PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Nu staat mijn log vol met deze melding:
2014-02-22 18:00:33,520 ERROR Subscene: Failed to find the redirect link using SubtitleSeekers's link
2014-02-22 18:00:27,246 ERROR Subscene: Failed to find the redirect link using SubtitleSeekers's link
2014-02-22 18:00:20,975 ERROR Subscene: Failed to find the redirect link using SubtitleSeekers's link
2014-02-22 18:00:14,708 ERROR Subscene: Failed to find the redirect link using SubtitleSeekers's link
2014-02-22 18:00:08,425 ERROR Undertexter: Failed to extract download link using SubtitleSeekers's link
2014-02-22 18:00:02,160 ERROR Undertexter: Failed to extract download link using SubtitleSeekers's link
Any solutions??
Hij loopt hier lekker elke 6 uur.
OkDonny schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:45:
[...]
Zonder Cheetah zou Auto-Sub niet veel doen, dus ik denk dat je het toch geinstalleerd gekregen hebt
Auto-sub gaf een melding dat hij wat langzamer draait ofzo
Maar iig een top applicatie werkt weer helemaal naar herboren en nog beter zelfs
Loopt 1 x in de 2 weken vast maar daarna weer super
Gewoon ff Auto-sub opnieuw startentcviper schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:36:
Heb ik ook slaapje, constant dit:
2014-02-22 09:28:50,347 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-02-22 09:28:34,191 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-02-22 09:27:04,268 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
2014-02-22 09:25:38,714 ERROR Addic7edAPI: Timeout after 10 seconds
To dare is to do
Lijkt eerder op een DNS of routing probleem.
mischien dat je het teveel gehammered hebt dat ze je ip geblokt hebben ?
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Volgens mij is het gewoon dat Addic7ed dan erg traag is en Autosub na die 10 seconden een timeout melding geeft.
Zo af en toe is die site als je hem gewoon met je browser benaderd ook ontzettend traag.
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Het gaat om Bones S09E15. De engelse is reeds gedownload, maar NL schijnt auto-sub niet te vinden.
Bij inloggen en zoeken op de site vind ik wel degelijk een NL versie. Na controle is deze ook gewoon correct.
bones.s09e15.720p.hdtv.x264-killers.mkv
Ook nog even geprobeerd met jbiersub en daarmee wordt keurig NL gedownload.
Edit: Python 2.6.6 schijnt te oud te zijn. Met activepython 2.7.5 werkt het wel
[ Voor 65% gewijzigd door Geeforce op 23-02-2014 16:24 ]
Ik had dit ook exact tot ik mijn tijds probleem opgelost had op men ubuntu server. Het kan toeval zijn, want de site is opeens ook weer zeer snel
wat doe ik hier aan?:
addic7ed ID not found for Joe Rogan Questions Everything nvm found it
[ Voor 23% gewijzigd door A1AD op 23-02-2014 16:26 ]
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Verwijderd
We increased the download limits for VIP (80 downloads / 24 hours) and registered users (40 downloads / 24 hours). Also fixed the "Panel" to show the proper limits.
ik zal het vanavond even aanpassen.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:47:
Jongens, tijd voor een mooie update, zie addic7ed.com :
We increased the download limits for VIP (80 downloads / 24 hours) and registered users (40 downloads / 24 hours). Also fixed the "Panel" to show the proper limits.
edit: Done.
Verwijderd
En bedankt maar weer!Donny schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:12:
[...]
ik zal het vanavond even aanpassen.
edit: Done.

Ik probeer er voor te zorgen dat auto sub automatisch opstart bij het opstarten van mijn macbook pro (met laatste update van mac os x erop)
Ik heb het volgend . plist bestand aangemaakt in /Library/LaunchDeamonds
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd">
<plist version="1.0">
<dict>
<key>KeepAlive</key>
<true/>
<key>Label</key>
<string>com.ash.AutoSubLauchd</string>
<key>ProgramArguments</key>
<array>
<string>python</string>
<string>/Applications/AutoSub/AutoSub.py</string>
</array>
<key>QueueDirectories</key>
<array/>
<key>RunAtLoad</key>
<true/>
<key>WatchPaths</key>
<array/>
</dict>
</plist>
Maar ik krijg deze error
500 Internal Server Error
The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
In addition, the custom error page failed:
OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/interface/templates/home.tmpl'
Traceback (most recent call last):
File "/Applications/AutoSub/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
response.body = self.handler()
File "/Applications/AutoSub/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
File "/Applications/AutoSub/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/Applications/AutoSub/autosub/WebServer.py", line 458, in index
tmpl = PageTemplate(file="interface/templates/home.tmpl")
File "/Library/Python/2.7/site-packages/Cheetah-2.4.4-py2.7-macosx-10.9-intel.egg/Cheetah/Template.py", line 1259, in __init__
self._compile(source, file, compilerSettings=compilerSettings)
File "/Library/Python/2.7/site-packages/Cheetah-2.4.4-py2.7-macosx-10.9-intel.egg/Cheetah/Template.py", line 1546, in _compile
self._fileMtime = os.path.getmtime(file)
File "/System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.7/lib/python2.7/genericpath.py", line 54, in getmtime
return os.stat(filename).st_mtime
OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/interface/templates/home.tmpl'
Powered by CherryPy 3.2.2
Alvast Bedankt!
1
| 0 */2 * * * /usr/bin/find /mnt/pools/A/A0 -type f -name .AppleDouble -delete |
Maar de directories verdwijnen niet. Ik kan 'm wel verwijderen met bijv.
1
| rm -rf '.AppleDouble' |
Wordt er een beetje moedeloos van want ik krijg overal fouten juist door deze rotzooi.... Iemand een tip hoe ik de cronjob kan maken zodat jij ALLE directories (en files) die beginnen met een punt vanaf /usr/bin/find /mnt/pools/A/A0 (dus alle subdirectories vanaf daar) om de zoveel uur kan verwijderen?
Ik weet dat het hier niet echt thuishoort, maar mss is er iemand hier die het antwoord zo weet.
¯\_(ツ)_/¯
Dat zal je even op het Synology forum moeten vragen, anders kan je lang wachten. Normaal gesproken vraag ik het maar ik vind dit persoonlijk niet de moeite waard om een update voor aan te vragenVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:33:
Thanks, hopelijk gaat matr1x de spk voor de synology's ook updaten
Verwijderd
Ik ook niet echt (heb een vip account en meer dan de 50 subs die ik nu kan meepakken op 1 dag ga ik never nooit niet halen)Donny schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:52:
Dat zal je even op het Synology forum moeten vragen, anders kan je lang wachten. Normaal gesproken vraag ik het maar ik vind dit persoonlijk niet de moeite waard om een update voor aan te vragen
Komt wel in een volgende update als er weer iets groters is aangepakt of als er een nieuwe bierdopje.com is gekomen of wat dan ook.
Als ik het in de tussentijd een keer nodig heb schiet ik hem wel even aan, heb daar ook een account.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 22:53 ]
Die limiet is alleen leuk als je wil backfillen. Maar ook al volg je elke serie die je maar bedenken kan dan kom je niet eens boven de 10 per dag, en dat zit ik heel erg ruim in mijn marge.Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:52:
[...]
Ik ook niet echt (heb een vip account en meer dan de 50 subs die ik nu kan meepakken op 1 dag ga ik never nooit niet halen)
Komt wel in een volgende update als er weer iets groters is aangepakt of als er een nieuwe bierdopje.com is gekomen of wat dan ook.
Als ik het in de tussentijd een keer nodig heb schiet ik hem wel even aan, heb daar ook een account.
Verwijderd
Als je wilt backfillen kan je beter net als ik doe gewoon de mkv's van een seizoen meenemen met ingebouwde subs, dat heb ik vanochtend bijvoorbeeld gedaan voor een Deense serie. Ok, dan kan je sickbeard niet laten downloaden, maar dat werkt voor oudere series toch vaak niet zo goed.schumi2004 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:57:
Die limiet is alleen leuk als je wil backfillen. Maar ook al volg je elke serie die je maar bedenken kan dan kom je niet eens boven de 10 per dag, en dat zit ik heel erg ruim in mijn marge.
Maar ik vond het wel een leuk gebaar van addic7ed, en Danny had natuurlijk alweer een hele tijd geen update kunnen maken, dus vond het wel leuk om te vermelden dat er weer een update kon komen. Je gaat ze toch wat missen na die periode dat er bijna dagelijks een nieuwe versie was te vinden
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 23:00 ]
[ Voor 27% gewijzigd door tcviper op 01-03-2014 10:21 ]
[ Voor 15% gewijzigd door tcviper op 28-02-2014 13:56 ]
De eerste aflevering van dit seizoen kwam prima binnen, maar nu is aflevering twee verschenen en die wordt niet gedownload.
Ik heb als minimal matchscore alleen "Source" aangevinkt.
Zou dit komen doordat in de filenaam webrip staat en op addic7ed web-dl?
En als dat zo is zou dan een aanpassing in autosub gemaakt kunnen worden zodat webrip ook als web-dl herkent wordt?
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
webrip != web-dlBen(V) schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:50:
Ik heb via sickbeard seizoen 2 van "House of Cards" gedownload en nu wil ik de sub binnenhalen met Autosub.
De eerste aflevering van dit seizoen kwam prima binnen, maar nu is aflevering twee verschenen en die wordt niet gedownload.
Ik heb als minimal matchscore alleen "Source" aangevinkt.
Zou dit komen doordat in de filenaam webrip staat en op addic7ed web-dl?
En als dat zo is zou dan een aanpassing in autosub gemaakt kunnen worden zodat webrip ook als web-dl herkent wordt?
Je kan ook even de filenamen aanpassen. daar zijn 10-tallen tooltjes voor die dat voor hele directories tegelijk kunnen.Ben(V) schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:50:
Ik zie eigenlijk maar zelden web-rip in het echt...meestal is het web-dl ook al staat er web-rip
Klopt...maar deze is perfect gesynct en dat heb ik al vaker gezien. De vertalers gebruiken de termen door elkaar heen. In de praktijk gok ik er op dat ze gelijk zijn als ik het met de hand doe. Het valt me zelden tegen
Ik zou ook niet weten hoe je dat moet oplossen. Wat ook in 99% van de gevallen synchroon loopt zijn de 720 en de 1080 versie
[ Voor 61% gewijzigd door Ortep op 28-02-2014 18:40 ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Dit is een Netflix serie dus volgens mij een echte webrip, waarschijnlijk is er helemaal geen web-dl van, want die komen toch van itunes?Ortep schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:27:
[...]
Je kan ook even de filenamen aanpassen. daar zijn 10-tallen tooltjes voor die dat voor hele directories tegelijk kunnen.
Ik zie eigenlijk maar zelden web-rip in het echt...meestal is het web-dl ook al staat er web-rip
[...]
Klopt...maar deze is perfect gesynct en dat heb ik al vaker gezien. De vertalers gebruiken de termen door elkaar heen. In de praktijk gok ik er op dat ze gelijk zijn als ik het met de hand doe. Het valt me zelden tegen
Ik zou ook niet weten hoe je dat moet oplossen. Wat ook in 99% van de gevallen synchroon loopt zijn de 720 en de 1080 versie
Ik heb hem even met de hand gedownload en hij loopt perfect synchroon.
Maar als webrip != web-dl dan zal ik ze wel met de hand downloaden en checken. Als ze dan wel goed gesynced zijn upload ik hem wel weer als web-dl. Hebben anderen weer geluk
[ Voor 6% gewijzigd door Ben(V) op 28-02-2014 18:52 ]
Ik wacht rustig af en zie ze wel binnenkomen danBen(V) schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:50:
Maar als webrip != web-dl dan zal ik ze wel met de hand downloaden en checken. Als ze dan wel goed gesynced zijn upload ik hem wel weer als web-dl. Hebben anderen weer geluk
Verwijderd
Hoe werkt het update van AutoSub BSB op een qnap? Gewoon herstarten?
Overigens werkt alles nu echt super stabiel.
Voor optimale matching gebruik ik heb ik de volgende opties aanstaan bij minmatch:
-quality
-codec
-releasegroup
Engelse subs komen vrij snel binnen en zijn 9 van de 10 keer goed qua sync. Nederlandstalige duren wat langer. Ik heb het gevoel dat de nederlandstalige nu minder vaak gepost worden? Wat is jullie ervaring?
Bierdopje had veel actieve vertalers, daarom ging het daar sneller. Niet alle vertalers zijn overgestapt op een van de andere sites.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:55:
Engelse subs komen vrij snel binnen en zijn 9 van de 10 keer goed qua sync. Nederlandstalige duren wat langer. Ik heb het gevoel dat de nederlandstalige nu minder vaak gepost worden? Wat is jullie ervaring?
Verwijderd
Ik heb juist het idee dat het minimaal even snel gaat. Meestal al binnen 4 dagen een nl sub van series, net nog even gecontroleerd op bijv. die van dallas seizoen 3 en die is inderdaad ook 4 dagen na de usa sub vertaald.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:55:
Ik heb het gevoel dat de nederlandstalige nu minder vaak gepost worden? Wat is jullie ervaring?
Ik heb niet het idee dat het slechter is geworden.
En van nog een aantal series weet ik nog niet helemaal zeker hoe dat nu verloopt t.o.v. eerst.
Maar goed; ik volg dan ook lang niet zoveel series als sommigen hier doen
Verwijderd
Ok ja kan natuurlijk per serie verschillen.... maar goed zolang er engels die insync loopt vind ik het al primaVerwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:05:
[...]
Ik heb juist het idee dat het minimaal even snel gaat. Meestal al binnen 4 dagen een nl sub van series, net nog even gecontroleerd op bijv. die van dallas seizoen 3 en die is inderdaad ook 4 dagen na de usa sub vertaald.
Ik heb niet het idee dat het slechter is geworden.
Maar goed ik ga offtopic merk ik...
Back on topic ben superblij dat deze tool er is en dat ie lekker stabiel is geworden!
Idd, gewoon heropstarten via de App Center. Dan haalt ie de laatste versie van de site.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:55:
Vraagje aan colicab:
Hoe werkt het update van AutoSub BSB op een qnap? Gewoon herstarten?
Natuurlijk moet je py27-mercurial ook geinstalleerd hebben
Dan hebben de ondertitels niet de juiste namen conform de Dutch suffix.Webjunkie schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 00:04:
helemaal top dat autosub het weer doet![]()
alleen lijkt autosub sommige bestaande ondertitels te negeren.
bijv, ik heb alle nederlandse ondertitles van through the wormhole seizoen 1, maar ze staan toch in de wanted lijst.
Als je Dutch suffix leeg is, dan moet de srt dezelfde naam hebben als het videobestand.
Heb je 'nl' als Dutch suffix dan is het dus 'videobestand.nl.srt'
Gooi de vraag er toch nog even een keer in, nu komen er per dag maximaal 6 ondertitels binnen, terwijl er nog een aardige backlog staat. Die error komt dus naar boven met elke subtitles website terwijl ze ook allemaal wel een keer een sub binnen halen.Slaapje schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 11:21:
Het viel me op dat er sinds gisteren geen ondertitels meer waren binnen gekomen, als ik in mijn log kijk staat het vol met deze zin 2014-02-22 11:19:33,730 ERROR Podnapisi: Failed to find the redirect link using SubtitleSeekers's link. Dat geldt voor alle websites die ik heb aangevinkt. Ik heb gezocht in dit topic en heb daardoor onder andere alles een geflushed, opnieuw opgestart, addic7ed uit gezet, maar niets mag baten. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Edit: Niet alleen dat, maar hij is er ook weer uitgeknald vanmorgen. Ik heb de log tot op debug aanstaan en dit is wat er als laatste stond.
2014-03-05 08:14:08,858 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /volume1/video/Series
2014-03-05 08:14:08,860 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2014-03-05 08:14:09,866 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /volume1/video/Series
2014-03-05 08:14:09,879 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2014-03-05 08:14:10,886 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /volume1/video/Series
Hierna is autosub afgesloten tot ik hem net weer heb opgestart.
[ Voor 29% gewijzigd door Slaapje op 05-03-2014 16:29 ]
To dare is to do
klopt idd.Donny schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:36:
[...]
Dan hebben de ondertitels niet de juiste namen conform de Dutch suffix.
Als je Dutch suffix leeg is, dan moet de srt dezelfde naam hebben als het videobestand.
Heb je 'nl' als Dutch suffix dan is het dus 'videobestand.nl.srt'
het is een oude sub zonder .nl. en ik heb autosub nu wel op .nl. staan.
Verwijderd
Ok thnx net gechecked en die staat er op en is up to datecolicab85 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:43:
[...]
Idd, gewoon heropstarten via de App Center. Dan haalt ie de laatste versie van de site.
Natuurlijk moet je py27-mercurial ook geinstalleerd hebben

que pasa?2014-03-08 00:16:17,082 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2014-03-08 00:16:17,081 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /mnt/media/TVShows
2014-03-08 00:16:16,080 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2014-03-08 00:16:16,079 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /mnt/media/TVShows
2014-03-08 00:16:15,078 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2014-03-08 00:16:15,078 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /mnt/media/TVShows
2014-03-08 00:16:14,076 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2014-03-08 00:16:14,076 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /mnt/media/TVShows
2014-03-08 00:16:13,074 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2014-03-08 00:16:13,074 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /mnt/media/TVShows
2014-03-08 00:16:12,073 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2014-03-08 00:16:12,072 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /mnt/media/TVShows
2014-03-08 00:16:11,071 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2014-03-08 00:16:11,071 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /mnt/media/TVShows
2014-03-08 00:16:10,069 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2014-03-08 00:16:10,069 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /mnt/media/TVShows
1 bepaalde thread nog niet afgelopen en een andere wil alweer starten.Webjunkie schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 00:17:
m'n hele logfile zit vol met deze melding:
[...]
que pasa?
Wellicht probeer je te snel weer iets te scannen terwijl een andere scanjob nog niet klaar is.
There are no secrets, only information you do not yet have
dat moet toch voldoende tijd zijn, want m'n tvshows folder is niet zo groot.
gisteren toevallig ook geupgrade van debian squeeze naar wheezy, vanwege python v2.6, wat niet met addic7ed werkt.
misschien dat het er iets mee te maken had.
na een extra reboot, tot nu toe, geen rare dingen meer in de log gezien.
even Cheetah handmatig downloaden en uitpakken op je syno.
wget http://pypi.python.org/pa...etah/Cheetah-2.4.4.tar.gz
tar -zxvf Cheetah-2.4.4.tar.gz
cd Cheetah-2.4.4
python2.7 setup.py install
Er voila dan heb je cheetah voor python 2.7 en addic7ed werk als een zonnetje
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Welke python gebruik jij?Caveman schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 14:43:
Toch maar eens begonnen met AutoSub op mijn synology te zetten, ik moet zeggen dat die prima loopt, heeft al keurig de benodigde subs binnengehaald. Ik had even wat problemen om addic7ed aan de gang te krijgen, na wat lees werk hier python 2.7 geinstalleerd en toen ging het mis.... Cheetah is niet geinstalleerd. Terwijl ik zeker weet dat die wel geinstalleerd is. Na een paar uurtjes prutsen ben ik erachter dat de cheetah plugin er niet is voor python 2.7 (althans niet in de ipkg list). Er is wel een py26-cheetah maar die installeerd zich in python 2.6Wederom na een uurtje googlen ben ik erachter gekomen dat je cheetah wel handmatig voor python 2.7 kunt installeren. Ik zet mijn bevindingen maar even hier neer voor andere die misschien aan het prutsen zijn geweest op een syno.
even Cheetah handmatig downloaden en uitpakken op je syno.
wget http://pypi.python.org/pa...etah/Cheetah-2.4.4.tar.gz
tar -zxvf Cheetah-2.4.4.tar.gz
cd Cheetah-2.4.4
python2.7 setup.py install
Er voila dan heb je cheetah voor python 2.7 en addic7ed werk als een zonnetje
Die van synology zelf of die van de syno community?
Als je die van de syno comunity gebruikt heeft ie volgens mij cheetah al aan boord.
Ik gebruik een wat oudere versie van de synology manager software anders draait die voor geen meter. Ik heb maar een instapmodelletje (DS110j). Ik ben dus gewongen om alles handmatig te installeren, zodoendeBen(V) schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 15:01:
[...]
Welke python gebruik jij?
Die van synology zelf of die van de syno community?
Als je die van de syno comunity gebruikt heeft ie volgens mij cheetah al aan boord.

[ Voor 95% gewijzigd door the-edge op 08-03-2014 16:59 ]
Dank zal groot zijn
die andere thread hangt al meer dan 9 uur..
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| 2014-03-09 06:23:26,767 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues 2014-03-09 06:23:26,766 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /mnt/media/TVShows 2014-03-09 06:23:25,765 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues 2014-03-09 06:23:25,764 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /mnt/media/TVShows (..) 2014-03-08 20:46:49,404 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues 2014-03-08 20:46:50,406 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /mnt/media/TVShows 2014-03-08 20:46:50,406 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues 2014-03-08 20:46:51,408 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /mnt/media/TVShows 2014-03-08 20:46:51,409 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues 2014-03-08 20:46:52,411 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /mnt/media/TVShows 2014-03-08 20:46:52,411 DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues 2014-03-08 20:49:22,488 DEBUG AutoSub: Systemencoding is: UTF-8 2014-03-08 20:49:22,488 DEBUG AutoSub: Configversion is: 3 2014-03-08 20:49:22,488 DEBUG AutoSub: Dbversion is: 7 2014-03-08 20:49:22,488 INFO AutoSub: Starting threads 2014-03-08 20:49:22,489 INFO AutoSub: Starting CherryPy webserver 2014-03-08 20:49:22,708 INFO AutoSub: Starting scanDisk thread 2014-03-08 20:49:22,708 DEBUG scanDir: Starting round of local disk checking at /mnt/media/TVShows 2014-03-08 20:49:22,712 DEBUG scanDisk: directory name: /mnt/media/TVShows 2014-03-08 20:49:22,713 DEBUG scanDisk: directory name: /mnt/media/TVShows/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D 2014-03-08 20:49:22,717 DEBUG scanDisk: directory name: /mnt/media/TVShows/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/Season 01 2014-03-08 20:49:22,724 DEBUG scanDir: File Marvels.Agents.of.S.H.I.E.L.D..S01E14.720p.HDTV.x264-REMARKABLE.mkv is missing subtitle(s): Dutch 2014-03-08 20:49:22,724 DEBUG ProcessFileName: Dumping show_info dict for debug {'season': u'01', 'title': u'Marvels.Agents.of.S.H.I.E.L.D', 'episode': u'14', 'extra_info': u'720p.HDTV.x264-REMARKABLE' } 2014-03-08 20:49:22,728 DEBUG ProcessFileName: Dumping dict for debug {'episode': u'14', 'title': u'Marvels Agents Of S H I E L D', 'season': u'01', 'releasegrp': u'remarkable', 'source': u'hdtv', 'cod ec': u'h264', 'quality': u'720p'} 2014-03-08 20:49:22,728 INFO scanDir: Dutch subtitle wanted for Marvels.Agents.of.S.H.I.E.L.D..S01E14.720p.HDTV.x264-REMARKABLE.mkv and added to wantedQueue |
..en ik kan autosub ook niet netjes afsluiten want dan krijg ik
enige wat helpt is de service te stoppen en starten, maar dan loopt ie over een paar uur weer vast.Auto-Sub is still running CheckSub, you cannot shutdown at the moment.
Please wait a few minutes.
Laatste melding in logfile is nu van 15h gisteren, en als ik shutdown wil doen zegt hij ook dat checksub thread nog loopt.
Volgens mij moet dat niet zo moeilijk zijn, dat is de kracht van python scripts. Als jij python op freeBSD krijgt dan kun je AutoSub zo draaien. Ik heb geen verstand van freeBSD maar als ik er een beetje op google dan krijg je zat mogelijkheden.ikkeenjij36 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 02:04:
Iemand enig idee om dit werkend te krijfen onder zfsguru?(freebsd 10.0)?
Dank zal groot zijn
http://johnrlive.com/how-to-install-python-on-freebsd/
https://pythonhosted.org/...guide/gettingStarted.html
De volgorde zal zoiets zijn van; python installeren, cheetah los downloaden en uitpakken, cheetah installeren onder python (volgens mij kun je gewoon de code gebruiken die ik heb neergezet en paar posts terug, cheetah is een python script), AutoSub los downloadenen en uitpakken en draaien maar...
[ Voor 20% gewijzigd door Caveman op 09-03-2014 11:01 ]
hier draait 't op debian wheezy met python 2.7.3.Lankman schreef op zondag 09 maart 2014 @ 08:20:
Ik heb hier ook lang mee lopen klooien... Toen maar eens eerst een paar losse series laten checken ipv de hele Series folder. Bij mij draait ie op Ubuntu Server 12.04.
Laatste melding in logfile is nu van 15h gisteren, en als ik shutdown wil doen zegt hij ook dat checksub thread nog loopt.
tot een paar dagen geleden draaide het zonder deze errors op squeeze met python 2.6.6
misschien dat dat er iets te maken heeft
is er geen manier om uit te vinden welke thread er om welke reden vastloopt?
DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues
Volgens mij komt dit doordat de scandir en de checksub gelijktijdig lopen.
Ik heb in de config voor de checksub tijd een veelvoud van de scandir tijd staan en dat krijg ik deze melding elke keer als de checksub draait. Aan het einde van de checksub draait dan de scandir, dus er gaat niets fout maar je log loopt vol met deze meldingen.
Ik heb m'n checksub nu op 12 uur staan en m'n scandir op 6 uur. Ga nu de checksub iets hoger zetten zodat er altijd eerst een scandir gedaan is. Uiteraard lopen die twee dan steeds verder uit elkaar, maar is niets aan te doen. Alleen opnieuw opstarten trekt ze dan weer bij elkaar.
Misschien zou het handiger zijn om geen twee tijden te hebben, maar slechtes alleen de checksub tijd en dat dan automatisch eerst de scandir wordt gedaan, net als bij het opstarten.
PS Ik kan vanuit Autosub maar een tamelijk klein stukje terugkijken in de log. Moest dus in de logfile zelf gaan kijken. Misschien kan dit gewijzigd worden zodat we vanuit Autosub verder in de logfile terug kunnen kijken?
[ Voor 10% gewijzigd door Ben(V) op 10-03-2014 10:18 ]
Dit komt volgens mij door de 60 seconde wijziging van Addic7ed, daardoor kan een grote library lang doorlopen en daardoor kan scanDir niet starten. Oplossing? Je library opschonenBen(V) schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:15:
Ik heb m'n logfile ook vol zitten met meldingen van:
DEBUG scanDir: Exiting, another threat is using the queues
Volgens mij komt dit doordat de scandir en de checksub gelijktijdig lopen.
Ik heb in de config voor de checksub tijd een veelvoud van de scandir tijd staan en dat krijg ik deze melding elke keer als de checksub draait. Aan het einde van de checksub draait dan de scandir, dus er gaat niets fout maar je log loopt vol met deze meldingen.
Ik heb m'n checksub nu op 12 uur staan en m'n scandir op 6 uur. Ga nu de checksub iets hoger zetten zodat er altijd eerst een scandir gedaan is. Uiteraard lopen die twee dan steeds verder uit elkaar, maar is niets aan te doen. Alleen opnieuw opstarten trekt ze dan weer bij elkaar.
Misschien zou het handiger zijn om geen twee tijden te hebben, maar slechtes alleen de checksub tijd en dat dan automatisch eerst de scandir wordt gedaan, net als bij het opstarten.
De log file laat inderdaad maar de 500 regels zien, dit kan eventueel wel aangepast worden als jullie dit willen.Ben(V) schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:15:
PS Ik kan vanuit Autosub maar een tamelijk klein stukje terugkijken in de log. Moest dus in de logfile zelf gaan kijken. Misschien kan dit gewijzigd worden zodat we vanuit Autosub verder in de logfile terug kunnen kijken?
Ik heb geen grote library (momenteel slechts 10 stuks), dus dat lost het probleem niet op.Donny schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:29:
[...]
Dit komt volgens mij door de 60 seconde wijziging van Addic7ed, daardoor kan een grote library lang doorlopen en daardoor kan scanDir niet starten. Oplossing? Je library opschonen![]()
[...]
De log file laat inderdaad maar de 500 regels zien, dit kan eventueel wel aangepast worden als jullie dit willen.
Voorkomen dat ze gelijk kunnen lopen lijkt me handiger. Het is volgens mij een slimme optie om voor de checksub altijd eerst een scandir te laten lopen, dan heb je in ieder geval altijd de laatste stand.
Eventueel zou je dan kunnen inbouwen dat een scandir die in de config op 0 gezet wordt niet meer loopt( behalve dan voor de checksub).
hopelijk kan iemand er iets mee.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| root@Asgard:~# service autosub start Starting AutoSub AutoSub: Initializing variables and loading config AutoSub: Starting as a daemon AutoSub: Disabling console output for daemon. AutoSub: Starting output to log. Bye! root@Asgard:~# Traceback (most recent call last): File "/root/autosub-bootstrapbill/autosub/Scheduler.py", line 21, in __init__ self.command.run() File "/root/autosub-bootstrapbill/autosub/checkSub.py", line 93, in run allResults = autosub.getSubLinks.getSubLinks(showid, lang, wantedItem, a7Response) File "/root/autosub-bootstrapbill/autosub/getSubLinks.py", line 164, in getSubLinks scoreListAddic7ed = Addic7ed(showid, lang, releaseDetails) File "/root/autosub-bootstrapbill/autosub/getSubLinks.py", line 93, in Addic7ed a7ID = autosub.Helpers.geta7id(title, imdb_id) File "/root/autosub-bootstrapbill/autosub/Helpers.py", line 367, in geta7id a7_id = Addic7edAPI().geta7ID(imdb_id, showTitle) File "/root/autosub-bootstrapbill/autosub/Addic7ed.py", line 608, in geta7ID searchName_off, suffix_off = _getShow(offShowName) File "/root/autosub-bootstrapbill/autosub/Addic7ed.py", line 212, in _getShow m = re.match(reg, title) File "/usr/lib/python2.7/re.py", line 137, in match return _compile(pattern, flags).match(string) TypeError: expected string or buffer |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| 2014-03-10 14:02:46,241 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker.com/get/title_subtitles/?api_key=24430affe80bea1edf0e8413c3abf372a64afff2&imdb=3036054&season=01&ep isode=03&language=Dutch 2014-03-10 14:02:46,361 DEBUG API: HTTP Code: 200: OK! 2014-03-10 14:02:46,361 DEBUG API: Resting for 6 seconds to prevent 429 errors 2014-03-10 14:02:52,368 DEBUG geta7id: trying to get addic7ed ID for show Indian Ocean With Simon Reeve with IMDB ID 3036054 2014-03-10 14:02:52,370 DEBUG getShowName: TvDB API request for imdbID 3036054: http://thetvdb.com/api/GetSeriesByRemoteID.php?imdbid=3036054 2014-03-10 14:02:52,749 DEBUG API: HTTP Code: 200: OK! 2014-03-10 14:02:52,749 DEBUG API: Resting for 6 seconds to prevent 429 errors 2014-03-10 14:02:59,921 DEBUG Addic7edAPI: Resting for 60 seconds to prevent errors |
Het lijkt erop dat The TVDB en SubtitleSeeker geen informatie heeft over de serie Indian Ocean, zoals je kan zien als je de linkt opent, hier is wel een check voor te maken zodat Auto-Sub niet meer crashed :-)Webjunkie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:39:
hier nog een crash met het laatste stukje log.
hopelijk kan iemand er iets mee.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 root@Asgard:~# service autosub start Starting AutoSub AutoSub: Initializing variables and loading config AutoSub: Starting as a daemon AutoSub: Disabling console output for daemon. AutoSub: Starting output to log. Bye! root@Asgard:~# Traceback (most recent call last): File "/root/autosub-bootstrapbill/autosub/Scheduler.py", line 21, in __init__ self.command.run() File "/root/autosub-bootstrapbill/autosub/checkSub.py", line 93, in run allResults = autosub.getSubLinks.getSubLinks(showid, lang, wantedItem, a7Response) File "/root/autosub-bootstrapbill/autosub/getSubLinks.py", line 164, in getSubLinks scoreListAddic7ed = Addic7ed(showid, lang, releaseDetails) File "/root/autosub-bootstrapbill/autosub/getSubLinks.py", line 93, in Addic7ed a7ID = autosub.Helpers.geta7id(title, imdb_id) File "/root/autosub-bootstrapbill/autosub/Helpers.py", line 367, in geta7id a7_id = Addic7edAPI().geta7ID(imdb_id, showTitle) File "/root/autosub-bootstrapbill/autosub/Addic7ed.py", line 608, in geta7ID searchName_off, suffix_off = _getShow(offShowName) File "/root/autosub-bootstrapbill/autosub/Addic7ed.py", line 212, in _getShow m = re.match(reg, title) File "/usr/lib/python2.7/re.py", line 137, in match return _compile(pattern, flags).match(string) TypeError: expected string or buffer
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 2014-03-10 14:02:46,241 INFO Subtitleseeker: This is the subseeker API request http://api.subtitleseeker.com/get/title_subtitles/?api_key=24430affe80bea1edf0e8413c3abf372a64afff2&imdb=3036054&season=01&ep isode=03&language=Dutch 2014-03-10 14:02:46,361 DEBUG API: HTTP Code: 200: OK! 2014-03-10 14:02:46,361 DEBUG API: Resting for 6 seconds to prevent 429 errors 2014-03-10 14:02:52,368 DEBUG geta7id: trying to get addic7ed ID for show Indian Ocean With Simon Reeve with IMDB ID 3036054 2014-03-10 14:02:52,370 DEBUG getShowName: TvDB API request for imdbID 3036054: http://thetvdb.com/api/GetSeriesByRemoteID.php?imdbid=3036054 2014-03-10 14:02:52,749 DEBUG API: HTTP Code: 200: OK! 2014-03-10 14:02:52,749 DEBUG API: Resting for 6 seconds to prevent 429 errors 2014-03-10 14:02:59,921 DEBUG Addic7edAPI: Resting for 60 seconds to prevent errors
edit: Ik kan Auto-Sub niet laten crashen met deze serie (en IMDB ID), het probleem zou ook al een tijd geleden opgelost moeten zijn. Het lijkt erop dat het updaten niet goed is gegaan bij jou, ik stel voor dat je Auto-Sub helemaal verwijderd en opnieuw installeert.
[ Voor 4% gewijzigd door Donny op 10-03-2014 20:46 ]
Normaal gesproken worden hier ook de gevonden SRT's vermeld, toch?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <results> <script> navigator.CookiesOK="I explicitly accept all cookies"; </script> <got_error>0</got_error> <seek>title_subtitles</seek> <total_matches>0</total_matches> <imdb>1856010</imdb> <language>English</language> <page_generation_time>0.0019</page_generation_time> </results> |
Wat mij opvalt is dat wanneer ik op subtitleseeker op 'House of Cards' zoek en ik vervolgens op het resultaat met het tv icoontje ervoor klik, de website aangeeft dat er geen subs gevonden zijn.
Klik ik echter op het resultaat met de videoband ervoor, vind de website welke subs.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en hoe dit opgelost kan worden?
Alvast bedankt!
Bij mij ook niet-EvoLution- schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:19:
Autosub (laatste versie op Synology) download geen Subs voor 'House of Cards',
Dat viel mij ook op. Het lijkt er op dat het probleem niet in autosub ziet maar in iets anders.Wat mij opvalt is dat wanneer ik op subtitleseeker op 'House of Cards' zoek en ik vervolgens op het resultaat met het tv icoontje ervoor klik, de website aangeeft dat er geen subs gevonden zijn.
Klik ik echter op het resultaat met de videoband ervoor, vind de website welke subs.
Wat ik wel zag was dat se ondertitel voor s02e03 wel was gedownload. Maar dat het niet was vermeld. Ik wam hem bij toeval tegen toen ik door de video files aan het kijken was.
Het lijkt erop dat House of Cards als film staat bij SubtitleSeeker i.p.v. TV-serie.Ortep schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:08:
[...]
Bij mij ook niet
[...]
Dat viel mij ook op. Het lijkt er op dat het probleem niet in autosub ziet maar in iets anders.
Wat ik wel zag was dat se ondertitel voor s02e03 wel was gedownload. Maar dat het niet was vermeld. Ik wam hem bij toeval tegen toen ik door de video files aan het kijken was.
Grappig...dat zou veel verklaren. Blijkbaar rommelen ze er mee. Maar als je de 'Film' route volgt vindt je alleen seizoen 1 in het NederlandsDonny schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:49:
[...]
Het lijkt erop dat House of Cards als film staat bij SubtitleSeeker i.p.v. TV-serie.
S02S01 werd zonder problemen opgepikt dat stond ook keurig in het overzicht van Autosub. Daarna ging het mis en heb ik S02E02 met de hand opgepikt. Daarna werd S02E03 wel gevonden door Autosub en zelfs gedownload, maar dat stond niet in het overzicht en mijn postprocessing script werd ook niet getriggerd. Hij verscheen dus niet op de definitieve plaats waar ik hem wilde hebben. Hij bleef in de wanted list staan ondanks dat er een sub file naast stond. Die vond ik bij toeval.
Ik zal deze serie gewoon met de hand blijven bijhouden. Dat lijkt me het slimst
[ Voor 4% gewijzigd door Ortep op 11-03-2014 08:46 ]
ik zal een poging wagen, maar het is een vrij nieuwe install en ik heb zelfs nog niet geupdate.Donny schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:38:
[...]
Het lijkt erop dat het updaten niet goed is gegaan bij jou, ik stel voor dat je Auto-Sub helemaal verwijderd en opnieuw installeert.
Op addic7ed is een versie van S02E03 aanwezig maar die heeft alleen de releasegoup (NTb) in z'n omschrijving. Ik heb die gedownload en die synced perfect met de webrip video die ik heb.Ortep schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:42:
[...]
Grappig...dat zou veel verklaren. Blijkbaar rommelen ze er mee. Maar als je de 'Film' route volgt vindt je alleen seizoen 1 in het Nederlands
S02S01 werd zonder problemen opgepikt dat stond ook keurig in het overzicht van Autosub. Daarna ging het mis en heb ik S02E02 met de hand opgepikt. Daarna werd S02E03 wel gevonden door Autosub en zelfs gedownload, maar dat stond niet in het overzicht en mijn postprocessing script werd ook niet getriggerd. Hij verscheen dus niet op de definitieve plaats waar ik hem wilde hebben. Hij bleef in de wanted list staan ondanks dat er een sub file naast stond. Die vond ik bij toeval.
Ik zal deze serie gewoon met de hand blijven bijhouden. Dat lijkt me het slimst
Heb hem dus weer geupload met de webrip omschijving maar die werd er na een dag weer afgegooid.
Heb zojuist S02E04 gedownload van opensubtitle en gecontroleerd. Maar weer eens geupload naar addic7ed. Kijken wat er nu gebeurd.
Eventueel net als met Addic7ed met inloggegevens.
Het ziet er namelijk naar uit dat opensubtitles het aan het winnen is boven Addic7ed wat betreft de vertalers.
Ik heb verschillende series waar ik al twee afleveringen wacht op vertalingen en als ik op opensubtitles.org ga kijken zijn ze daar al aanwezig. Vaak download ik die dan en upload ze weer op addic7ed, maar support via autosub zo geweldig zijn.
Edit: kritisch in de manier waarop ze het geupload willen hebben bedoel ik ;-)
[ Voor 23% gewijzigd door M.v.Veelen op 11-03-2014 13:43 ]
¯\_(ツ)_/¯
Ik zie namen als WED-DL (ipv WEB-DL) of alleen maar de releasegroup (ook nog vaak verkeerd gespeld) of helemaal niets. Ook het HD vinkje is vaak vergeten.
Op die manier kan Autosub ze natuurlijk niet vinden.
Eigenlijk zijn ze tegen programma's als autosub omdat ze vinden dat iedereen zelf met de hand moet downloaden.
Op opensubtitles.org staan tenminste de orginele namen zoals de releasegroepen ze releasen.
Heb ook even rond gekeken op het forum van ze en owee als je maar iets vraagt over een download tool dan krijg je direct een snauw van oa DrJackson. Wat een figuur is dat zeg. Normaal antwoorden op een vraag van iemand zit er niet bij maar wel 2 pagina's onzinnig lopen doen om de vraagsteller uiteindelijk zijn antwoord te geven/gevonden te hebben.Ben(V) schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:29:
Waren ze maar een beetje kritisch.
Ik zie namen als WED-DL (ipv WEB-DL) of alleen maar de releasegroup (ook nog vaak verkeerd gespeld) of helemaal niets. Ook het HD vinkje is vaak vergeten.
Op die manier kan Autosub ze natuurlijk niet vinden.
Eigenlijk zijn ze tegen programma's als autosub omdat ze vinden dat iedereen zelf met de hand moet downloaden.
Op opensubtitles.org staan tenminste de orginele namen zoals de releasegroepen ze releasen.
In mijn ogen hebben er daar een iets te groot ego!
Ik ben er nog geen tegen gekomen, maar het kan natuurlijk altijd gebeuren.
Klopt, zeg maar gerust zo'n beetje alles.Donny schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:28:
Helaas krijg je wel veel Google Translate vertalingen als OpenSubtitles weer toegevoegd wordt.
Overdrijven is ook een vakschumi2004 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:56:
[...]
Klopt, zeg maar gerust zo'n beetje alles.

Oh, en ik hoop niet dat we straks (als Opensubtitles.org weer wordt toegevoegd) van die nare Google translate subs gaan krijgen. ik hoop dat er nog even goed over nagedacht zal worden. Kwaliteit voor kwantiteit.
¯\_(ツ)_/¯
Ik heb vandaag nog twee afleveringen van supernatural, twee stuks van Grimm en twee afleveringen van House of Card van opensubtitles.org gedownload en die waren allemaal prima. Allemaal de recenste afleveringen die nog niet op Addic7ed te vinden waren (heb ze nu zelf daar maar geupload).
De attitude van addic7ed kan ik onderschrijven. Uploads worden zonder meer verwijderd zonder goede reden en als je vraagt waarom krijg je een grote mond.
Vind je het gek... Ze verdienen (of beperken de kosten voor de servers) met die stomme advertenties die vermomd zijn als grote download-knoppen.schumi2004 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:35:
[...]
Heb ook even rond gekeken op het forum van ze en owee als je maar iets vraagt over een download tool dan krijg je direct een snauw van oa DrJackson. Wat een figuur is dat zeg. Normaal antwoorden op een vraag van iemand zit er niet bij maar wel 2 pagina's onzinnig lopen doen om de vraagsteller uiteindelijk zijn antwoord te geven/gevonden te hebben.
In mijn ogen hebben er daar een iets te groot ego!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
heb daar ook een keer een aantal subs geupload die ik nog had met hun upload/download tool.
maar kreeg veel kritiek.
iemand was meteen op zijn pik getrapt omdat ik hem voorbij gegaan was met uploads per maand ofzo.
dus ging hij mijn uploads zwart lopen maken.
bij hun en ook bij Addic7ed geld 720p of 1080p subs zijn identiek zo ook web-dl en HDTV releases.
als er al een web-dl of HDTV op staat dan hoeft er niet een andere omdat die dingen 99% toch wel matchen dan.
ik zelf gebruik bij autosub alleen de source als check norm en daarmee haal ik bijna alle subs binnen en ze zijn ook nog sync.
en ja soms zie je bij opensubtitle subs die je niet bij Addic7ed vind maar anders om ook.
wij zijn gewoon teveel verwend met bierdopje dat daar 99% van alle subs werden gepost en die waren allemaal goed.
maar zolang de vertalers geen bruikbare vaste plek hun subs posten zal je dit houden.
ik heb zelf wel eens wat subs van opensubtitle die niet op Addic7ed waren bij Addic7ed geupload.
2 dagen later download autosub ze voor mijn serie
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Revision: e12b817b1d59
Doet ineens geen add7 meer..???
Vaag, na nog een herstart werkt add7 weer.
[ Voor 20% gewijzigd door Netfreak99 op 11-03-2014 23:14 ]
Ik heb daar niets aan veranderdNetfreak99 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 23:09:
Hmm de laatste update van Donny;
Revision: e12b817b1d59
Doet ineens geen add7 meer..???
Heb het net precies nog getest maar ondertitels van addic7ed worden gewoon gedownload.
Mijn Downloaded list is stilaan uitgegroeid tot een aardige lijst, het laden van de pagina duurt nu dus echt lang!
Het zou op zich al helpen door deze in een aparte pagina te tonen? :-)
Denk dat dat al een hoop zal schelen.
ik heb net Sick-Beard (mr Orange) geüpdate en daarna crashte deze. Hij komt ook niet meer op. Een clean install werkt zelfs niet meer, ik ben bang dat de source niet OK is. Geen idee wanneer dit wordt aangepast en OF dit ook zo is, maar ik kan nu helemaal niets meer. Grrrrrr
Dus pas op met updaten van SB op dit moment.....
¯\_(ツ)_/¯
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Hm, ik niet... dus dank voor de waarschuwingBtM909 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 23:00:
Ik denk dat de meeste mensen naast dit topic ook [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 bijhouden .
[ Voor 66% gewijzigd door tcviper op 14-03-2014 13:04 ]
Voor een gedeelte met je eens, vooral wat betreft 720p of 1080p dat maakt inderdaad weinig tot niks uit, maar WEB-DL vs HDTV maakt wel degelijk wat uit bij verschillende groepen. Vaak heeft de HDTV versie langere pauses tussen scenes in zitten en begint ie iets later ivm reclame of voorstukjes.TRaSH schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:50:
dat gezeik heb je ook bij opensubtitles,
heb daar ook een keer een aantal subs geupload die ik nog had met hun upload/download tool.
maar kreeg veel kritiek.
iemand was meteen op zijn pik getrapt omdat ik hem voorbij gegaan was met uploads per maand ofzo.
dus ging hij mijn uploads zwart lopen maken.
bij hun en ook bij Addic7ed geld 720p of 1080p subs zijn identiek zo ook web-dl en HDTV releases.
als er al een web-dl of HDTV op staat dan hoeft er niet een andere omdat die dingen 99% toch wel matchen dan.
ik zelf gebruik bij autosub alleen de source als check norm en daarmee haal ik bijna alle subs binnen en ze zijn ook nog sync.
en ja soms zie je bij opensubtitle subs die je niet bij Addic7ed vind maar anders om ook.
wij zijn gewoon teveel verwend met bierdopje dat daar 99% van alle subs werden gepost en die waren allemaal goed.
maar zolang de vertalers geen bruikbare vaste plek hun subs posten zal je dit houden.
ik heb zelf wel eens wat subs van opensubtitle die niet op Addic7ed waren bij Addic7ed geupload.
2 dagen later download autosub ze voor mijn serie
Tis meestal toch echt het beste om op HDTV/WEB-DL (source) te laten checken en op Releasegroep.
De series die ik kijk komen in een rustig tempo binnen. Dus het werkt prima voor mijtcviper schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:42:
Ben ik de enige die het opvalt dat er maar bar weinig NL subs nog worden gedownload? Krijg wel behoorlijk wat engelse binnen maar NL laat lang op zich wachten sinds een week ofzo. Bates Motel, Brooklyn Nine-Nine, Elementary, Banshee lopen allemaal achter, vraag me af of die uberhaupt nog vertaald worden.
Ik heb erg slechte ervaringen met open subtitels. Vaak wel snel, maar slecht vertaalde machine vertalingen. Van mij mag het er bij...maar misschien met een optie als: Heb je na een week nog niets gevonden, kijk dan misschien eens op open subtitlestcviper schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:03:
Jep, volgens mij heb je gelijk misschien kan donny opensubs weer toevoegen als bijv laatste optie? als addicted niks heeft ga dan maar kijken bij opensubs.
[ Voor 33% gewijzigd door Ortep op 14-03-2014 14:33 ]
Ik weet niet wat er de laatste tijd bij OS gebeurt is maar het lijkt af en toe dat elke sub die daar vandaan komt even door de google translator heen gehaald is.Ortep schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:31:
[...]
De series die ik kijk komen in een rustig tempo binnen. Dus het werkt prima voor mij
[...]
Ik heb erg slechte ervaringen met open subtitels. Vaak wel snel, maar slecht vertaalde machine vertalingen. Van mij mag het er bij...maar misschien met een optie als: Heb je na een week nog niets gevonden, kijk dan misschien eens op open subtitles
Als ze dan toch zo kritisch zijn zou je ook verwachten dat ze machine translated subs wel zouden kicken lijkt me?
In het verleden altijd goede ervaringen met OS maar tegenwoordig is het, voornamelijk voor series, huilen met de pet op.
daarom doe ik ook source,tcviper schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:29:
[...]
Voor een gedeelte met je eens, vooral wat betreft 720p of 1080p dat maakt inderdaad weinig tot niks uit, maar WEB-DL vs HDTV maakt wel degelijk wat uit bij verschillende groepen. Vaak heeft de HDTV versie langere pauses tussen scenes in zitten en begint ie iets later ivm reclame of voorstukjes.
Tis meestal toch echt het beste om op HDTV/WEB-DL (source) te laten checken en op Releasegroep.
dan checkt hij op HDTV of WEB-DL
welke release group heb ik nog nooit verschil in gezien.
mooi voorbeeld de web-dl versie van walking dead is vaak van Cyphanix maar ik wacht altijd op de AuSy versie wegens de 5.1 audio tegenover de 2.0.
de subs worden meestal gesynct op de Cyphanix release maar werken perfekt op de AuSy release.
dus vandaar dat ik geen release group selecteer
[ Voor 11% gewijzigd door TRaSH op 14-03-2014 15:07 . Reden: te vroeg op verstuur gedrukt ]
Aangezien er nu een officieel verzoek is van Addic7ed lijkt het me wel zo eerlijk hier gehoor aan te geven, ik zal aan colicab vragen of we misschien OpenSubtitles als vervanger kunnen toevoegen.
Ze hebben het rare idee daar dat we niets anders te doen hebben dan dagelijks hun website handmatig te doorzoeken of er nog bruikbare subs te vinden zijn.
Iets automatisch doen vinden ze een vies woord.
Met de ingebouwde 60 seconden delay kunnen we nooit een overbelasting veroorzaken die je handmatig niet zou kunnen veroorzaken.
Misschien kan er nog een versie gebouwd worden met opensubtile erin en ook addic7ed erin?
Dan kan er daarna een versie gebouwd worden zonder addic7ed.
¯\_(ツ)_/¯