[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Pagina: 1 ... 21 ... 87 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netfreak99
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:46
@Donny

Bedankt, hij crasht niet meer!!
En hij heeft de engelse sub netjes gedownload van The After.

Ik had wel de database.db gewist voor ik hem opstarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 18:58
Donny schreef op zondag 09 februari 2014 @ 15:08:
[...]
Auto-Sub is géén file management systeem.
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Ik heb het eens vanuit een andere hoek bekeken en nu een scriptje gemaakt, die dit probleem opgelost. Weliswaar heel basic (met de specifieke series die ik skip in AutoSub) maar het werkt. Alsnog bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 18:11:
[...]

ik denk dat er niet veel updates meer komen, werkt retestabiel en alles zit erin. Ik heb in iedergeval geen wensen meer.
Movie support?

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:40
Werkelijk geniale package, complimenten aan de makers.
Alle subs komen keurig binnen met minimum aan gedoe op mijn synology. _/-\o_ d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door vandermark op 10-02-2014 09:19 ]

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidvis
  • Laatst online: 09-03-2023
WicKeD.El.GuPPo schreef op zondag 09 februari 2014 @ 20:17:
[...]

Sorry, je hebt helemaal gelijk. Ik heb het eens vanuit een andere hoek bekeken en nu een scriptje gemaakt, die dit probleem opgelost. Weliswaar heel basic (met de specifieke series die ik skip in AutoSub) maar het werkt. Alsnog bedankt.
ben wel benieuwd hoe je dit hebt opgelost, ik werk met dezelfde setup. Mijn problem tot nu toe is dat van series waarvan ik niet op NL ondertitels wil wachten (of nooit komen) er geen ondertitle wordt gedownload, dus ook het postprocess cmd neit wordt afgetrapt. Kortom ben benieuwd hoe je dit hebt opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Een paar tips voor de skipfunctie: nu moet ik per episode op de steeksleutel drukken om een aflevering te skippen. Daarnaast zie je nergens terug of een aflevering geskipped is. Althans niet in het design/interface.

Voorstel:
1) hokjes bij elke aflevering en/of show die aan/uit te vinken zijn. Daarnaast een dedicated "skip"-button
2) Naast Wanted/Downloaded tables ook een skipped table zodat duidelijk welke aflevering/show downloaded/wanted/skipped is.

Issue hiervoor al aangemaakt op de site.

Trouwens de minimum CheckSub-interval vind ik persoonlijk iets te hoog. Welk idee of technische reden schuilt hier achter? Ik wil namelijk dat als AutoSub elk uur mijn disk scant naar nieuwe episodes dan ook gelijk naar subtitles checkt. Nu elk uur een diskscan en minimaal elk 6 uur wachten op subtitles. Dat loopt niet echt gelijk. Heeft het te maken met de maximaal aantal downloads als Addic7ed-member?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
IJburger schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:35:
Trouwens de minimum CheckSub-interval vind ik persoonlijk iets te hoog. Welk idee of technische reden schuilt hier achter? Ik wil namelijk dat als AutoSub elk uur mijn disk scant naar nieuwe episodes dan ook gelijk naar subtitles checkt. Nu elk uur een diskscan en minimaal elk 6 uur wachten op subtitles. Dat loopt niet echt gelijk. Heeft het te maken met de maximaal aantal downloads als Addic7ed-member?
Want jij download elk uur van de dag een nieuwe aflevering en wilt die direct zien met ondertiteling? 8)7

Er zit een limiet op zodat de servers niet overbelast raken, en je ook een limiet hebt waar je dan na 3u al aan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Ok daar heb je gelijk, ik zal niet elk uur van de dag een nieuwe aflevering downloaden. Maar stel dat ik thuiskom en mijn download is klaar, en autosub heeft mijn tv-directory gescand en de aflevering opgehaald. Dan moet ik dus minimaal 5 uur wachten voordat ik de aflevering kan checken omdat er over 5 uur pas wordt gezocht naar een subtitle.

Is het dan niet beter om gewoon reallife-time in te stellen? Stel ik ben vrij van werk om 17:00 en ik ben thuis om 18:00. Zou het niet handig zijn om autosub in te laten stellen om elke dag om 18:00 te zoeken naar beschikbare subs en die te downloaden? Zodat ik om 19:00 naar mn episode(s) kan kijken met subs.
Want nu met de huidige situatie stel je het in om (minimaal) elke 6 uur te checken, maar ja het afronden daarvan kan om 16:00 zijn en daarna om 22:00 en daarna om 04:00. Kan ik het net zo goed manually downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Als je wil checken of er al nieuwe subs zijn kan je AutoSub handmatig opdracht geven om weer een scan te doen. Als je dat doet als je thuiskomt, is hij een tijdje later (half uurtje?) wel klaar met het checken van al je wanted subs. Dat gaat nog steeds een stuk sneller dan zelf al die sites afstruinen op subs van net gedownloade afleveringen. Het duurt vaak ook gewoon een halve dag voor subs gemaakt zijn, dus ik vind het nogal ongeduldig overkomen om bijna elk uur sub-sites te laten doorzoeken. Als je een bepaalde aflevering wil kijken kan je die bijvoorbeeld handmatig opzoeken. Voor de rest van je subs heb je dan weer bijna een uur langer.....

Op zich is een run-tijd in plaats van een interval wel handig, dan weet je op een gegeven moment ook wanneer subs binnen komen, en kan je zelf bepalen wanneer je de check wil laten doen.

[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 10-02-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
OK wat betreft dat elk uur laten zoeken heb je gelijk, dat is nonsens. Maar in ieder geval een run-tijd, en geen interval.

BTW, wat betreft de Run Now optie: ik heb het vanochtend en vanmiddag geprobeerd maar hij doet het blijkbaar niet. Er is ook niets nieuws te zien in de logfile. Ik heb net een paar (oude) afleveringen van Marvel Agents of Shield gedownload en die staan in de Tv Shows map, maar ze worden niet weergegeven in de wanted-lijst.

Oh ja en nog een bug trouwens: ik heb gisteren die ScanDisk en CheckSub opties beiden op de minimale tijd ingesteld, respectievelijk 1 uur en 6 uur. Maar ik krijg dit te zien onderaan de pagina:

ScanDisk:10:53:13 CheckSub: 17:49:14

Dit klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:32:
Want jij download elk uur van de dag een nieuwe aflevering en wilt die direct zien met ondertiteling? 8)7
precies, vind het de laatste pagina's veel gezeur om specifieke wensen. Bouw het dan zelf zou ik zeggen. Komop zeg, het werkt prima. En als het niet bevalt ga je zelf aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:42:
[...]

precies, vind het de laatste pagina's veel gezeur om specifieke wensen. Bouw het dan zelf zou ik zeggen. Komop zeg, het werkt prima. En als het niet bevalt ga je zelf aan de slag.
En toch mankeert er iets aan de houding van sommige.
Just my 2 cents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:42:
[...]

Het is geen gezeur, maar meer ideeen, die het wellicht beter kunnen maken. We zeggen niet dat het slecht is, integendeel. Maar het is ook niet perfect, zie mijn vorige post. Aan de maker om de ideeen op te pakken als hij dat wilt. We eisen niets. De maker heeft ook een eigen leven natuurlijk, wellicht is dit een hobby. En sommigen van ons, waaronder ik, hebben de technische skills niet om zoiets te maken, dus we zijn al blij genoeg dat iemand hiermee aan de slag is gegaan en zijn vrije tijd hierin steekt. Maar nogmaals er wordt niks geeist. Pakt de maker een paar ideeen op van dit topic op, dan is dat mooi meegenomen. Zo niet dan is dat ook goed.

En in de topic-titel staat "Ervaringen", nou wij delen zowel onze positieve als negatieve ervaringen. Niks om je aan te ergeren dus, zijn veel ergere dingen in de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Eens met IJburger. Ik heb in dit topic al een paar suggesties langs zien komen waarvoor ik niet in de verste verte de skills heb om ze in te bouwen, en waarvan Donny dan roept: "goed idee, is binnen 2 minuten gefixt", waarna het binnen een paar uur in de volgende update zit (waarvoor _/-\o_ _/-\o_ ).

Er zijn ook suggesties gedaan die afgeschoten worden omdat het niet binnen de scope van het programma valt (bijvoorbeeld allerlei bestandshernoem/verplaats scripts) of omdat het gewoon te veel werk is om in te bouwen. Dat is prima, maar als het niet genoemd zou zijn in dit topic zouden we nooit weten of het überhaupt mogelijk is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Iedereen staat vrij om een clone aan te maken en daarin zijn eigen eisen en wensen toe te voegen, mocht er iets tussen zitten wat iedereen kan/wil gebruiken dan kunnen wij het toevoegen aan Auto-Sub Bootstrap Bill

edit: colicab en ik gaan geen uren werk meer steken in een optie die we zelf niet willen gebruiken, aangezien Auto-Sub nu al naar behoren werkt.

[ Voor 25% gewijzigd door Donny op 10-02-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
:*) maar is dit dan zoveel moeilijker?

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
Davidvis schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:57:
[...]
ben wel benieuwd hoe je dit hebt opgelost, ik werk met dezelfde setup. Mijn problem tot nu toe is dat van series waarvan ik niet op NL ondertitels wil wachten (of nooit komen) er geen ondertitle wordt gedownload, dus ook het postprocess cmd neit wordt afgetrapt. Kortom ben benieuwd hoe je dit hebt opgelost
Ik heb het simpelweg als postprocess (bij de categorie tv) in Sabnzbd+ opgelost.
code: MoveSkippedSeries2TV.py
1
2
3
#Onderstaand de series waarvoor geen ondertitels (nodig) zijn en direct ná download worden verplaatst.

mv /volume1/downloads/complete/AutosubTV/*Gold* /volume1/downloads/complete/TV/

Ik volg bijv. een paar series over goudgravers waarvoor geen ondertitels beschikbaar zijn. Ik heb met deze series het geluk dat er iedere keer "Gold" in de bestandsnamen zit, een paar vliegen in één klap. Voor iedere andere serie is het een kwestie van een regel toe te voegen.

Direct na het downloaden door SABnzbd+ wordt de betreffende serie verplaatst van AutosubTV naar TV waar SB ze weer oppikt voor verdere bewerking. De overige series, waarvoor wél na verloop van tijd een ondertitel verschijnt, blijven dus in deze map staan tot het moment de ondertitel is gedownload en AutoSub ze middels het postprocess script verplaatst naar de map TV.

Ik denk dat het verder wel duidelijk is. Zoals ik al zei, heel basic ;).

Mooiste zou natuurlijk een script zijn, die bijv. rechtstreeks toegang heeft op bijv. de "config.properties" van AutoSub en kijkt naar de daar ingestelde te skippen series. Dan hoef je het allemaal maar op één punt bij te houden. Ligt een beetje aan het aantal series, hoe frequent je hierin aanpast en de consistentie van de bestandsnamen.

Maar voor mij is deze oplossing al voldoende, ik kan mijn relevante series op één hand te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Donny schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:47:
edit: colicab en ik gaan geen uren werk meer steken in een optie die we zelf niet willen gebruiken, aangezien Auto-Sub nu al naar behoren werkt.
Jullie hebben er vreselijk veel tijd in gestoken en er een prima product van gemaakt. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mensen (zoals ik) die willen schuiven met files of ze willen overslaan kunnen dat prima met de postprocessing die er in zit. Er zijn hier scripts van heel eenvoudig tot zeer luxe aangeboden. Die zijn door iedereen aan te passen (Als je maar geen tikfouten maakt zoals ik :o Nog dank voor de hulp bij het oplossen er van)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidvis
  • Laatst online: 09-03-2023
ah, ik snap hem al, interessant idee de postprocessing van SAB gebruiken. Nog interessanter zou zijn om dit vanuit sickbeard aan te sturen, zeg maak vinkje sub zetten in SB en download eindigt in autosub directory, zonder vinkje direct naar postprocessing dir van SB. Zou moeten kunnen met aansturen van verschillende categorieën van SAB vanuit SB. Mocht iemand idee hebben hoe dit te realiseren, dan hou ik me aanbevolen. Maar dit gaat wel off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiest
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-03 20:19
Donny schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 21:39:
Komt waarschijnlijk door je halfgare Python installatie ;)
Ja, waarschijnlijk wel ja..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:39
Donny schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:47:
Iedereen staat vrij om een clone aan te maken en daarin zijn eigen eisen en wensen toe te voegen, mocht er iets tussen zitten wat iedereen kan/wil gebruiken dan kunnen wij het toevoegen aan Auto-Sub Bootstrap Bill

Zet dat dan in de startpost, ben je van het "gezeur" af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netfreak99
  • Laatst online: 03-09 16:46
@Donny, een request,

Ik maakte de laatste gemelde crash mee, is er een mogelijkheid om deze imdb dingen te kunnen updaten zonder herstarten?
Zo van er is een namemapping update, en er is geen restart nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
schumi2004 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 21:36:
[...]

Zet dat dan in de startpost, ben je van het "gezeur" af!
Ik zie niemand zeuren hoor, geen reden om dit in de startpost te zetten.
Netfreak99 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:45:
@Donny, een request,

Ik maakte de laatste gemelde crash mee, is er een mogelijkheid om deze imdb dingen te kunnen updaten zonder herstarten?
Zo van er is een namemapping update, en er is geen restart nodig.
Helaas niet, de mappings staan in de Python code en als je dat aanpast dan moet je Auto-Sub herstarten. Je kan natuurlijk zelf de mappings op de Configuration pagina erbij zetten, dan is er geen herstart nodig (bij de volgende run worden die namemappings gebruikt).

[ Voor 53% gewijzigd door Donny op 11-02-2014 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Allereerst bedankt voor de top app.

Nooit problemen mee gehad tot ik er achter kwam al twee weken geen nieuwe subs binnen te krijgen.

In de log zie ik de afgelopen twee weken alleen maar "WARNING checkSub: out of api calls"

Het lijkt erop dat deze niet gereset worden. Voorheen was dit eens per 24h, is dit nu veranderd?

De eerste melding is van 06-02 en sindsdien zijn er geen ondertitels meer binnen gekomen

edit, als ik het package op de nas herstart komen de ondertitels weer vrolijk binnen

[ Voor 9% gewijzigd door cypher21 op 11-02-2014 09:54 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:31

niq

Eet nooit gele sneeuw!

cypher21 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:53:
Allereerst bedankt voor de top app.

Nooit problemen mee gehad tot ik er achter kwam al twee weken geen nieuwe subs binnen te krijgen.

In de log zie ik de afgelopen twee weken alleen maar "WARNING checkSub: out of api calls"

Het lijkt erop dat deze niet gereset worden. Voorheen was dit eens per 24h, is dit nu veranderd?

De eerste melding is van 06-02 en sindsdien zijn er geen ondertitels meer binnen gekomen
Heb je Autosub al eens gestopt en weer aan gedaan?

[ Voor 6% gewijzigd door niq op 11-02-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Yep, zoals ik al aangaf, dan werkt het wel weer.

[ Voor 35% gewijzigd door cypher21 op 11-02-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dit probleem had ik toevallig ook net ontdekt (laatste download was van 7-02) en zojuist hersteld met een restart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:15
Yes, ik restart em dagelijks en dan komen er weer een zooi aan subs binnen in een keer, geen idee waarom dat gebeurt.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
hmm, niet echt handig.
Heb er een issue voor aangemaakt: https://code.google.com/p...bill/issues/detail?id=103

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Bedankt, ik zal hier eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Thanks.

Volgens mij heb ik dit probleem al een tijdje. Ongeveer sinds de boel is omgezet naar subtitleseeker gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
Mooie applicatie :)

Ik heb sinds gisteren deze dus geïnstalleerd. config is vrij eenvoudig en makkelijk in te vullen.
Wat ik wel merk gezien ik dus nu mijn volledige directory moet scannen. en processen dit wel een aantal weken bezig ben voor ik alle subs binnen heb :)

Nu.

ik heb dus 1006 entries. klaar staan. het laden van de pagina is zo traag. dat normaal werken er haast niet in zit.

De machine zelf OS X 10.9 c2d 2 Ghz 4GB is zelf niet heel druk bezig.

iemand een idee wat het kan zijn of eventueel een andere mogelijkheid om de series van subs te voorzien?

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
er zit een time out in die ervoor zorgt dat er maar een api call per minuut (dacht ik) gedaan wordt. Dit om te voorkomen dat de server gebasht wordt met 1006 entries in een minuut bijvoorbeeld ;)

Dus duurt ff en het klopt dat je systeem er niet veel van merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Wat wel aangepast mag worden denk ik..

Als 1 threath al bezig is mag de ander nooit starten.
Dit zorgt voor erg veel meldingen in debug dat een andere threath al reeds bezig is.

Lijkt mij onnodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Is toch prima. Dit voorkomt dat de server overbelast wordt.
Anders gaan die sites dat dit soort programma's heel snel blokkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
To_Tall schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:14:
Mooie applicatie :)

Ik heb sinds gisteren deze dus geïnstalleerd. config is vrij eenvoudig en makkelijk in te vullen.
Wat ik wel merk gezien ik dus nu mijn volledige directory moet scannen. en processen dit wel een aantal weken bezig ben voor ik alle subs binnen heb :)

Nu.

ik heb dus 1006 entries. klaar staan. het laden van de pagina is zo traag. dat normaal werken er haast niet in zit.

De machine zelf OS X 10.9 c2d 2 Ghz 4GB is zelf niet heel druk bezig.

iemand een idee wat het kan zijn of eventueel een andere mogelijkheid om de series van subs te voorzien?
Toen ik begon met Autosub op 19-jan had ik 2500 wanted subs. Inmiddels is dit gedaald naar 171. Gaat sneller dan je denkt ;) Ik ben wel VIP member op Addic7ed, want dan kun je 50 subs per dag downloaden.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:02

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Weet niet of het erin zit.
Maar als je dit programma installeert zou het niet handig zijn dat hij eerst alles scant uit de desbetreffende map? Als hij daarmee klaar is kan je dan eerst de shows skippen of seizoenen en dat je daarna pas het commando geeft van zoek ondertitels.
Dit misschien om bovenstaande problemen te voorkomen op desbetreffende sites?

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
cypher21 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:02:
Is toch prima. Dit voorkomt dat de server overbelast wordt.
Anders gaan die sites dat dit soort programma's heel snel blokkeren
Je snapt denk ik niet wat ik bedoel :)

er zijn twee processen.
1 proces voor het scannen van je lib
1 proces voor het downloaden van subs.

Het zou slim zijn van het programma als hij door heeft dat er 1 al een process loopt nu krijg je veel debug meldingen

code:
1
2
3
4
2014-02-11 16:00:35,654 DEBUG  scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2014-02-11 16:00:35,653 DEBUG  scanDir: Starting round of local disk checking at /Volumes/HITACHI/Downloads/TV/
2014-02-11 16:00:34,651 DEBUG  scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2014-02-11 16:00:34,650 DEBUG  scanDir: Starting round of local disk checking at /Volumes/HITACHI/Downloads/TV/

Dit overbelast je eigen machine te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Mick1990 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:10:
[...]

Toen ik begon met Autosub op 19-jan had ik 2500 wanted subs. Inmiddels is dit gedaald naar 171. Gaat sneller dan je denkt ;) Ik ben wel VIP member op Addic7ed, want dan kun je 50 subs per dag downloaden.
Ik heb een standaard account maar ik heb vandaag al 26 / 15 gedownload.. :)

Meer dan toegestaan volgens mij :+

Ik gebruik ook de andere subs providers... zodat de initieel scan dadelijk compleet is dan volledig op Addic7ed over stappen. Je haalt denk ik toch gemiddeld niet meer dan 3 tot 5 shows per dag binnen :) en soms wacht ik ook tot het weekend om een show te kijken :) dus dat hij even bezig is maakt me niet zoveel uit alleen de initieel scan duurt langer dan als hij al een tijdje draaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
To_Tall schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:01:
Het zou slim zijn van het programma als hij door heeft dat er 1 al een process loopt nu krijg je veel debug meldingen

code:
1
2
3
4
2014-02-11 16:00:35,654 DEBUG  scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2014-02-11 16:00:35,653 DEBUG  scanDir: Starting round of local disk checking at /Volumes/HITACHI/Downloads/TV/
2014-02-11 16:00:34,651 DEBUG  scanDir: Exiting, another threat is using the queues
2014-02-11 16:00:34,650 DEBUG  scanDir: Starting round of local disk checking at /Volumes/HITACHI/Downloads/TV/

Dit overbelast je eigen machine te veel.
Dat ziet ie toch ook? Daarom krijg je juist de melding en stopt hij je extra process 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
cypher21 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:25:
Thanks.

Volgens mij heb ik dit probleem al een tijdje. Ongeveer sinds de boel is omgezet naar subtitleseeker gok ik
Ik heb het probleem gevonden, eerst even Utopia kijken en dan zal ik de wijzigingen erop zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Donny schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:24:
[...]

Ik heb het probleem gevonden, eerst even Utopia kijken en dan zal ik de wijzigingen erop zetten :)
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ik ben nu even de API informatie op de Info & Help pagina aan het zetten en dan zet ik het online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Donny schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:39:
[...]

Dat ziet ie toch ook? Daarom krijg je juist de melding en stopt hij je extra process 8)7
Blijkbaar niet want elke seconde nadat hij het startproces uitvoert wordt er dus weer een afgetrapt.

De processen houden blijkbaar geen rekening met elkaar.
Terwijl het start process ook in wait modus zou kunnen kruipen en wachten tot een eerder proces klaar is..

Je zou zo je server omver kunnen gooien met requests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
To_Tall schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:04:
[...]

Blijkbaar niet want elke seconde nadat hij het startproces uitvoert wordt er dus weer een afgetrapt.

Terwijl het start process ook in wait modus zou kunnen kruipen en wachten tot een eerder proces klaar is..

Ik krijg deze meldingen zelf nooit.

Druk je op Run Now net nadat je Auto-Sub gestart hebt? Normaal gesproken zal Auto-Sub zelf geen dubbele processen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Laatst online: 18:37
To_Tall schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:04:
[...]

Volgens mij krijg je dit alleen als je met de hand autosub "run now geeft" terwijl hij al loopt

:? Synchroon antwoord geloof ik

[ Voor 3% gewijzigd door Ben(V) op 11-02-2014 21:21 ]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ben(V) schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:20:
[...]

Volgens mij krijg je dit alleen als je met de hand autosub "run now geeft" terwijl hij al loopt

:? Synchroon antwoord geloof ik
Dit lijkt mij ook inderdaad, volgens mij hebt ik een tijd geleden een check ingebouwd die kijkt of de checkSub al bezig is of niet zodat Auto-Sub het niet 2x start. Maar er is geen check voor scanDir omdat dit meestal in een paar seconden gedaan is en dan direct naar checkSub gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mick1990 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:10:
[...]

Lol, ik dacht met 200 een tijd terug er veel te zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ik kom eigenlijk nooit op de Info & Help pagina, maar ik kom er nu achter dat sinds de 60sec. vertraging voor Addic7ed het dus super traag is om de pagina te laden. (omdat er dus 60 sec. vertraging zit na het inloggen en de informatie opvragen.).

Ik ga er even een knopje voor maken zodat je de download count bewust kan pullen en niet standaard 60s moet wachten voordat de pagina geladen is.

Als er zo mensen zijn die het willen testen, vergeet niet de browser cache te verwijderen of Ctrl+F5 ;)

edit: toegevoegd.

[ Voor 3% gewijzigd door Donny op 11-02-2014 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
net geupdate. Zal het morgen of overmorgen wel merken :)

Home pagina laadt nu trouwens een stuk sneller.

Iig bedankt voor de moeite alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
[b][message=41759650,noline]...

Als er zo mensen zijn die het willen testen, vergeet niet de browser cache te verwijderen of Ctrl+F5 ;)

edit: toegevoegd.
Werkt. Thanks. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dt77h
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-09 23:02
hoe krijg ik autosub opgestart met ubuntu.

ik heb de volgende regel in /init/rc.local geplakt: /usr/bin/python /home/server1/.autosub-bootstrapbill/AutoSub.py --daemon --config=/home/server1/.autosub-bootstrapbill/config.properties

autosub start hiermee niet automatisch met ubuntu op.

ik ben een redelijke linux noob en zit nu dus vast.

[ Voor 78% gewijzigd door dt77h op 12-02-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Hmmm....in 2 browsers na de laatste update de volgende melding als ik de Info&Help pagina open:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Traceback (most recent call last):
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
    response.body = self.handler()
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
    self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
    return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/autosub/WebServer.py", line 45, in info
    def info(self):
  File "/opt/local/lib/python2.7/site-packages/Cheetah-2.4.4-py2.7-linux-armv5tel.egg/Cheetah/Template.py", line 1005, in __str__
    rc = getattr(self, mainMethName)()
  File "_mnt_pools_A_A0_Media__Apps_autosub_bootstrapbill_interface_templates_config_info_tmpl.py", line 229, in respond
NotFound: cannot find 'APICALLSRESETINT_SUBSEEKER' while searching for 'autosub.APICALLSRESETINT_SUBSEEKER'

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
M.v.Veelen schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:05:
Hmmm....in 2 browsers na de laatste update de volgende melding als ik de Info&Help pagina open:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
    response.body = self.handler()
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
    self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
    return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
  File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/autosub/WebServer.py", line 45, in info
    def info(self):
  File "/opt/local/lib/python2.7/site-packages/Cheetah-2.4.4-py2.7-linux-armv5tel.egg/Cheetah/Template.py", line 1005, in __str__
    rc = getattr(self, mainMethName)()
  File "_mnt_pools_A_A0_Media__Apps_autosub_bootstrapbill_interface_templates_config_info_tmpl.py", line 229, in respond
NotFound: cannot find 'APICALLSRESETINT_SUBSEEKER' while searching for 'autosub.APICALLSRESETINT_SUBSEEKER'
Hoe update je Auto-Sub? Je download toch niet de ZIP en gaat dan de bestanden overschrijven in je Auto-Sub map? Dit heeft eerder al problemen gegeven bij iemand anders.

Je kan het beste even helemaal opnieuw beginnen i.p.v. bestanden gaan overschrijven. (Uiteraard wel Auto-Sub herstarten na een update).

edit: Je kan natuurlijk wel je config en database kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Ik stop autosub, daarna doe ik een hg pull, hg updaten en start ik autosub weer. Zoals alle keren tot nog toe geen probleem gehad, maar nu wel dus?

Edit: eigenwijs gedaan en nogmaals autosub een shutdown gegeven. Daarna even gewacht en opnieuw gestart en nu is het probleem weg..... 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door M.v.Veelen op 12-02-2014 14:30 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg steeds een melding over Namemapper bij het starten. Autosub blijft wel draaien en werkt gewoon.

UserWarning:
You don't have the C version of NameMapper installed! I'm disabling Cheetah's useStackFrames option as it is painfully slow with the Python version of NameMapper. You should get a copy of Cheetah with the compiled C version of NameMapper.
"\nYou don't have the C version of NameMapper installed! "

hoe kan ik deze melding weg krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:34:
Ik krijg steeds een melding over Namemapper bij het starten. Autosub blijft wel draaien en werkt gewoon.

UserWarning:
You don't have the C version of NameMapper installed! I'm disabling Cheetah's useStackFrames option as it is painfully slow with the Python version of NameMapper. You should get a copy of Cheetah with the compiled C version of NameMapper.
"\nYou don't have the C version of NameMapper installed! "

hoe kan ik deze melding weg krijgen?
Even hier kijken:
http://www.cheetahtemplate.org/download.html

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
Donny schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:21:
[...]

Hoe update je Auto-Sub? Je download toch niet de ZIP en gaat dan de bestanden overschrijven in je Auto-Sub map? Dit heeft eerder al problemen gegeven bij iemand anders.

Je kan het beste even helemaal opnieuw beginnen i.p.v. bestanden gaan overschrijven. (Uiteraard wel Auto-Sub herstarten na een update).

edit: Je kan natuurlijk wel je config en database kopiëren.
Zo doe ik het ook op mijn Synology vanaf het begin en heeft tot op heden nooit problemen geven.
Wel Autosub stoppen voor je dit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsnet
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-07-2024
@Donny :
Ik ben een autosub fan _/-\o_
Maar ik zou heel graag 1 functie in het programma willen hebben..
Verplaatsen van file+subs naar een andere map.
Als je dat erbij zou doen ben ik helemaal verkocht :9

en nog 1 "opemrking", Dit is een tool waar ik graag een donatie voor over zou hebben...

Greetings en nogmaals DANK,

Stripe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
dsnet schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:51:
@Donny :
Ik ben een autosub fan _/-\o_
Maar ik zou heel graag 1 functie in het programma willen hebben..
Verplaatsen van file+subs naar een andere map.
Als je dat erbij zou doen ben ik helemaal verkocht :9

en nog 1 "opemrking", Dit is een tool waar ik graag een donatie voor over zou hebben...

Greetings en nogmaals DANK,

Stripe
Er staan genoeg post process scripts in dit topic waar je dit mee kan doen. Even zoeken ;)

colicab en ik hebben geen interesse in een donatie, toch bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:59

zeroday

There is no alternative!

gewoon op de juiste manier starten (ahum)
wijzig pathnamen waar nodig en dan met het linux commando aan je startup scripts toevoegen (maar ik geloof dat er verschillende manieren voor zijn.

/etc/init.d/autosub.sh

en daarin

#! /bin/sh
### BEGIN INIT INFO
# Provides: AutoSub
# Required-Start: $remote_fs $syslog
# Required-Stop: $remote_fs $syslog
# Default-Start: 2 3 4 5
# Default-Stop: 0 1 6
# Short-Description: AutoSub
# Description: Script to control AutoSub
### END INIT INFO

## START EDIT ##

NAME=AutoSub
INIT_DIR=/etc/init.d
DAEMON=/usr/bin/python
DAEMON_OPTS=" /home/dennis/autosub/AutoSub.py -c/home/dennis/autosub/config.prop
erties -d -l"

## STOP EDIT ##

autosub_start() {
echo "Starting $NAME"
$DAEMON ${DAEMON_OPTS}
}
autosub_stop() {
echo "Stopping $NAME"
for pid in $(/bin/pidof python); do
/bin/grep -q "AutoSub.py" /proc/$pid/cmdline && /bin/kill $pid
done
/bin/sleep 2
}

case "$1" in
start)
autosub_start
;;
stop)
autosub_stop
;;
restart|force-reload)
echo "Restarting $NAME"
autosub_stop
autosub_start
;;
*)
echo "Usage: $0 {start|stop|restart|force-reload}" >&2
exit 1
;;
esac
exit 0

dan /etc/init.d/autosub.sh startbaar maken en dan met /etc/init.d/autosub.sh kun je hem starten
dt77h schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 02:12:
hoe krijg ik autosub opgestart met ubuntu.

ik heb de volgende regel in /init/rc.local geplakt: /usr/bin/python /home/server1/.autosub-bootstrapbill/AutoSub.py --daemon --config=/home/server1/.autosub-bootstrapbill/config.properties

autosub start hiermee niet automatisch met ubuntu op.

ik ben een redelijke linux noob en zit nu dus vast.

[ Voor 3% gewijzigd door zeroday op 15-02-2014 08:43 ]

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
dan moet je wel python 2.5 draaien en niet hoger ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dt77h
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-09 23:02
bedankt voor de uitleg, het is gelukt.
zeroday schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 08:39:
gewoon op de juiste manier starten (ahum)
wijzig pathnamen waar nodig en dan met het linux commando aan je startup scripts toevoegen (maar ik geloof dat er verschillende manieren voor zijn.

/etc/init.d/autosub.sh

en daarin

#! /bin/sh
### BEGIN INIT INFO
# Provides: AutoSub
# Required-Start: $remote_fs $syslog
# Required-Stop: $remote_fs $syslog
# Default-Start: 2 3 4 5
# Default-Stop: 0 1 6
# Short-Description: AutoSub
# Description: Script to control AutoSub
### END INIT INFO

## START EDIT ##

NAME=AutoSub
INIT_DIR=/etc/init.d
DAEMON=/usr/bin/python
DAEMON_OPTS=" /home/dennis/autosub/AutoSub.py -c/home/dennis/autosub/config.prop
erties -d -l"

## STOP EDIT ##

autosub_start() {
echo "Starting $NAME"
$DAEMON ${DAEMON_OPTS}
}
autosub_stop() {
echo "Stopping $NAME"
for pid in $(/bin/pidof python); do
/bin/grep -q "AutoSub.py" /proc/$pid/cmdline && /bin/kill $pid
done
/bin/sleep 2
}

case "$1" in
start)
autosub_start
;;
stop)
autosub_stop
;;
restart|force-reload)
echo "Restarting $NAME"
autosub_stop
autosub_start
;;
*)
echo "Usage: $0 {start|stop|restart|force-reload}" >&2
exit 1
;;
esac
exit 0

dan /etc/init.d/autosub.sh startbaar maken en dan met /etc/init.d/autosub.sh kun je hem starten

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
@Donny

Ofwel er zit een klein schoonheidsfoutje in de interface of ik snap het niet helemaal, maar als ik in de configuratie de volgende tijden instel voor scandisk en Checksub krijg ik daar geen bijbehorende waarden voor op het Home scherm.
Ik heb Scandisk ingesteld op 21600 en Subcheck op 43200
Dit zou volgens mij moeten leiden tot een Scandisk van 6 uur en een subcheck van 12 uur
Echter Autosub geeft voor Scandisk 60 minuten en voor subcheck 7 uur en 48 minuten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
TRaSH schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 09:31:
[...]

dan moet je wel python 2.5 draaien en niet hoger ?
Volgens mij is dat een compiled versie en als de interface van die namemapper niet gewijzigd is moet hij ook op 2.7 python werken.
De vraag is meer heb je hem nog wel nodig als je ptyhon 2.7 draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ben(V) schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 09:44:
@Donny

Ofwel er zit een klein schoonheidsfoutje in de interface of ik snap het niet helemaal, maar als ik in de configuratie de volgende tijden instel voor scandisk en Checksub krijg ik daar geen bijbehorende waarden voor op het Home scherm.
Ik heb Scandisk ingesteld op 21600 en Subcheck op 43200
Dit zou volgens mij moeten leiden tot een Scandisk van 6 uur en een subcheck van 12 uur
Echter Autosub geeft voor Scandisk 60 minuten en voor subcheck 7 uur en 48 minuten aan.
Werkt gewoon hoor, als je maar doet wat er aangegeven wordt ;)
Configuration has been saved.
A manual restart is needed for all changes to take effect.
ScanDiskCheckSub
05:59:3411:59:34

[ Voor 23% gewijzigd door Donny op 15-02-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Donny schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 09:56:
[...]

Werkt gewoon hoor, als je maar doet wat er aangegeven wordt ;)

[...]

ScanDiskCheckSub
05:59:3411:59:34
Hmmm 'manual restart' |:( 8)7 :X
Autosub stoppen en herstarten dus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik kom het hier wel in het topic tegen, bij de instellingen echter niet om aan te geven ervan gebruik te maken of niet, daarom alsnog voor de zekerheid even mijn vraag. Is opensubtitles.org beschikbaar als provider? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
CptChaos schreef op zondag 16 februari 2014 @ 19:57:
Ik kom het hier wel in het topic tegen, bij de instellingen echter niet om aan te geven ervan gebruik te maken of niet, daarom alsnog voor de zekerheid even mijn vraag. Is opensubtitles.org beschikbaar als provider? :)
Als de site niet bij de instellingen staat, hoe groot acht je de kans dat Auto-Sub deze site gebruikt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Donny schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:38:
Als de site niet bij de instellingen staat, hoe groot acht je de kans dat Auto-Sub deze site gebruikt? ;)
Ik zie jou in het topic anders ook niet tegenspreken dat OpenSubtitles.org niet in de providers zit, terwijl er al wel redelijk wat posts met 'OpenSubtitles' in het bericht in dit topic nota bene staan, ook een aantal van jou, vandaar mijn vraag dus.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 16-02-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
CptChaos schreef op zondag 16 februari 2014 @ 21:37:
[...]
Ik zie jou in het topic anders ook niet tegenspreken dat OpenSubtitles.org niet in de providers zit, terwijl er al wel redelijk wat posts met 'OpenSubtitles' in het bericht in dit topic nota bene staan, ook een aantal van jou, vandaar mijn vraag dus.
Als je de posts gelezen had dan had je kunnen lezen dat OpenSubtitles eruit is gehaald omdat je daar nu ook een account voor nodig hebt. :)

Dus het antwoord op de vraag of OpenSubtitles gebruikt wordt is nee.

edit: Op de Google Project homepage had je het antwoord overigens ook kunnen vinden:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
     +--- Uses SubtitleSeeker API, supporting the following website:
     |    +--- Podnapisi
     |    +--- Subscene
     |    \--- Undertexter
     |
     +--- Addic7ed support.
     |    +--- Requires account.
     |    \--- Limited downloads per 24 hours. (Regular: 30 - VIP: 55)

[ Voor 25% gewijzigd door Donny op 16-02-2014 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

In de topic start ook, maar zoals ik al zei... Ik vond het wat onduidelijk door de info die ik vond in het topic en de TS. ;)

[ Voor 72% gewijzigd door CH4OS op 16-02-2014 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Vraagje aan de ontwikkelaars: is het mogelijk om aanwezige bestanden te scannen op ondertitels (bv. via mkvtoolnix?). Nu dien ik te checken welke bestanden ondertitels hebben om daarna Auto-Sub ze te laten negeren.

Ik vermoed dat Auto-Sub nu gewoon op bestandsnaam ondertitels zoekt, zonder na te gaan of het bestand ondertitels bevat?

[ Voor 8% gewijzigd door Borromini op 17-02-2014 14:07 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:46
Waarom laat je Autosub niet gewoon zoeken? De extra subs zitten toch niet in de weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassd
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik heb al een paar keer gehad dat ik dagen aan een stuk niks meer qua subs binnen kreeg.
Na een herstart van AutoSub komen er dan ineens een hele rits binnen.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben, of het vermoedde hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
bassd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:01:
Ik heb al een paar keer gehad dat ik dagen aan een stuk niks meer qua subs binnen kreeg.
Na een herstart van AutoSub komen er dan ineens een hele rits binnen.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben, of het vermoedde hebben?
Zo te horen heb je niet de laatste versie van Auto-Sub, dit probleem is 11 februari opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 21:25

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Sinds vandaag heb ik autosub bootstrap bill op de raspberry pi staan maar ik krijg telkens een error, en wel de volgende:

ERROR downloadSubs: Could not write subtitle file. Permission denied? Enough diskspace?

De situatie is als volgt:

Mijn raspberry pi heeft de volgende software geinstalleerd:

Sickbeard
Autosub bootstrap bill (sinds vandaag)

Sickbeard werkt al maanden en deze kan ook schrijven naar de server, hij schrijft namelijk de nzb's die hij ophaalt naar mijn server (windows server 2012) weg. Dit werkt zonder problemen.

Autosub heb ik sinds vandaag geinstalleerd en dit doe ik dan ook via deze methode, hij heeft de share gemount en kan ook hierin kijken (omdat ik gewoon een "ls" uit kan voeren en in de website van autosub de files herkent). Alleen de output is als volgt:

ERROR downloadSubs: Could not write subtitle file. Permission denied? Enough diskspace?

Diskspace is geen enkel probleem, alleen de rechten vind ik vreemd aangezien de shares exact ingericht zijn zoals die van sickbeard. In de share op windows heeft iedereen gewoon full control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassd
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Donny schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:22:
[...]

Zo te horen heb je niet de laatste versie van Auto-Sub, dit probleem is 11 februari opgelost.
0.6.1-7, laatste Synology package van Matr1x zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
bassd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:28:
[...]

0.6.1-7, laatste Synology package van Matr1x zover ik weet.
Dan zou je op de Info & Help pagina de API calls moeten kunnen zien, en wanneer het gereset wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 21:25

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Ik heb mijn probleem van het schrijven naar de share al opgelost, ik moest aan het mount commando de "uid" parameter toevoegen.

Met dit commando werkte het:

code:
1
sudo mount-t cifs //192.168.1.10/compleet /home/compleet/ -o username=raspberrypi,password=wachtwoordhier,uid=1000

Uid is op te vragen met het volgende commando:

code:
1
id -u "user" (in mijn geval de user pi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Lawwie schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:04:
Ik heb mijn probleem van het schrijven naar de share al opgelost, ik moest aan het mount commando de "uid" parameter toevoegen.

Met dit commando werkte het:

code:
1
sudo mount-t cifs //192.168.1.10/compleet /home/compleet/ -o username=raspberrypi,password=wachtwoordhier,uid=1000

Uid is op te vragen met het volgende commando:

code:
1
id -u "user" (in mijn geval de user pi)
Je kan ook gewoon \\192.168.1.10\compleet invullen als Series folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:59
Gisteren de nieuwste Auto-Sub update (0.6.1-7) geïnstalleerd op m'n Synology DS214

Wanneer ik API request URL's uit de log open zie ik in het .XML bestand de volgende regel staan.
code:
1
[api_key] Api key does not seem to be valid. Wrong Key? Or Banned ? please contact api@subtitleseeker.com

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Ligt dit aan Subtitleseeker? Wanneer ik namelijk naar de website ga en zoek op een serie (bijv. The Walking Dead) en ik klik op de eerste hit, dan krijg ik onderstaande melding.
code:
1
2
3
This title has not been indexed properly yet. 
Our indexer rats are working hard to jump around the web to find this link .. come back in a couple of days.
Back to SubtitleSeeker.com

Zijn er meer mensen die last hebben van dit issue?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geeforce
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:52
Jup hier ook problemen met de API key. Overigens NIET op Synology, gewoon los op Linux.
En kan dus geen subs downloaden, althans er komt niets binnen. Terwijl ik weet dat ze er wel zijn.

Tevens heb ik problemen met A7.
ERROR Addic7edAPI: Couldn't retrieve Addic7ed MyPanel data

En kan ik ook de count bij A7 niet ophalen.

EDIT: API issue lijkt gefixed. Effe wachten op bevestging van Donny.

[ Voor 38% gewijzigd door Geeforce op 18-02-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:59
Geeforce schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:33:
Jup hier ook problemen met de API key. Overigens NIET op Synology, gewoon los op Linux.
En kan dus geen subs downloaden, althans er komt niets binnen. Terwijl ik weet dat ze er wel zijn.

Tevens heb ik problemen met A7.
ERROR Addic7edAPI: Couldn't retrieve Addic7ed MyPanel data

En kan ik ook de count bij A7 niet ophalen.

Inderdaad, het lijkt erop dat dit aan subtitleseeker lag, aangezien de website nu ook weer goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
@Ortep (of anderen met een oplossing):

Sinds enige tijd gebruik ik naar tevredenheid je postprocess-script.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
#This Script is an example of what is possible with the
#PostProcess feature of Auto-Sub

import sys, os
dst_dir = '//volume1/downloads/complete/TV'

file_a = sys.argv[1]
basename_1 = os.path.basename(file_a)

head, tail = os.path.splitext (basename_1)
dst_file_1 = os.path.join(dst_dir, basename_1)

file_b = sys.argv[2]
basename_2 = os.path.basename(file_b)

head, tail = os.path.splitext (basename_2)
dst_file_2 = os.path.join(dst_dir, basename_2)

taal = sys.argv[3]

if taal == 'Dutch':
    os.rename(file_a, dst_file_1)
    os.rename(file_b, dst_file_2)

Afgelopen weekend heb ik de DSM-versie van mijn Synology geüpdate, i.v.m. een lek (http://tweakers.net/nieuw...-voor-minen-bitcoins.html voor de geïnteresseerden).

Sinds die tijd werkt het script niet meer en krijg ik deze foutmelding:

File "AutoSubPostprocess.py", line 7, in <module>
file_a = sys.argv[1]
IndexError: list index out of range

Enig idee wat dit kan zijn of waardoor dit wordt veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Geeforce schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:33:
Het lijkt inderdaad weer te werken, krijg geen API errors. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
WicKeD.El.GuPPo schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:36:
@Ortep (of anderen met een oplossing):

Sinds enige tijd gebruik ik naar tevredenheid je postprocess-script.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
#This Script is an example of what is possible with the
#PostProcess feature of Auto-Sub

import sys, os
dst_dir = '//volume1/downloads/complete/TV'

file_a = sys.argv[1]
basename_1 = os.path.basename(file_a)

head, tail = os.path.splitext (basename_1)
dst_file_1 = os.path.join(dst_dir, basename_1)

file_b = sys.argv[2]
basename_2 = os.path.basename(file_b)

head, tail = os.path.splitext (basename_2)
dst_file_2 = os.path.join(dst_dir, basename_2)

taal = sys.argv[3]

if taal == 'Dutch':
    os.rename(file_a, dst_file_1)
    os.rename(file_b, dst_file_2)

Afgelopen weekend heb ik de DSM-versie van mijn Synology geüpdate, i.v.m. een lek (http://tweakers.net/nieuw...-voor-minen-bitcoins.html voor de geïnteresseerden).

Sinds die tijd werkt het script niet meer en krijg ik deze foutmelding:

File "AutoSubPostprocess.py", line 7, in <module>
file_a = sys.argv\[1]
IndexError: list index out of range

Enig idee wat dit kan zijn of waardoor dit wordt veroorzaakt?
Ik heb mijn Synology ook met deze laatste update bijgewerkt en gebruik ook een postprocess script (en dus uiteraard dezelfde argv[1]). Bij mij blijft alles gewoon werken.

Gebruik je een volledige path naar het postprocess script in de config van Autosub?
Er is met deze Synology patch iets gewijzigd met de 'path' variable van de Synology

[ Voor 6% gewijzigd door Ben(V) op 19-02-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
@Ben(V)

Ok, bedankt. Ik gebruik voor het script zelf, wel de volledige padnaam maar voor python niet.

Ik zie trouwens net dat vandaag weer een update uit is voor mijn Syno (209). Ik zal die eens installeren, kijken of dat soelaas biedt. Denk het niet. In de versionhistory wordt geen melding gemaakt omtrent wijzigingen in path-variabele. Wordt vervolgd.

• Ben(V)
WicKeD.El.GuPPo schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:31:
@Ben(V)

Ok, bedankt. Ik gebruik voor het script zelf, wel de volledige padnaam maar voor python niet.

Ik zie trouwens net dat vandaag weer een update uit is voor mijn Syno (209). Ik zal die eens installeren, kijken of dat soelaas biedt. Denk het niet. In de versionhistory wordt geen melding gemaakt omtrent wijzigingen in path-variabele. Wordt vervolgd.
Eigenlijk kan deze foutmelding alleen optreden als AutoSub geen enkele parameter doorgeeft aan je postprocess script.
Aangezien Autosub op dat gebied niet gewijzigd is en bij mij (en waarschijnlijk anderen) het wel werkt is de enige mogelijkheid dat je AutoSub installatie corrupt geraakt is en dan is AutoSub opnieuw installeren de beste optie.

Heb je deze foutmelding bij elke sub of alleen bij een in het bijzonder. Staan er soms rare tekens in die sub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:09
Waarom moet ik de Autosub service altijd na 1 scan opnieuw opstarten?

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:59

zeroday

There is no alternative!

CK3v1N schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:51:
Waarom denk jij dat te moeten?

ik gebruik autosub 24/7 unattended en werkt goed .

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:31

niq

Eet nooit gele sneeuw!

CK3v1N schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:51:
Of het met de huidige versie nog zo is weet ik niet, maar je moet niet gelijk na het starten van auto-sub een manual run doen. Na het starten gaat er al automatisch een scan lopen en een handmatige wil auto-sub wel eens laten stoppen.

Kijk onderaan het hoofdscherm van auto-sub of er al een sub scan loopt. Als dat zo is, moet je geen hamdmatige starten. (dit was me ooit opgevallen in auto-sub, geen idee of dit met de huidige versie nog een probleem is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:09
Neen de service werkt na het opstarten goed en begint inderdaad automatisch te scannen. Ik merk echter dat ik na een bepaalde tijd de service opnieuw moeten opstarten bij het package center binnen de synology web manager.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
CK3v1N schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:17:
Neen de service werkt na het opstarten goed en begint inderdaad automatisch te scannen. Ik merk echter dat ik na een bepaalde tijd de service opnieuw moeten opstarten bij het package center binnen de synology web manager.
Kijk eens in de logfile waar ie op crashed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
AutoSub opnieuw geïnstalleerd maar nu middels de package. Mij ontgaat even de logica maar het werkt gelukkig weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
WicKeD.El.GuPPo schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:21:
AutoSub opnieuw geïnstalleerd maar nu middels de package. Mij ontgaat even de logica maar het werkt gelukkig weer.
Fijn dat het weer werkt.
Heb wel vaker gezien dat Synology dingen corrupt maakt bij een update als alles niet strak volgens hun package regels geinstaleerd is. Wat precies de logica erachter is ontgaat me ook (ben niet zo'n Linux guru).
Ik blijf daarom als het mogelijk is de packages gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waspoeder
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 00:42
Ik heb autosub draaien op een windows home servers maar ik krijg cheetah niet geinstalleerd
autosub draait wel verder en ook naar behoren.

Iemand een idee of het echt kwaad kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
waspoeder schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:39:
Ik heb autosub draaien op een windows home servers maar ik krijg cheetah niet geinstalleerd
autosub draait wel verder en ook naar behoren.

Iemand een idee of het echt kwaad kan ?
Zonder Cheetah zou Auto-Sub niet veel doen, dus ik denk dat je het toch geinstalleerd gekregen hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
Het viel me op dat er sinds gisteren geen ondertitels meer waren binnen gekomen, als ik in mijn log kijk staat het vol met deze zin 2014-02-22 11:19:33,730 ERROR Podnapisi: Failed to find the redirect link using SubtitleSeekers's link. Dat geldt voor alle websites die ik heb aangevinkt. Ik heb gezocht in dit topic en heb daardoor onder andere alles een geflushed, opnieuw opgestart, addic7ed uit gezet, maar niets mag baten. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

To dare is to do

Pagina: 1 ... 21 ... 87 Laatste