[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Pagina: 1 ... 28 ... 87 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:19
Je zult dan op z'n minst sickbeard eerst moeten stoppen.
Verder loop je de kans dat hij nog tegen een firewall rule aanloopt.

Het beste is om sickbeard op een andere poort te zetten.
Dit doe je eerst in sickbeard zelf en vervolgens in een paar bestanden.

Op dit forum heb ik dat beschreven.
https://sickrage.tv/forum...-sickbeard-custom-package

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:54
Uhm ik gebruik helemaal geen sickbeard?? Sowieso heb ik poort altijd op 8085 gehad van Autosub en dat staat ie in de info nog steeds.

[ Voor 53% gewijzigd door tcviper op 19-08-2014 14:20 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn085
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-05 17:03
Wat heb je dan op poort 8083 draaien? Als er niks op die poort draait misschien even een herstart uitvoeren. De nas denk toch dat er nog iets actief is op deze poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ik heb helemaal niks op 8083 draaien..... dus snap er niks van, krijg dat puur bij updaten nu van autosub. Restarten kan op dit moment helaas niet, er zijn mensen aant werk, zal dat later dan maar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Je moet even kijken in:
usr/local/etc/services.d
Daar staan een of meerdere bestandjes met een poortnummer erin.
Die blokeerd jouw installatie.
Als het die van autosub is gewoon even weggooien dat bestandje.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Ben(V) schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:17:
Je moet even kijken in:
usr/local/etc/services.d
Daar staan een of meerdere bestandjes met een poortnummer erin.
Die blokeerd jouw installatie.
Als het die van autosub is gewoon even weggooien dat bestandje.
Subliem Ben dat was het :) Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-10 16:48

Hakker

a.k.a The Dude

raar hier wil die voor windows niet installen. Hij blijft hangen op cheetah dat hij die niet volledig installeerd en stopt dan.
Product: Auto-Sub Bootstrap Bill -- Probleem 4153. Cheetah mandatory prerequisite was not correctly installed.
Heb geprobeerd cheetah handmatig te installeren en na dat gedaan te hebben wilde hij die niet skippen dus blijft ie er gewoon op falen.

[ Voor 6% gewijzigd door Hakker op 22-08-2014 20:40 ]

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:23
Autosub start netjes maar naar een paar uur draait deze niet meer en on moet ik deze opnieuw starten op mijn Synology

Kijk ik in View log staat er Addictedapi error 403 als laatste regel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 22:42
Heb je wel een vip account bij addic7ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Laatst online: 00:23
Neefdave schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:40:
Heb je wel een vip account bij addic7ed?
Nee die heb ik niet want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Als je geen account (of VIP account) hebt bij addic7ed is het aantal downloads dat je per dag mag doen beperkt.
Zit je daar overheen dan wordt je voor de rest van de dag geblokeerd.

Overigens geld dat ook voor als je een account (of VIP account) hebt maar dan zijn de aantal download per dag hoger.
Een account kun je gratis aanmaken. En VIP account krijg je als je doneert.
Je inlog gegevens kun je instellen in het configuratiescherm van autosub.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hmm ik vraag me toch af waarom autosub de subs niet van Suits Season 4 ( eerste 4 eps gaan prima daarna niet meer ) pakt rest lijkt wel correct te gaan maar llijkt "trager".

Overigens heb ik de match settings alleen op Source en Group staan.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

ShadowBumble schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:06:
Hmm ik vraag me toch af waarom autosub de subs niet van Suits Season 4 ( eerste 4 eps gaan prima daarna niet meer ) pakt rest lijkt wel correct te gaan maar llijkt "trager".

Overigens heb ik de match settings alleen op Source en Group staan.
Waarschijnlijk zijn deze subs er nog niet.

• Ben(V)
Klopt die zijn er nog niet. Volgens mij een urgent gevalletje van vakantie van de vertaler. :)

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb wel EN subs voor alle afleveringen van Suits in de map staan. Zo te te zien zijn ze door Sickrage gedownload en niet door Autosub, dus ik weet niet waar ze vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
QenQ heeft de vertaling weer opgepakt en de eerste is er weer S04E04

Verder is het verstandig alleen source te kiezen. Er zijn tegenwoordig maar twee versies meer namelijk HDTV en WEB-DL. Die selectie maak je alleen met source.
Op addic7ed staan er zelden release groepen bij dus je beperkt jezelf dan wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 12:51
Ik maak al een tijdje gebruik van autosub-bsb op een linux server, installatie een eitje en loopt als een zonnetje. Maar nu ben ik een media windows server 2012r2 bij iemand anders aan het instellen en ik vraag me af wat de juiste manier is om autosub te installeren.

Reeds gedaan: python install, autosub in mapje gedll maar wat met cheetah. Ik vind niet onmiddellijk hoe/waar ik dit moet installeren.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:10

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
je kan de windows versie gebruiken voor autosub,
wil je het echt handmatig doen.
en je hebt python al geinstalleerd (en pad toevoegen aan windows environment variables):
c:\python\python.exe c:\cheetah\setup.py install

info 1
info 2 aleen de eerste 2 stappen nodig

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 12:51
TRaSH schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:43:
je kan de windows versie gebruiken voor autosub,
wil je het echt handmatig doen.
en je hebt python al geinstalleerd (en pad toevoegen aan windows environment variables):
c:\python\python.exe c:\cheetah\setup.py install

info 1
info 2 aleen de eerste 2 stappen nodig
thx TRaSH, up and running. Ik liep vast bij het uitpakken van cheetah met 7zip, met winrar ging het wel

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2k
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 14:54

n2k

Hey mensen, de laatste tijd krijgt hij niet zo goed subs meer binnen. Volgens mij zijn er wel matches maar worden deze niet gevonden, zie log hier onder (van onder naar boven lezen :+ ):

mijn MinMatchScore staat op 8 (source)
2014-09-02 11:17:09,755 DEBUG checkSub: not suitable subtitles were found for E:\TV Series\Suits\Suits.S04E03.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv based on your minmatchscore
2014-09-02 11:17:09,755 DEBUG ProcessFileName: Dumping dict for debug {'episode': u'03', 'title': u'Suits', 'season': u'04', 'releasegrp': u'lol', 'source': u'hdtv', 'codec': u'h264', 'quality': u'sd'}
2014-09-02 11:17:09,755 DEBUG ProcessFileName: Dumping show_info dict for debug {'season': u'04', 'title': u'suits', 'episode': u'03', 'extra_info': u'hdtv.x264-lol'}
2014-09-02 11:17:09,755 DEBUG ProcessFileName: Dumping dict for debug {'episode': u'03', 'title': u'Suits', 'season': u'04', 'releasegrp': u'dimension', 'source': u'hdtv', 'codec': u'h264', 'quality': u'720p'}
2014-09-02 11:17:09,755 DEBUG ProcessFileName: Dumping show_info dict for debug {'season': u'04', 'title': u'suits', 'episode': u'03', 'extra_info': u'720p.hdtv.x264-dimension'}
2014-09-02 11:17:09,755 DEBUG ProcessFileName: Dumping dict for debug {'episode': u'03', 'title': u'Suits', 'season': u'04', 'releasegrp': u'dimension', 'source': u'hdtv', 'codec': u'h264', 'quality': u'720p'}
2014-09-02 11:17:09,755 DEBUG ProcessFileName: Dumping show_info dict for debug {'season': u'04', 'title': u'suits', 'episode': u'03', 'extra_info': u'720p.hdtv.x264-dimension'}
2014-09-02 11:17:03,749 DEBUG API: Resting for 6 seconds to prevent 429 errors
2014-09-02 11:17:03,749 DEBUG API: HTTP Code: 200: OK!
2014-09-02 11:17:03,717 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=03&language=Dutch
2014-09-02 11:17:03,717 DEBUG checkSub: trying to get a downloadlink for E:\TV Series\Suits\Suits.S04E03.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv, language is Dutch
2014-09-02 11:17:03,717 DEBUG getShowid: showid from namemapping 1632701
2014-09-02 11:17:03,717 DEBUG nameMapping: found match for Suits
2014-09-02 11:17:03,717 DEBUG getShowid: trying to get showid for Suits
Nog een opmerking: Ook blijkt dat A7 ondertitel lookup nooit werkt omdat
2014-09-02 12:10:42,530 ERROR Addic7edAPI: Couldn't retrieve Addic7ed MyPanel data
Na even rond gekeken te hebben in de code, blijkt dat ie op regel 563 in Addic7ed.py fout gaat
De betreffende regel:
code:
1
soup = self.get('/panel.php')

Als ik deze pagina probeer te bereiken in de browser, lukt dat gewoon.
Iemand ideeën?

[edit]
Dat hij in het geval van Suits.S04E03.720p.HDTV.X264-DIMENSION geen ondertitel vind, is omdat er alleen resultaten zijn van opensubtitles & addic7ed 8)7.

Waarom hij http://www.addic7ed.com/panel.php niet kan openen weet ik nog steeds niet :?

[edit2]
Als ik zelf probeer http://www.addic7ed.com/panel.php uit te voeren in een python command prompt, dan gaat hij fout op de equivalente regel 530 in Addic7ed.py:
code:
1
return BeautifulSoup(r.content)

met de error:
Traceback (most recent call last):
File "<stdin>", line 1, in <module>
File "C:\autosub-bootstrapbill\library\bs4\__init__.py", line 172, in __init__

self._feed()
File "C:\autosub-bootstrapbill\library\bs4\__init__.py", line 185, in _feed
self.builder.feed(self.markup)
File "C:\autosub-bootstrapbill\library\bs4\builder\_htmlparser.py", line 155,
in feed
raise e
HTMLParser.HTMLParseError: malformed start tag, at line 105, column 37
Het lijkt er dus op dat hij de inhoud van de self.session.get request niet kan parsen m.b.v. BeautifulSoup
Ik hoop dat jullie mij nu verder kunnen helpen _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door n2k op 03-09-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
n2k schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:20:
Hey mensen, de laatste tijd krijgt hij niet zo goed subs meer binnen. Volgens mij zijn er wel matches maar worden deze niet gevonden, zie log hier onder (van onder naar boven lezen :+ ):

mijn MinMatchScore staat op 8 (source)

[...]

Nog een opmerking: Ook blijkt dat A7 ondertitel lookup nooit werkt omdat

[...]

Na even rond gekeken te hebben in de code, blijkt dat ie op regel 563 in Addic7ed.py fout gaat
De betreffende regel:
code:
1
soup = self.get('/panel.php')

Als ik deze pagina probeer te bereiken in de browser, lukt dat gewoon.
Iemand ideeën?

[edit]
Dat hij in het geval van Suits.S04E03.720p.HDTV.X264-DIMENSION geen ondertitel vind, is omdat er alleen resultaten zijn van opensubtitles & addic7ed 8)7.

Waarom hij http://www.addic7ed.com/panel.php niet kan openen weet ik nog steeds niet :?

[edit2]
Als ik zelf probeer http://www.addic7ed.com/panel.php uit te voeren in een python command prompt, dan gaat hij fout op de equivalente regel 530 in Addic7ed.py:
code:
1
return BeautifulSoup(r.content)

met de error:

[...]

Het lijkt er dus op dat hij de inhoud van de self.session.get request niet kan parsen m.b.v. BeautifulSoup
Ik hoop dat jullie mij nu verder kunnen helpen _/-\o_
Update Python naar minimaal 2.7.6 en Addic7ed werkt zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2k
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 14:54

n2k

Donny schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:56:
[...]
Update Python naar minimaal 2.7.6 en Addic7ed werkt zonder problemen.
Yep, dat was em |:( bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:00
Ik heb sinds vandaag Auto-Sub draaien op mijn Raspberry Pi en hij detecteert prima al mijn series alleen is er iets waardoor ondertitels niet gedownload worden (log).

Heeft dit te maken met permissies of kan het iets anders zijn? Als ik namelijk de podnapisi links open in een browser dan krijg ik wel gewoon een zip file.

(Ik heb momenteel Addic7ed niet aanstaan omdat mijn account nog niet geactiveerd is).

[ Voor 10% gewijzigd door Carpenter op 16-09-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Vermoeddelijk werkt unzip niet(of niet goed) op jouw syteem. Staat het path daarvoor goed?
Overigens kun je best Addic7ed zonder account gebruiken. Je hebt dan alleen een lager aantal downloads per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
Unzip werkt gewoon via SSH dus dat kan het niet zijn volgens mij.

Kan het te maken hebben met het feit dat ik nog Python 2.7.3 heb draaien?

[ Voor 37% gewijzigd door Carpenter op 16-09-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-06 19:48
Op de een of andere vage reden heb ik sinds kort de volgende error:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
  File "/usr/lib/python2.7/threading.py", line 810, in __bootstrap_inner
    self.run()
  File "/usr/lib/python2.7/threading.py", line 763, in run
    self.__target(*self.__args, **self.__kwargs)
  File "/home/xbmc/Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/process/servers.py", line 187, in _start_http_thread
    self.httpserver.start()
  File "/home/xbmc/Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/wsgiserver/wsgiserver2.py", line 1824, in start
    raise socket.error(msg)
error: No socket could be created

Iemand enig idee waar dit door komt? Ik draai de laatste versie van Autosub, Ubuntu 14.04 en Python 2.7.6.

Als ik handmatig de poort switch in de config file start ie wel op..

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 20:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Ik probeer zelf ook autosub draaiende te krijgen op ubuntu server 14.0 maar hij blijft telkens vasthangen op scandisk en checksub.

In de log staat dit:

code:
1
2
3
4
2014-09-17 17:29:20,560 INFO  Prowl: notification sent.
2014-09-17 17:29:19,681 INFO  Notification: Testing Prowl
2014-09-17 17:27:28,295 INFO  AutoSub: Starting CherryPy webserver
2014-09-17 17:27:28,294 INFO  AutoSub: Starting threads

Niets vreemds dus.. iemand die me kan helpen of wijzen op een tutorial hoe ik autosub moet installeren? Via deze tutorial is het me toen gelukt op een raspberry pi met raspbian, nu heb ik een virtuele machine met ubuntu server 14.04 en nu lukt het me niet.

[ Voor 46% gewijzigd door Lawwie op 17-09-2014 20:03 ]

Verwijderd

Lawwie schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:32:
Ik probeer zelf ook autosub draaiende te krijgen op ubuntu server 14.0 maar hij blijft telkens vasthangen op scandisk en checksub.

In de log staat dit:

code:
1
2
3
4
2014-09-17 17:29:20,560 INFO  Prowl: notification sent.
2014-09-17 17:29:19,681 INFO  Notification: Testing Prowl
2014-09-17 17:27:28,295 INFO  AutoSub: Starting CherryPy webserver
2014-09-17 17:27:28,294 INFO  AutoSub: Starting threads

Niets vreemds dus.. iemand die me kan helpen of wijzen op een tutorial hoe ik autosub moet installeren? Via deze tutorial is het me toen gelukt op een raspberry pi met raspbian, nu heb ik een virtuele machine met ubuntu server 14.04 en nu lukt het me niet.
Wat heb je tot nu toe al gedaan?

Ik voor ubuntu de zip uitgepakt en met behulp van de init.ubuntu file een service aangemaakt. draait sinds dag 1 zonder problemen.

• Lawwie

Lawwie

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:13:
[...]

Wat heb je tot nu toe al gedaan?

Ik voor ubuntu de zip uitgepakt en met behulp van de init.ubuntu file een service aangemaakt. draait sinds dag 1 zonder problemen.
Heb hem zojuist weer opnieuw proberen te installeren, dit zijn de stappen die ik uitgevoerd heb:

code:
1
2
3
4
5
6
7
hg clone https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/

cd autosub-bootstrapbill

mv init.ubuntu autosubopstart

python AutoSub.py

Hij draait nu ook weer, maar weer scandisk en checksub. Kan ook de de configuratie niet via de webpagina aanpassen omdat hij hier nog bezig mee is. Kan eventueel wel in de config.properties.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bpfPdqw.png

Moet overigens zeggen dat ik basale taken in linux wel ken maar verder ben ik echt een leek.

[ Voor 23% gewijzigd door Lawwie op 17-09-2014 20:23 ]

Verwijderd

Lawwie schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:19:
[...]

Heb hem zojuist weer opnieuw proberen te installeren, dit zijn de stappen die ik uitgevoerd heb:

code:
1
2
3
4
5
6
7
hg clone https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/

cd autosub-bootstrapbill

mv init.ubuntu autosubopstart

python AutoSub.py

Hij draait nu ook weer, maar weer scandisk en checksub. Kan ook de de configuratie niet via de webpagina aanpassen omdat hij hier nog bezig mee is. Kan eventueel wel in de config.properties.

[afbeelding]

Moet overigens zeggen dat ik basale taken in linux wel ken maar verder ben ik echt een leek.
Ik heb toen de stappen van couchpotato gebruikt

To run on boot copy the init script. sudo cp /autosub/init.ubuntu /etc/init.d/autosub
Change the paths to autosub.py inside the init script. sudo nano /etc/init.d/autosub
Make it executable. sudo chmod +x /etc/init.d/autosub
Add it to defaults. sudo update-rc.d autosub defaults
Open your browser and go to: http://localhost:8083

De paden kunnen afwijken van jou set up.

• Lawwie

Lawwie

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:32:
[...]

Ik heb toen de stappen van couchpotato gebruikt

To run on boot copy the init script. sudo cp /autosub/init.ubuntu /etc/init.d/autosub
Change the paths to autosub.py inside the init script. sudo nano /etc/init.d/autosub
Make it executable. sudo chmod +x /etc/init.d/autosub
Add it to defaults. sudo update-rc.d autosub defaults
Open your browser and go to: http://localhost:8083

De paden kunnen afwijken van jou set up.
Heb het exact gedaan zoals je hier beschrijft en autosub start niet eens automatisch op.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qnhw8tn.png

Verwijderd

Lawwie schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:52:
[...]

Heb het exact gedaan zoals je hier beschrijft en autosub start niet eens automatisch op.

[afbeelding]
mijn init.d/autosub Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/26591695/Naamloos.jpg

heb je ook de config.propeties.file? of een melding terug?

op deze manier krijg ik hem met sudo service autosub start draaiend.

• Lawwie

Lawwie

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:31:
[...]

mijn init.d/autosub [afbeelding]

heb je ook de config.propeties.file? of een melding terug?

op deze manier krijg ik hem met sudo service autosub start draaiend.
Ik heb het een en ander aangepast en nu werkt het automatische opstarten wel. Maar zover was ik al, autosub kon ik opstarten maar daarna bleef/blijft hij hangen bij scandisk en checksub zonder enige aanwijzingen in de log.

Ik heb ook een config.properties en deze word goed geladen nu.

Log nu:

code:
1
2
3
4
5
2014-09-17 22:44:09,699 INFO  Addic7edAPI: Logged out
2014-09-17 22:43:09,328 INFO  Addic7edAPI: Logged in
2014-09-17 22:43:09,250 INFO  Addic7ed: Retrieving Addic7ed download count
2014-09-17 22:39:51,288 INFO  AutoSub: Starting CherryPy webserver
2014-09-17 22:39:51,280 INFO  AutoSub: Starting threads

Als ik trouwens in ubuntu de status van de services bekijk zie ik wel dat de service autosub een vraagteken ervoor heeft. Terwijl sickbeard en sabnzbd een + ervoor hebben.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fVLBds4.png

[ Voor 35% gewijzigd door Lawwie op 17-09-2014 23:16 ]

Verwijderd

Hoe ziet de config.properties er uit?

• Lawwie

Lawwie

Die ziet er zo uit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
[config]
path = /home/joeri/autosub-bootstrapbill
downloadeng = True
downloaddutch = True
minmatchscore = 8
scandisk = 3600
checksub = 28800
rootpath = /mnt/series/
fallbacktoeng = True
subeng = eng
subnl = dut
notifyen = True
notifynl = True
logfile = AutoSubService.log
postprocesscmd = 
configversion = 3
launchbrowser = True
skiphiddendirs = False
homelayoutfirst = Wanted
englishsubdelete = False
podnapisilang = Both
subscenelang = Both
undertexterlang = Both
addic7edlang = Dutch
addic7eduser = 
addic7edpasswd = 

[logfile]
loglevel = info
loglevelconsole = error
logsize = 1000000
lognum = 1

[webserver]
webserverip = 0.0.0.0
webserverport = 8083
username = 
password = 
webroot = 

[notify]
notifymail = False
mailsrv = smtp.gmail.com:587
mailfromaddr = example@gmail.com
mailtoaddr = example@gmail.com
mailusername = example@gmail.com
mailpassword = mysecretpassword
mailsubject = Subs info
mailencryption = TLS
mailauth = 
notifygrowl = False
growlhost = 127.0.0.1
growlport = 23053
growlpass = mysecretpassword
notifynma = False
nmaapi = API key
nmapriority = 0
notifytwitter = False
twitterkey = token key
twittersecret = token secret
notifyprowl = True
prowlapi = 
prowlpriority = 0
notifypushalot = False
pushalotapi = API key
notifypushover = False
pushoverapi = API key
notifyboxcar = False
boxcaruser = Boxcar email
notifyplex = False
plexserverhost = 127.0.0.1
plexserverport = 32400

[skipshow]
gold rush = -1

• Lawwie

Lawwie

Heb zo net debian geinstalleerd en het werkt direct, weet niet wat ik fout doe op ubuntu :p

• mark0172
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 21:38
Hallo,

Ik heb nu AutoSub-Bootstrapbill draaien op mijn mediaspeler (XBMCBuntu) Hij start netjes op, alleen weet ik niet hoe ik de path folder van de series, kan laten verwijzen naar een nfs share.

Ik heb geprobeerd om nfs://ip_adres_share/Mapnaam/Series te gebruiken, alleen krijg ik dan de melding:

ERROR scanDir: Root path nfs://ip_adres_share/Mapnaam/Series does not exist, aborting...

Heeft iemand een idee hoe ik hem naar een nfs share kan laten verwijzen ? Normale nfs share's (in xbmc) werken wel gewoon.

• Donny
  • Niet online
mark0172 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:12:
Hallo,

Ik heb nu AutoSub-Bootstrapbill draaien op mijn mediaspeler (XBMCBuntu) Hij start netjes op, alleen weet ik niet hoe ik de path folder van de series, kan laten verwijzen naar een nfs share.

Ik heb geprobeerd om nfs://ip_adres_share/Mapnaam/Series te gebruiken, alleen krijg ik dan de melding:

ERROR scanDir: Root path nfs://ip_adres_share/Mapnaam/Series does not exist, aborting...

Heeft iemand een idee hoe ik hem naar een nfs share kan laten verwijzen ? Normale nfs share's (in xbmc) werken wel gewoon.
Gebruik anders gewoon \\ip_adres_share\Mapnaam\Series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark0172
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 21:38
Donny schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:42:
[...]

Gebruik anders gewoon \\ip_adres_share\Mapnaam\Series
ERROR scanDir: Root path \\ip_adres\volume1\video\Series does not exist, aborting...

Als ik via ssh naar de desbetreffende map ga, pwd uit krijg ik: \volume1\video\Series. (Het pad gaat trouwens naar een share op mijn Synology Nas.)

Dus ik zit wel in de goede share map. Ik ga even verder neuzen, maar bedankt voor de tip!

[ Voor 6% gewijzigd door mark0172 op 19-09-2014 14:33 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb zelf de laatste tijd regelmatig dat Python parse errors geeft op Auto-Sub en dan dus stopt met draaien.
Zelf heb ik Auto-Sub draaien op Windows, ik kon de tekst niet kopiëren, dus ik heb een screenshot gemaakt van de foutmelding die Python geeft:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4QnFn9D.png

Ik heb hg update en hg pull gedraait, maar krijg al een poos ook geen updates meer, ik ga er dus vanuit dat ik inmiddels op de laatste versie zit en er (jammerlijk genoeg) ook geen updates meer komen.
Zoals ik de foutmelding lees, verwacht Auto-Sub een SRT-file te krijgen, maar krijgt hij een HTML-pagina, iemand een idee waarom dat kan zijn? Ik ben zover ik kan zien, niet verbannen van addic7ed of wat dan ook.

• Ben(V)
Meestal krijg je dit als autosub een subfile wil downloaden en de website een foutmelding geeft in plaats van de file.
Probeer eens gewoon in addic7ed in te loggen en kijk eens wat er gebeurd als je zo'n sub met de hand probeert te downloaden.

Dat er geen updates van autosub komen komt omdat er al heel lang geen bugs meer gevonden worden en het gewoon doet wat het doen moet.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:45
Weet iemand waar auto-sub nog te downloaden is voor Windows :?

Via de homepage krijg ik een dropbox melding dat het bestand niet meer bestaat :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• Ben(V)
Autosub is een python applicatie.
Installeer python en download de source van autosub.

Kijk hier even voor meer details.
TRaSH in "[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill"

[ Voor 39% gewijzigd door Ben(V) op 20-09-2014 16:58 ]

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:25

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Er was wel een windows applicatie, auto-sub bootstrap bill alpha 0.6.1 Die draai ik namelijk. Als ik op check version druk geeft hij aan dat ik de laatste versie draai.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• Ben(V)
En dat is een windows executable?

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Ja Auto-Sub Bootstrap Installer

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• Ben(V)
Die instaleert zeker python, git, cheetah en autosub?

Ps die check version werkt al niet meer sinds bierdopje nog gebruikt werd.
Je moet een hg pull doen voor een update

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Weet ik niet meer of hij die ook installeerde. Had dat al draaien ivm SB. Tot nu toe heeft die al mijn subs nog gevonden ook zonder die hg pull update

• Ben(V)
Prima toch. Er is ook al een hele tijd geen update meer geweest.
Alles werkt gewoon goed.

• Donny
  • Niet online
CptChaos schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:14:
Ik heb zelf de laatste tijd regelmatig dat Python parse errors geeft op Auto-Sub en dan dus stopt met draaien.
Zelf heb ik Auto-Sub draaien op Windows, ik kon de tekst niet kopiëren, dus ik heb een screenshot gemaakt van de foutmelding die Python geeft:

[afbeelding]

Ik heb hg update en hg pull gedraait, maar krijg al een poos ook geen updates meer, ik ga er dus vanuit dat ik inmiddels op de laatste versie zit en er (jammerlijk genoeg) ook geen updates meer komen.
Zoals ik de foutmelding lees, verwacht Auto-Sub een SRT-file te krijgen, maar krijgt hij een HTML-pagina, iemand een idee waarom dat kan zijn? Ik ben zover ik kan zien, niet verbannen van addic7ed of wat dan ook.
Dit komt omdat Auto-Sub de Addic7ed pagina niet goed kan parsen, dit is meestal opgelost door Python 2.7.6+ te installeren.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Donny schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:23:
Dit komt omdat Auto-Sub de Addic7ed pagina niet goed kan parsen, dit is meestal opgelost door Python 2.7.6+ te installeren.
Ik zat volgens mij op 2.7.7, maar heb - voor de zekerheid - geupdate naar 2.7.8, de nieuwste, wellicht scheelt het.

Edit @ 21-09-2014:10:37u:
Vannacht is AutoSub weer vastgelopen, een error heb ik niet, het venster was gesloten. Nu draait Auto-Sub dus weer in een CMD, zodat het venster open blijft als Auto-Sub weer vastloopt. De update naar Python 2.7.8 heeft in ieder geval niet geholpen, helaas.

Zou een clean install kunnen werken? :)

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 21-09-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
CptChaos schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:57:
[...]
Zou een clean install kunnen werken? :)
Dat zou best wel eens kunnen werken, aangezien het probleem wat je hebt eerder al opgelost zou moeten zijn.

Ik heb wel eens vaker gezien dat een update niet helemaal goed verloopt op enkele systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Clean install heeft helaas ook niet geholpen, Autosub blijft vastlopen. :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fXbjeAT.png

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 22-09-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort had ik ook last van Autosub die vastloopt.
Met net dezelfde foutmelding (Addic7edAPI status code 304). Clean install (van zowel autosub als python) hielp niet.

Bij mij draait deze op m'n synology. Ik vermoedde dat het probleem te maken had met de update van python. (update naar 2.7.8-10)
ik heb python volledig eraf gezwierd en een oude versie (2.7.5) geïnstalleerd, en nu lijkt Autosub toch al 24 uur stabiel te lopen, wat met die 2.7.8-10 niet het geval was.
Kan zijn dat ie alsnog vastloopt, dan is er nog iets anders aan de hand natuurlijk.

edit: blijft toch crashen met oudere versie python (code 304)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2014 13:20 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
Carpenter schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:21:
Ik heb sinds vandaag Auto-Sub draaien op mijn Raspberry Pi en hij detecteert prima al mijn series alleen is er iets waardoor ondertitels niet gedownload worden (log).

Heeft dit te maken met permissies of kan het iets anders zijn? Als ik namelijk de podnapisi links open in een browser dan krijg ik wel gewoon een zip file.

(Ik heb momenteel Addic7ed niet aanstaan omdat mijn account nog niet geactiveerd is).
Carpenter schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:07:
Unzip werkt gewoon via SSH dus dat kan het niet zijn volgens mij.

Kan het te maken hebben met het feit dat ik nog Python 2.7.3 heb draaien?
Heb het weer opnieuw geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Bij de serie Those Who Kill (den Som Dræber) krijg ik onderstaande foutmelding als ik de serie wil skippen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
  File "C:\autosub-bootstrapbill\cherrypy\_cprequest.py", line 656, in respond
    response.body = self.handler()
  File "C:\autosub-bootstrapbill\cherrypy\lib\encoding.py", line 188, in __call__
    self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
  File "C:\autosub-bootstrapbill\cherrypy\_cpdispatch.py", line 34, in __call__
    return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
  File "C:\autosub-bootstrapbill\autosub\WebServer.py", line 180, in saveConfig
    message = autosub.Config.WriteConfig(configsection="")
  File "C:\autosub-bootstrapbill\autosub\Config.py", line 1262, in WriteConfig
    saveSkipshowSection()
  File "C:\autosub-bootstrapbill\autosub\Config.py", line 1030, in saveSkipshowSection
    SaveToConfig('skipshow', x, autosub.SKIPSHOW[x])
  File "C:\autosub-bootstrapbill\autosub\Config.py", line 772, in SaveToConfig
    cfg.write(cfile)
  File "C:\Python27\lib\ConfigParser.py", line 413, in write
    fp.write("%s\n" % (key))
UnicodeEncodeError: 'ascii' codec can't encode characters in position 26-27: ordinal not in range(128)

Zelf heb ik het idee dat het te maken heeft met de lettercombinatie Æ. De ondertitels heb ik al alleen wil hem uit de lijst hebben. Is het een bekende bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-10 19:13
Hallo allemaal :) Iemand een idee hoe ik dit script als service kan laten draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

relativity schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:02:
Hallo allemaal :) Iemand een idee hoe ik dit script als service kan laten draaien?
Op welk OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
Sorry, dat was een beetj onduidelijk ja. (X)Ubuntu 14.10

Heb nu gewoon een regel toegevoegd in rc.local (maar dat werkt niet - gebeurt niks).
Nu dus maar een bash scriptje toegevoegd aan de startup.

[ Voor 27% gewijzigd door relativity op 26-09-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

relativity schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:57:
[...]

Sorry, dat was een beetj onduidelijk ja. (X)Ubuntu 14.10

Heb nu gewoon een regel toegevoegd in rc.local (maar dat werkt niet - gebeurt niks).
Nu dus maar een bash scriptje toegevoegd aan de startup.
Ik heb de stappen gevolgd die op de website van Couchpotato staan.

- cd' to the folder of your choosing.
- To run on boot copy the init script. sudo cp CouchPotatoServer/init/ubuntu /etc/init.d/couchpotato
- Change the paths inside the init script. sudo nano /etc/init.d/couchpotato
- Make it executable. sudo chmod +x /etc/init.d/couchpotato
- Add it to defaults. sudo update-rc.d couch potato defaults
- Open your browser and go to: http://localhost:5050/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:42:
[...]

Ik heb de stappen gevolgd die op de website van Couchpotato staan.

- cd' to the folder of your choosing.
- To run on boot copy the init script. sudo cp CouchPotatoServer/init/ubuntu /etc/init.d/couchpotato
- Change the paths inside the init script. sudo nano /etc/init.d/couchpotato
- Make it executable. sudo chmod +x /etc/init.d/couchpotato
- Add it to defaults. sudo update-rc.d couch potato defaults
- Open your browser and go to: http://localhost:5050/
Ah bedankt, had niet gezien dat er een init script in de directory stond. Had geen zin om er zelf een te schrijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:35

Mystikal

It never hurts to help!

Hier maar eens proberen. Het zal wel iets simpels zijn, maar hij vind mijn folder niet...

\\192.168.0.90\D4_Movies\Multimedia\Series

overige pogingen...
code:
1
2
3
4
5
2014-10-07 20:08:42,521 ERROR  scanDir: Root path \\192.168.0.90\D4_Movies\Multimedia\Series does not exist, aborting...
2014-10-07 20:02:15,725 ERROR  scanDir: Root path /volume1/D4_Movies/Multimedia/Series does not exist, aborting...
2014-10-07 20:00:40,499 ERROR  scanDir: Root path \D4_Movies\Multimedia\Series\ does not exist, aborting...
2014-10-07 19:59:03,245 ERROR  scanDir: Root path \\MYSTIKAL_NAS\D4_Movies\Multimedia\Series\ does not exist, aborting...
2014-10-07 19:55:01,720 ERROR  scanDir: Root path /D4_Movies/Multimedia/Series does not exist, aborting...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:16
Mystikal schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:08:
Hier maar eens proberen. Het zal wel iets simpels zijn, maar hij vind mijn folder niet...
[/code]
Auto-Sub moet de bestanden benaderen via een samba-share?
Moet er dan niet iets van smb:\\ voor?

Ik gebruik hiervoor autofs.
Applicaties benaderen de map /mnt/zfsguru/tank/media/series, die hebben er geen idee van dat het eigenlijk een (nfs)share is.

[ Voor 38% gewijzigd door RudolfR op 07-10-2014 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantagruel
  • Laatst online: 03-10 10:04

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

overige pogingen...
code:
1
2
3
4
5
2014-10-07 20:08:42,521 ERROR  scanDir: Root path \\192.168.0.90\D4_Movies\Multimedia\Series does not exist, aborting...
2014-10-07 20:02:15,725 ERROR  scanDir: Root path /volume1/D4_Movies/Multimedia/Series does not exist, aborting...
2014-10-07 20:00:40,499 ERROR  scanDir: Root path \D4_Movies\Multimedia\Series\ does not exist, aborting...
2014-10-07 19:59:03,245 ERROR  scanDir: Root path \\MYSTIKAL_NAS\D4_Movies\Multimedia\Series\ does not exist, aborting...
2014-10-07 19:55:01,720 ERROR  scanDir: Root path /D4_Movies/Multimedia/Series does not exist, aborting...
Erhmm. m'n glazen bol is stuk, kun je wat meer info geven. Dingen als OS van server/client, wijze van delen, is handig ivm bepalen hoe een share evt. te benaderen/ te mounten. In ieder geval kan hij de opgegeven folder niet vinden.

Mocht t over linux gaan dan is t relatief appeltje-eitje.
Zorg dat je de share (smb/nfs) mount op de machine die autosub draait, lees/schrijfrechten moeten zo staan dat de user waaronder autosub draait lees en schrijf rechten heeft. In de autosub weboppervlakte onder config/settings kun je vervolgens de series folder op geven en dat is dan de lokale mount point.

Voor mijn situatie(samba share op een andere linux machine) werkt het als volgt, op de autosub machine (linux) dus:
code:
1
mount -t cifs -o username=autosub_user,password=pw_autosub_user,gid=autosub_user,uid=autosub_user,file_mode=0775,dir_mode=0775,iocharset=utf8,rw //ip-of-server/name-of-share /local-mount-point

Oftewel, mount een smb/cifs share, als user autosub_user met het bijbehorende wachtwoord, set group en userid als autosub_user, set file en dir mode (0775), definieer char set gedeeld op t ip-of-server met de naam name-of-share in de lokale dir local-mount-point

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

RudolfR schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:41:
[...]

Auto-Sub moet de bestanden benaderen via een samba-share?
Moet er dan niet iets van smb:\\ voor?

Ik gebruik hiervoor autofs.
Applicaties benaderen de map /mnt/zfsguru/tank/media/series, die hebben er geen idee van dat het eigenlijk een (nfs)share is.
Even voor de duidelijkheid, en sorry voor mijn onduidelijkheid... Het draait op de synology. Ik dacht gisteren dat dit Syno only is, maar dat is niet het geval.

Hopelijk helpt dit....

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
En met de "hij" die je folder niet vindt bedoel je Auto-Sub?

[ Voor 30% gewijzigd door drfruit op 08-10-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 07-10 20:33
Ik heb een port conflict met sickbeard custom & autosub BTB.
Het gaat om een DS214 met DSM 5.0-4493 Update 5.

Ik heb ondertussen de sickbeard poort gewijzigd van 8083 naar 8080. Maar in de diskstation ziet hij dit niet, nu zegt hij de heletijd dat de poort in gebruik is bij installeren van autosub.

Ik heb al geprobeerd sickbeard custom te stoppen en vervolgens autosub te installeren. Dit werkt ook niet.
Ik heb van alles geprobeerd, restarten van de diskstation enz.

Hier staat wel hoe je diskstation de poort wijziging kan laten herkennen, maar ik weet niet hoe dit moet?
http://www.synology-forum...-sub/msg117117/#msg117117

Hoe kan ik die bestanden aanpassen in die mappen? Ik heb daar geen toegang tot en ik zie die niet in de web interface? Met SSH lukt het ook niet, maar dat komt meer door mezelf aangezien ik geen idee heb wat ik nu precies moet doen..

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantagruel
  • Laatst online: 03-10 10:04

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Mystikal schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:29:
[...]

Even voor de duidelijkheid, en sorry voor mijn onduidelijkheid... Het draait op de synology. Ik dacht gisteren dat dit Syno only is, maar dat is niet het geval.

Hopelijk helpt dit....
Geen ervaring met Synology en autosub.

Maar voor de duidelijkheid, je hebt autosub op de synology nas geïnstalleerd gekregen, autosub draait en de webpage is benaderbaar, het kenbaar maken van de folder waarin de series staat lijkt goed te gaan, maar autosub kan vervolgens niet overweg met de opgegeven folder.

Denk dat je het dan toch moet zoeken in de naamgeving van de folder (gebruik hoofd- en kleine letters). Wellicht kun je in de synology oppervlakte de gewenste folder in browsen en t pad copy/paste'n in de settings van autosub.

[ Voor 21% gewijzigd door Pantagruel op 08-10-2014 21:07 ]

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)

Je gebruikt de verkeerde manier om de locatie aan te geven.

Dit moet in de config van autosub staan bij "Series Folder"
/volume1/D4_Movies/MultimediaSeries

Er van uit gaande dat je op je NAS de share "D4_Movies" hebt staan op volume1

Als die D4_Moveis op een andere share staat bijvoorbeeld de
"video" share dan zou het moeten zijn:
/volume1/video/D4_Movies/MultimediaSeries

Denk eraan dat Linux hoofdletter gevoelig is dus het moet precies goed zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Ben(V) op 08-10-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Nivali schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:35:

Ik heb ondertussen de sickbeard poort gewijzigd van 8083 naar 8080. Maar in de diskstation ziet hij dit niet, nu zegt hij de heletijd dat de poort in gebruik is bij installeren van autosub.

Ik heb al geprobeerd sickbeard custom te stoppen en vervolgens autosub te installeren. Dit werkt ook niet.

Hier staat wel hoe je diskstation de poort wijziging kan laten herkennen, maar ik weet niet hoe dit moet?

Hoe kan ik die bestanden aanpassen in die mappen? Ik heb daar geen toegang tot en ik zie die niet in de web interface? Met SSH lukt het ook niet, maar dat komt meer door mezelf aangezien ik geen idee heb wat ik nu precies moet doen..

Wie kan me helpen?
Die post is van voor DSM 5.0.

Nu moet je ook in de folder "usr/local/etc/services.d" kijken.
Daar vind je een sickbeard-custom bestandje met het oude poortnummer erin.
Dat bestandje moet je even weggooien en sickbeard stoppen (via het package centrum) en weer starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ben(V) schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:27:
[...]

Als ik weer thuis ben ga ik het nog eens proberen. Bedankt alvast!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 22:31
Nivali schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:35:

Wie kan me helpen?
Je kunt het poortnummer in de applicatie aanpassen. Ergens onder configuratie kun je zien welke poortnummer ingesteld staat. Deze even aanpassen en vervolgens de app herstarten. Zo heb ik het tenminste gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Nee dat is niet meer voldoende. Je moet het bestandje in usr/local/etc/services.d weggooien zoals ik hierboven beschreven heb.
Is een onvolkomenheidje sinds DSM 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ben(V) schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:27:
[...]

Bedankt! Hij lijkt nu te werken!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lankman
  • Niet online
Ik heb sinds kort een probleem met directory (linux, ook na verse install), en het lijkt niet gerelateerd aan de dir namen (ascii)
ERROR scanDir: Something went wrong when traversing directory /mnt/data/Series/
output van
code:
1
find /mnt/data/Series/ -type f | perl -ne 'print if /[^[:ascii:]]/'

geeft een hele berg aan scandinavische acteurs
code:
1
find /mnt/data/Series/ -type d | perl -ne 'print if /[^[:ascii:]]/'

geeft geen returns. Dus directory namen zijn allen ASCII.

Acties als laatst uitgevoerd:
-Ubuntu server 12.04 naar 14.04 upgrade
-NZBDrone settings aangepast met XBMC metadata (vandaar de nieuwe acteurs mappen)
Update van Ubuntu server is niet helemaal goed gegaan qua samba, maar daar lijkt het me geheel los van te staan.

Iemand een ander aangrijpingspunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 07-10 20:33
Ben(V) schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:35:
[...]

Die post is van voor DSM 5.0.

Nu moet je ook in de folder "usr/local/etc/services.d" kijken.
Daar vind je een sickbeard-custom bestandje met het oude poortnummer erin.
Dat bestandje moet je even weggooien en sickbeard stoppen (via het package centrum) en weer starten.
Bedankt, het heeft gewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 10:09
Ik wil autosub de nzbToSickbeard.py script laten uitvoeren als er een sub gedownload is. Dit zodat er dan een commando verzonden wordt naar SickBeard welke vervolgens de postprocessing weer regelt. Ik krijg het echter niet aan de praat en kan er weinig over vinden :(.

Heeft hier iemand een zelfde situatie in gebruik en kan die persoon wellicht wat informatie delen?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Laatst online: 23:13
Ik heb zojuist Autosub geinstalleerd in mijn Windows omgeving. Ik kan op Google en hier echter niet goed vinden hoe ik AutoSub i.c.m. zo moet instellen dat als iets wordt gedownload via Sickbeard, Autosub kijkt of er subs zijn en vervolgens Sickbeard de post-processing doet.

Als ik niet goed heb gezocht, excuus, maar is er iemand die me op weg kan helpen?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
ChokingHazard schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:14:
Ik heb zojuist Autosub geinstalleerd in mijn Windows omgeving. Ik kan op Google en hier echter niet goed vinden hoe ik AutoSub i.c.m. zo moet instellen dat als iets wordt gedownload via Sickbeard, Autosub kijkt of er subs zijn en vervolgens Sickbeard de post-processing doet.

Als ik niet goed heb gezocht, excuus, maar is er iemand die me op weg kan helpen?
Je heeft in Autosub aan waar je series staan. Deze folder scant hij in stopt hij in een database.
Vervolgens scant hij om de x aantal uren deze map of er ondertitles beschikbaar zijn om te downloaden.

Als je in Autosub inlgot ze je alle afleveringen staan.

Dit werkt dus anders dan jij denkt. Sickbeard geeft dit niet door aan Autosub maar Autosub werkt zelfstandig.

Middels Postprocessing kun je de dingen wel automatiseren nadat er een ondertitel is gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ik had inderdaad Autosub ingesteld en hij ging in mijn map scannen. Omdat Sickbeard overal al renaming heeft toegepast, stond de source dus niet meer in de filename en kon Autosub (voor zover ik gezien heb) dus nergens subs voor vinden.

Ik ga eens goed zoeken in ieder geval, om tot een subtitle te kunnen komen moet er nog geen renaming zijn toegepast toch?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
In Sickbeard bij Episode naming kiezen voor de standaardoptie waarbij de releasegroup (RSLGROUP) blijft staan. Dan moet de mappenstructuur natuurlijk wel kloppen voor jouw situatie, anders moet je een aangepast Name pattern maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik heb dus hetzelfde maar wil dat sicibeard pas gaat renamen als autosub klaar is. Om di reden wil ik autosub nzbtosickbeard laten runnen als een sub gedownload is. Dit lukt echter niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
drfruit schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:41:
In Sickbeard bij Episode naming kiezen voor de standaardoptie waarbij de releasegroup (RSLGROUP) blijft staan. Dan moet de mappenstructuur natuurlijk wel kloppen voor jouw situatie, anders moet je een aangepast Name pattern maken.
Ik zal het eens proberen met die releasegroep. Nooit opgevallen dat je die erbij kon laten staan. Vanavond als ik thuis ben eens proberen :) Thnx!

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Je kan beter zoeken op source,
En release groep achterwegen laten.
Aangezien daar de grootste verschillen in zit.
En als je ook eens kijkt waar autosub zijn subtitles zoekt dan zal je zien dat release groep er zelden tussen staat.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ik zag inderdaad dat hij inderdaad standaard zoekt op source. Ben benieuwd of het goed gaat. Hij is nu bezig m'n al gerenamede bestanden te doorzoeken en dat lijkt heel traag te gaan..

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niemand anders bij wie autosub af en toe crasht met addic7ed?
Bij mij gebeurt het zo'n 2 à 3 keer per week. (op m'n synology)
Het gebeurt steeds bij het downloaden van een gevonden ondertitel bij addic7ed.
Zie hieronder een stuk uit de log telkens net voor de crash: (laatste 2 crashes)
Meestal verloopt het downloaden via addic7ed zonder crashes, maar niet altijd dus.

code:
1
2
3
4
5
6
7
2014-10-13 10:38:19,989 ERROR  Addic7edAPI: Request failed with status code 304
2014-10-13 10:38:19,780 INFO  checkSub: The episode Orange Is The New Black - Season 02 Episode 04 has 1 or more matching subtitles on SubtitleSeeker, downloading it!
2014-10-13 10:37:11,397 INFO  Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker.com/get/title_subtitles/?api_key=24430affe80bea1edf0e8413c3abf372a64afff2&imdb=2372162&season=02&episode=04&language=Dutch

2014-10-14 20:35:24,188 ERROR  Addic7edAPI: Request failed with status code 304
2014-10-14 20:35:23,921 INFO  checkSub: The episode The Vampire Diaries - Season 06 Episode 02 has 1 or more matching subtitles on SubtitleSeeker, downloading it!
2014-10-14 20:34:17,024 INFO  Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker.com/get/title_subtitles/?api_key=24430affe80bea1edf0e8413c3abf372a64afff2&imdb=1405406&season=06&episode=02&language=Dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daftz
  • Laatst online: 06-10 21:49
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 05:59:
Is er niemand anders bij wie autosub af en toe crasht met addic7ed?
Bij mij gebeurt het zo'n 2 à 3 keer per week. (op m'n synology)
Het gebeurt steeds bij het downloaden van een gevonden ondertitel bij addic7ed.
Zie hieronder een stuk uit de log telkens net voor de crash: (laatste 2 crashes)
Meestal verloopt het downloaden via addic7ed zonder crashes, maar niet altijd dus.

code:
1
2
3
4
5
6
7
2014-10-13 10:38:19,989 ERROR  Addic7edAPI: Request failed with status code 304
2014-10-13 10:38:19,780 INFO  checkSub: The episode Orange Is The New Black - Season 02 Episode 04 has 1 or more matching subtitles on SubtitleSeeker, downloading it!
2014-10-13 10:37:11,397 INFO  Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker.com/get/title_subtitles/?api_key=24430affe80bea1edf0e8413c3abf372a64afff2&imdb=2372162&season=02&episode=04&language=Dutch

2014-10-14 20:35:24,188 ERROR  Addic7edAPI: Request failed with status code 304
2014-10-14 20:35:23,921 INFO  checkSub: The episode The Vampire Diaries - Season 06 Episode 02 has 1 or more matching subtitles on SubtitleSeeker, downloading it!
2014-10-14 20:34:17,024 INFO  Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker.com/get/title_subtitles/?api_key=24430affe80bea1edf0e8413c3abf372a64afff2&imdb=1405406&season=06&episode=02&language=Dutch
Yep, bij mij ook op m'n synology. Heb het gisteren hier gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
ChokingHazard schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:07:
Ik zag inderdaad dat hij inderdaad standaard zoekt op source. Ben benieuwd of het goed gaat. Hij is nu bezig m'n al gerenamede bestanden te doorzoeken en dat lijkt heel traag te gaan..
Het gaat traag omdat voor elke actie richting addic7ed een timeout vanb 60 seconden zit.
Dit om te voorkomen dat je door die website gebanned wordt. Dit is door Donny afgesproken met addic7ed admins.

Als je al je videos gerenamed hebt zodat de "source" niet meer herkenbaar is dan zal hij ook niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ben(V) schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:48:
[...]

Het gaat traag omdat voor elke actie richting addic7ed een timeout vanb 60 seconden zit.
Dit om te voorkomen dat je door die website gebanned wordt. Dit is door Donny afgesproken met addic7ed admins.

Als je al je videos gerenamed hebt zodat de "source" niet meer herkenbaar is dan zal hij ook niets vinden.
Dat was al gedaan voordat ik Autosub ging gebruiken. Ik houd voor nu in Sickbeard de releasename aan, daarmee gaat het gewoon goed. Hoe ik de renaming moet doen als Autosub klaar is moet ik nog ff uitzoeken, kan dat door Autosub worden gedaan of nog steeds door Sickbeard?

Edit: mijn lijst met series die geskipped moeten worden lijkt niet helemaal te worden onthouden. Doe ik iets verkeerd?

[ Voor 7% gewijzigd door ChokingHazard op 15-10-2014 13:44 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Geen enkel programma kan automatisch de namen van je videos terugzetten. Jij hebt voor een naam gekozen die jij begrijpt, maar dat snapt een programma natuurlijk niet.

Dat skipped niet werkt zal wel komen doodat autosub niets van je serienaam snapt. Hij lees de naam van een video en probeert aan de hand daarvan via imdb een unieke code te vinden. Pas als dat gelukt is kan hij er wat mee.
De filenaam moet minimaal de serienaam en het seizoen+aflveringnummer bevatten.
Zoals bijvoorbeeld dit:
Arrow S02E12.mkv

Serie "Arrow" Episoed "12" van Season "02".

[ Voor 20% gewijzigd door Ben(V) op 15-10-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ben(V) schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:35:
Geen enkel programma kan automatisch de namen van je videos terugzetten. Jij hebt voor een naam gekozen die jij begrijpt, maar dat snapt een programma natuurlijk niet.

Dat skipped niet werkt zal wel komen doodat autosub niets van je serienaam snapt. Hij lees de naam van een video en probeert aan de hand daarvan via imdb een unieke code te vinden. Pas als dat gelukt is kan hij er wat mee.
De filenaam moet minimaal de serienaam en het seizoen+aflveringnummer bevatten.
Zoals bijvoorbeeld dit:
Arrow S02E12.mkv

Serie "Arrow" Episoed "12" van Season "02".
Dat had ik, alleen dan bijvoorbeeld Arrow - 1x01 - Pilot. Het gaat nu overigens goed, ik heb een andere renaming gepakt die Autosub wel begrijpt, dus met de source erbij. Nu wil ik alleen dat na Autosub de overbodige informatie wordt gestript zodat er alleen Arrow - 1x01 - Pilot overblijft. Dat ga ik nog uitzoeken :)

Bedankt in ieder geval!

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

ChokingHazard schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:26:
Nu wil ik alleen dat na Autosub de overbodige informatie wordt gestript zodat er alleen Arrow - 1x01 - Pilot overblijft. Dat ga ik nog uitzoeken :)

Bedankt in ieder geval!
The Renamer

http://therenamer.com/

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ik ken zat programma's die dat kunnen, Sickbeard zelf ook, vandaar dat ik me afvraag of het mogelijk is om dit door Sickbeard te laten doen na Autosub. Of door Autosub zelf.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
nogmaals laten PP door sickbeard misschien,
denk alleen dat je dan ook je subs weer moet renamen.

renamen doe ik zelf niet aangezien ik de bestandsnaam toch niet zie in XBMC,
daardoor werken programma's als autosub zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Ik heb een python script geschreven die vanuit autosub wordt aangeroepen nadat er een sub is gedownload.
Dit script verplaatst de video en sub file naar een andere locatie en renamed ze ook.
Tevens zet ik vanuit dat script the status van de video op "archived" in sickrage.
Het een en ander staat hier beschreven:
Ben(V) in "[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill"

Als het je wat lijkt kan ik wel een versie maken die aan jouw wensen is aangepast.

PS het is altijd het beste om Sickbeard helemaal niet te laten renamen en dat dus helemaal op het laatst te laten doen door in dit geval een stukje script dat vanuit autosub wordt aangeroepen.

[ Voor 35% gewijzigd door Ben(V) op 15-10-2014 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ik heb het renamen door sickbeard nu uitgezet, je script zal ik eens doornemen. Heb zelf ook redelijk wat programmeerervaring dus waarschijnlijk kan ik hem zelf ook wel ombouwen. Ik heb alleen nog nooit met Python gewerkt :p

Edit: Dat wordt 'm niet, kan ik je een dm sturen met m'n huidige situatie zodat jij het script aanpast? Dat zou ik erg waarderen :)

[ Voor 23% gewijzigd door ChokingHazard op 16-10-2014 09:04 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Stuur maar, zal ik kijken wat ik voor je kan doen.

Toen ik aan het script begon had ik ook nog nooit iets met python gedaan, maar al doende leert je.
Het is een erg krachtige taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
DM is gestuurd :) Bedankt alvast!

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ben(V) schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:31:
Ik heb een python script geschreven die vanuit autosub wordt aangeroepen nadat er een sub is gedownload.
Dit script verplaatst de video en sub file naar een andere locatie en renamed ze ook.
Tevens zet ik vanuit dat script the status van de video op "archived" in sickrage.
Het een en ander staat hier beschreven:
Ben(V) in "[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill"

Als het je wat lijkt kan ik wel een versie maken die aan jouw wensen is aangepast.

PS het is altijd het beste om Sickbeard helemaal niet te laten renamen en dat dus helemaal op het laatst te laten doen door in dit geval een stukje script dat vanuit autosub wordt aangeroepen.
Wow die had ik even gemist, bedankt!
Ik ga is kijken wat ik met je script kan bereiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Houd er een rekening mee dat toen ik dat script schreef ik nog "sickbeard the piratebay" gebruikte.
Ik ben inmiddels overgestapt naar Sickrage.
De api van Sickrage is iets gewijzigd.
Overal waar je in het script "tvdbid" ziet moet je voor Sickrage "indexerid" gebruiken.

Pagina: 1 ... 28 ... 87 Laatste