Steam Winter Sale 2013

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39
gwystyl schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:15:
Ik heb Portal 1 en 2 in de herfst sale gekocht, maar ik kan er nog niet zo veel mee. Misschien omdat ik maar een half uurtje Portal 1 geprobeerd heb en er niet echt een uitleg is van wat nou de bedoeling is. Volgens mij moet je door die portals springen naar een steeds veranderende andere ruimte tot je bij de uitgang komt ofzo?

Op het moment vermaak ik me goed met AC:Revelations, dus ik heb ook nog niet echt de drive om het uit te zoeken. Na de redelijke aankoopwoede van de herfst sale is het deze keer vooralsnog gebleven bij L4D2. Ik houd het topic wel in de gaten om te kijken wat er nog voor leuks langskomt....
Portal is echt zo'n game waar je even aan moet wennen, maar ik vond juist dat in deel 1 de uitleg heel duidelijk was en dat je daardoor goed verder geholpen werd. Je bouwt door het springen in portals snelheid op waarmee je grote afstanden kunt overbruggen. Daarnaast zitten er in de games de nodige puzzels die je allemaal met behulp van portals moet oplossen. Zo is het niet alleen een doorspringluik, maar je "one tool for all jobs" zegmaar. Voor mij zitten beide games zonder twijfel bij m'n all time favorites dus ik kan je zonder twijfel aanraden om dat te gaan spelen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:40
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:17:
[...]

Ik geniet echt heel veel van brothers, maar ik speel wel graag wat simpele spellen, zeker overdag als mijn kinderen hier ook rondlopen enzo, dan zet ik hem even op pauze en speel weer door en ze kijken ook graag mee, kan ook prima met zo'n spelletje.

Ik had net wel een uitdagend stuk, door een bugje kwam een karakter niet opdraven en heb ik bijna 1 uur zitten kloten bij een waterval, uiteindelijk tegen mijn principes op youtube gekeken en zag toen dat er iets mis was, opnieuw geladen en toen kwam het karakter wel aanlopen 8)7

Maar het is zo vroeg op de ochtend voor mij een heerlijke game. Als je echter veelal hardere actiespellen speelt of heel veel gamed is het wel iets waar je van moet houden. Denk meer voor de Nintendo fans zeg maar (en daar val ik onder :P )

En ik ben verslaafd aan fantasy (boeken), dus dat werkt ook wel flink mee. Maar ik zou een Zelda een hoger cijfer geven persoonlijk, ik vind het niet het beste spel ooit ofzo zoals in sommige reviews staat.
Voor de afwisseling speel ik ook wel eens een simpel spel, maar dan wil ik wel een game zonder repetitieve gameplay. Ik kreeg gewoon kramp in m'n handen van de hele tijd die triggers indrukken.
De point&click style van To the Moon vond ik bijvoorbeeld een stuk beter, evenals het verhaal. Maar goed, voor die 4 Euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:18

Oxigeon

En zo is dat!

Zojuist dan maar Age of Empires 2 HD aangeschaft. Kijken of die glorietijden kunnen herleven.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Brothers ook helemaal top! Unieke gameplay (voor mij tenminste) met die twee personen die je tegelijkertijd kan (en soms moet) controleren. Sfeervolle graphics ook. Helemaal super. Vooralsnog zou ik het niet als beste game ooit bestempelen, zoals iemand heeft gedaan, maar het is zeker z'n geld méér dan waard. En ik ben nog lang niet klaar dus mss komt er nog een of ander emotioneel hoogtepunt. ;) Ik ben trouwens totaal GEEN fan van Nintendo-achtige games (heb ik er zelfs een bloedhekel aan) maar Brothers is top, dus ook Nintendo-haters moeten dit spel proberen. :P

Ben wel blij dat ik een XBox controller voor m'n PC heb want met het toetsenbord lijkt dit spel me geen lolletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Abominabilis schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:04:
Tropico 4 is echt een must buy!

Zelden zo´n lol weer gehad aan bouw sims.
http://store.steampowered.com/sub/19282/

Ohja vergeet Alan wake niet echt een topper :9~
Bedoel je:
Ohja, vergeet alan wake, niet echt een topper.
Of:
Ohja, vergeet alan wake niet, echt een topper.?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:56
aicaramba schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:40:
[...]

Bedoel je:
Ohja, vergeet alan wake, niet echt een topper.
Of:
Ohja, vergeet alan wake niet, echt een topper.?
Aan z'n aan overvloed aan speeksel smiley te zien, de onderste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lee245 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:30:
De point&click style van To the Moon vond ik bijvoorbeeld een stuk beter, evenals het verhaal. Maar goed, voor die 4 Euro...
Wil je niet teveel mooie titels hier delen? Dat is slecht voor mijn portemonnee ;)

Alhoewel, wilde net grand theft auto 4 gaan kopen, heb ik dat spel al gekocht in het verleden 8)7 :X
Dat is wel een nadeel van steam hoor, ik heb meer dan 230 games nu en ik vergeet gewoon wat ik heb omdat ik ze niet in een kast ofzo heb staan.

Dan maar wat anders kopen :+

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
Ik vind Alan Wake een enorme afrader. Echt een slechte port, B-film verhaal, matige stemacteurs en zo'n beetje de slechtste besturing ooit! (misschien ben ik een beetje aan het overdrijven maar ik ben dus niet zo tevreden over dat spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GodDamage schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:47:
Ik vind Alan Wake een enorme afrader. Echt een slechte port, B-film verhaal, matige stemacteurs en zo'n beetje de slechtste besturing ooit! (misschien ben ik een beetje aan het overdrijven maar ik ben dus niet zo tevreden over dat spel)
ik haal het niet helemaal uit de reviews, maar werkt het wel goed als je het met een xbox controller op de pc speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:41

The Inquisitor

Greetings weaklings

Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:52:
[...]

ik haal het niet helemaal uit de reviews, maar werkt het wel goed als je het met een xbox controller op de pc speelt?
Ik heb het niet heel lang geleden gespeeld met een PS3 controller (maar met emulator als 360 controller, dus komt op hetzelfde neer) en vond het persoonlijk fijner spelen dan muis en tobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Inquisitor schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:53:
[...]

Ik heb het niet heel lang geleden gespeeld met een PS3 controller (maar met emulator als 360 controller, dus komt op hetzelfde neer) en vond het persoonlijk fijner spelen dan muis en tobo.
Ah dat is mooi, voor die 3 euro koop ik hem wel, voor die prijs geniet je er vast wel wat van met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:56:
[...]

Ah dat is mooi, voor die 3 euro koop ik hem wel, voor die prijs geniet je er vast wel wat van met een controller.
Ik vond het spel verder ook leuk :) Na 10 minuten besloten dat controller fijner was en toen het spel zo uitgespeeld, ook American Nightmare speel ik met controller (moet die nog uitspelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een snel vraagje omdat er nog 1 uur en 50 minuten over is voor deze aanbieding:
Age of Empires III: Complete kopen voor 7,39 euro of 5 euro bijbetalen voor age of empires 2 hd met 3 erbij of nog meer betalen voor de legacy edition?

Edit: wat is dat nu, nu is die aanbieding opeens weg? Waar slaat dat op, ik had nog 1 uur en 50 minuten? :X

Als iemand verder leuke games heeft voor spelen met een controller, dan hoor ik het graag. Ik heb wel het overzicht van steam gevonden, maar een paar leuke tipos zoals american nightmare zijn welkom :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:47
voor de mensen die van poker houden

Poker Night :)

zo wel 1 en 2 is erg leuk en samen nog geen 2 euro nu

[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 31-12-2013 11:07 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:11
gwystyl schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:15:
Ik heb Portal 1 en 2 in de herfst sale gekocht, maar ik kan er nog niet zo veel mee. Misschien omdat ik maar een half uurtje Portal 1 geprobeerd heb en er niet echt een uitleg is van wat nou de bedoeling is. Volgens mij moet je door die portals springen naar een steeds veranderende andere ruimte tot je bij de uitgang komt ofzo?
Het is een puzzelspel waar je dmv portals idd bij de uitgang moet komen. Daarnaast ook een erg leuk verhaal om het te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Alan wake was best nog leuk voor die 77 cent wat het koste op humblebundle :p

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 31-12-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abominabilis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-05-2019
chengbondkwok schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:42:
[...]

Aan z'n aan overvloed aan speeksel smiley te zien, de onderste.
Ohja, vergeet alan wake niet, echt een topper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Tackleberry schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:14:
[...]

Het is een puzzelspel waar je dmv portals idd bij de uitgang moet komen. Daarnaast ook een erg leuk verhaal om het te ondersteunen.
wel even er van uit gaan dat ej Half life gespeeld heb en deel 1 van portal eerst doen dan pas twee anders snap je de humor niet van deel twee en waar het over gaat sommige humor verwijzen echt naar deel 1

zeker dat stukje met GLaDOS

en portals 1 heeft een van beste eindes die ik in games heb mee gemaakt zeker het eind nummer
dat nummer staat bij mij toch wel op nummer 1 wat betreft nummers uit een game

oja "How are you holding up, Because I'm a potato." :D

[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 31-12-2013 11:59 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44

superwashandje

grofheid alom

GodDamage schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:47:
eens, heb em ooit gehaald bij een sale maar heb maar heel even gespeeld.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
ravw schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:06:

Overweeg 'm te halen, maar kom dan zo net 10 cent tekort voor DLC Quest :/ Kan iemand voor mij een Poker 2 als gift kopen? Ik moet zo weg en ben niet voor 7 uur thuis om 'm dan nog te kopen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Fid3lity op 31-12-2013 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Fid3lity schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:30:
[...]

Overweeg 'm te halen, maar kom dan zo net 10 cent tekort voor DLC Quest :/
Gauw een gamecard verkopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Daar hield ik al rekening mee ;) zie post boven, kun jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:28
Another World voor 2,50... oeioei wat een nostalgie. De oudere graphics vind ik zelfs niet eens storend, integendeel.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat brothers begint me aardig te irriteren, nu heb ik alweer een bug waardoor iemand niet meeloopt die ik nodig heb en dan kan ik gewoon niet verder.

zit ik een half uur te prullen, kijk ik op youtube en zie dat daar wel dat karakter meeloopt, maar bij verdwijnt het karakter opeens en kom ik niet verder :X

echt belachelijk zeg, onspeelbaar gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
EvaluationCopy schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:53:
Another World voor 2,50... oeioei wat een nostalgie. De oudere graphics vind ik zelfs niet eens storend, integendeel.
als je die remake neemt is hij best te doen ...

alleen ik kwam nooit ver in die game want was binnen 3 min spelen al dood :( dus heb me er eigenlijk nooit verder in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 22:28
Dat is een beetje inherent aan het spel, dat je de hele tijd dood gaat :P

'Vroegah' moest je nog doorzetten voor games, gewoon blijven proberen en elke keer kom je een stukje verder.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
EvaluationCopy schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:49:
Dat is een beetje inherent aan het spel, dat je de hele tijd dood gaat :P

'Vroegah' moest je nog doorzetten voor games, gewoon blijven proberen en elke keer kom je een stukje verder.
Ik ben van begin jaren 70 dus ik weet wel dat de echte games van vroeger moeilijker waren

geen auto healing en dat soort shit ....

maar ik heb met dit spel echt zo iets van ja en wat is nu de bedoeling er van beetje lopen en zoek het zelf maar uit. :)

Maar ik heb zelf een vraag: voor de mensen die Forge Quest spelen
hoe ver is deze game al gevorderd en zitten er al vijanden er in want dat had ik bij een test versie niet
dus wil weten of deze game nu wel speelbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met het geld terugkrijgen vanwege een bug in het spel?

Ik heb deze bug:
http://gaming.stackexchan...rs-a-tale-of-two-sons-bug

Ik zit gewoon vast in het spel, kan niet verder omdat dat stomme beest er niet is. Ik zal nog even een keer vanaf het begin spelen , kost me wel 30 minuten, maar als dat niet werk, wat dan?

Edit: mmm, bug staat zelfs met youtube video online op steam:
http://steamcommunity.com...6963710922286206/?l=dutch

Moet ik de chapter opnieuw spelen ofzo, maar die optie heb ik niet. Blij dat het niet in chapter 13 is, maar nog maar in chapter 2

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:34:
Heeft iemand hier ervaring met het geld terugkrijgen vanwege een bug in het spel?

Ik heb deze bug:
http://gaming.stackexchan...rs-a-tale-of-two-sons-bug

Ik zit gewoon vast in het spel, kan niet verder omdat dat stomme beest er niet is. Ik zal nog even een keer vanaf het begin spelen , kost me wel 30 minuten, maar als dat niet werk, wat dan?

Edit: mmm, bug staat zelfs met youtube video online op steam:
http://steamcommunity.com...6963710922286206/?l=dutch

Moet ik de chapter opnieuw spelen ofzo, maar die optie heb ik niet. Blij dat het niet in chapter 13 is, maar nog maar in chapter 2
daarom als je een game koopt eerst lezen en zoeken op inet wat voor problemen je kunt verwachten en wat je er tegen kunt doen al voor je ze tegen komt

dat had ik dus met Dragon Age 2 dat hij steeds vast sloeg op een bepaald moment ...
balen wnat ik kon niet verder maar gezocht op inet en het was ene probleem met je video instellingen

Dus misschien in jou geval ook even zoeken op google er zullen vast wel meer mensen zijn die er tegen aan gelopen zijn en hoe zij dit opgelost hebben

Maar ik heb van diverse mensen gehoord dat ze hem uit gespeeld hebben dus het is oplosbaar

soms is deze tip ook wel handig als het ergens fout gaat

Try running the launcher in administrator mode & maybe try running the game in windowed screen.
:) misschien help het

[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 31-12-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:11

nFo

Pheace schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:17:
[...]

Een Sack Full of Smissmass gekregen van je snowglobe badge? :)
Een Wrench met kerst verlichting. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravw schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:41:
daarom als je een game koopt eerst lezen en zoeken op inet wat voor problemen je kunt verwachten en wat je er tegen kunt doen al voor je ze tegen komt

dat had ik dus met Dragon Age 2 dat hij steeds vast sloeg op een bepaald moment ...
balen wnat ik kon niet verder maar gezocht op inet en het was ene probleem met je video instellingen

Dus misschien in jou geval ook even zoeken op google er zullen vast wel meer mensen zijn die er tegen aan gelopen zijn en hoe zij dit opgelost hebben
Ik wist niet dat er op steam ook bugs stonden,maar dat doorgelezen en het zou heel weinig voorkomen en kon opgelost worden door het level te herstarten. Dat gedaan, stukje opnieuw gespeeld en nu liep hij wel gelukkig door en ik ben inmiddels verder.

Zal er de volgende keer op letten, ik ging er vanuit dat de games wel redelijk getest waren. Maar verder wel een tof spel voor 4 euro :P

Tegen deze bug ga ik in iedergeval niet aanlopen:

Error: "P13 crash"
This error occurs when your windows profile got any strange character in it Russian, Greek etc.

Fix: Create a new windows account with normal letters, to make it easy name it "Bob" & use this for Brothers.

8)7

Zo, nu even zien of er over 3 uurtjes weer wat leuks komt. Ik hoop op een mooie klapper voor 31/12.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Half Life 3 zou leuk zijn. *O*
Modbreak:*knip* dubieuze link!

[ Voor 101% gewijzigd door Chaoss op 31-12-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:03:
[...]

Ik wist niet dat er op steam ook bugs stonden,maar dat doorgelezen en het zou heel weinig voorkomen en kon opgelost worden door het level te herstarten. Dat gedaan, stukje opnieuw gespeeld en nu liep hij wel gelukkig door en ik ben inmiddels verder.

Zal er de volgende keer op letten, ik ging er vanuit dat de games wel redelijk getest waren. Maar verder wel een tof spel voor 4 euro :P
ik lees altijd even in het Forum van het spel wat er gaan de is en kijk dan of er veel vraag is naar diverse problemen

Zo ook met Quake gehad en doom de oude.
daar moet je dus nog heel wat dingen dl om hem nu te laten werken ..
ja dus steam is niet altijd zo dat het werkt

maar het wordt vaak wel een oplossing gegeven hoe of wat

laatst nog met een game die moest ik in 1400 zetten ipv 1900 .. en toen deed hij wel opstarten :)
ja dus je komt ze wel tegen die niet helemaal gelijk naar wens lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
ravw schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:38:
[...]
laatst nog met een game die moest ik in 1400 zetten ipv 1900 .. en toen deed hij wel opstarten :)
Wait... wut? Ik heb deze zin nu al zes keer gelezen, maar wat zou je in hemelsnaam in 1400 zetten ipv in 1900? :? 8)7

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Resolutie denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
juist :) was ik even vergeten er bij te zetten :)

Maar is er al nieuwe lijsten bekent wat er gaat komen met de sale of nog niet?

want ik zit ehct nog op 2 a 3 aanbiedingen te wachten die nog niet geweest zijn op 1 na maar die komt wel weer in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravw schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:52:
Maar is er al nieuwe lijsten bekent wat er gaat komen met de sale of nog niet?

want ik zit ehct nog op 2 a 3 aanbiedingen te wachten die nog niet geweest zijn op 1 na maar die komt wel weer in de aanbieding
Aanvullende vraag: komt er op 2 januari weer een dag dat alle aanbiedingen nog 1 keer terugkomen? Ik meen dat dat elk jaar zo is, maar kan het wat lastig uit het winter sale 2012 topic halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

nFo schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:38:
Half Life 3 zou leuk zijn. *O*
**knip**
Afbeeldingslocatie: http://spilleman.net/gathering/eset.png

:?

Heel Steam lijkt geblokkeerd te worden door Eset.

[ Voor 16% gewijzigd door MegaTronics op 31-12-2013 16:46 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:02
Zag net dat Heroes VI gisteren in de daily was. Heb er toch maar vanaf gezien nadat ik de review las. Wat een slagveld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

MegaTronics schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:20:
[...]

:?

SteaRNpowered ipv SteaMpowered...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

superwashandje schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:24:
[...]

SteaRNpowered ipv SteaMpowered...
verrek, dat zie je dus echt niet zo 123.

vv Het is dus echt een verkeerde URL die nFo gebruikt, foei

[ Voor 13% gewijzigd door MegaTronics op 31-12-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MegaTronics schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:20:
heb jij eset verkeerd ingesteld? Ik krijg namelijk een fishing warning, maar kan wel verdergaan. Ik heb wel Eset in het Nederlands, wellicht is dat een verschil.

Dat is wel jammer, nu kan je half life 3 niet kopen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

MegaTronics schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:25:
[...]

verrek, dat zie je dus echt niet zo 123.

vv Het is dus echt een verkeerde URL die nFo gebruikt, foei
Ik trapte er ook al in :') WOT gaf ook al een melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

The Inquisitor schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:30:
[...]

Ik trapte er ook al in :') WOT gaf ook al een melding
Wow, ik heb even met het o zo afgesloten iOS gekeken en het is echt een 1 op 1 kopie, het geld komt natuurlijk niet in goede handen terecht en je games kun je ook wel vergeten.

Even een mailtje naar de support, ik gun het mensen namelijk niet opgelicht te worden.

EDIT: even verder op de site kijken onthult dat je gewoon naar de gewone site wordt gestuurt als je van die pagina afwijkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Kuusj op 31-12-2013 16:39 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

En ik heb een TR aangemaakt voor die link. Nu wachten tot 19:00 op de nieuwe sales. :)

[ Voor 52% gewijzigd door MegaTronics op 31-12-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
ravw schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:06:

Bedankt voor de tip, Poker Night 1 was leuk, Poker Night 2 lijkt me nog leuker en dat voor 99 cent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
kuusj98 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:37:
[...]

Wow, ik heb even met het o zo afgesloten iOS gekeken en het is echt een 1 op 1 kopie, het geld komt natuurlijk niet in goede handen terecht en je games kun je ook wel vergeten.

Even een mailtje naar de support, ik gun het mensen namelijk niet opgelicht te worden.
MegaTronics schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:45:
En ik heb een TR aangemaakt voor die link. Nu wachten tot 19:00 op de nieuwe sales. :)
Het zou leuk zijn als mensen verder zouden kijken... Er is namelijk niks 'kwaads' aan die site, het is enkel een grap puur voor HL3. Als je verder klikt op wat dan ook word je gewoon doorgestuurd naar de goede Steam site.

[ Voor 17% gewijzigd door g0tanks op 31-12-2013 16:49 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

g0tanks schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:48:
[...]

[...]

Er is namelijk niks 'kwaads' aan die site, het is enkel een grap puur voor HL3. Als je verder klikt op wat dan ook word je gewoon doorgestuurd naar de goede Steam site.
Er is nu niets kwaads aan die site. Toch probeert het een andere site te spoofen. Nu is het een onschuldige grap. Straks wordt dezelfde site gebruikt voor phishing. |:(

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

MegaTronics schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:45:
Niks mis met die link... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

nFo schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:56:
[...]

Niks mis met die link... :')
Dat zal best, maar zoals gezegt zou het me niks verbazen als hier vroeg of laat misbruik van wordt gemaakt, en dan vind ik het toch belangrijk als hier melding van wordt gemaakt.

Trouwens toch gisteren nog Gmod gekocht met een paar andere maten, ik snap er alleen niks van, maar een paar video's zouden moeten helpen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:08:
[...]

Dat zal best, maar zoals gezegt zou het me niks verbazen als hier vroeg of laat misbruik van wordt gemaakt, en dan vind ik het toch belangrijk als hier melding van wordt gemaakt.

Trouwens toch gisteren nog Gmod gekocht met een paar andere maten, ik snap er alleen niks van, maar een paar video's zouden moeten helpen.
Welke gamemodes speel je dan? Op de filmpjes van Seananners ziet het er super makkelijk uit.

YouTube: SeaNanners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn zeg, schrik me net rot. Zat in windows, geluid stond nogal hard per ongeluk (maar er speelde niks af). Zit ik aan de telefoon, wil ik ondertussen mijn nieuwe xbox controller van de pc uitdoen en ik denk: volgens mij moet ik op dat xbox knopje drukken, werkte niet, dus ik dat ding ingedrukt houden....

opeens een berg geluid en zit ik in een steam achtige omgeving, mijn hele windows weg en ik schrik me dood van al die herrie. Kennelijk zit er nu een steam os ofzo in steam ingebouwd waar ik achter kom.... zal er vast al jaren ingezeten hebben , maar ik ontdek het net....

volgende keer het volume weer wat zachter hebben staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 13:20
Zit er inderdaad al een hele lange poos in, heet Big Picture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

kuusj98 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:08:
[...]

Het duurt even voordat je AL die mogelijkheden onder de knie hebt... ik snap er zelf ook nog weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Siebsel schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:06:
Zit er inderdaad al een hele lange poos in, heet Big Picture
Zit ook een knop voor in je Steam-client:
Afbeeldingslocatie: https://hostr.co/file/fdT1LlvyEynV/steampicture.PNG

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Degene die die Half Life collection wilde kan nu zijn geluk op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, jammer, niks boeiends voor mij. Scheelt weer geld denk ik dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Voor de grap net Bad Rats: the Rats' Revenge ( http://store.steampowered.com/app/34900/ ) kado gegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 16:07
Magic 2014 dan gekocht daar was ik op aan het wachten.
De enige schade dit jaar

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 12-09 18:56
The Inquisitor schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 19:03:
Degene die die Half Life collection wilde kan nu zijn geluk op :)
JAAAAA =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 10:42
De laatste sales (voor dit jaar)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9aC5gMQ.png

Relevante packs in de aanbieding:
Half-Life Complete pack:
  • Half Life
  • Half-Life: Blue Shift
  • Half-Life: Opposing Force
  • Half-Life: Source
  • Team Fortress Classic
  • Half Life 2
  • Half Life 2: Deathmatch
  • Half Life 2: Episode One
  • Half Life 2: Episode Two
  • Half Life 2: Lost Coast
75% korting: €9.24
http://store.steampowered.com/sub/715/

[ Voor 66% gewijzigd door eltweako op 31-12-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Nog steeds geen War For The Overworld en Kentucky Route Zero daily/flash sale! :'(

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Ik vraag me af waarom de Snow Globes trading cardings niet onderhand al voor dump prijzen verkocht worden, en ze over een paar dagen toch echt verdwijnen volgens de faq

Bijvoorbeeld Snow Globe #1 schommelt al een tijdje rond de 12-13 eurocent terwijl er nog zo'n 85k aanbod aan is }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

nog 3 dagen....dat is relatief gezien veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ketho schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 19:40:
Ik vraag me af waarom de Snow Globes trading cardings niet onderhand al voor dump prijzen verkocht worden, en ze over een paar dagen toch echt verdwijnen volgens de faq

Bijvoorbeeld Snow Globe #1 schommelt al een tijdje rond de 12-13 eurocent terwijl er nog zo'n 85k aanbod aan is }:O
Omdat er ook mensen zijn die juist voor die datum zoveel mogelijk badges willen hebben, na die datum is dat ook niet meer mogelijk. Ik vind het prima, ik verkoop lekker alle kaartjes, heeft me al meer dan 1 gratis spel opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:53

Py.

Indien je badges wilt maken zet je je kaart uiteraard niet tussen de 80k anderen te koop ;)
Ik verwacht dat de prijzen donderdag en vrijdag wel verder instorten. Zodra er een paar gaan dumpen volgt de rest vanzelf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Laatst online: 10-09 18:42
Ketho schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 19:40:

Die 12~13 cent is een redelijke bodemprijs voor de ruilkaarten in het algemeen... van de meeste games waar er een overvloed aan kaarten van is hangt de prijs ook rond dat niveau. En het is ook niet dat ze niet verkocht worden want ik heb vanochtend nog een #2 en #4 verkocht en die waren voor 13 cent p.s. binnen minuten weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 17:42
Voor de mensen die Planitary Annihilation willen kopen: die is goedkoper te krijgen in de Humble Bundle Store dan op Steam, namelijk omgerekend €29,96 (via PayPal) dan €36,84 op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Morgen is er toch nog 1 laatste ronde dailies? Of wordt het een best of dag, dat was het afgelopen herfst iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Fid3lity schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 20:38:
[...]

Morgen is er toch nog 1 laatste ronde dailies? Of wordt het een best of dag, dat was het afgelopen herfst iig niet.
Nog 2 dagen extra... t/m 3 januari... staat duidelijk op de frontpage van de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
MicGlou schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 20:40:
[...]

Nog 2 dagen extra... t/m 3 januari... staat duidelijk op de frontpage van de winkel.
Zou toch zweren dat het tot en met de tweede was.. Dit is nieuwe info voor me :) Dan krijgen we in ieder geval de tweede de laatste daily ronde die dan de derde afgelopen is.

[ Voor 13% gewijzigd door Fid3lity op 31-12-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
MicGlou schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 20:40:
[...]

Die 3e zal ik niet vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Zo, met Mark of the Ninja en Super Meatboy toch over mijn budget gegaan, maar dat was het denk ik zo wel waard. Iedereen alvast (ja, lekker vroeg) een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2014 :Y)

[ Voor 29% gewijzigd door Fid3lity op 31-12-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 10:42
1shot1kill schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 20:42:
[...]

Het is waarschijnlijk tot de 3e. Donderdag (2e) zal de laatste dag zijn. Mogelijk doen ze die dag een rerun van de best verkopende games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen Castle Story dit keer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
1shot1kill schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 20:42:
[...]

Kom op hoor... het staat gewoon op de frontpage van de winkel op steam! Kijk eens naar de tekst op de rand van de snowglobe aub... ik verzin het niet!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rHDtg8Un2h6BmBEZa8C8v99w/full.png

Er zal wel rekening gehouden moeten worden met het tijdsverschil neem ik aan, Steam hanteert volgens mij niet een Europese klok... dus het kan tot 6 tot 10 uur schelen. Maar 19 dec - 3 jan is inclusief 3 januari... niet tot.

[ Voor 22% gewijzigd door MicGlou op 31-12-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
MicGlou schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 21:10:
[...]

Kom op hoor... het staat gewoon op de frontpage van de winkel op steam! Kijk eens naar de tekst op de rand van de snowglobe aub... ik verzin het niet!

[afbeelding]
Ja maar dat is toch niet onze tijdzone? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Pistolebob schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 21:11:
[...]

Ja maar dat is toch niet onze tijdzone? :P
Dat dacht ik ook idd, maar zeker nog een uur of 15 kan je op 3 december nog sales aankopen doen aangezien het tot 10 uur met de VS kan schelen (want ik Alaska zullen ze niet zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

'-' betekent toch 'tot'. Dus tot 3 jan, is t/m 2 jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
De vorige 2 keer stopte het ook op de dag die vermeld was, er kwamen die dag zelf geen aanbiedingen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
The Inquisitor schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 21:27:
'-' betekent toch 'tot'. Dus tot 3 jan, is t/m 2 jan.
"De betekenis van tot is dubbelzinnig. Bovendien wordt tot in België vaak wat anders opgevat dan in Nederland. In België wordt de combinatie van tot en een datum vaak zo opgevat dat de genoemde datum inbegrepen is: tot 20 augustus wordt in België dus vaak geïnterpreteerd als tot en met 20 augustus. In Nederland is deze inclusieve betekenis van tot minder gebruikelijk. Het voorbeeld tot 20 augustus wordt door Nederlanders dus meestal opgevat als tot en met 19 augustus."
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/804/

Wie weet hoe Engelstaligen dit zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
In de snow globes trading cards FAQ staat trouwens:
Zorg ervoor dat je je kaarten geruild en gebruikt hebt voor 3 januari 20:00 Nederlandse tijd GMT+1 (11am PST).
Dus misschien dat de steam sale dan gelijktijdig hiermee stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
mensen hier die Castlevania gespeeld hebben en weten hoe lang hij duurt aan game time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
ravw schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 00:58:
mensen hier die Castlevania gespeeld hebben en weten hoe lang hij duurt aan game time
LoS minimaal 17 uur gemiddeld genomen volgens HLTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Fid3lity schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 01:01:
[...]

LoS minimaal 17 uur gemiddeld genomen volgens HLTB.
oke :) beste wensen trouwens iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Aan iedereen hier inderdaad de beste wensen voor 2014 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ook vanuit mij het beste toegewenst aan jullie allen :)

Ben nog benieuwd naar de laatste sale kortingen op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal een fijn game jaar toegewenst, ik ga zelf nu even naar castlevania kijken, klinkt goed met die 17 uur minimaal. Ik ben verslingerd geraakt aan castlevania in de msx tijd (van Konami), eens zien wat er met die franchise gebeurd is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Laatst online: 11-08 13:00
Als ik een willekeurige game bekijk (bv http://store.steampowered.com/app/28000/)
staat er HOLIDAY SALE! Offer ends in 32:32:26

Dus dat is als ik goed reken 19u morgenavond. Ik denk dat de sale dan stopt en we dan nog 24u hebben om de globes te dumpen/binnen te harken

En iedereen natuurlijk een gezegend nieuwjaar toegewenst

[ Voor 18% gewijzigd door Polbeer91 op 01-01-2014 10:34 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
En ik kom er nu pas achter dat je niet tot 11:00 kan stemmen. :(
Ketho schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 00:09:
In de snow globes trading cards FAQ staat trouwens:

[...]

Dus misschien dat de steam sale dan gelijktijdig hiermee stopt?
Ik denk eerder dat er nog die 25 uur bij zit om je snowglobes kwijt te raken/verzamelen. Het zou lullig zijn als je nog een snowglobe verdient op het laatste moment en deze door de korte tijd niet meer kan verkopen/ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Bioshock Infinite Season Pass is ook maar €4,99, zal dat een fout zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

dat is al de 2e keer dan deze sale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1shot1kill schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 11:43:
geen idee , maar dank voor de tip.

Net gekocht:

Bioshock Infinite
Bioshock Infinite season pass
Castleania
Mark of the ninja

Samen voor 24 euro, mooie prijs.

Ik denk dat het wederom een fout is? De vorige keer was hij ook maar heel even te koop, dus ik zou toehappen. Een half uur geleden zag ik hem niet staan.

Ik heb trouwens geen idee wat het precies is, heb bioshock 1 en 2 ook nog niet gespeeld (maar wel gekocht in de winkel, doosjes liggen in de la hier). Maar zo te zien bevalt dat wel, maar ze komen even op de to-play lijst en die is nogal groot.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:53

Py.

1shot1kill schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 11:43:
Ik meen dat de 75% korting op de season pass binnen een half uur teruggedraaid werd de vorige keer deze sale. Zal inderdaad wel een fout zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aub al deze fouten snel plaatsen hier zodat we kunnen toeslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Bedankt voor de Bioshock tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Torchlight en Torchlight II wil ik nog kopen. Ze zijn nu 7,49 en 9,49 euro. Ik meen dat deel 2 in de aanbieding was laatst, zou die aanbieding straks of morgen nog terugkomen op de laatste dag van de sale?

Ik meen dat de laatste dag toch alle top sales nog een keer komen? Is dat dan vanavond om 19:00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik heb beide Torchlights wel es goedkoper gezien, ik zou in ieder geval nog wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rylo schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 11:59:
Ik heb beide Torchlights wel es goedkoper gezien, ik zou in ieder geval nog wachten
Dat doe ik dan, misschien heb ik wat geluk. Zat gisteravond een paar afleveringen van cynical brit op youtube te kijken en dit spel kwam voorbij in zijn top 10 van 2013 en toen dacht ik: die moet ik toch aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Bioshock Infinite season pass aangeschaft :)

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste