Steam Winter Sale 2013

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:34:
Het zal gaan maar besef je wel dat dit games zijn die echt de sim kant op gaan en dus echt het beste gespeeld kunnen worden met een stuurtje.
Een goed stuur (kan je zeker 2e hands vinden voor een mooie prijs tegenwoordig) is wel een must voor de spellen van simbin. Maar dan heb je wat, dan heb je wat, ongelofelijk.

Ik ben wel een verslaafde aan gt legends, speelde ervoor jaren en jaren race spellen met oude auto's (mods enzo).

Als je wat van racen houdt is een stuur echt een goede aanschaf.

Ik heb zelf deze badboy gekocht voor 25 euro op marktplaats:
pricewatch: Logitech Momo Racing

Vooral de force feedback van dat stuur is briljant. Als je in GT Legends tegen een muur aanknalt vliegt gewoon het stuur uit je hand door de kracht (kan je wel finetunen trouwens). Echt meesterlijk.
MusicAddict schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:13:
Volgens mij zullen ze gewoon hetzelfde zijn als de dvd versie, alleen ik had meer moeite met de games speelbaar te krijgen, waar dat aan lag weet ik niet.
Ik denk dat ik dtm 2 even erbij koop, dtm 1 heb ik inimiddels op zolder gevonden en gt legends ook. Dan speel ik die wel vanaf dvd, straks even proberen of die wel werken onder windows 8. Ik meen dat de beveiliging van die dvd's rete irritant was.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

Afbeeldingslocatie: http://www.gamechoiceclub.com/image/ps2_wingmanracingB.gif

Nostalgie... Doet me denken aan 'vroeger'... A2 Racer 8)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:41

The Inquisitor

Greetings weaklings

Denk dat ik Portal 2 ga kopen voor co-op. Lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:45:
[...]

Ik denk dat ik dtm 2 even erbij koop
Ach, potverdorie...!!! Voor een moment dacht ik dat DTM 2 te koop was op Steam, speelbaar en al! Niet dus... Balen. Wil je dat NOOIT meer doen...! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Dubbelpost.....

[ Voor 95% gewijzigd door michaelscott op 28-12-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
The Inquisitor schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 15:33:
Denk dat ik Portal 2 ga kopen voor co-op. Lijkt me wel leuk.
Is echt een aanrader, hele leuke gameplay en ook nog een dosis humor in verwerkt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:11
Vreemd dat ik 22 euro heb uitgegeven waarvan 1.50 naar Steam (ook nog eens betaald van de kerstkaarten opbrengst)
Dat was voor 400 days TWD
Verder nog via andere kanalen

Fable the lost chapter
XCom declassified
Xcom code breaker DLC
Borderlands 2 GOTY
Aliens: Colonial Marines
Final Fantasy VII
Complete serie You Don't Know Jack.

Vind het wel weer best zo, steamsale moeten ze wel zo doen dat ZIJ het geld ontvangen. En niet dat je het ergens anders gaat halen.
Aan de andere kant die anderen moeten ook eten.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Moet je Uplay installeren voor Assassins Creed als je deze wilt spelen via Steam? Wou deze bestellen maar ik lees nogal negatieve zaken over Uplay en dat je dit kan vermijden door de dvd versie te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Bad Brains schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 16:48:
Vreemd dat ik 22 euro heb uitgegeven waarvan 1.50 naar Steam (ook nog eens betaald van de kerstkaarten opbrengst)
Dat was voor 400 days TWD
Verder nog via andere kanalen

Fable the lost chapter
XCom declassified
Xcom code breaker DLC
Borderlands 2 GOTY
Aliens: Colonial Marines
Final Fantasy VII
Complete serie You Don't Know Jack.

Vind het wel weer best zo, steamsale moeten ze wel zo doen dat ZIJ het geld ontvangen. En niet dat je het ergens anders gaat halen.
Aan de andere kant die anderen moeten ook eten.
Heb je die Snowglobe cards op de market gezien? Dat geld krijgen ze wel, ook al koop je geen games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Saybia schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:02:
Moet je Uplay installeren voor Assassins Creed als je deze wilt spelen via Steam? Wou deze bestellen maar ik lees nogal negatieve zaken over Uplay en dat je dit kan vermijden door de dvd versie te kopen.
uPlay is een vereiste. Weet niet of je ook MP wilt spelen maar dan is dat ook bij de dvd versie nodig. Heb zelf weinig problemen gehad met uPlay behalve dan dat ik het irritant vind dat het niet gewoon via Steam kan, zelfde geld voor Origin, al vind ik dat inmiddels een stuk beter dan uPlay en werkt Origin redelijk goed.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Saybia schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:02:
Als Uplay nodig is, is Uplay nodig. In zo'n geval denk ik (want ik koop al tijden geen dvd-games meer) dat er weinig verschil zit tussen de dvd versie en de steam versie. Ik heb heroes of might and magic VI op dvd, maar heb alsnog uplay nodig.

Het zou vreemd zijn als AC's dvd geen uplay nodig heeft maar steam's versie wel. Maar goed alles aan uplay is vreemd, dus wie weet ;)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Pheace schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:04:
[...]

Heb je die Snowglobe cards op de market gezien? Dat geld krijgen ze wel, ook al koop je geen games :)
Ja maar als ik meer geld uitgeef meer globes etc etc.. je bedoelt wel wat ik weet toch?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Bad Brains schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 16:48:
Vind het wel weer best zo, steamsale moeten ze wel zo doen dat ZIJ het geld ontvangen.
Valve is volgens mij de wereldwijde nummer 1 wat betreft netto-winst per medewerker (relatief klein bedrijf) dus daar hoef je je niet druk over te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 15:37:
[...]

Ach, potverdorie...!!! Voor een moment dacht ik dat DTM 2 te koop was op Steam, speelbaar en al! Niet dus... Balen. Wil je dat NOOIT meer doen...! ;)
Ai, ik haal gtr 2 en dtm 2 door elkaar :X

Edit: damn, dat spel werkt niet onder windows 8 en ik heb hier een originele toca race driver 2 (= dtm 2) voor mijn neus en ik wil niet meer windows xp installeren, grrrrrrrrrr.......

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 10:42
Zojuis Deus Ex: Human Revolution uitgespeeld. In de vorige sale gekocht.
Als je van games zoals Hitman, Splinter cell en Tomb Raider houd dan kan ik hem aanraden als hij nog een keer voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
eltweako schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:02:
Als je van games zoals Hitman, Splinter cell en Tomb Raider houd dan kan ik hem aanraden als hij nog een keer voorbij komt.
Dit dus, zelf denk wel 100 uur in vermaakt. De helft daarvan in de versie die (nu) niet meer op steam beschikbaar is en de andere helft van de Directors Cut die het laatst heeft vervangen, ben dan ook trots dat door die nieuwe versie ik daardoor alle achievements dubbel heb :+

Tip: laat de commentary uit voor een tweede of latere playthrough, ookal is het niet vervelend omdat je zelf kiest of je een bepaalde comentary wil horen of niet, soms verraden ze namelijk wel dingen in het verhaal en andere zaken :P Cutscenes worden ook standaard doorheen gebabbeld dus dat wil je de eerste ervaring niet natuurlijk :)

Vind de sale ook nog steeds een beetje matig, hoopte eigenlijk op een leuke deal van Saints Row 4, alleen daar zal eerst maar een 'complete pack' van moeten verschijnen anders blijf je bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Wargame collectie gekocht, lijkt me leuk omdat World in Conflict mij ook is bevallen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eltweako schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:02:
Had 'm zowat gekocht maar ik knapte compleet af op de ontzettend houterige animaties van de personen. Leek wel jaren negentig werk, zal ik maar zeggen. Maar goed, misschien valt dat minder op als je helemaal in het spel zit...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het grote probleem met Deus Ex is dat het geadverteerd werd als een Deus Ex (dus zelf kiezen of je sneakt, schiet of wat dan ook), maar dat het gewoon een ordinaire shooter was (althans, de boss fights).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
De boss fights waren jammer, past niet in het spel, maar waren wel vermakelijk. Ik heb buiten de bosses niemand (opzettelijk) omgebracht.
De animaties vielen mij niet echt op, daarnaast maakt de inhoud van de game veel goed.

Om niet off topic te raken: Snow is de volgende community choice. Nog 8 minuten en dan de volgende aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Pfff, moet ik nou echt op de laatste twee dagen wachten om Long Live the Queen mee te pakken, pfff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
De aanbiedingen van 28-12-2013:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qGSHfzO.jpg

Flitskorting:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SZWpVwE.png

[ Voor 36% gewijzigd door eltweako op 28-12-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Wauw. De eerste sale in bijna 3 jaar tijd waarbij ik niks gekocht heb :) . Enkel L4D2 op een secundair account 'gekocht'.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Iets te vroeg, die percentages kloppen nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Brothers volgens the cynical brit beste spel allertijden...
Anyway weer niks wat ik wil en nog niet heb. Hopelijk klopt de voorspelling voor morgen/overmorgen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:12
TL2 is een aanrader, zeker voor die prijs :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Kijk ik een keer precies om 19:00 om te zien of er weer een prijs fout is, is het enige wat niet klopt dat er bij Saints Row 4 stond 66% korting en dan nog €51... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nice :)

Brothers, Gunpoint, Snow en Shelter in de pocket. It's a good day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mimang schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:48:
[afbeelding]

Nostalgie... Doet me denken aan 'vroeger'... A2 Racer 8)
Oh de nostalgie...dat stuurtje had ik ook, tot ik de verkeerde adapter (van een Roland JX-305) erop aansloot en er rook uit dat ding kwam. Is weer eens wat anders dan 'burning rubber'. :-)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

R0y. schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:06:
TL2 is een aanrader, zeker voor die prijs :Y
Die kan nog wel wat goedkoper hoor, vooral bij Flash sale. Ik zou nog even wachten met aankoop, hij komt elke sale wel weer voorbij als Flash. Prijs is geupdate. Hij stond nog op €9,49 hier

[ Voor 8% gewijzigd door Xaph op 28-12-2013 19:10 ]

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:08
Hier met de juiste percentages:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5Pyq7eE.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

TL2 en Brothers zijn aanraders. Gmod heb ik verreweg het meest gespeeld op Steam (2400+ uur O-) ) maar is lang niet voor iedereen leuk.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:56
Ik heb de Half Life serie nog nooit gespeeld, en nu zie ik dat er een complete pack is. Nu geldt deze aanbieding tot 1 januari, maar was deze toevallig in de vorige sale in de aanbieding geweest? En is het nu €19 waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

chengbondkwok schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:12:
Ik heb de Half Life serie nog nooit gespeeld, en nu zie ik dat er een complete pack is. Nu geldt deze aanbieding tot 1 januari, maar was deze toevallig in de vorige sale in de aanbieding geweest? En is het nu €19 waard?
Het waard is het zeker want het is een ontzettend goede serie, maar je kan het waarschijnlijk wel voor wat minder vinden. Het is namelijk geen daily/flashsale momenteel en beide spellen zijn al wel een lange lange tijd uit.
Neem als voorbeeld "the orange box" waar deel 2 in zit met nog wat ander leuk spul. Die heeft een historical low van €4,37 (externe site)

[ Voor 10% gewijzigd door rockhopper op 28-12-2013 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39
Zo, Brothers gekocht. Nu nog een kleine 2 euro over voor iets onbenulligs of om lekker te bewaren voor een volgende sale. Half-Life is een Valve titel dus normaal gesproken zou die nog wel in de sale kunnen komen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 18:56
rockhopper schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:17:
[...]

Het waard is het zeker want het is een ontzettend goede serie, maar je kan het waarschijnlijk wel voor wat minder vinden. Het is namelijk geen daily/flashsale momenteel en beide spellen zijn al wel een lange lange tijd uit.
Ja, beide spellen zijn inderdaad al een tijdje uit, maar de complete pack is niet goedkoper op het internet volgens isthereanydeal.com.
Fid3lity schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:18:
Zo, Brothers gekocht. Nu nog een kleine 2 euro over voor iets onbenulligs of om lekker te bewaren voor een volgende sale. Half-Life is een Valve titel dus normaal gesproken zou die nog wel in de sale kunnen komen :Y
Ja, volgens mij was Half-life in de summer sale ook in de aanbieding geweest (kan het niet heel duidelijk meer terugvinden in het summer sale topic). Maar ik kan nog wel even wachten, en anders neem ik het voor die prijs mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
D4NG3R schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:11:
TL2 en Brothers zijn aanraders. Gmod heb ik verreweg het meest gespeeld op Steam (2400+ uur O-) ) maar is lang niet voor iedereen leuk.
Wil Brothers heel graag hebben, en dit is zeker een leuk bedrag...

Maar als het ook voor ons gratis wordt met PS+ dan wacht ik het nog liever even af :$ Gelukkig zijn er nog 2 dagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CenturyStorm
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03-2023
Dust: An Elysian Tail moet je zowiezo kopen als je hem nog niet hebt. Een echt geniale platformer waar je monsters kunt slachten door met je zwaard veel verschillende combo's te maken. Heb hem in de autumn sale gekocht en het is het beste spel wat ik dit jaar gespeeld heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

chengbondkwok schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:21:
[...]
Ja, beide spellen zijn inderdaad al een tijdje uit, maar de complete pack is niet goedkoper op het internet volgens isthereanydeal.com.
[...]
Ja, volgens mij was Half-life in de summer sale ook in de aanbieding geweest (kan het niet heel duidelijk meer terugvinden in het summer sale topic). Maar ik kan nog wel even wachten, en anders neem ik het voor die prijs mee.
Je moet jezelf natuurlijk afvragen of het wel iets toevoegd, de extra's. Je kan als alternatief ook nog valve complete kopen, of het goedkoop bij de losse spellen houden. Maar ik raad je sowieso aan te wachten of het niet in de daily / flash komt want dat kan bijna niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Kan je eigenlijk niet je Steam regio in Rusland veranderen en alles dus met extra korting kopen?

Edit: nvm, ik hoor dat de Russen juist liever internationale versies van games kopen omdat ze anders vaak alleen Russisch zijn etc.

[ Voor 41% gewijzigd door Pistolebob op 28-12-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Niet alleen SR4 maar alle Saints Row's zijn in de aanbieding, voor de geïnteresseerde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
chengbondkwok schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:12:
Ik zou zeggen begin dan gewoon met de gratis http://www.blackmesasource.com/ (remake Half Life) , en koop later Half Life 2?

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Half life is denk ik een van de beste games ooit gemaakt. Het was zijn tijd ver vooruit. In de tijd dat alle games niets meer waren dan een doolhof met monsters vertelde half-life een verhaal.

Half-Life mag zijn tijd ver vooruit geweest zijn, en kwa game kan het zeker nog mee. Echter de game mechanics, zeg maar, de besturing, is nog steeds het zelfde. Als je daar niet mee zit, dan kan ik je de game aanraden.
Black mesa source is een geweldige remake, maar is volgens mij nog niet af (niet alle chapters zitten er in)?.

TL;DR:
Kun je overweg met oude besturing? Dan is het de moeite waard. Anders kun je beter een playtrough van de eerste kijken op youtube en dan HL2 kopen/spelen.

HL2 komt denk ik nog wel in een flash sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Als Deadpool wat goedkoper zou zijn geweest dan had ik de game alsnog aan de collectie toegevoegd ondanks dat ik al over mijn budget heen ben... maar dit vind ik nog te ruim want ik zal het alleen aanschaffen voor de humor, absoluut niet voor de goede gameplay,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Laatst online: 11-08 13:00
The Inquisitor schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:56:
Niet alleen SR4 maar alle Saints Row's zijn in de aanbieding, voor de geïnteresseerde :)
Heb ff rond zitten kijken, maar het lijkt erop dat SR2 nogal een brakke pc port was... Laat ik dus toch maar zitten

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Polbeer91 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:50:
[...]

Heb ff rond zitten kijken, maar het lijkt erop dat SR2 nogal een brakke pc port was... Laat ik dus toch maar zitten
Daar heb je modders voor
http://saintsrowpowertools.com/

:P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Polbeer91 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:50:
[...]

Klopt maar voor mij wegen de voordelen op tegen de nadelen... de audio is niet best en er zijn nog wel eens wat problemen met de resolutie e.d.... Maar o zo vermakelijke game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
MicGlou schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:00:
[...]

Klopt maar voor mij wegen de voordelen op tegen de nadelen... de audio is niet best en er zijn nog wel eens wat problemen met de resolutie e.d.... Maar o zo vermakelijke game....
Is er een doorlopend verhaal in de serie? (Heb 1 hier liggen voor de 360, maar daar heb ik maar een klein stukje van gespeeld, en de 360 is momenteel niet eens aangesloten (ben helemaal over naar pc)) Of kan ik net zo goed voor 5 euro meteen deel 3 oppikken?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Polbeer91 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:03:
[...]

Is er een doorlopend verhaal in de serie? (Heb 1 hier liggen voor de 360, maar daar heb ik maar een klein stukje van gespeeld, en de 360 is momenteel niet eens aangesloten (ben helemaal over naar pc)) Of kan ik net zo goed voor 5 euro meteen deel 3 oppikken?
Heel losjes... herkenbare karakters e.d. Het is meer om de historie te kennen van 'the saints' en het sluit hier en daar op elkaar aan, maar meer dan dat ook niet. Er wordt in sommige dialogen bijvoorbeeld wel eens naar events uit eerdere games verwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Humm, zit zelf ook te twijfelen over SR2. Ik heb nu pas SR3 gespeeld (compleet in co-op) en heb me zeer vermaakt (op een paar lastige activities na). SR4 vind ik nog te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
SR2 is een horribad port van de console. Niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:55
sr2 co op niet aan beginnen beter sr4 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Een mod installeren die alles oplost en verder nooit problemen gehad met SR2. Wel ooit 2 keer dezelfde cutscene die vastliep gehad maar dat was het ook. En dat vind ik enorm knap omdat iedereen altijd aan het klagen is dat het niet werkt. Dat het standaard een slechte port is klopt, maar dat 99% van de issues meteen opgelost kan zijn is mooi en kost je hoogstens 10 minuten werk.
Gentlemans of the Row

Ik heb hem zelf ook pas gespeeld nadat ik SR3 heb gespeeld, persoonlijk vind ik hem beter dan SR3 maar dat is my 2 cents. Enige wat mij blij zou maken is de animaties van SR3 maar ach, het gaat om het spel en dat is prima :)

Ik heb me er dus mee vermaakt en vond het niet erg om even te klooien met de mod, of je het zelf dan moet kopen is een tweede. Maar i'm a happy camper. :)

[ Voor 20% gewijzigd door MusicAddict op 28-12-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Haha, gisteren de Wargame Franchise gekocht, echt vermakelijk en al moeilijk genoeg op easy. Wel een paar rare dingetjes zoals ik niet troepen kan verplaatsen naar enemy gebied, en dus moet wachten op een aanval van andere wat mij echt diep in het nadeel zet. Of dat als ik de game in fullscreen zet, dat hij fullscreen windowed is, en als ik hem op fullscreen windowed zet dat hij fullscreen is.

Ligt denk ik meer aan het feit dat ik per ongeluk nog in-game ArmA2OA zat, zelfs met die teringzware game liep het spel nog heel goed op ultra, dat betekend dus incl. 16x AA EQ, 2048x2048 textured, 16x AA en allemaal andere settings die je normaal niet zo hoog vind in andere games. (Of gewoon een overkill PC :+ )

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grmbl... heb ik weer. Ik zat op een laptop en zag de sale en besloot Brothers te kopen via de site en dus niet via Steam op mijn eigen PC. Zie ik pas na de aankoop dat ik was ingelogd op een verkeerd account...! Weten jullie of het nog mogelijk is het spel over te zetten naar een ander account...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:00:
Grmbl... heb ik weer. Ik zat op een laptop en zag de sale en besloot Brothers te kopen via de site en dus niet via Steam op mijn eigen PC. Zie ik pas na de aankoop dat ik was ingelogd op een verkeerd account...! Weten jullie of het nog mogelijk is het spel over te zetten naar een ander account...?
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat dit kan.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, dat wordt wat ingewikkeld, denk ik. Ik heb ondertussen bij Steam een ticket ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xaph schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:02:
[...]

Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat dit kan.
Mijn broer gebruikt mijn account, dacht dat dat niet heel legaal was (maar hij is geestelijk gehandicapt en kan geen games betalen ,dus hij speelt mijn games waar ik zelf amper tijd voor heb). Maar nu kan dat dus legaal? Maar moet mijn pc dan aanstaan als hij gamed? Zo ja, kan dat niet op een server of nas van mij draaien? Dat lijkt me wel ideaal, al hebben we dan wel een ander ip adres.

Ik ga het eens bekijken, heb meer dan 230 games op steam en het zou wel zuur zijn als ik die ooit kwijtraak omdat ik mijn broer ze laat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:47:
[...]

Mijn broer gebruikt mijn account, dacht dat dat niet heel legaal was (maar hij is geestelijk gehandicapt en kan geen games betalen ,dus hij speelt mijn games waar ik zelf amper tijd voor heb). Maar nu kan dat dus legaal? Maar moet mijn pc dan aanstaan als hij gamed? Zo ja, kan dat niet op een server of nas van mij draaien? Dat lijkt me wel ideaal, al hebben we dan wel een ander ip adres.

Ik ga het eens bekijken, heb meer dan 230 games op steam en het zou wel zuur zijn als ik die ooit kwijtraak omdat ik mijn broer ze laat spelen.
Hij han ze van zijn account spelen dan maar met Family Sharing kan er nog steeds maar 1 tegelijk games uit dezelfde library spelen. Dus als jij speelt kan hij dat niet (tenzij je hem offline zet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:47:
[...]

Family sharing is op het moment enorm beperkt, je kunt alleen heel je library uitlenen, waardoor als jij weer wilt gamen je broer dus uit zn game wordt gekickt (uiteraard met melding). Ook werken er een hele hoop games niet omdat die extra DRM hebben (uplay, etc). Je hoeft niet eens steam te hebben draaien ofzo. De persoon in questie kan gewoon letterlijk jouw library accessen en dan gewoon net als normaal games installeren op zn eigen pc/laptop. Kreeg de kans om aan de beta mee te doen maar nadat ik een vriend een paar dagen mn games mocht spelen was ik het wel beu. :P (vooral dat at je niet tegelijkertijd kunt gamen is vreselijk irritant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheace schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:50:
[...]

Hij han ze van zijn account spelen dan maar met Family Sharing kan er nog steeds maar 1 tegelijk games uit dezelfde library spelen. Dus als jij speelt kan hij dat niet (tenzij je hem offline zet).
Oh, ik speel amper en meestal alleen race games en die koop ik meestal in de winkel, nu hebben we hem beiden op offline staan en bellen we als we iets installeren (maar ik heb al 7 maand niet meer gegamed op spellen op de ipad na).

Maar dat mag dus op 2 ip adressen? Dat zou wel relaxed zijn, dan ben ik helemaal legaal bezig.

Ik ga er anders wel wat over lezen, dit gaat wat offtopic net als mijn geklets over race stuurtjes :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:54:
[...]

Oh, ik speel amper en meestal alleen race games en die koop ik meestal in de winkel, nu hebben we hem beiden op offline staan en bellen we als we iets installeren (maar ik heb al 7 maand niet meer gegamed op spellen op de ipad na).

Maar dat mag dus op 2 ip adressen? Dat zou wel relaxed zijn, dan ben ik helemaal legaal bezig.

Ik ga er anders wel wat over lezen, dit gaat wat offtopic net als mijn geklets over race stuurtjes :+
Lees anders even de FAQ door, zie dat het nu nog steeds alleen maar voor Beta-deelnemers is om te proberen. Enig puntje wel is, jij bent nog steeds verantwoordelijk voor wat de ander doet, als hij om een of andere reden (vac) geband wordt wordt jij dus geband.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:39
Snow en Gunpoint gekocht. Snow leek me wel een grappig dingetje. Free roaming skiing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Gisteren voor 98 cent "DLC Quest" gekocht. Wat een heerlijk spel als je van satirische gamehumor houdt! Wel extreem kort, maar voor dat geld was het, het zeker wel waard. Uiteindelijk toch een uurtje mezelf ermee kunnen vermaken en nu die-hard voor alle doelloze Archievments gaan. Voor de liefhebbers:

http://store.steampowered.com/app/230050/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Laatst online: 05-05 20:07

Egocentrix

Parttime zeurkous

In de categorie 'hele goedkope onzin' zonet het 'Time Gentlemen, please' en 'Ben there, Dan that' double pack gekocht voor € 0.35. Frisse (en erg Britse) point&click adventure.

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

michaelscott schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 16:38:
[...]

Is echt een aanrader, hele leuke gameplay en ook nog een dosis humor in verwerkt! :9
Thanks voor dit bericht nog, gisteravond aangeschaft en even vluchtig gespeeld in co-op. Ik zag dat er ook een lading aan community made maps waren dus voorlopig kan ik me er wel zoet in houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Yay, Long Live the Queen in Flash sale, eindelijk opgepakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
The Inquisitor schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:50:
[...]

Thanks voor dit bericht nog, gisteravond aangeschaft en even vluchtig gespeeld in co-op. Ik zag dat er ook een lading aan community made maps waren dus voorlopig kan ik me er wel zoet in houden :)
Als het spel je bevalt, is ook portal 1 een enorme aanrader! Voor 2,24 echt een koopje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

michaelscott schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:32:
[...]

Als het spel je bevalt, is ook portal 1 een enorme aanrader! Voor 2,24 echt een koopje! :)
Had The Orange Box toentertijd gekocht voor de PS3, dus Portal 1 kende ik. Leuk spel inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
Pheace schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:27:
Yay, Long Live the Queen in Flash sale, eindelijk opgepakt :D
Wat vind je er leuk aan als ik vragen mag?

Een 14-jarig meisje dat benaderd wordt door 30-jarige mannen :/ Krijg echt de kriebels van dit spel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Laatst online: 11-09 15:27

fub

Kroepoekoe schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:51:
[...]

Wat vind je er leuk aan als ik vragen mag?

Een 14-jarig meisje dat benaderd wordt door 30-jarige mannen :/ Krijg echt de kriebels van dit spel :X
Het is natuurlijk gewoon een hele grote if-then-else boom, maar wel een heel ingewikkelde met een hoop detail en takken. De uitdaging zit er in om een route te lopen die je daar brengt waar je wilt zijn.
En tja, in middeleeuwse tijden was het niet ongebruikelijk dat adelijke meisjes al jong huwden -- maar in dit spel kan je zelf kiezen of je daar op in gaat of niet. Wat dat betreft heeft deze kroonprinses meer zelf-beschikking dan die van ons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
fub schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:07:
[...]

Het is natuurlijk gewoon een hele grote if-then-else boom, maar wel een heel ingewikkelde met een hoop detail en takken. De uitdaging zit er in om een route te lopen die je daar brengt waar je wilt zijn.
En tja, in middeleeuwse tijden was het niet ongebruikelijk dat adelijke meisjes al jong huwden -- maar in dit spel kan je zelf kiezen of je daar op in gaat of niet. Wat dat betreft heeft deze kroonprinses meer zelf-beschikking dan die van ons!
Ik ben sowieso niet van de Visual Novels. Maar ik vind de opzet van skilltrees wel erg goed bedacht en geïmplementeerd voor zover ik het kan oordelen zonder het zelf te spelen. Het geeft het spel toch een bepaald soort diepgang. En als je daadwerkelijk zo veel verschillende paden kunt bewandelen als de ontwikkelaar beweert, dan is dat hartstikke goed gedaan.

Maar al dat cuteness en kawaii eromheen... Dan denk ik dat het voor jonge meisjes is bedoeld, en als ik verschillende fora mag geloven kopen veel mensen dit ook voor hun dochter. Maar welk jong meisje wil nou met statistieken klooien en 30-jarige mannen afwijzen? Vast niet veel :P

Ieder zijn ding I guess, maar bepaalde dingen, en daarmee bedoel ik eigenlijk kinderen, gaan mij te ver.

Wat betreft middeleeuwen, andere tijden etc. etc: Mijn groetmoeder beviel op haar 14de van haar eerste kind. Dat wordt dan afgedaan met cultuur dit, dat (je kunt vast wel raden dat mijn familie niet autochtoon is :+ ), maar ik vind het gewoon verschrikkelijk, afschuwelijk en barbaars. Hetzelfde geldt ook voor 'vroeger' in mijn optiek.

Leuke Amaliagrap wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Laatst online: 11-09 15:27

fub

Kroepoekoe schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:37:
Maar al dat cuteness en kawaii eromheen... Dan denk ik dat het voor jonge meisjes is bedoeld, en als ik verschillende fora mag geloven kopen veel mensen dit ook voor hun dochter. Maar welk jong meisje wil nou met statistieken klooien en 30-jarige mannen afwijzen? Vast niet veel :P
Tja, als je meent dat alles met een manga-stijl voor kinderen is, dan kom je soms heel erg bedrogen uit. Misschien zouden die mensen zich eerst eens moeten verdiepen in wat ze voor hun kinderen kopen -- het lijkt me dat het daar af en toe aan ontbreekt in het algemeen.
En ja, zo'n spel, het is je stijl of niet. Ik vermaak me er prima mee.

Ik deel je mening over huwelijken op jonge leeftijd -- ik ga er dus voor proberen te zorgen dat 'mijn' kroonprinses vrij blijft tot haar kroning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Nog steeds niets gekocht, lol
Bv. saints row 4 voor 19 euro is belachelijk duur.. Heb ik op de V&A als deel van amd voucher gekocht voor 15 euro :+ (pre-order van Thief, saints row 4 & nog een)

misschien dat ik straks even SimCity koop met het geld dat ik verdiend heb aan die ruilkaarten

[ Voor 20% gewijzigd door SmokingCrop op 29-12-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Garry's mod gekocht voor 2,50 ik kon mezelf niet helpen. Seananners heeft mij gelokt met zijn verdomt grappige filmpjes van prop hunt en trouble in terrorist town en garry's mod murderer...

YouTube: SeaNanners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Laatst online: 10-09 21:01
Als je niet weet wat je moet kiezen als Community Choice, dan graag voten voor Company of Heroes 2. 8)

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
En de aanbiedingen van 29-12-2013:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9MdSZpW.png
*Mogelijk kloppen de kortingspercentages nog niet, deze worden dan bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Weet iemand waar je Saints Row 4 het goedkoopste vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Dus het uitgelekte lijstje klopte :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Napalm schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:03:
Als je niet weet wat je moet kiezen als Community Choice, dan graag voten voor Company of Heroes 2. 8)
Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
R0y. schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:04:
Dus het uitgelekte lijstje klopte :Y
Was dat lijstje alleen voor vandaag? of voor meerdere dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Vandaag en morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Kun je dat lijstje hier even posten?

Ben wel benieuwd wat er morgen bij gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Bv202 schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:03:
Weet iemand waar je Saints Row 4 het goedkoopste vinden?
al voor 10-12 euro op V&A te vinden hier op tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
eltweako schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:08:
[...]

Kun je dat lijstje hier even posten?

Ben wel benieuwd wat er morgen bij gaat zitten.
Today's Daily Deals include:

Grand Theft Auto IV 75% off
Alan Wake 90% off
Kerbal Space Program 40% off
Metro: Last Light 66% off
Rising Storm 75% off
Game Dev Tycoon 50% off
Outlast 66% off
Farming Simulator 2013 50% off
Injustice: Gods Among Us 50% off

Gepost in dit topic door Pheace ;)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroepoekoe
Metro: LL en Injustice waren gisteren nog flashdeals toch? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Merk op dat Prototype 1 en Mass Effect 1 (en de bundel met 1 én 2) momenteel ook voor 25% van de prijs weg gaan.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Zo jammer dat 3 alleen op Origin is. Na mijn 360 incl o.a. ME1,2,3 te hebben verkocht zou ik deze serie nog wel eens op de pc willen doorlopen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:33
Deadlight is wel een aanrader voor dit geld. Erg gave zombie platformer. Je bent er in een uurtje of 4 zeker wel doorheen, maar voor die 2,39 is dat het meer dan waard. Als je ergens veel tijd aan wilt zijn: Fall Out New Vegas, geweldig spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catwoman
  • Laatst online: 18:20
Flauw dat de Ultimate Edition van FNV 66% en niet 75% korting is. Maar goed, dat zie je bijna altijd tijdens die sales, base game wel 75%, complete collectie minder korting dan de base game en dan DLC die 50% korting hebben (*kuch* BL2) of zelfs helemaal geen korting (BioShock Infinite).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Brothers gekocht, m'n eerste Sale aankoop, en vandaag even gespeeld. Kijk, dat is nou weer eens wat anders. Origineel hoe je twee personen tegelijkertijd kan besturen: is dat al eens eerder gedaan? Ik hou er ook wel van dat je de taal niet kan verstaan en toch alles helemaal kan volgen: je let meer op de graphics en op wat er gebeurt i.p.v. op wat er allemaal gezegd wordt. Ziet er ook prima uit voor zo'n soort spel. Al met al een goede aankoop. Vind het nu al jammer dat het zo'n kort spel is... Alhoewel me dat ook juist ook wel weer trok aan het spel: een soort van lange film ervaring en klaar. Ik merk dat ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb in games die oeverloos lang doorgaan (met vaak uitermate repetitieve gameplay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Waarom moet ik toch weer op de Steam site kijken? Why? Ik dacht.... nou ik heb wel genoeg geld uitgegeven, dus ik geef niets meer uit.... En wat zie ik? Assetto Corsa alweer in de aanbieding.... zucht. Vorige keer kon ik de verleiding weerstaan maar nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Saybia schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:39:
Waarom moet ik toch weer op de Steam site kijken? Why? Ik dacht.... nou ik heb wel genoeg geld uitgegeven, dus ik geef niets meer uit.... En wat zie ik? Assetto Corsa alweer in de aanbieding.... zucht. Vorige keer kon ik de verleiding weerstaan maar nu....
Als je van sim/race games houd, doen.. Hij word alleen maar duurder als hij uit alpha is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milou
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:29
http://shop.ubi.com/store....291908300/Fallout_3.html

Fallout 3 voor 2.50
Je krijgt hierbij een key die je bij steam kan invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
De Ultimate Edition is ook maar 6,79 op steam nu , Fallout 3 uiteraard

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brothers ga ik wellicht kopen, eerst even de controller zoeken , ik ben ff kwijt of ik van die pookjes heb en na die brit op youtube gezien te hebben is dat wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:38:
Brothers ga ik wellicht kopen, eerst even de controller zoeken , ik ben ff kwijt of ik van die pookjes heb en na die brit op youtube gezien te hebben is dat wel een must.
Je kan 'm ook gewoon met het toetsenbord spelen (AWSD en space voor de ene persoon en pijltjestoetsen plus Ctrl voor de andere) maar met een controller is het wel een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:51
R0y. schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:47:
[...]

Als je van sim/race games houd, doen.. Hij word alleen maar duurder als hij uit alpha is ;)
Zit ik ook nog aan te twijfelen. Maar ik heb de systeemeisen is bekeken. Best wel pittig.

Zou het een beetje draaien op een I5 460m met HD5650?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Wazzup! schreef op zondag 29 december 2013 @ 23:14:
[...]

Zit ik ook nog aan te twijfelen. Maar ik heb de systeemeisen is bekeken. Best wel pittig.

Zou het een beetje draaien op een I5 460m met HD5650?
Wil deze vraag er nog aan toevoegen: Is deze game te vergelijken qua physics met Simraceway? Of is Assetto nu al beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Saybia schreef op zondag 29 december 2013 @ 23:24:
[...]

Wil deze vraag er nog aan toevoegen: Is deze game te vergelijken qua physics met Simraceway? Of is Assetto nu al beter?
Simraceway heeft zijn geloofwaardigheid als racesim jaren geleden al verloren. AC wordt door veel sim racers als de meest realistische game ooit. Ik speel zelf veel iRacing en AC heeft voor mij nog niet de dingen die ik wil in een sim, zoals multiplayer. Maar als je een hardcore racesim zoekt zal AC zeker niet teleur stellen.

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste