Nee, alleen de 800MB! Let wel op dat je na het copyen naar de PS4 de stick eruit haalt. Anders blijft ie denken dat ie in Safe mode moet booten.MDevil schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:41:
[...]
Dus moet je eerst die van 800MB installeren en dan die van 300MB? Of heb je die van 300MB alleen nodig wanneer je de huidige HDD laat zitten?
Alleen 800MB met nieuwe HDD. 300MB als je de normale HDD erin laat. Allebei op stick zetten kan NIET! Moeten de juiste naam hebben.DGonlag2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:45:
[...]
300MB voor de stock HDD. (gewone systeem update).
800MB voor een HDD verwisseling (OS + laatste update, al weet ik niet zeker of die laatste update er ook bij zit).
Voor de zekerheid allebei op USB zetten.
Deze: pricewatch: Seagate Momentus STBD1000400, 1TB
Daar ben ik ook erg benieuwd naar! Dat zou wel bazig zijn.spaceboy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:52:
Zijn hier uberhaupt succesverhalen van mensen die op dit moment nog ergens niet-gereserveerde PS4's in winkels hebben zien liggen? Of is dat te makkelijk?
wessel145 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:50:
Ik heb maar besloten zelf m'n PS4 te gaan bouwen
Klik
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Idd, vieze enge veel te vrouwelijk benen om staan te kunnen pissen..[quote][b]
Dat ga je hier vandaag niet horen gok ik zo, denk ook dat iedereen die ze wel vindt ergens ze allemaal opkoopt gezien de prijzen op oa MP.spaceboy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:52:
Zijn hier uberhaupt succesverhalen van mensen die op dit moment nog ergens niet-gereserveerde PS4's in winkels hebben zien liggen? Of is dat te makkelijk?
Ik had gehoopt dat ik gewoon ergens naar binnen kon lopen en er een mee kon nemen, maar geen enkele winkel heeft hem uberhaupt opgesteldspaceboy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:52:
Verwijderd
Vanochtend besteld? Je had al pre-order dan neem ik aan.basro schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:55:
Jeej krijg net verzendbevestiging van de Intertoys van mijn exemplaar die ik vanochtend (!) heb besteld
Niet? Telefonisch besteld of wat?basro schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:55:
Jeej krijg net verzendbevestiging van de Intertoys van mijn exemplaar die ik vanochtend (!) heb besteld
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Niet gezien, topic loopt heel snel door als je niet continu blijft meelezenLuPo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:35:
[...]
Beetje jammer als je met de eer gaat lopen strijken terwijl andere het gepost hebben. Credits mogen naar de posters uit het PS+ topic. De ene postte dat bol.com hem verkocht voor 37,50 en de ander postte de kortingscode.
Nope, intertoys had vanochtend vroeg de bundels ineens in verkoop!Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:56:
[...]
Vanochtend besteld? Je had al pre-order dan neem ik aan.
Status van PostNL staat nog steeds op ontvangen bij PostNL... Prutsers
Ik ben de komende uren druk
Same here. Geen pre-order maar om 07:30 besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:56:
[...]
Vanochtend besteld? Je had al pre-order dan neem ik aan.
Ik heb namelijk bij Dixons & GameMania gepreordered.
Maar was de pre order van Dixons vergeten.
Welke intertoys?basro schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:58:
[...]
Nope, intertoys had vanochtend vroeg de bundels ineens in verkoop!
Zullen toch geen mensen intrappen in zulke berichten?
Verwijderd
Welke stad? Ik zou hem graag willlenEred schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:59:
Iemand in Almere die een kale PS4 wilt?
Ja heel graag. Je zou me erg blij maken.Ered schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:59:
"made in japan" / "made in china" ??Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:00:
Yeah Ps4 is binnen maar hoe kun je zien of hij uit japan of china komt ?
Verwijderd
Ga een uurtje spelen. Als je na een uurtje op de PS4 spelen, de behoefte hebt om op dit forum te zitten weet je genoeg. Dan is ie waarschijnlijk defect en komt ie uit China.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:00:
Schijnt op de doos te staan, niet op het apparaat zelf.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:00:
Staat op de zijdeVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:00:
Let op!Zymotic2007 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:59:
[...]
Same here. Geen pre-order maar om 07:30 besteld.
Uit onze real time voorraadcontrole blijkt dat de artikel(en) met een '!' helaas uitverkocht zijn. Het betreffende artikel kan dus niet besteld worden. U kunt deze artikelen uit uw mandje verwijderen middels onderstaande 'verwijder' knop. Na het verwijderen van het artikel kunt u, indien gewenst, nog een alternatieve keuze(n) aan uw mandje toevoegen.
Balen
Je hebt PMEred schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:59:
kneus..De Rikster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:00:
Bij de Saturn in Utrecht staat een pallet met ik gok wel 50 PS4's te wachten op hun nieuwe eigenaar. En nee dit zijn geen gereserveerde exemplaren.
Zullen toch geen mensen intrappen in zulke berichten?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat had ik ook bij de Killzone packs, maar de kale PS4 was vanochtend wel nog te bestellen (heel kort)Caneezy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:03:
[...]
Let op!
Uit onze real time voorraadcontrole blijkt dat de artikel(en) met een '!' helaas uitverkocht zijn. Het betreffende artikel kan dus niet besteld worden. U kunt deze artikelen uit uw mandje verwijderen middels onderstaande 'verwijder' knop. Na het verwijderen van het artikel kunt u, indien gewenst, nog een alternatieve keuze(n) aan uw mandje toevoegen.
Balen
Zegt die dame ik heb er 1, ik ga kijken, was ie dus voor m'n broertje, die hem dinsdag pas besteld had, dus ik dacht echt FML.
Stonden we op het punt om weg te gaan, komt er een baas van een PostNL bezorger binnenlopen, met een pakketje, precies mijn PS4 Killzone bundel
Fantastisch!
Weet je wat? Ik kom hem wel ophalen zodat jij een Japanse kan kopenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:05:
Nou die van mij is made in china dus ben er nog niet gerust op
Welcome to the League of Draven
Bol.com 37.50 per jaar is Nog pp voorraadNoNickOne schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:08:
Waar kan ik het goedkoopst PS+ aanschaffen?
Hoe heb je die informatie van Selektvracht gekregen? Ik heb geen Track & Trace (of wat ze ook gebruiken) gekregen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:34:
Even een update van Wehelkamp:
Ik bel Wehkamp en ze zeggen dat er een sorteerfout is dus ik ontvang 'm vandaag niet meer
Selektvracht: Nee u ontvangt hem morgen of dinsdag
Wehkamp dan weer: Nee hoor u ontvangt 'm vandaag hij is onderweg
Selektvracht: Hij kan vandaag geleverd worden als het allemaal sneller gaat
Wehkamp dan: Oh wij weten niet of ie vandaag geleverd word staat een sorteerfout
Selekvracht: Het pakketje wordt teruggebracht naar het sorteercentrum dus u ontvangt 'm morgen of dinsdag.
Wehkamp dan weer: Oh nee u ontvangt 'm vandaag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
MyCom is complete willekeur volgens mij.
Ik heb daar gepreordered op 15 augustus en de mijne is gisteren verstuurd. Maar ik zie ook genoeg mensen die eerder gepreordered hebben, maar waarbij hij niet verstuurd is. Ik heb wel een aantal keren naar de status e.d. gevraagd per mail, dus misschien dat ze daar ook rekening mee gehouden hebben.
Wou ik ook proberen, maar staat alleen reserveren en niet bestellen.Zymotic2007 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:05:
[...]
Dat had ik ook bij de Killzone packs, maar de kale PS4 was vanochtend wel nog te bestellen (heel kort)
De poezen zijn erg tevreden met de doos van BS, de PS4 zelf is aan het updaten en ga nu zelf verder met Super Mario 3d World
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Verwijderd
Je hoeft alleen maar te bellen, meer niet.TheKillingBean schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:09:
[...]
Hoe heb je die informatie van Selektvracht gekregen? Ik heb geen Track & Trace (of wat ze ook gebruiken) gekregen.
lucky bastardMelkaz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:10:
Hier is de PS4 ook binnen, woensdag besteld bij Bart Smit.
De poezen zijn erg tevreden met de doos van BS, de PS4 zelf is aan het updaten en ga nu zelf verder met Super Mario 3d WorldVanavond Fifa 14!
nogmaals als iemand er 1 over heeft of een preorder heeft lopen die volgende week af te halen is pm me dan even!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
15 dagen.Downloader91 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:12:
Klopt het dat je bij de PS4 een 30 dagen PS+ voucher krijgt ??
Amerika was 30.
De mensen die bij sony.nl hebben besteld kregen 90 dagen gratis
doh levertijd?RemyWD schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:13:
Wehkamp levert weer Killzone bundels. Just saying.
Bart Smit online ofzo?Melkaz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:10:
Hier is de PS4 ook binnen, woensdag besteld bij Bart Smit.
De poezen zijn erg tevreden met de doos van BS, de PS4 zelf is aan het updaten en ga nu zelf verder met Super Mario 3d WorldVanavond Fifa 14!
Dat is niet echt klantvriendelijk! Gelukkig heb ik daar geen PS4 besteld.GameFreak schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:09:
[...]
MyCom is complete willekeur volgens mij.
Ik heb daar gepreordered op 15 augustus en de mijne is gisteren verstuurd. Maar ik zie ook genoeg mensen die eerder gepreordered hebben, maar waarbij hij niet verstuurd is. Ik heb wel een aantal keren naar de status e.d. gevraagd per mail, dus misschien dat ze daar ook rekening mee gehouden hebben.
http://ps4daily.com/2013/...ed-and-sen-cash-vouchers/
bartburg schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:13:
[...]
De mensen die bij sony.nl hebben besteld kregen 90 dagen gratis
Cloud ☁️
kan jij niet goed lezen, of vind je het leuk om mensen op een dwaalspoor te zetten?RemyWD schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:13:
Wehkamp levert weer Killzone bundels. Just saying.
5 weken zal waarschijnlijk alsnog 2nd batch levering zijn.
Sony - Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + 2 DS4 controllers + Eye cam
Levertijd: meer dan 5 weken
Let op
Op dit moment is dit artikel zeer beperkt leverbaar. De exacte leverdatum is onbekend.
Verwijderd
Beter, hier ook. Nou maar afwachten..androidlover schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:17:
Pakketbezorger is onderweg! verwacht tussen 17:00-19:00
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
PSN: sjaak99 //
Gerard Joling heeft ook een ps4TieuwFast schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:18:
Jaja hij is binnen wat een giller. G4mert bedankt!
Verwijderd
Misschien niet hard genoeg gedruktVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:22:
Net binnengekregen. Wilde niet opstarten had dus even mijn hart in mijn keel maar gelukkig deed hij het na paar keer proberen wel..
PS4
Battlefield 4
Call of Duty: Ghosts
Fifa 14
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Verwijderd
Virgin boot noemen ze datVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:22:
Net binnengekregen. Wilde niet opstarten had dus even mijn hart in mijn keel maar gelukkig deed hij het na paar keer proberen wel..
Hier ben ik ook benieuwd naar, welke extra's geeft Sony ons?Downloader91 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:15:
Krijgen wij ook de Music voucher en Store tegoed ?
http://ps4daily.com/2013/...ed-and-sen-cash-vouchers/
[...]
Verwijderd
Van de wehkamp, net opgehaald bij servicepoint van DHL, kom thuis ligt er post van bol.com met mijn spel
Het klopt als je geen bestelling meer ziet staan, dat is een goed teken!
Succes, ik ben gamen!

Natuurlijk trek ik wel net de goedkope hdmi kabel van mijn beamer kapot
Maar even een nieuwe bestellen en dan iets meer kwaliteit.
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Ben je de hulk ofzo?NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:27:
[afbeelding]
Natuurlijk trek ik wel net de goedkope hdmi kabel van mijn beamer kapot![]()
Maar even een nieuwe bestellen en dan iets meer kwaliteit.
Haha, nee van dat uiteinde ging elke keer het metalen omhulsel al los. Maar nu trok ik ook de binnenkant er uit met alle pinnetjes (en die krijg je met geen mogelijkheid terug er in).
Ps4/switch gamer
Beide made in China, maar ga er vanuit dat ze gewoon werken.
Bij de leverstatus van mijn normale PS4 (ook Wehkamp), zie ik staan dat ze een sorteer probleem hebben ofzo. En dat ik de PS4 vandaag niet meer ga ontvangen.
Het is maar goed dat ik gisteren de bundel heb kunnen bestellen bij Wehkamp.
Anders zat ik dus zonder PS4.
Echt iets voor Wehkamp !
Killzone megabundel....
[ Voor 36% gewijzigd door Nasje12 op 29-11-2013 13:32 ]
sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr
Doe mij er maar 8 aubNoNickOne schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:33:
Moet er nog iemand PS4 kopen? Ik heb er nog een aantal staan.
Verwijderd
Same here, tussen 13:00 en 15:00 en normaal gesproken komt de PostNL bezorger tussen 13:30 en 14:00.. maar het duuuuuuurt langVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:36:
Mijn postnl zegt tussen 12:30 en 14:30 maar is er nog nietduurt me veels te lang. Ach ja is normaal dat het meer richting de laatste tijd zit dan de eerste.
Verwijderd
Waar woon je? Amsterdam toevallig?Satom schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:37:
[...]
Same here, tussen 13:00 en 15:00 en normaal gesproken komt de PostNL bezorger tussen 13:30 en 14:00.. maar het duuuuuuurt lang
En vminuutje later is de ps4 eindelijk binnen!jnk1986 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:32:
[...]
Haha idd.
De pakketbezorger is nu onderweg zegt mijn T&T!
Nog eventjes geduld aub.
tot nooit mensen!
Ga ook niet naar Duitsland rijden, zo ff verbruik van 12l/100km op naft is niet leuk.
Moest iemand er nog eentje hebben voor een DEGELIJKE prijs +-75km van Hasselt ( Belgie ) ben ik wel geintereseerd
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
IS IT HAPPENING?Uniciteit schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:39:
Ladies and gentlemen, I've got it.
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot