🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Stiekem vermaak ik me wel met de Lowe.Kaap schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:00:
[...]
Lowe al anderhalf jaar geleden verkocht ofzo

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb er destijds maar 7500G voor hoeven betalenatticus182 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:13:
[...]
Zonde... Ik heb 'em juist net gekocht nadat hij een aantal flink buffs heeft gehad in 8.10
Volgens mij zaten wij net in hetzelfde team.atticus182 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:13:
[...]
Zonde... Ik heb 'em juist net gekocht nadat hij een aantal flink buffs heeft gehad in 8.10
E-75 > Tortoise.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hehe ja dat scheelt wel ff iddKaap schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:56:
[...]
Ik heb er destijds maar 7500G voor hoeven betalen
Even rekenen, ik had 16250 gold voor 49,99, da's 325 gold/€ (Pz. B2 pack, had de B2 al)
De Löwe had 15% korting op 12.500, dat is dus 10.625 gold
Kosten = 10.625 / 325 = € 32,70
Haha echt? Dat had ik niet eens door, sorry! En dat was idd een grappig potjeDanielWW2 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:08:
Volgens mij zaten wij net in hetzelfde team.![]()
E-75 > Tortoise.
[ Voor 33% gewijzigd door p0st op 11-01-2014 19:14 ]
Ik wist het ook niet zeker to na de game toen ik het opzocht. Had wel het vermoeden dat jij het was.atticus182 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:11:
Haha echt? Dat had ik niet eens door, sorry! En dat was idd een grappig potje.. Altijd spannend als je enige top tier tank bent, dan wordt er wel wat van je verwacht
Verder ging dat potje nog bijna mis omdat wij twee alleen in de stad waren.
Ghehe ja idd, gelukkig maar dat er bijzonder weinig weerstand in de stad was en dat we daar zo doorheen konden blazen. Vervolgens achterom de enemy verrassen en het potje was beslistDanielWW2 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:21:
[...]
Ik wist het ook niet zeker to na de game toen ik het opzocht. Had wel het vermoeden dat jij het was.
Verder ging dat potje nog bijna mis omdat wij twee alleen in de stad waren.
Dat ging ook nog bijna mis. Ik kreeg een AMX 50-100 in me reet.atticus182 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:38:
[...]
Ghehe ja idd, gelukkig maar dat er bijzonder weinig weerstand in de stad was en dat we daar zo doorheen konden blazen. Vervolgens achterom de enemy verrassen en het potje was beslist

Die ging er vervolgens wel snel aan. De Lowe was kansloos al was het maar omdat een brawl met een E-75 in een lowe achterlijk is. De IS-6 kreeg ook een lading 8.8cm van mij zodat die ook lekker snel doodging. Toen was het snel voorbij ja.
Op zich een mooie pot, maar echt aangepakt ben je niet natuurlijk. De Tier10 tanks van de enemy waren op andere tanks aan het schieten. Scheelt ook dat er geen arty in de game was.thijsco19 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 15:03:
Ace badge in IS-7.
Heb ook nog wel wat verbeterpunten gezien: zo valt het me bij een aantal schoten op dat je niet echt de tijd neemt om te aimen (op de weakspots), terwijl de IS7 echt een lange aimtime heeft. Daardoor mis je onnodig veel schoten (Paar op de E75, 1 op de Löwe en 1 op de AMX50B) en kom je snel zonder shells te zitten.
Ook snap ik niet dat je niet naar de cap gereden bent aan het einde, er stonden maar 2 T8 tanks!
Als die M103 niet aan het einde nog naar de cap was gereden had je de pot nog verloren, want ze stonden in cover en je was te laat geweest om te decappen.
Er is, kortom, nog een hoop meer uit dit soort potten te halen
Klopt, het kon erger. Heb wel eens een beter potjes gehad maar dat was geen ace badge.Mr_Size schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:50:
[...]
Op zich een mooie pot, maar echt aangepakt ben je niet natuurlijk. De Tier10 tanks van de enemy waren op andere tanks aan het schieten. Scheelt ook dat er geen arty in de game was.
Had inderdaad een paar schoten die beter konden maar over het algemeen was ik toch wel volledig ge-aimd. Bij AMX moest ik wel schieten voor een kans aangezien hij weg reed.Heb ook nog wel wat verbeterpunten gezien: zo valt het me bij een aantal schoten op dat je niet echt de tijd neemt om te aimen (op de weakspots), terwijl de IS7 echt een lange aimtime heeft. Daardoor mis je onnodig veel schoten (Paar op de E75, 1 op de Löwe en 1 op de AMX50B) en kom je snel zonder shells te zitten.
De reden dat ik naar de plek reed was meer omdat ik dacht dat ik het niet ging redden om helemaal om te rijden. Inderdaad geluk dat die M103 op tijd was.Ook snap ik niet dat je niet naar de cap gereden bent aan het einde, er stonden maar 2 T8 tanks!
Als die M103 niet aan het einde nog naar de cap was gereden had je de pot nog verloren, want ze stonden in cover en je was te laat geweest om te decappen.
Heb zeker nog een hoop te leren en zoals eerder gezegd was dit niet mijn mooiste in de IS-7. Bedankt voor het bekijken en bekritiseren.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Haha geen dank, hopelijk ben je niet offendedthijsco19 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 20:04:
Heb zeker nog een hoop te leren en zoals eerder gezegd was dit niet mijn mooiste in de IS-7. Bedankt voor het bekijken en bekritiseren.
Iets wat niet gezegd kan worden van dit team:

Zit je in je Pz Sfl V met je stock gun in een T9 match (wat hinderlijk vaak gebeurt trouwens), krijg je zo'n walgelijk team. Hun platoon 1 hadden 3 mensen met 15K battles en WN7 ratings van ver onder de 1000. Het zegt genoeg dat ik met een stock T7 tank bijna de meeste dmg van het team heb gedaan: een schamele 1177

Tuurlijk niet!Mr_Size schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 20:12:
[...]
Haha geen dank, hopelijk ben je niet offendedGoed dat je de verbeterpunten ook zelf ziet in ieder geval.
Dat ik de ace badge had gekregen met dat potje is eigenlijk de enige reden dat ik hem gepost hebt. Het was een mooie maar niet zozeer bijzonder pot.(ben er natuurlijk wel trots op
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Haha die brawl was idd hilarisch! Snap niet dat hij het probeerdeDanielWW2 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:43:
[...]
Dat ging ook nog bijna mis. Ik kreeg een AMX 50-100 in me reet.![]()
Die ging er vervolgens wel snel aan. De Lowe was kansloos al was het maar omdat een brawl met een E-75 in een lowe achterlijk is. De IS-6 kreeg ook een lading 8.8cm van mij zodat die ook lekker snel doodging. Toen was het snel voorbij ja.
http://wotreplays.com/sit...rene_coast-thijsco19-is-7

Kon helaas niet meedoen omdat ik die AMX 50-100 net kreeg. Geen free damage voor me.atticus182 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 20:20:
[...]
Haha die brawl was idd hilarisch! Snap niet dat hij het probeerde
Oh en net mijn eerste crew naar de derde skill gekregen. Meteen gereset en nu eens BIA. Helaas moet ik nu wel 6th sense en nog wat andere dingen terug grinden. Lukt wel met de Lowe.
lol nice, patrol duty ookthijsco19 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 20:41:
Niet met de bedoeling van spammen maar hier nog een erg mooi potje met IS-7. Als de vorige geen ace badge was geweest was het deze wel een ace badge waard geweest.
God, I love my E100! Die tank is gewoon een grote medailleverzamelaar:

6,4K potential damage recieved en 13 schoten afgevuurd, waarvan 13 hits en 13 pens
[ Voor 11% gewijzigd door Mr_Size op 11-01-2014 21:02 ]

echt zwaar triest >_<
zelfs mijn T34 potjes die eerst altijd prima gingen zijn nu dus fucking dramatisch

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Replay voor de geïnteresseerden:
http://wotreplays.com/site/531672#arctic_region-mr_size-t-54
Avond afgesloten met 63% WR en WN7 van 1912. Daarnaast erg hoge eff gehaald omdat ik in een hoop potjes vanavond ge-decapped heb. Dat tikt nogal aan voor je efficiency
[ Voor 20% gewijzigd door Mr_Size op 11-01-2014 23:18 ]
Ik gebruik wel de E75 gun nog hedjengizz schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 23:05:
[...]
daar zou alleen al een speciale medal voor moeten zijn met die gun
gg
Verder ben ik het geheel met je eens overigens
@Thijsco: edit: net ff je 2e IS7 pot gekeken: hele nette pot, zelfs nog wat unlucky (2 bounces op E75 aan het einde bijv.). Je speelt heel geduldig (soms misschien iets té) en hebt goede situational awareness
Wat een troll armor heeft die IS7 toch, 1e 11 schoten bouncten
[ Voor 40% gewijzigd door Mr_Size op 11-01-2014 23:15 ]
Dankje!Mr_Size schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 23:12:
@Thijsco: edit: net ff je 2e IS7 pot gekeken: hele nette pot, zelfs nog wat unlucky (2 bounces op E75 aan het einde bijv.). Je speelt heel geduldig (soms misschien iets té) en hebt goede situational awareness
Wat een troll armor heeft die IS7 toch, 1e 11 schoten bouncten
Inderdaad een aantal rare bounces, vooral die E-75 inderdaad daar had het 2de schot wel damage moeten wezen. Ook die crictical op de WT pz IV.

Soms inderdaad te geduldig maar alsnog beter dan naar voren rushen
Die turret is gewoon geniaal, bounced echt van alles!
Zo slecht als de tier 4 ging, zo goed ging het met de tier 5 premium Chi nu Kai, mastery badge. Schril contrast.
Ik kom niet voorbij de AT8 als ik de AT7 via de Matilda vrij speel, wil ook niet teveel met gold gaan smijten als de tanks die ik oversla dikke prima zijn natuurlijkdatabeestje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:28:
[...]
Als je de AT-8 (~45%) kan omzeilen moet je dat zeker doen, daar kwam ik niet mee uit de voeten. Met de AT-7 is het ~60% vooralsnog dus lang niet beroerd.
Gun aan de rechterzijde rond een huisje steken doet wonderen. Daarnaast tussen schoten in lekker wiebelen en dan kan je zelfs IS-3 shells bouncen (gebeurde in een tier 8 GOT TC, de IS-3 was pissed, en dood).
Je bent natuurlijk altijd al een grote medium liefhebber geweest natuurlijkAppel schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:21:
[...]
Ik kan er absoluut mee overweg, maar dat neemt niet weg dat het een onding isVoor die eens in de maand dat ik WoT op kan starten vind ik het niet waard om 'm te spelen. Ik ga voor het record stof op mijn tank, is daar ook een medal van?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Een voorbeeld: op Fjords in mijn Foch 155. Helemaal NIEMAND gaat riching B7/A8 waardoor daar ongestoord een paar van de vijandelijke mediums en TD's kunnen komen. Ik sta met mijn TD een beetje in het midden en als na herhaaldelijk vragen en roepen om wat tanks richting B7 er nog altijd niemand zelfs maar de moeite heeft genomen om te reageren, besluit ik om te draaien en mezelf in veiligheid te brengen.
Ik wordt direct gespot en ben dood voordat de BatChat zijn 4e schot kon lossen. Niemand gespot maar wel door 3 verschillende tanks geraakt.
Jep. 4 uit 4 verloren in mijn FV4202. Tot nu toe een winrate van 40% ofzo en de damage wil ook niet omhoog. Bv een potje waar ik 6x bouncde op de lfp van de 7201 terwijl hij boven mij stond en de lfp vlak was voor mij....BramSd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:52:
Getver, het is echt weer zo'n dag dat ik nooit aan WoT had moeten beginnen. Wat een klotepotjes vandaag zet.
Daarna nog 4 gedaan in de e25 maar ook maar 2 gewonnen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Bijna 2.3K damage in een tier 5....Victory!
Abbey 12-1-2014 15:16:34
Type 3 Chi-Nu
1.935 45.567
Top Gun, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Total: 41.240

[ Voor 21% gewijzigd door ShockWave op 13-01-2014 18:49 ]
Yep, lijkt alsof dit spel met de week slechter wordt. Maar ja, Wargaming bussiness model is gebaseerd op rood/oranje/gele spelers, niet op goede spelers.BramSd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:52:
Getver, het is echt weer zo'n dag dat ik nooit aan WoT had moeten beginnen. Wat een klotepotjes vandaag zet.
Dan zit ik telkens in het andere team geloof ik: verschrikkelijke ochtend vol faal-teams gehad vandaag. Hallo allemaal trouwens - ben nieuw hier.rgras schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:14:
Wat een lekker weekend, teams proberen zowaar samen te werken!
Gestopt na een T71 spel wegens te hoog adrenaline-gehalte: ik stopte nauwelijks met beven.
Aan de T71 beleef ik - samen met de T-54 - het meeste plezier. Ik zie de T71 als een fragiele, mobielere mini-BatChat en denk dat mijn speelstijl voor de T71 & BatChat nauwelijks verschillen.
De eerste helft van het spel verloopt redelijk rustig voor mij - Maak verschillende fouten tijdens het spel, maar kom er verschillende malen goed vanaf
Deze ga ik niet snel vergeten geloof ik.
De actie valt wel mee, als tier 8 in een tier 10 potje word je niet echt als potentiele target gezien, maar dit ging toch wel ff snel!
Iemand misschien tips als perks/skills in de object 704?
Wotreplays (voor de stats van het spel)

WoT: LordOfTerror Tomato GG- LordOfTerror
De T71 is inderdaad een heerlijke tank, alleen jammer dat iedereen denkt dat ze je mogen commanderen.Yega schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:46:
[...]
Dan zit ik telkens in het andere team geloof ik: verschrikkelijke ochtend vol faal-teams gehad vandaag. Hallo allemaal trouwens - ben nieuw hier.
Gestopt na een T71 spel wegens te hoog adrenaline-gehalte: ik stopte nauwelijks met beven.
Aan de T71 beleef ik - samen met de T-54 - het meeste plezier. Ik zie de T71 als een fragiele, mobielere mini-BatChat en denk dat mijn speelstijl voor de T71 & BatChat nauwelijks verschillen.
De eerste helft van het spel verloopt redelijk rustig voor mij - Maak verschillende fouten tijdens het spel, maar kom er verschillende malen goed vanaf: http://www.noobmeter.com/replay/501403715.148321439916912813
Deze ga ik niet snel vergeten geloof ik.

11 kills, pools medal, 3700+ damage in tier 5
dit is sowieso een gold prijs waardig met het huidige event
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Tank Aas op de FV215b
http://www.twitch.tv/remmke/c/3536664
Tank Aas op de T69
http://www.twitch.tv/remmke/c/3536750
Oh absoluut. Ik ben nu een beetje bezig met de T69 en de T-54. Al zou ik zelfs wat centjes overhebben voor een M60, die zou ik graag in mijn garage willen hebben. Echter, geen tijdpsychoclown schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:24:
[...]
Ik kom niet voorbij de AT8 als ik de AT7 via de Matilda vrij speel, wil ook niet teveel met gold gaan smijten als de tanks die ik oversla dikke prima zijn natuurlijkDaarnaast exp om om te kunnen zetten ook niet ongelimiteerd bij mij dus daar moet ik ook een beetje mee rekening houden.
[...]
Je bent natuurlijk altijd al een grote medium liefhebber geweest natuurlijk
Victory!
Sand River 12/01/2014 23:58:10
Jagdpanzer IV
966 27,454
Mission completed! Reward:
Premium days added: 3
En

Mission completed! Reward:
Vehicles added: IS-6
Slots added: 1
Was een flinke uitdaging en ik had niet gedacht dat ik het zou halen. Komende dagen eens kijken of de IS-6 een beetje leuk is. Door all dat spelen met die tier 6 tanks en ze allemaal te verkopen genoeg overgehouden om de E-50 en de tier 7 jap tank te kopen.
Shuttle st20g5
Victory!
Battle: Pearl River 13-1-2014 1:23:30
Vehicle: Löwe
Experience received: 4.686 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 130.597
Battle achievements: Sniper, Master Gunner, Sharpshooter
Laatste periode voornamelijk T34 gespeeld om geld te verdienen, hiervoor de crew uit de T29 gebruikt, welke nu aan hun 3e perk begonnen zijn.
Gisteren weer eens geplatooned met een maat die max tier 7 had, ondanks dat ik een IS en een Tiger (P) klaar had staan toch maar weer de crew in de T29 gestopt en het stof eraf gebalzen, maar man o man, ik wist meteen weer waarom die tank een van mijn favorieten is.
Bij mij begon het goed in de eerste 6 potjes maar daarna ging het langzaam aan steeds slechter, dikke noobs die anderen voor noobs uitmaken terwijl zij het potje verliezenEdmin schreef op zondag 12 januari 2014 @ 22:31:
Vandaag 1 pot gespeeld... en een dikke 2700wn7 op de tiger 2 gehaald. Direct gestopt vanwege tijd, maar het compenseert mooi voor de 600wn7 van gisteren....

Uiteindelijk wel een aardige voorgang geboekt met de AMX AC Mle 48, nog twee potjes en ik kan de Foch kopen en crew retrainen. Daarnaast al de AT7 in de garage gezet met verse crew vanavond even wat voortgang boeken met de Sturer Emil zodat ik de Borsig snel in de garage heb, dan kan ik daarna verder met de WZ-111 om ook de 113 nog voor de 16e te unlocken
Ja zonde man, zou graag weer eens platoonen!Appel schreef op zondag 12 januari 2014 @ 22:48:
[...]
Oh absoluut. Ik ben nu een beetje bezig met de T69 en de T-54. Al zou ik zelfs wat centjes overhebben voor een M60, die zou ik graag in mijn garage willen hebben. Echter, geen tijdEchter, de T110E4 vind ik stiekem ook wel leuk!
En dat terwijl de afgelopen anderhalve week extreem goed liepen, zelfs losses waren gewoon goede scores. Het zal wel Wargaming's balans matchmaker geweest zijn om iemand die een goede streak heeft weer even te straffen.
Bizar trouwens dat ik niet gebanned ben dit weekend, wellicht dat ik op de HoS kom haha
Heb je dan de T32 al? Dat is echt een baas! Alleen met IS3 heeftie moeite..Bokkie schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:19:
Dit weekend toch beetje uit dal kunnen komen sinds ik de IS3 heb.
Laatste periode voornamelijk T34 gespeeld om geld te verdienen, hiervoor de crew uit de T29 gebruikt, welke nu aan hun 3e perk begonnen zijn.
Gisteren weer eens geplatooned met een maat die max tier 7 had, ondanks dat ik een IS en een Tiger (P) klaar had staan toch maar weer de crew in de T29 gestopt en het stof eraf gebalzen, maar man o man, ik wist meteen weer waarom die tank een van mijn favorieten is.
Die Foch 155 blijft een beest, maar ik moet zeggen dat het me lang niet altijd lukt om leuke damage te halen. Mijn gemiddelde is nu tot net onder de 3500 gezakt. Dat is veel, maar niet voor een Foch 155. Net iets beter dan de server average.
Ook zag ik zojuist dat er weer een mijlpaal is gehaald: mijn overall average damage is nu 1800. Average xp staat nu op 825.
T32 heb ik ook al jaRazorbite schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:10:
[...]
Heb je dan de T32 al? Dat is echt een baas! Alleen met IS3 heeftie moeite..
Maar ik moet zeggen dat ik de T29, T32 en de T34 echt heerlijk vind om te spelen. nog 40k exp ofzo en dan kan ik de M103 unlocken, ben benieuwd hoe die is.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die daar last van had dit weekend (en afgelopen week, trouwens)Kaap schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:46:
Dit weekend was echt een dieptepunt. Stuk of 50-60 battles gespeeld, een winrate van circa 40% en WN7 ratings waar je je voor schaamt 1100-1200. Letterlijk elke pot ging slecht, slechte teams versus goede teams, zelf ook niet te fris spelen.
En dat terwijl de afgelopen anderhalve week extreem goed liepen, zelfs losses waren gewoon goede scores. Het zal wel Wargaming's balans matchmaker geweest zijn om iemand die een goede streak heeft weer even te straffen.
Bizar trouwens dat ik niet gebanned ben dit weekend, wellicht dat ik op de HoS kom haha
Nu ben ik alles behalve een goede speler maar mijn ervaring met de T-54 en IS3s die ik tegen kom. Ik pen ze veel makkelijker in de UFP (als die afkorting bestaat...) Als de IS3 niet of amper geangled staat schiet je er met AP dwars doorheen. Kost ook minder moeite om op te mikken. Enkel op de turret en de voorste trackcovers lijkt ik op de IS3 te bouncen.Mr_Size schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 22:59:
Later in de pot wel weer twee bounces met AP op een LFP van een IS3
Had een steel wall en een spartan medal, leuk om eens een steel wall te halen in een andere tank dan de E100.
Steel wall haal ik eigenlijk ook heel veel in de T-54, het ene potje wordt je in 3 shots weggeschoten in de volgende pot bounce je alles, zelfs op tracks en achterkant... (zo had ik gisteren steel wall door een Batchat die 14keer !!!! op mij bounced op minder dan 50m afstand. Het was ook een goede speler dus hij werd er gek van, kon er achteraf wel mee lachen.
We hadden niet anders verwachtKaap schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:46:
Ik heb mezelf er na lang uitstellen ook maar aangezet en ben met de SU-85b begonnen aan de russische TD's en heb de Pz. IV terug gekocht om maar weer verder te grinden naar de Tiger II.
Ik heb een K/D van 1,3+ op de T32. Gewoon zorgen dat je altijd een weakspot raakt.Bokkie schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:50:
[...]
T32 heb ik ook al jamaar in zijn tier heb ik altijd meer moeite dan met de T29
Maar ik moet zeggen dat ik de T29, T32 en de T34 echt heerlijk vind om te spelen. nog 40k exp ofzo en dan kan ik de M103 unlocken, ben benieuwd hoe die is.
Ik moet nog 60k exp en 2,2 miljoen credit voor de M103. Die M103 en T110E5 spelen wel anders schijnt. De turret is zwakker. Maar de pen van die Tier X gun
een WN7 rating van 1100-1200 zou ik best blij mee zijn, ik mag in mijn handjes knijpen als ik richting de 1000 ga.Kaap schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:46:
Dit weekend was echt een dieptepunt. Stuk of 50-60 battles gespeeld, een winrate van circa 40% en WN7 ratings waar je je voor schaamt 1100-1200. Letterlijk elke pot ging slecht, slechte teams versus goede teams, zelf ook niet te fris spelen.
Al moet ik zeggen dat het gisteren drama was, ik kam uiteindleijk niet hoger dan 600....mensen die eigen team gaan lopen tracken omdat ze in de weg staan ect ect....aargh
Heb trouwens gisteren eindelijk mijn M5 kunnen vervangen door een M7, die is nog redelijk stock en dan istie nie fijn! Voor zover als ik kan lezen is hij ook fully upped niet heel erg geweldig als medium tank, dus we spelen hem dan maar even als light tank/passive scouts.
Iemand trouwens nog ideeen vwb de gun? 6pdr of top gun? 6pdr heeft meer pen, maar top gun kan HE meenemen...
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Juist wel als die iets geangled staat want de UFP bestaat uit twee 'almond-shaped' platen armor en iets naar je toegedraaid zijn ze dus 'vlakker' dan wanneer je er recht voor staat.Inrage schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:52:
[...]
Nu ben ik alles behalve een goede speler maar mijn ervaring met de T-54 en IS3s die ik tegen kom. Ik pen ze veel makkelijker in de UFP (als die afkorting bestaat...) Als de IS3 niet of amper geangled staat schiet je er met AP dwars doorheen. Kost ook minder moeite om op te mikken. Enkel op de turret en de voorste trackcovers lijkt ik op de IS3 te bouncen.
Ik heb de T32 en Pershing al een tijdje en sinds kort ook de Caernarvon en Centurion erbij, die extra pen op de Caern en Centurion is gewoon zo heerlijk.Razorbite schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:56:
[...]
Ik heb een K/D van 1,3+ op de T32. Gewoon zorgen dat je altijd een weakspot raakt.
Verheug je niet teveel op de m103 ik vond het (zeker in het begin) een pittige grind. Dan krijg je nog het dilemma van de topgun. Zonder de topgun is het namelijk gewoon een trage medium(weinig armor), maar de topgun is wel 60k extra grinden.Razorbite schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:56:
[...]
Ik heb een K/D van 1,3+ op de T32. Gewoon zorgen dat je altijd een weakspot raakt.
Ik moet nog 60k exp en 2,2 miljoen credit voor de M103. Die M103 en T110E5 spelen wel anders schijnt. De turret is zwakker. Maar de pen van die Tier X gun
Ik heb zelf erg veel met de T32 gespeeld. Je moet redelijk wat premium schieten als je niet top tier bent, maar dat betaald zich allemaal terug als je weer een mooie hulldown positie hebt gevonden
Herkenbaar, met de ARL V39 met de 105mm en 165 pen een 0 damage critical hit op de tracks van een scout... wacht... wat? Met een shell van die grote moet ik zo'n beetje een Luchs omver duwen.Inrage schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:52:
[...]
Steel wall haal ik eigenlijk ook heel veel in de T-54, het ene potje wordt je in 3 shots weggeschoten in de volgende pot bounce je alles, zelfs op tracks en achterkant... (zo had ik gisteren steel wall door een Batchat die 14keer !!!! op mij bounced op minder dan 50m afstand. Het was ook een goede speler dus hij werd er gek van, kon er achteraf wel mee lachen.
De ARL V39 speel ik vergelijkbaar als de SU-122-44, ze zijn beiden redelijk mobiel. De grind is lang niet zo erg als bijvoorbeel de Churchill GC, dat was echt verschrikkelijk YouTube: Review! // Churchill Gun Carrier / "Ask me about DOOM"
De M7 kan ik wel mee uit de voeten, het is een fijne tank als deze elite is, circa ~60% winrate, speel eerst passieve scout, daarna trollen en flanken. Ik gebruik vents, binos en camo net.
Net begonnen met de AMX 13 90, maar deze voelt stock al heel anders dan de 13 75 welke ervoor zat. Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Vents, binos, camo net.
Ik schiet uit principe geen premiumperpixel schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:13:
[...]
Verheug je niet teveel op de m103 ik vond het (zeker in het begin) een pittige grind. Dan krijg je nog het dilemma van de topgun. Zonder de topgun is het namelijk gewoon een trage medium(weinig armor), maar de topgun is wel 60k extra grinden.
Ik heb zelf erg veel met de T32 gespeeld. Je moet redelijk wat premium schieten als je niet top tier bent, maar dat betaald zich allemaal terug als je weer een mooie hulldown positie hebt gevonden
Omdat ik dat de meest belachelijke manier van geld verdienen vind. Ik wil best een premium account hebben, maar zulk ingame voordeel heb ik altijd al stuitend gevonden.
En daarnaast: de meeste tanks kun je ook zonder premium goed raken.
Hoezo geld verdienen? premium ammo is gewoon voor credits te krijgen.Razorbite schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:26:
[...]
Omdat ik dat de meest belachelijke manier van geld verdienen vind. Ik wil best een premium account hebben, maar zulk ingame voordeel heb ik altijd al stuitend gevonden.
Dat klopt, maar als ik ik een T32 tegenover een is-3 sta switch ik toch gewoon naar premium. Andersom gebeurt het ook.
Ik pen liever zeker dan dat ik 10 bounces voor niks heb. Het is ook niet zo dat je voor elke tank switched, maar minder dan 200 pen in een tier 8 is vaak gewoon onvoldoende.
[ Voor 6% gewijzigd door perpixel op 13-01-2014 10:34 ]
Met een 13 90 moet je niet passief willen scouten, je moet in beweging blijven binocs en cammonet hebben dan weinig zin.databeestje schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:14:
Net begonnen met de AMX 13 90, maar deze voelt stock al heel anders dan de 13 75 welke ervoor zat. Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Vents, binos, camo net.
Heb zelf vents, optics en gld ivm de trage aimtime.
crew weet ik zo even niet uit mijn hoofd maar driver iig all terrain en clutchbraking in die volgorde.
Ik speel de 13 90 met GLD, vents en optics. Speel vaker de damage-dealer/active scout dan dat ik passief in een bosje sta!databeestje schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:14:
De clip damage vind ik echt heerlijk. Laatst in een team battle een 50-100 omgelegd. Gaat net als je alles raakt.
Met de nieuwe hull van de IS3 is het een eitje om met gewone T32 shells er door heen te komen. Switchen hoeft niet meer.
Een week of 2 geleden regelmatig de T32 van stal gehaald. Toen echter in heel veel tier 10 potjes terecht gekomen, dat is niet leuk. Maar besloten om m alleen in team battles te spelen, ging dit weekend heel aardig.
En wat als je oog in oog komt te staan met een tank die je zo goed als niet kunt penetreren? Juist, daarom hebben de meeste spelers dus gewoon een stuk of 5 premium shells bij. Die kosten trouwens geld, meer dan dat ze meestal opleveren.Razorbite schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:26:
[...]
Ik scheld/vloek geregeld ingame ja, net zoals iedereen, maar over het algemeen wel binnen proporties. Daar was dit weekend echter geen sprake van
Ik zit op 1596, 1100-1200 is dus voor mijn doen gewoon ver onder de maat.ZTeeVeR schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:59:
[...]
een WN7 rating van 1100-1200 zou ik best blij mee zijn, ik mag in mijn handjes knijpen als ik richting de 1000 ga.
[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-01-2014 10:51 ]
Terugtrekken? Er zijn nog 14 targets. En als je toptier bent heb je dat probleem meestal nietKaap schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:48:
[...]
En wat als je oog in oog komt te staan met een tank die je zo goed als niet kunt penetreren?
Een tijd geleden, toen je premium spul alleen voor gold kon kopen, was ik het met je eens geweest, maar nu is het gewoon beschikbaar voor credits en kost het je geen gold.Razorbite schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:26:
[...]
Je kunt inderdaad de meeste tanks ook zonder premium pennen. Maar soms kom je in situaties of tegen tanks waarbij het niet lukt en dan ben ik blij dat ik toch meestal wel wat premium mee heb. Ik vind persoonlijk het maken van de afweging met welke ammo ik ga schieten ap/he/prem een leuk aspect in het spel.
Eigenlijk wil je zo snel mogelijk BIA en Camo op je 13 90, daarnaast kun je nog overwegen of je Binos in plaats van Optics wilt. Voor ESL heb ik alleen nog maar Binos op mijn 13 90 want er zijn genoeg momenten dat ik even stil kan staan en de boel goed kan spotten. Voor randoms kan dit ook handig zijn als je bijv. op een Malinovka terecht komt.ShockWave schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:41:
[...]
Met een 13 90 moet je niet passief willen scouten, je moet in beweging blijven binocs en cammonet hebben dan weinig zin.
crew weet ik zo even niet uit mijn hoofd maar driver iig all terrain en clutchbraking in die volgorde.
In teambattle speel je vrijwel alleen tegen IS3 als T32. Dan is het niet meer rendabel!Ilikebananas schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:52:
[...]
Een tijd geleden, toen je premium spul alleen voor gold kon kopen, was ik het met je eens geweest, maar nu is het gewoon beschikbaar voor credits en kost het je geen gold.
Je kunt inderdaad de meeste tanks ook zonder premium pennen. Maar soms kom je in situaties of tegen tanks waarbij het niet lukt en dan ben ik blij dat ik toch meestal wel wat premium mee heb. Ik vind persoonlijk het maken van de afweging met welke ammo ik ga schieten ap/he/prem een leuk aspect in het spel.
Right...dat is de instelling! Had je nou maar voor 20.000 credits een paar premium shells meegenomen...
Zoals ik eerder al melde, deze is nog vrijwel stock, dus de 75mm wat het iets lastiger maakt. Ik kom pas in actie als een tank meer dan de helft van zijn health kwijt is. Met een clip van de 75mm kom je er niet en bounce ik zelfs op de kont van tanks. Als ik de betere tracks en 90mm heb dan schakel ik wel over.ShockWave schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:41:
[...]
Met een 13 90 moet je niet passief willen scouten, je moet in beweging blijven binocs en cammonet hebben dan weinig zin.
Er zit nog een optics en gld in mijn depot geloof ik, dus omschakelen is zo gebeurd. Die extra viewrange is overigens wel handig om de camo bonus van de andere zijde te omzeilen. In combinatie met Locastans minimap mod wel erg prettig.
Nu ben je met twee maten aan het metenRazorbite schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:53:
[...]
In teambattle speel je vrijwel alleen tegen IS3 als T32. Dan is het niet meer rendabel!
In team battle ben je sowieso altijd top tier (tenzij je een T1 speelt) en sowieso speel je die mode (in principe) niet voor de credits (ook al doen veel spelers dat wel).
Idioten die premium ammo spammen zullen snel door hun credits heen raken en zich verplicht voelen geld naar WG over te maken. Maar voor mensen die er normaal mee om gaan zal dat geen issue zijn en is het puur een extra optie voor de lastige situaties.Razorbite schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:53:
[...]
In teambattle speel je vrijwel alleen tegen IS3 als T32. Dan is het niet meer rendabel!
Niemand zal je trouwens verplichten om met premium ammo te gaan schieten, maar nu het voor credits beschikbaar is levert het geen oneerlijk voordeel meer op voor mensen die geld in het spelletje steken t.o.v. mensen die dat niet doen. Daarnaast is premium ammo geen instawin spul.
[ Voor 23% gewijzigd door Ilikebananas op 13-01-2014 11:10 ]
Hattrick: Thorgal Eagles
Je hoeft er niets speciaal iets voor te doen; alleen ruimte voor de shells (elke tank heeft een max totaal aantal shells), en genoeg credits.bregweb schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:24:
Moet je nog iets speciaals doen om premium ammo te kopen met credits? Ik kan wel selecteren dat ik wil betalen met credits ipv gold, maar vervolgens kan/mag ik geen aantal kiezen.
Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je al het maximaal aantal shells geselecteerd hebt. Een paar minder AP mee nemen dus.bregweb schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:24:
Moet je nog iets speciaals doen om premium ammo te kopen met credits? Ik kan wel selecteren dat ik wil betalen met credits ipv gold, maar vervolgens kan/mag ik geen aantal kiezen.
Niet altijd hoor. Ik speel enkel en alleen de stug. Ik voel me fijn bij die tank, en heb simpelweg niet de tijd me te verdiepen in andere tanks. Omdat ik vrij aardig speel (WN8 > 2000 over laatste 1000 games) is het gevolg dat ik van gekkigheid niet weet wat ik met mijn credits moet doen. Oplossing van dit 'probleem': premium ammo kopen. Ik zie niet helemaal hoe dit de kwalificatie 'idioot' verdient...Ilikebananas schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:05:
[...]
Idioten die premium ammo spammen zullen snel door hun credits heen raken en zich verplicht voelen geld naar WG over te maken. Maar voor mensen die er normaal mee om gaan zal dat geen issue zijn en is het puur een extra optie voor de lastige situaties.
Niemand zal je trouwens verplichten om met premium ammo te gaan schieten, maar nu het voor credits beschikbaar is levert het geen oneerlijk voordeel meer op voor mensen die geld in het spelletje steken t.o.v. mensen die dat niet doen. Daarnaast is premium ammo geen instawin spul.
Aantal normale shells omlaag brengenbregweb schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:24:
je kan max xx aantal shells meenemen, maar dat is verspreid over de verschillende shells
dus als je max 30 shell smee kan nemen, moet je eerst je normale shells naar 20 brengen en dan kan je 10 premiums toevoegen
Je hebt gelijk, mensen die premium spammen zijn niet per definitie idioot, mijn excuses...MRammeloo schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:25:
[...]
Niet altijd hoor. Ik speel enkel en alleen de stug. Ik voel me fijn bij die tank, en heb simpelweg niet de tijd me te verdiepen in andere tanks. Omdat ik vrij aardig speel (WN8 > 2000 over laatste 1000 games) is het gevolg dat ik van gekkigheid niet weet wat ik met mijn credits moet doen. Oplossing van dit 'probleem': premium ammo kopen. Ik zie niet helemaal hoe dit de kwalificatie 'idioot' verdient...
In teambattles heb ik meestal 50% premium en 50% normale shells bij en ik draai eigenlijk altijd aardig gelijk. Je moet alleen wel even opletten wanneer je met welke shells schiet. Een T32 waar je de hull kunt raken moet je natuurlijk met normale shells raken. Maar soms heb je schoten die je moet maken omdat je anders echt in de problemen komt en die doe je met premium shells.Razorbite schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:53:
[...]
In random battles heb ik altijd maar 5 shells oid bij welke ik gebruik als het echt nodig is (erg close battle waarbij het om die ene shell draait, cap resetten, tank waar je echt anders niet door komt e.d.). Ook daar draai je zonder problemen gelijk/met winst afhankelijk van welke tank. Vergeet niet dat een premium shell die damage doet meer oplevert dan een bouncing standaard shell, zeker als die shell er voor zorgt dat je het potje wint.
Naar mijn idee ben je niet slim bezig als je vol premium gaat, maar ook zeker niet als je totaal geen premium mee neemt (al zitten er wel wat uitzonderingen tussen)
[removed]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Zelfde geld ook voor premium tanks. Ik kan volledig premium schieten, mijn tank volladen met consumables en nog steeds winst draaien. Als je dit lange tijd doet kom je ook in de situatie terecht dat je eigenlijk niet meer weet wat je met je credits moet doen...MRammeloo schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:25:
[...]
Niet altijd hoor. Ik speel enkel en alleen de stug. Ik voel me fijn bij die tank, en heb simpelweg niet de tijd me te verdiepen in andere tanks. Omdat ik vrij aardig speel (WN8 > 2000 over laatste 1000 games) is het gevolg dat ik van gekkigheid niet weet wat ik met mijn credits moet doen. Oplossing van dit 'probleem': premium ammo kopen. Ik zie niet helemaal hoe dit de kwalificatie 'idioot' verdient...
oja, ben na 2 maanden pauze weer begonnen met spelen. Bevalt eigenlijk wel weer. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik weer een pauze ga inlassen...
[ Voor 9% gewijzigd door ChojinZ op 13-01-2014 12:36 ]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Veel mensen vinden de T32 echt top, maar ik snap dat niet echt. Ik begrijp dat de turret in een hull down situatie vrijwel onverwoestbaar is en dat de T32 daar de beste in is, maar in heel veel situaties kun je niet hull-down staan. Verder heeft de T32 voor een tier 8 de de minste gun, is de hull voor vrijwel iedereen penetreerbaar en is de T32 sloom en niet echt wendbaar. Ik vind de Tiger2 en de IS3 veel degelijker all-round tier 8 heavies. Vanwaar het enthousiastme voor de T32, of zie ik iets over het hoofd?Razorbite schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:10:
[...]
Heb je dan de T32 al? Dat is echt een baas! Alleen met IS3 heeftie moeite..
Gister de BL-10 op de ISU-152 vrijgespeeld. Wow, dat is een echte baas. Binnen 4 potjes de ACE tanker gehaald
Verwijderd
Het is er, het is relatief gemakkelijk te verkrijgen en daarom zal het dus ook gebruikt worden. Zinnig of niet.
Ieder voor zich of die het wel of niet gebruikt.
Spammen is wat anders, dan ben je IMHO gewoon een noob.
Dan lach ik je heel hard uit in een random als je 3x met goud op mn Rhm WT schiet. Sorry...
Back in the days
Onzin. Ik heb nu zo'n 13 miljoen credits en weet totaal niet wat ik daar mee aan moet. Behalve dan Gold ammo kopen om te spammen.Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:59:
Moet ik het dan maar sparen omdat gold ammo spammen noob is? Dacht het niet....
De credits moeten toch uitgegeven worden. Dan maar aan ammo en consumables...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Kun je geen donatie doenChojinZ schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:02:
[...]
Onzin. Ik heb nu zo'n 13 miljoen credits en weet totaal niet wat ik daar mee aan moet. Behalve dan Gold ammo kopen om te spammen.
Moet ik het dan maar sparen omdat gold ammo spammen noob is? Dacht het niet....
De credits moeten toch uitgegeven worden. Dan maar aan ammo en consumables...

1X Hesh zou toch voldoende moeten zijn voor je RhmVerwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:59:
Onzinnige discussie over premium rounds...
Het is er, het is relatief gemakkelijk te verkrijgen en daarom zal het dus ook gebruikt worden. Zinnig of niet.
Ieder voor zich of die het wel of niet gebruikt.
Dan lach ik je heel hard uit in een random als je 3x met goud op mn Rhm WT schiet. Sorry...
Back in the daysGoud was ook goud! Toen was het verhaal wel even anders en gebruikte niet veel mensen gold in randoms. Toen gebruikte ik zelf bv het goud wat ik kreeg ook echt voor goldshells tijdens CW
en 13 miljoen teveel aan credits toch niet zo een probleem, daar koop je geen twee tier X tanks voor + equip en retraining, dan komje al snel een miljoen tekort. Ik begrijp de hele hype van teveel silver niet echt. Als je zoveel silver hebt van premium te spelen hoef je niet alles aan gold ammo te spenderen. Ooit raakt dat silver wel op hoor. Al is het maar in een periode waar je even niet met premium speelt.
Uhhh.... ik speel bijna alleen nog maar met premium tanks....Joindry schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:05:
[...]
1X Hesh zou toch voldoende moeten zijn voor je Rhm
en 13 miljoen teveel aan credits toch niet zo een probleem, daar koop je geen twee tier X tanks voor + equip en retraining, dan komje al snel een miljoen tekort. Ik begrijp de hele hype van teveel silver niet echt. Als je zoveel silver hebt van premium te spelen hoef je niet alles aan gold ammo te spenderen. Ooit raakt dat silver wel op hoor. Al is het maar in een periode waar je even niet met premium speelt.
Dus nee, mijn zak met credits is oneindig en word enkel groter....
Net zoals Razorbite, hou ik mijzelf aanbevolen voor een donatieChojinZ schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:07:
[...]
Uhhh.... ik speel bijna alleen nog maar met premium tanks....![]()
Dus nee, mijn zak met credits is oneindig en word enkel groter....
Maar speel je dan ook met een prem account, of alleen prem tanks? En welke tier?
Hehe, zou ik geeneens problemen mee hebben. Ken wel wat mensen die wat "financiele" hulp kunnen gebruiken.Norinco schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:15:
[...]
Net zoals Razorbite, hou ik mijzelf aanbevolen voor een donatie
Maar speel je dan ook met een prem account, of alleen prem tanks? En welke tier?
Yup! Premium account met premium tanks. Alle op Tier 8 (T34, KV5, T34-3, T26e4) behalve mijn o zo geliefde E25.
Huh, maar waarom start je niet eens een fatsoenlijke grind naar Tier X dan? Over het algemeen presteren de niet-premium tanks een stuk beter, en voor de credits hoeft je het niet te laten. Ik zou het echt verschrikkelijk vinden om alleen maar met mijn premiums (SU-122-44, Löwe, JT8.8, E-25, LeFh) te 'moeten' spelen. Die speel ik dan vooral voor de credits/lol, en zodat ik mijn reguliere grinds kan bekostigen zonder eeuwenlang op dezelfde tier vast te zittenChojinZ schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:20:
[...]
Hehe, zou ik geeneens problemen mee hebben. Ken wel wat mensen die wat "financiele" hulp kunnen gebruiken.
Yup! Premium account met premium tanks. Alle op Tier 8 (T34, KV5, T34-3, T26e4) behalve mijn o zo geliefde E25.
De Löwe is een huiskat in vergelijking met de gewone Tier 8 tanks. Ik vind het niet erg om er een te ontmoeten!atticus182 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:24:
[...]
Huh, maar waarom start je niet eens een fatsoenlijke grind naar Tier X dan? Over het algemeen presteren de niet-premium tanks een stuk beter, en voor de credits hoeft je het niet te laten. Ik zou het echt verschrikkelijk vinden om alleen maar met mijn premiums (SU-122-44, Löwe, JT8.8, E-25, LeFh) te 'moeten' spelen. Die speel ik dan vooral voor de credits/lol, en zodat ik mijn reguliere grinds kan bekostigen zonder eeuwenlang op dezelfde tier vast te zitten
Ik speel een niet-premium tank (stug, tier V), met premium account. Dat account is vooral bedoeld om meer xp per potje te krijgen, die ik volledig besteed aan crew-training. Daarnaast heb ik het bijgeloof dat WG mij een beetje matst met de MM en RNG omdat ik toch af en toe een kleine donatie moet doenNorinco schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:15:
[...]
Net zoals Razorbite, hou ik mijzelf aanbevolen voor een donatie
Ik schiet overigens niet alleen prammo, alleen tegen 'higher tier heavies' e.d. Al met al een credit-machine. Nogmaals de kanttekening: dit werkt (denk ik) alleen als je geen andere tanks wilt grinden én je de nodige credits per potje verdient. Kortom: damage doen, kills maken etc.
Heb ik ook al meerdere malen gedaan. Maar het grinden valt me gewoon erg tegen.atticus182 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:24:
[...]
Huh, maar waarom start je niet eens een fatsoenlijke grind naar Tier X dan? Over het algemeen presteren de niet-premium tanks een stuk beter, en voor de credits hoeft je het niet te laten. Ik zou het echt verschrikkelijk vinden om alleen maar met mijn premiums (SU-122-44, Löwe, JT8.8, E-25, LeFh) te 'moeten' spelen. Die speel ik dan vooral voor de credits/lol, en zodat ik mijn reguliere grinds kan bekostigen zonder eeuwenlang op dezelfde tier vast te zitten
Voor 2014 heb ik mij voorgenomen om enkel nog maar tanks te spelen die ik echt leuk vind en niet meer 50 uur te grinden in een klote tank voordat ik bij een leuke tank ben.
En toevallig zijn de tanks die ik leuk vind de premium tanks. Daarnaast speel ik ook in de T71, T54e1 en T57 maar dat zijn eigenlijk de enige non premiums die ik leuk vind. Mijn T110e5 en mijn gehele IS lijn staat al een tijdje stof te happen...
ChojinZ schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:31:
[...]
Mijn T110e5 en mijn gehele IS lijn staat al een tijdje stof te happen...
Ik kom graag elke Premium Tier 8 tank tegen in een 'gewone' tier 8 tank, omdat de gewone tier 8 tanks een stuk beter zijn qua stats dan premiums. Alleen de SU-122-44 vind ik op Tier 7 een uitzondering, die vind ik een stuk beter dan menig ander Tier 7 tank!Razorbite schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:26:
[...]
De Löwe is een huiskat in vergelijking met de gewone Tier 8 tanks. Ik vind het niet erg om er een te ontmoeten!
Overigens kom ik graag ander tier 8's tegen in mijn Löwe, ik kan redelijk omgaan met de armor en door de Tier IX gun blaas je vrijwel overal gaten in
Aha vandaarChojinZ schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:31:
[...]
Heb ik ook al meerdere malen gedaan. Maar het grinden valt me gewoon erg tegen.
Voor 2014 heb ik mij voorgenomen om enkel nog maar tanks te spelen die ik echt leuk vind en niet meer 50 uur te grinden in een klote tank voordat ik bij een leuke tank ben.
En toevallig zijn de tanks die ik leuk vind de premium tanks. Daarnaast speel ik ook in de T71, T54e1 en T57 maar dat zijn eigenlijk de enige non premiums die ik leuk vind. Mijn T110e5 en mijn gehele IS lijn staat al een tijdje stof te happen...
[ Voor 42% gewijzigd door p0st op 13-01-2014 13:41 ]
Toch wel apart als je de lowe wel leuk vindtatticus182 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:38:
maar ook dat is niet ideaal als je 3 niet-leuke tanks achter elkaar hebt (lees bijvoorbeeld: BDR, ARL, M4-45).
De Löwe heeft zijn turret meeperpixel schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:43:
[...]
Toch wel apart als je de lowe wel leuk vindtik vind deze namelijk vergelijkbaar spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door p0st op 13-01-2014 13:45 ]
enige mod die hij heeft is xvm, en met de default config, dus xvm.xc.sample hernoemen en stats aanzetten in ratings.xc.
atticus182 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:44:
[...]
Ervaringen met de ARL en de M4 zijn vooral dat ze dwars door je turret heen blazen

Nog 30k xp en dan..... 50 100
Dit topic is gesloten.
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)