[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Pagina: 1 ... 86 87 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Sickchill en sabnzb draaien inmiddels weer op DSM7, nog enige voortgang t.b.v. autosub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Voortgang wel maar langzaam.
Was ook begonnen met wat wijzigingen en die moeten ook af zijn voor ik een nieuwe versie kan opleveren.
En tevens moet autosub geport worden naar python 3

[ Voor 16% gewijzigd door Ben(V) op 17-11-2021 15:43 ]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-02 11:52
Als we toch bezig zijn vragen te stellen: komt er ooit de mogelijkheid om meer talen toe te voegen? Mijn vriendin is Spaanstalig en ondanks dat ze hard Nederlands aan het leren is, vindt ze het wel lekker om soms een film met ondertiteling in haar eigen taal te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Nu online
Ja dat ben ik ook aan het toevoegen.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:23
Autosub draait nog steeds als een zonnetje. Ik zie alleen op m'n Syno dat het package niet is gestart en kan deze ook niet starten. Ik gebruik de laatste versie en DSM6.

Tipzzz ?

Edit: settings opgeslagen, herinstallatie Autosub uitgevoerd en settings weer ingeladen. Opgelost.

[ Voor 55% gewijzigd door M.v.Veelen op 31-12-2021 09:41 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Nu online
Ja er zat in een bepaalde versie van het package een probleempje die ik al een hele tijd geleden had gefixed.
Maar aangezien autosub zichzelf kan updaten gaat niemand het Synology package zelf updaten tot je tegen dit probleem aanloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-06 08:17
Ben(V) schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:49:
addic7ed moet je in ieder geval uitzetten, die hebben een captcha op hun website gezet en is dus niet meer bruikbaar en geeft problemen.

Ook ben ik er zojuist achter gekomen dat Tvdb er weer eens een zooitje van gemaakt heeft, zal kijken of ik dat kan fixen.
Ik was nieuwsgierig, heb jij de Addic7ed subtitle plugin voor Kodi hier wel eens op nagekeken? Die heeft volgens mij geen last van die captcha? Deze: https://github.com/romanvm/service.addic7ed

Houd me te goede, ik ben een heel tevreden gebruiker van Auto-Sub (bedankt voor de inspanning!). Ik bedacht me alleen dat bij Kodi die plugin altijd mijn go-to was (sinds kort over op AppleTV) als Auto-Sub de ondertiteling nog niet had kunnen vinden...

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Nu online
Ik heb er even naar gekeken maar die module doet gewoon webscraping en heeft dus ook last van die captcha.

Maar ik heb dat probleem inmiddels al opgelost, al voegt Addic7ed tegenwoordig niet meer zoveel toe, het is maar heel zelfden dat er op Addic7ed subs te vinden zijn die niet op OpenSubtitles staan.
Maar bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Ben(V) schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 16:26:
Ik heb er even naar gekeken maar die module doet gewoon webscraping en heeft dus ook last van die captcha.

Maar ik heb dat probleem inmiddels al opgelost, al voegt Addic7ed tegenwoordig niet meer zoveel toe, het is maar heel zelfden dat er op Addic7ed subs te vinden zijn die niet op OpenSubtitles staan.
Maar bedankt voor het meedenken.
Koel! Wordt Auto-Sub nog actief geupdate dan? Ik zag in de tussentijd op Github dat de laatste versie al een aantal jaar niet is geupdate? (Ik heb toevallig wel wat series/afleveringen waarvan de ondertiteling niet op OpenSubtitles beschikbaar is, maar wel op Addic7ed)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Nu online
Ja ben bezig met een nieuwe versie, maar tijdgebrek speelt me parten.
Deze moet onder Python3 draaien en omdat er tegenwoordig veel series zijn die ondertitels al aan boord hebben wil ik daar ook rekening mee houden en geen overbodige ondertitels gaan zoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DFKT
Ben(V) schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:54:
Deze moet onder Python3 draaien en omdat er tegenwoordig veel series zijn die ondertitels al aan boord hebben wil ik daar ook rekening mee houden en geen overbodige ondertitels gaan zoeken.
Ik kan me voorstellen dat dit veel tijd kost inderdaad, zeker als je het er voor de lol bij doet. Wordt gewaardeerd in ieder geval! Ik zou niet weten hoe ik hier in huis iedereen tevreden zou kunnen houden zonder de inzet van mensen zoals jij, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GorgeousMetal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:32
Is er al enig zicht wanneer er een update komt zodat Autosub met Python3 werkt? Python2.7 is al heel lang outdated en wordt niet meer van (security) updates voorzien. Op dit moment is Autosub nog de enige reden dat ik Python2.7 op mijn Debian Server draai.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denneke,,!
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-04 07:50
Even een post om mijn waardering uit te spreken, autosub draait al tijden probleemloos en onderhoudloos op mijn Synology. Ideale tool dit! Thx @Ben(V) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pge-01
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-03-2024
Ben(V) schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:54:
Hoe staat het met de DSM 7 / Python 3 versie?
Ik heb jaren de ondertitel met SickGear binnen gehaald, maar dat werkt nu niet meer (en wordt niet meer ondersteund)..
Andere tips of werkende oplossing zijn ook welkom want handmatig is dit bijna een dagtaak :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
pge-01 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 06:32:
[...]

Hoe staat het met de DSM 7 / Python 3 versie?
Ik heb jaren de ondertitel met SickGear binnen gehaald, maar dat werkt nu niet meer (en wordt niet meer ondersteund)..
Andere tips of werkende oplossing zijn ook welkom want handmatig is dit bijna een dagtaak :'(
Je zou ook over kunnen stappen naar SickChill, volgens mij kun je de backup van je series gewoon meenemen. Daarin werken de ondertitels nog prima.

[ Voor 0% gewijzigd door itsme9x op 09-04-2024 22:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pge-01
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-03-2024
itsme9x schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 21:03:
[...]

Je zou ook over kunnen stappen naar SickChill, volgens mij kun een je de backup van je series gewoon meenemen. Daarin werken de ondertitels nog prima.
Thanks,

Ik draai nu SickChill in een docker container.
Tot zover bevatten de 1080p WEB downloads al ondertitels, dus of missende ook gevonden worden moet nog blijken. Maar ik ben in inder geval van de foutmeldingen af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 09:46

TommyGun

Stik er maar in!

Ik gebruik tegenwoordig de functionaliteit van Medusa zelf en Bazarr voor Radarr :$

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Pagina: 1 ... 86 87 Laatste