[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 31 Laatste
Acties:
  • 66.885 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Skybullet schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:26:
[...]

Ik reageer nooit in chat als ik spelers zie typen " zijn er nog nederlanders ? " , " nl ? " , " dutch ? " etc

Als ik wil chatten dan zet ik tinder wel weer aan op mijn telefoon
"Nee"

- "Oh, ben je dan Belgisch?"

"Nee"

- "Oh"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:01:
Zijn er misschien nog mensen die mij (een beginner.) mee willen nemen in een spelletje of 2, en een beetje uitleg/pro tips geven ondertussen?
Ik kan wel wat uitleg en tips geven als je wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Kom gewoon naar het Gathering of Tanks channel in WoT.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:30

Nox

Noxiuz

Hehe, Top Gun gehaald in de 1C. De BT-7 was helaas op iets van 1 shell na nog in leven en werd gepakt door een ander :( (de 1C vuurt per salvo 40 shells/kogels af :P)

Maar ben er wel blij mee, Ace had ik al.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/24834079/shot_048.jpg

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

PcDealer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:37:
KV-1S? Die penetrate ik makkelijk en kill ze ook regelmatig. 6 schoten toch wel nodig. Ik moet wel zeggen: zodra ik op een KV af ga => "premium ammo loaded". Anders ben ik na het tweede schot dood :+
Als ik in mijn TOG II rij dan ga ik er ook meteen op af. Verder maak ik nog wel eens opzettelijk de KV-1S als eerste af in een T7 of T8 tank als wraak. Alleen wel als het kan. ;)

Dan zit ik erover te denken terug te gaan naar de 88mm voor de Tiger II. Ik had laatst tankinspector gedownload en die IS-3 is nu niet zo stoer meer nu ik weet hoe ik moet schieten. Was gewoon een kwestie van gebrek aan discipline van mijzelf. Geen idee hoe ik dit ding maanden geleden niet met elk schot van de 88mm doorboorde. De hele glacis is beduidend minder dan 200mm op zo ongeveer elke angle. 8)7
Zijn natuurlijk wel andere tanks zoals de Ferdinand die dan ietwat problematisch worden tenzij je gold gaat spammen. Kiezen, kiezen. :X

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-01-2014 21:55 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Vandaag voor het eerst meegedaan aan de 3v3 Benelux cup van ESL. We hebben de 3e plaats bereikt :) in de eerste ronde een nogal arrogant team uitgeschakeld.. In de 2e ronde verloren tegen het team van delert en kyozu, was wel een mooie pot, en toen 2 keer van GOT gewonnen in de strijd om de 3e plaats. Ik moet zeggen dat GOT goed speelde, het was door geluk aan onze kant dat we de 2e battle ook wonnen, we hadden nogal wat fouten gemaakt. Maar ze hebben zich zeer goed verweerd, waarvoor ook alle lof.

We zijn totaal onvoorbereid begonnen aan 3v3 dus hey was nog verre van optimaal, ik denk dat kyozu en delert dit ook gemerkt hebben aan ons spel. Maar wie weet in de toekomst ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:59:
Vandaag voor het eerst meegedaan aan de 3v3 Benelux cup van ESL. We hebben de 3e plaats bereikt :) in de eerste ronde een nogal arrogant team uitgeschakeld.. In de 2e ronde verloren tegen het team van delert en kyozu, was wel een mooie pot, en toen 2 keer van GOT gewonnen in de strijd om de 3e plaats. Ik moet zeggen dat GOT goed speelde, het was door geluk aan onze kant dat we de 2e battle ook wonnen, we hadden nogal wat fouten gemaakt. Maar ze hebben zich zeer goed verweerd, waarvoor ook alle lof.

We zijn totaal onvoorbereid begonnen aan 3v3 dus hey was nog verre van optimaal, ik denk dat kyozu en delert dit ook gemerkt hebben aan ons spel. Maar wie weet in de toekomst ;)
Wow vet stoer. :D

Goed gedaan. Ik heb 1x meegedaan met een ESL dinges via wot, maar dat was van heel europe. 3 potjes gewonnen toen uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Yup serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Appel schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:03:
[...]

Eens, maar het blijft een rot-ding om te spelen :P
Ga toch weg, stuk fruit! :+
Niks moeilijks aan de IS7, echter als je de sterke punten goed weet uit te buiten dan scoor je natuurlijk extra lekker/makkelijk :)
Semifinales speelde wij dan ook voortreffelijk, in de finales (helaas) zelf ook weer bijgeleerd. In de beslissende pot een cruciale fout begaan na een erg sterke tweede pot! Helaas, maar toch mooi de tweede plek :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Wat haat ik die xvm arty spelers toch, STA-1 stock en de hele battle tier10 arties die me proberen te raken. Lekker nutteloos bezig voor je team ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:32

p0st

Dutch Reefer

NoxiuZ schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:48:
Hehe, Top Gun gehaald in de 1C. De BT-7 was helaas op iets van 1 shell na nog in leven en werd gepakt door een ander :( (de 1C vuurt per salvo 40 shells/kogels af :P) Maar ben er wel blij mee, Ace had ik al.
De Pz 1c is echt een top tank, ik speel er vrijwel dagelijks wel een potje in, gewoon for teh lulz :)

Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/9059/rxe5.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
TweakJerommeke schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:32:
Wat haat ik die xvm arty spelers toch, STA-1 stock en de hele battle tier10 arties die me proberen te raken. Lekker nutteloos bezig voor je team ftw.
I feel you bro, heb ik ook vaak als ik speel. Komt idd echt door je rating. Vaak zat met een T9 of T8 tank in een T10 potje dat ik alsnog prio target ben voor arty :')

Maar vandaag had ik er absoluut geen last van. Weinig arty gezien überhaupt. Mede daardoor een topavond:

Wins/Battles: 12 (15) (80.0%)
Average dmg: 2429
Efficiency/WN7: 2.079 / 2.433

Ook weer een heerlijke pot gespeeld met de E100, wat een heerlijk tank om te spelen is dat zeg. Lekker op arctic region shells bouncen en zelf lekker uitdelen. Zelfs een Maus was er niet tegn opgewassen, hoewel dat niet zo'n goede speler was en ik mijn laatste 2 shells premium op hem schoot :+

Ook weer, net als gisteren, een potje gewonnen 0,5 sec voor het einde van de tijd. Was op Erlenberg in een T10 pot. Echt zo'n camp map. 1 min voor tijd stonden we 11-6 voor en raceten we allemaal naar de cap. En echt vlak voordat het potje eindigde haalden we 100% en de winst :D

[ Voor 13% gewijzigd door Mr_Size op 09-01-2014 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08

Was inderdaad een erg leuke battle. Tactics in 3vs3 leer je heel snel bij en zijn echt heel belangrijk.

Qua IS-4 en IS-7: De IS-7 wordt bij ons telkens minder gebruikt en juist de IS-4 wordt meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
User schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 07:43:
[...]
Niet helemaal correct. Ik had laatst een dag waar ik een WN7 van ~2000 had, maar een WN8 van 1800..
Klopt natuurlijk aangezien WN8 de specifieke tankstats mee neemt. Als je dus een 'OP-tank' hebt zal de WN8 juist lager uitvallen. Over het algemeen zullen de goede spelers echter een hogere WN8 dan WN7 hebben omdat de range is opgerekt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zo een latertje gedaan. :P
Ging best aardig aangezien ik het voor elkaar kreeg om een keer winst te draaien met mijn Tiger II met 10.5cm zonder premium. Verder was het echt Tiger dag want de Tiger I was ook goed voor een paar potjes 2.5K+ damage. Dat zelfs met BS RNG die besloot dat schoten telkens net mis moesten gaan en BS bounces zoals 2x achter elkaar een bounch op een Stug III. 8)7

Toch vermaakt. Nu maar eens slapen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
redwing schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:18:
[...]
Als je dus een 'OP-tank' hebt zal de WN8 juist lager uitvallen.
Nee zo werkt het niet precies. Als je een OP-tank hebt wordt het, hoe slechtere speler je bent, moeilijker om een goede score te halen. Een goede speler haalt namelijk vrij makkelijk de average damage die WN8 stelt. De OP penalty zorgt er in de praktijk voor dat de WN8 voor gemiddelde- en lagere spelers lager uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik krijg telkens betere resultaten met de T95. Af en toe vergeet ik dat mijn neus niet lager dan mijn kont moet zijn :P

Dankzij de T95 gisteren wel mouse trap gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
Kaap schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 06:33:
[...]
Nee zo werkt het niet precies. Als je een OP-tank hebt wordt het, hoe slechtere speler je bent, moeilijker om een goede score te halen. Een goede speler haalt namelijk vrij makkelijk de average damage die WN8 stelt. De OP penalty zorgt er in de praktijk voor dat de WN8 voor gemiddelde- en lagere spelers lager uitvalt.
Het ligt er inderdaad aan hoeveel beter dan gemiddeld je bent in die tanks. Er zit ergens een omslagpunt, maar het is iig niet raar dat als je veel OP tanks speelt het goed kan zijn dat je WN8 wat lager uitvalt dan de WN7.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

rgras schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:46:
[...]

Daar is absoluut helemaal niets mis mee. Het gaat mij erom dat hij loopt te zeiken over mensen met slechte stats, terwijl uit zijn stats blijkt dat hij zelf erg slecht is. :)
iedereen loopt hier te zeiken over mensen met slechte stats. ik hoor hier niets anders dan geklaag over tomatoes. dus kijk dan eerst even naar jezelf als je dat zo erg vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
het gaat niet zozeer over klagen over stats persee. Klagen in het algemeen is gewoon lekker ;) en stats en teams zijn een makkelijk onderwerp. Als iemand dan specifiek uithaalt naar iemand wordt het een makkelijk doelwit.

Ik ben wel blij met slechte mensen in mijn team. Dan heb ik mensen om de schuld te geven als ik zelf een slechte avond heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

TRX schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:51:
iedereen loopt hier te zeiken over mensen met slechte stats. ik hoor hier niets anders dan geklaag over tomatoes. dus kijk dan eerst even naar jezelf als je dat zo erg vind. :)
Zonder 'een kant' te kiezen: Er wordt hier inderdaad redelijk veel geklaagd over tomatenteams, mijzelf incluis. Ik denk dat het een stukje frustratie is omdat we het allemaal voor onze plezier doen, en het dan gewoon naar is als je 8 keer achter elkaar een Defeat hebt (yep, happened last night) omdat je teammates het niet snappen of op siemka PC's spelen waardoor je kansloos bent.

Waar we serieus mee zouden moeten stoppen though is het aanvallen van mensen op persoonlijke titel, dat voegt 0.0 toe aan de discussie en niemand voelt zich hier uiteindelijk beter door. Ik vind het serieus triest dat TRX door verschillende van jullie afgebrand wordt om zijn stats, als je iemand uit je community wilt jagen moet je vooral op die manier doorgaan. Tuurlijk had hij in zijn originele post iets minder achteloos kunnen doen over de stats van de speler op noobmeter.com, maar dat had waarschijnlijk ook wel weer ergens mee te maken, en rechtvaardigt in mijn optiek niet om iemand vervolgens dagenlang af te branden.

Just my 2 cents O+

Edit:
Bean77 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:05:
precies :) klote tomaten, stomme camp paarse noobs etc..... heerlijk :p
En natuurlijk ben ik zelf altijd pro, zelfs als ik in een siema actie te gretig of te overhaast mezelf totaal suicide :+ Want dan hadden de anderen mij gewoon beter moeten helpen :P
Dit is de perfecte verwoording _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door p0st op 10-01-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
perpixel schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:01:
het gaat niet zozeer over klagen over stats persee. Klagen in het algemeen is gewoon lekker ;) en stats en teams zijn een makkelijk onderwerp. Als iemand dan specifiek uithaalt naar iemand wordt het een makkelijk doelwit.

Ik ben wel blij met slechte mensen in mijn team. Dan heb ik mensen om de schuld te geven als ik zelf een slechte avond heb :D
precies :)
klote tomaten, stomme camp paarse noobs etc..... heerlijk :p
En natuurlijk ben ik zelf altijd pro, zelfs als ik in een siema actie te gretig of te overhaast mezelf totaal suicide :+ Want dan hadden de anderen mij gewoon beter moeten helpen :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Laatst nog een mooi stuk gelezen van een (super) unicum. Ging over het feit dat een groene speler en een paarse niet eens zoveel schelen kwa kwaliteit. Een groene speler kent echt de meeste plekjes op een map wel, kent weakspot, waar bepaalde tanks goed in zijn en kent de meeste technieken ook wel.

Het verschil met een paarse speler is dat zo'n speler dit consequenter weet toe te passen.

bron:http://rocketbrainsurgeon...dly-complex-enduring-way/
wat weer een reactie was op een andere leuke post. namelijk deze: http://rocketbrainsurgeon...brutal-simple-timely-way/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

atticus182 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:03:
[...]

Zonder 'een kant' te kiezen: Er wordt hier inderdaad redelijk veel geklaagd over tomatenteams, mijzelf incluis. Ik denk dat het een stukje frustratie is omdat we het allemaal voor onze plezier doen, en het dan gewoon naar is als je 8 keer achter elkaar een Defeat hebt (yep, happened last night) omdat je teammates het niet snappen of op siemka PC's spelen waardoor je kansloos bent.

Waar we serieus mee zouden moeten stoppen though is het aanvallen van mensen op persoonlijke titel, dat voegt 0.0 toe aan de discussie en niemand voelt zich hier uiteindelijk beter door. Ik vind het serieus triest dat TRX door verschillende van jullie afgebrand wordt om zijn stats, als je iemand uit je community wilt jagen moet je vooral op die manier doorgaan. Tuurlijk had hij in zijn originele post iets minder achteloos kunnen doen over de stats van de speler op noobmeter.com, maar dat had waarschijnlijk ook wel weer ergens mee te maken, en rechtvaardigt in mijn optiek niet om iemand vervolgens dagenlang af te branden.

Just my 2 cents O+

Edit:

[...]

Dit is de perfecte verwoording _/-\o_
thx. ik ben deze houding hier wel een beetje gewend. het komt ook slechts uit 1 hoek. dit is iets speciaals van dit forum. op een ander forum zie ik dit totaal niet.

ik had idd even beter moeten uitleggen waarom ik deze user poste. het ging idd niet om slechte stats. iemand met slechte stats kan namelijk wel gewoon zijn best doen. minder presteren dan een ander kan vele redenen hebben. hier was hij als top tier ingedeeld en ging hij achter arty geheel in de rechteronderhoek van mijn minimap staan. toen iedereen was afgeknald verstopte hij zich achter een huisje. hij schoot niet, hielp niet, niks. komt er een enemy td achter hem staan en schiet meerder keren in zijn achterste en hij blijft naar de rechterkant van de minimap staan kijken. echt een geval van geen enkele clue hebben wat te doen.

en ja, ik ben zeker niet erg goed in dit spel. daarentegen snap ik nog wel een beetje wat ik moet doen en probeer ook zoveel mogelijk mee te helpen met andere teammates. ook daarin ga ik nog wel eens in de fout en ga dood doordat ik een teammate uit de shit probeer te helpen. ik speel eigenlijk alleen maar randoms. ook een reden dat mijn stats niet veel hoger zijn. hogere stats krijg je namelijk niet alleen door erg goed te spelen, ook door te platoon te spelen. juist samenspel brengt je winst. daarin falen randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
perpixel schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:21:
Laatst nog een mooi stuk gelezen van een (super) unicum. Ging over het feit dat een groene speler en een paarse niet eens zoveel schelen kwa kwaliteit. Een groene speler kent echt de meeste plekjes op een map wel, kent weakspot, waar bepaalde tanks goed in zijn en kent de meeste technieken ook wel.

Het verschil met een paarse speler is dat zo'n speler dit consequenter weet toe te passen.

wat weer een reactie was op een andere leuke post. namelijk deze: http://rocketbrainsurgeon...brutal-simple-timely-way/
Daarom is het spel ook, easy to learn, hard to master :)
Het verschil tussen goed en heel goed zijn zit hem in de finesse en detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het grinden van ee nbepaalde tree helpt ook niet echt mee voor je stats. Met die A-20 kom ik zo vaak in T7/8 games terecht, dat ik me soms beperk tot een suicide run. Het is gewoon echt niet leuk om met je viewrange van 20 meter kansloos de scout uit proberen te hangen. En daar gaan je stats voor dat potje... Als je meer kunt focussen op de tanks die je fijn vindt spelen zal je score ook oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren voor het eerst wat potjes gedaan in de IS3, net als met de T32 zit ik er een beetje mee dat voor mijn gevoel de t8 tank "slechter" is in zijn matchup dan zijn voorganger.

Wel leuk dat je over het algemeen prima kan wegkomen met headon door je frontal armor :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 19:15

_Z3

TRX schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:26:
[...]

thx. ik ben deze houding hier wel een beetje gewend. het komt ook slechts uit 1 hoek. dit is iets speciaals van dit forum. op een ander forum zie ik dit totaal niet.

ik had idd even beter moeten uitleggen waarom ik deze user poste. het ging idd niet om slechte stats. iemand met slechte stats kan namelijk wel gewoon zijn best doen. minder presteren dan een ander kan vele redenen hebben. hier was hij als top tier ingedeeld en ging hij achter arty geheel in de rechteronderhoek van mijn minimap staan. toen iedereen was afgeknald verstopte hij zich achter een huisje. hij schoot niet, hielp niet, niks. komt er een enemy td achter hem staan en schiet meerder keren in zijn achterste en hij blijft naar de rechterkant van de minimap staan kijken. echt een geval van geen enkele clue hebben wat te doen.

en ja, ik ben zeker niet erg goed in dit spel. daarentegen snap ik nog wel een beetje wat ik moet doen en probeer ook zoveel mogelijk mee te helpen met andere teammates. ook daarin ga ik nog wel eens in de fout en ga dood doordat ik een teammate uit de shit probeer te helpen. ik speel eigenlijk alleen maar randoms. ook een reden dat mijn stats niet veel hoger zijn. hogere stats krijg je namelijk niet alleen door erg goed te spelen, ook door te platoon te spelen. juist samenspel brengt je winst. daarin falen randoms.
Klinkt meer als een bot, zo 1tje had ik er laatst ook. Paar keer "Defense base" roepen en vervolgens verstopt die zich achter een huisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Bokkie schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:51:
Gisteren voor het eerst wat potjes gedaan in de IS3, net als met de T32 zit ik er een beetje mee dat voor mijn gevoel de t8 tank "slechter" is in zijn matchup dan zijn voorganger.

Wel leuk dat je over het algemeen prima kan wegkomen met headon door je frontal armor :D
De IS-3 is een aardige tank, maar ik vond de IS sterker in de matchmaking, idd. Ik heb eerstgenoemde uitgerust met vents en rammer en heb 2 volle crewskills, maar mijn winrate is een klap lager dan ik met de IS had, waar ik nog nooit van crewskills gehoord had en geen equipment had..

Gistermiddag had ik een nachtmerrie encounter in mijn Tiger 2 met een IS. Ik schiet eigenlijk nooit gold ammo. Op himmelsdorf kwam ik 1vs1 een IS tegen. We schieten allebei 1 keer op elkaar. Ik sta perfect ge-angled op een hoed, terwijl ik vol zicht op de flank van de IS heb. Ik pen voor 330dmg. De IS penned mij voor 430dmg met CR.... toen heb ik het maar op een lopen gezet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Probeer ook Vertical Stabilizer op je IS3 te zetten, dat is misschien wel het beste stuk equipment dat je op die tank kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ja maar credits! :+

[ Voor 5% gewijzigd door Edmin op 10-01-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Nu zijn ze nog in de aanbieding. 250k is het echt wel waard! Evenals rammer!

In elke RTS upgrade je je troops toch ook individueel terwijl dat relatief veel kost. Hiermee is het een beetje hetzelfde.

[ Voor 45% gewijzigd door dramborleg op 10-01-2014 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:20
2 games gespeeld en ik weet al weer genoeg voor de rest van de dag. mijn god zeg wat een klapmongolen

heavies die achter de td's gaan schuilen, arty die het meest ver voorop rijdt. mediums die face to face gaan met heavies ipv flankend terwijl ik de heavy bezig houd. suicide scoutruns voor niks..

[ Voor 50% gewijzigd door Skybullet op 10-01-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

zowel is als is3 hebben bij mij, vertical stabilizer, vents en rammer :P
eigenlijk als het op de tank kan heb ik daarop altijd vents en rammer, 3e slot hangt af van wat ik denk dat he beste is op die tank.

Volgens mij is de korting op equipment al voorbij, want gisteren wilde ik nog even extra vents kopen omdat ik eigenlijk de is lijn niet had meeberekend voor de equipment die ik nodig had, (nu namelijk geen vents en rammer meer voor de M103 straks (nog 40k exp te gaan en een paar miljoen credits :P )

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Bokkie schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:30:
zowel is als is3 hebben bij mij, vertical stabilizer, vents en rammer :P
eigenlijk als het op de tank kan heb ik daarop altijd vents en rammer, 3e slot hangt af van wat ik denk dat he beste is op die tank.

Volgens mij is de korting op equipment al voorbij, want gisteren wilde ik nog even extra vents kopen omdat ik eigenlijk de is lijn niet had meeberekend voor de equipment die ik nodig had, (nu namelijk geen vents en rammer meer voor de M103 straks (nog 40k exp te gaan en een paar miljoen credits :P )
Idd, equipment en camo is weer normale prijs, dus maar weer afwachten tot een leuke special binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

perpixel schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:21:

Hij noemt wel genoeg punten die kloppen en waarheid met zich meebrengen.
Al merk ik zelf dat het hier ook steeds beter gaat wat grotendeels ook wel door de platoons met gotters zal komen.

Vind dat stuk wat hij zegt over die pot met de e100 wel typisch, je bent dan wel afhankelijk van een aantal andere teammaten die mee moeten helpen. In pubs is dat 9 van de 10 keer maar de vraag, hier zat hij in platoon.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
dramborleg schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:26:
Nu zijn ze nog in de aanbieding. 250k is het echt wel waard! Evenals rammer!

In elke RTS upgrade je je troops toch ook individueel terwijl dat relatief veel kost. Hiermee is het een beetje hetzelfde.
Helaas, dat is alweer voorbij: http://worldoftanks.eu/en.../EoY-Ingame/#toty%20sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Edmin schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:50:
Het grinden van ee nbepaalde tree helpt ook niet echt mee voor je stats. Met die A-20 kom ik zo vaak in T7/8 games terecht, dat ik me soms beperk tot een suicide run. Het is gewoon echt niet leuk om met je viewrange van 20 meter kansloos de scout uit proberen te hangen. En daar gaan je stats voor dat potje... Als je meer kunt focussen op de tanks die je fijn vindt spelen zal je score ook oplopen.
Dit.

Sommige lijnen zijn echt een stats drama. Heb ik met de grind naar de T57 Heavy en had ik ook met de Steurer Emil. Gelukkig kan ik nu door 100games in de Borsig te spelen alles weer even opkrikken ;)

Ik zie ook maar weinig paarse en blauwe met arty spelen, die zijn ook niet schitterend voor stats. Je doet zelden spotting en als je een paar keer mist dan moet je al niet veel xp/wn7 meer verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:45
Had iemand al gezien dat de oude T23 terugkomt als tier 7 premium? Ik had al eerder geruchten en halve aankondigingen gehoord, maar nu zijn er ook screenshots vrijgegeven:

http://ftr.wot-news.com/2...more-screenies/#more-7204

Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2014/01/t23e3_5.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door BramSd op 10-01-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
BramSd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:18:
Had iemand al gezien dat de oude T23 terugkomt als tier 7 premium? Ik had al eerder geruchten en halve aankondigingen gehoord, maar nu zijn er ook screenshots vrijgegeven:

[afbeelding]
Premium :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 19:37

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

[afbeelding]
Ik vind zijn stukje over het introduceren van de assault gun ngo wel een goed stukje. Het zal wel een huzarenstukje worden dat geïmplementeerd te krijgen. Ik denk dus niet dat het er ooit zal van komen. Zou wel goed zijn om mijn hoeveelheid bombardiers wat omhoog te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

_Z3 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:00:
[...]

Klinkt meer als een bot, zo 1tje had ik er laatst ook. Paar keer "Defense base" roepen en vervolgens verstopt die zich achter een huisje.
zou kunnen, maar ik denk het niet. hij schoot ook nog 2x eentje raak en eentje naast.
nah kan ook een bot zijn natuurlijk. ik heb wel eens een bot gezien, daar kon je overduidelijk aan zien dat het een bot is aan standaard vreemd gedrag. ik heb verder weinig kennis van bots. zie wel met regelmaat een afk tank in base blijven staan. vaak 4k of meer games en een wn rating van onder de 100.

[ Voor 3% gewijzigd door TRX op 10-01-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Doe mij maar een T32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

[afbeelding]
Reken er maar niet op dat hij hetzelfde zal spelen als de oude T23.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zojuist een woordenwisseling gehad met een andere Nederlander, nadat hij me teamkillde omdat ik aandrong dat hij niet meer moest campen. Zeer vriendelijke knul: hij kon mongool al typen en hij wist me zelfs te bedreigen.

Schandpaal: http://www.noobmeter.com/player/eu/supaman84/511485285/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fest schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:52:
Zojuist een woordenwisseling gehad met een andere Nederlander, nadat hij me teamkillde omdat ik aandrong dat hij niet meer moest campen. Zeer vriendelijke knul: hij kon mongool al typen en hij wist me zelfs te bedreigen.

Schandpaal: http://www.noobmeter.com/player/eu/supaman84/511485285/
Even een ticket aanmaken en de replay opsturen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Wat je ook nog altijd kan doen en wat ik ook doe als het écht niet door de beugel kan is zijn clancommander contacteren en em de replay doorsturen.
http://worldoftanks.eu/community/accounts/503695875-doofpot/
de commander van solar, dan gewoon "send message" en als ie reageert kan je als ie erom vraagt de replay doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
Joindry schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:14:
Wat je ook nog altijd kan doen en wat ik ook doe als het écht niet door de beugel kan is zijn clancommander contacteren en em de replay doorsturen.
http://worldoftanks.eu/community/accounts/503695875-doofpot/
de commander van solar, dan gewoon "send message" en als ie reageert kan je als ie erom vraagt de replay doorsturen.
Bij ZER0 krijgen ze dan altijd vrolijk een berichtje terug dat ze het maar moeten oplossen met de speler zelf.

Aka: Mond dicht en stoppen met janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

User schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:20:
[...]
Bij ZER0 krijgen ze dan altijd vrolijk een berichtje terug dat ze het maar moeten oplossen met de speler zelf.

Aka: Mond dicht en stoppen met janken.
Ja, dat zegt veel over de clan en hun positie naar de community dan vind ik. Maar dan blijkt wel dat de speler op zijn plek zit, een rotte appel in, wel, een mand vol... .
Je moet je vertrouwen stellen in de community en het autoreport systeem om het geheel beter werkend te maken, en je niet te verlagen tot hun niveau. Zou zeker helpen als de clans in hun eigen huishouding ook wat strikter omgingen.
Is ook een gemiste kans, zeker voor spelers in een gerespecteerde clan. Gewoon uit de clan wippen zou wel werken als incentive om je te gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
solique schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:50:
[...]

Reken er maar niet op dat hij hetzelfde zal spelen als de oude T23.
Kan altijd hopen ..... was echt mijn favoriete tank voordat ze de US medium tree vernaggelden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Met een hele sloot gold wat ik nog binnen moet krijgen en genoeg premium dagen om een jaar uit te kunnen zingen ga ik me zinnen zetten op even goed wat grinds afmaken en langzaam aan een leuke nieuwe verzinnen. Daarbij ga ik voor de AT7 die ik vrij kan spelen via de Matilda met free exp (moet ik wel dus eerst genoeg exp grinden om straks om te kunnen zetten) en dan de start te maken naar de FV 183. Die wil ik wel alvast klaar zetten voor de 16e zodat ik ook daar nog even bezuinig op de crew.

Daarnaast ligt mijn focus dus nu op het behalen van de 113 (crew + credit discount), Foch (crew + credit discount) en als het even kan de Borsig (crew + discount). Scheelt me in de long run toch een slordige ~1500 gold en ~2 000 000 credits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 10:21

databeestje

Von PrutsHausen

psychoclown schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:18:
Met een hele sloot gold wat ik nog binnen moet krijgen en genoeg premium dagen om een jaar uit te kunnen zingen ga ik me zinnen zetten op even goed wat grinds afmaken en langzaam aan een leuke nieuwe verzinnen. Daarbij ga ik voor de AT7 die ik vrij kan spelen via de Matilda met free exp (moet ik wel dus eerst genoeg exp grinden om straks om te kunnen zetten) en dan de start te maken naar de FV 183. Die wil ik wel alvast klaar zetten voor de 16e zodat ik ook daar nog even bezuinig op de crew.

Daarnaast ligt mijn focus dus nu op het behalen van de 113 (crew + credit discount), Foch (crew + credit discount) en als het even kan de Borsig (crew + discount). Scheelt me in de long run toch een slordige ~1500 gold en ~2 000 000 credits :)
Als je de AT-8 (~45%) kan omzeilen moet je dat zeker doen, daar kwam ik niet mee uit de voeten. Met de AT-7 is het ~60% vooralsnog dus lang niet beroerd.

Gun aan de rechterzijde rond een huisje steken doet wonderen. Daarnaast tussen schoten in lekker wiebelen en dan kan je zelfs IS-3 shells bouncen (gebeurde in een tier 8 GOT TC, de IS-3 was pissed, en dood).

De AT-15 heeft 2,2 mil credits nodig, dat wordt premium grinden, daarnaast kijk ik ook niet uit naar een kanon dat netzoveel dmg doet dan de top gun van de AT-7 maar een tier hoger ziet. Gelukkig is de vuurtoren op het dak kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 07:49
databeestje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:28:
[...]

Als je de AT-8 (~45%) kan omzeilen moet je dat zeker doen, daar kwam ik niet mee uit de voeten. Met de AT-7 is het ~60% vooralsnog dus lang niet beroerd.

Gun aan de rechterzijde rond een huisje steken doet wonderen. Daarnaast tussen schoten in lekker wiebelen en dan kan je zelfs IS-3 shells bouncen (gebeurde in een tier 8 GOT TC, de IS-3 was pissed, en dood).

De AT-15 heeft 2,2 mil credits nodig, dat wordt premium grinden, daarnaast kijk ik ook niet uit naar een kanon dat netzoveel dmg doet dan de top gun van de AT-7 maar een tier hoger ziet. Gelukkig is de vuurtoren op het dak kleiner.
AT 8 omzeilen? Zonde van de free exp in mijn ogen. Niks mis mee, goede armor, en een vrij aardige gun, als je niet te beroerd bent om ook wat APCR mee te nemen in ieder geval. Hij is natuurlijk wel traag, maar dat kan voor mij de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Joindry schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:27:
[...]
Ja, dat zegt veel over de clan en hun positie naar de community dan vind ik. Maar dan blijkt wel dat de speler op zijn plek zit, een rotte appel in, wel, een mand vol...

Is ook een gemiste kans, zeker voor spelers in een gerespecteerde clan. Gewoon uit de clan wippen zou wel werken als incentive om je te gedragen.
Sprekend vanuit ervaring: de betere clans hebben daar behoorlijk schijt aan wat hun members uitvreten in randoms. Die hebben echt geen boodschap als mr. Noname komt zeuren dat klaasje gemeen was in een random. De spelers zijn hun te waardevol. En daar het aantal goede clans niet zo bijzonder groot is, nemen de meeste mensen die zon clan zoeken de reputatie voor lief. Neem EXNOM als voorbeeld, denk je dat die minder applies krijgen omdat enkele members op FTR's HoS stonden...

In de clans waar ik officer was stuurde ik meestal een berichtje terug met "Thanks for informing us. We will take the appropriate actions against this player".

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-01-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Thank god, ik ben overboden op eBay! Ik heb me de afgelopen 2 dagen best zorgen gemaakt dat ik wellicht meer dan 250 euro moest gaan betalen voor een virtueel stukje tankspeelgoed. Wijze les van kwart voor 6: nooit meer doen :Y (uiteindelijke verkoopprijs: 310 ekkies)

Edit: Hmm de NA Server heeft een mooie aanbieding in de Gift Shop, hopelijk krijgen wij ook zoiets binnenkort! Oh en een password reset voor 300 gratis goud, die krijgen wij vast ook zodra het bericht vertaald is :)

Rare Tank Mega Bundle - $59.99
- Tetrarch
- KV-5
- M3 Light
- KV-220
- T1E6
- Pz.Kpfw. B2 740 (f)
- 6 garage slots

[ Voor 45% gewijzigd door p0st op 10-01-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kaap schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:47:
[...]

Sprekend vanuit ervaring: de betere clans hebben daar behoorlijk schijt aan wat hun members uitvreten in randoms. Die hebben echt geen boodschap als mr. Noname komt zeuren dat klaasje gemeen was in een random. De spelers zijn hun te waardevol. En daar het aantal goede clans niet zo bijzonder groot is, nemen de meeste mensen die zon clan zoeken de reputatie voor lief. Neem EXNOM als voorbeeld, denk je dat die minder applies krijgen omdat enkele members op FTR's HoS stonden...

In de clans waar ik officer was stuurde ik meestal een berichtje terug met "Thanks for informing us. We will take the appropriate actions against this player".
Beetje jammer, iedereen klaagt over TK'ers maar niemand is bereid er iets aan te doen... Klinkt bijna als de echte wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:18
Net sinds heel lang weer is een M6A2E1 weer gezien in een match, heel lang geleden dat ik die heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
psychoclown schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:22:
[...]

Ga toch weg, stuk fruit! :+
Niks moeilijks aan de IS7, echter als je de sterke punten goed weet uit te buiten dan scoor je natuurlijk extra lekker/makkelijk :)
Ik kan er absoluut mee overweg, maar dat neemt niet weg dat het een onding is :P Voor die eens in de maand dat ik WoT op kan starten vind ik het niet waard om 'm te spelen. Ik ga voor het record stof op mijn tank, is daar ook een medal van? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Pfff. Na 3 potjes kap ik ermee. Mijn teams waren tomatensap en de tegenstanders kratjes appels. Daar kan je geen zak tegenin brengen. Al helemaal niet als het na 2 minuten 8-0 staat.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wontcachme schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:25:
Pfff. Na 3 potjes kap ik ermee. Mijn teams waren tomatensap en de tegenstanders kratjes appels. Daar kan je geen zak tegenin brengen. Al helemaal niet als het na 2 minuten 8-0 staat.....
Same here, 2 potjes in de Borsig, totale error bij mijn teammates. Ik ga vanavond wel weer ff kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
atticus182 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:54:
Thank god, ik ben overboden op eBay! Ik heb me de afgelopen 2 dagen best zorgen gemaakt dat ik wellicht meer dan 250 euro moest gaan betalen voor een virtueel stukje tankspeelgoed. Wijze les van kwart voor 6: nooit meer doen :Y (uiteindelijke verkoopprijs: 310 ekkies)

Edit: Hmm de NA Server heeft een mooie aanbieding in de Gift Shop, hopelijk krijgen wij ook zoiets binnenkort! Oh en een password reset voor 300 gratis goud, die krijgen wij vast ook zodra het bericht vertaald is :)

- Tetrarch
- KV-5
- M3 Light
- KV-220
- T1E6
- Pz.Kpfw. B2 740 (f)
- 6 garage slots
En de Type 59 voor 100 dollar! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
atticus182 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:54:
Ben je toch mooi mee weggekomen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
atticus182 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:54:Edit: Hmm de NA Server heeft een mooie aanbieding in de Gift Shop, hopelijk krijgen wij ook zoiets binnenkort! Oh en een password reset voor 300 gratis goud, die krijgen wij vast ook zodra het bericht vertaald is :)

- Tetrarch
- KV-5
- M3 Light
- KV-220
- T1E6
- Pz.Kpfw. B2 740 (f)
- 6 garage slots
Pfff, niks voor mij...

Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/1871869-VIPPZUA.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/1875127-BJYXG99.jpg
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

310 euro voor een Type59 holllly shit!

Ik ben live op twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wow, dat was een rare match net zeg. Zat in de Conq als toptier op Himmelsdorf en we stonden binnen no time 0-8 achter. Toch nog 15-12 gewonnen, mede dankzij 6 kills van mij. Had voor mijn gevoel nog meer ingezet, zeker in het begin had ik een paar rare missers.

replay

Gaat sowieso bizar lekker: 4 matches gespeeld en al 21 kills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:45

Grouchy

meep meep

oolalla... 310 Euri's dat ding heeft ooit 7500 gold ofzo gedaan

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Zo, 7 potjes gespeeld, 7 gewonnen met een WN7 van 3219 en 28 kills. Tijd om op je hoogtepunt te stoppen :+

Ga Remmke nog wel ff volgen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Mr_Size op 10-01-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Enemy: Matilda is OP
Ik: Matilda is a Bitch >:)

Victory!
Mountain Pass 10-1-2014 20:12:55
Matilda
3.684 ( x2) 35.812
Top Gun, Steel Wall, Master Gunner, Cool-Headed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:18
J0rn schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:26:
Enemy: Matilda is OP
Ik: Matilda is a Bitch >:)

Victory!
Mountain Pass 10-1-2014 20:12:55
Matilda
3.684 ( x2) 35.812
Top Gun, Steel Wall, Master Gunner, Cool-Headed
Heb met me Matilda keertje 10 kills gehaald in 1 potje, het is zo'n funny tank om mee te rijden, bijna geen 1 tier 4 kan je pennen, behalve de td's, maar als je maar even een klein beetje angled komen zij er ook niet meer door, werkt zelfs tegen de tier 6 tanks.

Net de badge ''hunter'' gehaald na 3k games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het is weer vrijdag avond, totaal niet te merken aan het niveau hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Afbeeldingslocatie: http://home.brantje.com/shot_006.jpg
Hoppa, was een lekker potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Laatste anderhalve week superstreak gehad. Vandaag geplaatst in de allerslechtste teams. 2 wins, rest loss en slechte ook, hele slechte. Ik heb weer de nodige mensen de engste ziektes toegewenst en zelf uit pure frustratie gewoon gesuicide zo slecht waren de teams. Bedankt weer WG :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Kaap schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 22:33:
Laatste anderhalve week superstreak gehad. Vandaag geplaatst in de allerslechtste teams. 2 wins, rest loss en slechte ook, hele slechte. Ik heb weer de nodige mensen de engste ziektes toegewenst en zelf uit pure frustratie gewoon gesuicide zo slecht waren de teams. Bedankt weer WG :r
Same here.. op de pot hierboven na de rest verloren. ;w
Ga nu wel bankhangen, zou vrouwtje vast niet erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Te veel geld ofzo? :P
Zo ja dan mag je wel wat voor mij kopen hoor. :+

Oh en net gedowngrade naar de 8.8cm L/71 voor de Tiger II. Eerste game meteen een IS3 helemaal gesloopt in een brawl zonder een penetratie van hem. Heerlijk was het. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 19:15

_Z3

Verkeerd gekeken...

[ Voor 97% gewijzigd door _Z3 op 10-01-2014 23:00 . Reden: `t is al laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Reactie op bovenstaand, niet meer nodig :9

[ Voor 86% gewijzigd door p0st op 10-01-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:28

thijsco19

KTM 990 SMT

DanielWW2 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 22:49:
[...]

Oh en net gedowngrade naar de 8.8cm L/71 voor de Tiger II. Eerste game meteen een IS3 helemaal gesloopt in een brawl zonder een penetratie van hem. Heerlijk was het. :D
Heb je nog geen top gun erop?

Je hebt wel geluk dan, als ik in me Tiger II rijd dan weet iedereen me te damagen.... Maar als ik met tier 8 tegen Tiger II staat weet ik hem ook altijd wel te pennen. :P

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

thijsco19 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 23:02:
[...]

Heb je nog geen top gun erop?

Je hebt wel geluk dan, als ik in me Tiger II rijd dan weet iedereen me te damagen.... Maar als ik met tier 8 tegen Tiger II staat weet ik hem ook altijd wel te pennen. :P
Top gun verkocht omdat ik er nooit eens winst mee draai. Verder hou ik gewoon meer van ROF dan in een keer 320 average. Liever twee keer pieken en 480 average tegen menig andere T8 heavy dan een keer 320 en dan meteen een shot terug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
DanielWW2 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 22:49:
[...]

'Te veel' is een groot woord. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

DanielWW2 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 23:25:
[...]

Top gun verkocht omdat ik er nooit eens winst mee draai. Verder hou ik gewoon meer van ROF dan in een keer 320 average. Liever twee keer pieken en 480 average tegen menig andere T8 heavy dan een keer 320 en dan meteen een shot terug. ;)
Hoewel ik ook soms moeite heb om winst te draaien met top gun gebruik ik die wel alleen maar.
Zie net dat de 8.8 wel een hogere DPM heeft, maar de pen en alpha is wel hoger van 10.5 L/68.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Zo, net even 6.000 damage uitgepoept in een 704, wat een 1 badge waard was :)
Daarmee maak ik een einde aan mijn dag, die bijzonder crappy begon, en ondanks dat ik meerdere malen in 'het mindere team' zat, toch nog positief af kunnen sluiten met 54% winrate en +/- 1.600 WN7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Prima avondje gehad. Meer dan 30 potjes gespeeld, winrate een dikke 60%, wn7 1532... en dat terwijl mijn huidige total wn7 nog geen 900 is. Jeej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zie de laatste tijd ook veel spelers die in een dikke heavies rijden maar er niks van bakken. Bij controle van hun profiel zie ik dan vaak dat ze nog niet eens 1000 battles.

Heb zelf van de week de Pz 1c aangeschaft, leuk tankje zeg... dikke lol. Jammer dat ie niet wat sneller op trekt, maar op top speed is het geweldig.

Heb de Tiger 1 ook gegrind met mn VK 36.01 H, logge tank maar gaat steeds beter.

[ Voor 11% gewijzigd door Harmen op 11-01-2014 10:53 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Harmen schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:53:
Zie de laatste tijd ook veel spelers die in een dikke heavies rijden maar er niks van bakken. Bij controle van hun profiel zie ik dan vaak dat ze nog niet eens 1000 battles.

Heb zelf van de week de Pz 1c aangeschaft, leuk tankje zeg... dikke lol. Jammer dat ie niet wat sneller op trekt, maar op top speed is het geweldig.

Heb de Tiger 1 ook gegrind met mn VK 36.01 H, logge tank maar gaat steeds beter.
Wat versta je onder dikke heavies?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Harmen schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:53:

Ik heb uit eigen ervaring geleerd dat je de Tiger I moet 'leren' spelen. Eerst dramatisch rond de 45% winrate, welke nu opgeklommen is richting de 53%. Waarom eerst zo slecht? Ik ben zo snel mogelijk naar de Tiger gegrind, en na de 36.01H welke nog best wel een brawler kan zijn, kom je opeens in de Tiger die absoluut GEEN brawler is, never ever ever ever :+ . Snipen, spotten, peek-a-boom, flanken, en vooral je hull verbergen, want het maakt niet uit hoe je angled je wordt toch gepend (okay misschien werkt sidescrapen ook, maar dat concept snap ik nog maar een paar weken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

De MM goden hadden voor mij een goed dagje in gedachten.
Kwam steeds over behoorlijke faal teams te staan (stuk voor stuk rushen, paar gingen zwemmen etc)

Session statistics:

Wins/Battles: 7 (11) (63.6%)
Exp x1: 4,482 (407)
Exp: 9,590 (871)
Free Exp: 468
Credits/Gold: 134,291 0

Kills: 6 (0.5)
Hits/Shots: 51 / 66 (77.3%)
Damage Dealt: 5,594 (508)
Damage Received: 6,931
Spotted: 24 (2.2)

Efficiency/WN7: 1,330 1,196

Miss niet veel kills en meer deaths, i know, maar wil het spotten een beetje onder de knie krijgen.
Dus vandaar :P

[ Voor 11% gewijzigd door Brantje op 11-01-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

wsLy schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:18:
[...]
Wat versta je onder dikke heavies?
Oa de IS, IS-2, IS-3, IS-6 (premium), Caernarvon en Löwe, kan ze niet alleamaal opnoemen. Meestal zie je aan de kleur dat het niet goed is. (xvm rood)
atticus182 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:19:
[...]
Ik heb uit eigen ervaring geleerd dat je de Tiger I moet 'leren' spelen. Eerst dramatisch rond de 45% winrate, welke nu opgeklommen is richting de 53%. Waarom eerst zo slecht? Ik ben zo snel mogelijk naar de Tiger gegrind, en na de 36.01H welke nog best wel een brawler kan zijn, kom je opeens in de Tiger die absoluut GEEN brawler is, never ever ever ever :+ . Snipen, spotten, peek-a-boom, flanken, en vooral je hull verbergen, want het maakt niet uit hoe je angled je wordt toch gepend (okay misschien werkt sidescrapen ook, maar dat concept snap ik nog maar een paar weken :P)
Herkenbaar, had hetzelfde met de VK 36.01 H, erg wennen maar op een gegeven moment merk je verschil en gaat het stukken beter. Snelheid is toch wel erg lastig, dus vol dr in. :+

Iemand een idee wanneer de stats van xvm worden gefixed?

[ Voor 75% gewijzigd door Harmen op 11-01-2014 14:05 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Ace badge in IS-7.
Afbeeldingslocatie: http://i1280.photobucket.com/albums/a500/thijsco19/05f8a110-f5ab-4caf-a383-9f3ed88709bc_zps8949dce4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1280.photobucket.com/albums/a500/thijsco19/2d851a2e-661e-4058-bbbf-05af5dfd500f_zps2c28f9f2.jpg
http://wotreplays.com/site/530702

[ Voor 42% gewijzigd door thijsco19 op 11-01-2014 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hoeveel damage heb je daarin gedaan?
Altijd leuk gevoel he, een ace scoren :P
dan moet je eigenlijk stoppen voor de dag, beter gaat het toch niet meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Het detailed report staat er bij.

Sowieso was het al wat laat in de avond dus had nog een paar potjes erna gedaan met AMX m4 45 en de dag afgesloten met 70 % wr over iets van 15 potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

6.7k (+1.7detecting) is mooi en wat ik ook mooi vind is de 5.8 potential recieved. Blijft volgens mij een onderschatte rol in Wot, het echte "tanken"

Ik hoop dat ze snel gaan implementeren dat je XP krijgt voor potential damage recieved. Ze gaan der wel heel gevoelig mee moeten omgaan denk ik. Leopardspelers gaan anders snel boos worden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Joindry schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:08:
Ze gaan der wel heel gevoelig mee moeten omgaan denk ik. Leopardspelers gaan anders snel boos worden :S
Nee, want dat is niet de rol van die tank. Ik ga ook niet klappen vangen met de Batchat. Die moet het juist van kills/dmg/Spotting hebben voor de xp. Een E100/Maus zou juist wel xp moeten krijgen voor dmg received, aangezien ze bedoeld zijn om dmg te vangen en niet om te spotten.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vanmorgen de T28 Prot aangeschaft, damn...ik hebe Lowe flashbacks met die traagheid. Dit gaat nergens over :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Kaap schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:12:
Vanmorgen de T28 Prot aangeschaft, damn...ik hebe Lowe flashbacks met die traagheid. Dit gaat nergens over :o
Hehe yeah it does that... maar wel lekkere frontal armor en een Tier X gun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik moet de topgun nog wel behalen, free exp besteed aan tracks, engine en 2de gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kaap schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:12:
T28 Prototype heeft tenminste een glacisplaat.
Die van de Lowe is van karton. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Reken wel niet teveel op de turret van die tank, is frontaal zijn grootste weakspot. Gun mantlet doet het wel nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Na een aantal droevige potjes een mooie pot gehad met de SU-100, blijft een super tank met de top gun erop.
Helaas is de precisie niet zo goed als de germans, miste een tiger p op het einde, had anders 7 kills.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/t3Ng1fwxdSK6HBgG1gS8W6x1/full.jpg

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DanielWW2 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:32:
[...]
T28 Prototype heeft tenminste een glacisplaat. Die van de Lowe is van karton. :P
Lowe al anderhalf jaar geleden verkocht ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:45

Grouchy

meep meep

Gun is ok, pantersing gaat ook wel maar idd die snelheid....gewoon frusterend. Dat ding is er bij mij meteen uit gegaan nadat de T30 unlocked was. AT15 ook zo'n gevalletje :(

[ Voor 8% gewijzigd door Grouchy op 11-01-2014 19:52 ]

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Pagina: 1 ... 11 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)