[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 31 Laatste
Acties:
  • 66.901 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
De Arl 44 is een een beest.

Ik denk dat het wel één van ondergewardeerde tanks in WoT is. Hij heeft een zeer goede gun ( lees : 105mm ) die met premium shells nog beter wordt ( lees : meer pen + damage ) en daarnaast een ufp die door gelijke tiers haast niet te raken is en als je hem heel erg angled bounced dat ding 225m+ ( lees : IS3 shots )

Zijn mobility is zeer netjes voor een heavy tank en door zn grote tracks is sidescraping mogelijk, enige nadeel is dat ze door je tracks heen kunnen pennen wegens geen armor onder de tracks.

Ik heb dan ook echt heel veel plezier beleefd aan de ARL enige nadeel is inderdaad de slechte turret. In principe kan een tier 4 daar al doorheen schieten.

de AMX M4 45 vond ik wel een draak van een apparaat. Erg traag en sluggish met draaien, slechte speed en acceleratie, een gun die below par andere T7 is en 0 gun depression als je je turret draait. Hij heeft alleen -10 frontal. Al vaak gehad dat ik iets naast me of achter me niet daardoor kon raken. Was dan ook blij dat ik die tank gehad had. Kan eigenlijk geen enkel goed punt hierover vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mickroz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:45:
arggh, ik krijg echt met geen mogelijkheid de xvm stats aan bij een clanmaat, heb echt al vanalles geprobeerd, hij vertikt het gewoon om ze te laten zien.
enige mod die hij heeft is xvm, en met de default config, dus xvm.xc.sample hernoemen en stats aanzetten in ratings.xc.
Pak dan gewoon het OMC modpack. Met die installer lukt het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:02:
[...]

Onzin. Ik heb nu zo'n 13 miljoen credits en weet totaal niet wat ik daar mee aan moet. Behalve dan Gold ammo kopen om te spammen.
Moet ik het dan maar sparen omdat gold ammo spammen noob is? Dacht het niet....
De credits moeten toch uitgegeven worden. Dan maar aan ammo en consumables...
Dan zal ik je een noob vinden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
patrickos85 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:37:
Gisteren kwam ik in aparte battles members van YOLO tegen. Geen idee of het een goeie guild is oid, maar wel aardig. een was verbaasd dat iemand met blauw (ik) in GoT zat.
Y0l0 is een clan welke bestaat uit ex members van efe, exnom, etc welke weer eens wat anders willen...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
MRammeloo schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:27:
[...]

Ik speel een niet-premium tank (stug, tier V), met premium account. Dat account is vooral bedoeld om meer xp per potje te krijgen, die ik volledig besteed aan crew-training. Daarnaast heb ik het bijgeloof dat WG mij een beetje matst met de MM en RNG omdat ik toch af en toe een kleine donatie moet doen :)

Ik schiet overigens niet alleen prammo, alleen tegen 'higher tier heavies' e.d. Al met al een credit-machine. Nogmaals de kanttekening: dit werkt (denk ik) alleen als je geen andere tanks wilt grinden én je de nodige credits per potje verdient. Kortom: damage doen, kills maken etc.
Je hebt gelijk met dat laatste. Hogere tiers zijn sowieso duurder om te draaien. En bij sommige tanks zijn premium shells extreem duur. Als ik bijvoorbeeld op mijn T14 full premium zou schieten dan ga ik daar verlies op draaien, terwijl ik het op die tank toch echt goed doe (boven "server max"). En volgens mij zijn er extremere voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

Ik ben blij dat jullie de ARL&M4 ervaringen delen :) De ARL moet je idd meer als een medium zien, en de belachelijk grote tracks op een of andere manier verbergen. De M4 kon ik écht niets mee (en ik ben fan van de Tiger)

Overigens is ook de 50 100 een arty magneet (net zoals de ARL en de M4-45), gisteren nog een ge-oneshot zien worden door een SU-14-2. gelukkig zelf nog niet meegemaakt, ik heb er nu een paar potjes in gespeeld en zelfs nog zonder top gun vind ik het al een verademing :) die (hopelijk) alleen nog maar beter wordt met de 50 120 en de 50b!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:04:
[...]

Dan zal ik je een noob vinden xD
Ow, dan ben ik toch een noob?! Het boeit mij echt niet wat een ander van mij vind. :)

Maar blijkbaar weet jij waar je over praat en heb je al heel veel ervaring met WOT. Dus vertel, wat moet ik als noob doen met mijn credits?
atticus182 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:38:
[...]

Aha vandaar :).. Tsja je hebt wel een punt, ik heb niet voor niets de meeste potjes in de SU-122-44 gespeeld, da's gewoon omdat ik het een fijne tank vind. De niet-leuke tanks probeer ik zoveel mogelijk te free-xp'en, maar ook dat is niet ideaal als je 3 niet-leuke tanks achter elkaar hebt (lees bijvoorbeeld: BDR, ARL, M4-45).
Pcies. Die BRD, ARL lijn heb ik ook gedaan maar ik ben halverwege gestopt. Ik trok het grinden niet meer. Vroegah gebruikte ik gewoon XP wat ik omzette naar free XP en speelde ik zo de lijn vrij. Maar dat is best wel een duur grapje. Doen we dus niet meer.

[ Voor 47% gewijzigd door ChojinZ op 13-01-2014 14:11 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:28

HaterFrame

Well... Poo came out!

:+ Aan mij geven :+
Grapje, maar t mag altijd! :D

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
MetaFrame schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:26:
:+ Aan mij geven :+
Grapje, maar t mag altijd! :D
lol nr 3... Hij is ze kwijt voor hij t weet!

Kun je ze eigenlijk wel weggeven?

[ Voor 7% gewijzigd door Razorbite op 13-01-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
ChojinZ schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:08:
[...]

Ow, dan ben ik toch een noob?! Het boeit mij echt niet wat een ander van mij vind. :)

Maar blijkbaar weet jij waar je over praat en heb je al heel veel ervaring met WOT. Dus vertel, wat moet ik als noob doen met mijn credits?
Het staat hier toch al 10 keer? Credits sparen op lagere tiers omdat je die nodig hebt om T9 & T10 tanks te unlocken. Een potje verliezen vanaf T8 waarbij je ook enkele premium rounds hebt geschoten levert meestal credit verlies op. (zeker zonder premium account) Als je CW speelt en daarbij enkel premium schiet + automatic FE + ... dan weet je ook dat credits snel de andere richting uit kunnen gaan.

Ook als je een tank verzamelaar bent en je wil overal goede equipment & crew retraining dan kan je de credits goed gebruiken.

Als je op tier 5 enkel premium schiet dan is er toch niks aan het spel, je kan bijna zonder moeite spelen dan... Leuk voor je stats maar als je er op die manier aan moet komen, wat is de waarde er dan van?

Ik schiet zelf ook dikwijls premium maar ik maak bijna per target de afweging om premium te schieten of niet. Ik vind het een leuk extra onderdeel van het spel. Meestal is het als het een echt belangrijk shot is of als ik op die manier een tank kan raken die een sleutelrol in de game kan spelen. Ook met de stockguns schiet ik in verhouding meer premium, om toch maar wat damage te kunnen doen. Als ik bijvoorbeeld de T71 speel dan leg ik er mij bij neer dat ik niet iedereen kan pennen en ga ik NOOIT premium schieten (autoloaders zijn zowieso duur met premium). Dan ga ik liever wat scouten, iets proberen tracken of een makkelijker target zoeken.

Ik zit met enkele T9's en hoop (voor CW's) zo snel mogelijk enkele T10s te unlocken dus ik ben spaarzaam met de premium rounds want mijn 13mln credits zullen binnenkort goed van pas komen.

Dus tips voor jou:
- Tier 9-10 unlocken
- Clan joinen om CW te spelen en zo een extra onderdeel van het spel te leren kennen...
- Verder doen met T5 spelen met 100% premium en niet verbaasd opkijken als iemand je dan een noob noemt... let op er is een verschil tussen de mensen die "GOLDNOOOOOOB" beginnen roepen iedere keer ze een goldhit krijgen en iemand noob noemen omdat die zelf al aangeeft 100% gold te schieten 'omdat het kan'...

[ Voor 16% gewijzigd door Inrage op 13-01-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

Bedankt voor alle bemoedigende reacties over de grind van de ARL lijn. :| Ik ben net afgelopen week begonnen met de BDR en ben dat ding gelukkig nu voorbij. Alle modules researchen op de ARL gaat zo te zien wel even duren. Wat een enorme lading XP kost het om dat ding op z'n best te krijgen. Hopelijk is de grind vol te houden.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickos85 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:37:
Gisteren kwam ik in aparte battles members van YOLO tegen. Geen idee of het een goeie guild is oid, maar wel aardig. een was verbaasd dat iemand met blauw (ik) in GoT zat.
Troll mode...

Goede NL spelers zitten toch ook nooit in een NL clan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:50
Inrage schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:29:
- Verder doen met T5 spelen met 100% premium en niet verbaasd opkijken als iemand je dan een noob noemt... let op er is een verschil tussen de mensen die "GOLDNOOOOOOB" beginnen roepen iedere keer ze een goldhit krijgen en iemand noob noemen omdat die zelf al aangeeft 100% gold te schieten 'omdat het kan'...
Ach, het mooie van WoT blijft toch wel dat wat je ook doet er altijd wel iemand is die je een noob vind. Gebruik je geen premium ammo ben je een noob, gebruik je het af en toe ben je een noob en gebruik je het altijd ben je ook een noob. Gewoon lekker doen wat je zelf leuk vind dus :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:33

databeestje

Von PrutsHausen

redwing schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:38:
[...]

Ach, het mooie van WoT blijft toch wel dat wat je ook doet er altijd wel iemand is die je een noob vind. Gebruik je geen premium ammo ben je een noob, gebruik je het af en toe ben je een noob en gebruik je het altijd ben je ook een noob. Gewoon lekker doen wat je zelf leuk vind dus :)
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 19:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

redwing schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:38:
[...]

Yop, je bent altijd een noob. Wat je ook doet of welk kleurtje je ook hebt. Yolo mode on en trollen maar.

Xvm heeft trouwens zijn cijfers nog een geupdate bij mij. Dat was ook weer een tijdje geleden zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:38:
[...]
Troll mode...

Goede NL spelers zitten toch ook nooit in een NL clan??
Ik zie niet wat daar troll aan is >:)

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-01-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:08:
[...]

[...]
Geen idee wat je WoT nickname is, dus echt oordelen of je een noob bent of niet kan ik daarover niet.
Maar mocht ik je als goldspammer tegen komen zal ik je wss een noob noemen :P
(Is wel nieuwsgierig naar stats van goldspammer)

Ik kom altijd credits te kort... Grinden gaat te hard tegenover wat er binnenkomt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:46:
[...]

Geen idee wat je WoT nickname is, dus echt oordelen of je een noob bent of niet kan ik daarover niet.
Maar mocht ik je als goldspammer tegen komen zal ik je wss een noob noemen :P
(Is wel nieuwsgierig naar stats van goldspammer)

Ik kom altijd credits te kort... Grinden gaat te hard tegenover wat er binnenkomt. 8)7
Ik beschouw mezelf niet als spammer, maar bekijk gerust mijn stats: mpr71 op de EU server.

Als iemand mij voor goldnoob uitscheldt vind ik dat vooral reuze lollig als ik hem een paar seconden daarvoor met gold heb gekilled zonder dat hij mij ooit heeft gezien... Heavies zonder tracks kunnen zo aandoenlijk hulpeloos zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

MRammeloo schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:55:
[...]Heavies zonder tracks kunnen zo aandoenlijk hulpeloos zijn :-)
Daarom heb ik ALTIJD een repair kit bij me (op elke tank trouwens), en heeft mijn E-75(/Löwe) crew 100% repair op elk crewlid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
atticus182 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:01:
[...]

Daarom heb ik ALTIJD een repair kit bij me (op elke tank trouwens), en heeft mijn E-75(/Löwe) crew 100% repair op elk crewlid :+
En dan detrack ik je nog een keer, en nog een keer... De reload-time and accuracy van de stug zijn 'vrij aardig', en de meeste tanks zijn zo vriendelijk even stil te gaan staan als ze zelf gaan schieten :) Uiteraard verdienen spelers zonder repair-kit e.d. niet anders dan een snelle, eenzame dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
atticus182 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:01:
[...]

Onmisbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Zijn er dan nog mensen die zonder repairkit rondrijden? Is een getrackte tank niet altijd kwetsbaar? Hevay of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
Joindry schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:08:
Zijn er dan nog mensen die zonder repairkit rondrijden? Is een getrackte tank niet altijd kwetsbaar? Hevay of niet.
Tuurlijk zijn alle tanks kwetsbaar, maar heavies zijn vaak wel mijn belangrijkste doel, ze vormen in principe de grootste bedreiging voor mijn team en mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:32

TTLCrazy

Listen to Frankie

De top gun van de ISU 152 grinden is niet zo leuk. ben al bezig om free xp te krijgen met oa de hellcat en dat scheelt wel, maar ik wil die top gun nog sneller.. Heb ik eindelijk dat ding gekocht moet ik wel een beetje kunnen trollen natuurlijk. Het voelt zo lullig met die 135/700 gun. Je doet zoms wel leuke damage (900+) maar dat is meer omdat de tegenstander zo weinig armor heeft. Als ik een object 704 zie spelen wordt ik wel jaloers, lage, redelijk snelle tank met een goede gun. Vind het wel een van de beste tank destroeyers die er zijn persoonlijk.

Verder bezig met de t28 proto, leuke tank, maar die snelheid is verschrikkelijk. Wel leuk dat hij redelijke armour hgeeft waardoor er best wel wat afstuitert, maar helpt niet als je bij de gevechten aankomt als ze praktisch over zijn. De opvolger T30 lijkt me een stuk leuker om te spelen.

En ik kom nog steeds niet door de ARL V39 heen. Ik probeer hem iedere dag te spelen, maar wordt weer depressief als ik zie hoe snel dat ding stuk is als je ook maar 1 keer gespot wordt. En dan speel ik hem al heel voorzichtig.

Arty gaat nog steeds leuk, is stiekum ook wel mijn leukste ding om te doen in WoT. Ben nu op 75% xp van de opvolger van de SU-14-2 wat mijn eerste T9 wordt. Jammer dat de gun hetzelfde is, maar de hogere RoF maakt wel wat goed. Ook de franse arty is leuk, zal binnenkort aan T8 toekomen, kan niet wachten tot ik daar de T10 van heb. Heb deze vaak op de test server gespeeld en die is geweldig. Hoge mobility, auto lader, de ultieme troll arty :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

Edmin schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:03:
[...]

Pak dan gewoon het OMC modpack. Met die installer lukt het altijd.
Waarom? De rest doet het gewoon, alleen die ratings niet, daar veranderd het omc modpack niets aan, het werkt by my ook, en onze modpacks werken ook, hy laat alleen by hem de ratings niet, ook geen --% ofzo, net of die optie niet aanstaat,maar in xvm log laad hij hem wel.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRammeloo schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:55:
[...]

Ik beschouw mezelf niet als spammer, maar bekijk gerust mijn stats: mpr71 op de EU server.

Als iemand mij voor goldnoob uitscheldt vind ik dat vooral reuze lollig als ik hem een paar seconden daarvoor met gold heb gekilled zonder dat hij mij ooit heeft gezien... Heavies zonder tracks kunnen zo aandoenlijk hulpeloos zijn :-)
Ging mij eigenlijk om Chojinz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Mickroz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:15:
[...]

Waarom? De rest doet het gewoon, alleen die ratings niet, daar veranderd het omc modpack niets aan, het werkt by my ook, en onze modpacks werken ook, hy laat alleen by hem de ratings niet, ook geen --% ofzo, net of die optie niet aanstaat,maar in xvm log laad hij hem wel.
Heeft 'ie in zijn WoT homepage aangegeven dat sommige mods toegang krijgen tot de stats? Ik kan me herinneren dat een keer gedaan te hebben voor noobmeter en een andere site, misschien dat xvm dat nodig heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34
Kaap schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:43:
[...]

Ik zie niet wat daar troll aan is >:)
Verrader! Beetje in een internationale clan zitten! :-(

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik zit ook in een Internationale clan :) maar alles is nog steeds wat chiller hoor, weinig ge-yolo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Inrage schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:29:
[...]

Het staat hier toch al 10 keer? Credits sparen op lagere tiers omdat je die nodig hebt om T9 & T10 tanks te unlocken.
Spuit 11......

Heb je uberhaubt mijn reactie wel gelezen? Ik speel heel weinig T9 en T10 en heb ook geen behoefte om weer een T9 of T10 tank vrij te spelen. Sparen heeft dus totaal geen zin.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:03
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTpwOQtDoMLdFwHAGQ12KumU7qIwN3pffB5zfUPGZG7K8azUiif

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Misschien moeten mensen zich eerst druk gaan maken hoe ze zelf spelen ipv anderen. Uiteindelijk speel je dit spelletje voor je eigen plezier en de keuzes die je maakt hoe je dat plezier hebt, dat zijn vooral je eigen keuzes. Prima als een ander daar niet mee kan leven, dat vind ik bij alle ragers over goud vooral heel zielig voor ze.

Overigens net de T-43 grind afgerond dus ik heb er een wel aantal boos zien worden. Maakte de grind alleen maar leuker dan die al was, zodra je 'm wat leert kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Yolo in mijn Cromwell met Clutch Braking! Ziek snelle draaien :)

[ Voor 85% gewijzigd door PcDealer op 13-01-2014 15:59 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
PcDealer schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:56:
YOLO dus je speelt WOT? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:03
PcDealer schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:56:
ik zou een apply sturen, je past zo tussen de YOLO's ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Over de hele premium ammo discussie hier. Ik heb altijd premium shells bij me, per tank verschilt het hoeveel dit er zijn.. Heb ik een tank met een gun die niet echt een geweldige penetratie heeft en niet echt snel is dan neem ik meer premium shells mee om door de voorkant / zijkant te schieten. Heb ik een tank met een hoge pen dan neem ik niet zoveel premium shells mee, maar altijd wel een aantal om tanks als T95's, T110E3's etc. op afstand te kunnen penetreren.

Goud spammen doe ik in principe alleen in ESL, Tournaments en CW's. Voor de rest nooit, tenzij de situatie erom vraagt. En je bent een dom als je geen premium shells meeneemt... sorry voor je 'principes' maar in mijn ogen ben je dom als je geen gebruik maakt van deze shells.. Ik had ze ook gewoon liever voor goud gezien, maarja WG heeft deze beslissing genomen en ik maak er gebruik van in randoms.

[ Voor 19% gewijzigd door wsLy op 13-01-2014 16:01 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Riegah schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:54:
Misschien moeten mensen zich eerst druk gaan maken hoe ze zelf spelen ipv anderen. Uiteindelijk speel je dit spelletje voor je eigen plezier en de keuzes die je maakt hoe je dat plezier hebt, dat zijn vooral je eigen keuzes. Prima als een ander daar niet mee kan leven, dat vind ik bij alle ragers over goud vooral heel zielig voor ze.

Overigens net de T-43 grind afgerond dus ik heb er een wel aantal boos zien worden. Maakte de grind alleen maar leuker dan die al was, zodra je 'm wat leert kennen.
T-43 met gold ammo? Whahaha NOOB :P
Heb een ~68% winrate met die tank zonder gold ;)

Mijn punt met het gebruik van premium ammo is als je het nodig hebt gebruik je het, als je het spamt noem ik je standaard noob. Laatst werd ik zelf voor gold noob uitgemaakt. Bounce met m'n Type 59 2x op een Obj 704, toen maar APCR geladen. Tja dat ging er wel doorheen.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Riegah schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:54:

Ik moet zeggen dat ik de T-43 ook helemaal niet onaardig vind spelen, alleen het is geen carry tank dus als je team niet meezit heb je gewoon pech. Denk dat ik ook wat meer premium shells mee ga nemen om de grind wat te veraangenamen (nu heb ik er 12 mee, maar denk dat ik 50%/50% ga doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

wsLy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:00:
Over de hele premium ammo discussie hier. Ik heb altijd premium shells bij me, per tank verschilt het hoeveel dit er zijn.. Heb ik een tank met een gun die niet echt een geweldige penetratie heeft en niet echt snel is dan neem ik meer premium shells mee om door de voorkant / zijkant te schieten. Heb ik een tank met een hoge pen dan neem ik niet zoveel premium shells mee, maar altijd wel een aantal om tanks als T95's, T110E3's etc. op afstand te kunnen penetreren.

Goud spammen doe ik in principe alleen in ESL, Tournaments en CW's. Voor de rest nooit, tenzij de situatie erom vraagt. En je bent een dom als je geen premium shells meeneemt... sorry voor je 'principes' maar in mijn ogen ben je dom als je geen gebruik maakt van deze shells.. Ik had ze ook gewoon liever voor goud gezien, maarja WG heeft deze beslissing genomen en ik maak er gebruik van in randoms.
+1 Gewoon per tank 5 - 10 gold dure shells meenemen "voor het geval dat" een beetje extra penetratie wenselijk is en voor de credits hoef je het niet te laten. Tja en af en toe levert dat je het commentaar "goldnoob" op... /care

Laten we hopen dat deze missie naar de EU komt (kan je nog meer gold shells kopen :P ): http://ftr.wot-news.com/2...an-weekend-missions-whoa/ ; 70% extra credits als je in de top 3 van je team staat :)

[ Voor 8% gewijzigd door Frentik op 13-01-2014 16:26 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
ik geloof dat sommige mensen iets te serieus met dit spel bezig zijn....:)

Ik had op mijn T25/2 premium shells mee, al had dat ook niet altijd zin. Verder heb ik in geen een tank premium shells zitten, ook geen 5.

gezeik over noobs, dom zijn als je die shells niet hebt, lazer lekker op en bemoei je met je eigen zaken, het is een spelletje :).

Laatst ben ik voor een campnoob uitgemaakt door de tegenpartij omdat ik bij de basis bleef met mijn TD en we aan 2 kanten volledig overspoeld werden. En dan ga je met je churchill op een open veld zonder repair kit rijden....harrie..

(ZTeeVeR gaat toch eens naar dure shells kijken voor sommige tanks...)

edit: erm....http://ftr.wot-news.com/
the siege of Leningrad....en wij helemaal niets? :(

[ Voor 6% gewijzigd door ZTeeVeR op 13-01-2014 16:21 ]

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Premium shells is voor mij een beetje pay to win en gezien het feit dat ik weer een lijn van Tier 1 en verder aan het researchen ben en ik in een Tier 1 pot gewoon 5 goldspammers tegen kwam had ik zoiets van zou niet moeten kunnen. Zorgt er voor dat nieuwe spelers te snel gaan afhaken.

Let op dit is mijn persoonlijke mening en ik weet dat er mensen zijn die er anders over denken. Dat is goed zorgt af en toe voor een levendige discussie.

Overigens ben ik er nog niet uit wat in met de T28 TD moet haten of uitermate leuk vinden (Traag maar penned een hoop) . Nog tips qua speelstijl behalve in de 2e lijn blijven en wat defensief spelen. Top gun moet ik nog researchen dat lijkt mij een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Frentik schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:08:
[...]

+1 Gewoon per tank 5 - 10 gold dure shells meenemen "voor het geval dat" een beetje extra penetratie wenselijk is en voor de credits hoef je het niet te laten. Tja en af en toe levert dat je het commentaar "goldnoob" op... /care
Yep, ik ben daarstraks voor goldnoob uitgemaakt geworden door iemand in een Foch.. Ik zat in mijn IS-3 tegenover hem en een MAUS, dacht hij nu serieus dat ik alleen maar normale AP zou schieten?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Helemaal geen probleem met iemand die een paar prem shells schiet, ik bedoel wie gebruikt ze nu niet?

Maar waar ik dan wel een schijt hekel aan heb is bijv een e75/maus die mijn superstructure jagdtiger penned die angled staat op ong 200-300m range uit de draai zonder echt te aimen.

Dan denk ik echt where is the ***** skill gone? ik bedoel WoT spelen op zo'n manier is gewoon niet meer leuk. Jagdtiger is al een triest apparaat en met zulke kerels tegen je is er gewoon niets meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Dus, ze moeten zich maar laten afschieten door een Jadgtiger? Pffft.

En de gemiddelde maus, zal alleen maar gold bij zich hebben. Maar omdat te begrijpen moet je een Maus hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:15:
Premium shells is voor mij een beetje pay to win en gezien het feit dat ik weer een lijn van Tier 1 en verder aan het researchen ben en ik in een Tier 1 pot gewoon 5 goldspammers tegen kwam had ik zoiets van zou niet moeten kunnen. Zorgt er voor dat nieuwe spelers te snel gaan afhaken.
APCR is gratis voor credits dus niks pay to win en is geen garantie voor een overwinning, daar heb je 2-5 goede medespelers voor nodig. Die nieuwe spelers hebben dat toch niet door waar mee je schiet die denken alleen maar dat ze als rambo frontaal alles kunnen aanvallen in hun tier 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

BTU_Natas schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:25:

En de gemiddelde maus, zal alleen maar gold bij zich hebben. Maar omdat te begrijpen moet je een Maus hebben..
Ja das wel waar, je bent al XP pinata genoeg in een maus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2

Normale antwoorden geven blijft een lastige zaak he? Een maus heeft 246 pen net als de stock gun op E100 dus hij kan genoeg pennen ook zonder gold. Daarnaast heeft Maus armor, en jij loopt toch ook te huilen als je Maus pent wordt door gold?

Het gaat erom dat iemand zijn best doet om een tank naar zijn sterkte te spelen, dat goed toe te passen door zelfs zijn tank te anglen etc. Wat levert dit op? niets doordat je niet hoeft te aimen en easy kan pennen. Het vergalt het hele concept van WoT in mijn ogen.

En hiermee zeg ik niet dat premium shells BAAADDDDD zijn en NOOOOOOBBBBB. want een angled foch bounced prem shells een angled E100 etc ook. (naja 268 prem rounds beuken overal wel doorheen )

En als je een tank niet kan pennen schiet ik ook gewoon prem rounds. Maar het concept van WoT is hierdoor wel een beetje zoekgeraakt.

[ Voor 16% gewijzigd door jantje 2 op 13-01-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Nahja, om even in te haken op de discussie. Ik ben vooral een medium speler. Ik heb dus al redelijk lang geleden geleerd hoe te spelen zonder armour. Ik denk altijd 2, soms 3 keer na voordat ik mij bewust laat raken. De enige plekken waarvan je zeker weet dat je veilig bent is wanneer de vijand je kan raken. Dat leer je door tanks te spelen die niet van armour afhankelijk zijn.

Dit leer je ook door in clan wars te spelen. Een Maus is geen onneembaar fort meer, maar het is een tank die het langer volhoud omdat die een grote HP pool heeft. Maar ja, je zal soms ook in situaties komen dat jij een vijand niet kan penetreren en hij jou wel. Dat is kut, maar dan moet je bij jezelf nagaan hoe je het de volgende keer anders kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Het leukste is om voor gold noob uitgemaakt te worden als je zeker weet dat de schreeuwer net zelf met gold heeft staan schieten en verloren. Op de meeste tanks boven tier 5 heb ik altijd wel een paar gold shells bij me. Je weet nooit wat je tegen komt en het is beter om ze bij te hebben en niet nodig te hebben dan om ze nodig te hebben en niet bij te hebben.

Afgelopen weekend in mij E75 tegen een andere E75. Ik stond goed geangled, grote rots voor mijn bodenplaat. Die andere E75 heeft enkele shells in mijn zijkant geschoten en allemaal gebounced. De andere E75 kwam iedere keer mooi naar voren met zijn bodemplaat open, dus daar gingen mijn shells in.
Begint hij op eens wel te penetreren terwijl we niet van positie zijn veranderd. Gelukkig was hij met de volgende shell dood. Begint hij te roepen "gold noob". :)

Na een klote weekend waar in ik bijna alles verloor was dat toch een lichtpuntje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:25:
[...]

APCR is gratis voor credits dus niks pay to win en is geen garantie voor een overwinning, daar heb je 2-5 goede medespelers voor nodig. Die nieuwe spelers hebben dat toch niet door waar mee je schiet die denken alleen maar dat ze als rambo frontaal alles kunnen aanvallen in hun tier 1...
De rambo figuren terzijde vind ik dat toch wel wat ver gaan. Ja je hebt een aantal goede spelers nodig, ja er kunnen situaties zijn dat gold je laat overleven. Maar persoonlijk gebruik ik het bewust niet en al zeker niet in tier 1 en 2 matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik loop niet te huilen in mijn Maus. En ik huil niet over invloeden waar ik geen vat op heb (gebruik van vijandige shells)

Jullie snappen, RNG mag ik aannemen? Dat een shell de ene keer wel kan pennen, en de volgende keer niet? of visa versa? Dus het helemaal geen gold hoeft te zien, maar wat geluk..

En jantje2 heeft duidelijk geen Maus... succes met standard ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

jantje 2 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:32:
Normale antwoorden geven blijft een lastige zaak he? Een maus heeft 246 pen net als de stock gun op E100 dus hij kan genoeg pennen ook zonder gold. Daarnaast heeft Maus armor, en jij loopt toch ook te huilen als je Maus pent wordt door gold?

Het gaat erom dat iemand zijn best doet om een tank naar zijn sterkte te spelen, dat goed toe te passen door zelfs zijn tank te anglen etc. Wat levert dit op? niets doordat je niet hoeft te aimen en easy kan pennen. Het vergalt het hele concept van WoT in mijn ogen.
Je kan ook met je Tier 9 Jagdtiger uit het schietbereik van de Maus proberen te blijven....of in ieder geval verder weg dan 200/300 meter. Is ook een onderdeel van het goed spelen van je tank toch? En dure ammo penetreert echt niet altijd.
En hiermee zeg ik niet dat premium shells BAAADDDDD zijn en NOOOOOOBBBBB. want een angled foch bounced prem shells een angled E100 etc ook. (naja 268 prem rounds beuken overal wel doorheen )
Zie je wel, je kan dure shells bouncen...
En als je een tank niet kan pennen schiet ik ook gewoon prem rounds. Maar het concept van WoT is hierdoor wel een beetje zoekgeraakt.
lol; als men het bij jouw doet is het stom maar jij mag het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
@Natas op de man spelen was hier niet de bedoeling volgens mij? Maar maakt mij verder niet uit. Ik typ wel weer wat terug, its the interwebz after all

Ik begrijp RNG maar al te goed +25% pen en damage ik snap dit spelletje maar al te goed. Er valt vrij weinig maar aan mij uit te leggen en ik weet wanneer iets wel en niet kan. Je hoeft tegen mij neit stoer te doen met je verhaaltjes. Misschien moet je eens leren normaal met andere te communiceren?

@Frentik je kan ook proberen te lezen. Ik weet het is lastig voor de meeste mensen maar het schilt je domme antwoorden geven. Komt mijn weerwoord. Pas op he! goed blijven lezen!

In het verhaaltje gaf ik aan dat ik op 200/300 stond angled hulldown en maus pent met prem mijn superstructure. Ik ben dus zwaar in het voordeel in de engagement. En angled zou zijn prem shell niet mogen pennen idd maar gebeurt toch ( wss alleen niet bij lage pen roll )

Daarnaast geef ik niet aan dat ik eht stom vind. Ik zeg dat door de prem shells het concept van WoT een beetje is zoekgeraakt. Dat jij daarmee impliceert dat ik het stom vindt is een verkeerde aanname Aangezien het een algemene uitspraak is gebaseerd op zowel de voordelen van prem als de nadelen.

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 13-01-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
jantje 2 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:50:
@Natas op de man spelen was hier niet de bedoeling volgens mij? Maar maakt mij verder niet uit.
...
Misschien moet je eens leren normaal met andere te communiceren?
...
@Frentik je kan ook proberen te lezen. Ik weet het is lastig voor de meeste mensen maar het schilt je domme antwoorden geven. Komt mijn weerwoord. Pas op he! goed blijven lezen!
...
Gelukkig niet op de man gespeeld. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
ooit gehoord van die mooie uitspraak? wie de bal kaatst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Frentik schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:42:
En dure ammo penetreert echt niet altijd.
Heat sucks in veel gevallen en APCR op range ook. Echt geen magische ammo voor alle gevallen en in sommige situaties slechter dan de normale ammo. Zo schiet ik tegenwoordig in de batshit zelfs in CW geen heat meer.

Het efficient gebruiken van prem ammo is een skill op zich en ik heb er geen enkele moeite mee als het gebruikt wordt in randoms. Ook aan gold spam kan ik me niet ergeren: ik kan altijd kiezen voor een papieren tank en het zijn nooit goede spelers die dit doen.

Zelf gebruik ik nog maar zelden premium ammo in randoms omdat ik liever credits verdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

jantje 2 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:50:
In het verhaaltje gaf ik aan dat ik op 200/300 stond angled hulldown en maus pent met prem mijn superstructure. Ik ben dus zwaar in het voordeel in de engagement. En angled zou zijn prem shell niet mogen pennen idd maar gebeurt toch ( wss alleen niet bij lage pen roll )
RNG! Maak je niet zo druk joh, misschien stond je toch niet helemaal goed...

[ Voor 8% gewijzigd door Frentik op 13-01-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
jantje 2 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:53:
ooit gehoord van die mooie uitspraak? wie de bal kaatst....
Zo gij niet wilt wat u geschiedt...

Nog zo'n mooie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Sommige mensen hebben soms een weerwoord nodig omdat ze denken dat ze alles weten en daarom ook alles kunnen en mogen zeggen. Wordt een beetje moe van zulke mensen.

Gedraag je gewoon normaal en probeer niet altijd de wijsneus te zijn.

Als je dan zon WoT Goeree ben, moeten je stats dit ook kunnen onderbouwen.
Helaas is bij beide dit niet het geval.

[ Voor 13% gewijzigd door jantje 2 op 13-01-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

jantje 2 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:59:
Sommige mensen hebben soms een weerwoord nodig omdat ze denken dat ze alles weten en daarom ook alles kunnen en mogen zeggen. Wordt een beetje moe van zulke mensen.

Gedraag je gewoon normaal en probeer niet altijd de wijsneus te zijn.

Als je dan zon WoT Goeree ben, moeten je stats dit ook kunnen onderbouwen.
Helaas is bij beide dit niet het geval.
Iets met "pot, ketel en zwart" jantje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Nou jantje2, ik was niet op de man aan het spelen. maar oke.

In world of tanks zijn er 3 type shells, en die kan je gebruiken. Ik schiet met HE op de hull van een hellcat, als ik in een type 58 zit, daar integen kom ik een kv1s tegen.. dan krijgt hij een gold shell. Waarom, ik wil damage doen, en ik wil niet afgeschoten worden. Klein beetje "DUH!!!!" vind je niet?

Je moet absoluut zwakzinnig zijn om recht tegen over een jagdtiger te gaan staan, en dan met standaard shells schoten uit gaan wisselen. Jou tegenstander, heeft een goede keuze gemaakt. Hij ziet een geangelde Jagdtiger, en reageert op de enige verstandige manier, schreeuwen om hulp en gold shells er in duwen. En voor bovenstaande hoef je geen wot goeroe te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Ik schiet uit principe alleen maar HE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
perpixel schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:09:
Ik schiet uit principe alleen maar HE omdat autoaim dan tenminste werkt.
FYP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Lees jij ooit je eigen verhaal terug? Blijkbaar niet want normaal communiceren is iets waar je nog grote stappen in kan maken.

Wie heeft het hier recht tegenover een jagdtiger zijn etc? inleven in een situatie etc blijkbaar ook moeilijk.

Weet je hoe we het gaan doen? reacties Natas = useless en niet meer lezen: problem solved.
normale disuccies zijn niet te doen met sommige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
jantje 2 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:11:
Lees jij ooit je eigen verhaal terug? Blijkbaar niet want normaal communiceren is iets waar je nog grote stappen in kan maken.

Wie heeft het hier recht tegenover een jagdtiger zijn etc? inleven in een situatie etc blijkbaar ook moeilijk.

Weet je hoe we het gaan doen? reacties Natas = useless en niet meer lezen: problem solved.
normale disuccies zijn niet te doen met sommige mensen.
trollololol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Pot, ketel, zwart etc etc
Als jij moest anglen dan stond ie blijkbaar recht tegenover je...of wil je zeggen dat je met je zijkant of achterkant naar de Maus stond?

WAt is je WOT naam eigenlijk, kon geen Jantje vinden met een Jagdtiger...

[ Voor 31% gewijzigd door Frentik op 13-01-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
[...]
Als jij moest anglen dan stond ie blijkbaar recht tegenover je...of wil je zeggen dat je met je zijkant of achterkant naar de Maus stond?
[/quote]

Gun arc of schieten daarna anglen.

[ Voor 97% gewijzigd door jantje 2 op 13-01-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mensen mensen, don't feed the troll (jantje 2 O+ ). Zo nu en dan wordt hij vrijgelaten uit zijn hok om even een uurtje te trollen, en dat ritueel herhaalt zich zo nu en dan :). Echt té enig om te zien hoe hij jullie allemaal uit je tent weet te lokken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Hij speelt alleen nog maar google maps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Frentik schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:25:
Jammer dat deze map niet in de EU speelbaar is, vind hem er wel leuk uitzien (via http://ftr.wot-news.com/ ).

[video]
oeh nice :9

veel mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Ja hij wist mij uit de tent te lokken met een serieuze reactie. Dat was ook meteen de laatste :+

Hey Jantje, leer het spel spelen, stomme welfarewarrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Nee hea, waren we net twee dagen zonder een kyozu ingrijp. Zal dr nu wel weer moeten komen...

Op zich was de discussie goed, tot het veroordelend werd. Laten we gezamenlijk het topic vriendelijk houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de luchs gekocht maar ik bak er niet veel van. Blijkbaar meer oefenen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Wat betreft het goldnoob gebeuren:
Installeer gewoon lekker allemaal een no-chat mod, kunnen ze typen wat ze willen, je merkt het toch niet. Is de verleiding om te reageren er ook helemaal niet. Lekker rustig...

En voor de mensen die zeggen dat je dan een cruciaal onderdeel mist in de communicatie, klopt, maar in de overige 99,5% van de gevallen voegt het niets toe.

[ Voor 5% gewijzigd door AcXeller op 13-01-2014 19:00 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Frentik schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:08:
[...]

Laten we hopen dat deze missie naar de EU komt (kan je nog meer gold shells kopen :P ): http://ftr.wot-news.com/2...an-weekend-missions-whoa/ ; 70% extra credits als je in de top 3 van je team staat :)
Dat zou echt zwaar chill zijn! :o
Ik verwacht na Woensdag vrijwel geen credits meer te hebben namelijk :+
BTU_Natas schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:07:
In world of tanks zijn er 3 type shells, en die kan je gebruiken. Ik schiet met HE op de hull van een hellcat, als ik in een type 58 zit, daar integen kom ik een kv1s tegen.. dan krijgt hij een gold shell. Waarom, ik wil damage doen, en ik wil niet afgeschoten worden. Klein beetje "DUH!!!!" vind je niet?
Correctie, 5 :7
dramborleg schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:26:
Nee hea, waren we net twee dagen zonder een kyozu ingrijp. Zal dr nu wel weer moeten komen...

Op zich was de discussie goed, tot het veroordelend werd. Laten we gezamenlijk het topic vriendelijk houden :)
Ja een beetje jammer, wanneer de kat van huis is...
Maar goed als ik al moeite moet doen om tijd te vinden voor een paar potjes dan kan ik de kinders hier ook niet de hele tijd aan het tuigje houden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:50
psychoclown schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:07:
Maar goed als ik al moeite moet doen om tijd te vinden voor een paar potjes dan kan ik de kinders hier ook niet de hele tijd aan het tuigje houden.
Mooi zo, het zou anders nog saai worden hier ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Oke wat hier gebeurd is duidelijk..

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/Lemmingtrain%20%281%29.jpg

Multiplechoice...
A) Je verliest doordat niemand op tijd terug is voor de cap
B) Je verliest doordat iedereen zich 1 voor 1 af laat maken
C) Je verliest doordat niemand eigenlijk weet waar hij of zij mee bezig is.
D) iets anders.......(Nee niet de minimap die is even uitvergroot voor het doel)

Antwoord volgt nog...

[ Voor 8% gewijzigd door ShockWave op 13-01-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
ShockWave schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:31:
Oke wat hier gebeurd is duidelijk..

[afbeelding]

Multiplechoice...
D) iets anders.......

Antwoord volgt nog...
D) Je ziet geen fluit door je mega-minimap

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
D) Indien correct uitgevoerd heet deze manoeuvre "Blitzkrieg"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik zeg C. Dat is altijd wel correct in dit spel :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Multiplechoice...
D) iets anders.......(Nee niet de minimap die is even uitvergroot voor het doel)

Antwoord volgt nog...
Strikvraag. :P
Het moet natuurlijk A, B en C zijn. :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-01-2014 19:40 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel

Multiplechoice...

Antwoord volgt nog...
Ik kan hier nog geen antwoord opgeven want ik weet niet of ze met premium ammo schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
perpixel schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:41:
[...]

Ik kan hier nog geen antwoord opgeven want ik weet niet of ze met premium ammo schieten
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
_O-

D) Het vijandelijke team was zo aardig om de lemmingtrain op te zoeken, was net kindervoetbal...waar de bal is gaan ook wij naartoe..

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/Lemmingtrain.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

[...]
Dit is het enige juist antwoord! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Net mn maus nog eens buitengelaten voor het eerst in 2 maand ofzo, kom ik op el haluf... de nemesis van deze tank. Gewoon cruise control volle bak naar de heavystreet en vanaf ik de eerste E100 zag gold erin geduwd.
niet 1 hp damage taken, 6.4k potential recieved en 3.8k dealt. Maar twee keer uitgescholden geweest voor goldnoob... Hoe moet ik anders een hulldown E-100 aanpakken... flanken zit er niet echt in...
call it jealousy 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
nog even een screenshot erbij. mooi bewijs dat de lowe wel leuk kan zijn. Vooral voor je credits ;)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11920038/shot_004.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
wtf is dit dan:

http://www.noobmeter.com/player/eu/wixx0r/502096192/

gast had volgens xvm een WN7 van 1, maar hij had 13k battles en een WR van 56%. Dus ik vond het nogal raar. Blijkt ie gewoon een WN7 van 1618 te hebben.. Is blijkbaar een mod om je real WN7 te hiden, dan ben je wel heul erg triest zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb standaard 10 premiums in mijn tank indien mogelijk. Ik wil wel damage doen en liefst winnen van een KV-1(S) in mijn tier V/VI.

[ Voor 39% gewijzigd door PcDealer op 13-01-2014 21:48 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Mr_Size schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:46:
wtf is dit dan:

gast had volgens xvm een WN7 van 1, maar hij had 13k battles en een WR van 56%. Dus ik vond het nogal raar. Blijkt ie gewoon een WN7 van 1618 te hebben.. Is blijkbaar een mod om je real WN7 te hiden, dan ben je wel heul erg triest zeg..
:|

Nee, het is leuk om altijd een prio target te zijn voor mensen met xvm....

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Getver.. winnen is ook niet alles, Sturer Emil kunnen grinden maar was ik zo gefrustreerd van alle verliezen in de tank afgelopen tijd was ik nu zo ontevreden over de victories waarin ik geen zak kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 15-09 19:34
Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/1876190-TINVO7Z.jpgStronk killstealing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik vind de Luchs toch crap :P.

Radio range is klein. :(
Snel maar de Leopard vrijspelen hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Wat een brainfarts weer vanavond :P

Wins/Battles: 3/8 (37.5%)
Efficiency / WN7: 3.062 / 2.364

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ

Zelfde geldt voor de KV5 in een T8/T9 pot. Zelfs gold ammo bounced 40% van de keren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Mr_Size schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:46:
wtf is dit dan:

Doe maar stoer, ik pown hem hard: http://www.noobmeter.com/...ers/eu/all/Wixx0r/Stef602 hahaha

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
komt omdat je een rookie bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:20
Yay!

Mission completed! Reward:
Vehicles added: IS-6
Slots added: 1

Voor mijn doen bizar veel gespeeld afgelopen tijd. Soms had ik helemaal geen zin om te spelen, maar dan toch ff die dubbels binnenharken. Ook weer even met de neus op de feiten gedrukt. Enkele tanks zijn prima om te spelen, maar echt niks bijzonders en bij de helft ben ik opnieuw begonnen met een 75% crew. Ouch dat was even wennen. Zo zie je maar dat je met wat meer ervaring in de tanks al een flinke voorsprong hebt.

Uiteindelijk nog mijn exp record verbroken met mijn 59-16, staat nu ergens rond de 2800 :) Was bijna 3000 damage voor nodig in een tier 10 battle. Om even kort terug te pakken op de gold discussie: om de special te halen, heb ik enkele tier 6 scouts gespeeld. Na een tijdje was ik de teams zo beu dat ik mijn tankje voor de helft had volgeladen met gold. Toen ben ik meer als damagedealer / passieve scout gaan spelen en dat beviel gewoon een stuk beter. Soms is de scout nog zo goed, maar als de rest van het team niet weet wat voor en achter is, dan is het vreselijk scouten. Ook soms goldnoob genoemd, maar ja .. wat wil je met je tier 6 light in een tier 10 battle.

Vandaag kwam ik een speler van yolo tegen en die had niet zijn beste dag. Hij kwam het hoekje om en toen was het een sitting duck voor mij. Hij schelden op alles en iedereen. Stuurde ik hem daarna een pm om wat te relaxen. Krijg ik heel netjes een bericht terug: Ja, sorry man. Heel de dag al niet lekker gespeeld. Ik liet even helemaal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Check dit: 5 vs 1, er zijn 3 man aan het cappen, 1 vijand verlaat onze basis terwijl ze gewoon kunnen cappen en ik win het potje alsnog, lmfao wat een throw ASEET stijl.

http://www.twitch.tv/remmke/c/3544123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
oosterhofjf schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:25:
Yay!

Mission completed! Reward:
Vehicles added: IS-6
Slots added: 1

Voor mijn doen bizar veel gespeeld afgelopen tijd. Soms had ik helemaal geen zin om te spelen, maar dan toch ff die dubbels binnenharken. Ook weer even met de neus op de feiten gedrukt. Enkele tanks zijn prima om te spelen, maar echt niks bijzonders en bij de helft ben ik opnieuw begonnen met een 75% crew. Ouch dat was even wennen. Zo zie je maar dat je met wat meer ervaring in de tanks al een flinke voorsprong hebt.

Uiteindelijk nog mijn exp record verbroken met mijn 59-16, staat nu ergens rond de 2800 :) Was bijna 3000 damage voor nodig in een tier 10 battle. Om even kort terug te pakken op de gold discussie: om de special te halen, heb ik enkele tier 6 scouts gespeeld. Na een tijdje was ik de teams zo beu dat ik mijn tankje voor de helft had volgeladen met gold. Toen ben ik meer als damagedealer / passieve scout gaan spelen en dat beviel gewoon een stuk beter. Soms is de scout nog zo goed, maar als de rest van het team niet weet wat voor en achter is, dan is het vreselijk scouten. Ook soms goldnoob genoemd, maar ja .. wat wil je met je tier 6 light in een tier 10 battle.

Vandaag kwam ik een speler van yolo tegen en die had niet zijn beste dag. Hij kwam het hoekje om en toen was het een sitting duck voor mij. Hij schelden op alles en iedereen. Stuurde ik hem daarna een pm om wat te relaxen. Krijg ik heel netjes een bericht terug: Ja, sorry man. Heel de dag al niet lekker gespeeld. Ik liet even helemaal gaan.
Gefeliciteerd! Een is-6 voor je verjaardag :)
Pagina: 1 ... 13 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)