Ben nu iets van 2 weken bezig en heb al zo'n 12 dagen dezelfde char (niet elke dag gespeeld).
Heb in den beginne veel rondgelopen met een mosin sniper en loop op dit moment rond met een tricked out M4 (silencer, magpul handguard, cqb stock en acog sight) en een FN pistool met sight, maar wil eigenlijk weer terug naar de Mosin met long range scope
Moet eerlijk zeggen dat zelfs met 30 of 40 man op een server het je soms in een paar uur speeltijd niemand ziet, tenzij je naar de hotspots gaat.
Heb al wel een aantal encounters gehad die laten hoe het kan, het moet en hoe het niet moet.
Bij 1 encounter werd een redelijk nieuwe enkeling "beroofd" door 4 bandits die al enige tijd bezig waren met hun tereur, gezien de dode en unconscious speler die langs de weg lagen.
Heb het toneel even gadegeslagen vanaf een redelijke afstand en had toch wel te doen met de enkeling: 4 headshots later vanaf 800 meter lagen de 4 bandits op de grond en werd ik achterna gezeten door 3 zombies die zich ergerden aan het geluid van mijn mosin.
Na afgerekend te hebben met de zombies heb ik de eenling bevrijd en gezged dat hij tot 40 moest tellen via voice voordat hij zich omdraaide en heb van een afstand gade geslagen hoe hij zijn weg vervolgde, nog zijn hand opstekend in alle richtingen (niet wetende waar ik natuurlijk zat), nu volledig uitgerust welliswaar met de kit van de bandits.
Mijn steam name is Wernsley , voel je vrij om me te adden op steam.
Zit op dit moment uitgelogd op het National airfield in NW
Zal proberen vanavond nog een screen te posten van mijn chararcter
[
Voor 13% gewijzigd door
Brother Lorien op 02-01-2014 08:33
]