Ik ga er van uit dat je een Synology hebt.
Ik gebruik zelf geen Docker meer voor autosub omdat de dingen die ik wil niet werken in de containers. Dus ik heb hem snel even opnieuw gedaan.
1 ) Start Docker en kies Registry
2 ) Zoek voor: autosub.
3 ) Widdpim is de eerste, -> Dubbelklik en wacht tot download klaar is
4 ) Ga naar Image en selecteer container Widdpim en klik Launch
5 ) Kies Advanced Settings
6 ) Kies Volume
7 ) Kies Add Folder en zoek de folder op waar jouw series staan en bevestig de keuze
8 ) In het 'mount path' vul je in /series
9 ) Kies port settings en overschrijf local port 'auto' met bv 18083. De containerport 8083 laat je staan.
10 ) Kies Environment en vul de volgende 3 vars in: PUID = 1026, PGID = 101 en TZ = Europe/Amsterdam
11 ) OK -> Next -> Apply
12 ) Ga met je webbrowser naar je server ipaddress:18083
13 ) Je ziet nu het autoscript home screen. Kies configuration en vul als series folder in: /series
14 ) In autosub kies Home en dan update
15 ) Nogmaals in autosub kies Home en dan Update. Dan zit je op de laatste versie.
Het updaten moet 2 keer omdat er van depository is gewisseld
Dan zie ik alles staan.
Het heeft geen enkel nut om een config directory te mounten. Hij doet er niets mee. Het gekke is dat als je daar een log file probeert te plaatsen dat dan weer wel werkt. Een postprocess file werkt dan weer niet.
Wat me net te binnen schoot: Hoe ben jij aan de waarden van PUID en PGID gekomen? Want die kunnen in principe voor ieder systeem anders zijn. Als je ze uit een willekeurig voorbeeld hebt gehaald kunnen ze wel eens fout zijn. En dan kloppen de rechten niet.
Je kan een methode vinden in het volgende stukje:
https://drfrankenstein.co...docker-on-a-synology-nas/
[
Voor 7% gewijzigd door
Ortep op 30-05-2017 20:18
]