[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Pagina: 1 ... 27 ... 87 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

C@SP schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:13:
Iemand een idee hoe ik aan een account voor Addic7ed kan komen? Heb geregistreerd maar krijg geen mail om mijn account te activeren. Heb ook al gemaild maar geen reactie.
Je spam-folder ook al gecontroleerd? ;)

Ik ben benieuwd wanneer OpenSubtitles.org support terug gaat komen. Ik heb daarvoor reeds een verzoek ingediend bij de issuetracker, waarbij tot nu toe enkel +1 reacties zijn geweest.
Aangezien voor Addic7ed een scraper met username en wachtwoord er is en OpenSubtitles.org zelfs een API heeft (inclusief voorbeelden in diverse talen), moet zoiets niet lastig te combineren zijn lijkt me. Ik zou het graag zelf hebben gemaakt, maar heb zelf geen kaas gegeten van Python. De API van OpenSubtitles is volgens mij voor downloaden vrij "open", alleen als je zou willen uploaden weer niet, maar goed, daar is Auto-Sub Bootstrap Bill niet voor bedoeld, toch? ;)

[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 29-06-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:01

C@SP

Biertje ??

MikeOO schreef op zondag 29 juni 2014 @ 09:31:
[...]

Zou even in je spam folder kijken omdat dit meestal het probleem is. Ik heb het even voor je getest en mailen werkt gewoon. Ik had aangeven dat ik mijn ww vergeten was en kreeg direct een email. Gaat via een gmail account en bij mij kwam hij zelf direct in de prullebak ipv spam. Dus even je mappen van je email doorlopen.
Heb opnieuw geregged met een gmail account, daar krijg ik wel meteen bericht binnen. Outlook.com adres werkt niet.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bowi1612
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 16:56
CptChaos schreef op zondag 29 juni 2014 @ 23:41:
[...]
Je spam-folder ook al gecontroleerd? ;)

Ik ben benieuwd wanneer OpenSubtitles.org support terug gaat komen. Ik heb daarvoor reeds een verzoek ingediend bij de issuetracker, waarbij tot nu toe enkel +1 reacties zijn geweest.
Aangezien voor Addic7ed een scraper met username en wachtwoord er is en OpenSubtitles.org zelfs een API heeft (inclusief voorbeelden in diverse talen), moet zoiets niet lastig te combineren zijn lijkt me. Ik zou het graag zelf hebben gemaakt, maar heb zelf geen kaas gegeten van Python. De API van OpenSubtitles is volgens mij voor downloaden vrij "open", alleen als je zou willen uploaden weer niet, maar goed, daar is Auto-Sub Bootstrap Bill niet voor bedoeld, toch? ;)
Ik denk niet dat het er nog in komt. Natuurlijk zouden we dit allemaal wel willen, maar OpenSubtitles stelt nogal veel eisen aan het gebruik van hun API. Zoals Donny al in deze reply laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:30
Klopt maar je zou toch ook bij opensubs met user en pass kunnen werken net als bij addic7ed? dat werkt prima dan hoor. En opensubs heeft nu wel voornamelijk een hoop subs die niet bij addic7ed staan zoals veel van QoQ.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het dropboxaccount lijkt offline?: :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
er zijn al een hoop mensen die de subs van QoQ door posten naar Addic7d,
ik zelf doe het ook nog wel eens.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zijn er meer mensen die de bvevestigingsmail van addic7ed niet binnenkrijgen?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:55:
Het dropboxaccount lijkt offline?: :?
Welk dropboxaccount? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tcviper schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:48:
Klopt maar je zou toch ook bij opensubs met user en pass kunnen werken net als bij addic7ed? dat werkt prima dan hoor. En opensubs heeft nu wel voornamelijk een hoop subs die niet bij addic7ed staan zoals veel van QoQ.
Het is tegen de voorwaarden, dus als het prima werkt en ze ontdekken het, dan is de pret over. Het mag namelijk niet automatisch gaan dat zoeken en dat is vrij makkelijk te monitoren omdat autosub om de zoveel seconden zoekt en dat 24 uur per dag. Dat gaat zeker opvallen en dan blokkeren ze je ip in het ergste geval of ze blokkeren de api voor auto-sub.

Zonder automatisch zoeken heb je ook niets meer aan auto-sub, dus ondanks dat het fijn zou zijn zit ik er niet op te wachten.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2014 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar je de installatie downloadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 23:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dat is/was skydrive. Heb ik al een tijd niet naar gekeken omdat ik nu een Synology heb een daarop de package geïnstalleerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Laatst online: 15:01

C@SP

Biertje ??

Jorgen schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:48:
Zijn er meer mensen die de bvevestigingsmail van addic7ed niet binnenkrijgen?
Had ik ook last van op een Outlook.com adres. Met een Gmail adres werkte het wel meteen.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:48:
[...]

Het is tegen de voorwaarden, dus als het prima werkt en ze ontdekken het, dan is de pret over. Het mag namelijk niet automatisch gaan dat zoeken en dat is vrij makkelijk te monitoren omdat autosub om de zoveel seconden zoekt en dat 24 uur per dag. Dat gaat zeker opvallen en dan blokkeren ze je ip in het ergste geval of ze blokkeren de api voor auto-sub.

Zonder automatisch zoeken heb je ook niets meer aan auto-sub, dus ondanks dat het fijn zou zijn zit ik er niet op te wachten.
Volgens mij is het automatisch zoeken tegen de voorwaarden, maar niet het automatisch downloaden. Waar hebben ze anders een API voor ontwikkeld?
Volgens mij mag je er prima subs die je met een andere zoekmachine hebt gevonden automatisch downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:40:
[...]

Volgens mij is het automatisch zoeken tegen de voorwaarden, maar niet het automatisch downloaden. Waar hebben ze anders een API voor ontwikkeld?
Volgens mij mag je er prima subs die je met een andere zoekmachine hebt gevonden automatisch downloaden.
En aangezien autosub zoekt via subtitleseeker, downloaden wij alleen maar van opensubtitles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:40:
Mmm, daar heb je wel een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand het python bestandje van bootstrap bill? de link in t code.google bestandje naar de dropbox file is offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:08
Beetje onduidelijk welk python bestandje je bedoelt.

Vermoed dat je autosub wilt insstalleren en dat is iets meer dan een bestandje.

Je kunt op deze pagina de applicatie krijgen:

https://code.google.com/p...strapbill/source/checkout

Als je een synology hebt kijk dan hier:

http://www.synology-forum...-7-bootstrap-bill-editie/

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:40
Hmm pushover notificatie werkt bij mij niet? Of is dit een bekende issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
ik ga ervan uit dat je de laatste versie gebruikt,
ik zelf gebruik geen pushover dus kan niet zeggen of hij wel of niet werkt.
kan ook niet iets zo snel vinden erover in deze topic.
evt op de issue tracker

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:40
Nevermind, weer te snel geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames en heren,

De link naar autosub voor Windows werkt nog steeds niet (Dropboxlink in de OP).

Iemand die weet waar ik er aan kan komen, of welke alternatieven bestaan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Autosub is een python applicatie en kan dus ook op windows draaaien als je python geinstaleerd heb.
Kijk hier even wat je moet doen.
-EvoLution- in "[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill"

Je kunt ook even hier kijken voor Python en cheetah installatie:
http://sickbeard.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=6605

[ Voor 21% gewijzigd door Ben(V) op 15-07-2014 10:18 ]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Auto-sub geinstalleerd op Ubuntu server en doormiddel van de init file een service aangemaakt. Werkt allemaal goed. Het enige minpunt is dat ik de status niet kan uitlezen. De start, stop en restart werken wel.

sven@HPMSG8:~$ sudo service autosub status
Usage: /etc/init.d/autosub {start|stop|restart|force-reload}

Iemand enige idee hoe ik de ook het status commando kan laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Gewoon met je browser ipnummer:poort benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pienoet
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 01:46
Heeft iemand het al voor elkaar om autosub op arch linux te installeren?
de installatie is goed gegaan alleen
ik krijg het niet voor elkaar om autosub op te starten als deamon.

Python 2.7.8-1 is geinstalleerd.

Ik krijg deze 2 errors:
File "AutoSub.py", line 60
except gestopt.error, msg:
^
SyntaxError: invalid syntax

File "AutoSub.py", line 19
print "AutoSub: Starting as a daemon"
^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priegel
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 09:23
Pienoet schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 23:45:
Heeft iemand het al voor elkaar om autosub op arch linux te installeren?
de installatie is goed gegaan alleen
ik krijg het niet voor elkaar om autosub op te starten als deamon.

Python 2.7.8-1 is geinstalleerd.

Ik krijg deze 2 errors:
File "AutoSub.py", line 60
except gestopt.error, msg:
^

File "AutoSub.py", line 19
print "AutoSub: Starting as a daemon"
^
Je hebt waarschijnlijk ook python 3 geinstalleerd staan? Je moet m dan starten met python2...
In issue 68 op de google code autosub site staat trouwens een systemd service bestand. Die kun je gebruiken om autosub automatisch te laten starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pienoet
priegel schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 07:46:
[...]

Je hebt waarschijnlijk ook python 3 geinstalleerd staan? Je moet m dan starten met python2...
In issue 68 op de google code autosub site staat trouwens een systemd service bestand. Die kun je gebruiken om autosub automatisch te laten starten.
Ok bedankt,

hoe kan ik hem laten starten met python2 en waar moet ik dat systemd service bestand plaatsen?

Ik heb het al gevonden thanks!

[ Voor 3% gewijzigd door Pienoet op 17-07-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pienoet
Is er iemand die een goed werkende spotweb installatie heeft draaien op arch linux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priegel
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 09:23
Pienoet schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:04:
Is er iemand die een goed werkende spotweb installatie heeft draaien op arch linux?
ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pienoet
Kan je mij misschien uitleggen hoe ik dat moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
lijkt me niet hier thuis te horen,
dacht dat er een spotweb topic hier ook ergens was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij MinMatchScore 'Source' en 'ReleaseGroup' aangevinkt maar Releasegroup staat in Autosub altijd op "Unknown".

Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
rename jij je downloads ?
niet alle releases hebben de groepen er in staan of zijn verwijderd.
dan krijg je unknown.
persoonlijk zou ik niet voor Releasegroup kiezen omdat die er niet altijd bij staan op Addic7d,
de subs die ik van OpenSubtitle op Addic7d gooide hebben ook niet altijd de release group erbij staan.
over het algemeen is alleen source al voldoene en geeft de meeste hits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe een rename maar zodanig dat de originele info intact blijf.

Bijv. van "filename (jaar) blablabla.mkv" naar "filename (jaar) = filename (jaar) blablabla #.mkv. (reden is dat ik daardoor laten met een Drag&Drop al die blabla er in 1 keer vol aut. af kan halen.

Hoe minder info, hoe meer hits maar ook hoe groter de kans dat de ondertiteling niet geheel synchroon is. Vandaar dat ReleaseGroup mij handig leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
wat jij wilt,
maar de subdownloader werkt met de info die hij krijgt van de subtite sites,
als de sites niet altijd de groep info er bij hebben dan zal je ze nooit vinden.
neem maar eens een kijkje bij addic7d zou ik zeggen.
dan kan je zien dat het regelmatig voor komt dat er geen release group bij staan.
ga je naar opensubtitles kan je wel zien welke source(releasegroup) ze gebruikt hebben,
en dat zijn over het algemeen de gangbare releases die jij waarscheinlijk ook download.
ik zelf heb het eignelijk nog nooit gehad dat een WEB-DL versie niet sync was als het voor een WEB-DL versie was gesynced.
maar misschien komt dat omdat ik de release download die de algemene bekende subtitle group gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe wil je in Sickbeard aangeven dat je alleen van specifieke groepen wilt downloaden. Ik zie (althans bij Torrents) alleen maar een mogelijkheid om aan tegeneen wat je niet wilt hebben.

Bij Couchpotato kun je op dit punt veel meer aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRaSH schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 17:21:
ik zelf heb het eignelijk nog nooit gehad dat een WEB-DL versie niet sync was als het voor een WEB-DL versie was gesynced.
Ik heb een maand of 3 per ongeluk de releasegroup laten verwijderen door sickbeard (foutje in de renaming), alles was unknown en kwam goed binnen. Nu heb ik dat gefixt een paar maand terug en het werkt nog steeds prima. Ik heb nooit gehad dat een unknown releasegroup verkeerd binnen kwam. Het is vooral zaak web-dl of hdtv erin te hebben zodat je de goede subs krijgt, maar als ik af en toe handmatig zoek en een versie meepak van een andere releasegroep gaat het 99 van de 100 keer goed als het beiden web-dl versies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:54
Mijn AutoSub werkt niet helemaal.. Ik zie in de log dat ie netjes opzoek gaat naar nieuwe subs, maar deze vervolgens niet download. Als ik bijvoorbeeld de link open die hij in de log aangeeft (van de API van Subtitleseeker) zie ik gewoon dat hij een aantal subs kan vinden.. AutoSub doet er alleen niets mee..

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Zie ik iets over het hoofd?

De log:
code:
1
2
3
2014-07-21 23:20:48,081 INFO  Addic7edAPI: Logged out
2014-07-21 23:13:57,738 INFO  Subtitleseeker: This is the subseeker API request <link>
2014-07-21 23:12:57,317 INFO  Addic7edAPI: Logged in

[ Voor 43% gewijzigd door Munki op 21-07-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:33:
Hoe wil je in Sickbeard aangeven dat je alleen van specifieke groepen wilt downloaden. Ik zie (althans bij Torrents) alleen maar een mogelijkheid om aan tegeneen wat je niet wilt hebben.

Bij Couchpotato kun je op dit punt veel meer aangeven.
Verkeerde topic.
Volgens mijn bij de series overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Munki schreef op maandag 21 juli 2014 @ 23:24:
Mijn AutoSub werkt niet helemaal.. Ik zie in de log dat ie netjes opzoek gaat naar nieuwe subs, maar deze vervolgens niet download. Als ik bijvoorbeeld de link open die hij in de log aangeeft (van de API van Subtitleseeker) zie ik gewoon dat hij een aantal subs kan vinden.. AutoSub doet er alleen niets mee..

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Zie ik iets over het hoofd?

De log:
code:
1
2
3
2014-07-21 23:20:48,081 INFO  Addic7edAPI: Logged out
2014-07-21 23:13:57,738 INFO  Subtitleseeker: This is the subseeker API request <link>
2014-07-21 23:12:57,317 INFO  Addic7edAPI: Logged in
Zet eens het debug level aan in je log. Dan krijg je pas info waar je wat aan hebt.

Welke minmatchscore heb je ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:54
Ben(V) schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 08:55:
[...]

Zet eens het debug level aan in je log. Dan krijg je pas info waar je wat aan hebt.

Welke minmatchscore heb je ingesteld?
Aye, gelijk aangezet.

Minmatchscore stond op quality. Dat heb ik nu ook uitgezet en hij begon gelijk met het downloaden van subtitles. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 08:28
Hallo ik merk dat autosub niks binnenhaald,ik denk dat er wat verkeerd gaat maar wat weet ik niet.
Hier een stukje uit de error log en ik hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen.
Het draait op een freebsd server.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
2014-07-24 09:42:02,116 DEBUG  Addic7edAPI: Resting for 60 seconds to prevent errors
2014-07-24 09:42:01,972 INFO  Addic7edAPI: Logged in
2014-07-24 09:42:01,899 DEBUG  Addic7edAPI: Logging in
2014-07-24 09:42:01,898 DEBUG  checkSub: Starting round of checkSub
2014-07-24 09:41:56,895 DEBUG  scanDir: Finished round of local disk checking
2014-07-24 09:41:56,895 ERROR  scanDir: Something went wrong when traversing directory /OPSLAG/tvseries
2014-07-24 09:41:56,895 DEBUG  scanDisk: directory name: /OPSLAG/tvseries/Boardwalk Empire/boardwalk empire/Season 2/metadata
2014-07-24 09:41:56,894 ERROR  scanDir: Could not process the filename properly filename:  - S02E09 - battle of the century.9xt.mkv
2014-07-24 09:41:56,894 DEBUG  ProcessFileName: Could not process  - S02E09 - battle of the century.9xt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
2014-07-24 09:41:56,894 ERROR scanDir: Could not process the filename properly filename: - S02E09 - battle of the century.9xt.mkv
2014-07-24 09:41:56,894 DEBUG ProcessFileName: Could not process - S02E09 - battle of the century.9xt
Je hebt geen orginele filenamen meer, dus autosub kan er niets mee. Hij weet zo toch niet welke serie dit is. Hij kijkt alleen naar filenamen niet naar de directory waar hij in staat.

[ Voor 62% gewijzigd door Ben(V) op 24-07-2014 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
Ben(V) schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:53:
[...]

Je hebt geen orginele filenamen meer, dus autosub kan er niets mee. Hij weet zo toch niet welke serie dit is. Hij kijkt alleen naar filenamen niet naar de directory waar hij in staat.
Ow ok dan gaat er iets mis met postprocess in sickbeard.
Ik ga even kijken of ik dat in orde kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Je hebt waarschijnlijk renaming aan staan in sickbeard inclusief het aanmaken van seizoenfolders.
Het beste is eigenlijk om pas te renamen nadat autosub een sub gevonden heeft. Met de originele filenaam heb je de meeste kans op een goed match.

Ik gebruik zelf een eenvoudig postprocess script dat na een download van een sub door autosub wordt aangeroepen en de renaming doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
Ok wil je die mij misschien per pm bezorgen zodat ik dat eens kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Het script dat ik gebruik kun je hier vinden.
Het werkt samen met sickbeard.
Is uitgebreid van commentaar voorzien, maar als je vragen hebt hoor ik het wel.

Ben(V) in "[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill"

PS Welke versie van sickbeard heb jij? Als je sickrage hebt moet er een kleine aanpassing gedaan worden, omdat hun api iets gewijzigd is.

[ Voor 23% gewijzigd door Ben(V) op 24-07-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
Ik zal vanavond even een pm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17
ikkeenjij36 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:36:
Ik zal vanavond even een pm sturen.
Kun je ook gewoon hier melden hoor, is niks bijzonders aan en dan hebben andere er mogelijk ook wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
Ok hoe en waar moet ik het script zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikkeenjij36 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 17:07:
met google is dat toch wel te vinden? Dan zou je bijvoorbeeld hier uitkomen: https://code.google.com/p/sickbeard/wiki/AdvancedSettings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 18:31:
[...]

met google is dat toch wel te vinden? Dan zou je bijvoorbeeld hier uitkomen: https://code.google.com/p/sickbeard/wiki/AdvancedSettings
Nee sorry ik heb het nagelezen maar ik kom er niet uit.
Ook heb ik het script niet helemaal goed begrepen denk ik of kan ik dat zo overnemen en aanpassen aan mijn eigen wensen/namen?
Ik snap dat ik het ergens moet plaatsen in de webroot maar mijn sb instal staat bij mij hier
code:
1
/start/zfsguru/services/10.1-001/sabnzbdplus/data/sickbeard

Ook heb ik eens de ouwe log verwijderd maar de laatste melding in die was van 10 uur vanmorgen,sindsdien nada niks meer aan logs gemaakt?

[ Voor 10% gewijzigd door ikkeenjij36 op 24-07-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
ikkeenjij36 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 17:07:
Je moet dat script aanroepen vanuit autosub.
Het is een python script dus de syntax is:

python2 <path/filename van het =script>
Denk eraan dat linux case sensitive is, dus exacte namen gebruiken.

Je kunt dus in de config van autosub bijvoorbeeld zetten:
python2 /volume1/sync/AutoSub/AutoSubPostProcess.py
Waarbij je hebt script uit mijn link gewoon met knippen en plakken in het bestandje AutoSubPostProcess.py zet op de lokatie die jij wilt (je zult vast geen share genaamd sync hebben :) )

[ Voor 19% gewijzigd door Ben(V) op 24-07-2014 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
Ben(V) schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 19:05:
[...]

Je moet dat script aanroepen vanuit autosub.
Het is een python script dus de syntax is:

python2 <path/filename van het =script>
Denk eraan dat linux case sensitive is, dus exacte namen gebruiken.

Je kunt dus in de config van autosub bijvoorbeeld zetten:

[...]

Waarbij je hebt script uit mijn link gewoon met knippen en plakken in het bestandje AutoSubPostProcess.py zet op de lokatie die jij wilt (je zult vast geen share genaamd sync hebben :) )
Ok ik ga eens ff stoeien ermee en ik zal het je laten weten zsm
Helaas niet kundig genoeg aan deze kant.
Pm gestuurd @Ben(v)

[ Voor 14% gewijzigd door ikkeenjij36 op 24-07-2014 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Weet iemand of er een manier is om de output naar twitter te wijzigen? Tis nu heel vaak slecht te zien wat er precies gedownload is door de lengte van de text.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
twitter.py aanpassen naar wens,
heb ik ook gedaan voor de NMA notificatie.

oh dat ik had ik blijkbaar toen gedaan met SR,
wou namelijk dat ik in de titel al kon zien wat ik gedwonload had.

[ Voor 44% gewijzigd door TRaSH op 04-08-2014 17:16 . Reden: edit nog iets ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
TRaSH schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 17:12:
twitter.py aanpassen naar wens,
heb ik ook gedaan voor de NMA notificatie.

oh dat ik had ik blijkbaar toen gedaan met SR,
wou namelijk dat ik in de titel al kon zien wat ik gedwonload had.
Super, thanks, heb er dit van gemaakt, lijkt me stuk duidelijker:
message = "Subtitle: %s" %(subtitlefile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Hmmm blijkbaar vind ie dat niet leuk die regel, krijg niks meer nu...

Sterker nog krijg bij alles Failed to sent test message. En niet dat ze dan in de log laten zien waarom :(
Ubuntu 14.04

[ Voor 47% gewijzigd door tcviper op 04-08-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
probeer eens het volgende als test
message = "subtitle: \n%s from %s" %(subtitlefile, website)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Krijg ik nog steeds Failed to send a test message with Twitter.
Zelfs als ik originele terug zet krijg ik dat, wazig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Als je python code wijzigd moet je dat doen als autosub niet draait.
Anders komen de wijzigingen niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Dat lijkt er inderdaad meer op :) Thx!

[ Voor 71% gewijzigd door tcviper op 04-08-2014 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waspoeder
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 00:42
Mocht iemand de windows install van AUTO-SUB BOOTSTRAP BILL ALPHA 0.6.1 willen
Stuur dan ff een pm heb geen server waar ik em kan uploaden atm
Dan mail ik het bestand

[ Voor 26% gewijzigd door waspoeder op 09-08-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17
waspoeder schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 20:04:
Mocht iemand de windows install van AUTO-SUB BOOTSTRAP BILL ALPHA 0.6.1 willen
Stuur dan ff een pm heb geen server waar ik em kan uploaden atm
Dan mail ik het bestand
Pleur hem dan gewoon op http://multiupload.biz/ ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waspoeder
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 00:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

De meest recente Autosub versie wil niet opstarten met de error:
code:
1
UnicodeEncodeError: 'ascii' codec can't encode character u'\u266a' in position 390313: ordinal not in range(128)

Logging geeft alleen:
code:
1
2
2014-08-11 20:35:55,183 INFO  AutoSub: Starting threads
2014-08-11 20:35:55,183 INFO  AutoSub: Starting CherryPy webserver

Stacktrace:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Traceback (most recent call last):
  File "/home/tim/www/private/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
    response.body = self.handler()
  File "/home/tim/www/private/autosub-bootstrapbill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
    self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
  File "/home/tim/www/private/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
    return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
  File "/home/tim/www/private/autosub-bootstrapbill/autosub/WebServer.py", line 461, in index
    return str(tmpl)
UnicodeEncodeError: 'ascii' codec can't encode character u'\u266a' in position 390313: ordinal not in range(128)

Wat kan dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Op welke machine draai je autosub?
Wat is de python versie die je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ubuntu met Python 2.6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:25

zeroday

There is no alternative!

heeft iemand verstand van upstart scripts?

author "Me"
description "Upstart Script to run autosub as a service on Ubuntu/Debian based s
ystems, as well as others"

#Set username for the process. Should probably be what you use for logging in
setuid dennis

#This is the install directory. If you installed using a deb package or the NzbD
rone Repository you do not need to change this

setgid nogroup

start on runlevel [2345]
stop on runlevel [016]

exec python /home/dennis/autosub/AutoSub.py -c /home/dennis/autosub/config.prope
rties -d -l

Ik kan het starten, maar stoppen .. dat werkt niet .. unknown instance ..
iemand een idee..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Tim Schuhmacher schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:46:
De meest recente Autosub versie wil niet opstarten met de error:
code:
1

Logging geeft alleen:
code:
1
2
2014-08-11 20:35:55,183 INFO  AutoSub: Starting threads
2014-08-11 20:35:55,183 INFO  AutoSub: Starting CherryPy webserver

Stacktrace:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Traceback (most recent call last):
  File "/home/tim/www/private/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
    response.body = self.handler()
  File "/home/tim/www/private/autosub-bootstrapbill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
    self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
  File "/home/tim/www/private/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
    return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
  File "/home/tim/www/private/autosub-bootstrapbill/autosub/WebServer.py", line 461, in index
    return str(tmpl)

Wat kan dit zijn?
Auto-Sub kan op sommige systemen niet goed overweg met tekens als é á ó etc.
Je hebt waarschijnlijk een map of bestand met een van deze tekens erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

De 2 die ik kan vinden, zijn het al niet
code:
1
2
Rick and Morty S01E04  M. Night Shaym-Aliens! (1280x720) [Phr0stY].mkv
Rick and Morty S01E06 Rick Potion #9 (1280x720) [Phr0stY].mkv

overigens is u'\u266a' een muzieknootje http://www.fileformat.info/info/unicode/char/266a/index.htm

Hoe kan ik dit verder onderzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Volgens mij heb je python 2.7.3 nodig voor autosub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ben(V) schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:49:
Volgens mij heb je python 2.7.3 nodig voor autosub
Als je Python 2.7 aanraad doe dan tenminste de laatste versie 2.7.8, anders werkt Addic7ed niet goed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Wat is aan python verbetert dat speciale karakters wel kunnen?

Upgraden kan nog wel eens lastig worden:
Some major, very- and incompatibly-different versions get their own packages. For instance, Python 2.6, Python 2.7, Python 3.1 all live in separate packages on Ubuntu.
En
So in fact, fairly large part of the system is written in Python. At the moment, the code runs on Python 2.6 — so this version is the default upon installation; and the code won't easily run on, say, Python 2.7 — because incompatibilities exist.
Dus als iemand nog suggesties heeft het behoud van python 2.6, graag

[ Voor 100% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 12-08-2014 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Donny schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:32:
[...]

Als je Python 2.7 aanraad doe dan tenminste de laatste versie 2.7.8, anders werkt Addic7ed niet goed ;-)
Even nagekeken en op mijn synology draait python 2.7.6-8 en addic7ed werkt prima.
Ik dacht dat 2.7.3 de minimum versie was maar wie ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Tim Schuhmacher schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:07:

Dus als iemand nog suggesties heeft het behoud van python 2.6, graag
Je kunt zonder problemen python 2.6 en 2.7 op dezelfde machine installeren

Je moet alleen even kijken hoe de applicaties worden opgestart.
Voor de ene moet je 2.6 en de andere 2.7 gebruiken.
Overigens is het volgens mij zo dat binnen versie 2 alle pythons backwards compatible zijn.
Alles wat met 2.6 draait kan ook mert Python2.7 draaien
Pas met Python3 is niet meer meer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTaz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:08
Iemand toevallig een idee wat hier misgaat?:

2014-08-13 16:22:43,735 INFO Addic7edAPI: Logged out
2014-08-13 16:21:04,679 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=11&language=Dutch
2014-08-13 16:19:23,056 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=10&language=Dutch
2014-08-13 16:17:44,197 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=09&language=Dutch
2014-08-13 16:16:05,331 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=08&language=Dutch
2014-08-13 16:16:05,328 ERROR Addic7edAPI: Unexpected error:
2014-08-13 16:15:38,143 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=07&language=Dutch
2014-08-13 16:13:55,608 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=06&language=Dutch
2014-08-13 16:12:15,553 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=05&language=Dutch
2014-08-13 16:10:36,458 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=04&language=Dutch
2014-08-13 16:08:52,100 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=03&language=Dutch
2014-08-13 16:08:52,097 ERROR Addic7edAPI: Unexpected error:
2014-08-13 16:08:19,928 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=02&language=Dutch
2014-08-13 16:06:41,070 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=01&language=Dutch
2014-08-13 16:05:02,252 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=12&language=Dutch
2014-08-13 16:03:20,137 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=12&language=Dutch
2014-08-13 16:02:19,451 INFO Addic7edAPI: Logged in
2014-08-13 15:02:10,812 INFO scanDir: Dutch subtitle wanted for Sleepy Hollow.S01E11.The Vessel.mkv and added to wantedQueue
2014-08-13 15:02:10,805 INFO scanDir: Dutch subtitle wanted for Sleepy Hollow.S01E10.The Golem.mkv and added to wantedQueue
2014-08-13 15:02:10,799 INFO scanDir: Dutch subtitle wanted for Sleepy Hollow.S01E09.Sanctuary.mkv and added to wantedQueue
2014-08-13 15:02:10,793 INFO scanDir: Dutch subtitle wanted for Sleepy Hollow.S01E08.Necromancer.mkv and added to wantedQueue
2014-08-13 15:02:10,786 INFO scanDir: Dutch subtitle wanted for Sleepy Hollow.S01E07.The Midnight Ride.mkv and added to wantedQueue
2014-08-13 15:02:10,780 INFO scanDir: Dutch subtitle wanted for Sleepy Hollow.S01E06.The Sin Eater.mkv and added to wantedQueue
2014-08-13 15:02:10,773 INFO scanDir: Dutch subtitle wanted for Sleepy Hollow.S01E05.John Doe.mkv and added to wantedQueue

Dit zijn de instellingen:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/55164771/Auto-Sub%20%28Medium%29.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door DutchTaz op 13-08-2014 20:07 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Is niet te zeggen aan de hand van deze log.
Zet het loglevel eens op debug en kijk dan nog eens.
De meeste problemenmet addic7ed zijn timeouts omdat de addic7ed serer dan wat overbelast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTaz
Zoiets als dit:
2014-08-13 23:14:44,654 INFO AutoSub: threads started, going into a loop to keep the main thread going
2014-08-13 23:14:44,653 INFO AutoSub: checkSub thread started
2014-08-13 23:14:44,651 DEBUG checkSub: Finished round of checkSub
2014-08-13 23:14:44,647 INFO Addic7edAPI: Logged out
2014-08-13 23:14:44,424 DEBUG checkSub: not suitable subtitles were found for /volume1/Media/Videos/TV Series/TV Series Sleepy Hollow/Season 1/Sleepy Hollow.S01E11.The Vessel.mkv based on your minmatchscore
2014-08-13 23:13:42,856 DEBUG Addic7edAPI: Resting for 60 seconds to prevent errors
2014-08-13 23:13:30,720 DEBUG geta7ID: showid from lookup table 3997
2014-08-13 23:13:30,718 DEBUG geta7id: trying to get addic7ed ID for show Sleepy Hollow with IMDB ID 2647544
2014-08-13 23:13:30,716 DEBUG ProcessFileName: Dumping dict for debug {'episode': u'11', 'title': u'Sleepy Hollow', 'season': u'01', 'releasegrp': u'webdl', 'source': u'hdtv', 'codec': u'xvid', 'quality': u'sd'}
2014-08-13 23:13:30,712 DEBUG ProcessFileName: Dumping show_info dict for debug {'season': u'01', 'title': u'sleepy.hollow', 'episode': u'11', 'extra_info': u'hdtv.xvid-webdl'}
2014-08-13 23:13:30,708 DEBUG ProcessFileName: Dumping dict for debug {'episode': u'11', 'title': u'Sleepy Hollow', 'season': u'01', 'releasegrp': u'sub', 'source': u'hdtv', 'codec': u'xvid', 'quality': u'sd'}
2014-08-13 23:13:30,705 DEBUG ProcessFileName: Dumping show_info dict for debug {'season': u'01', 'title': u'sleepy.hollow', 'episode': u'11', 'extra_info': u'hdtv.xvid-sub'}
2014-08-13 23:13:30,701 DEBUG ProcessFileName: Dumping dict for debug {'episode': u'11', 'title': u'Sleepy Hollow', 'season': u'01', 'releasegrp': u'2hd', 'source': u'hdtv', 'codec': u'h264', 'quality': u'sd'}
2014-08-13 23:13:30,697 DEBUG ProcessFileName: Dumping show_info dict for debug {'season': u'01', 'title': u'sleepy.hollow', 'episode': u'11', 'extra_info': u'hdtv.x264-2hd'}
2014-08-13 23:13:30,694 DEBUG ProcessFileName: Dumping dict for debug {'episode': u'11', 'title': u'Sleepy Hollow', 'season': u'01', 'releasegrp': u'bs', 'source': u'hdtv', 'codec': u'xvid', 'quality': u'sd'}
2014-08-13 23:13:30,690 DEBUG ProcessFileName: Dumping show_info dict for debug {'season': u'01', 'title': u'sleepy.hollow', 'episode': u'11', 'extra_info': u'hdtv.xvid-web-dl.h264.bs'}
2014-08-13 23:13:30,686 DEBUG ProcessFileName: Dumping dict for debug {'episode': u'11', 'title': u'Sleepy Hollow', 'season': u'01', 'releasegrp': u'sub', 'source': u'web-dl', 'codec': u'h264', 'quality': u'720p'}
2014-08-13 23:13:30,682 DEBUG ProcessFileName: Dumping show_info dict for debug {'season': u'01', 'title': u'sleepy.hollow', 'episode': u'11', 'extra_info': u'720p.web-dl.dd5.1.h264-sub'}
2014-08-13 23:13:24,644 DEBUG API: Resting for 6 seconds to prevent 429 errors
2014-08-13 23:13:24,643 DEBUG API: HTTP Code: 200: OK!
2014-08-13 23:13:03,592 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker...episode=11&language=Dutch
2014-08-13 23:13:03,590 DEBUG checkSub: trying to get a downloadlink for /volume1/Media/Videos/TV Series/TV Series Sleepy Hollow/Season 1/Sleepy Hollow.S01E11.The Vessel.mkv, language is Dutch

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:03
Misschien dat ik er overheen kijk, maar die "ERROR Addic7edAPI: Unexpected error" uit je eerste listing zie ik niet terug in de listing met debug info. Ik zie eigenlijk helemaal geen problemen in je tweede listing.

(maar nogmaals, kan er overheen kijken...)

• DutchTaz
Bedankt voor de reacties.
Het is niet het volledige logbestand want die was te groot maar volgens mij heb ik alles m.b.t. de serie in kwestie. Iemand nog suggesties?

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
jij hebt aangevinkt in de mismatchscore dat hij ook naar de codec moet kijken.
"Sleepy Hollow.S01E11.The Vessel.mkv" zit geen codec omschrijving in.

• DutchTaz
TRaSH schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:33:
jij hebt aangevinkt in de mismatchscore dat hij ook naar de codec moet kijken.
"Sleepy Hollow.S01E11.The Vessel.mkv" zit geen codec omschrijving in.
Zou dat het zijn ja?
Kan ik dan beter op source zoeken of heb je een andere tip voor me?

Zie in het log bestand dat de codec wel degelijk gevonden wordt maar lijkt erop dat er voor web-dl geen nl subs zijn. Ik geef het op, ga voor een andere oplossing. Toch bedankt voor het meedenken mede tweakers!

[ Voor 23% gewijzigd door DutchTaz op 14-08-2014 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
je zou zelf eens op Addic7ed kunnen kijken,
dan kan je zien waarmee meestal de namen worden weg geschreven.
en inderdaad dan worden de codecs meestal niet toegevoegd.
meestal alleen Source en evt release groep

Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20140815-ewfq-430kb.jpg

en als ik dan naar jouw filenaam kijk
"Sleepy Hollow.S01E11.The Vessel.mkv"
dan kan hij alleen jouw shownaam en seizoen en episode vinden

[ Voor 9% gewijzigd door TRaSH op 15-08-2014 09:59 . Reden: screenshot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Het is altijd verstandig om in autosub bij de minmatchscore alleen voor source te kiezen.

De voornaamste(en eigenlijk enige) bron is addic7ed en daar staan nooit volledige bestandsnamen van de series, maar alleen iets dat de uploaders zelf invullen.
Dus meestal alleen iets van WEB-DL of HDTV en af en toe ook nog een releaseggroep.
Dus toevoegen van een codec maakt het je alleen maar moeilijk.
Er zijn tegenwoordig toch bijna alleen maar subs van HD materiaal te vinden dus de enige keuze is eigenlijk WEB-DL of HDTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTaz
Dank jullie wel.
Heb voor deze toepassing een andere oplossing gevonden maar goede tips voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
en dat is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik de vraag hier mag stellen maar oke.
Weet iemand waar je subs die eerst op Bierdopje stonden eventueel kan vinden. IK ben nog op zoek naar een aantal oude die volgens het forum van bierdopje wel moeten bestaan maar kan ze niet vinden via de bekende kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 23:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:18:
Ik weet niet of ik de vraag hier mag stellen maar oke.
Weet iemand waar je subs die eerst op Bierdopje stonden eventueel kan vinden. IK ben nog op zoek naar een aantal oude die volgens het forum van bierdopje wel moeten bestaan maar kan ze niet vinden via de bekende kanalen.
Zoeken naar "mirror" in dit topic levert wel wat hits op. Ik weet niet of alles wat op Bierdopje stond daar nu te vinden is, maar je zal wel een eind kunnen komen.

[ Voor 4% gewijzigd door gwystyl op 15-08-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
DutchTaz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:01:
Dank jullie wel.
Heb voor deze toepassing een andere oplossing gevonden maar goede tips voor de volgende keer.
8)7 |:(

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:22:
[...]

Zoeken naar "mirror" in dit topic levert wel wat hits op. Ik weet niet of alles wat op Bierdopje stond daar nu te vinden is, maar je zal wel een eind kunnen komen.
Ik wist idd wel dat er een tijdje een mirror van bierdopje was, maar deze staat niet meer op subtitleseeker en ik kan ook nergens anders zo snel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Donny: Bij heel veel web-dl releases zit de Engelse sub al erin (in de mkv), is het niet mogelijk om autosub dat te laten detecteren zodat ie Engels dan skipped? Dat zou heel fijn zijn want ik blijf nu heel veel series houden in autosub waar die de engelse web-dl sub niet van kan vinden (omdat die al erin zit).

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
tcviper schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:18:
Donny: Bij heel veel web-dl releases zit de Engelse sub al erin (in de mkv), is het niet mogelijk om autosub dat te laten detecteren zodat ie Engels dan skipped? Dat zou heel fijn zijn want ik blijf nu heel veel series houden in autosub waar die de engelse web-dl sub niet van kan vinden (omdat die al erin zit).

Dank.
Met de mkvinfo uit de mkvtoolnix zou je zelf een batch progje kunnen maken om alle .mkv's die je hebt langs te lopen en te checken.
https://www.bunkus.org/videotools/mkvtoolnix/docs.html

Overigens is je conclusie dat de Engelse sub niet te vinden is, omdat hij er al in zit een beetje vreemd.
Zijn zeker oude series? Nieuwe zijn (zeker in het Engels) bijna altijd te vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door Ben(V) op 18-08-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn085
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-05 17:03
Ter info: voor de synology gebruiker is de repository link gewijzigd, dit is geworden: http://packages.mdevries.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Martijn085 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:22:
Ter info: voor de synology gebruiker is de repository link gewijzigd, dit is geworden: http://packges.mdevries.org
Je mist volgens mij een a, moet het geen http://packages.mdevries.org zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:06
volgens mij wel.

Zie ook: Martijn085 in "[Synology] Packages"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Die update van autosub blijft bij mij aangeven dat de poort al bezet is (zelfs als ie gestopt is), enig idee hoe je dat kunt fixen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn085
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-05 17:03
mvds schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:52:
[...]

Je mist volgens mij een a, moet het geen http://packages.mdevries.org zijn?
Excuus, inderdaad de a vergeten!
tcviper schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:05:
Die update van autosub blijft bij mij aangeven dat de poort al bezet is (zelfs als ie gestopt is), enig idee hoe je dat kunt fixen? :)
Dit komt omdat SickBeard Custom ook deze poort gebruikt, dit moet nog worden aangepast. Synology kijkt naar het volgende bestand, deze moet je aanpassen:

code:
1
/var/packages/AutoSub-BootstrapBill/INFO

Pas hier het volgende aan: adminport=8083

AutoSub wordt dan nog wel gestart onder poort 8083, dus deze zou je nog handmatig even moeten aanpassen in de config.
Pagina: 1 ... 27 ... 87 Laatste