9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Zou het niet durven zeggen.. Zal natuurlijk ook aan je resolutie liggen etc. Ga anders even de forums af van steam o.a. of er iemand is met een vergelijkbare setup?Wazzup! schreef op zondag 29 december 2013 @ 23:14:
[...]
Zit ik ook nog aan te twijfelen. Maar ik heb de systeemeisen is bekeken. Best wel pittig.
Zou het een beetje draaien op een I5 460m met HD5650?
Geen ervaring mee. Ik kom ook pas om de hoek kijken bij sim racing maar ik vind het leuk om af en toe een rondje te rijden. Als er straks AI en multiplayer in zit zal het alleen nog maar leuker worden denk ik.Saybia schreef op zondag 29 december 2013 @ 23:24:
[...]
Wil deze vraag er nog aan toevoegen: Is deze game te vergelijken qua physics met Simraceway? Of is Assetto nu al beter?
Garry's Mod imo!kuusj98 schreef op zondag 29 december 2013 @ 23:46:
Fallout of Garry's mod???
Zoek gewoon een paar reviews of let's plays op om een goede indruk te krijgen en zelf tot een beslissing te komen.kuusj98 schreef op zondag 29 december 2013 @ 23:46:
Fallout of Garry's mod???
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Heb ik gedaan, ik vraag alleen om jullie meningg0tanks schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:04:
[...]
Zoek gewoon een paar reviews of let's plays op om een goede indruk te krijgen en zelf tot een beslissing te komen.
Tsja, waar heb je zin in? Twee compleet andere games. Gary's mod heb ik zelf niet, maar het is vooral aankloten wat ik er van begrijp, het heeft geen enkel 'doel'. Fallout is een geweldig singleplayer avontuur waar je tientallen uren in kwijt kunt. Ik zou voor Fallout gaan...kuusj98 schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:13:
[...]
Heb ik gedaan, ik vraag alleen om jullie mening
Dan schaf ik Fallout aan en ben ik klaar met deze sales!Xtuv schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:25:
[...]
Tsja, waar heb je zin in? Twee compleet andere games. Gary's mod heb ik zelf niet, maar het is vooral aankloten wat ik er van begrijp, het heeft geen enkel 'doel'. Fallout is een geweldig singleplayer avontuur waar je tientallen uren in kwijt kunt. Ik zou voor Fallout gaan...
Schade: 25 euro
Aanwinsten: ArmA2 Army of the Checz republic
ArmA2 PMC
ArmA2 iets met Britten
Bastion
Wargame: Airland Battle
Wargame: european ***********????
Fallout: New vegas
PayDay: The Heist (wel echt weinig content zeg, ook voor een maat gekocht en binnen 5 uur alle missies wel een keer of 2 gespeelt...)
Niet slecht dacht ik zo, ik ben nogal ArmA fan, en dus ook nog even de extra pakketten die ik nog niet had meepakken. Bastion vind ik wel leuk, maar ik zal eerder naar ArmA grijpen dan Bastion.
Wargame: Airland battle is moeilijk, ook op easy, ik game geruim 10 jaar maar dit is toch echt wel pittig, denk je dat je alle enemy's gehad hebt, stuur je er een MI17 op af: boem, anti-air
Wat ik trouwens wel ECHT erg vind aan Wargame: er zit niks van een tutorial bij, nu staat er genoeg op YouTube, maar eigenlijk hoort dit niet.
Andere Wargame heb ik nog geen tijd voor gehad, PayDay is wel echt kort, dat had ik eerlijk gezegt niet verwacht, als je een beetje doorspeelt met een maat dan heb je het spel uitgespeelt in 5 uur, en moeilijk is het ook niet. Gelukkig maar 1,50 (x2), en niet de volle mep, gelukkig niet PayDay 2 aangeschaft want daar had ik spijt van gekregen.
Fallout moet ik nog spelen, maar ik houd heel erg van Wasteland Sandboxes dus dat komt goed
*Kijkt bang*, de stroommeter heeft ook wel wat lol gehad: 20KWh op 2 dagen

[ Voor 4% gewijzigd door Kuusj op 30-12-2013 00:41 ]
Verwijderd
Nu maar hopen dat er nog wat LMP-auto's worden toegevoegd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 00:59 ]
Lees ik met mijn neus of staat dat nergens? (een vraag uit interesse). Elke Steamworks titel van Uplay komt dus met een steamkey, handig om te weten.Milou schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:31:
http://shop.ubi.com/store....291908300/Fallout_3.html
Fallout 3 voor 2.50
Je krijgt hierbij een key die je bij steam kan invullen
De GOTY edition kost ook 2,50 bij Uplay. Alleen jammer dat Fallout niet goed schijnt te werken met Windows 7 (en dan dus ook met 8 ), staat zelfs aangegeven op de Steam pagina. Ik heb 3 al eens gespeeld maar had niet de GOTY... zou het verhaal best willen voortzetten.
[ Voor 6% gewijzigd door The Inquisitor op 30-12-2013 01:15 ]
Vergeet de code ''10thanks'' niet voor een extra 10% korting. Dan betaal je nog maar €2,25. GOTY edition staat er overigens ook op voor de zelfde prijs.Milou schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:31:
http://shop.ubi.com/store....291908300/Fallout_3.html
Fallout 3 voor 2.50
Je krijgt hierbij een key die je bij steam kan invullen
Ik heb het (GOTY editie) uiteindelijk geprobeer en bij mij werkte het wel prima op win 8.1. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat er voor niemand meer een probleem is, maar wellicht dat je het alsnog wil proberen.The Inquisitor schreef op maandag 30 december 2013 @ 01:11:
[...]Alleen jammer dat Fallout niet goed schijnt te werken met Windows 7 (en dan dus ook met 8 ), staat zelfs aangegeven op de Steam pagina. Ik heb 3 al eens gespeeld maar had niet de GOTY... zou het verhaal best willen voortzetten.
[ Voor 0% gewijzigd door rmca op 30-12-2013 01:41 . Reden: typo ]
Dat klinkt wel weer belovendrmca schreef op maandag 30 december 2013 @ 01:41:
[...]
Ik heb het (GOTY editie) uiteindelijk geprobeer en bij mij werkte het wel prima op win 8.1. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat er voor niemand meer een probleem is, maar wellicht dat je het alsnog wil proberen.
Terug naar de steamsale: ik zat al te denken aan het kortingpercentage van NV en na het opgezocht te hebben weet ik het zeker: ik heb 4,99 betaald voor de ultimate edition afgelopen summersale. En nu maar 66% korting?
Je was gewaarschuwd voor de moeilijkheidsgraadkuusj98 schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:38:
[...]
Wargame: Airland battle is moeilijk, ook op easy, ik game geruim 10 jaar maar dit is toch echt wel pittig, denk je dat je alle enemy's gehad hebt, stuur je er een MI17 op af: boem, anti-air.
Wat ik trouwens wel ECHT erg vind aan Wargame: er zit niks van een tutorial bij, nu staat er genoeg op YouTube, maar eigenlijk hoort dit niet.
Andere Wargame heb ik nog geen tijd voor gehad.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Nou, eens kijken. Net mijn eerste game gehad. Mijn cute kawaii princesje was onderweg naar een coronatie van een van haar vrienden in een koets. Die werd aangevallen door bandieten waarna ze met een pijl in haar zij aan de kant van de weg lag. Ik had haar absoluut geen kennis van battle medicine laten leren dus herinnerde ze zich enkel iets van dat je een pijl ook door het lichaam kan duwen om jezelf zo te helpen. Als gevolg duwde ze de pijl in haar vitale organen en maakte zo van een erge wond een fatale wond. En zo eindig mijn eerste runKroepoekoe schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:51:
[...]
Wat vind je er leuk aan als ik vragen mag?
Een 14-jarig meisje dat benaderd wordt door 30-jarige mannenKrijg echt de kriebels van dit spel
![]()
Laat je niet misleiden door het 'cutesy' gehalte, het is een game van overleven
44 maarkuusj98 schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:38:
[...]
*Kijkt bang*, de stroommeter heeft ook wel wat lol gehad: 20KWh op 2 dagen, iets van 44 uur achter elkaar onder load aangestaan, leuk voor de stroomrekening...
maar goed alleen downloaden is geen probleem , want je videokaart doet niets en dat willen wel eens vreters zijn ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Goeie tip.Chris_L schreef op maandag 30 december 2013 @ 01:41:
[...]
Vergeet de code ''10thanks'' niet voor een extra 10% korting. Dan betaal je nog maar €2,25. GOTY edition staat er overigens ook op voor de zelfde prijs.
Net fallout 3 GOTY en Fallout:new vegas ultimate gekocht bij uplay voor € 6,75. Keys werken prima in steam.
Verwijderd
ik ga een xbox controllertje zo kopen in de stad. Gelijk diablo 3 kopen, die heb ik nog niet en zie ik ook niet op steam (zal er wel niet komen). Verder even langs mijn broer voor mijn star craft 2, die had ik uitgeleend meer dan een jaar geleden, maar geeft die knuppel niet weg en de uitbreiding is nu 20 euro bij dixons.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:49:
[...]
Je kan 'm ook gewoon met het toetsenbord spelen (AWSD en space voor de ene persoon en pijltjestoetsen plus Ctrl voor de andere) maar met een controller is het wel een stuk makkelijker.
En daarna nog even op steam shoppen, maar de aanbiedingen van vandaag vind ik niet zo boeiend, even zien wat er over 10 uurtjes komt. Fallout 3 goty enzo had ik al een jaar of 2 geleden in steam in de aanbieding gekocht? Dat vind ik meestal wel jammer, heel veel nieuwe games in de seal komen niet voorbij en als ze komen is het vaak wel 2 jaar wachten (vanaf de release), bij dixons e.d. zijn de games eerder in de aanbieding vaak.
Gelukkig altijd hier veel kenners die de lagere prijzen weten te vinden met tips als uplay e.d.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 09:02 ]
Diablo is van Blizzard an Blizzard heeft Battle.net voor zijn games. Dit is eigenlijk vergelijkbaar met Steam, maar dan alleen voor Blizzard games.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 08:59:
[...]
ik ga een xbox controllertje zo kopen in de stad. Gelijk diablo 3 kopen, die heb ik nog niet en zie ik ook niet op steam (zal er wel niet komen). Verder even langs mijn broer voor mijn star craft 2, die had ik uitgeleend meer dan een jaar geleden, maar geeft die knuppel niet weg en de uitbreiding is nu 20 euro bij dixons.
En daarna nog even op steam shoppen, maar de aanbiedingen van vandaag vind ik niet zo boeiend, even zien wat er over 10 uurtjes komt.
Dat de nieuwste games niet in de sale voorbij komen heeft ook zo zijn reden, mochten een dergelijke games wel voorbij komen dan is het logisch dat je niet te veel moet verwachten van de korting.
[ Voor 11% gewijzigd door _Dune_ op 30-12-2013 09:05 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Verwijderd
Even een offtopic vraag: mijn broer woont 200 km verderop en ik was er gisteren en ben starcraft vergeten. Kan ik dan op battle.net inloggen, mijn key ofzo invoeren en het spel dan downloaden zonder 2 x 200 km te gaan rijden of te wachten totdat de post een keer komt?_Dune_ schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:04:
Diablo is van Blizzard an Blizzard heeft Battle.net voor zijn games. Dit is eigenlijk vergelijkbaar met Steam, maar dan alleen voor Blizzard games.
Als het vergelijkbaar is met steam zou dat moeten werken toch?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 09:06 ]
Ja, dat kan sterker nog als ik mij goed herinner zijn de key's op battle.net gewoon bekend, dus is het gewoon inloggen, installeren en spelen maar.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:06:
[...]
Even een offtopic vraag: mijn broer woont 200 km verderop en ik was er gisteren en ben starcraft vergeten. Kan ik dan op battle.net inloggen, mijn key ofzo invoeren en het spel dan downloaden zonder 2 x 200 km te gaan rijden of te wachten totdat de post een keer komt?
Als het vergelijkbaar is met steam zou dat moeten werken toch?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Verwijderd
top zeg, ik heb inmiddels mijn inlognaam / password van battlenet gevonden._Dune_ schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:07:
[...]
Ja, dat kan sterker nog als ik mij goed herinner zijn de key's op battle.net gewoon bekend, dus is het gewoon inloggen, installeren en spelen maar.
Edit: damn, nu hebben ze mijn account geblokkeerd omdat ze het verdacht vinden, maar na 4 wachtwoord resets en invoeren keys en place of birth en weet ik niet wat meer mag ik erin.
Thanks
Andere vraag: Brothers - A Tale of Two Son kost nu 4,19 euro. Er loopt een tellertje af, wordt hij daarna weer duurder? Of blijft hij op 70% korting staan?
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 09:59 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Dan vervalt de huidige korting. Waarschijnlijk blijft er dan tot 3 januari een lager kortingspercentage (50%? 33%?) staan, vervolgens betaal je weer de volle mep tot de volgende weekend/spring/summersale aanbieding.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:12:
[...]
Andere vraag: Brothers - A Tale of Two Son kost nu 4,19 euro. Er loopt een tellertje af, wordt hij daarna weer duurder? Of blijft hij op 70% korting staan?
Verwijderd
Ah, dan zal ik straks even toeslaan. Ik meen dat hij 85% korting was eergisteren, maar dan neem ik hem met 70% , die ene euro meer maakt ook niet zoveel uit.Py. schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:06:
[...]
Dan vervalt de huidige korting. Waarschijnlijk blijft er dan tot 3 januari een lager kortingspercentage (50%? 33%?) staan, vervolgens betaal je weer de volle mep tot de volgende weekend/spring/summersale aanbieding.
Die spellen draaien toch wel onder windows 8? Ik zie bij brothers bijv. staan dat er minimum eisen zijn en dat is windows xp.
maar als er staat (zoals bij sommige games) dat het werkt op windows xp t/m windows 7, werkt het dan niet onder windows 8 of werken ze die info niet zo vaak bij?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 10:12 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Brothers is niet goedkoper geweest dan 70% off, ook geen 85 of het moet een foutje zijn geweest. Goedkoper dan dit wordt hij niet meer als het nu nog een daily is. Dat het minimaal XP moet zijn maakt ook niet uit, gaat normaal gesproken prima werken in Windows 8Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:11:
[...]
Ah, dan zal ik straks even toeslaan. Ik meen dat hij 85% korting was eergisteren, maar dan neem ik hem met 70% , die ene euro meer maakt ook niet zoveel uit.
Die spellen draaien toch wel onder windows 8? Ik zie bij brothers bijv. staan dat er minimum eisen zijn en dat is windows xp.
maar als er staat (zoals bij sommige games) dat het werkt op windows xp t/m windows 7, werkt het dan niet onder windows 8 of werken ze die info niet zo vaak bij?
Verwijderd
Ik begreep ook dat je 2,5 tot 3 uur moet nemen en het in 1 keer moet uitspelen. Dus vanavond als de kids op bed liggen zit ik te gamen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Bij mij draaide het prima in 1080p icm een 6870.Vrijdag schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:00:
Draait SimCity 4 eigenlijk op een W7 64bit met een 7850? Ik wilde het aanschaffen maar er stond wel een uitgebreide disclaimer op Steam. Leek me wel leuk, net als vroeger en de laatste SimCity zie ik niet zitten met al die drm zooi en ellende.
Ik heb toen het uitkwam een impulsaankoop gedaan met die nieuwe Simcity, draaide ook al prima op mijn HD7850 (ultra welteverstaan), dus maak je vooral geen zorgen, ik heb verschillende Simcity's op mijn netbook gespeelt met een dualcore Atom en een GMA500 (wel eigen gefabriceerde drivers).Lee245 schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:08:
[...]
Bij mij draaide het prima in 1080p icm een 6870.
Dat zal prima runnen, je kan de resolutie niet eens op 1920x1080 zettenVrijdag schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:00:
Draait SimCity 4 eigenlijk op een W7 64bit met een 7850? Ik wilde het aanschaffen maar er stond wel een uitgebreide disclaimer op Steam. Leek me wel leuk, net als vroeger en de laatste SimCity zie ik niet zitten met al die drm zooi en ellende.
of mis ik nog iets?
-> http://www.widescreengami...City_4#Widescreen_Support
[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 30-12-2013 11:57 ]
Edit: Zag te laat dat je je post al had aangepast.
[ Voor 19% gewijzigd door batumulia op 30-12-2013 12:09 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Verwijderd
ik heb zelf een gt 640 kaartje, maar sim city 4 is uit 2003, dus dat zal toch wel werken?
Je moet rekening houden met een game waarin je aardig wat moet budgetteren om de boel winstgevend te houden. Gelukkig is het allemaal vrij eenvoudig te regelen. Voor €2,49 kun je altijd proberen of de game wat voor je is.
Het is een van de beste spellen ooit gemaakt en heeft nog steeds een zeer actieve modding community.
Ik speel het nog regelmatig
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Alsnog is het prima speelbaar en al dan niet samen met de Network Addon Mod een erg gaaf spel.
[ Voor 4% gewijzigd door Egocentrix op 30-12-2013 12:45 ]
The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.
Thnx Chris_L voor de tip!
edit: Blijkbaar kan je die code maar 1 keer per account gebruiken?
edit2: Google leert me dat de promotion codes soms flink buggy zijn
[ Voor 68% gewijzigd door Twhomp op 30-12-2013 13:23 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Promotiecode: 10thanks Active
Korting -0,25€
Subtotaal 2,25€
Rebuilding knowledge database
Misschien niet via de Steam-client, maar via de Steam-site ofzo?
Ah. Iemand zit in het verkeerde topicThe Inquisitor schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:28:
Dit gaat over ubi store....
Bl2 en Season Pass heb ik al.
Valt me wel op dat er weer veel platformers zijn de laatste jaren! Blijft toch een leuk genre.
Userscore is anders best wel aardig. Sowieso klopt er iets niet als die twee scores dusdanig ver uit elkaar ligt.Xtuv schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:44:
Twijfel over Contrast... zag het laatst op een PS4 democonsole, ziet er wel leuk/origineel uit, maar wel een lage score op Metacritic.
Valt me wel op dat er weer veel platformers zijn de laatste jaren! Blijft toch een leuk genre.
Dit is wat mij betreft een must-have mod die heel veel opties toevoegt voor het aanleggen van wegen, spoor etc, en de game veel beter maakt
want ik wil hem hebben maar deel twee is net iets te duur ..
anders kom ik over mijn budget heen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Na het zien van dit filmpje heb ik besloten het spel te kopen. Ziet er prachtig uit, ben benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen, thema lijkt heel serieus en het geflirt met schaduwen vind ik echt heel erg leuk gedaan.Xtuv schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:44:
Twijfel over Contrast... zag het laatst op een PS4 democonsole, ziet er wel leuk/origineel uit, maar wel een lage score op Metacritic.
Kan minor spoilers bevatten, hij speelt vanaf de eerste chapter:
waarom krijg ik hier gelijk een bioshock gevoel bijKroepoekoe schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:47:
[...]
Na het zien van dit filmpje heb ik besloten het spel te kopen. Ziet er prachtig uit, ben benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen, thema lijkt heel serieus en het geflirt met schaduwen vind ik echt heel erg leuk gedaan.
Kan minor spoilers bevatten, hij speelt vanaf de eerste chapter:
[video]

10 second ninja DONE
Haha, herkenbaarSagat schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:01:
Ik wilde dit spel stiekum ook, maar je (of in ieder geval ik) wordt echt gierig, maar 50% korting, helemaal 7.50?! Laat maar

Het spel is trouwens gratis te downloaden voor PS+ members, heb ik ook gedaan, maar ik heb helaas geen PS4.
Dus als je een PS4 hebt
Borderlands 2 GOTY
Headhunter 1-3
Ultimate vault hunter upgrade pack 2
Heb ik nu alle content voor Borderlands 2?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja behalve de skinpacks, dus je zit goed zo.Bv202 schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:13:
Ik heb:
Borderlands 2 GOTY
Headhunter 1-3
Ultimate vault hunter upgrade pack 2
Heb ik nu alle content voor Borderlands 2?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Verwijderd

edit: kwartier gespeeld, die 54 euro is het waard. Wat een leuk spel zeg. Even wennen om 2 karakters tegelijk te besturen, maar erg erg leuk. Die cynical brit had het bij het juiste eind.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 18:58 ]
Geen idee of het hetzelfde zal spelen maar een beetje dezelfde invloed qua design neem ik aan.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:08:
[...]
Huh, dat lijkt wel heel veel op star command op de ipad?
Netjes, Spacebase DF-9 -50% en Long Live the Queen -50% waren mijn top 2 wishes voor deze sale
Moest 10 minuten wachten voor GTA:VC ook 75% korting was, 2 minuten later volgde GTA complete package ook eindelijk, dat scheelde toch weer 3.71.
Farming Simulator 2013: TITANIUM 33% (16,74€)
de Farming Simulator 2013: TITANIUM + Modding Tutorials 55% (13,49€)
Dat scheelt bijna 3 euro voor die met + Modding Tutorials dat die goed koper is als je hem zonder koopt die extra's neemt
[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 30-12-2013 19:36 ]
[stalkermodus]Waarom koop je Spacebase niet dan?Pheace schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:13:
[...]
Netjes, Spacebase DF-9 -50% en Long Live the Queen -50% waren mijn top 2 wishes voor deze sale
Ik zit al over de 30pgerrits schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:35:
Ligt het aan mij of is het dit jaar wat magertjes? Vorig jaar nog 10 - 15 games gekocht. Nu nog 0. Kan ook aan mij liggen natuurlijk
Steam/XBL: Avioto
Schade tot nu toe :
Metro: Last Light
Metro: Last Light - Season Pass
Portal 2
KnightShift
Rise of the Triad
Brutal Legend with Soundtrack
The Walking Dead
The Walking Dead: 400 Days
Borderlands 2 Goty
Enclave
Rune Classic
Test Drive Ferrari
Assassin Creed
Assassin Creed II: Deluxe Edition
Assassin Creed Brotherhood
Assassin Creed Revelations Gold Edition
Assassin Creed 3 Standard Edition
Van Helsing - Arcane Mechanics
Killing Floor-Community Weapons Pack 3
totaal 81.37 EUR
En we zijn er nog niet er staan er nog wat op me lijstje
Even wachten op de traders en dan er voor ruilenAvioto schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:36:
[...]
[stalkermodus]Waarom koop je Spacebase niet dan?[/stalkermodus]
Misschien Metro Last Light nog.
Net een Team Fortress 2 item verkocht voor € 20,-

Ach, mager. Ik heb zelf nog genoeg in de lijst staan waardoor deze sale niet zo interessant is. Afgelopen zomer ook al wat gehaald en een paar weken terug was ik met de autumn sale nog succesvol. Desondanks deze sale toch nog een aantal games, weer voornamelijk indie titels, gekocht waardoor ht toch weer een geslaagde sale is geweest.pgerrits schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:35:
Ligt het aan mij of is het dit jaar wat magertjes? Vorig jaar nog 10 - 15 games gekocht. Nu nog 0. Kan ook aan mij liggen natuurlijk
Voor een kleine 12 euro:
Euro Truck Simulator Gold
The settlers 7 Gold
Mass Effect Collection
Vind het toch wel een zeer matige sale. Hoge prijzen en veel herhalingen.
[ Voor 22% gewijzigd door Xepos op 30-12-2013 20:16 ]
An a day keeps the doctor away.
Gisteren was ie waarschijnlijk 9,99 omdat ie standaard al 50 % korting heeft gedurende de hele sale periode?iApp schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:28:
HAHAHAHAH!Gisteren was GTA IV nog €9,99, ik had verwacht dat hij vandaag €2,49 zou kosten. Nu zeggen ze dat het spel €19,99 was, nu €4,99 kost. Pure oplichterij.
En nu dus 4,99 omdat het een daily is. dus nog meer korting...
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Ik had daarnaast eens gelezen dat GTA IV complete een x machine activation had en GTA IV in het complete pack niet.
Verwijderd
Verwijderd
Waar staat gta complete? Ik kan alleen gta 4 complete vindenThe Inquisitor schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:44:
Zit nog te twijfelen tussen GTA IV complete (~7,50) of GTA complete (~12,50).
Ik had daarnaast eens gelezen dat GTA IV complete een x machine activation had en GTA IV in het complete pack niet.
http://store.steampowered.com/sub/28987/Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:49:
[...]
Waar staat gta complete? Ik kan alleen gta 4 complete vinden
Verwijderd
Dank je, ik zie het al, ik zat op gta te zoeken, maar op die pagina is het niet afgekort, ik ga eens zien wat ik het beste kan doen.
Een Sack Full of Smissmass gekregen van je snowglobe badge?nFo schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:06:
Alan Wake even gekocht.
Misschien Metro Last Light nog.
Net een Team Fortress 2 item verkocht voor € 20,-
Wacht... Begrijp ik het verkeerd? Die TF2 dingen kun je toch niet verkopen? Ik heb bijv DePortable Smissmas Spirit Dispenser maar er staat bij dat het niet ruilbaar of verhandelbaar is...Pheace schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:17:
[...]
Een Sack Full of Smissmass gekregen van je snowglobe badge?
Hangt erg van de items af maar zeker. Die is dan net te common om iets waard te zijn, maar de Sack of Smissmas (tussen 10 en 20 euro), The Smissmass Caribou (100-200 Euro) en Randolph the Reindeer (geen idee maar veeeeeel) die wel.The Inquisitor schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:32:
[...]
Wacht... Begrijp ik het verkeerd? Die TF2 dingen kun je toch niet verkopen? Ik heb bijv DePortable Smissmas Spirit Dispenser maar er staat bij dat het niet ruilbaar of verhandelbaar is...
Andere items in TF2 kunnen ook geld waard zijn. Heb een paar dagen geleden nog een Professional Killstreak kit voor 35 euro verkocht op de community market. (rare items van Mann vs Machine co-op te spelen).
[ Voor 15% gewijzigd door Pheace op 30-12-2013 21:40 ]
Helaas nog geen herhaling van dragon ageXepos schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:15:
Zo mijn eerste aankoop gedaan.
Voor een kleine 12 euro:
Euro Truck Simulator Gold
The settlers 7 Gold
Mass Effect Collection
Vind het toch wel een zeer matige sale. Hoge prijzen en veel herhalingen.
Voor mij ligt het vooral aan de Humble Bundles van de laatste tijd (zaten relatief veel spellen tussen die ik wel wilde proberen maar nooit voor volle mep zou kopen), daardoor heb ik zo`n backlog dat ik nu bijzonder weinig neiging heb om bij te kopen.pgerrits schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:35:
How do you save a random generator ?
Nope normale sale, maar ik ben nu al 4 sales aan het wachten tot die echt eens in de aanbieding komt maar niks.Pheace schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:44:
Wacht, was de Settlers 7 Gold daily of flash op een gegeven moment? D:
Dus maar gewoon gekocht, via een Rus uiteraard.
Ik blijf wachten, Ubi onzin
[ Voor 97% gewijzigd door 1shot1kill op 30-12-2013 22:37 ]
Zelden zo´n lol weer gehad aan bouw sims.
http://store.steampowered.com/sub/19282/
Ohja vergeet Alan wake niet echt een topper
[ Voor 17% gewijzigd door Abominabilis op 30-12-2013 23:06 ]
Verwijderd
Maar kan niet ontdekken wat er extra in zit.
Je kan ook een upgrade kopen voor 2,25.
[ Voor 42% gewijzigd door Wazzup! op 31-12-2013 08:25 ]
Verdorie, zo'n game die iedereen dan ineens aan gaat raden wat mij dan weer aan het twijfelen brengt of ik meer funds in m'n Wallet moet donderen terwijl ik best weet dat die de volgende sale gewoon weer voorbij komt.Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 06:49:
Ik heb tropico 1 tm 3, nog niet gespeeld, is 3 net zo leuk als 4? Ik twijfel wat , allen wake voor die prijs ga ik zo kopen.

Gewoon lekker de normale nemen. Enigste wat je krijgt is de soundtrack, day 1 unlock van een paar wapens en nog wat troep. Verder is het echt een goed spel, zeker voor die prijs. Wat mij betreft 1 van de beste/leukste shooters van de laatste jaren.Wazzup! schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 08:00:
Zit te twijfelen over Rising Storm je heb een normale voor 4,49 en een deluxe voor 6,24'
Maar kan niet ontdekken wat er extra in zit.
Je kan ook een upgrade kopen voor 2,25.
Zelf heb ik tot nu toe alleen Portal 1+2 en Brothers: a tale of two sons gekocht. Portal is echt een zeer goed en verfrissend spel, maar Brothers vond ik matig. Misschien omdat ik sowieso niet van echt van fantasy hou, maar die review cijfers zijn mijns inziens veel te hoog. Vond de gameplay, het besturen van 2 charachters tegelijk, op het begin best leuk, maar het begon al zeer snel te vervelen en repetitief te zijn. Het was ook allemaal weinig uitdagend.
Op het moment vermaak ik me goed met AC:Revelations, dus ik heb ook nog niet echt de drive om het uit te zoeken. Na de redelijke aankoopwoede van de herfst sale is het deze keer vooralsnog gebleven bij L4D2. Ik houd het topic wel in de gaten om te kijken wat er nog voor leuks langskomt....
Verwijderd
Ik geniet echt heel veel van brothers, maar ik speel wel graag wat simpele spellen, zeker overdag als mijn kinderen hier ook rondlopen enzo, dan zet ik hem even op pauze en speel weer door en ze kijken ook graag mee, kan ook prima met zo'n spelletje.Lee245 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 08:50:
maar Brothers vond ik matig. Misschien omdat ik sowieso niet van echt van fantasy hou, maar die review cijfers zijn mijns inziens veel te hoog. Vond de gameplay, het besturen van 2 charachters tegelijk, op het begin best leuk, maar het begon al zeer snel te vervelen en repetitief te zijn. Het was ook allemaal weinig uitdagend.
Ik had net wel een uitdagend stuk, door een bugje kwam een karakter niet opdraven en heb ik bijna 1 uur zitten kloten bij een waterval, uiteindelijk tegen mijn principes op youtube gekeken en zag toen dat er iets mis was, opnieuw geladen en toen kwam het karakter wel aanlopen

Maar het is zo vroeg op de ochtend voor mij een heerlijke game. Als je echter veelal hardere actiespellen speelt of heel veel gamed is het wel iets waar je van moet houden. Denk meer voor de Nintendo fans zeg maar (en daar val ik onder
En ik ben verslaafd aan fantasy (boeken), dus dat werkt ook wel flink mee. Maar ik zou een Zelda een hoger cijfer geven persoonlijk, ik vind het niet het beste spel ooit ofzo zoals in sommige reviews staat.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 09:19 ]
GTA pack lijkt ook een must have, gewoon voor de collectie.
Maar jah, tijd
mixing a drink and music