Ik heb hem ook bij Bart Smit besteld gisteren (heb alleen optie om te reserveren, dus kon niet bestellen en afrekenen) maar nog niks gehoord.
Mijn collega heeft hem afgelopen woensdag pas besteld bij de Wehkamp en die heeft hem wel al binnen.
http://www.bartsmit.com/playstation-4-console
Verwijderd
http://www.toysxl.nl/is-b...istPrice-desc&PageSize=10
Link?bartburg schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:33:
[...]
heb je dat filmpje niet gezien met die mensen die allemaal over elkaar heen dondereren voor een ps4 ik gok dus geen enkele vooraad meer in duitsland.
Via de link uiteraardEValentino schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:36:
Via die link die hier rondzweefde op het forum of gewoon deze:
http://www.bartsmit.com/playstation-4-console
[...]
Verwijderd
Is me niet duidelijk wanneer die geleverd zou gaan worden.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:36:
Voor de mensen die nog een ps4 willen aanschaffen:
Heb al contact gehad met ToysXL, daar is hij ook uitverkocht.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:36:
Zojuist besteld, en betaald... ben benieuwd...Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:36:
Something under the bed is drooling
staat er ook gewoon bij..bones schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:38:
[...]
Heb al contact gehad met ToysXL, daar is hij ook uitverkocht.
Verwijderd
Bij mij staat de order op "completed"!Mauz1978 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:38:
[...]
Zojuist besteld, en betaald... ben benieuwd...
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:37:
Vanochtend bij Intertoys PS4 Killzone bundel besteld en nu mailtje gekregen met een T&T code dat die vandaag op de post gaat, dus morgen knallennnn!!!
Ik ook. Er staat niet bij dat hij niet beschikbaar is of dat die gereserveerd moet worden. In de kolom daarnaast aat wel "Waarom ToysXL? Bestel op werkdagen voor 20:00, volgende dag in huis".Mauz1978 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:38:
[...]
Zojuist besteld, en betaald... ben benieuwd...
Ik zie ook de kale PS4 niet staan, dus kan zijn dat die verwijderd is omdat die is uitverkocht en de bundles nog wel beschikbaar zijn. Als die niet op voorraad is zou er toch op zn minst iets bij moeten staan.
[ Voor 22% gewijzigd door ryderb op 29-11-2013 14:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
ToysXL vertelde mij dat ze geen kale ps4's meer hadden. Maar dat ze vandaag wel bundels binnen kregen. En wanneer die binnen waren zouden ze deze er gelijk opzetten.ryderb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:39:
[...]
Ik ook. Er staat niet bij dat hij niet beschikbaar is of dat die gereserveerd moet worden. In de kolom daarnaast aat wel "Waarom ToysXL? Bestel op werkdagen voor 20:00, volgende dag in huis".
Ik zie ook de kale PS4 niet staan, dus kan zijn dat die verwijderd is omdat die is uitverkocht en de bundles nog wel beschikbaar zijn. Als die niet op voorraad is zou er toch op zn minst iets bij moeten staan.
Hoop het! Heb net de killzone bundle besteld!Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:42:
[...]
ToysXL vertelde mij dat ze geen kale ps4's meer hadden. Maar dat ze vandaag wel bundels binnen kregen. En wanneer die binnen waren zouden ze deze er gelijk opzetten.
Noord-Holland (Obdam).Teunke7 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:30:
[...]
Welke regio? Misschien zitten ze alle in hetzelfde busje
En helaas voor degene die vroeg of ik er meer had, heb er 1 besteld. Lang getwijfeld tussen Xbox en PS en daardoor geen pre-order gedaan. Nu toch nog heel blij dat ik bij de 'eersten' ben die 'm in huis heeft.
PSN: dennisvandenb
wtf en ik heb hem gepreorderd 2 maanden geleden bij de wehkamp en ik moet 5 weken wachten terwijl gisteren mijn leveringsdatum nog op 2-3 werkdagen stond vermeld....Dvdberg schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:29:
De PS4 Killzone Edition is binnen!! Top top top. Gisteren besteld bij Wehkamp. Briljante actie.![]()
![]()
Nog even werken en dan ......
Wehkamp maakt er een zooitje van. Wat nu eerlijk verdelen....
Enige bevestiging? Als belg heb ik geen Ideal en ga ik niet onnodig geld op mijn mastercard dumpenryderb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:42:
[...]
Hoop het! Heb net de killzone bundle besteld!
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
Vanochtend toen ik wakker werd om 06u, keek ik even op de site van Intertoys en zag dat je PS4 Killzone bundel kon bestellen voor 449,- en er stond op van voor 13u besteld morgen thuis. Dus ik snel in de winkelmand gedaan en betaald met Ideal. Nu heb ik de T&T code gekregen, dus ik kan hem morgen ook verwachtenEValentino schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:39:
Waar heb jij hem besteld dan, wel handig als men dat erbij zet! Geen zin om tot Januari te wachten
[...]
Jouw ordernummer: ******90
beste
Verwijderd
Geprobeerd de klantenservice te bereiken om een bevestiging. Er wordt gevraagd later terug te bellen ivm de drukte.yzx schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:43:
[...]
Enige bevestiging? Als belg heb ik geen Ideal en ga ik niet onnodig geld op mijn mastercard dumpen
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:44:
Mensen, ik heb gebeld met de ToysXL klantenservice. Ze hebben een extra voorraad Killzone bundels, deze zijn op voorraad en worden z.s.m. geleverd, je hebt hem dus waarschijnlijk morgen binnen!
Verwijderd
Tsja, dat gaat ook op voor Bart Shit en Bol.cominnerchild schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:43:
[...]
wtf en ik heb hem gepreorderd 2 maanden geleden bij de wehkamp en ik moet 5 weken wachten terwijl gisteren mijn leveringsdatum nog op 2-3 werkdagen stond vermeld....
Ik had pas van de week bij Bol besteld, dus had ook niet verwacht er vandaag al een te krijgen, maar ik hoop ook niet dat ik nog 7 weken moet wachten. Dan staat namelijk de eerste prijsverlaging ook alweer voor de deur.
Verwijderd
kan ik hem overkopen?Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:45:
Perongeluk 2 besteld, als iemand te laat was laat snel weten anders annuleer ik hem
Piet, ik heb intresseVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:45:
Perongeluk 2 besteld, als iemand te laat was laat snel weten anders annuleer ik hem
Wou ze net bestellen zie ik dat ze op zijnVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:45:
Tsja. Sorry. Ik zag gisteren plotseling op dit forum dat er besteld kon worden. Schijnt precies 2 minuten open te hebben gestaan voor 15 bundels (die misschien 'over' waren). Geen idee.innerchild schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:43:
[...]
wtf en ik heb hem gepreorderd 2 maanden geleden bij de wehkamp en ik moet 5 weken wachten terwijl gisteren mijn leveringsdatum nog op 2-3 werkdagen stond vermeld....
Voor wat het waard is heb 'm niet voor de 'heb', ben gek op gamen en ga de PS4 veel gebruiken.
Ik lees ook dat er veel mensen zijn die al veel eerder besteld hebben, is een beetje pijnlijk. Maar goed...
PSN: dennisvandenb
Verwijderd
Heb hem gekocht via deze link, BEDANKT Caneezy!!!Caneezy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:25:
Heeft iemand hier bij Toys XL besteld? Online op hun website zie ik geen levertijd...
http://www.toysxl.nl/p/ga...-4-500-gb-killzone-pakket
Aantal Product Levertijd Prijs per stuk Prijs
Korting Geen verzendkosten Gratis
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 29-11-2013 14:48 ]
dankjewel maat!Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:36:
Verwijderd
Ik wil!!!! hahaaMauz1978 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:48:
Heb er per ongeluk ook 2 besteld bij Toys XL... of ik er twee krijg is er ook maar de vraag, maar iemand mag die 2e gewoon tegen kostprijs overnemen (ik hoef er niet aan te verdienen om mn pak appel perzik te kunnen kopen)... ALS ik m binnenkrijg uiteraard... omgeving Den Haag btw.
Graag!!!!Mauz1978 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:48:
Heb er per ongeluk ook 2 besteld bij Toys XL... of ik er twee krijg is er ook maar de vraag, maar iemand mag die 2e gewoon tegen kostprijs overnemen (ik hoef er niet aan te verdienen om mn pak appel perzik te kunnen kopen)... ALS ik m binnenkrijg uiteraard... omgeving Den Haag btw.
400km rijden voor een PS4 OEh challenge deniedMauz1978 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:48:
de poster van TOYSXL link is de held van de dag! meld je snel voor een kus van mijn plaatselijke breezerslet
ja hier!Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:45:
PSN: sjaak99 //
Verwijderd
1 Playstation 4 500 GB Killzone Pakket 325910 € 499,99
Spannend!
Natuurlijk wel bedankt voor het linkje. Hoop dat er weer een voorbij komt en dat men kan bevestigen dat ze binnen een weekje ofzo geleverd worden.
[ Voor 36% gewijzigd door wian op 29-11-2013 14:52 ]
Wel goede aflever adres gelukkig
iemand al bevestiging via mail?
€449, de grootste was opEValentino schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:51:
Hmm vraag me af hoe het nu afloopt met de bundel van Killzone. heb er ook 1 besteld op ToysXL. Welke hebben jullie besteld, die van €449 of €499?
Verwijderd
Die van mij staat op "Completed". Toen ik ze vanochtend belde zeiden ze dat ik hem waarschijnlijk morgen binnen heb!!Scorpio861 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:52:
ook besteld bij toys xl, gvd wel een verkeerd factuur adres.
Wel goede aflever adres gelukkig
iemand al bevestiging via mail?
Te laat... helaas pindakaas.
Laat maar weten morgen.
Wilde net bij ToysXL op bevestigen klikken en BAM niet meer leverbaar.
Verwijderd
10288620 29/11/13 Deze bestelling bevat 1 product. € 499,99 Not Shipped, Betaald
10288617 29/11/13 Deze bestelling bevat 1 product. € 499,99 Pending
Bij de onderste bestelling lagde het creditcard betaal proces, was vergeten dat me downloads hard aanstonden. Snel opnieuw gedaan en toch gelukt geloof ik?!?!
Verwijderd
Ik heb die van €449 besteld, ze zijn allebei op voorraad als het goed is.EValentino schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:51:
Hmm vraag me af hoe het nu afloopt met de bundel van Killzone. heb er ook 1 besteld op ToysXL. Welke hebben jullie besteld, die van €449 of €499?
en ik heb er gelukkig een! dag kan niet meer stuk
ToysXL heb ik ook al gebeld en idd alles op.
niet meer haha alles was binnen 3 minuten wegVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:53:
[...]
Ik heb die van €449 besteld, ze zijn allebei op voorraad als het goed is.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:53:
[...]
Ik heb die van €449 besteld, ze zijn allebei op voorraad als het goed is.
Vanochtend bij de MM en megabundel gehaald en die verkocht aan een mede-tweaker.
Erg vervelend om dan te moeten wachten op het Post-NL busje met je BS order
sjoerd94 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:53:
[...]
en ik heb er gelukkig een! dag kan niet meer stuk![]()
![]()
Als Belg kan ik niet mee lachen met het wij versturen alleen in Nederland modelsjoerd94 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:54:
[...]
niet meer haha alles was binnen 3 minuten weg
Nee lag aan de creditcard service! Bij mij bleef hij ook hangen bij het verifieren, gelukkig snel opnieuw via ideal gedaan, dus heb de bestelling nog kunnen afronden.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:53:
die van 499! maar bij bestel overzicht staat dit:
10288620 29/11/13 Deze bestelling bevat 1 product. € 499,99 Not Shipped, Betaald
10288617 29/11/13 Deze bestelling bevat 1 product. € 499,99 Pending
Bij de onderste bestelling lagde het creditcard betaal proces, was vergeten dat me downloads hard aanstonden. Snel opnieuw gedaan en toch gelukt geloof ik?!?!
klopt, maar denk niet dat ze de knop bestellen laten zien als ze zonder vooraad zitten. had ook relatief vroeg besteld dus tamelijk zeker denk ikEValentino schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:54:
Laten we niet te vroeg juichen, als er meer besteld is dan dat er geleverd kan worden vallen er ongetwijfeld mensen buiten de boot!
[...]
"Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren."
postnl
sjoerd94 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:55:
[...]
klopt, maar denk niet dat ze de knop bestellen laten zien als ze zonder vooraad zitten. had ook relatief vroeg besteld dus tamelijk zeker denk ik
Verwijderd
Hmm oke! Ik heb wel al een order bevestiging gehad, dus het zal wel goed gegaan zijn?!?ryderb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:55:
[...]
Nee lag aan de creditcard service! Bij mij bleef hij ook hangen bij het verifieren, gelukkig snel opnieuw via ideal gedaan, dus heb de bestelling nog kunnen afronden.
Me 2, just wait and pray...Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:57:
[...]
Hmm oke! Ik heb wel al een order bevestiging gehad, dus het zal wel goed gegaan zijn?!?
Denk het wel. Ik heb hem snel opnieuw besteld met ideal en alleen van die ideal order een bevestigingsmail gehad.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:57:
[...]
Hmm oke! Ik heb wel al een order bevestiging gehad, dus het zal wel goed gegaan zijn?!?
Zelfde...EValentino schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:58:
Stom ik heb het zonder account gedaan, nu kan ik hem niet volgen dus begrijp ik...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Als ie morgen komt, ook prima.
omg Den Haag. Wacht wel een maand ofzo.
We gaan samen naar de winkel om hem op te halen...
PM me maar..
Het grote Killzone pakket.
Ik ga ze zo bellen over mijn orderstatus.
Thanks voor de link!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Beter iets dan niets..
14.37 heheheEValentino schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:00:
Mag ik vragen hoe laat jullie hem hebben besteld? Mijn bevestiging is om 14:43
[...]
Ik heb een BS bestelling. Woensdag besteld en deze staat nog steeds op "Zending is ontvangen door PostNL." Met een levertijd van 18:00-20:00. Ik zie wel wat er gebeurt. Ik heb geen vertrouwen in die site en app.ryderb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:59:
Welke status staat bij jullie bij de bestelling?
14.32 kreeg ik de bevestiging. Welke status heeft jullie bestelling?
[ Voor 10% gewijzigd door ryderb op 29-11-2013 15:02 ]
Komt goed, hadden ik en mijn neefje ook..Kupauw schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:01:
[...]
Ik heb een BS bestelling. Woensdag besteld en deze staat nog steeds op "Zending is ontvangen door PostNL." Met een levertijd van 18:00-20:00. Ik zie wel wat er gebeurt. Ik heb geen vertrouwen in die site en app.
vlakvoor aflevertijd verandert de status naar postbezorger onderweg..
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot