Een goed stuur (kan je zeker 2e hands vinden voor een mooie prijs tegenwoordig) is wel een must voor de spellen van simbin. Maar dan heb je wat, dan heb je wat, ongelofelijk.Phydomir schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:34:
Het zal gaan maar besef je wel dat dit games zijn die echt de sim kant op gaan en dus echt het beste gespeeld kunnen worden met een stuurtje.
Ik ben wel een verslaafde aan gt legends, speelde ervoor jaren en jaren race spellen met oude auto's (mods enzo).
Als je wat van racen houdt is een stuur echt een goede aanschaf.
Ik heb zelf deze badboy gekocht voor 25 euro op marktplaats:
pricewatch: Logitech Momo Racing
Vooral de force feedback van dat stuur is briljant. Als je in GT Legends tegen een muur aanknalt vliegt gewoon het stuur uit je hand door de kracht (kan je wel finetunen trouwens). Echt meesterlijk.
Ik denk dat ik dtm 2 even erbij koop, dtm 1 heb ik inimiddels op zolder gevonden en gt legends ook. Dan speel ik die wel vanaf dvd, straks even proberen of die wel werken onder windows 8. Ik meen dat de beveiliging van die dvd's rete irritant was.MusicAddict schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:13:
Volgens mij zullen ze gewoon hetzelfde zijn als de dvd versie, alleen ik had meer moeite met de games speelbaar te krijgen, waar dat aan lag weet ik niet.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 14:49 ]