks. Ik kon niet schieten omdat a) mijn schotveld steeds werd geblokkeerd en b) het toch geen zin had omdat ik er toch nooit doorheen kwam. Toen waren mijn "maatjes" dood. Ik dacht f*ck het en reed de cliff af om zo nog wat schoten in de buuk te krijgen. Eerst kwam de 121. Meteen een schot in de buik. Hij wou mijn circlen, kwam vast te zitten en verdronk zonder dat hij mij nog kon raken.

Toen kwam de Jagdpanzer E100, weer een schot in de buik. Toen dacht ik dat ik er wel geweest was. Hij bounced van mijn mantled. Toen probeerde hij mij te verdrinken. De timer begon net en toen werd hij genuked door arty.
Wow op zoveel potjes zoveel verloren en extreem lage rating???wsLy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:27:
[afbeelding]
Ik zou dan geen plezier meer in een game hebben, al na 20k potjes niet meer....of je moet die niet bedoelen
Wat is die Grim_1870 voor een gedrocht johwsLy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:27:
[afbeelding]

Haha nice! Een beetje geluk zo nu en dan kan geen kwaadDanielWW2 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:46:
[lang verhaal]
[ Voor 25% gewijzigd door p0st op 14-01-2014 19:14 ]
friggin hilarious
echt voor ik klikte dacht ik echt, gewoon niet mogelijk. En dan ist echt
ok hij heeft maar 8 games gespeeld dus tis een dubbelaccount, maar dan nog
made my day.
En o ja, vandaag tier VII japanner gekocht, verschrikkelijk ding stock, hopelijk is die autoloader iets.
ShockWave schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:11:
[...]
Wow op zoveel potjes zoveel verloren en extreem lage rating???
Ik zou dan geen plezier meer in een game hebben, al na 20k potjes niet meer....of je moet die niet bedoelen
Het gaat hier inderdaad om grim_1870. Zelfs voor een bot, althans ik hoop dat het een bot is, is dit een prestatie om zo een slechte score te behalen... Zijn WN8 is overigens nog lager, iets van 180-190 ofzo...atticus182 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:12:
[...]
Wat is die Grim_1870 voor een gedrocht joh
er zijn in de vernieuwde map wat huisjes toegevoegd. die geven wat meer (schijn)veiligheid, waardoor een aanval/verdediging wordt uitgelokt. ik vind het geen geweldige verbetering en het blijft een campmap.wsLy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:32:
[...]
Je hebt er niet veel aan als je team niet meewerkt... of als de vijand gigantisch hard aan het campen is...
Wait, 51k games en nog steeds totaal bagger?wsLy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:27:
[afbeelding]
Waarom probeer ik de game nog te spelen? Net 3 potjes gedaan:
1. Cliff - 2.5k dmg - FV4202 - Loss
2. Asia - 4k dmg - IS7 - Winn
3. Highway - 6k dmg - FV4202 - Loss
Elke potje had minimaal 6x Tier X TD aan de andere kant die natuurlijk ook nog eens platooned waren met andere TD's. Alleen maar 268/155/WTFE100's die rondrijden. Daar valt geen zak tegen te doen als tegenstander. Nog even en ik ga serieus overwegen mijn account te verkopen. Op deze manier is er geen ene fluit meer aan de game.
En natuurlijk weer alle potjes verloren in de FV4202. Na 10 potjes heb ik 3 wins die ik allemaal de eerste dag heb behaald. Sindsdien alleen maar losses (nu een winrate van 30%) terwijl ik toch een zeer nette 2600dmg doe ondanks alle losses....
Een week geleden zat ik bijna op 63.5% winrate op mijn account, nu al weer gedaald naar 63.44%.
Denk dat ik de komende tijd erg veel BF3 zal blijven spelen en wacht tot de TD's een keer generfed worden. Als dat niet snel gebeurt is het toch echt
WoT
Elke potje had minimaal 6x Tier X TD aan de andere kant die natuurlijk ook nog eens platooned waren met andere TD's. Alleen maar 268/155/WTFE100's die rondrijden. Daar valt geen zak tegen te doen als tegenstander. Nog even en ik ga serieus overwegen mijn account te verkopen. Op deze manier is er geen ene fluit meer aan de game.
En natuurlijk weer alle potjes verloren in de FV4202. Na 10 potjes heb ik 3 wins die ik allemaal de eerste dag heb behaald. Sindsdien alleen maar losses (nu een winrate van 30%) terwijl ik toch een zeer nette 2600dmg doe ondanks alle losses....
Een week geleden zat ik bijna op 63.5% winrate op mijn account, nu al weer gedaald naar 63.44%.
Denk dat ik de komende tijd erg veel BF3 zal blijven spelen en wacht tot de TD's een keer generfed worden. Als dat niet snel gebeurt is het toch echt

[ Voor 22% gewijzigd door wontcachme op 14-01-2014 20:02 ]
BF4, daar zeg je watwontcachme schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:57:
Denk dat ik de komende tijd erg veel BF3 zal blijven spelen en wacht tot de TD's een keer generfed worden. Als dat niet snel gebeurt is het toch echt![]()
WoT
Nee, ik verbied het.atticus182 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:52:
BF4, daar zeg je watdie heb ik ook nog natuurlijk!
Kut EA en DICE.

Victory!
Battle: Prokhorovka 14-1-2014 20:49:03
Vehicle: Type 59
Experience received: 2.242
Credits received: 143.317
Battle achievements: Confederate, Patrol Duty
4.6k spotting damage met 419m view range en een vijandelijk team dat op de 1-2 lijn aan het campen is tussen de bosjes... Tevens 8 tanks gespot, net 1 te weinig voor Scout.
Battle: Prokhorovka 14-1-2014 20:49:03
Vehicle: Type 59
Experience received: 2.242
Credits received: 143.317
Battle achievements: Confederate, Patrol Duty
4.6k spotting damage met 419m view range en een vijandelijk team dat op de 1-2 lijn aan het campen is tussen de bosjes... Tevens 8 tanks gespot, net 1 te weinig voor Scout.
[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 14-01-2014 21:03 ]
Join the club...wontcachme schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:57:
Denk dat ik de komende tijd erg veel BF3 zal blijven spelen en wacht tot de TD's een keer generfed worden. Als dat niet snel gebeurt is het toch echt![]()
WoT
Na afgelopen weekend ben ik er even klaar mee. Momenteel zoekende naar een spel waar ik minder afhankelijk van mijn team ben en sowieso de hoeveelheid scrubs minder is. Voorlopig eerst even vermaken met Rome 2.
Freecell en solitaire voldoen geheel aan je wensenKaap schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:31:
[...]
Join the club...
Na afgelopen weekend ben ik er even klaar mee. Momenteel zoekende naar een spel waar ik minder afhankelijk van mijn team ben en sowieso de hoeveelheid scrubs minder is.
Tetris wordt nogal aanbevolen...MRammeloo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:41:
[...]
Freecell en solitaire voldoen geheel aan je wensen
Ik raad mijnenveger af.. de RNG is onverbiddelijk..
XBL: Sgt Rik NL
+1Rik027 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:49:
Ik raad mijnenveger af.. de RNG is onverbiddelijk..

Wat een verschrikkelijke kut dag in WoT. Met veel leed en moeite de winrate naar 47% kunnen trekken, maar man man man wat een kut teams. Het lijkt met de week erger te worden...
Het ging met de kerstmis special veel beter, toen stak ik misschien boven een groter deel van de spelers uit waardoor het beter ging. Nu dat achter de rug is gaat het zoals anderen ook merken wat stroever.
Ik heb nog niet naar de aantallen gekeken, zomaar een hypothese. De extremen lagen ook wat verder uit elkaar. Ook het idee dat ik minder top-tier potten heb, waar ik beter uit de voeten kan.
Ik ben maar een middelmatige speler wat dat aan gaat.
Ik heb nog niet naar de aantallen gekeken, zomaar een hypothese. De extremen lagen ook wat verder uit elkaar. Ook het idee dat ik minder top-tier potten heb, waar ik beter uit de voeten kan.
Ik ben maar een middelmatige speler wat dat aan gaat.
Dit, de hele avond al, en gisteren (tanknaam = WN6)

[ Voor 7% gewijzigd door p0st op 14-01-2014 22:05 ]
Bij mij ging het wel redelijk.
Meteen even flink ingeslagen qua consumables omdat de korting bijna voorbij is. Ik denk dat 100x repairkits en 100x health wel voldoende is voorlopig. Morgen dan nog een lading aan auto fireextinguishers en nog meer repairkits. Je kan niet genoeg repairkits hebben.

Meteen even flink ingeslagen qua consumables omdat de korting bijna voorbij is. Ik denk dat 100x repairkits en 100x health wel voldoende is voorlopig. Morgen dan nog een lading aan auto fireextinguishers en nog meer repairkits. Je kan niet genoeg repairkits hebben.
Vandaag nog even de vk4502p ausf b gekocht en mijn type 59 crew even retrained voor de t-34-1. Dus dat wordt een tier 7 spelen met een crew die aan de 5e skill bezig is hehe
Thanks, je hebt me hiermee op een idee gebracht waardoor ik mijn dilemma opgelost heb! Ik heb al lang een dedicated crew in mijn SU-122-44 zitten omdat ik destijds nog niet wist dat je er elke TD crew in kon trainen. Die zitten inmiddels op 80pct van de 3e skill. Ik heb besloten om die te retrainen naar de T-43. De crew van de T-43 (96pct 1e skill) heb ik geretrained naar de KV-1S omdat ik die al een poosje terug wilde, en voor de SU-122-44 en 100Y gebruik ik nu mijn Obj704 crew (90pct 2e skill)!wsLy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:15:
Vandaag nog even de vk4502p ausf b gekocht en mijn type 59 crew even retrained voor de t-34-1. Dus dat wordt een tier 7 spelen met een crew die aan de 5e skill bezig is hehe
Op die manier heb ik nog steeds een prima TD crew, kan ik met een goede crew de grind naar de T-54 afmaken (met straks nog de premium T-44-85 als crew trainer) en kan ik ook weer met een redelijke crew aan de KV-1S verder!
Klinkt als een goede zet, atticus:)
Zelf gisteren weer kunnen spelen (en vanavond ook al denk ik niet dat het me lukt de 113 te halen...) en dat ging een stuk beter ten opzichte van Maandag. Wel (bijna) evenveel gewonnen maar ik had betere potjes in veel gevallen. Al zat ik me soms wel weer te frustreren dat een verlies potje wel goed ging maar een victory waarin ik net zo goed aimde/mijn best deed kon er nauwelijks een goed schot aan af -.-
Vanavond nog 2 potjes op de Sturer Emil doen en de Borsig in de garage zetten en gelijk verder met de 113 waarvoor ik nog zo'n 30k nodig heb! Zou wel graag die 15% discount op de tier X mee willen pikken want dan heeft het mij alles deze week zo'n 2 miljoen bespaard
Zelf gisteren weer kunnen spelen (en vanavond ook al denk ik niet dat het me lukt de 113 te halen...) en dat ging een stuk beter ten opzichte van Maandag. Wel (bijna) evenveel gewonnen maar ik had betere potjes in veel gevallen. Al zat ik me soms wel weer te frustreren dat een verlies potje wel goed ging maar een victory waarin ik net zo goed aimde/mijn best deed kon er nauwelijks een goed schot aan af -.-
Vanavond nog 2 potjes op de Sturer Emil doen en de Borsig in de garage zetten en gelijk verder met de 113 waarvoor ik nog zo'n 30k nodig heb! Zou wel graag die 15% discount op de tier X mee willen pikken want dan heeft het mij alles deze week zo'n 2 miljoen bespaard
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)