Hier tussen 11:00-17:00, status is nog "Zending is ontvangen door PostNL.", met als bonusmededeling: Het werkelijke aflevertijdvak kan afwijken, omdat we in jouw wijk momenteel werken aan efficiëntere bezorgroutes. Excuses voor het ongemak..Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:36:
Mijn postnl zegt tussen 12:30 en 14:30 maar is er nog nietduurt me veels te lang. Ach ja is normaal dat het meer richting de laatste tijd zit dan de eerste.
Zal vast wel goed komen, maar ik wil 'm NU!
I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...
Nee, helemaal andere kant van het land
Verwijderd
Ga ik bellen zegt die doos van " ja je zat helaas niet bij de eerste lichting". Nee dat wist ik ook maanden geleden maar waarom veranderen jullie dan de levertijd tot gisteren naar 2-3 werkdagen ? Zelfde mantra weer " ja je zat helaas niet bij de eerste lichting "
Kan ik zo moe van worden.... Ben gewoon naar binnen gehengeld.... Laatste keer dat ik iets heb besteld bij de Wehkamp..
Ik had zelf een briefje op de deur geplakt met dat ik thuis was ^^Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:43:
Durf geen muziek aan te zetten omdat ik anders misschien de bel niet hoor
Ps4/switch gamer
GRONINGEN? Laat me weten hoelaat die komt, kom ik ook gezellig even langs.Satom schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:41:
[...]
Nee, helemaal andere kant van het landVlakbij Groningen
[ Voor 93% gewijzigd door Kol Nedra op 29-11-2013 13:45 ]
nothing stops this train
Veendam om precies te zijn, zegt je vast wel ietsrolandos582 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:44:
[...]
GRONINGEN? Laat me weten hoelaat die komt, kom ik ook gezellig even langs.
Als ik mijn wifi netwerk code wil invoeren verdwijnt het vierkante met de letters/cijfers direct weer, ik kan nu niets invoeren...
met 1.51 update..
Bedankt degene die tipte om bij Bart Smit online te 'reserveren' en aan iedereen in dit topic voor de gezelligheid en bemoedigende woorden de afgelopen week!
Voor zij die nog wachten of in onzekerheid verkeren: veel sterkte!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Mooie photoshop al die ps4.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Lelsjit
Ik kkoop wel eentje van de kamoinet gevallen PS4
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
Die gaan ze gewoon morgen opnieuw bezorgen. Ze rijden echt niet terug omdat jij een pakket niet hebt gehad vandaag. Helaas.mefjoew schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:48:
[...]
Gozer woont bij mij in de buurt, zal em wel even opzoeken straks![]()
In de tussentijd, iemand die me hiermee kan helpen?
[...]
WTF lol.
Gelukkig net van mijn zusje te horen gekregen dat hij binnen is
Overigens staat PostNL nog steeds op: 'bevindt zich in sorteercentrum'. Fuck PostNL
De PS4 is uitverkocht bij Intertoys.
[ Voor 11% gewijzigd door JackL89 op 29-11-2013 13:50 ]
is dat erg?? made in china??Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:49:
Mijne is ook binnen. Wel een made in china.
nothing stops this train
zie je wel komt goedUniciteit schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:39:
Ladies and gentlemen, I've got it.
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Tuurlijk, kom er vaak genoeg.Satom schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:45:
[...]
Veendam om precies te zijn, zegt je vast wel ietsIk gok met een kleine halfuur, anders nog maximaal 1 uur!
Ja bij mij 500 euro!Ashy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:51:
veel te laat natuurlijk, maar heeft iemand een idee waar de ps4 nog te verkrijgen is?
Ik denk nergens meer deze week.Ashy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:51:
veel te laat natuurlijk, maar heeft iemand een idee waar de ps4 nog te verkrijgen is?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nergens.Ashy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:51:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nee hoor ruim optijd! Bij de groenteboer!!Ashy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:51:
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Pas in maart bij de meeste winkelsAshy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:51:
Hoe kom je daar bij? Sony zegt zelf dat de PS4 ruim in voorraad is tijdens de feestdagen.
Verwijderd
In 2013 ontvangen wij nog een tweede levering PlayStation 4 consoles. Helaas weten wij op dit moment nog niet hoeveel PS4’s wij gaan ontvangen en wanneer deze worden uitgeleverd. Zodra de informatie rondom de tweede levering bekend is brengen wij iedereen netjes per email op de hoogte. Alle klanten die helaas buiten de tweede levering vallen worden ook per email geïnformeerd.
Verwijderd
Als je wat op het internet had gezocht had je nu geweten dat de ps4 uit japan van betere kwaliteit zijn vanwege de arbeid. ook de defecte ps4´s uit Amerika komen uit een chinese fabriek waar gesaboteerd is.
Ik kwam net van Dreamland hadden ze nog 2000preorder die vandaag niet afgehaald konden wordenryderb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:53:
[...]
Hoe kom je daar bij? Sony zegt zelf dat de PS4 ruim in voorraad is tijdens de feestdagen.
Bij de FUN was het ook zo een gigantisch getal
Bij Mediamarkt niet gevraagt
Bij Gamemania staat ook al derde lichting op aan preorders
De mijne is binnen en staat nu op de vliering te wachten op mijn zoontje tot de sint langs komt. Die kom gelukkig al zondag a.s.
Heb er zelf stiekum wel zin an (41 jaar oud, ik weet het
Game on allemaal. Ik heb me pima vermaakt op deze thread hier.
PS4 hyterie ten top. Heerluk.
Zal best, maar ik denk toch dat Sony een beter beeld heeft van de aantallen die hun zelf kunnen leveren en de aantallen die de winkels nodig hebben.yzx schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:55:
[...]
Ik kwam net van Dreamland hadden ze nog 2000preorder die vandaag niet afgehaald konden worden
Bij de FUN was het ook zo een gigantisch getal
Bij Mediamarkt niet gevraagt
Bij Gamemania staat ook al derde lichting op aan preorders
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
[ Voor 99% gewijzigd door ryderb op 29-11-2013 13:59 ]
Helemaal geen tijd verder.. Staat al sinds gisteravond zo...
Verwijderd
Bij mij de ene keer wel, de andere keer niet.Ithariuz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:00:
Zijn er nog meer mensen waarbij de track en trace alleen 'Vandaag' aangeeft?
Wisselt elke keer en verschilt ook nog eens tussen de app en de webversie.
Zou me er niet teveel mee bezig houden. Track & trace klopt overduidelijk niet.
Als hij sinds gisterenavond al op vandaag staat.. is hij sowieso al een dag te laat.Ithariuz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:00:
Zijn er nog meer mensen waarbij de track en trace alleen 'Vandaag' aangeeft?
Ik zou me meer zorgen maken als hij al sinds gisteren op "morgen" staat.. want dan heb je een soort infinite loopje te pakken.
Had geen reservering, dus had het eigenlijk wel verwacht, maar toch die 1% kans toch proberen
Ene kant is er nog niet zoveel op uit dat mij echt kan boeien....maar ja, dat ding komt vandaag uit, dan wil je toch op de een of andere manier dat ding wel hebben.
Nouja, zal vanzelf wel een keer zo'n ding komen.
Ik woon wat buiten af, en had gehoopt dat misschien de run/reserveringen op consoles bij de grotere filialen zou zijn, zodat er dan bijvoorbeeld toch een paar gewoon te krijgen waren in de kleine winkels.
Andere winkels waar ze een PS4 mogelijk kunnen verkopen is er volgens mij niet zo in een straal van 20KM ofzo, dus laat ik het maar voor wat het is
Ik woon drie hoog, zit in de woonkamer en hoorde buiten het geluid van een schuifdeur. 'De postbezorger!' dacht ik. Ik snel naar het balkon en inderdaad, daar stond de bestelbus van de postbezorger. Waarschijnlijk was de bezorger al in het gebouw, want hij was nergens te bekennen. Na 10 minuten op het balkon te hebben gestaan nog geen deurbel gehoord of postbezorger gezien. En dat was het moment dat ik het benauwd kreeg.
Maar dit is gewoon ronduit belachelijk! Het is dat ik naar beneden was gerend, want anders had ik nu zonder PS4 gezeten. Want een incompetent gebeuren daar bij PostNL. Blegh!
Anyhow, hij is binnen!
Verwijderd
Intertoys hebben controllers op voorraad.kibber schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:02:
Ik zie dat mijn PS4 afgeleverd is bij de lokale BS. Net even bij de plaatselijke Mediamarkt voor twee games en een extra controller geweest maar een extra controller verkopen ze alleen aan mensen met pre-orders
Anders bestel ik eentje uit de oostblok landen
PSN: fonsmeister
Verwijderd
Lekker game weer trouwens!
[ Voor 16% gewijzigd door WhySoSerious? op 29-11-2013 14:14 ]
Er zit geen regio lock opyzx schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:09:
Hoe zit het nu eigenlijk met die regio lock?
Graag mét bonnetje.
bs ook wel hoor.. zo hard gaan die dingen niet
Zoals waar? ;-)yzx schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:09:
Hoe zit het nu eigenlijk met die regio lock?
Saturn hier, heeft geen enkele Controller, Camera, PSN Plus 365 Dagen meer, het enige wat ze nog hadden waren 30 games in totaal.FlasHie_FlaSh schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:13:
[...]
bs ook wel hoor.. zo hard gaan die dingen niet
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zoals dat ik nu ff een belletje ga plegen naar een kamaraad die nu in Praag zit voor een jaar
Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Ik laat het bij een BS afleveren, ik BS opbellen zegt die man ze zijn al geweest en die van jou zat er niet tussen. ze komen morgen weer langs, ik dacht ok is goed en werd niet eens boos, want vanavond krijg ik 1van bol. Belt BS me 2 min later op ja het is binnen. Yess heb het net opgehaald
LOL!sanderander schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:12:
Weet iemand nog of er nog een space shuttle te koop is in de regio Europa? Ik zocht eigenlijk een PS4, maar omdat die nogal lastig te verkijgen zijn, leg ik de lat iets lager.
Graag mét bonnetje.
even voorgelezen hier op kantoor.. :-D
hahaha
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
Mag ik er een overkopen?Jay47 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:14:
Damn kut postnl, ik zie dat ze mijn pakket nog niet hebben geleverd:
Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Ik laat het bij een BS afleveren, ik BS opbellen zegt die man ze zijn al geweest en die van jou zat er niet tussen. ze komen morgen weer langs, ik dacht ok is goed en werd niet eens boos, want vanavond krijg ik 1van bol. Belt BS me 2 min later op ja het is binnen. Yess heb het net opgehaald
Alcmaria schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:14:
[...]
LOL!
even voorgelezen hier op kantoor.. :-D
hahaha
of je hem ook verscheept naar nederland krijgt is de vraag
Ik kom er gewoon op hoor.Scorpio861 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:21:
mediamarkt site ligt er nu al een hele tijd uit...
1) Controller koop je het goedkoopst bij Saturn €55 p/st (of MM en zeggen dat ze bij Saturn goedkoper zijn)
2) Game Mania heeft zat PS+ pakketten voor €37,50 liggen (1 jaar)
Vanmorgen even rondje gereden
- B.L.A.A.T. -
Dat dus. Bereidwilligheid van klantenservice ontbreekt ook trouwens. Verzoek gedaan het pakket dan eind van deze dag bij postkantoor op te halen, maar ook daar konden ze niet aan beginnen..Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:49:
[...]
Die gaan ze gewoon morgen opnieuw bezorgen. Ze rijden echt niet terug omdat jij een pakket niet hebt gehad vandaag. Helaas.
Had ook een vrouwelijke medewerker, die snapt daar natuurlijk niks van
En spellen?TheFruitNerd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:22:
Weet niet of deze tips al voorbij zijn gekomen;
1) Controller koop je het goedkoopst bij Saturn €55 p/st (of MM en zeggen dat ze bij Saturn goedkoper zijn)
2) Game Mania heeft zat PS+ pakketten voor €37,50 liggen (1 jaar)
Vanmorgen even rondje gereden
http://www.toysxl.nl/p/ga...-4-500-gb-killzone-pakket
Die van mij kwam ook net binnen dat ik daar net bij de kassa stond om te vragen of ze er al warenJay47 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:14:
Damn kut postnl, ik zie dat ze mijn pakket nog niet hebben geleverd:
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Volgens mij zijn spellen tot nu toe online nog het goedkoopst te krijgen, maar ik had geen zin om te wachten. Dus heb bij MM Fifa 14 gehaald; daar zijn alle PS4 spellen €64.
- B.L.A.A.T. -
Nog even werken en dan ......
PSN: dennisvandenb
wat een mazzel zeg heb je nog een andere order ergens lopen die ik kan overnemen?Dvdberg schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:29:
De PS4 Killzone Edition is binnen!! Top top top. Gisteren besteld bij Wehkamp. Briljante actie.![]()
![]()
Welke regio? Misschien zitten ze alle in hetzelfde busjeDvdberg schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:29:
De PS4 Killzone Edition is binnen!! Top top top. Gisteren besteld bij Wehkamp. Briljante actie.![]()
![]()
Dvdberg schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:29:
![]()
Op op opmelvin0907 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:32:
Weet iemand hoe de voorraden in Duitsland zijn? MediaMarkt bijvoorbeeld?
UK lijkt ook OP, zit nu in spanje te zoeken
Mocht er toevallig iemand een extra PS4 (bestelling) hebben in omgeving Den Bosch (+/- 50km) en een mede tweaker hier blij mee willen maken hoor ik het graag.
Fly or Die
Hmm vreemd. Een aantal mensen hier heeft hem al gewoon binnen. Wellicht dat ze de grote hoeveelheid niet aankonden en een deel naar de volgende dag hebben doorgeschoven.Ithariuz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:32:
Vandaag maar stevig aan de alcohol mn verdriet wegdrinken. PS4 komt morgen pas, bart smit heeft te laat geleverd.
heb je dat filmpje niet gezien met die mensen die allemaal over elkaar heen dondereren voor een ps4 ik gok dus geen enkele vooraad meer in duitsland.melvin0907 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:32:
Weet iemand hoe de voorraden in Duitsland zijn? MediaMarkt bijvoorbeeld?
Als het enige troost is, ik kan mijne pas na het weekend ophalen wegens het ontbreken van vervoer naar de winkelIthariuz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:32:
Vandaag maar stevig aan de alcohol mn verdriet wegdrinken. PS4 komt morgen pas, bart smit heeft te laat geleverd.
Ik had m gisterochtend pas besteld.ksborg schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:33:
[...]
Hmm vreemd. Een aantal mensen hier heeft hem al gewoon binnen. Wellicht dat ze de grote hoeveelheid niet aankonden en een deel naar de volgende dag hebben doorgeschoven.
Sja ik ook en had hem om 11:45u binnen (omgeving Enschede).
ksborg schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:34:
[...]
Zit me niet jaloers te maken!!!!ksborg schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:34:
[...]
MijnPakket zegt nogsteeds levering vandaag, zonder tijd erbij. Maar PostNL vertelde me dat er te laat geleverd was en ik dus moet wachten
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot