ravw schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:41:
daarom als je een game koopt eerst lezen en zoeken op inet wat voor problemen je kunt verwachten en wat je er tegen kunt doen al voor je ze tegen komt
dat had ik dus met Dragon Age 2 dat hij steeds vast sloeg op een bepaald moment ...
balen wnat ik kon niet verder maar gezocht op inet en het was ene probleem met je video instellingen
Dus misschien in jou geval ook even zoeken op google er zullen vast wel meer mensen zijn die er tegen aan gelopen zijn en hoe zij dit opgelost hebben
Ik wist niet dat er op steam ook bugs stonden,maar dat doorgelezen en het zou heel weinig voorkomen en kon opgelost worden door het level te herstarten. Dat gedaan, stukje opnieuw gespeeld en nu liep hij wel gelukkig door en ik ben inmiddels verder.
Zal er de volgende keer op letten, ik ging er vanuit dat de games wel redelijk getest waren. Maar verder wel een tof spel voor 4 euro
Tegen deze bug ga ik in iedergeval niet aanlopen:
Error: "P13 crash"
This error occurs when your windows profile got any strange character in it Russian, Greek etc.
Fix: Create a new windows account with normal letters, to make it easy name it "Bob" & use this for Brothers.
Zo, nu even zien of er over 3 uurtjes weer wat leuks komt. Ik hoop op een mooie klapper voor 31/12.
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 31-12-2013 15:06
]